[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.647 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Hmtsjmftsch schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:55:
Joe gooit weer een beetje olie op het verstappen-gaat-naar-ferrari-vuur: https://joesaward.wordpre...elliott-trudeau/#comments
Ik vermoed dat verstappen nog wel een paar jaartjes RB trouw blijft.
Het is vooral te hopen dat ze volgend jaar niet weer zon flater slaan met hun aero/chassis/ophanging.
Elsewhere, McLaren won the revived raft race in the rowing basin on Saturday evening. This was stopped a few years ago because fun was not allowed in the paddock
_/-\o_

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Hmtsjmftsch schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 16:55:
Joe gooit weer een beetje olie op het verstappen-gaat-naar-ferrari-vuur: https://joesaward.wordpre...elliott-trudeau/#comments
Voor degenen die niet het hele artikel wil lezen: "The driver market for next year was also a big talking point in Montreal with Ferrari being the key over what happens with Kimi Raikkonen. If there is a change at Ferrari then the rest of the market will move. The current thinking is that Ferrari would go for Max Verstappen if he was able to get out of his Red Bull contract, which might be possible given performance clauses. The Red Bull team had denied this, but no-one believes the denials."

Dit is exact wat ik ook denk en hier al een paar keer heb neergepend (om vervolgens voor F1 noob en Max fanboy te worden uitgemaakt).

Het plan van het Verstappen kamp is altijd geweest om in 2018 mee te kunnen doen voor het WDC (feit). De kans dat RBR met deze motorformule kampioen wordt is zeer klein (feit).

Als Max dus mee wil doen voor het WDC voordat de regels ingrijpend worden gewijzigd (2021), moet hij naar Ferrari of Mercedes. Ik kan me niet voorstellen dat Max geen performance clausules heeft. Hij had alle kaarten in handen toen hij in de F1 kwam en kon kiezen tussen meedere teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:53

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ik zie dan eerde Sainz naar Ferrari gaan. Maar die maakt geloof ik geen vrienden bij Toro Rosso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
MikeyMan schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:08:
Ik zie dan eerde Sainz naar Ferrari gaan. Maar die maakt geloof ik geen vrienden bij Toro Rosso.
Gezien zijn performances dit seizoen lijkt me dat niet gaat gebeuren. Ik vond hem vorig seizoen veel sterker maar nu beetje slappen hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Erapaz schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 18:52:
[...]

Voor degenen die niet het hele artikel wil lezen: "The driver market for next year was also a big talking point in Montreal with Ferrari being the key over what happens with Kimi Raikkonen. If there is a change at Ferrari then the rest of the market will move. The current thinking is that Ferrari would go for Max Verstappen if he was able to get out of his Red Bull contract, which might be possible given performance clauses. The Red Bull team had denied this, but no-one believes the denials."

Dit is exact wat ik ook denk en hier al een paar keer heb neergepend (om vervolgens voor F1 noob en Max fanboy te worden uitgemaakt).

Het plan van het Verstappen kamp is altijd geweest om in 2018 mee te kunnen doen voor het WDC (feit). De kans dat RBR met deze motorformule kampioen wordt is zeer klein (feit).

Als Max dus mee wil doen voor het WDC voordat de regels ingrijpend worden gewijzigd (2021), moet hij naar Ferrari of Mercedes. Ik kan me niet voorstellen dat Max geen performance clausules heeft. Hij had alle kaarten in handen toen hij in de F1 kwam en kon kiezen tussen meedere teams.
Idd. Denk zeker dat er een behoorlijke mate van loyaliteit is bij Max en Jos aan RBR. Tegelijkertijd lijkt het me ook erg onwaarschijnlijk dat ze helemaal geen ontsnappingsclausule hebben ingebouwd.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Wellicht dat die nieuwtjes over Jos daar mee te maken hebben? Dat hij als talentscout bij RB komt werken zodat ze hiermee #TeamVER langer aan zich binden...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 14:05

AzzKickah

06-CENSORED

Goh, niemand?

Olav zit bij Jinek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-09 10:18

p0st

Dutch Reefer

Grimmie187 schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:12:
[...]

Is echt een verschil van dag en nacht. Per seizoen ontwikkelt Shell alleen al tussen de 5 a 10 mengsels voor Ferrari, vorig seizoen kwam er een mooie mini docu voorbij van Shell/Ferrari over hoeveel invloed deze speciale mengsels hebben op de performance van de V6 hybrid PU's. Moet de link op het moment alleen even schuldig blijven..

*Edit*
Gevonden: YouTube: Horse Power: Shell & Ferrari's journey to 2014 - Full docume...
Prachtig stukje docu! Net even gekeken :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

AzzKickah schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:04:
Goh, niemand?

Olav zit bij Jinek.
Blijf erbij, ik vind die Eva echt een vervelende manier van praten, interviewen en de aandacht trekken hebben.

Open deur interview weer, tenenkrommend als je F1 op de voet volgt. :X Prima voor het publieke net, krijgen ze ook eens wat F1 te zien. :+

Olav zet wel de nieuwe garde "Max-fans" even op hun nummer. :D

[ Voor 13% gewijzigd door max op 16-06-2017 00:16 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

max schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 00:08:
[...]

