Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05:46
Lees dit net op Twitter:

Recycle My Device @RecycleMyDevice
#RecycleMyDevice Wileyfox CEO and CMO step down to found GrowthHacker incubator - http://www.recyclemydevice.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

@Zapato Dat is een bericht uit maart 2017. Oud 'nieuws' dus.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Ah gelukkig. Stond bovenaan en ik had niet op de datum gelet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-07 14:30
vrgtkn schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:36:
TER INFO
Sinds ruim een maand hebben we een Swift 2 en Swift 2 X in gebruik en was ik in eerste instantie best tevreden over de toestellen. Maar daar beginnen nu "deukjes" in te komen :'( .

Een paar weken geleden kwam ik er achter dat Google Goggles niet werkte .
Navraag leerde dat er geen gyroscoop in zit :( .

Kort geleden wilde ik een OTG cardreader aansluiten op de USB-C connector om gegevens te kunnen overzetten en/of files te bewerken maar dat werkte niet.
Ook voor OTG blijken hardware componenten te ontbreken :( . Dus dat feest gaat ook al niet door!

Ben al wat minder tevreden, twee dikke minpunten er bij wat mij betreft :( .
Vind ik wel mee vallen.
Gyro staat gewoon in de specificaties
OTG heb ik nog nooit nodig gehad. Gebruik altijd een cloud om grote bestanden te kopieren.
Het is natuurlijk een toestel van maar € 200,- en daar moeten bezuinigingen in zitten.
Tegenvaller die ik tegen kwam is dat de wifi chip vrij traag is. Verbind mijn Nexus 5X met 400 Mb/s, de 2X komt niet verder dan 72 Mb/s en geen 5Ghz band. Maar ja, zoals gezegd, er zit wel een prijsverschil tussen.

SMA STP10000TL20 met 10440 Wp 35°Zuid, Intergas Xtreme36 met Remeha Elga Ace 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
M'n toestel is spontaan gereboot in de nacht, zonder reden. Een patch was het niet, want hij zit nog steeds op patch level van 5 september (zonder KRACK fix). Gelukkig kwam ik er achter toen ik naar de WC ging anders had ik waarschijnlijk het alarm gemist en me verslapen. Hoe kan ik achterhalen wat er is gebeurd?

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
xippie schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:25:
Valt mij op dat er deze maand voor het eerst geen beveiligings update is gekomen. Waarschijnlijk zijn ze druk bezig om 8.0 te implementeren. Hoop ik.
Hoop ik niet. Nu je het zegt heb ik het inderdaad ook nog niet gehad. Maar als ze zoveel aanpassingen moeten uitvoeren om een security patch uit te rollen, dan is de Android-versie niet erg schoon meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• suedje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22:00
Jerie schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:45:
M'n toestel is spontaan gereboot in de nacht, zonder reden. Een patch was het niet, want hij zit nog steeds op patch level van 5 september (zonder KRACK fix). Gelukkig kwam ik er achter toen ik naar de WC ging anders had ik waarschijnlijk het alarm gemist en me verslapen. Hoe kan ik achterhalen wat er is gebeurd?
Duidelijk, ik was dus niet de enige die dit had de afgelopen nacht. Hier ook een reboot in de nacht gehad met de Swift 2X.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 10:17
Sinds enkele dagen doet mijn vingerafdruk scanner het niet meer, wanneer ik een in de instellingen kijk en een nieuwe vinger probeer te scannen lukt dit niet. De vingerafdruk scanner geef helemaal geen feedback meer. Is dit een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
Nivali schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:27:
Sinds enkele dagen doet mijn vingerafdruk scanner het niet meer, wanneer ik een in de instellingen kijk en een nieuwe vinger probeer te scannen lukt dit niet. De vingerafdruk scanner geef helemaal geen feedback meer. Is dit een bekend probleem?
Zelfde gehad. Scanner was na 2 maanden kapot en onder garantie gemaakt.

SMA STP10000TL20 met 10440 Wp 35°Zuid, Intergas Xtreme36 met Remeha Elga Ace 6kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 10:17
Pietje555 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:10:
[...]

Zelfde gehad. Scanner was na 2 maanden kapot en onder garantie gemaakt.
Bedankt voor je bericht, dan ga ik denk ik toch maar eens garantie claimen, toestel is net een half jaartje oud.

• PSP123
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 12-07 07:49
Hallo Tweakers,

Ik ben in het bezit van een Willeyfox Swift 2X en ook ik heb ge-update naar de Android Nougat ios versie.
Nu heb ik de vraag, hoe ik de telefoon in bestandsoverdracht krijg als ik deze aansluit via de usb-c kabel op mijn pc.
Voorheen onder het cyanogen ios kreeg ik automatisch de melding: USB gebruiken voor: Opladen of Bestandoverdracht of Foto-overdracht (PTP) nadat de telefoon op de pc was aangesloten.

Is dit in Nougat een specifieke instelling in het nieuwe ios?

Bedankt voor het meedenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:27
PSP123 schreef op donderdag 16 november 2017 @ 19:58:
Ik ben in het bezit van een Willeyfox Swift 2X en ook ik heb ge-update naar de Android Nougat ios versie.
Nu heb ik de vraag, hoe ik de telefoon in bestandsoverdracht krijg als ik deze aansluit via de usb-c kabel op mijn pc.
Voorheen onder het cyanogen ios kreeg ik automatisch de melding: USB gebruiken voor: Opladen of Bestandoverdracht of Foto-overdracht (PTP) nadat de telefoon op de pc was aangesloten.
Die melding zou je nu ook moeten krijgen, swype de notificatiebalk eens naar beneden.

Mocht dat niks opleveren kun je via Developers settings MTP afdwingen via USB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cplatinck
  • Laatst online: 22-01-2022
dat probleem heb ik ook in mijn wagen.

