Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 1Kalender
Races
*Sessietijden onder voorbehoud van typefouten |
Topic 01-01-2017 ver 0.4 Op basis van startpost @SnowDude
update 31-05-2017
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 23-06-2017 14:10]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 1Kalender
Races
*Sessietijden onder voorbehoud van typefouten |
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 23-06-2017 14:10]
Formula 1 Seizoen 2017 - Deel 1Teams
CoureursReglement
F1 Managers
Links + OverigenLinks:
Silly Season 2017/2018
|
[Voor 255% gewijzigd door nachtnet op 27-06-2017 23:59]
[Voor 107% gewijzigd door DaniëlWW2 op 01-01-2017 22:35]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
PSN: McMillan0984
Niet te vergeten: teams in de volgorde van het kampioenschap zetten.nachtnet schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:29:
TO DO:
- team foto's + Tech + websites
- rijders foto's & informatie
- nieuwe regels
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Mooi klusje voor later vanavond.. Done..not_a_robot schreef op zondag 1 januari 2017 @ 22:40:
[...]
Niet te vergeten: teams in de volgorde van het kampioenschap zetten.
[Voor 25% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 01:54]
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Waiting on the world to change
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
[Voor 3% gewijzigd door UltraSub op 02-01-2017 07:37]
When you do things right, people won't be sure you've done anything at all.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
De geruchten zijn er natuurlijk, maar is er al definitief nieuws? (Gezien Mercedes het pas in januari aan zou kondigen?)JackBol schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:20:
Zeker nu met Bottas in de Merc hebben Max en Daniel er weer een flinke tegenstander bij.
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Dan moet Renault ook zijn huiswerk wel uitstekend gemaakt hebben natuurlijk... We gaan het zien!MegaTronics schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:13:
Wordt dit het jaar van Max? Als Red Bull zijn huiswerk goed gedaan heeft, zou het moeten lukken.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
psn drad83
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
[Voor 40% gewijzigd door Redney op 02-01-2017 09:01]
Thnx, toegevoegd-ET- schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:46:
http://www.gpupdate.net/n.../formule-1-kalender-2017/
aan de rechterkant kan je de agenda's voor outlook en Gmail vinden.
Eerliujk gezegd lijkt me die kans vrij klein.De regels zijn precies zo aangepast dat op het vlak waar RBR een voorsprong had de kaarten nu opnieuw geschud worden. Daar waar RBR een grote achterstand aan het inlopen is wordt er door geëvolueerd op de bestaande situatie.MegaTronics schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:13:
Wordt dit het jaar van Max? Als Red Bull zijn huiswerk goed gedaan heeft, zou het moeten lukken.
alles kan off-topic
Bottas is vorige week bij Mercedes gespot. Dat was echt niet omdat ze er zo'n goeie koffie hebbenscorpie schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:49:
[...]
De geruchten zijn er natuurlijk, maar is er al definitief nieuws? (Gezien Mercedes het pas in januari aan zou kondigen?)
Verder: Zin in!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Hmm.. Die doet alleen de races. Vorig jaar had ik er een die me rechtstreeks in mijn agenda (dus geen subscribed calendar) alle events zette. Dus van FP1 tot en met de race, in onze eigen tijdzone wel te verstaan. Dat was verrekte relaxed-ET- schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:46:
http://www.gpupdate.net/n.../formule-1-kalender-2017/
aan de rechterkant kan je de agenda's voor outlook en Gmail vinden.
[Voor 5% gewijzigd door UltraSub op 02-01-2017 09:10]
De calendar van f1 fanatics neemt alle events mee:UltraSub schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:07:
[...]
Hmm.. Die doet alleen de races. Vorig jaar had ik er een die me rechtstreeks in mijn agenda (dus geen subscribed calendar) alle events zette. Dus van FP1 tot en met de race, in onze eigen tijdzone wel te verstaan. Dat was verrekte relaxed
Geen idee waar ik die toen vandaan had.
/edit
https://www.f1calendar.com/#!/timezone/Europe-Amsterdam
[Voor 0% gewijzigd door DRaD op 02-01-2017 09:20. Reden: aangepast op file type]
psn drad83
Die van GP update deed afgelopen seizoen ook alle trainingen en Q's, inclusief de juiste tijdzone, zal waarschijnlijk nog wel worden bijgewerkt. Ik vind het juist fijn dat het een aparte calender is, dan kan je hem ook gemakkelijk een eigen kleur geven.UltraSub schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:07:
[...]
