RR2USA schreef op woensdag 27 oktober 2021 @ 03:10:
Ik ben zo klaar met deze amateurclub. Continue problemen met de upload. Zit op AON. Ene dag 945 upload, dan weer 190, dan weer 300. Iedere keer wel iets. Er zit keihard iets mis in het netwerk vwb upload. Dat de download issues heeft zou ik eerder verwachten, maar daarom weet ik zeker dat er iets brak is in hun netwerk. Als je twijfelt om over te stappen: mijn advies is NIET DOEN! Blijf bij Ziggo of KPN. Ik wacht op de Black Friday deals en dan stap ik over naar KPN. Weg bij deze amateurclub. Qua mobiel ben ik al weg sinds deze week. Wat een verademing bellen via KPN: heldere kwaliteit, geen dropped calls, geen haperingen, VOWIFI werkt stabiel. Het was allemaal goed bij T-Mobile tot afgelopen maart. KPN HERE I COME 💪
De vraag is, in hoeverre zijn ze bereid zaken aan te pakken. De "normale consument" weet de helft en snapt toch niet als er een verbinding uit ligt, waardoor dit repeterende ellende is zoals die NT op de OLT prikken.
"Ah ze liggen er toch geen 48 uur uit? Prima... Precies binnen onze SLA"
Dat het inmiddels al de 5e keer in paar maanden is (bij mij) vergeten ze dan even... Complete werkdagen om zeep.
Maandag overigens al voordat ik weer online was na de zoveelste GPON onderbreking door NT kastje paar straten verderop het bericht;
Beste klant,
Goed nieuws: je vraag of verzoek waar we over gesproken hebben, is opgelost!
Heb je toch nog vragen? Dan weet je ons te vinden.
Met vriendelijke groet,
Team T-Mobile Thuis
Ticket natuurlijk keurig binnen de SLA “opgelost” zodat rapportage naar management mooi groen blijft. Kansloos en beschamend.
Verder kreeg ik dinsdag een onderaannemer van KPN op de stoep die mijn verbinding voor de zoveelste keer kwam controleren. Die heeft alleen even een foto geknipt voor het idee en schrijft weer een bonnetje...
Ik heb het idee dat interne mensen echt wel weten (niet allemaal) dat er vanalles mis is, maar management heeft wellicht een ander idee bij de risk appetite. Jammer... Op AON had ik nooit problemen, maar sinds ik naar ODF ben "gemoeten" voor de 1 Gbit aanvraag, is het voor mij ook klaar. KPN gaat me over een maandje aansluiten.
Met al deze verkeerde bewegingen duurt het niet lang meer voordat T-Mobile de prijzen omhoog gaat moeten brengen lijkt me... Kost allemaal bakken met geld icm gewoonweg verkeerde opdrachten buitendienst/onderaannemers. Dan heb je én geen prijsvechter meer alsmede nog steeds ellende als ze het niet juist aanvliegen allemaal.
[
Voor 3% gewijzigd door
JB op 27-10-2021 08:56
]