[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste
Acties:
  • 587.277 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:56
@Theuno Laat dan het echte 360 graden filmpje zien :P
YouTube: 360° F1 Reveal 2017: See the New Mercedes-AMG W08 EQ Power+!

Volgens mij had McLaren het wel redelijk goed op orde met de live stream.
En RBR alleen een filmpje vond ik wel een beetje karig tbh.

[ Voor 27% gewijzigd door Jasphur op 28-06-2017 12:07 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-06 10:30

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Voor de mensen die dit weekend naar Goodwood Festival of Speed gaan (ik, ik, ik! ;) ) Rosberg gaat nog even zijn kunsten laten zien in de 2014 Mercedes-AMG Petronas Motorsport W05 Hybrid en daarnaast een hoop andere leuke F1 auto's. Op zaterdag gaat Bottas omhoog.

Op vrijdag 11.45 uur en 16.10 uur
Zaterdag: 11.45 en 15.55 uur
Zondag: 12.35 uur en 16.15 uur.

Livestream is op Facebook te vinden dan als het goed is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Boinkie op 28-06-2017 12:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
Roddel: Force India is bezig met een naamsverandering naar Force One voor in het 2018 seizoen

[ Voor 15% gewijzigd door Jasphur op 28-06-2017 12:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Chiron schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:39:
[...]

En als je dan de goeie post:

[afbeelding]

Dan zie je duidelijk dat ie nog even iets sneller afremt tot vlak boven de 50 km/u. Als ie op zn rempedaal gaat staan remt ie nog wel veel harder ja, dat heeft ie ook niet gedaan.
Ik vind het wel heel frappant hoe mensen hier een onbetrouwbare bron voor waar aannemen, blijkbaar nauwelijks kijken naar de grafiek zelf (waarom is de "hit" van Vettel na dat rare piekje en niet precies op dat rare piekje) en daar conclusies uit trekken? En waar komt deze grafiek nou vandaan? Iemand die de beelden heeft geanalyseerd en snelheden heeft ingeschat, toch? Hoe betrouwbaar is dat? En is dat aan de hand van de beelden van de onboard van Hamilton of die van Vettel, want dat wordt gesynchroniseerd op basis van de hit, terwijl ik dat hoogst onbetrouwbaar vind.
Maar om dit net na een bocht te doen, en 50 is echt absurd langzaam voor een F1 wagen, tja.

Niet dat ik de actie van Vettel daarna goed keur hoor, integendeel. Dat zou direct een zwarte vlag zijn wat mij betreft.
Nouja, ik ben daar inmiddels wel iets milder over. Ik denk dat hij inderdaad een agressieve move deed door te bewegen richting Hamilton en dat dat iets te snel ging.

Wat betreft met 1 hand sturen: dat is met 330km/u natuurlijk door de gyroscopische werking van de wielen veel makkelijker dan met 50km/u. Probeer op de fiets maar eens met 1 hand te sturen met 2km/u en met 30km/u.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-06 22:58

Moofnor

King of my castle

Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:01:
En RBR alleen een filmpje vond ik wel een beetje karig tbh.
Ja, maar RedBull liet niet de echte auto zien. Die kwam in Barcelona pas, om hun briljante ontwerp geheim te houden :+
of ligt dat hier nog gevoelig :>

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Chiron

Moderator Discord
Grrrrrene schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 13:11:

Wat betreft met 1 hand sturen: dat is met 330km/u natuurlijk door de gyroscopische werking van de wielen veel makkelijker dan met 50km/u. Probeer op de fiets maar eens met 1 hand te sturen met 2km/u en met 30km/u.
Vroeger reden ze continu met 1 hand aan het stuur, want toen hadden ze nog een ouderwetse versnellingspook in plaats van flippers :D :

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:58
Daar beledig je een aardappel nog mee.. :+

Maar ik vind het een tof initiatief als ze het gaan doen! Laat ze dat maar lekker groots aanpakken, voor mijn part met o.a. Scarbs erbij die gelijk live tech commentary geeft! :D

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Nee! Geen Scarbs :P Laat de coureurs het lekker zelf doen. Scarbs als host om het aan elkaar te lullen dikke prima :D liever Ted, of misschien Chase 'de Baron' Carey zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07

Martinspire

Awesomeness

Lijkt me wel leuk. Al vind ik het prima dat het op meerdere dagen is. Maar als ze bv de kleinere teams een beter podium geven, is dat alleen maar beter imo. Zo'n Toro Rosso was toch wel heel mager gepresenteerd.

Ik zou het in ieder geval al fijn vinden als FOM de mogelijkheden geeft om het fatsoenlijk uit te zenden en op een makkelijk vindbare plek. Lijkt me niet zo heel moeilijk en scheelt teams toch weer veel geregel. Als teams net als normaal kunnen inpluggen op een officiële broadcast, scheelt dat gewoon enorm.