Hmm.. Die doet alleen de races. Vorig jaar had ik er een die me rechtstreeks in mijn agenda (dus geen subscribed calendar) alle events zette. Dus van FP1 tot en met de race, in onze eigen tijdzone wel te verstaan. Dat was verrekte relaxed
/edit
Xbox Live: Rivanov | LG OLED65CX :: Xbox Series X | TREQ One Simrig :: Fanatec GT DD Pro 8nm :: BJ Steel F1 Pro :: BMW GT2 v2 - Formula V2.5X | 5800x3D - PNY RTX 4080 - 32GB Fury Renegade - Samsung 980 Pro 2TB NVMe (Main) + Kingston 2TB NVMe (Storage)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
[Voor 6% gewijzigd door vhal op 02-01-2017 09:39]
die eigen kleur geven kan nu toch ook? (tenminste in google mail)Joster schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:26:
[...]
Die van GP update deed afgelopen seizoen ook alle trainingen en Q's, inclusief de juiste tijdzone, zal waarschijnlijk nog wel worden bijgewerkt. Ik vind het juist fijn dat het een aparte calender is, dan kan je hem ook gemakkelijk een eigen kleur geven.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Die geeft nog de kalender van 2016 (en ik maar zoeken in mijn agenda...UltraSub schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:07:
[...]
/edit
Deze werkt voor mij wel. Tenminste: ik heb de iCal agenda geïmporteerd en nu zie ik alles in mijn agendaDRaD schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:14:
[...]
De calendar van f1 fanatics neemt alle events mee:
ical: https://calendar.google.c...ogle.com/public/basic.ics
html: https://calendar.google.c...gle.com&ctz=Europe/London
Pvoutput Better days are coming... They are called SATURDAY and SUNDAY :)
Nope. Net gekeken. Alleen raceweekends van start tot einde. (En een paar tests)DRaD schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:14:
[...]
If you choose not to decide, you still have made a choice.
PSN: Korumera | XBX: Korumera
Beter zo? Lance Vandoorne Lege StoelEvest schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:06:
Ik heb ook zin in het nieuwe seizoen. Zijn er eigenlijk al andere teams dan Ferrari die de datum voor de presentatie van hun auto hebben aangekondigd?
Moest ook wel smakelijk lachen om de foto's in nachtnet in "[F1] - Seizoen 2017 Deel 1", met de foto van Button en tekst "Vandoorne" en foto van Massa en tekst "Stroll"
WEH was ook nog nergens bevestigd toch? (Ik weet dat het een WIP is nachtnet, maar toch)
[Voor 3% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 10:21]
Ik ben ook tevreden over f1calendar. Ze zijn het meest gedetailleerd. Alleen even wachten totdat ze de 2017 data online gooien.UltraSub schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:07:
[...]
/edit
[Voor 87% gewijzigd door albino71 op 02-01-2017 10:51]
Volgens mij zijn beide startposts zo op orde.. Mocht er nog iets missen, verkeerd staan of ontbreken.. Stuur maar een DM.
pjottum schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:46:
Wrom is WER's naam doorgekrast?
Wat albino71 zegt.. Nog geen bevestigde stoel, (uiteraard wel behoorlijke kans op die stoel..)albino71 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:47:
Heeft nog geen stoeltje?
[Voor 59% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 11:02]
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Als ik Renault mag geloven: Nee.MegaTronics schreef op maandag 2 januari 2017 @ 07:13:
Misschien dat Sauber het dit jaar wel beter doet. Wel vreemd, een Mercedes coureur naar een team met de oude Ferrari motor.Pierre schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:13:
Van achteraan rijden naar iets minder achteraan rijden
Je zegt het zelf al.. Renault verwacht dat de eigen wagen nog niet kan meekomen.. RB gebruikt natuurlijk alleen de Renault motor (of liever Renault motor met TAG-Heuer stickers) Die motor is van een nieuw ontwerp en zou snel stappen moeten kunnen maken..LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:17:
[...]
Als ik Renault mag geloven: Nee.
Renault verwacht niet het gat te kunnen dichten voor het einde van seizoen 2017, fans dienen dus niet te verwachten dat Max nu makkelijker Mercedes kan bijhouden.
Ze geven aan genoeg toekomst te zien in de nieuwe wagen, maar helaas pas aan het einde van het nieuwe seizoen.[..]
4620 Wp PV ZZO 52° | Hyundai IONIQ5 73kWh Connect
Waar komt die verwachting vandaan? (ik weet, je hebt vast andere sites)nachtnet schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Je zegt het zelf al.. Renault verwacht dat de eigen wagen nog niet kan meekomen.. RB gebruikt natuurlijk alleen de Renault motor (of liever Renault motor met TAG-Heuer stickers) Die motor is van een nieuw ontwerp en zou snel stappen moeten kunnen maken..