Mijn nieuwe wagen ondersteunt android auto, maar als ik hem aan de kabel hang laadt hij alleen op maar verder niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaffo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 15:16
cplatinck schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:08:
dat probleem heb ik ook in mijn wagen.

Mijn nieuwe wagen ondersteunt android auto, maar als ik hem aan de kabel hang laadt hij alleen op maar verder niks
Ik heb in een ander topic gelezen dat er in Europa (nog) geen ondersteuning is voor android auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Zaffo schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 10:31:
[...]

Ik heb in een ander topic gelezen dat er in Europa (nog) geen ondersteuning is voor android auto.
Klopt inderdaad. Je kan wel de Android Auto APK installleren om dit werkend te krijgen, zie ook: Android Auto in Nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PSP123
  • Laatst online: 12-07 07:49
rens-br schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:35:
[...]

Die melding zou je nu ook moeten krijgen, swype de notificatiebalk eens naar beneden.

Mocht dat niks opleveren kun je via Developers settings MTP afdwingen via USB.
Het het werkend bedankt. De mogelijkheid om apps op het SD kaartje zetten i.p.v. intern geheugen is verdwenen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-07 18:21
Momenteel 159 Euro bij diverse webshops. Goede deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Goofman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:06:
40€ van wat al een scherpe prijs was, lijkt me zeker een goeie deal. Zou dat de voorbode zijn van een opvolger? M'n vriendin heeft hem nu enkele maanden in gebruik en is er zeer tevreden van.

Wat hij veel beter doet dan m'n Honor 7 is de notificatieled, die is echt duidelijk zichtbaar. Bij m'n Honor 7 zit die verzonken in de speaker bovenaan waardoor je hem amper ziet en helemaal niet ziet als je niet recht op het toestel kijkt. Daar ben ik stiekem wat jaloers op :).

Nee, voor wie een budgettoestel zoekt lijkt dit mij momenteel de beste deal die er is.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerie
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Goofman schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:06:
Bij release van rond ~eind december 2016 was hij 259 EUR. Dit is 100 EUR minder, ofwel bijna de helft. Hij is dus 11 maanden oud (opvolger zit er dus inderdaad wel in gezien webshops van oude stock proberen af te komen). Je kunt 2 jaar software updates verwachten. Maar je krijgt nog wel 2 jaar (hardware) garantie bij een nieuwe koop. Volgens mij is 159 EUR voor een iets ouder budgettoestel een prima deal. Heb er zelf 1,5 maand geleden 198 EUR voor neergelegd bij bol.com. Jouw deal is dan beter, maar bol.com was toen ook niet de allergoedkoopste.

"Nobody is very good at self-reflection, I'm afraid." -- Linus Torvalds. Kindprofielen zijn binnenkort weer beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Besteld bij Coolblue. Heb momenteel een LG Q6. Erg fijn toestel met mooi scherm, maar ik ben benieuwd naar de pure Android ervaring van de Wileyfox. Als ie niet voldoet gaat ie retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
PSP123 schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:18:
Het het werkend bedankt. De mogelijkheid om apps op het SD kaartje zetten i.p.v. intern geheugen is verdwenen?
Dat kan inderdaad zomaar kloppen. Je kan dit oplossen door je SD kaart formatteren als intern geheugen. (Let op je raakt dan wel alles kwijt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje555
rens-br schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:25:
[...]

Dat kan inderdaad zomaar kloppen. Je kan dit oplossen door je SD kaart formatteren als intern geheugen. (Let op je raakt dan wel alles kwijt)
Je moet dan wel een hele snelle geheugenkaart plaatsen want anders worden de apps tergend langzaam. Het intern geheugen is veel sneller.
Ik heb om deze reden de apps in het telefoongeheugen en de foto/video's worden automatisch naar de SD geschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:05
Heb er eentje aangeschaft afgelopen weekend. Klopt het dat dit model google assistent in het Nederlands nog niet ondersteund? M'n bagger trage LG telefoon had wel die ondersteuning namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Inmiddels uitverkocht bij Coolblue. Laatste exemplaren voordat de opvolger aangekondigd wordt denk ik zo ;-)

Laatste security update van september?! Jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Het is jammer dat @Anoniem: 699988 hier niet meer reageert.

Ben wel benieuwd hoe het met de toekomstige updates zit maar op hun website is niets te vinden. Het ging zo mooi t/m september. :) De Facebook handel van ze is een grote verzameling rommel waar ook niets nuttigs staat of ik zie het niet door alle non info.

Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• suedje
Vandaag op de facebook pagina van Wileyfox NL:

* Wiley Software nieuws *
Vanaf vandaag en de komende dagen wordt de nieuwe update met de November security patches van Google aangeboden, voor de gehele Swift 2 serie en voor alle andere toestellen volgt deze update snel.
In deze update zit ook een fix voor de 'Crack Wifi WPA2 vulnerability'.
Handmatig checken of jij al kan updaten? Dit kan via; instellingen-over de telefoon-systeemupdates-controleren op updates. (1 keer per dag checken is voldoende ;-) )
Daarnaast zijn wij druk bezig met de ontwikkeling van Android 8 / Oreo voor de Swift 2 serie. Datum hiervoor kunnen wij helaas nog niet geven, echter zal dit niet heel lang meer duren.
Succes met updaten!
Fijne dag, groeten,
Wileyfox Nederland

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zaffo
Dan is goed nieuws! Het lijkt dus dat het zo stil was omdat er druk gewerkt wordt aan updates en upgrades. Goed om nog een keer te lezen over de Oreo update.

Afbeeldingslocatie: https://pevoo.nl/images/FacebookWileyfoxUpdate.png

Mooi ook die ;) De update servers staan straks weer te roken omdat wij met zijn allen aan het kijken zijn of we al kunnen updaten.