[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 28-06-2017 14:30 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:18:
Nee! Geen Scarbs :P Laat de coureurs het lekker zelf doen. Scarbs als host om het aan elkaar te lullen dikke prima :D liever Ted, of misschien Chase 'de Baron' Carey zelf?
Ja dat bedoel ik ook, maar dat hij dan bijvoorbeeld verteld, hey het valt mij op dat de rechter bargeboard groter is dan link, dat is denk ik hier en hiervoor gedaan etc. Lijkt mij wel cool om zo iemand als host/commentator erbij te hebben. Een coureur weet daar inhoudelijk waarschijnlijk meer vanaf (wat voor truukjes ze hebben uitgehaald, wellicht niet hoe het daadwerkelijk werkt) maar die gaan dat natuurlijk niet zomaar prijsgeven bij de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

melantrix schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:38:
[...]

Ja dat bedoel ik ook, maar dat hij dan bijvoorbeeld verteld, hey het valt mij op dat de rechter bargeboard groter is dan link, dat is denk ik hier en hiervoor gedaan etc. Lijkt mij wel cool om zo iemand als host/commentator erbij te hebben. Een coureur weet daar inhoudelijk waarschijnlijk meer vanaf (wat voor truukjes ze hebben uitgehaald, wellicht niet hoe het daadwerkelijk werkt) maar die gaan dat natuurlijk niet zomaar prijsgeven bij de presentatie.
Ze presenteren toch alleen de nieuwe livery op de oude auto...

Is niet veel interessants meer aan de laatste paar jaar.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
YakuzA schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 14:40:
[...]

Ze presenteren toch alleen de nieuwe livery op de oude auto...

Is niet veel interessants meer aan de laatste paar jaar.
lol, het nieuws is dat Liberty Media er juist weer wat interessants van wil maken, dus ik ga er even vanuit dat ze dan meer dan dat alleen presenteren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:32:
Roddel: Force India is bezig met een naamsverandering naar Force One voor in het 2018 seizoen
Die kennen YouTube: Bearforce1 niet denk ik... :+

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:14
Alsjeblieft niet zeg,.. Nu (2017) was het een twee hele weken iedere dag aandacht voor 1 wagen tegelijk en werd de Sauber even diep geanalyseerd als de Merc. Als iedereen op 1 moment/dag moet dan kijkt iedereen alleen maar naar de top 3.

Jasphur schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 12:32:
Air Force One ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:07

Martinspire

Awesomeness

nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Alsjeblieft niet zeg,.. Nu (2017) was het een twee hele weken iedere dag aandacht voor 1 wagen tegelijk en werd de Sauber even diep geanalyseerd als de Merc. Als iedereen op 1 moment/dag moet dan kijkt iedereen alleen maar naar de top 3.

[...]

Air Force One ? :+
Mja lijkt mij beter als alles in 1. Maar als ze een locatie en infrastructuur beschikbaar maken, dan lijkt me dat prima. Overigens vind ik het ook best als ze alles op 1 dag doen. Het is niet alsof die discussies per auto zo fantastisch waren. 1 toffe dag om naar uit te kijken lijkt me ook prima. Is de kans op interviews vanuit andere dan de grote tvstations ook beter. Dan zie ik best een Mol en Plooij daarheen gaan. En misschien dat je dan ook als fan erheen kunt. Lijkt me wel tof. Zeker als ze er iets meer van maken. Mooi evenement met wat klassieke wagens erbij of iets? Een dagje uit voor het nieuwe seizoen begint? Je kunt zoiets best leuk maken

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12:04

sjaool

Every life should have 9 cats

Zo'n F1 show lijkt mij wel mooi om te zien. Maar er dan wel meteen een avondvullend programma van maken met een gelikte presentatie van de wagen per team. Maar dat kun je wel aan de Amerikanen overlaten. :D

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Als ze dan gelijk live een crashtest doen met een 2017/2018 model.. :P

[YouTube: https://youtu.be/wtbJNVFH96I]

[ Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 28-06-2017 17:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 17:35:
Als ze dan gelijk live een crashtest doen met een 2017/2018 model.. :P
Die van Mercedes, die mag wel kapot. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:07

AzzKickah

06-CENSORED

nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 16:57:
[...]

Mjah, ik ben wel klaar met die halfbakken 'presentaties' via internet vanuit de pitstraat in Barcelona voor de test begint. Of die zoals van Mercedes met, zoals al aangestipt, beeld van een aardappelcamera.

Ik verlang terug naar grote presentatie(s) met de knipperende lichten, de auto op een verhoging en het moment supreme waarop de rijders het doek van de nieuwe auto trekken.