Blijf erbij, ik vind die Eva echt een vervelende manier van praten, interviewen en de aandacht trekken hebben.
Hm, dat ben ik dan totaal niet met je eens. Verademing om naar te kijken en luisteren. 100x beter dan Pauw (de persoon), 100x beter dan RTL Late Night (het programma).
Olav zet wel de nieuwe garde "Max-fans" even op hun nummer. :D
Nou :X Ik dacht nog ff 'pas op wat je allemaal roept' :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
AzzKickah schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 23:04:
Goh, niemand?

Olav zit bij Jinek.
Olav had weer een platform nodig om reclame te maken voor zijn zoveelste flutboekje? Of zijn radiostation?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10-09 11:54
AzzKickah schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 00:31:
[...]

Hm, dat ben ik dan totaal niet met je eens. Verademing om naar te kijken en luisteren. 100x beter dan Pauw (de persoon), 100x beter dan RTL Late Night (het programma).

[...]

Nou :X Ik dacht nog ff 'pas op wat je allemaal roept' :D
Wat zei hij dan? :P Te nieuwsgierig en heb vanavond pas tijd om terug te kijken

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-09 16:37
Jasphur schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:22:
[...]

Wat zei hij dan? :P Te nieuwsgierig heb vanavond pas tijd om terug te kijken
wat hij precies zei weet ik niet meer, maar het kwam er zo'n beetje op neer dat de groep f1 fans al vrij groot was en dat het nu nog groter is geworden, ipv dat er we nu pas een grote groep zijn. Daarnaast zijn er heel veel Max Fans die uitschakelen zodra max eruit ligt. Dezelfde fans schreeuwen ook dat hij weg moet, terwijl hij beter nu bij RBR kan blijven en met hen WK kan worden.

Wat ik wel interessant vond om te horen is dat hij eigenlijk best ##$% vond dat max hem onderbreekte tijdens een stuk tekst dat hij moest lezen in Baku: [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_Lb4p7SHEKk]

Bij Jinek bracht hij het wel dat dat minder fijn was, maar dat ze daar geen heissa over krijgen. Terwijl het filmpje een dikke hit was en ik persoonlijk het idee had dat hij het neit super erg vond. Wel grappig om te zien hoe perspectief invloed heeft op de situatie :) tot zover mijn psycho babbel :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Vond ik toch wel een leuk tv-fragmentje.

Q&A met Pirelli mannetje Paul Hembery (F1.com)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:32

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Tleilaxu schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 08:20:
[...]

Olav had weer een platform nodig om reclame te maken voor zijn zoveelste flutboekje? Of zijn radiostation?
Er is met geen woord gerept over een boek of Grand Prix Radio. Blijkbaar is er bij start van het programma wel kort over het boek gepraat, ik heb echter enkel het stukje van Olav gezien.

Typisch laagdrempelig NPO praatje dat hij moest houden. Die vragen van Jinek..... "Ja maar, als je (Max) met deze auto niet WDC kunt worden dan geven ze (RBR) je toch een snellere auto!? :X

En dan verbaasd reageren wanneer Olav uitlegt dat het zo niet werkt. :')

[ Voor 10% gewijzigd door max op 16-06-2017 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Moet eerlijk zeggen dat zijn beantwoording in die zin ook niet heel erg hout sneed. Hij had kunnen toelichten dat de auto an sich wel bij RB vandaan komt, maar het blok niet. Volledig inhoudsloos zo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pos2007
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
In het begin van de uitzending zegt Olav: "...en daarom heb ik er een boekje over geschreven". Jinek sluit ook af met iets als "het boek ligt nu in de winkel". Het was wel degelijk om zijn boek (proberen) onder de aandacht te brengen.

edit : Tweet van Jinek: .@olav_mol legt uit waarom hij besloot zijn boek over Formule 1 te schrijven #jinek
edit 2: en het boek heet dus Zo werkt de Formule 1 Auteurs: Olav Mol, Erik Houben, Mike Mulder

[ Voor 31% gewijzigd door Pos2007 op 16-06-2017 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 15-09 16:37
Pos2007 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:52:
In het begin van de uitzending zegt Olav: "...en daarom heb ik er een boekje over geschreven". Jinek sluit ook af met iets als "het boek ligt nu in de winkel". Het was wel degelijk om zijn boek (proberen) onder de aandacht te brengen.

edit : Tweet van Jinek: .@olav_mol legt uit waarom hij besloot zijn boek over Formule 1 te schrijven #jinek
klopt, was aan het eind: Zijn nieuwe boek is Zo werkt de formule 1

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardappel
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23:47
MikeyMan schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 19:08:
Vettel en Verstappen bij Ferrari gaat ook geen vrienden opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Potato42 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:00:
[...]

Vettel en Verstappen bij Ferrari gaat ook geen vrienden opleveren.
Controverse en ander gedoe is precies dat wat de F1 altijd zo interessant heeft gemaakt....

