Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:42

De Britse smartphonemaker Wileyfox komt met een nieuw toestel in de Swift-serie: de Swift 2X. De telefoon verscheen vrijdag in verschillende webwinkels en een woordvoerder van het bedrijf bevestigde tegenover Tweakers dat de telefoon inmiddels beschikbaar is.

Het toestel lijkt in veel opzichten op de in november geïntroduceerde Swift 2 Plus-telefoon. Zo beschikken ze beide over een zestienmegapixelcamera aan de achterkant, 32GB opslag, een octacore Qualcomm Snapdragon 430-soc met kloksnelheid van 1,4GHz en 3GB aan lpddr3-geheugen. Het opslaggeheugen is uit te breiden met een micro-sd-kaartje.

Het verschil met de Plus-versie is op de eerste plaats te zien bij het scherm. Waar de oudere variant een 5"-lcd met een resolutie van 1280x720 pixels heeft, beschikt de 2X over een 5,2"-lcd met een hogere resolutie van 1920x1080 pixels. Doordat het toestel iets groter is, is er ruimte voor een accu met meer capaciteit. Dit model verruilt de 2700mAh-accu dan ook voor een 3000mAh-exemplaar.

Wileyfox bracht eerder een X-variant van zijn Spark-toestel uit, die eveneens over een groter scherm beschikte. De nieuwe Swift 2X kost 259 euro en er zijn twee varianten beschikbaar: blauw en goud. Het Plus-toestel had bij de introductie een prijs van 239 euro. Voor de Swift 2 was dat 199 euro.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.1.2
CPUQualcomm® Snapdragon™ 430
GPUQualcomm® Adreno™ 505
RAM3GB lpddr3
ROM32 GB (uitbreidbaar tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.1, GPS, NFC, 2,4 GHz b/g/n
AansluitingenUSB2.0 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner, Acceleratormeter, Gyroscope, Kompas, Nabijheidssensor, Bewegingssensor, Lichtsensor
Scherm5,2" full-HD-scherm
Back CameraSamsung 3P3 sensor: 16MP, F/2.0, dubbele Ledflitser
Front CameraOmniVision OV8865: 8MP
Accu3010mAh (Niet vervangbaar) met QC3.0
KleurBlauw, Goud
Afmetingen144 x 72,2 x 8,8 mm
Gewicht155 g
Prijs259 euro
Release DatumOnbekend
BijzonderhedenDual Sim
AccessoiresUSB-C datakabel, garantiekaart en Quick Start Guide

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.009-01-2017Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 24-10-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03-06 13:33
Heeft iemand al iets van hoesjes gezien? Heb de telefoon nu een week en zou graag wel een hoesje willen maar kan deze nog nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Christiaan676 schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 20:01:
Heeft iemand al iets van hoesjes gezien?
Heb je al op Ebay en andere (Chinese) webshops gekeken? Daar staan er meestal wel een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Inderdaad in de (Chinese) webshops gezocht. De 2X in de naam is niet echt handig, je krijgt veel resultaten met twee keer een item voor de Swift.

Voor de Swift 2 (plus) hebben ze officiële hoesjes maar die kan ik voor de 2X niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Christiaan676 schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 19:12:
Inderdaad in de (Chinese) webshops gezocht. De 2X in de naam is niet echt handig, je krijgt veel resultaten met twee keer een item voor de Swift.
Op bijvoorbeeld Aliexpress staan er wel een aantal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redney
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-08-2023
Ik heb het toestel nu ook 2 weken, maar een simpele bumper is niet te vinden helaas nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JevL
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-03-2024
Heeft iemand inmiddels al een hoesje gevonden voor de 2X? Ben opzoek naar een simpele bumper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redney
Nee, helaas nog niks gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:29
Ik heb een aantal weken geleden een cover besteld via eBay en ik zie nu ook mondjesmaat bumpers daar verschijnen.
Dus ja, het zijn er niet veel maar er zijn covers te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JevL
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 13-03-2024
soskes schreef op zondag 12 februari 2017 @ 09:17:
Ik heb een aantal weken geleden een cover besteld via eBay en ik zie nu ook mondjesmaat bumpers daar verschijnen.
Dus ja, het zijn er niet veel maar er zijn covers te vinden.
Heb een linkje? Ik kan er namelijk nog steeds geen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 22:29
JevL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:11:
[...]