Kom maar op d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

ikt

Hoi - heeft/weet iemand of er een samenvatting van de race is à la Studio Sport? Ik heb op Aflevering Gemist gezocht, maar daar ging het de hele dag over TT Assen?

Van Ziggo weet ik niet of er een samenvatting is, en de buitenlandse zenders ook niet. Anders kijk ik wel een (volledige) herhaling, maar als je de uitslag al weet is het een beetje jammer van de tijd :x

Edit - blijkbaar bestaat dit. Wat een vreselijke website om op te zoeken zeg.

[ Voor 17% gewijzigd door ikt op 28-06-2017 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
ikt schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 18:03:
Hoi - heeft/weet iemand of er een samenvatting van de race is à la Studio Sport? Ik heb op Aflevering Gemist gezocht, maar daar ging het de hele dag over TT Assen?

Van Ziggo weet ik niet of er een samenvatting is, en de buitenlandse zenders ook niet. Anders kijk ik wel een (volledige) herhaling, maar als je de uitslag al weet is het een beetje jammer van de tijd :x

Edit - blijkbaar bestaat dit. Wat een vreselijke website om op te zoeken zeg.
Bij ziggo bestaat dit: http://www.ziggosporttota...ghlights-van-de-race.html 3:21
Bij F1.com dit: https://www.formula1.com/en/video.html 7:35

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Laatst online: 12:07

AzzKickah

06-CENSORED

Zegt die commentator in dat NOS-stukje nou echt dat Vettel een nieuwe bumper moet halen? :X
En wat kan die Jan Lammers af en toe zwetsen zeg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
is er trouwens iemand die een vergelijkbare foto (zonder watermerken) heeft van de nieuwe HAAS livery?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NPXQiVUWRaCmcIcuv2wjAAx1/full.jpg

ik kom alleen maar de Render tegen:
Afbeeldingslocatie: https://c1.staticflickr.com/5/4173/34715562456_26db768df5_c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Is er iemand die iets van de geruchten van la gazetta della sport geloofd dat Ric zou hebben toegezegd de plek van Vet in te nemen als ie gaat?
Lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat dit zo naar buiten zou komen en al helemaal op dit moment.

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Saffie_time schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:10:
Is er iemand die iets van de geruchten van la gazetta della sport geloofd
[knip]
Heb je een linkje naar het artikel van gds? Kan het artikel niet zo snel vinden daar.

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-06 19:53
Waar zou Vettel naar toe moeten gaan? En Ricciardo kan het wel zeggen maar dat zal dan pas in 2019 zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ome Ernst
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Ome Ernst

Schmutziger Harry

Lekker Ventje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:26:
Waar zou Vettel naar toe moeten gaan? En Ricciardo kan het wel zeggen maar dat zal dan pas in 2019 zijn.
Vettel gaat daar niet weg zolang ze winnen. Als hij daar weggaat, waar dan ook naar toe...Ben je niet slim als je in zijn stoel gaat zitten.

Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15-06 22:55

pinda powerrr

Slow down...

Ook bij Gazzetta zelf niks te zien:
http://www.gazzetta.it/Formula-1/

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saffie_time
  • Nu online

Saffie_time

Why use this? 42!

Het leek me ook al veel te onwaarschijnlijk om enigszins waar te kunnen zijn.
Thnx mannen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
Toch maar even verder op de VET/HAM FIA soap.
FIA heeft bevestigd dat er verder onderzoek gedaan wordt.

https://adamcooperf1.com/...elhamilton-investigation/ (+ nog zo'n beetje 1000 andere bronnen.)

op maandag 3 juli (ja, dat is ook de verjaardag van Seb Vettel.. ;) )

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DDbDvSuXkAERasu.jpg:large

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 28-06-2017 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:30:

https://adamcooperf1.com/...elhamilton-investigation/

Happy birthday Seb, we give you a race off, free from the FIA. })

Verder wat een onzin over Ric en Ferrari. Het lijkt mij wel heel erg twijfelachtig dat Vettel nu overweegt te vertrekken. Verder voor wie dan? Gooien ze Bottas er alsnog uit of gaat Hamilton stoppen? Nee, als er een stoeltje open komt, dan is het omdat Kimi eindelijk stopt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Maar zou Mercedes Vettel willen? Heb niet het idee dat je iemand binnenhaalt die mentaal erg stabiel is als het wat tegenzit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Lekker Ventje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:35:
Maar zou Mercedes Vettel willen? Heb niet het idee dat je iemand binnenhaalt die mentaal erg stabiel is als het wat tegenzit.
Toto wacht net zolang tot hij zeker weet dat hij Max niet kan krijgen :P
(en die blijft gewoon bij RBR)