Prost Senna
Schumacher Hill
Hamilton Alonso
Etcetera...

2017 heeft best wat ingrediënten om een lekker seizoen te worden (blijven).

Max die ontevreden is, Ferrari (rijder 1 gedoe), Mercedes idem, Alonso/McLaren/Honda, Force India, Sainz, ....

Vergeet ik nog iets? :)

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Massa Stroll

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ankona
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 22-11-2023
Van der Garde - kaltenborn

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Renault te groot verschil tussen de rijders. Tegenovergestelde van Ferrari/Mercedes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Que? Edit: heb dit even gegoogled, maar wat heeft dit met het huidige seizoen te maken?

Olav Mol straks op radio 2, komt een broodje eten bij Gijs 2.0 (die op vakantie is)

[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 16-06-2017 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
albino71 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Controverse en ander gedoe is precies dat wat de F1 altijd zo interessant heeft gemaakt....

Prost Senna
Schumacher Hill
Hamilton Alonso
Etcetera...

2017 heeft best wat ingrediënten om een lekker seizoen te worden (blijven).

Max die ontevreden is, Ferrari (rijder 1 gedoe), Mercedes idem, Alonso/McLaren/Honda, Force India, Sainz, ....

Leuk voor ons, maar niet voor Ferrari, die zullen dat risico echt niet willen nemen. Vettel ook niet lijkt mij, die was niet bepaald likeable in zijn strijd met Webber.

Sainz lijkt me ook geen kandidaat meer voor Ferrari, hij mist de stabiliteit. Daarnaast heb ik niet het idee dat hij goed met druk om kan gaan. Perez lijkt me obv stabiliteit in potentie nog steeds één van de beste 2e rijders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 16:19
Robertdj schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:44:
[...]

Leuk voor ons, maar niet voor Ferrari, die zullen dat risico echt niet willen nemen. Vettel ook niet lijkt mij, die was niet bepaald likeable in zijn strijd met Webber.

Sainz lijkt me ook geen kandidaat meer voor Ferrari, hij mist de stabiliteit. Daarnaast heb ik niet het idee dat hij goed met druk om kan gaan. Perez lijkt me obv stabiliteit in potentie nog steeds één van de beste 2e rijders.
Had het niet verwacht maar moet toch even Sainz verdedigen. Werd hij tot afgelopen race niet geroemd voor zijn stabiliteit en het binnenhalen van punten met beperkte mogelijkheden? Hij rijdt Kvyat compleet weg, vooral tijdens de races doet hij het super. Natuurlijk heeft hij dit seizoen 2 fouten gemaakt in Bahrein en Canada, maar verder laat hij zien dat hij een professional is en wint gemiddeld 2 plekken t.o.v. de kwalificatie tijdens de races dit jaar. Wil niet beweren dat het Ferrari materiaal is maar zoals hij de afgelopen week bekritiseerd wordt hier op het forum vind ik wat overdreven.

Q Race
AUS 8 8
Chi 11 7
Bah 16 uitval
Rus 11 10
Spa 12 7
Mon 6 6
Can 13 uitval

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ankona
Jasphur schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:52:
[...]

Que? Edit: heb dit even gegoogled, maar wat heeft dit met het huidige seizoen te maken?
Dit hoef je toch niet op te zoeken?????

En idd met het huidige seizoen heeft het weinig te maken. Maar dat geldt ook voor de andere items uit het lijstje zoals Prost - Senna of Schumacher - Hill.

alles kan off-topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Haha sorry ik moest het toch echt even opzoeken. Heb dit toen de tijd niet meegekregen. Ik was overigens nog geen fulltime F1 volger toen.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DCW7YwCXoAEU0s-.jpg:large
BOT is overgestapt van kleur :+
Twitter

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

albino71 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 11:20:
[...]

Lauda Hunt, 1976 is wat mij betreft toch wel een die absoluut niet mag ontbreken. Veel mensen zijn toen F1 gaan volgen, juist omdat het zo veel gebeurde. Ik was als 8-jarig jongentje ´gutted´ dat Lauda in de laaste race geen WDC was geworden, maar ja toen moest ik dat nog uit de krant vernemen.

[ Voor 19% gewijzigd door Ome Ernst op 16-06-2017 13:12 ]

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Olav Mol is zijn nieuwe boek aan het presenteren bij Radio 2. 'Een must read voor de nieuwe fans en een must have voor de veteranen". Op zich geeft hij wel een aardig verhaal weg, hij legt toch in begrijpelijke woorden uit wat er allemaal komt kijken bij eenF1 race en wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Malt007 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:59:
[...]

Had het niet verwacht maar moet toch even Sainz verdedigen. Werd hij tot afgelopen race niet geroemd voor zijn stabiliteit en het binnenhalen van punten met beperkte mogelijkheden? Hij rijdt Kvyat compleet weg, vooral tijdens de races doet hij het super. Natuurlijk heeft hij dit seizoen 2 fouten gemaakt in Bahrein en Canada, maar verder laat hij zien dat hij een professional is en wint gemiddeld 2 plekken t.o.v. de kwalificatie tijdens de races dit jaar. Wil niet beweren dat het Ferrari materiaal is maar zoals hij de afgelopen week bekritiseerd wordt hier op het forum vind ik wat overdreven.