http://www.ebay.nl/itm/Si...ac12fb:g:-PwAAOSwA3dYekV8

Let niet op de afbeelding (Samsung Galaxy).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 699988

Hard cases voor de Swift 2 X zullen snel beschikbaar komen via de kanalen waar onze toestellen liggen. Design is hetzelfde als die voor de Swift 2 (Plus), maar dan iets groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redney
JevL schreef op zondag 12 februari 2017 @ 19:11:
[...]

Heb ook 2 van deze bumpers besteld en weer teruggestuurd!!! Wat een rommel, past totaal niet en is gewoon een simpel bandje wat om de telefoon gaat. Totaal niet wat je verwacht. Kortom rommel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 898991

Ik heb de Wiley case direct van de Wiley site besteld. Prijzig maar een fijne case. Voegt nauwelijks dikte toe en is van kunststof met een prettige textuur gemaakt. Behalve de hoge prijs zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 686445

Sorry maar ik vind die case echt niett duur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01:53
Zijn hier mensen bij die een goedpassende siliconen case hebben gevonden voor de Swift 2X?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Anoniem: 898991 schreef op zondag 19 maart 2017 @ 12:33:
Ik heb de Wiley case direct van de Wiley site besteld. Prijzig maar een fijne case. Voegt nauwelijks dikte toe en is van kunststof met een prettige textuur gemaakt. Behalve de hoge prijs zeker een aanrader.
Dat is deze toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/d3rXdMG8Bz0BcHYw3EZQB8Rk/full.jpg

Bevalt ie nog steeds? Deze heeft zo te zien geen opstaande randjes?

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-05 11:35

Bombonella

En als de Bom valt....

pven schreef op woensdag 26 april 2017 @ 13:40:
[...]

Dat is deze toch?

[afbeelding]

Bevalt ie nog steeds? Deze heeft zo te zien geen opstaande randjes?
Ik heb deze case nu ook al zo'n maand, plastic voelt lekker stroef aan, waardoor ik het gevoel heb dat ik deze telefoon wellicht wat minder vaak ga laten stuiteren. Het is nog lastig te voorspellen hoe de staat van het materiaal over een jaar is. Helaas alleen in "saai" zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Philtjens schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 05:15:
het enige wat jammer is is dat er nog niet zoveel acessoires voor zijn.
Die zijn er inderdaad niet zo heel veel. Nou zijn er op de Wileyfox website wel wat hoesjes en kan je eens kijken op eBay of Amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philtjens
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17:05
rens-br schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 08:42:
[...]

Die zijn er inderdaad niet zo heel veel. Nou zijn er op de Wileyfox website wel wat hoesjes en kan je eens kijken op eBay of Amazon.
Ik ben niet zo handig met de amazon of ebay search functies ook vertrouw ik deze sites niet zo goed
Helaas als er geen felle kleuren van softcases bestaan wilt men moeder het al niet

Toch niet zo simpel om een compacte budget phone met notificatie led, fingerprint met voldoende accessoires te vinden 8)7
Zucht dan zoeken we maar weer verder

Kenny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Philtjens schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 22:17:
Ik ben niet zo handig met de amazon of ebay search functies ook vertrouw ik deze sites niet zo goed
Helaas als er geen felle kleuren van softcases bestaan wilt men moeder het al niet
Misschien is dit iets: http://www.ebay.nl/itm/Le...m:mxiSXEy9vb8ZsVFJUEHTg7w. De eBay zoek functie werkt overigens heel gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 04-06 22:38
Weet iemand waar ik passende tempered glass screenprotectors kan kopen? Heb er paar besteld, maar die zijn niet gebogen aan de rand, dus de randjes zweven boven het scherm. Zeer lelijk.