/edit
VET gaat de lul zijn hoor, mark my words. Ik denk niet dat het bij een reprimande of een boete blijft. Zeker niet als je Mexico erbij neemt, waar hij net weg kwam met een fikse waarschuwing en mededeling dat als er nog eens iets zou zijn hij zich kon melden. Nou. Waar staan we nu. Is gewoon een rekensom. Ik lach me de ballen uit de broek als hij op die manier zijn 5e titel verspeelt. Dan ben je toch gewoon niet goed bezig, met je red mist. Dus ja, cursus anger management is op zijn plek :)

[ Voor 42% gewijzigd door UltraSub op 28-06-2017 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:33:
[...]
Happy birthday Seb, we give you a race off, free from the FIA. })

Verder wat een onzin over Ric en Ferrari. Het lijkt mij wel heel erg twijfelachtig dat Vettel nu overweegt te vertrekken. Verder voor wie dan? Gooien ze Bottas er alsnog uit of gaat Hamilton stoppen? Nee, als er een stoeltje open komt, dan is het omdat Kimi eindelijk stopt.
Er zijn redelijk wat roddels geweest dat Hamilton gaat stoppen om zich op iets anders (muziek/feesten/etc) te richten. Als Hamilton op gewonnen seizoenen na de records heeft geëvenaard dan zou het mij niet verbazen als hij stopt.
Scheelt hem ook de competitie. Je ziet dat hij het niet ruim wint in alle omstandigheden tov een Bottas of een Rosberg - die achteraf sterker lijkt dan Bottas nu is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:54

Player1S

Probably out in the dark

nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 19:30:

https://adamcooperf1.com/...elhamilton-investigation/ (+ nog zo'n beetje 1000 andere bronnen.)

[afbeelding]
Beide krijgen 3-4 wedstrijden. Bottas, dan, max en Kimi kunnen dan in punten langszij komen zodat we een 6-way battle voor de titel krijgen :+

Player1s Twitch Elite Dangerous megatrip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Het lijkt me niet meer dan terecht als Vettel nog een flinke straf krijgt. Zijn gedrag is al tijden onacceptabel als je het mij vraagt.

Alhoewel ik zowel HAM als VET niet echt sympathiek vind, had VET bij mij enigzins de gunfactor maar sinds hij zo irritant is gedaan doen en met deze gestoorde actie is dat wel weg.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
ANdrode schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:26:
[...]

Er zijn redelijk wat roddels geweest dat Hamilton gaat stoppen om zich op iets anders (muziek/feesten/etc) te richten. Als Hamilton op gewonnen seizoenen na de records heeft geëvenaard dan zou het mij niet verbazen als hij stopt.
Scheelt hem ook de competitie. Je ziet dat hij het niet ruim wint in alle omstandigheden tov een Bottas of een Rosberg - die achteraf sterker lijkt dan Bottas nu is
Aan de andere kant, dan zie ik Mercedes op een coureur duiken als de vervanger, en dat heeft niks met de oranje bril te maken. Die willen Max hebben in hun OP Mercedes, absoluut. Als dat niet kan, dan Ocon.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 05:44
Joe heeft een interessante theorie over de contracten van RIC en VER..

https://joesaward.wordpre...6/28/now-heres-a-thought/

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 06:48
UltraSub schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 20:13:
[...]
Toto wacht net zolang tot hij zeker weet dat hij Max niet kan krijgen :P
(en die blijft gewoon bij RBR)

/edit
VET gaat de lul zijn hoor, mark my words. Ik denk niet dat het bij een reprimande of een boete blijft. Zeker niet als je Mexico erbij neemt, waar hij net weg kwam met een fikse waarschuwing en mededeling dat als er nog eens iets zou zijn hij zich kon melden. Nou. Waar staan we nu. Is gewoon een rekensom. Ik lach me de ballen uit de broek als hij op die manier zijn 5e titel verspeelt. Dan ben je toch gewoon niet goed bezig, met je red mist. Dus ja, cursus anger management is op zijn plek :)
Wedden van niet? De FIA zou zichzelf ook volstrekt ongeloofwaardig en belachelijk maken als ze nog extra gaan straffen.. Er is straf (penalty + strafpunten) uitgedeeld en klaar, ik kan een hele waslijst aan ergere incidenten opnoemen met aanzienlijk hoger risico op ongeluk/letsel waar de FIA nooit iets mee gedaan heeft (Maldonado any1?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Kassad schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:05:
Joe heeft een interessante theorie over de contracten van RIC en VER..

https://joesaward.wordpre...6/28/now-heres-a-thought/
Joe zegt hier toch eigenlijk niet zo veel? Hij speculeert over een 2-uit-3 performance clause, die mogelijk wel of niet omgezet kan worden in een exit. En een stukje over de CRB

Niet echt heel nieuw, dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Laatst online: 05:44
nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:16:
[...]