Q Race
AUS 8 8
Chi 11 7
Bah 16 uitval
Rus 11 10
Spa 12 7
Mon 6 6
Can 13 uitval
China vond ik ook een potentieel race beëindigende blunder (na een spin het natte gras opzoeken). Bah en Can kostte ook nog 's andere rijders hun race. Daarnaast nog het grasmaaien bij uitkomen pitsstraat (welke race was dat ook alweer?). Stuk voor stuk onnodige acties.

In Rusland viel Ric uit. In Spanje Bottas, Max en Kimi. Daarnaast had Massa daar problemen.
Vanuit zijn positie 2 plekken winnen is gezien de uitvallers voorin vaak eerder behoudt dan winst.

Hij is vaak bloedsnel, zeker in de kwalificatie, maar ik blijf erbij dat hij nog steeds niet goed met de druk om kan gaan. In z'n 1e jaar was het Max, dit jaar het feit dat hij mogelijk in z'n laatste jaar bij STR zit en het dus moet laten zien.

Aan de andere kant, misschien ligt de lagere druk van 2e rijder zijn hem wel beter... Maar heb niet het idee dat het in zijn karakter zit om zich daarbij neer te leggen.

[ Voor 13% gewijzigd door Robertdj op 16-06-2017 13:54 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ankona
Jasphur schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:44:
Olav Mol is zijn nieuwe boek aan het presenteren bij Radio 2. 'Een must read voor de nieuwe fans en een must have voor de veteranen". Op zich geeft hij wel een aardig verhaal weg, hij legt toch in begrijpelijke woorden uit wat er allemaal komt kijken bij eenF1 race en wagen.
Punt is alleen dat hij niet echt de naam heeft een geweldige schrijver te zijn.

alles kan off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:51
Ik zag wat van dat boek voorbij komen idd, het leek wat technischer te zijn en meer uitleg over de F1. Het leek mij op het oog wel interessant, maar met de kennis van zijn vorige boeken (leuk leesvoer voor een middagje op het strand/aan het zwembad, maar niet meer dan dat) vrees ik dat ik er niet veel nieuws uit ga halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remielowik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-09 09:50
Robertdj schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:47:
[...]
China vond ik ook een potentieel race beëindigende blunder (na een spin het natte gras opzoeken).
Leg mij eens uit wat daar de blunder was want spinnen op slicks terwijl het nog nat is niet echt een blunder(juist na het eerste stuk wat nog nat was was het allemaal droge track wat hem ook flink wat plaatsen opgeleverd heeft).
Verder wat kon hij na het spinnen nog anders doen? want ik heb net onboard bekeken en daar had hij gewoon full steering lock der op staan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 22:17

PauseBreak

derp!

remielowik schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Leg mij eens uit wat daar de blunder was want spinnen op slicks terwijl het nog nat is niet echt een blunder(juist na het eerste stuk wat nog nat was was het allemaal droge track wat hem ook flink wat plaatsen opgeleverd heeft).
Verder wat kon hij na het spinnen nog anders doen? want ik heb net onboard bekeken en daar had hij gewoon full steering lock der op staan hoor.
De blunder was het starten op slicks. Sainz was daardoor gevaarlijk traag weg bij de start en had heel erg veel geluk dat hij er niet na 1 bocht al uit lag. De gewonnen plaatsen kwam pas daarna, bij de pitstops, maar dat hij het tot daar uithield was al een flink deel geluk.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Jasphur schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 13:44:
als zijn boek net zo is als zijn verslaggeving, dan mis je de helft van het boek, of komt hij later met een correctie. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Twynn
  • Laatst online: 11-09 14:05
B-Real schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 14:41:
Ik zag wat van dat boek voorbij komen idd, het leek wat technischer te zijn en meer uitleg over de F1. Het leek mij op het oog wel interessant, maar met de kennis van zijn vorige boeken (leuk leesvoer voor een middagje op het strand/aan het zwembad, maar niet meer dan dat) vrees ik dat ik er niet veel nieuws uit ga halen.
Ik zie net dat Craig Scarborough‏ heeft geholpen bij het illustreren van het boek. Dat geeft mij dan toch weer het idee dat het ook wat meer inhoud zal hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
remielowik schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:53:
[...]