Ik de site van Wileyfox hebben ze wel 1, maar die heeft witte randen(??).

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Xyphoid schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 23:26:
Ik de site van Wileyfox hebben ze wel 1, maar die heeft witte randen(??).
Als ik op hun website kijk, zie ik wel een zwarte screen protector: SCREEN PROTECTOR, BLACK - WILEYFOX SWIFT 2 X
Properly protect your smartphone screen with the Wileyfox screen protector for your Swift 2 X. Premium tempered glass easily fends off scratches as well as unwanted smudges and fingerprints. As a result, your viewing and touch-screen experience will be unaffected. Perfect for busy paws.
Die protector kost 14,99 pond (is ook alleen op de Engelse website te bestellen). @Anoniem: 699988 waarom nog niet op de Nederlandse website?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyphoid
rens-br schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 09:13:
[...]

Als ik op hun website kijk, zie ik wel een zwarte screen protector: SCREEN PROTECTOR, BLACK - WILEYFOX SWIFT 2 X

[...]

Die protector kost 14,99 pond (is ook alleen op de Engelse website te bestellen). @Anoniem: 699988 waarom nog niet op de Nederlandse website?
Thanks. Zat op mijn telefoon en ik zag die niet.
Pffff, wel aardig duur voor een screenprotector. Denk dat ik voorlopig dan maar die niet passende er op laat zitten.

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJsbeer
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-06 16:11
Ik ben op zoek naar een case voor mijn Wileyfox Swift 2X, en ik ben benieuwd of de originele van Wileyfox iets is. Op de website staat er maar één plaatje van, maar ik vind het niet echt een heel duidelijke foto.

Kan iemand die deze case in bezit heeft er misschien een duidelijke foto van maken? Dat zou echt geweldig zijn!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Xyphoid
Ik heb er glazen screenprotector op de site van Wileyfox zelf gekocht.
Beetje duur, maar ik was die goedkope shit zat. Die pasten niet en plakten niet aan de randen.
Deze past perfect. Super makkelijk aan te brengen. En het logo aan de onderkant is glimmend i.p.v. donker (glas gaat echt over de gehele voorkant).

Enige nadeel is dat er een olieachtige vlek tussen het scherm en glas zit. Is nu wel iets minder geworden, maar hopelijk verdwijnt het helemaal.

[ Voor 19% gewijzigd door Xyphoid op 13-07-2017 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindside
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Ik vind het wel erg vreemd dat een half jaar na het uitbrengen van een telefoon er geen behoorlijke flipcases of hoesjes verkrijgbaar zijn. Of mis ik nu iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindside
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-10-2023
Uiteindelijk voor een siliconen hoesje en screen protector gegaan bij bol.com. Levertijd stond op 2 weken, maar was met 2 dagen in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickSanchez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23-05 12:18
Xyphoid schreef op donderdag 13 juli 2017 @ 20:27:
Ik heb er glazen screenprotector op de site van Wileyfox zelf gekocht.
Beetje duur, maar ik was die goedkope shit zat. Die pasten niet en plakten niet aan de randen.
Deze past perfect. Super makkelijk aan te brengen. En het logo aan de onderkant is glimmend i.p.v. donker (glas gaat echt over de gehele voorkant).

Enige nadeel is dat er een olieachtige vlek tussen het scherm en glas zit. Is nu wel iets minder geworden, maar hopelijk verdwijnt het helemaal.
Bevalt de temp. glass screen protector nog? Nog iets dat opvalt na een tijdje gebruik? Ik ben ook op zoek, zou je hem aanbevelen?