Ook al zit mercedes ook niet stil (Verwachting lijkt te zijn dat mercedes door de 1100Pk grens heen zal gaan..)
ping 127.212.23.124
Mee eens, teveel dingen worden als feit gebracht zonder bron erbij of wat dan ook. Maar dat is internet tegenwoordig. Ik maak me er zelf vast ook schuldig aanpjottum schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Waar komt die verwachting vandaan? (ik weet, je hebt vast andere sites)
Meer een algemene opmerking: er worden hier soms dingen geroepen die dan nergens op gestoeld zijn, afgeleid van een tweet of zonder enige vorm van onderbouwing - zou leuk zijn als de bronnen even een linkje kado krijgen..
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Gelukkig is VES net zoals velen hier in het topic dagelijks met F1 bezig:Hij sluit niet uit dat Red Bull ook leergeld heeft betaald voor haar eerdere ervaringen met Sebastian Vettel en Mark Webber in de jaren dat het team domineerde. Beide coureurs konden op het laatst elkaars bloed wel drinken.
"Ik denk dat Red Bull de zaken nu goed voor elkaar heeft. Serieus, als je nu random twee mensen uit de fabriek in Milton Keynes zou pakken en je zet ze bij elkaar, dan weet ik zeker dat ze goed met elkaar kunnen opschieten."
Het is overigens een tweeluik. Naast een interview met VES staat er ook een interview met Marko in, zie dit bericht.Om vervolgens de vraag hoeveel dagen hij eigenlijk niet met racen bezig is geweest met een veelzeggende lach te beantwoorden: "Nul. Ik ben er altijd mee bezig.”
Ja klopt, ze zien veel potentie in de nieuwe wagen, echter zullen wij die verbeteringen pas eind 2017 mogen meemaken.nachtnet schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:23:
[...]
Je zegt het zelf al.. Renault verwacht dat de eigen wagen nog niet kan meekomen.. RB gebruikt natuurlijk alleen de Renault motor (of liever Renault motor met TAG-Heuer stickers) Die motor is van een nieuw ontwerp en zou snel stappen moeten kunnen maken..
Ook al zit mercedes ook niet stil (Verwachting lijkt te zijn dat mercedes door de 1100Pk grens heen zal gaan..)
Ach, ik verwacht een jaar (niet alleen hier) met heel vaak: Ik heb het gevoel dat HAM een ongelofelijke prutserpannekoek is in een auto die nu eenmaal beter is dan die van Max.Grrrrrene schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:36:
[...]
Mee eens, teveel dingen worden als feit gebracht zonder bron erbij of wat dan ook. Maar dat is internet tegenwoordig. Ik maak me er zelf vast ook schuldig aan
Ben wel benieuwd hoelang Mercedes nog wacht met een officiële aankondiging van Bottas (of wie het ook wordt). Het kan voor het team toch ook niet goed zijn al die onduidelijkheid?
ping 127.212.23.124
http://readmotorsport.com...st-watch-f1-2017/?index=2pjottum schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Meer een algemene opmerking: er worden hier soms dingen geroepen die dan nergens op gestoeld zijn, afgeleid van een tweet of zonder enige vorm van onderbouwing - zou leuk zijn als de bronnen even een linkje kado krijgen..
While restrictions on some parts of the power unit mean the jumps will not be as big as previous years, the opening up of development does mean we can expect the Mercedes and Ferrari units to approach 1,100bhp maybe more by the end of this season.
Nja op welke site niet haha, zelfs nu.nl had het er groots op vermeldpjottum schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:29:
[...]
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Maar dat gaat natuurlijk over Renault.LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:41:
[...]
Nja op welke site niet haha, zelfs nu.nl had het er groots op vermeld
http://www.gpupdate.net/n...-gat-nog-niet-te-dichten/
http://alleenf1.nl/renaul...-gat-nog-niet-te-dichten/
http://www.sportupdate.nl...-gat-nog-niet-te-dichten/
Nja ongeveer 10 pagina's vol op google
ping 127.212.23.124
http://www.motorsport.com...ine-parity-horner-858762/
[Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 11:46]
Schandalig eigenlijk hé wat we aan het doen zijn haha. Ipv dat ze ons direct ''afwijzen'' kunnen ze zelf ook gewoon het F1 nieuws volgen
[Voor 32% gewijzigd door LopendeVogel op 02-01-2017 11:52]
*zucht*LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:46:
[...]