Eén dotje gas om je neus de juiste kant op te krijgen, zoals zovelen doen na een spin wanneer ze ruimte te kort komen. Het spinnen zelf was een ingecalculeerd risico, het starten op slicks vond ik dan ook
bewonderenswaardig. Een goede eigenschap om een gewaagde alternatieve strategie te kiezen en het ook nog 's te laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Pos2007 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:52:

edit 2: en het boek heet dus Zo werkt de Formule 1 Auteurs: Olav Mol, Erik Houben, Mike Mulder
Oh, dat heb ik dan niet gezien. Had het opgenomen en ben rechtstreeks naar het praatje van Olav geskipped. Begin en afsluiting van de show heb ik dan ook niet gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Heinz Pruller vond ik altijd goed te lezen als we het over formule 1 boeken hebben, maar in alle eerlijkheid is het denk ik al 35 jaar geleden dat ik de laatste keer wat in mijn handen heb gehad. Dat was in een tijd dat nog niet alles op tv al 100x was uitgemolken en het lazen soms als thrillers hoe het allemaal in zijn werk ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:12
Het lijkt me duidelijk wie de Renault rijders van volgend jaar worden..

https://www.motorsport.co...ns-palmer-deliver-918842/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:19
Mast schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:52:

Wie dat dan? Ik ben gestopt met lezen bij de opmerking dat Abiteboul niet wil discussiëren over wie er volgend jaar rijd. Dat de kans groot is dat het niet Palmer is was al duidelijk. Maar wordt het dan Kubica, die (junior) Rus, of toch Alonso?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thesystem
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-07 22:33
Heeft iemand al de nieuwe documentaire gezien over McLaren?
http://imdb.com/title/tt5031332

http://www.heyuguys.com/mclaren-review/

[ Voor 20% gewijzigd door thesystem op 16-06-2017 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Rudolf schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:14:
[...]
als zijn boek net zo is als zijn verslaggeving, dan mis je de helft van het boek, of komt hij later met een correctie. >:)
Opzich kan dat ook een pluspunt zijn. Murray Walker, de Hugo Walker van de Formule 1 :P , praatte zo snel dat
zijn versprekingen legendarisch zijn geworden, bekend onder de naam Walker-isms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Ome Ernst schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:16:
[...]

Opzich kan dat ook een pluspunt zijn. Murray Walker, de Hugo Walker van de Formule 1 :P , praatte zo snel dat
zijn versprekingen legendarisch zijn geworden, bekend onder de naam Walker-isms.
Die man gaf briljant commentaar _/-\o_ Legendarisch interview met Mansell _/-\o_ die had een enorme bult op zijn voorhoofd vroeg Murray (terwijl hij er op duwt) doet het pijn Nigel hahaha

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Pierre schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 18:42:
[...]

Die man gaf briljant commentaar _/-\o_ Legendarisch interview met Mansell _/-\o_ die had een enorme bult op zijn voorhoofd vroeg Murray (terwijl hij er op duwt) doet het pijn Nigel hahaha
Dat was inderdaad een hele goede. Ik zie het ook nog voor me xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Hoe was dat ook alweer met de punten toen, waar hij het aan het einde over heeft?
Twee resultaten telde niet mee ofzo toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

hjs schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:50:
[...]

Hoe was dat ook alweer met de punten toen, waar hij het aan het einde over heeft?
Twee resultaten telde niet mee ofzo toch?
Beste 11:

Wikipedia: List of Formula One World Championship points scoring systems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:08

Destruction

(ex-)Automonteur

RobertMe schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 17:10:
[...]

Wie dat dan? Ik ben gestopt met lezen bij de opmerking dat Abiteboul niet wil discussiëren over wie er volgend jaar rijd. Dat de kans groot is dat het niet Palmer is was al duidelijk. Maar wordt het dan Kubica, die (junior) Rus, of toch Alonso?
Ik heb het idee dat ze voor Alonso zullen gaan, maar dat het Renault ook een erg intressante gedachte lijkt om - mocht dat inderdaad mogelijk blijken - Kubica terug te halen. Het zou beide mooi zijn, Alonso verdient een betere auto en mocht Kubica inderdaad fysiek instaat zijn een vol seizoen F1 te rijden dan zou het ook prachtig zijn om hem weer terug te zien.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

Wat ik een beetje mis in zijn verhaal is waarom mensen toch zouden moeten kijken, ook al valt Max uit. Dat je kijkt voor andere teams of coureurs, dat je kijkt voor het spektakel of omdat je het simpelweg gaaf vindt om dergelijke machines zo hard te zien gaan. Dan nog de strategieën, de techniek die erbij komt of omdat je autogek bent. Mooi dat ie zo'n boek heeft geschreven, maar hij mist nu de kans om mensen wat verder te laten denken dan simpelweg Max Max Max.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Ik denk dat veel (nieuwe) kijkers gewend zijn aan sporten met 2 teams/sporters. Dan heb je veel meer een 'wij' tegen de vijand gevoel, als zij winnen verliezen wij en andersom.
Heb er zelf op een andere manier last van, acties waar mijn favoriete coureurs niet bij betrokken zijn brengen me toch minder in extase. Als Max uitvalt gaat dat vaak ten kostte van acties waar ik daadwerkelijk spanning bij voel. Voor Ric wil ik ook juichen, maar dat kan dit jaar pas nadat hij via een kleurloze race en wat geluk op het podium is beland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
MikeyMan schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 09:52:
Moet eerlijk zeggen dat zijn beantwoording in die zin ook niet heel erg hout sneed. Hij had kunnen toelichten dat de auto an sich wel bij RB vandaan komt, maar het blok niet. Volledig inhoudsloos zo.
Dat de motor gekocht/gehuurd wordt bij Renault was niet duidelijk genoeg? ;)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Sirotkin of Kubica, wie zal de opvolger van Palmer worden? Of toch Alonso in 2018?
Ik denk niet meer dat het een vraag is óf, maar eerder wanneer :)

[ Voor 10% gewijzigd door p0st op 17-06-2017 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Grrrrrene schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:02:
[...]

