n.a.v. de discussie over het nieuwe boek van Olav Mol.
Heb het nieuwe boek van Olav Mol afgelopen vrijdag gekocht voor Vaderdag.
Olav had een presentatie praatje en een signeersessie bij een boekhandel in Hengelo.
Het boek legt simpel technisch uit hoe een F1 auto gebouwd word en hoe alles werkt rondom een weekend, vervoer, regels, quilli opbouw enz. Ook staan er wat leuke feitjes in over teams, (oud)-rijders en banen. Voor de verstokte formule 1 kijker staat er waarschijnlijk niks nieuws in, ben me zelf pas gaan verdiepen in de F1 sinds max verstappen en het meeste had ik al wel gelezen/uitgezocht. Ben btw niet zo'n fanboy die weg zapt als verstappen uitvalt, ondanks die kater vond afgelopen race nog spannend genoeg
Daarnaast staan er veel en mooi plaatjes in van de teams en craig scarborough, dit is het grootste pluspunt van het boek
Qua informatief commentaar ben ik geen fan van Olav, kijk daar liever sky voor maar vind hem qua beleving wel mooi. Kwam trouwens over als een relaxed gast die niet bang is om zijn fouten toe te geven, had het nog even over de ricciardo/kvyat vergissing.
Al met al heb ik een leuk uurtje geluisterd/in de rij gestaan, een gesigneerd boek voor me pa gescoord en een foto met Olav
Heb zijn praatje opgenomen, meest interessante wat Olav vertelde was dat Honda waarschijnlijk binnen nu en een maand een turbo krijgt toegestuurd(20:40).
Audio(geluid is vrij zacht met af en toe wat hard gekraak, dus zet je koptelefoon niet te hard):
https://soundcloud.com/us.../olav-mol-hengelo/s-o0jtO