Schandalig eigenlijk hé wat we aan het doen zijn haha. Ipv dat ze ons direct ''afwijzen'' kunnen ze zelf ook gewoon het F1 nieuws volgen
Tuurlijk. Kan iemand zich Barcelona 2016 nog herinneren?Dan kan de 2e coureur wel de beste auto hebben, maar wat gaat hij ermee doen. En dat kan nog weleens voor leuke races zorgen voor RBR.
ping 127.212.23.124
Ja zeker kan ik me dat nog herinneren.. Ros en HAM vielen uit waardoor Max 1e werd. Wat is daarmee dan? Dat nu elke race mercedes uitvalt waardoor RBR 1e wordt?pjottum schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:56:
[...]
*zucht*
[...]
Tuurlijk. Kan iemand zich Barcelona 2016 nog herinneren?
[Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 02-01-2017 12:01]
[Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 19:49]
Wellicht heeft Haryanto afgelopen half jaar weer voldoende ingezameld voor een half jaartje Manor?vhal schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:19:
[...]
Misschien dat Sauber het dit jaar wel beter doet. Wel vreemd, een Mercedes coureur naar een team met de oude Ferrari motor.
Geen idee waar Nasr naar toe zou kunnen? Manor? Denk het niet, zijn sponsor stopt er ook mee. Zou echt even niemand kunnen noemen die bij Manor zou kunnen rijden met de benodigde $$$.
Uit de 1e link:LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:45:
[...]
Gaat over het gat tussen Mercedes en RBR..
Dus de doelstelling is dat Renault in 2018 de strijd aan gaat met Mercedes en Redbull."Ik denk niet dat we het gat deze winter al zullen dichten, maar het doel is om eind volgend jaar wel heel dichtbij te zitten, want de doelstelling was om in 2018 de strijd met deze jongens (Mercedes, red.) aan te gaan", aldus Taffin tegen Autosport.
Nou, als jij je afvraagt wat te doen met de tweede stoel, stel ik voor dat die als primaire taak krijgt om HAM er elke (t)week vanaf te mikken zodat die niet kan winnen.LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:00:
[...]
Ja zeker kan ik me dat nog herinneren.. Ros en HAM vielen uit waardoor Max 1e werd. Wat is daarmee dan? Dat nu elke race mercedes uitvalt waardoor RBR 1e wordt?
ping 127.212.23.124
Volgensmij hebben meerdere teams al aangegeven dat ze niks hebben aan de auto van 2016 om de auto van 2017 te ontwikkelen. Elk team zal dus in principe met een blanco vel beginnen. Waar Mercedes vorig jaar een all round goede auto had (en de beste PU) kunnen ze volgend jaar ook de plank mis slaan en een slechtere auto hebben waarbij de betere PU niet voldoende is om de slechtere auto te compenseren. De kans dat Mercedes ineens een draak van een auto heeft is natuurlijk klein, maar het kan wel zijn dat de auto "minder" is. En een team als RBR bv met de mindere motor kan een goede auto hebben (of bv een gat in de regels gevonden, of een unieke vinding die ze veel oplevert) waardoor ze het gebrek van de PU kunnen compenseren met een goede chassis, aero, ....LopendeVogel schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:38:
En dat is wat veel mensen soms lijken te vergeten: Mercedes zit niet stil..
Mercedes had in 2016 de beste wagen, die zal alleen nog maar beter worden.
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Toch wel een beetje vreemd dit, de prins(ses) van Mercedes gaat bij een team rijden met een Ferrari 2016 hybride krachtbron. Waarschijnlijk heeft Sauber volgend jaar wel betere middelen om de wagen te ontwikkelen maar het had mij logischer geleken om hem nog een jaar bij Manor te stallen of hem te dumpen. Waarschijnlijk heeft Mercedes meer informatie over de staat van Manor, dat team staat waarschijnlijk op omvallen.Humma Kavula schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:08:
Motorsport geeft het ook aan: WEH naar Sauber.
Ben benieuwd of Manor nog aan de start verschijnt.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Klopt dat zeg ik..br men schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:05:
[...]
Uit de 1e link:
[...]
Dus de doelstelling is dat Renault in 2018 de strijd aan gaat met Mercedes en Redbull.
Gaat dus over het gat tussen Renault en de top.
[Voor 18% gewijzigd door Mrs Redhair op 02-01-2017 12:50]
Instagram:Ambitielozemeisjes
Ja dat is natuurlijk een hele natte droom van elke RBR ''fan''. Ik zou gewoonweg niet teveel verwachten, het is niet dat het Mercedes personeel ineens omvalt van de blackouts en fouten.RobertMe schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:30:
[...]
