Dit topic is afgesplitst van: rens-br in "\[T-Mobile Thuis Glasvezel] Ervaringen & Discussie", vandaar de wat gekke openingspost.
Edit: er loopt nu dus 1 kabel naar de woonkamer toe voor de tv, ik wil er twee hebben: 1 in ps4 en 1 in tv. Moet / kan dit met een splitter? Heb de situatie zelf nog niet gezien dit is puur wat ik weet via m'n vriendin. Heb 0 ervaring met glasvezel.
Zou jammer zijn als dat niet werkt. Is een reden minder om een 4k tv aan te schaffen, maar ach die komt er toch wel. Binnen nu een een uur komt er bij ons thuis een monteur ben benieuwd of wij ook de aria 6 hebben. Heb m'n vriendin al gevraagd om te kijken in de doos maar ach ik zie 't morgen wel als ik zelf heen gaitsmemax schreef op woensdag 28 maart 2018 @ 14:56:
Nou heb het nieuwe TV kastje draaien hoor, erg snel (vergelijkbaar met KPN/Telfort/XS4ALL).
Enige wat jammer is, is geen 4K support lijkt het, ik dacht namelijk iets te lezen over 4K upscaling, maar dat is niet het geval.
Bij mij geeft ie beeld weer op 1080i resolutie, beeldkwaliteit is vergelijkbaar met HD Glas kanalen bij KPN.
Interface is compleet gelijk aan de Entone, alleen dus vele malen sneller.
Waar je ook op moet letten (ik met een philips tv iniedergeval) is dat als ik eerst de TV aan moet zetten voordat ik de Aria aan zet, anders gooit ie de resolutie op SD.
Edit: er loopt nu dus 1 kabel naar de woonkamer toe voor de tv, ik wil er twee hebben: 1 in ps4 en 1 in tv. Moet / kan dit met een splitter? Heb de situatie zelf nog niet gezien dit is puur wat ik weet via m'n vriendin. Heb 0 ervaring met glasvezel.
[ Voor 17% gewijzigd door rens-br op 03-04-2018 14:28 ]
Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.