Vorige week de Swift 2X geupdate. Sinds 2 dagen heb ik problemen met de accu. De telefoon was 100% opgeladen en normaal gebruikt. Thuis aan de oplader gehangen omdat de accu op 20% stond. De telefoon wel blijven gebruiken en het percentage liep alleen maar terug naar onder de 10%. De telefoon opnieuw opstarten wekte niet meer, hij sloot alleen af. In eerste instantie wilde de telefoon niet meer opstarten. Uiteindelijk, na heel lang de power knop ingedrukt te hebben, startte hij weer op, Accu stond op 2%. Direct aan de oplader gehangen en in vliegtuigstand gezet. In beeld stond nu langzaam opladen in plaats van snel opladen. uiteindelijk, na een uur of 3 aan de oplader kwam de accu in de buurt van de 40%, stond er weer snel opladen in het scherm en was uiteindelijk de telefoon met een uurtje opgeladen. Dit heb ik nu 2 dagen. Heeft iemand anders ook deze problemen? Ik heb dit met verschillende opladers geprobeerd, allemaal hetzelfde resultaat. Zou dit aan een defect in de oplaad kabel kunnen liggen (Ik heb geen ander kabeltje met een USB-C aansluiting)? Dit zou ik dan ook nog kunnen proberen voordat ik het toestel weer terug stuur ivm. de garantie.
En al een update, via Facebook contact gehad met Wileyfox Nederland. Ze sturen een nieuwe kabel op om te kijken of degene die we hebben kapot is. Hopen dat dat het probleem is. Goede en snelle service van Wileyfox.
[
Voor 8% gewijzigd door
suedje op 30-11-2017 12:17
]