Dat de motor gekocht/gehuurd wordt bij Renault was niet duidelijk genoeg? ;)
Blijkbaar niet als er nog een vraag moet worden gesteld of ze hem geen andere auto kunnen geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 15:13
Mast schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:52:

Wie dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mast
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-09 19:12
Robert Kubica. Zelfs het Enstone team begint de Pool te hypen.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• HMR90
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:36
n.a.v. de discussie over het nieuwe boek van Olav Mol.

Heb het nieuwe boek van Olav Mol afgelopen vrijdag gekocht voor Vaderdag.
Olav had een presentatie praatje en een signeersessie bij een boekhandel in Hengelo.

Het boek legt simpel technisch uit hoe een F1 auto gebouwd word en hoe alles werkt rondom een weekend, vervoer, regels, quilli opbouw enz. Ook staan er wat leuke feitjes in over teams, (oud)-rijders en banen. Voor de verstokte formule 1 kijker staat er waarschijnlijk niks nieuws in, ben me zelf pas gaan verdiepen in de F1 sinds max verstappen en het meeste had ik al wel gelezen/uitgezocht. Ben btw niet zo'n fanboy die weg zapt als verstappen uitvalt, ondanks die kater vond afgelopen race nog spannend genoeg :P
Daarnaast staan er veel en mooi plaatjes in van de teams en craig scarborough, dit is het grootste pluspunt van het boek

Qua informatief commentaar ben ik geen fan van Olav, kijk daar liever sky voor maar vind hem qua beleving wel mooi. Kwam trouwens over als een relaxed gast die niet bang is om zijn fouten toe te geven, had het nog even over de ricciardo/kvyat vergissing.

Al met al heb ik een leuk uurtje geluisterd/in de rij gestaan, een gesigneerd boek voor me pa gescoord en een foto met Olav :9

Heb zijn praatje opgenomen, meest interessante wat Olav vertelde was dat Honda waarschijnlijk binnen nu en een maand een turbo krijgt toegestuurd(20:40).
Audio(geluid is vrij zacht met af en toe wat hard gekraak, dus zet je koptelefoon niet te hard):

https://soundcloud.com/us.../olav-mol-hengelo/s-o0jtO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pos2007
  • Niet online
Bedoelde die daar nou mee dat ze een turbo van een ander team krijgen zo van: kijk zo werkte het en zo moet het dus en succes ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Pos2007 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:54:
Bedoelde die daar nou mee dat ze een turbo van een ander team krijgen zo van: kijk zo werkte het en zo moet het dus en succes ermee.
Ferrari koopt ook gewoon hun turbo's in bij Honeywell. Dus zo moeilijk kan het toch niet zijn: https://www.honeywell.com...eria-ferrari-in-formula-1

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20:28
HMR90 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:58:
n.a.v. de discussie over het nieuwe boek van Olav Mol.

Heb het nieuwe boek van Olav Mol afgelopen vrijdag gekocht voor Vaderdag.
Olav had een presentatie praatje en een signeersessie bij een boekhandel in Hengelo.

Heb zijn praatje opgenomen, meest interessante wat Olav vertelde was dat Honda waarschijnlijk binnen nu en een maand een turbo krijgt toegestuurd(20:40).
Ik zat er ook, wel leuk dat hij zo in het Oosten kwam.
Stond wel even te kijken van de informatie van de Turbo. Ik hoop wel dat hij gelijk heeft, want ja ik gun het Honda wel (en ook zolang Honda problemen heeft zou VAG of wie dan ook niet in F1 komen, zoals al hij zei).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Valt mij nu pas op dat Bakoe niet meer European GP is maar de Azerbeidzjan GP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Vanaf 2018 Williams het fabrieksteam van Honda, Mclaren met Mercedes motoren. Alhoewel dit nog niet bevestigd is, de geruchten zijn erg sterk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
pilskes schreef op maandag 19 juni 2017 @ 11:23:
Vanaf 2018 Williams het fabrieksteam van Honda, Mclaren met Mercedes motoren. Alhoewel dit nog niet bevestigd is, de geruchten zijn erg sterk!
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Voor nu vind ik alleen dit. http://www.f1maximaal.nl/...in-2018-met-honda-motoren

Geen ideeeeee, of hoe betrouwbaar deze site is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Dit lijkt de originele bron te zijn: https://www.blick.ch/spor...o-nummer-2-id6854456.html

Van deze man: https://twitter.com/roger_benoit

Ken zijn naam niet als bekende F1 verslaggever, maar hij lijkt wel alle races fysiek te volgen.