[ Voor 55% gewijzigd door Zaffo op 21-11-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Ahh, blijkbaar had ik nog één dag geduld moeten hebben. :D Maar wel mooi dat het niet stilgevallen is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Ik klaag voorlopig niet meer ;-)
Nou ja eentje dan: krijg m'n Garmin horloge niet goed verbonden (via BT) :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Goofman schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:55:
Ik klaag voorlopig niet meer ;-)
Nou ja eentje dan: krijg m'n Garmin horloge niet goed verbonden (via BT) :-(
Dat was bij mij ook een probleem maar is begin november opgelost met een update van Garmin Connect. Er is ook nog een firmware update geweest van mijn horloge. Ik heb een Swift 2 x en een Fenix 3 en werkt nu gelukkig goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Zapato schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:10:
[...]

Dat was bij mij ook een probleem maar is begin november opgelost met een update van Garmin Connect. Er is ook nog een firmware update geweest van mijn horloge. Ik heb een Swift 2 x en een Fenix 3 en werkt nu gelukkig goed.
Bij mij krijg ik het niet werkend. De initiële pairing gaat goed, maar repairen na het uit- en weer aanzetten van de bluetooth, of wanneer ik bijvoorbeeld buiten bereik van de bluetooth van de telefoon ben geweest werkt niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
En je pairt vanuit de Garmin connect app? Niet vanuit de bluetooth instellingen? Opnieuw pairen na netwerk instellingen reset kan ook werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Zapato schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 19:31:
En je pairt vanuit de Garmin connect app? Niet vanuit de bluetooth instellingen? Opnieuw pairen na netwerk instellingen reset kan ook werken.
Netwerkinstellingenreset? Die kende ik nog niet...
Maar ik pair via de app inderdaad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Instellingen - Meer - Netwerk resetten. En voor deze zekerheid van te voren het Garmin horloge verwijderen uit de connect app en de telefoon uit en aan zetten.
Edit: je bent je wifi netwerken wel kwijt dus die moet je opnieuw aanmelden.

[ Voor 19% gewijzigd door Zapato op 21-11-2017 19:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goofman
Gisteren een keer of 20 geprobeerd te pairen en ineens lukte het :-)
De keren dat het niet goed werkte kreeg ik iedere keer een koppelingsverzoek via het notification center. Na het invoeren van de pincode die op het horloge weergegeven werd pairde deze wel, maar vervolgens bleef de bluetooth connectie dus niet in stand. Toen ineens een koppelingsverzoek vanuit de Connect tool zelf. Sindsdien is de bluetooth verbinding 'rock solid' :-)
Ik heb geen idee wat ik de laatste keer anders gedaan heb. Zoveel variaties in de wijze waarop gepaired kan worden zijn er nu ook weer niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Update komt nu binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Had 'm gisteren al binnengehengeld :-)
Ben wel onder de indruk van het (gebrek aan) stroomverbruik in standby. Vanmorgen om 8 uur van de lader gehaald met 98% en nu nog 82% over. Ik gebruik mijn telefoon erg weinig en vind het een geruststellende gedachte dat ie dan ook zo weinig verbruikt. Dat heb ik met andere Android toestellen wel eens anders gezien.

• Zaffo
Gisteren geupdate. Dit ging voorspoedig en tot nog toe geen problemen tegengekomen.

• Zaffo
Inmiddels heb ik toch iets nieuws gevonden. Ik kreeg een update voor de Wileyfox Account app.

De app is te vinden onder
Settings > Accounts. Tot nog toe is het niks anders dan de drie screenshots die ook in de Play Store staan.

Tot nog toe lijkt het er vooral op dat Wileyfox wat wil weten over de leeftijd, geslacht en locatie van de gebruikers. Handige info om te hebben als bedrijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-07 17:15
Kort vraagje: hoe stel ik mijn Swift in om de nl-alerts te ontvangen?

Ik weet dat men zegt dat moderne mobieltjes vaak klaar zijn daarvoor maar dat zou mijn vorige Lumia ook zijn en toch nooit een alert gehad bij de landelijke tests.

Zou ze toch graag ontvangen :)

Post herstelt. Je vraag hoort gewoon in dit topic thuis. Het support topic is alleen voor afhandeling van RMA.

[ Voor 191% gewijzigd door rens-br op 27-11-2017 09:10 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xippie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 07:44
Vortigen schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:10:
Kort vraagje: hoe stel ik mijn Swift in om de nl-alerts te ontvangen?

Ik weet dat men zegt dat moderne mobieltjes vaak klaar zijn daarvoor maar dat zou mijn vorige Lumia ook zijn en toch nooit een alert gehad bij de landelijke tests.

Zou ze toch graag ontvangen :)
In je berichten app, instellingen, dan cell broadcasts, instellingen, meldingen aanzetten aanvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-07 17:15
Bedankt voor je antwoord xippie 👍 Ondanks dat mijn vraag volgens mij in het support forum thuishoorde.

Instelling gevonden!

Je vraag staat hier prima. Het support topic is alleen bedoeld voor RMA.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 30-11-2017 13:25 ]

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
Ik weet niet wat ze allemaal bij Wileyfox aan het doen zijn, maar vorige week een nieuwe Swift 2X proberen toe te voegen aan mijn account, bleken alle eerdere telefoons inclusief schermherstel garanties verdwenen te zijn. Ik heb ze een bericht gestuurd, maar na een week nog geen reactie.
Overigens de telefoon voor € 155 via bol.com gekocht. Misschien was het een foutje, maar ik kreeg hem gewoon geleverd. Voor dit soort bedragen kun je nog eens een leuk toestel aanschaffen.

