Vraag = verhaal. Hehe
Bij jou thuis komt een fiber lijn binnen. Hier maakt toch niet uit welke techniek er gebruikt word?
Vanuit de straat/wijk kast is er toch
een lijn naar jou huis?
Op die fiber naar jou zitten niet de frequenties van de andere lijnen. Dat zou raar zijn.
NL WIKI:
Wikipedia: Golflengtemultiplexing
Ik denk dat het niet uitmaakt wat je type verbinding is en hoe en waarom...
Laat de waarom maar aan je provider over. Als ze niet weer van die
rerouting fratsen uithalen. freaking Duitsers! Ze doen nogsteeds wat er toen is veranderd. Je merkt het niet meer aan de latency. Dus mensen klagen niet meer.
Als je het goed instelt werkt internet zoals het zou moeten.
DOCSIS en whateverDSL en SIP stuff daargelaten.
Tmobile heeft een
howto gegeven over hoe je het moet instellen.
Waarom zon gedoe over GPON? Zijn we DOCSIS vergeten? Er komt een lijn binnen meer is het niet.
Waar de split dan plaatsvind, dont care. Gebruik die lijn! Misbruik die lijn. Doe er iets mee want anders is het ook weggegooid geld.
Hebben ze net een kabel binnen gebracht in je huis en gebruik je het niet? Dat kost pas geld..
Dan vergeten we denk ik iets heel belangrijks na vandaag:
Waarom moet ik via tweakers lotgenoten vinden in een forum waarvan ik het bestaan wist?
Ik sta ik een uur in de wacht bij tmobile omdat zij een storing hebben die niet direct is te verklaren als gebruiker?
code:
1
2
3
4
5
6
| let bandje = 'de wachtrij is langer dan u van ons gewent bent';
let output = [];
for (var i = 0; i < 999; i++) {
output.push(bandje)
}
console.log(output) |
Wat kan tweakers/tmobile doen? Een nieuwsartikel maken over dit incident.
Maar dat gebeurt ook pas als er meerdere aan de bel trekken. Dan was de telefoon wachtrij bij tmobile verkort omdat iedereen het nieuws heeft gelezen. Ofja iedereen. Genoeg om die wachtrij korter te maken. Het begon om 0200 ongeveer. Tijd genoeg om...
Er is een storing die niet als nieuwsartikel word gemeld en nergens op welkander forum word besproken? What the fuck. Daar betaal je dan plus voor? Onee dat was om die ads niet meer te zien als je bent aangemeld.
Als ik fout zit hoor ik het graag. Op dit moment snap ik het niet.Of wel maar dan begrijp ik het niet.
azijn_uitgezeken, beetje sorry hiervoor
[
Voor 135% gewijzigd door
TweakerCarlo op 18-03-2022 23:59
]