Wat je zegt is gedeeltelijk waar. 1 van de 2 abonnementen is inderdaad ingegaan NA 29 januari, maar is nog een abonnement van VOOR 29 januari (is voor 29 januari met nummerbehoud besteld, vandaar) en daardoor moet het beschouwd worden als een abonnement van VOOR 29 januari. Een ander abonnement die binnen hetzelfde programma valt in mijn huishouden is in zijn totaliteit van voor 29 januari (Stel samen & stel bij) en ook daar hoefde ik niet om te zetten naar GO om die 2GB aan extra data te krijgen met behoud van de samenkorting. Enige verschil is dus dat de oude abonnementen geen korting krijgen via klantvoordeel, alleen 2GB extra mits er dus een combinatie is met vast waarbij ze hun samenkorting behouden (nieuwe abonnementen kunnen korting + 2GB ook krijgen als er 2 mobiele abonnementen zijn zonder een vast abonnement). Zijn vast abonnement moet dus even aangemeld worden nog voor klantvoordeel en dan krijgt hij zijn 2GB extra op mobiel zonder verlies van samenkorting en snelheidsverhoging op vast.
Verwijderd schreef op zondag 17 juni 2018 @ 12:07:
[...]
Klopt helemaal. Het verschil zit er daar in dat @elponchis een abbo heeft wat ingegaan is NA 29 januari [zie zijn screenshot] en die van jou en mij VOOR 19 januari. Wil je gebruik maken dan van klantvoordeel dan moet je je abobo eerst omzetten naar het nieuwe Go abbo.
[ Voor 7% gewijzigd door elponchis op 17-06-2018 12:20 ]