Ik lees hier meer vergelijkbare ervaringen; laat ik die van mij eraan toevoegen. In april van KPN (nooit problemen gehad) overgestapt naar T-mobile; dat leek eerst goed te gaan (stabiele verbinding van tegen de 1000mbit), maar sinds eind juni problemen met instabiel internet. Begon met een vrijdag en weekend met zeer haperend internet (hele uren 0 verbinding); monteur langsgeweest verving het kastje van de glasvezelaansluiting en de hier eerder genoemde gele kabel. Leek verbetering te brengen maar na 2,5 week weer hetzelfde effect. Op 24 juli gemeld, nu nog steeds niet opgelost; wordt door de klantenservice van het kastje naar de muur gestuurd. Nu beweren ze dat het aan KPN (die het glasvezelnetwerk beheerd) ligt maar ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen meer in een goede afloop. Als dit over een week nog niet opgelost is hoop ik m'n contract te kunnen ontbinden. Ben bovenal heel ontrevreden over de klantenservice waarbij de linkerhand niet weet wat de rechterhand doet (wordt monteur gestuurd, die niets lijkt te doen (enkel controleren) terwijl eerder is afgesproken dat spullen vervangen worden. Vervolgens gebeld, wordt beweerd dat monteur helemaal niets zou vervangen, volgende dag ontvang ik doos met nieuw modem en mediaconverter, weer gebeld; niemand weet er iets van).
Valt me overigens ook op dat de meeste en ergste storingen 's avonds laat, 's nachts en in het weekend zijn.
Wat resultaten van speedtest toegevoegd van momenten dat het allemaal nog enigszins vooruit te branden was maar de snelheid van 1000mibt wordt op de meeste van die momenten ook bij lange na niet gehaald. En veel vaker gewoon 0 bereik waardoor speedtest onmogelijk is.
/f/image/TLkxuhkgtB6BBWDYgjZ7PRrl.png?f=fotoalbum_large)
Valt me overigens ook op dat de meeste en ergste storingen 's avonds laat, 's nachts en in het weekend zijn.
Wat resultaten van speedtest toegevoegd van momenten dat het allemaal nog enigszins vooruit te branden was maar de snelheid van 1000mibt wordt op de meeste van die momenten ook bij lange na niet gehaald. En veel vaker gewoon 0 bereik waardoor speedtest onmogelijk is.
/f/image/TLkxuhkgtB6BBWDYgjZ7PRrl.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/HFFZOMi3IlzjV12KMZYlCgYM.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 12% gewijzigd door Mr.Armageddon op 03-08-2020 13:35 ]