Joe zegt hier toch eigenlijk niet zo veel? Hij speculeert over een 2-uit-3 performance clause, die mogelijk wel of niet omgezet kan worden in een exit. En een stukje over de CRB

Niet echt heel nieuw, dacht ik..
Nou, de 2-uit-3 kende ik niet. Zou kunnen verklaren waarom VER zo snel weg was, met 2 clausules gehaald is de kans dat hij volgend jaar RAI's stoeltje overneemt een stuk kleiner. Of duurder :-/

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Kassad schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:36:
[...]

Nou, de 2-uit-3 kende ik niet. Zou kunnen verklaren waarom VER zo snel weg was, met 2 clausules gehaald is de kans dat hij volgend jaar RAI's stoeltje overneemt een stuk kleiner. Of duurder :-/
Hij is na het uitvallen nog een half uurtje gebleven en wist toen dus nog niet dat RIC 'm zou winnen...

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bergie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:02

Bergie

Lekker belangrijk...

Lijkt me ook vreemd dat ze VET nog een straf zouden geven; ze hebben het incident tijdens de race al beoordeeld en hem bestraft. Dan hadden ze moeten zeggen dat het na de race beoordeeld zou worden. Maar je kan iemand niet 2x straffen voor hetzelfde incident.
Hoogstens wordt er wat geroepen over eventuele straffen bij toekomstige vergelijkbare situaties.

Yamaha MT-09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10:38
Tijdens de wedstrijd worden alleen zijn acties uit de wedstrijd beoordeeld. Nu kunnen ze ook andere zaken overwegen, zoals het feit dat hij bijvoorbeeld vorig jaar zo tekeer is gegaan tegen Charlie Whiting. Zijn onbeheerste gedrag lijkt niet een incident te zijn, maar structureler van aard. Dit even als voorbeeld van waarom ze nu toch nog extra straffen kunnen opleggen.

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Laatst online: 15-06 23:13

Theuno

Da Devil Crew

Bergie schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:57:
Maar je kan iemand niet 2x straffen voor hetzelfde incident.
En wat gebeurde er in Canada? In dezelfde race notabene!
Kvyat was initially given the wrong penalty during the race. The stewards intended to impose a ten-second stop-go penalty but a drive-through penalty was handed down instead. Kvyat was therefore given an additional ten-second time penalty later in the race to make up the difference.
Dus de FIA zal best overwegen om VET nog extra te straffen...

Ik zou zeggen dat het niet moet kunnen... maar de FIA lijkt hier anders mee om te gaan.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

albino71 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 21:54:
[...]

Hij is na het uitvallen nog een half uurtje gebleven en wist toen dus nog niet dat RIC 'm zou winnen...
Daar gaat ie toch niet op gokken joh. Als hij weg wil, wat ik betwijfel, zit je met zowel Ferrari als Mercedes niet safe. Mercedes lijkt volgens de geruchten de stekker eruit te trekken. En naast Hamilton lijkt me ook niet wenselijk. Ferrari lijkt me nogal wispelturig, en als Renault volgend jaar ook maar een kleine stap maakt, rijdt red Bull vooraan... Ik zeg lekker blijven zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ik vind dat ze veel te lang doorgaan over het VET/HAM verhaal. De stewards of the meeting hebben VET een 10 seconden straf en 3 penalty punten gegeven. De wedstrijd is nu voorbij en dan zou daarmee de kous af moeten zijn. Deze manier van straffen past naar mijn mening ook meer bij de richting die Liberty met de sport op wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Stewards kijken toch enkel naar de race en kunnen andere incidenten of voorwaardelijke straffen toch niet meenemen in hun beslissingen?

De geruchten dat Mercedes de stekker er uit wil trekken zijn door Toto ontkent.
http://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=44391

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Lekker Ventje schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 22:48:
Stewards kijken toch enkel naar de race en kunnen andere incidenten of voorwaardelijke straffen toch niet meenemen in hun beslissingen?

De geruchten dat Mercedes de stekker er uit wil trekken zijn door Toto ontkent.
http://formule1nieuws.nl/modules/news&storyid=44391
Klopt. Maar ik vind het erg ver gaan als de FIA voorvallen van verleden jaar gaan meenemen in het bestraffen van een coureur in het lopende jaar. Daar heb je de penalty points voor. Het voorval met Charlie Whiting is al afgedaan tussen VET en Charlie dus daar is ook al geen issue meer. Als ze VET daarom zwaar zouden gaan straffen zou ik dat totaal onterecht vinden.

