Dat is een grote no-no!michielh3 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:37:
[...]
Helemaal duidelijk, sorry voor de verwarring aan mij kant!![]()
Ik ga maar eens kijken wat de toekomst brengt, hopelijk hebben ze de IT-systemen binnenkort op elkaar afgestemd en kan er inderdaad door iedereen worden geleverd.
Korte toevoeging,
Kreeg net een belletje van mijn vrouw, die had de KPN Netwerk klantenservice weer eens geprobeerd en die geven aan dat de wijkcentrale nog niet af is en ook KPN helemaal nog geen glasvezel abonnement kan leveren ondanks dat de website van KPN Networks aangeeft dat ons netwerk klaar is voor gebruik..
Iemand moet daar eens serieus gaan kijken om de boel eens duidelijk in te richten, aan leuke foldertjes geen gebrek maar aan informatie waar je wat mee kan is er een flink te kort..
Aansluitingen mogen helemaal niet worden gemaakt als de wijkcentrales vanuit KPN Wholesale nog niet klaar is...juist om dit soort misverstanden te voorkomen.
Ik zal eens kijken wat daar gebeurt..
@michielh3 Geen idee waar de KPN Netwerk NL klantenservice dit verhaal vandaan haalt. De wijkcentrale voor jouw postcode is gewoon gereed en opengesteld voor bestellingen. En ook netjes in januari al, voordat jouw aansluiting in huis werd gemaakt.
Stuur je huisnummers eens in een DM als je wil, dan kijk ik waar dit antwoord vandaan komt. Misschien valt er iets uit te leren.
[ Voor 15% gewijzigd door Barre73 op 24-03-2021 09:40 ]
Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.