Daarnaast wordt in het artikel geen enkele bron genoemd, ik vind het nogal vaag....

Zou ook raar zijn, vooral nu ze bij Williams Paddy Lowe hebben aangetrokken. Die heeft toch vooral recente Mercedes ervaringen. Of die zou iets moeten weten over de toekomst van Mercedes en nu iets gehoord/gezien hebben bij Honda dat hem heeft weten te overtuigen...

[ Voor 37% gewijzigd door BlauweFles op 19-06-2017 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:35

Wom

YakuzA schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 20:59:
[...]

Ferrari koopt ook gewoon hun turbo's in bij Honeywell. Dus zo moeilijk kan het toch niet zijn: https://www.honeywell.com...eria-ferrari-in-formula-1
In toevoeging, in de gehele auto-industrie (en dus ook motorsport) wordt er volop gewerkt met toeleveranciers van alle onderdelen. Fabrikanten produceren erg weinig zelf, vaak is het enkel het in elkaar zetten van de verschillende componenten ;)

In de F1 is dat natuurlijk wel wat anders, maar ook daar wordt veel ingekocht bij externe bedrijven.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Silly season is in volle gang, incluis motorenwissels. :)

Vind het op zich geen gekke move van zowel Honda als Williams.

Honda​ komt een keer bovendrijven denk ik...

Lees op die site ook dat Alonso, Rosberg, Sainz en Ricciardo op de Ferrari shortlist staan.

Ik wacht even berichten van de meer gerenommeerde sites en Twitteraars af...

Te koop....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

BlauweFles schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:07:
Dit lijkt de originele bron te zijn: https://www.blick.ch/spor...o-nummer-2-id6854456.html

Van deze man: https://twitter.com/roger_benoit

Ken zijn naam niet als bekende F1 verslaggever, maar hij lijkt wel alle races fysiek te volgen.
uhm, Benoit is een hele bekende F1 journalist die echt al heel erg lang mee draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Als we dan toch bezig zijn

Zie de roddel van 11:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hansvk
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:19
Jasphur schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:33:
Als we dan toch bezig zijn

Zie de roddel van 11:16
Zou me niets verbazen. De Chinezen stappen tegenwoordig overal in.

PV 3520Wp - WP Itho Amber 95 - WPB Atlantic Explorer V4 200L - gasloos sinds aug 2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

albino71 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:10:

Lees op die site ook dat Alonso, Rosberg, Sainz en Ricciardo op de Ferrari shortlist staan.

Rosberg?!?!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:24

Pierre

Van nature lui!

Die wil in de pit-crew werken, kan die het eens verkloten voor Lewis :P

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 11-09 17:46
Wat de uitkomst is ook, McLaren zit echt in een lastige situatie. Langer doorgaan met dit risicovolle verbond betekend waarschijnlijk je (de) beste coureur kwijtraken. Door al dit gezeur is het waarschijnlijk ook niet makkelijk om een een nieuwe ervaren coureur naast je rookie op te stellen.

Overstappen naar een andere supplier betekend in principe gewoon het accepteren van minimaal een tweede plaats. Daar waar ze met Honda nu nog altijd de hoop hadden (hebben) om echt mee kunnen te doen om het kampioenschap, op lange termijn weliswaar.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:36

Player1S

Probably out in the dark

albino71 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 12:10:

Ik zou het een volslagen idiote move van Williams vinden. Honda blijft de plank finaal mis slaan.
Als McLaren hier een grotere rol in had hadden ze wel een keer van zich af gebeten maar slikken elke kritiek als makke lammetjes dus kun je er van uit gaan dat de schuld ook bij hun zelf ligt.

Williams kan het helemaal niet lijden dat ze paar seizoenen zoals McLaren draaien. Frank en Patrick hebben al flink prive vermogen erin gestoken om de boel levend te houden midden jaren '00.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:10

pinda powerrr

Slow down...

Erg benieuwd wat van al die geruchten waar is. Zoals hierboven gemeld, een switch voor McLaren is sowieso een stap vooruit, maar kans op punten en wat winnen van GP's, blijven bij Honda zal (voorlopig) ellende blijven houden.

Alleen als Alonso na dit jaar weg gaat, dan kun je er donder op zeggen dat Honda het lek boven heeft en we de komende drie jaar een idiote dominantie krijgen van Honda aangedreven auto's :+
Alonso zit dan bij een team wat het dit jaar wel goed doet, maar vanaf volgend jaar niet hoger dan P8 rijdt :X

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
L1nt schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Williams kan het helemaal niet lijden dat ze paar seizoenen zoals McLaren draaien. Frank en Patrick hebben al flink prive vermogen erin gestoken om de boel levend te houden midden jaren '00.
Honda betaald McLaren 100 miljoen volgens Olav Mol. Als Williams al Stroll als rijder moet aanstellen wegens de financiën, dan is een motorleverancier die geld meebrengt ipv kost een stuk interessanter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

L1nt schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:25:
[...]