En nee, ik ben geen Ferrari, VET of HAM fan of wat dan ook. Ik wil gewoon een spannen raceseizoen zien en dab helpt het niet mee als er coureurs voor een aantal races naast de baan gezet gaan worden. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@sjaool Niet direct persoonlijk, maar ik hoor het argument de laatste tijd wel vaker. :"bij een straf zou het kampioenschap in gevaar komen..."
Kun je (of anderen) uitleggen waarom straffen kampioenschapsafhankelijk zouden moeten zijn?

Ik heb ook liever een spannend seizoen waarbij 2 (of meer teams) strijden om WDC /WCC maar als 1 van die partijen een fout maakt, dan is dat toch eigen schuld.

Ik zeg overigens niet dat VET perse een straf moet gaan krijgen. Maar vind het wel meer dan terecht dat VET tekst en uitleg moet komen geven. Ook omdat de 10S Stop-en-go tijdens de race gegeven is zonder de partijen te horen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

@nachtnet Het gaat mij er meer om dat als een jaar voorbij is iedereen met een schone lei begint. Het gedrag van VET van verleden jaar zou niet van invloed moeten zijn op een straf die dit jaar uitgedeeld wordt. Er werd geopperd dat het akkefietje tussen VET en Charlie van invloed zou kunnen zijn op een eventuele straf die VET opgelegd kan krijgen. Als dat zo is zou ik dat dus niet terecht vinden aangezien dat al afgehandeld is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:10:
@sjaool Niet direct persoonlijk, maar ik hoor het argument de laatste tijd wel vaker. :"bij een straf zou het kampioenschap in gevaar komen..."
Kun je (of anderen) uitleggen waarom straffen kampioenschapsafhankelijk zouden moeten zijn?

Ik heb ook liever een spannend seizoen waarbij 2 (of meer teams) strijden om WDC /WCC maar als 1 van die partijen een fout maakt, dan is dat toch eigen schuld.

Ik zeg overigens niet dat VET perse een straf moet gaan krijgen. Maar vind het wel meer dan terecht dat VET tekst en uitleg moet komen geven. Ook omdat de 10S Stop-en-go tijdens de race gegeven is zonder de partijen te horen.
Het zal wel een formal apology en 6 spotjes voor 'FIA for Road safety' worden oid

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
@sjaool Penalty points blijven inderdaad 12 maanden staan, Gridstraffen etc. worden tijdens het lopende seizoen afgehandeld. Maar Mex2016 is pas 8 maanden geleden..

Overigens was dat niet mijn vraag, maar was de vraag meer waarom een kampioenschapsstrijd in de weg zou mogen staan van een strafbepaling... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:30:
@sjaool Penalty points blijven inderdaad 12 maanden staan, Gridstraffen etc. worden tijdens het lopende seizoen afgehandeld. Maar Mex2016 is pas 8 maanden geleden..

Overigens was dat niet mijn vraag, maar was de vraag meer waarom een kampioenschapsstrijd in de weg zou mogen staan van een strafbepaling... ;)
Omdat dat alle spanning uit een kampioenschap kan halen. Niet dat dan alles maar geoorloofd zou mogen zijn hoor. Maar een keer wheelbangen vind ik nog niet van dien aard dat de straf zo hoog moet zijn dat iemand de kans op een kampioenschap verliest. VET en HAM hadden in dit geval beide schade maar konden wel de race uitrijden. Iemand er moedwillig afrijden zoals in het verleden meerdere malen is gebeurt is dan ook weer een totaal ander verhaal. Alhoewel dat door de jaren heen ook zijn charme heeft gekregen. :)

btw ik denk dat HAM de volgende keer bij een herstart achter de pace car nog wel een keer in zijn spiegels kijkt wie er achter hem rijdt en dat VET in het vervolg wel wat meer afstand houdt of in ieder geval van de lijn gaat rijden als hij dicht achter HAM zit. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb ook een theorie over de contracten van Max en Ric. Het is eigenlijk heel simpel. Ze gaan ze gewoon uitdienen want er zullen behoorlijk wat boeteclausules zijn opgenomen voor voortijdig vertrek om te voorkomen dat ze losgekocht worden door Ferrari of Mercedes. Een prestatieclausule denk ik al helemaal niet. Beide kwamen in RBR via STR, met een nieuw contract. Niks eisen dat je een prestatieclausule wil. Je rijdt voor het topteam, of niet. Vettel kon eisen stellen nadat hij een paar WDC's binnen hard geharkt.

Ergens denk ik dat mijn theorie nog wel eens accuraat zou kunnen blijken ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
sjaool schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:41:
[...]

