Leuke rant, maar wat heb je zelf onderzocht?Jay47 schreef op dinsdag 13 augustus 2019 @ 13:32:
We hebben T-mobile glasvezel, hadden eerst 200Mbit, konden paar maanden geleden gratis upgraden naar 500Mbit wat uiteindelijk niet gratis was!
Maar goed 500Mbit hebben we nooit gehaald, max wat we haalden was rond de 200. Monteur is langs geweest en andere modem gehad, ook een wifi versterker erbij gekregen want op zolder waar we slapen hadden we geen bereik. Monteur gaf aan dat we 500 never nooit zouden halen en dat veel meer mensen issues mee hebben. 500 hebben we niet nodig aangezien we niks downloaden. Monteur heeft ons aangeraden 100Mbit pakket te nemen want die was gratis up te graden naar 200Mbit.
Zo gezegd zo gedaan, we halen nu maar max rond de 60Mbit, modem moet af en toe wel gereset worden aangezien download snelheid naar ong 10kpbs gaat (KloteK*tZooi)
Plus tv zenders happeren standaard als je tv aanzet en of wisselt van kanaal, geluid en mond beweging lopen ook niet synchroom. Pas als je wisselt van kanaal en terug dan loopt het weer normaal.
In November loopt onze contract af en we gaan Ziggo nemen, prijsverschil is er haast niet.
In mijn oude huis heb ik Ziggo met eigen router, maarja de vrouw wilde perse T-mobile en die is er nu ook klaar mee haha.
T-mobile glas is naar onze ervaring bagger!
Niks is gratis in het leven, dus er is altijd een maar, dat had je misschien even moeten uitzoeken.
500 Mbit over wifi is vrij moeilijk te halen, al kan het wel, ik haal het zelfs met mijn telefoon, maar dan sta ik dichtbij de router.
500 Mbit via een kabel gaat meestal een stuk beter
Geluid en beeld niet synchroon duidt eerder op een fout van je TV met de HDMI aansluiting.
Succes bij Ziggo!
Waiting on the world to change