Ik zou het een volslagen idiote move van Williams vinden. Honda blijft de plank finaal mis slaan.
Als McLaren hier een grotere rol in had hadden ze wel een keer van zich af gebeten maar slikken elke kritiek als makke lammetjes dus kun je er van uit gaan dat de schuld ook bij hun zelf ligt.

Als Williams een goede exit clausule in het contract zet dan denk ik dat het een goede zet is. Honda heeft (hopelijk) geleerd van z'n fouten en zullen zeker als ze twee teams hebben, sneller kunnen ontwikkelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Hoe zit het nou met het turbo verhaal van McLaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Roamor schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:33:
[...]

Honda betaald McLaren 100 miljoen volgens Olav Mol. Als Williams al Stroll als rijder moet aanstellen wegens de financiën, dan is een motorleverancier die geld meebrengt ipv kost een stuk interessanter.
Die 100 miljoen is voor McLaren niet meer te verdedigen omdat ze sponsoren verliezen, prijzengeld mis lopen en geen nieuwe sponsoren binnen halen.
Dus als Honda op deze voet door blijft gaan is het voor Williams zeker de doodsteek als ze met die motoren gaan rijden.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 20-10-2024

Rdit

Gewoon, omdat het kan

las ook al ergens dat Porsche misschien F1 motoren wil gaan maken. misschien is dat nog een optie :P.

hoop met Redbull dan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Als dat maar niet zoals in 1991 gaat dan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Rdit schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:49:
las ook al ergens dat Porsche misschien F1 motoren wil gaan maken. misschien is dat nog een optie :P.

Als ze van het kaliber La Mans worden, prima haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024

Als er een fabrikant momenteel in kan stappen dan is het Porsche. De LMP1 heeft een V4, turbo en Hybride. Daarmee zou Toyota ook een kandidaat zijn. Deze heeft een V6 tenopzichte van de Porsche.

En ik weet heus wel dat er genoeg verschillen in zitten. Maar ze hebben beide toch een hoop ervaring met moeilijke configuraties. En als ik dit weekend hoorde wat een geld er daar in de ontwikkeling ging zitten is F1 echt geen grote stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Jasphur schreef op maandag 19 juni 2017 @ 14:56:
[...]

Als ze van het kaliber La Mans worden, prima haha.
inderdaad. dan tekenen ze gelijk denk.. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:28

Edd

Ze zijn aangesloten bij de werkgroep die bezig zijn met de motorenformule voor 2021 en verder. Dus het duurt nog wel even voordat we ze op de grid zien staan.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Edd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:07:
[...]

Ze zijn aangesloten bij de werkgroep die bezig zijn met de motorenformule voor 2021 en verder. Dus het duurt nog wel even voordat we ze op de grid zien staan.
inderdaad.. het zijn ook allemaal maar geruchten.

https://www.f1today.net/n...r-overleg-over-f1-motoren

en voordat het 2021. kan er nog veel veranderen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 15-09 17:34
Rdit schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:10:
[...]

inderdaad.. het zijn ook allemaal maar geruchten.

https://www.f1today.net/n...r-overleg-over-f1-motoren

en voordat het 2021. kan er nog veel veranderen :9
bijvoorbeeld: nog minder fans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Razorbite schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:28:
[...]

bijvoorbeeld: nog minder fans
haha :p . zou ook kunnen ja. hoop het niet.. voor de F1.

Maar nu Bernie niet meer met de vlag zwaait in de F1.
Maar Chase Carey nu, dat we wel stappen vooruit gaan in ieder geval .. :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

De voorlopige F1 kalender voor 2018 is ook uitgebracht:
https://www.motorsport.co...riple-header-2018-920468/

Met 3 grand prix weekenden achter elkaar :)

[ Voor 15% gewijzigd door YakuzA op 19-06-2017 16:23 ]

PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:09

vhal

ಠ_ಠ

YakuzA schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:22:
De voorlopige F1 kalender voor 2018 is ook uitgebracht:
https://www.motorsport.co...riple-header-2018-920468/

Met 3 grand prix weekenden achter elkaar :)
en Canada nog steeds midden in het Europese 'seizoen' :/

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rdit

Rdit

Gewoon, omdat het kan

vhal schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:26:
[...]

dat breekt zo lekker voor die mannen. anders hoeven ze maar paar uurtjes te reizen. en nu kunnen ze weer 1 week langer vliegen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

[...]

En wat te denken van Frankrijk -> Oostenrijk -> Engeland -> Duitsland.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

[...]
Canada schijnt in hun contract met de FIA te hebben staan in welke periode de Canadese GP gereden moet worden.
Dit valt (voorlopig nog) niet samen te trekken met de overige amerikaanse races.

PSN

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

L1nt schreef op maandag 19 juni 2017 @ 17:04:
[...]

En wat te denken van Frankrijk -> Oostenrijk -> Engeland -> Duitsland.
Als ze dat nou optimaliseren is de carbon footprint van de teams waarschijnlijk al weer zo veel lager dat we gewoon naar ongeblazen V12's kunnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Le Castellet? Nog nooit van gehoord. (Blijkbaar het circuit voor de Franse GP)
Pagina: 1 ... 96 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1