• suedje
Vorige week de Swift 2X geupdate. Sinds 2 dagen heb ik problemen met de accu. De telefoon was 100% opgeladen en normaal gebruikt. Thuis aan de oplader gehangen omdat de accu op 20% stond. De telefoon wel blijven gebruiken en het percentage liep alleen maar terug naar onder de 10%. De telefoon opnieuw opstarten wekte niet meer, hij sloot alleen af. In eerste instantie wilde de telefoon niet meer opstarten. Uiteindelijk, na heel lang de power knop ingedrukt te hebben, startte hij weer op, Accu stond op 2%. Direct aan de oplader gehangen en in vliegtuigstand gezet. In beeld stond nu langzaam opladen in plaats van snel opladen. uiteindelijk, na een uur of 3 aan de oplader kwam de accu in de buurt van de 40%, stond er weer snel opladen in het scherm en was uiteindelijk de telefoon met een uurtje opgeladen. Dit heb ik nu 2 dagen. Heeft iemand anders ook deze problemen? Ik heb dit met verschillende opladers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat. Zou dit aan een defect in de oplaad kabel kunnen liggen (Ik heb geen ander kabeltje met een USB-C aansluiting)? Dit zou ik dan ook nog kunnen proberen voordat ik het toestel weer terug stuur ivm. de garantie.

En al een update, via Facebook contact gehad met Wileyfox Nederland. Ze sturen een nieuwe kabel op om te kijken of degene die we hebben kapot is. Hopen dat dat het probleem is. Goede en snelle service van Wileyfox.

[ Voor 8% gewijzigd door suedje op 30-11-2017 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
suedje schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:08:
Vorige week de Swift 2X geupdate. Sinds 2 dagen heb ik problemen met de accu. De telefoon was 100% opgeladen en normaal gebruikt. Thuis aan de oplader gehangen omdat de accu op 20% stond. De telefoon wel blijven gebruiken en het percentage liep alleen maar terug naar onder de 10%. De telefoon opnieuw opstarten wekte niet meer, hij sloot alleen af. In eerste instantie wilde de telefoon niet meer opstarten. Uiteindelijk, na heel lang de power knop ingedrukt te hebben, startte hij weer op, Accu stond op 2%. Direct aan de oplader gehangen en in vliegtuigstand gezet. In beeld stond nu langzaam opladen in plaats van snel opladen. uiteindelijk, na een uur of 3 aan de oplader kwam de accu in de buurt van de 40%, stond er weer snel opladen in het scherm en was uiteindelijk de telefoon met een uurtje opgeladen. Dit heb ik nu 2 dagen. Heeft iemand anders ook deze problemen? Ik heb dit met verschillende opladers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat. Zou dit aan een defect in de oplaad kabel kunnen liggen (Ik heb geen ander kabeltje met een USB-C aansluiting)? Dit zou ik dan ook nog kunnen proberen voordat ik het toestel weer terug stuur ivm. de garantie.

En al een update, via Facebook contact gehad met Wileyfox Nederland. Ze sturen een nieuwe kabel op om te kijken of degene die we hebben kapot is. Hopen dat dat het probleem is. Goede en snelle service van Wileyfox.
Graag even op de hoogte houden van het resultaat. Mijn zoon klaagt ook dat hij soms heel langzaam oplaad, naar zijn idee was het afhankelijk hoe hij het kabeltje in zijn telefoon steekt. Met usbc zou het niet uit moeten maken, maar hij zegt van wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
Het nieuwe kabeltje ligt intussen thuis, kan het vanavond testen en laat het zeker hier weten.

Nu de batterij op 16%, opladen met de nieuwe kabel, direct zonder probleem snel opladen. Terug aan de oude kabel, met dezelfde oplader, langzaam opladen. Het probleem ligt dus in de kabel. Blij dat dit opgelost is.

[ Voor 53% gewijzigd door suedje op 01-12-2017 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
Bij ons is het laad probleem ook opgelost. Omdat het plugje nogal zwaar gaat werd deze niet ver genoeg in de telefoon geduwd. Je moet even doorduwen tot de plug er geheel in zit. Vorige telefoon was natuurlijk een oude met mini usb en die was inmiddels dusdanig versleten dat hij veel lichter ging dan deze nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofman
Heb die van mij helaas retour moeten sturen. Bleek niet compatibel met de (ingebouwde) carkit van onze auto. En hoewel ik haast nooit bel in de auto moet het wel gewoon werken. Vreemd eigenlijk: ik heb door de jaren heen al veel verschillende Androids gehad en nog nooit meegemaakt dat deze niet compatibel waren. Jammer want voor de rest beviel de Swift heel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gummbahla
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-07 21:05
Ik heb sinds 3 weken mijn 2X en ben erg tevreden. Helaas doet sinds een paar dagen mijn fingerprint scanner het niet meer. Ook rebooten / uitzetten & wachten mag niet baten. Het is me na 1 week ook al eens gebeurd, maar toen kwam de sensor na een tijdje spontaan weer tot leven.
Zou 'ie dan echt al gesneuveld zijn, of is er nog iets dat ik kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Gummbahla schreef op maandag 4 december 2017 @ 16:16:
Ik heb sinds 3 weken mijn 2X en ben erg tevreden. Helaas doet sinds een paar dagen mijn fingerprint scanner het niet meer. Ook rebooten / uitzetten & wachten mag niet baten. Het is me na 1 week ook al eens gebeurd, maar toen kwam de sensor na een tijdje spontaan weer tot leven.
Zou 'ie dan echt al gesneuveld zijn, of is er nog iets dat ik kan proberen?
Neem contact op met Wileyfox. Ze reageren doorgaans snel en kunnen je beter helpen dan wij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:39
Mensen die mij bellen horen zichzelf praten wanneer ik de Swift 2x op luidspreker stand heb, hebben meer mensen hier last van (gehad)? Gevalletje terugbrengen naar winkel? Kan nl ook niet echt opties vinden voor noise reduction o.i.d. op deze telefoon.