Omdat dat alle spanning uit een kampioenschap kan halen. Niet dat dan alles maar geoorloofd zou mogen zijn hoor. Maar een keer wheelbangen vind ik nog niet van dien aard dat de straf zo hoog moet zijn dat iemand de kans op een kampioenschap verliest. VET en HAM hadden in dit geval beide schade maar konden wel de race uitrijden. Iemand er moedwillig afrijden zoals in het verleden meerdere malen is gebeurt is dan ook weer een totaal ander verhaal. Alhoewel dat door de jaren heen ook zijn charme heeft gekregen. :)

btw ik denk dat HAM de volgende keer bij een herstart achter de pace car nog wel een keer in zijn spiegels kijkt wie er achter hem rijdt en dat VET in het vervolg wel wat meer afstand houdt of in ieder geval van de lijn gaat rijden als hij dicht achter HAM zit. :P
Dan kom je toch ook weer aan consequent straffen. (en toch ook weer in MEX2016. Waarom kon HAM wel ongestraft grasmaaien, en VER niet .. ;) )

Ik weet zeker dat als HAM weer VET in zijn spiegels ziet bij een volgende safetycar, hij best wel weer eens kan proberen wat rustiger aan te doen. :P

Dit was overigens geen gevalletje wheelbangen tijdens een race, maar leek een (semi-) bewuste stoerdoenerij actie in een reletief rustig moment tijdens de race. Ik vind het terecht dat VET daar tekst en uitleg over moet komen geven. (of daar dan een straf aan hangt en welke is niet aan mij.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:44:
Ik heb ook een theorie over de contracten van Max en Ric. Het is eigenlijk heel simpel, ze gaan ze gewoon uitdienen want er zullen behoorlijk wat boeteclausules zijn opgenomen voor voortijdig vertrek om te voorkomen dat ze losgekocht worden door Ferrari of Mercedes. Een prestatieclausule denk ik al helemaal niet. Beide kwamen in RBR via STR, met een nieuw contract. Niks eisen dat je een prestatieclausule wil. Je rijdt voor het topteam, of niet. Vettel kon eisen stellen nadat hij een paar WDC's binnen hard geharkt.

Ergens denk ik dat mijn theorie nog wel eens accuraat zou kunnen blijken ook. :+
RBR lijkt mij voor die jongens gewoon een droomteam om voor te rijden. Wat je bij die lui allemaal meemaakt qua PR-activiteiten en dergelijke.Ik las op Facebook dat de lederhosen weer uit de kast getrokken gaan worden. :D Dan zijn Ferrari en Mercedes maar een paar saaie teams. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:51:
[...]

RBR lijkt mij voor die jongens gewoon een droomteam om voor te rijden. Wat je bij die lui allemaal meemaakt qua PR-activiteiten en dergelijke.Ik las op Facebook dat de lederhosen weer uit de kast getrokken gaan worden. :D Dan zijn Ferrari en Mercedes maar een paar saaie teams. :P
Bij die twee andere teams krijg je wel een veelvoud aan salaris. Is ook fijn. :+
Persoonlijk ben ik hartstikke saai en zou ik gewoon voor Mercedes kiezen, maar vele zullen denk ik voor RBR kiezen als ze de keuze hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
@sjaool

Deze:
Afbeeldingslocatie: https://image2.redbull.com/rbx00498/0010/1/1110/625/445/article/lead_image/ia_paddockclubaustria.jpg

i.c.m. een caravan.. Nu al zin in.. (is het al race weekeinde?..)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:53:
[...]

Bij die twee andere teams krijg je wel een veelvoud aan salaris. Is ook fijn. :+
Persoonlijk ben ik hartstikke saai en zou ik gewoon voor Mercedes kiezen, maar vele zullen denk ik voor RBR kiezen als ze de keuze hadden.
Geld is niet alles hè... :+
nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:50:
[...]

Dan kom je toch ook weer aan consequent straffen. (en toch ook weer in MEX2016. Waarom kon HAM wel ongestraft grasmaaien, en VER niet .. ;) )

Ik weet zeker dat als HAM weer VET in zijn spiegels ziet bij een volgende safetycar, hij best wel weer eens kan proberen wat rustiger aan te doen. :P

Dit was overigens geen gevalletje wheelbangen tijdens een race, maar leek een (semi-) bewuste stoerdoenerij actie in een reletief rustig moment tijdens de race. Ik vind het terecht dat VET daar tekst en uitleg over moet komen geven. (of daar dan een straf aan hangt en welke is niet aan mij.)
Het eerst hebben al dan niet bevredigende uitleg over gehad, Het tweede: ik kijk al uit naar een volgende SC. :D Verder vindt ik het op zich ook wel terecht dat VET even mag komen uitleggen over het hoe en waarom. Wat straf aangaat ik denk dat de FIA daar na een week vergaderen wel uit is. ;)
nachtnet schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:55:
@sjaool

Deze:
[afbeelding]

i.c.m. een caravan.. Nu al zin in.. (is het al race weekeinde?..)
Nog iets meer dan een week geduld... ik heb er zin in en hoop dat VER nu eindelijk eens een race uit kan rijden en al dan niet op het podium eindigt. :)

[ Voor 15% gewijzigd door sjaool op 28-06-2017 23:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:56:
[...]