[ Voor 180% gewijzigd door RickSanchez op 21-08-2017 17:52 . Reden: overbodige vraag na verder kijken dan neuslengte. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwabbernoot
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-06 21:38
Ik ben op zoek naar een fijne zwarte case/bumber. Die van bol.com is uitverkocht, die van de wileyfox website verdwenen. Op aliexpress vind ik alleen cases met een spongebob of superman erop..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xyphoid
RickSanchez schreef op maandag 21 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Bevalt de temp. glass screen protector nog? Nog iets dat opvalt na een tijdje gebruik? Ik ben ook op zoek, zou je hem aanbevelen?
Ja hoor.
De olievlek is iets minder geworden en je ziet het nauwelijks nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Gister mijn telefoonnummer het bos laten vallen op een zandpad met steentjes. Screenprotector vloog er af met aantal grote barsten. Geen enkel krasje op mijn officiële hoes en scherm...

Maar merk wel dat het touchscreen veel beter reageert zonder screenprotector. Vooral aan de randen.

Heb geen vervanging, dus voorlopig dus gedwongen zonder bescherming rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:05
Ik ben op zoek naar een hoesje voor de Swift 2 x maar op de Wileyfox website staan alleen hoesjes voor de 2 en de 2 plus.

Gaat dan om deze Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MEVzHLo.png

Passen deze op de Swift 2x (behalve natuurlijk die voor de Spark linksboven)?

[ Voor 10% gewijzigd door Ramon op 23-10-2017 20:15 ]

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Fysieke afmetingen zijn van de 2 en de 2X zijn anders, al verschilt het niet veel. Dus ik denk niet dat het gaat passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik had vijf tempered glass dingen gekocht bij Amazon, maar die zijn nu helaas niet meer leverbaar (en de vrouw is al met nummer 4 bezig). Iemand tips waar ik er een paar voor niet al te veel geld kan kopen? Uiteraard heb ik al op Ali en Amazon gezocht, vooral bij Ali worden ze geadverteerd voor de 2X en in de feedback staat dan dat het niet lekker past.

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Persoonlijk deze op ebay besteld, maar die zijn iets breder dan de originele screenprotector. Waardoor het inderdaad niet lekker past. Ziet er naar uit dat het scherm niet helemaal recht is aan de randen waardoor er een rand rond om blijft waar de screenprotector niet goed plakt.

Ben dus ook benieuwd of iemand ergens betere heeft besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Christiaan676 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:47:
Persoonlijk deze op ebay besteld, maar die zijn iets breder dan de originele screenprotector. Waardoor het inderdaad niet lekker past. Ziet er naar uit dat het scherm niet helemaal recht is aan de randen waardoor er een rand rond om blijft waar de screenprotector niet goed plakt.

Ben dus ook benieuwd of iemand ergens betere heeft besteld.
Gaat deze over de front-camera, of juist niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiaan676
Die zit over de front kamer inderdaad. Even voor de duidelijkheid kan ze niet aan raden. Vraag mij eigenlijk af of er wel tempert glas screen protectors zijn die goed passe. Zoals het er bij mij uit ziet loopt de zijkant van het scherm wat af waardoor het niet goed plakt. De normale screen protectors zullen daar wel geen last van hebben omdat die flexibeler zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
De officiële van Wileyfox past perfect. Is wel duur (€15). Maar na een aantal goedkope geprobeerd te hebben, die allemaal niet passen, vind ik hem het geld wel waard. Ietsje te duur misschien, maar bij gebrek aan wat anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zekko
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2024
Heb zelf de officiële case van Wileyfox gekocht. Hij is inderdaad wat duur (€15), maar godjandorie wat is hij mooi. Past perfect, dun maar wel stevig, veel grip in de hand, en gewoon ronduit mooi om te zien. Zeker waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
Zekko schreef op maandag 4 december 2017 @ 12:55:
Heb zelf de officiële case van Wileyfox gekocht. Hij is inderdaad wat duur (€15), maar godjandorie wat is hij mooi. Past perfect, dun maar wel stevig, veel grip in de hand, en gewoon ronduit mooi om te zien. Zeker waard!
Had het eigenlijk over de screenprotector...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 19:22
Dag medetweakers,

Ik heb een siliconen hoesje op alixpress besteld. De pasvorm is prima. Zo zijn er gaten voor de microfoon, audiopoort, camera, ledverlichting, fingerprint reader, speakers, usb c poort, volumeknoppen, powerbutton.