Edit: ik heb trouwens de telefoon bij Coolblue gekocht medio november. Maar heb er geen screen repair voucher bijgekregen. Zijn ze gestopt met het gratis bijvoegen van die vouchers.?

[ Voor 28% gewijzigd door Snaak123 op 05-12-2017 00:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Snaak123 schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:15:
Edit: ik heb trouwens de telefoon bij Coolblue gekocht medio november. Maar heb er geen screen repair voucher bijgekregen. Zijn ze gestopt met het gratis bijvoegen van die vouchers.?
Voor zover ik weet zijn die er nooit gratis bijgeleverd, maar moest je die altijd los kopen via de Wileyfox website voor +/- 15 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Snaak123 schreef op maandag 4 december 2017 @ 22:15:
Mensen die mij bellen horen zichzelf praten wanneer ik de Swift 2x op luidspreker stand heb, hebben meer mensen hier last van (gehad)? Gevalletje terugbrengen naar winkel? Kan nl ook niet echt opties vinden voor noise reduction o.i.d. op deze telefoon.
Nee, geen last van. Mijn vrouw gebruikt de WF2X, zelfs op de speaker in de auto klinkt het allemaal nog best redelijk.
Vraag het ze. Vooral op Whatsapp reageren ze enorm snel.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23:39
Dank voor de reacties. Zal idd Coolblue even contacten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
De eerste release was in juni 2016, de tweede in januari 2017. Mogen we ons binnenkort verwachten aan de 3X?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cplatinck
  • Laatst online: 22-01-2022
ik wacht vooral op android 8 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
kamustra schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:10:
De eerste release was in juni 2016, de tweede in januari 2017. Mogen we ons binnenkort verwachten aan de 3X?
Ik verwacht het niet op korte termijn. Ze staan nu op het punt een Windows phone uit te brengen.

• kamustra
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik heb hen het ook zelf gevraagd, intussen heb ik ook antwoord gekregen:
There are some new phones on our roadmap, but unfortunately we cannot tell you when they will be announced.

We will inform you and all the others through regular media and our Facebook when we have something new to announce.

En wij spreken ook gewoon Nederlands, mocht je dat prefereren.
Heb even doorgevraagd
Wij komen volgend jaar weer met nieuwe toestellen. De kans dat het het voorjaar is, is aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
rens-br schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 08:45:
[...]

Voor zover ik weet zijn die er nooit gratis bijgeleverd, maar moest je die altijd los kopen via de Wileyfox website voor +/- 15 euro.
Allen moet je dan een enorm bedrag aan verzendkosten betalen. Kan ook alleen nog in Ponden betalen. Via bol.com niet meer mogelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Pietje555 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:46:
Allen moet je dan een enorm bedrag aan verzendkosten betalen. Kan ook alleen nog in Ponden betalen. Via bol.com niet meer mogelijk
Verzendkosten betalen voor een voucher?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zapato
Pietje555 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:46:
[...]

Dit loopt volledig digitaal. Er komt geen verzending aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
Zapato schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:15:
[...]

Dit loopt volledig digitaal. Er komt geen verzending aan te pas.
Dat is dus niet waar. Ik heb het net nog geprobeerd.
Alleen binnen UK is gratis verzending, Vul je bij delivery adress Nederland in krijg je het vakje "Standard EU delivery" + 10 pond. Wordt dan 24,95 UKpond

Het is dus niet digitaal maar een soort creditcard met een krascode welke je op de site moet invoeren.
Ik heb al 2 2X-en eerder aangemeld, toen je ze nog bij Bol kon bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Pietje555 op 15-12-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LvanW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:12
rens-br schreef op dinsdag 18 april 2017 @ 12:31:
[...]

Truecaller en Wileyfox Zen kan bij de volgende update verwijderd worden.

Verder kan je ook een andere dialer gebruiken en dan ben je van Truecaller af.
Ik gebruik deze telefoon nu drie maanden met Nova Launcher, omdat ik de wileyfox launcher niet mooi vond. Nu begint truecaller ook steeds irritanter te worden met vragen om het te activeren, helaas kan het nog steeds niet verwijderd worden @Anoniem: 699988 ?

Heeft iemand een suggestie voor een andere dialer? Het liefst zoveel mogelijk gelijk aan de standaard Android dialer.

Verder bevalt de telefoon redelijk. De accuduur valt wat tegen en hij wil nog wel eens uit zichzelf opnieuw opstarten. Ook vind ik ik hem soms wat traag bij het openen van/switchen tussen apps. Hij ziet er wel erg strak uit en de vingerafdruklezer werkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
LvanW schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:34:
Heeft iemand een suggestie voor een andere dialer? Het liefst zoveel mogelijk gelijk aan de standaard Android dialer.
Google Play: Telefoon? Er zijn heel veel mensen die een andere dialer hebben geïnstalleerd, dus er staan genoeg ervaringen in dit en de andere Wileyfox topics.

Probeer ze eens uit zou ik zeggen. ;)

Wat ik hiermee dus probeer te zeggen is dat eigen inzet verplicht is op Tweakers.

[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 15-12-2017 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Pietje555 schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:27:
[...]

Dat is dus niet waar. Ik heb het net nog geprobeerd.
Alleen binnen UK is gratis verzending, Vul je bij delivery adress Nederland in krijg je het vakje "Standard EU delivery" + 10 pond. Wordt dan 24,95 UKpond

Het is dus niet digitaal maar een soort creditcard met een krascode welke je op de site moet invoeren.
Ik heb al 2 2X-en eerder aangemeld, toen je ze nog bij Bol kon bestellen.
Ik heb hem bij Wileyfox besteld tijdens registratie van mijn telefoon en alles werd in op de site afgehandeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
LvanW schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 16:34:
[...]

