Vedrano schreef op maandag 2 september 2019 @ 09:42:
Ik zat te kijken om mijn kpn 500 glasvezel in te ruilen voor T-Mobile 750. Puur omdat het goedkoper is, maar als ik alle shit reviews en ervaringen op Google en hier lees is het niet erg om die 15 euro meer te betalen pff
Sowieso zullen mensen die problemen hebben veel sneller iets op internet posten dan mensen die wel tevreden zijn, dus ik zal daar niet al teveel aan trekken.
Ik weet niet wat je eisen zijn, maar wat wij merken dat de TV box zeker wat minder feature-complete is dan de KPN tegenhanger:
- -: Zappen langzamer
- -: Opnemen vereist nu een andere box en gaat niet via de cloud
- +: Uitzending gemist 7 dagen terug
- -: Geen uitzending gemist voor RTL zenders
- -: Geen Netflix
- -: Kan TV niet bedienen met de afstandsbediening (volume op de box gaat apart van de TV)
- +: De interface is wat moderner en vind ik persoonlijker wat mooier
- +: Interface lijkt iets sneller te werken (kan ook aan een verouderd kastje van KPN liggen / mindere features waardoor ik niet zoveel van de interface gebruik maak)
Persoonlijk zijn het voor mij geen hele zwaarwegende punten. Bedraad internet is vooralsnog erg stabiel bij mij, heb zelfs het idee dat het stabieler is dan bij KPN (viel nog wel is weg).
Wifi is bij ons nog een lopend dingetje, lijkt nog een beetje onstabiel, maar weet niet of dat door roaming issues komt door een tweede access-point.
Al met al vind ik het allemaal prima, de besparing is geen kleine (van 72 euro naar 43,50 per maand voor de eerste 6 maanden, daarna 58,50) wat dus wel lekker is

En wellicht stap ik volgend jaar wel weer over naar KPN als er een goede deal is; de rompslomp met het overzetten viel me alles mee.