De randen rondom het scherm steken iets minder als een millimeter erbovenuit.

Prijs op het moment van schrijven is € 1,21. Daar kun je je geen buil aan vallen. Als iemand behoefte heeft aan foto kan ik die maken.

Het is niet nodig om link shortners te gebruiken.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 05-12-2017 16:41 ]

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jhhest
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 01-06 19:22
Ik heb ook een ugreen usb A naar usb C kabel besteld op aliexpress en een qualcomm quickcharge 3.0 adapter.

Ik zal ook hier linkjes van geven, echter raad ik je niet aan deze te kopen.

Ik heb laatst nog eens zitten googlen en kwam er achter dat er voor usb c een hoop rotzooi te koop is. Vooral op aliexpress en amazon. Vaak houdt men zich niet aan de usb c specificaties.

Benson Leung, test kabels op de usb c specificatie. Hij schijnt een engineer te zijn voor google en weet nogal wat van het onderwerp af. Door zijn ervaring met usb C voor zijn werkgever is hij nogal gemotiveerd om bezig te zijn met dit onderwerp. Hij heeft een hele rits aan reviews op zijn profiel en kan goed onderbouwen waarom hij een kabel slecht of juist goed vind. Ik raad je aan om er eens een paar te lezen, dan weet je wat de risico's zijn met het kopen van kabels.

Het profiel van Benson leung is: https://www.amazon.com/gp...CGQRF6BRJGH2RRD4VGMB47ZA/

Ikzelf heb een kabel gekocht van Ugreen, helaas is deze niet getest door Benson Leung. Wel zag ik een andere review van het merk UGreen en deze was bar slecht. Kennelijk neemt Ugreen het niet zo nauw met usb c specificaties. Deze kabel kan zelfs je usb poorten beschadigen van je pc.

Om een goedkope usb-c kabel te vinden welke ook betrouwbaar is heb je volgens mij nog best een uitdaging. Ze zijn niet altijd allemaal even veilig of halen de beloofde snelheid niet.

*knip*. referral links verwijderd.

Wil je daarnaast nog de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 10% gewijzigd door rens-br op 05-12-2017 16:41 ]

Bezoek mijn blog http://www.chinareview.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 08:26
.

[ Voor 98% gewijzigd door Mldn op 03-01-2018 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaak123
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-06 00:09
Durf het zelf idd ook niet aan met het cheapo Action kabeltje of de kabel van het merk Earldom https://plus.google.com/+BensonLeung/posts/KM6ioxdetEq na e.e.a. over slechte USB C kabels gelezen te hebben.

Ik bestel een keer eentje van Blitzwolf, die zijn te betalen en betrouwbaar voor zover ik weet.

Wel een beetje jammer dat er van deze troep anno 2018 nog op de markt wordt gebracht en dat apparatuur daar dan ook gewoon kapot van kan gaan 8)7

PS. De Swift 2X kan dus ook beschadigen? Weet iemand dat? Heb daar helaas niet info over kunnen vinden. Niet dat ik het ga proberen, maar als het geen kwaad kan en als het ergste wat gebeuren kan dat je niet je max oplaadsnelheid bereikt, dan valt het ergens nog wel mee zeg maar.

[ Voor 23% gewijzigd door Snaak123 op 17-01-2018 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:02
Iemand al een goede, passende tempered glass protector gevonden voor de 2X? Ik had er 1 gekocht op Ebay (bleken er uiteindelijk 2 te zijn, was 1 gratis) maar die is zowat een cm te kort in de hoogte. Volgens de verkoper is dat normaal bij tempered glass protectors omdat ze van glas zijn, maar gezien de zijkanten wel netjes tot 1mm van de rand komen, ben ik het daar niet mee eens. Hier een foto waar ik hem er eens opgelegd heb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AwyXT4POg36d1ehLwxup5juf/thumb.jpg

Bij m'n Honor 7 loopt hij rondom rond wel gewoon netjes tot 1 mm van de rand.