Ik gebruik deze telefoon nu drie maanden met Nova Launcher, omdat ik de wileyfox launcher niet mooi vond. Nu begint truecaller ook steeds irritanter te worden met vragen om het te activeren, helaas kan het nog steeds niet verwijderd worden @Anoniem: 699988 ?

Ik heb True Phone Dialer & Contacts geprobeerd, maar ik kwam niet 100% van Truedialler af. Bellen kreeg ik wel aan de gang, maar gebeld worden niet. Voorlopig maar even terug naar Truedialer.

De telefoon app van Google kan alleen buiten de Play Store om geinstalleerd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LvanW
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 21:12
Als ik op mijn telefoon in de Play store zowel "telefoon" als "telephone" zoek krijg ik alleen andere dialers te zien. Als ik ingelogd in de play store op mijn PC zoek naar dezelfde app vind ik hem wel, maar staat er dat hij niet compatibel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Heb Google phone geïnstalleerd eerder dit jaar en de standaard uitgeschakeld of inmiddels mogelijk verwijderd.

Wel via een losse apk, via de play store werkt die niet. Versie 7.0.140861421-nonnexus heb ik in gebruik en die werkt prima i.c.m. Swift 2X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekko
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2024
Hebben anderen ook last van vibratie die zo zacht is dat je hem niet voelt, ook al hou je hem in de hand? Ondertussen is hij in een stille ruimte wel te horen, als een zoemende mug. Daar baal ik namelijk wel erg van, omdat het hele punt van de trilfunctie is dat je hem niet hoort maar wel voelt!

Ik lees her en der dat je met LineageOS de vibratie intensiteit kan verhogen. Kan iemand die bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:13
Ik voelde gisteren de hele tafel trillen toen mijn vriendin een bericht kreeg op haar Swift 2X. Het is me al een paar keer opgevallen hoe hard dat ding soms trilt en hoe fel de notificateled is, die verlicht heel de slaapkamer als hij met het scherm naar boven ligt, zelfs met de intensiteit al naar beneden.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekko
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2024
Largamelion schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:29:
Ik voelde gisteren de hele tafel trillen toen mijn vriendin een bericht kreeg op haar Swift 2X. Het is me al een paar keer opgevallen hoe hard dat ding soms trilt en hoe fel de notificateled is, die verlicht heel de slaapkamer als hij met het scherm naar boven ligt, zelfs met de intensiteit al naar beneden.
Vreemd, mijn trilfunctie is toch echt praktisch onmerkbaar. Heb al een aantal telefoontjes gemist terwijl hij in m'n zak zat. De notificatie LED is inderdaad wel heel erg fel! Tijdens het opladen leg ik hem altijd met de LED naar beneden omdat het anders gewoon storend is. Je kan hem natuurlijk altijd uitzetten tijdens het laden in de settings.

Heb trouwens LineageOS geïnstalleerd. Kan de vibratie iets harder zetten daarmee, maar is nog steeds nauwelijks merkbaar. Dan maar ook een niet al te irritante ringtone uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EH99
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-07 13:05
Staat er nog steeds CyanogenMod op deze telefoon, en hoe gaat het verder nu zij gestopt zijn met het ontwikkelen van de alternatieve rom?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
EH99 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:51:
Staat er nog steeds CyanogenMod op deze telefoon,
CyanogenMod heeft nog nooit standaard op deze telefoon gestaan. De Wileyfox telefoons werden geleverd met CyanogenOS. Maar heb je het nieuws het afgelopen jaar niet gevolgd?Wileyfox heeft dus gewoon een eigen Android versie uitgebracht., momenteel gebaseerd op Android 7.1.2.

Verder heb ik je post even naar het juiste topic verplaatst.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 21-12-2017 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
EH99 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 12:51:
Staat er nog steeds CyanogenMod op deze telefoon, en hoe gaat het verder nu zij gestopt zijn met het ontwikkelen van de alternatieve rom?
Zoals hieronder weergegeven staat op de Swift 2 al lang Android 7 op. Ze zijn erg snel met updates, de laatste november update is ook al even uit.

Binnenkort krijgt iedereen voor deze serie ook Android 8 Oreo. Aan het update beleid van Wileyfox kunnen veel fabrikanten een voorbeeld nemen, de grote partijen voorop.

https://www.droidapp.nl/n...pdate-november-2017-oreo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otec
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Is er enige manier om Truecaller van deze telefoons te krijgen?
Ik zou graag deze app verwijderen vanwege privacy redenen, maar deze lijkt opgenomen te zijn als een systeem app. Als ik deze app verwijder via apps/de Play store (8kb blijft achter en krijg ik niet weg) en alle machtigingen intrek, werkt deze app nog altijd als mijn telefoon app, ookal heb ik hier een andere als standaard ingesteld.
Een ander probleem is ook, als ik mijn nummer niet registreer bij truecaller (en dus eigenlijk openbaar op het internet zet) werkt mijn caller id ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
otec schreef op woensdag 27 december 2017 @ 14:15:
Is er enige manier om Truecaller van deze telefoons te krijgen?
Ik zou graag deze app verwijderen vanwege privacy redenen, maar deze lijkt opgenomen te zijn als een systeem app. Als ik deze app verwijder via apps/de Play store (8kb blijft achter en krijg ik niet weg) en alle machtigingen intrek, werkt deze app nog altijd als mijn telefoon app, ookal heb ik hier een andere als standaard ingesteld.
Een ander probleem is ook, als ik mijn nummer niet registreer bij truecaller (en dus eigenlijk openbaar op het internet zet) werkt mijn caller id ook niet meer.
Zie de eerdere post van Bastien:

Heb Google phone geïnstalleerd eerder dit jaar en de standaard uitgeschakeld of inmiddels mogelijk verwijderd. Wel via een losse apk, via de play store werkt die niet. Versie 7.0.140861421-nonnexus heb ik in gebruik en die werkt prima i.c.m. Swift 2X.

