Dank voor je antwoord! Zelf vermoed ik, in eerste instantie, dat het aan de servers bij Google Android ligt. Het blijkt geen groot probleem te zijn (wel op internet, en al jaren). Wileyfox heb ik desondanks een PB (of PM) gestuurd in de hoop er samen uit te komen. Het ‘probleem' doet zich voor sinds gisteren.
En aangezien bij jou het goed functioneert, de Play Store dus, blijft het vreemd waarom een (klein) aantal gebruikers er last van hebben (niet intern, wbt het OS, dan komt het van buiten, extern, inderdaad). Het toestel is niet geroot.
Updates kan ik installeren door m’n vinger op de Play Store icoontje ingedrukt te houden. Dan verschijnt er een submenu met ‘Mijin apps’ / 'My apps' en geraak ik (ook) in de Play Store. Nieuwe apps installeren/kopen lukt wel (net de gratis, in de aanbieding (twee dagen),
icon pack: Proton gedownload, maar de App Store klapt er weer uit zodra ik naar de ‘My apps & games' ga. Een (lady)bug of niet, het blijft vreemd, nietwaar!?
Oh trouwens, ik zie dat er nieuwe functies komen in de settings/instellingen binnen de Play Store. Zo is er een instellingsmogelijkheid/optie bijgekomen met de naam ‘Play Protect’. Dat even ter info en aanvulling. Een beta-tester ben ik overigens niet, maar
elders las ik dat iedereen zogezegd ‘een beta-tester’ is tegenwoordig.
[
Voor 22% gewijzigd door
Anoniem: 921747 op 20-08-2017 16:23
. Reden: Aanvullingen en links toegevoegd. ]