Geld is niet alles hè... :+
Geld en winnen dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:08
DaniëlWW2 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 23:44:
Beide kwamen in RBR via STR, met een nieuw contract. Niks eisen dat je een prestatieclausule wil. Je rijdt voor het topteam, of niet. Vettel kon eisen stellen nadat hij een paar WDC's binnen hard geharkt.
Dat is bijna letterlijk wat Horner de afgelopen race vertelde. Coureurs komen uit de jeugdopleiding, we investeren flink, geen prestatieclausules. Vettel's contract was opnieuw onderhandeld nadat hij WDC's op zak had.

Als Max echt weg wil, dan gaat ie. Het zal dan op contractbreuk aankomen, en dan moet er dus flink betaald worden om te compenseren.

Max is een droomcoureur. Hij heeft de snelheid, maar krijgt daarnaast ook nog eens flink aandacht. En daar kan hij dan ook nog eens prima mee omgaan. Voor sponsors is hij interessanter dan een Räikkönen of Bottas.

Exact datzelfde geldt overigens voor RIC... en ik denk dat die er steeds minder zin in heeft om naast Max te rijden. Het zit RIC mee en hij pakt meer punten, maar intussen begint hij wel het kwalificatieduel te verliezen.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sanderb schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:01:
[...]

Dat is bijna letterlijk wat Horner de afgelopen race vertelde. Coureurs komen uit de jeugdopleiding, we investeren flink, geen prestatieclausules. Vettel's contract was opnieuw onderhandeld nadat hij WDC's op zak had.
Er zat dan ook een zekere logica achter. :+
Als Max echt weg wil, dan gaat ie. Het zal dan op contractbreuk aankomen, en dan moet er dus flink betaald worden om te compenseren.

Max is een droomcoureur. Hij heeft de snelheid, maar krijgt daarnaast ook nog eens flink aandacht. En daar kan hij dan ook nog eens prima mee omgaan. Voor sponsors is hij interessanter dan een Räikkönen of Bottas.
De vraag is alleen of het verstandig is om te vertrekken en alle bruggen te verbranden aan het begin van je carrière. Die Renault wordt ook langzaam minder waardeloos, en een chassis bouwen kunnen ze wel. Verder lijkt het qua motor na 2021 alsnog de 1,6L V6 te gaan worden, met simpelere hybride systemen. Dat zou betekenen dat een fabrikant in kan stappen voor 2021 en niet alles weggooit. Dat zal de deur naar VAG weer een beetje openen voor RB. Ik betwijfel of ze bij Renault blijven want het is al jaren gedoe.
Exact datzelfde geldt overigens voor RIC... en ik denk dat die er steeds minder zin in heeft om naast Max te rijden. Het zit RIC mee en hij pakt meer punten, maar intussen begint hij wel het kwalificatieduel te verliezen.
Ik zie hem dan ook eerder vertrekken naar Ferrari. Hopelijk alleen voor volgend seizoen want dan komt Sainz in RBR en gaat hij daar weer ruzie lopen maken met Max. Hij eerst even oprotten en dan mag Ric gaan. Max rijdt Kvyatt toch wel zoek mag ik hopen. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

DaniëlWW2 schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:06:
[...]
Ik zie hem dan ook eerder vertrekken naar Ferrari. Hopelijk alleen voor volgend seizoen want dan komt Sainz in RBR en gaat hij daar weer ruzie lopen maken met Max. Hij eerst even oprotten en dan mag Ric gaan. Max rijdt Kvyatt toch wel zoek mag ik hopen. :+
Sainz maakt met iedereen ruzie lijkt het. Er is nu toch ook bonje tussen team SAI en team KVY net als verleden jaar tussen team SAI en team VER. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
sjaool schreef op donderdag 29 juni 2017 @ 00:16:
[...]

Sainz maakt met iedereen ruzie lijkt het. Er is nu toch ook bonje tussen team SAI en team KVY net als verleden jaar tussen team SAI en team VER. :P
Zoals ik al zeg, uit het RB programma gooien, want hij is zo een risico, en geen topteam materiaal.
Laat hem maar naar Renault gaan en de boel daar saboteren. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door DaniëlWW2 op 29-06-2017 00:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

F1 Report ziet er ook weer leuk uit. :D

Jamie Chadwick F3 coureur, leuke meid... net zo oud als mijn dochter btw. :+

[ Voor 91% gewijzigd door sjaool op 29-06-2017 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/1sO5HghINR78C0mYcis5f1Rx/full.jpg

Dag deel 1, op naar deel 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
En slotje. :)

Pagina: 1 ... 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1