Is bij mij prima gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• otec
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 31-07-2024
Zapato schreef op woensdag 27 december 2017 @ 15:02:
[...]

Zie de eerdere post van Bastien:

Heb Google phone geïnstalleerd eerder dit jaar en de standaard uitgeschakeld of inmiddels mogelijk verwijderd. Wel via een losse apk, via de play store werkt die niet. Versie 7.0.140861421-nonnexus heb ik in gebruik en die werkt prima i.c.m. Swift 2X.

Is bij mij prima gelukt.
Yep, werkt perfect. Had eerst mijn reactie gepost en dan pas de eerdere posts gelezen.
Had eerst nog de verkeerde versie gedl, maar op xda forums dan de nonnexus versie gevonden.

Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Laatst online: 13-07 13:15
Zekko schreef op zondag 17 december 2017 @ 23:04:
[...]

Vreemd, mijn trilfunctie is toch echt praktisch onmerkbaar. Heb al een aantal telefoontjes gemist terwijl hij in m'n zak zat. De notificatie LED is inderdaad wel heel erg fel! Tijdens het opladen leg ik hem altijd met de LED naar beneden omdat het anders gewoon storend is. Je kan hem natuurlijk altijd uitzetten tijdens het laden in de settings.

Heb trouwens LineageOS geïnstalleerd. Kan de vibratie iets harder zetten daarmee, maar is nog steeds nauwelijks merkbaar. Dan maar ook een niet al te irritante ringtone uitzoeken.
Op mijn Wileyfox Swift kan je bij de settings over de Led de kleur instellen, als je daar de kleur "naar beneden" (meer richting het zwarte) sleept wordt de led minder fel, wellicht dat dit op de 2X ook het geval is. Ik kan de telefoon nu aan de oplader gewoon met de led naar boven leggen, zonder dat de kamer volledig verlicht is en je bijna een boek kan lezen. ;)

Bij het aanpassen van de helderheid doet de Led nog niet zoveel zie ik in intensiteit, maar door een "donkerder kleur" te kiezen werkt het blijkbaar beter.

[ Voor 7% gewijzigd door jbdeiman op 27-12-2017 16:38 . Reden: Type telefoon verduidelijkt. ]

• Zapato
Ik draai nu de Google Phone app op mijn Wileyfox. Alles werkt goed op één dingetje na, namelijk de LED bij missed call. Weet iemand hoe ik die aan het werk krijg?

• rens-br
@Zapato wat heb je zelf al geprobeerd? Dan hoeven we die suggesties niet meer te geven. Maar als ik mij niet vergis zit, kan je bij instellingen per app aangeven welke kleur de led moet geven.

Zoniet kan je dit eventueel ook oplossen met een app uit de Play Store.

• Zapato
rens-br schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:18:
@Zapato wat heb je zelf al geprobeerd? Dan hoeven we die suggesties niet meer te geven. Maar als ik mij niet vergis zit, kan je bij instellingen per app aangeven welke kleur de led moet geven.

Zoniet kan je dit eventueel ook oplossen met een app uit de Play Store.
Ik heb de app standaard gemaakt, truecaller gedisabled. Verder heb ik de app rechten gegeven om systeeminstellingen te schrijven. Bij LED instellingen staat gemiste oproepen aan groen altijd aan. Alle andere LED meldingen werken, behalve gemiste oproepen. Op Google wordt het probleem maar 1 x benoemd zonder oplossing.

• rens-br
@Zapato kun je je nieuwe dialer niet toevoegen als app? Wellicht dat de standaard instelleingen het niet begrijpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
Geprobeerd maar helaas niet. Ik ben benieuwd of het bij iemand werkt die de Truecaller app heeft vervangen door de Google Phone app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelloo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 16:42
Zapato schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 06:41:
Geprobeerd maar helaas niet. Ik ben benieuwd of het bij iemand werkt die de Truecaller app heeft vervangen door de Google Phone app.
Ik heb ook de Google phone app geïnstalleerd, en bij mij doet de led het ook niet. Ook niet wanneer ik hem toevoeg bij de instellingen. Zelf stoort het me alleen niet zo erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Bij mij werkt het ook niet. Heb van alles geprobeerd maar bij een gemist gesprek geen led. Ook niet als ik de app toevoeg bij meldingsled in de settings.

Met een aparte app (heb zojuist Light Manager geprobeerd) werkt het wel. Wel een beetje raar, heb met geen enkele andere app dat de led niet werkt.

Maar het maakt mij niet uit, zie een meestal led pas als ik de telefoon in mij hand heb en dan zie ik de melding wel op het scherm. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 13-07 09:33
Zapato schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 06:41:
Dat niet, maar ik heb Drupe geïnstalleerd en Truecaller gedisabled. Werkt goed.
Vergeet niet om onder Settings -> Apps op het tandwieltje bovenin te klikken en bij Phone te kiezen voor de dialer app die je wilt gebruiken.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiorano
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-07 18:44
Welke Google Phone hebben jullie geïnstalleerd? Krijg het met versie 15 niet voor elkaar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bastien
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Fiorano schreef op maandag 8 januari 2018 @ 16:22:
Welke Google Phone hebben jullie geïnstalleerd? Krijg het met versie 15 niet voor elkaar
Hoe moeilijk is zoeken, het antwoord staat hier vlak boven: Bastien in "[Wileyfox Swift 2X] Ervaringen & Discussie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jochempr
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 19-01 18:14
Ik heb op mijn Swift 2X net 19-1-2018 een nieuwe update binnengekregen Android 7.1.2 TOS373J
met de beveiligingsupdate van januari dus over updates valt niks te klagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaffo
Hier heb ik de update ook binnen.

