Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:47

De Britse smartphonemaker Wileyfox komt met een nieuw toestel in de Swift-serie: de Swift 2X. De telefoon verscheen vrijdag in verschillende webwinkels en een woordvoerder van het bedrijf bevestigde tegenover Tweakers dat de telefoon inmiddels beschikbaar is.

Het toestel lijkt in veel opzichten op de in november geïntroduceerde Swift 2 Plus-telefoon. Zo beschikken ze beide over een zestienmegapixelcamera aan de achterkant, 32GB opslag, een octacore Qualcomm Snapdragon 430-soc met kloksnelheid van 1,4GHz en 3GB aan lpddr3-geheugen. Het opslaggeheugen is uit te breiden met een micro-sd-kaartje.

Het verschil met de Plus-versie is op de eerste plaats te zien bij het scherm. Waar de oudere variant een 5"-lcd met een resolutie van 1280x720 pixels heeft, beschikt de 2X over een 5,2"-lcd met een hogere resolutie van 1920x1080 pixels. Doordat het toestel iets groter is, is er ruimte voor een accu met meer capaciteit. Dit model verruilt de 2700mAh-accu dan ook voor een 3000mAh-exemplaar.

Wileyfox bracht eerder een X-variant van zijn Spark-toestel uit, die eveneens over een groter scherm beschikte. De nieuwe Swift 2X kost 259 euro en er zijn twee varianten beschikbaar: blauw en goud. Het Plus-toestel had bij de introductie een prijs van 239 euro. Voor de Swift 2 was dat 199 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.1.2
CPUQualcomm® Snapdragon™ 430
GPUQualcomm® Adreno™ 505
RAM3GB lpddr3
ROM32 GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.1, GPS, NFC, 2,4 GHz b/g/n
AansluitingenUSB2.0 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner, Acceleratormeter, Gyroscope, Kompas, Nabijheidssensor, Bewegingssensor, Lichtsensor
Scherm5,2" full-HD-scherm
Back CameraSamsung 3P3 sensor: 16MP, F/2.0, dubbele Ledflitser
Front CameraOmniVision OV8865: 8MP
Accu3010mAh (Niet vervangbaar) met QC3.0
KleurBlauw, Goud
Afmetingen144 x 72,2 x 8,8 mm
Gewicht155 g
Prijs259 euro
Release DatumOnbekend
BijzonderhedenDual Sim
AccessoiresUSB-C datakabel, garantiekaart en Quick Start Guide

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.009-01-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anoniem: 787351 schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 22:47:
Heb de swift 2x nu twee dagen, en ik moet zeggen dat hij wat tegenvalt. Ik kom van aan Honor 4X.
Waar heb je het toestel gekocht? Als ik in de pricewatch kijk staat het toestel daar niet tussen, ook op de website van Wileyfox is het toestel nog niet te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkHaasten
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 15-04 13:16
Het toestel is al bestelbaar bij belsimpel en coolblue. Ik heb de mobiel al in handen gehad in één van de fysieke belsimpelwinkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
HenkHaasten schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 11:20:
Het toestel is al bestelbaar bij belsimpel en coolblue. Ik heb de mobiel al in handen gehad in één van de fysieke belsimpelwinkels.
Vreemd dat het toestel dan nog niet te zien is in de Pricewatch: pricewatch: Wileyfox Swift 2X Zwart. Maar goed zie inderdaad dat deze bij Belsimpel en Coolblue al op voorraad is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 787351

rens-br schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:36:
[...]

Waar heb je het toestel gekocht? Als ik in de pricewatch kijk staat het toestel daar niet tussen, ook op de website van Wileyfox is het toestel nog niet te bekennen.
Bij coolblue gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 13:03
Ik wil mijn 2X verkopen en heb hem op Marktplaats staan voor bieden vanaf €120.
Nu was er iemand die zei dat ie bij de Mediamarkt in de winkel €179 kost (hij wilde natuurlijk wat van de prijs af). Kan dat niet controleren, omdat ik deze week geen gelegenheid heb om naar een Mediamarkt te gaan.
Klopt de prijs?

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
@Xyphoid als ik de Pricewatch moet geloven is het toestel niet te koop bij de Media Markt, ook op de website van de Media Markt is het toestel niet te vinden. (Maar dat had je natuurlijk zelf ook al gevonden?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-07 13:03
rens-br schreef op maandag 8 januari 2018 @ 10:15:
@Xyphoid als ik de Pricewatch moet geloven is het toestel niet te koop bij de Media Markt, ook op de website van de Media Markt is het toestel niet te vinden. (Maar dat had je natuurlijk zelf ook al gevonden?)
Hij had ook gezegd dat ze in de winkel zelf liggen. Ik zal morgen wel even bellen (denk daar nu pas aan 8)7 ).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Pagina: 1