Je moet altijd eerst in de PoP gepatcht worden. Of je nou een nieuwbouw of bestaande woning hebt. Maar dat gebeurt niet door T-Mobile maar door een Reggefiber monteur. Dus daar hoef je de T-Mobile monteur niet voor te laten komen.Kodess schreef op maandag 11 juni 2018 @ 16:05:
[...]
De monteur is een twijfelgeval. Aangezien je zegt dat het nieuwbouw is zou ik zeggen dat hij echt moet komen.
Ik heb ook bij nieuwbouw tmobile op laten leveren. Ze moeten dan in de PoP (huisje waar alle connecties binnenkomen) jouw kabel fysiek koppelen. De draytek krijg je dus binnen, en je laat de monteur die netjes installeren. Daarna natuurlijk meteen verwijderen
Het probleem zit in wat ik eerder al had aangegeven. Je hebt zelf niet alles beschikbaar om aan te sluiten. Zeker niet in een nieuwbouw woning want daar hangt dan straks de nieuwe FTU van Reggefiber. Die is zo gemaakt dat je niet zelf even een kabeltje op de connector kan klikken. Daarvoor is een "patchkap" nodig. Simpel stukje slim ontworpen plastic maar je moet er wel aan zien te komen.
Bij mijn weten zit die niet in je doos met apparatuur.
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.