Afbeeldingslocatie: https://pevoo.nl/images/Screenshot_20180121-113713.png

[ Voor 3% gewijzigd door Zaffo op 31-01-2018 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Modbreak:Ook in dit topic geldt dat het afzonderlijk melden dat je de update binnen hebt niks toevoegt. Discussiëren over de update zelf mag natuurlijk wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anconakip
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-07 14:25
Ik heb ook de nieuwe update binnen. Maar ik ben eigenlijk benieuwd of er al meer bekend is over de upda
te naar android 8?

The Force is like Duck-tape, it has a light side, a dark side and it holds the universe together

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
Goedemorgen, de update uitgevoerd maar nu een vreemd "probleem". Als ik oordopjes of een koptelefoon aansluit, 3.5mm jack, dan komt er geluid uit de oordopjes/koptelefoon, maar ook uit de luidspreker van de telefoon zelf. Voor de update werkte het wel goed, maar nu niet. Heb dit met verschillende oordopjes/koptelefoons geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat. Als ik de stekker eruit haal stopt het afspelen zoals het hoort. Heeft iemand anders ook dit probleem? En zou dit software matig kunnen zijn zodat dit met een volgende update kan worden opgelost?
bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietje555
suedje schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:42:
Goedemorgen, de update uitgevoerd maar nu een vreemd "probleem". Als ik oordopjes of een koptelefoon aansluit, 3.5mm jack, dan komt er geluid uit de oordopjes/koptelefoon, maar ook uit de luidspreker van de telefoon zelf. Voor de update werkte het wel goed, maar nu niet. Heb dit met verschillende oordopjes/koptelefoons geprobeerd met allemaal hetzelfde resultaat. Als ik de stekker eruit haal stopt het afspelen zoals het hoort. Heeft iemand anders ook dit probleem? En zou dit software matig kunnen zijn zodat dit met een volgende update kan worden opgelost?
bedankt
Even rebooten en dan is het weer normaal. Kan wel weer terug komen, maar na een nieuwe reboot wekt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietje555
De update van januari zorgt bij twee telefoons voor een vastloper tijdens de reboot. Moet de aan/uit knop dat tijdje vasthpouden om de telefoon helemaal af te sluiten (reboot) en dan gaat hij wel verder en maakt zijn update af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• suedje
Pietje555 schreef op maandag 22 januari 2018 @ 11:09:
[...]

Even rebooten en dan is het weer normaal. Kan wel weer terug komen, maar na een nieuwe reboot wekt het weer.
Gedaan en inderdaad opgelost, thanks.

[ Voor 7% gewijzigd door suedje op 23-01-2018 07:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1034003

Ik lijk problemen te hebben met mijn gyros sensor. Scherm rotatie doet het niet meer en ook apps waar bewegingen bij nodig zijn doen het niet meer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
anconakip schreef op maandag 22 januari 2018 @ 10:31:
Ik heb ook de nieuwe update binnen. Maar ik ben eigenlijk benieuwd of er al meer bekend is over de upda
te naar android 8?
Van de facebook pagina nl in de aankondiging van de januari update.
Vanaf vandaag en de komende dagen wordt de nieuwe update met de November security patches van Google aangeboden, voor de gehele Swift 2 serie en voor alle andere toestellen volgt deze update snel.

In deze update zit ook een fix voor de 'Krack Wifi WPA2 vulnerability'.

Handmatig checken of jij al kan updaten? Dit kan via; instellingen-over de telefoon-systeemupdates-controleren op updates. (1 keer per dag checken is voldoende ;-) )

Daarnaast zijn wij druk bezig met de ontwikkeling van Android 8 / Oreo voor de Swift 2 serie. Datum hiervoor kunnen wij helaas nog niet geven, echter zal dit niet heel lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorelei_7
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-01-2021
Anoniem: 1034003 schreef op zaterdag 27 januari 2018 @ 11:12:
Ik lijk problemen te hebben met mijn gyros sensor. Scherm rotatie doet het niet meer en ook apps waar bewegingen bij nodig zijn doen het niet meer. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
De Wileyfox Swift 2X heeft toch geen gyro sensor?

Wat ik trouwens niet snap, want het automatisch laten roteren van je scherm is toch een veelgebruikte functie?

Hoe krijg je je scherm eigenlijk gedraaid, als dit niet automatisch gebeurt? Heb je daar een knopje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yelloo
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 31-03 16:42
Lorelei_7 schreef op zondag 28 januari 2018 @ 21:01:
[...]

De Wileyfox Swift 2X heeft toch geen gyro sensor?

Wat ik trouwens niet snap, want het automatisch laten roteren van je scherm is toch een veelgebruikte functie?

Hoe krijg je je scherm eigenlijk gedraaid, als dit niet automatisch gebeurt? Heb je daar een knopje voor?
Hij heeft inderdaad geen gyrosensor, maar wel een acceleratiemeter. Het draaien van het scherm gebeurt dus gewoon automatisch.

Wat betreft het probleem met de acceleratiemeter kun je mijns inziens het beste contact opnemen met Wileyfox.
Pagina: 1 ... 3 ... 6 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Rooten en Custom ROM's: [Wileyfox Swift 2X] Rooten & Custom ROM's
- Accessoires: [Wileyfox Swift 2X] Het grote Accessoires topic
- Levertijden & prijzen: [Wileyfox Swift 2X] Levertijden & Prijzen
- RMA en support: [Wileyfox] RMA & Support