Op AliExpress vind ik deze nog het beste passen, maar zelfs die lijkt boven- en onderaan nog redelijk wat ruimte te laten (kan je zien in de feedback daar).

Op Bol.com kosten ze zowat 10x zoveel en daar lees ik in de feedback ook dat ze niet optimaal passen (te klein). Lijkt wel alsof er geen bestaan die goed passen voor dit model.

[ Voor 6% gewijzigd door Largamelion op 05-02-2018 08:24 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:45
Verkoopt Cool Blue niet de originele?
https://www.pdashop.nl/pr...protector-glas-zwart.html :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Largamelion schreef op maandag 5 februari 2018 @ 08:21:
Iemand al een goede, passende tempered glass protector gevonden voor de 2X? Ik had er 1 gekocht op Ebay (bleken er uiteindelijk 2 te zijn, was 1 gratis) maar die is zowat een cm te kort in de hoogte. Volgens de verkoper is dat normaal bij tempered glass protectors omdat ze van glas zijn, maar gezien de zijkanten wel netjes tot 1mm van de rand komen, ben ik het daar niet mee eens.
Een paar mm te kort is wel vaker, zeker bij 2.5D schermen. Maar een volle CM zoals hier klopt echt niet.

Heb je niet een screenprotector van de Swift 2 (Plus) gekocht, die heeft maar een 5" scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22:02
rens-br schreef op maandag 5 februari 2018 @ 16:37:
[...]

Een paar mm te kort is wel vaker, zeker bij 2.5D schermen. Maar een volle CM zoals hier klopt echt niet.

Heb je niet een screenprotector van de Swift 2 (Plus) gekocht, die heeft maar een 5" scherm.
Van een paar mm zou ik inderdaad niet zo'n probleem maken, maar dit vind ik gewoon niet kunnen. Ik heb nogmaals gecheckt op de Ebay pagina want ik heb er 2 ontvangen en dacht even dat men Swift '2 maal' bedoelde i.p.v. de Swift 2X, maar er staat bij 'compatible with' wel degelijk Swift 2X.

Ik vind buiten die originele op Coolblue overigens nergens een glazen protector die perfect past. Dat heb je dan denk ik met zo'n onbekendere/kleinere spelers.

Bij m'n moeder hadden ze overigens de originele protector eraf gehaald in de winkel van Coolblue toen ze haar Swift 2X kocht en haar een glazen protector 'aangesmeerd', maar wel niet ter plaatse opgeplakt. Resultaat nadat m'n moeder het zelf had gedaan... vol met blazen natuurlijk. Niet echt goeie service denk ik dan.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Largamelion schreef op maandag 5 februari 2018 @ 17:25:
Van een paar mm zou ik inderdaad niet zo'n probleem maken, maar dit vind ik gewoon niet kunnen. Ik heb nogmaals gecheckt op de Ebay pagina want ik heb er 2 ontvangen en dacht even dat men Swift '2 maal' bedoelde i.p.v. de Swift 2X, maar er staat bij 'compatible with' wel degelijk Swift 2X.
Dat lijkt mij dan gewoon echt niet kloppen.
Bij m'n moeder hadden ze overigens de originele protector eraf gehaald in de winkel van Coolblue toen ze haar Swift 2X kocht en haar een glazen protector 'aangesmeerd', maar wel niet ter plaatse opgeplakt. Resultaat nadat m'n moeder het zelf had gedaan... vol met blazen natuurlijk. Niet echt goeie service denk ik dan.
Dat ben ik echt geheel met je eens! Die van Coolblue zijn duur genoeg, daar mag je ook wel wat service bij verwachten vind ik. Helemaal als ze de originele 'er af slopen'.

Anoniem: 494114

*knip*. Daar hebben we de V&A voor.

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 16-08-2018 11:52 ]

Pagina: 1