Volgensmij hebben meerdere teams al aangegeven dat ze niks hebben aan de auto van 2016 om de auto van 2017 te ontwikkelen. Elk team zal dus in principe met een blanco vel beginnen. Waar Mercedes vorig jaar een all round goede auto had (en de beste PU) kunnen ze volgend jaar ook de plank mis slaan en een slechtere auto hebben waarbij de betere PU niet voldoende is om de slechtere auto te compenseren. De kans dat Mercedes ineens een draak van een auto heeft is natuurlijk klein, maar het kan wel zijn dat de auto "minder" is. En een team als RBR bv met de mindere motor kan een goede auto hebben (of bv een gat in de regels gevonden, of een unieke vinding die ze veel oplevert) waardoor ze het gebrek van de PU kunnen compenseren met een goede chassis, aero, ....
Een auto die alleen hard gaat op het rechte stuk en je langzaam mee door de bochten moet heb je niks aan, want wat je wint op het rechte stuk verlies je in de bochten. Maar hetzelfde geldt natuurlijk ook andersom. Hard door de bochten maar een lage topsnelheid heb je ook niks aan. Doordat nu de regels veranderen m.b.t. chassis & aero kan het dus zijn dat een Mercedes ineens langzamer is in de bochten door een minder chassis, en ze all round dus een mindere auto hebben ten opzichte van de concurrentie.
Probleem is, je hebt maar enkele circuits waar je lekker veel bochten hebt.. Het gros bestaat uit saaie rechten stukken met een paar bochten.RobertMe schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:30:
[...]
Doordat nu de regels veranderen m.b.t. chassis & aero kan het dus zijn dat een Mercedes ineens langzamer is in de bochten door een minder chassis, en ze all round dus een mindere auto hebben ten opzichte van de concurrentie.
Als je post heb je hem niet meer in de bookmarks nodig...Jasphur schreef op maandag 2 januari 2017 @ 08:31:
Zo ik ben er ook weer bij! *vinkt bookmark aan*
PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)
Dit inderdaad. Het is leuk (en noodzakelijkGrrrrrene schreef op maandag 2 januari 2017 @ 11:43:
Tsja, vraag een voetballer voor de wedstrijd wat zijn verwachtingen zijn en hij zal ook, hoe onrealistisch soms ook, proberen zichzelf in de underdog-positie te drukkenDe Renault-directeur is echt niet gek en zal echt niet gaan beweren dat ze in 2017 in Australië aan de start staan met een motor die meer vermogen heeft dan Mercedes of Ferrari
Ik vind die bookmarks eigenlijk wel rete-handig, je bent in drie klikken bij de laatste post van een topic.ralph075 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 12:56:
[...]
Als je post heb je hem niet meer in de bookmarks nodig...Ik gebruik de bookmarks niet, dus ik post wel als zijnde dit een tvp
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Nog 8 weken voor de Barcelona wintertesten beginnen.. (waarschijnlijk even waardevol als een fp1 tijdens een gp weekeinde.alexbl69 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:31:
[..] When the flag drops, the bullshit stops. Nog een kleine 3 maanden, dan weten we wat de woorden waard zijn.
kevlar01 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:48:
http://www.skysports.com/...r-line-ups-and-test-dates
Mooi overzicht, weet niet of deze al gepost is...
[Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 02-01-2017 14:06]
Als je hebt gepost, dan staat het topic ook tussen "Mijn topics".Jasphur schreef op maandag 2 januari 2017 @ 13:51:
[...]
Ik vind die bookmarks eigenlijk wel rete-handig, je bent in drie klikken bij de laatste post van een topic.
Hoe zit het nou allemaal met Liberty Media? Waar gaan zij allemaal verandering in aanbrengen?
Tja, welke details wil je hebben. tijden en data dat is toch het enige, en dat doen de andere agenda's ook prima. En uiteindelijk staat het in mijn agenda om dat weekend niet te veel te plannenJackBol schreef op maandag 2 januari 2017 @ 10:44:
[...]
Ik ben ook tevreden over f1calendar. Ze zijn het meest gedetailleerd. Alleen even wachten totdat ze de 2017 data online gooien.
Deze (ical) geeft in Google Calendar dan weer alleen "dagelijkse" events, dus geen actuele tijden. Nog geen goed werkende gevonden...Pietervs schreef op maandag 2 januari 2017 @ 09:42:
Deze werkt voor mij wel. Tenminste: ik heb de iCal agenda geïmporteerd en nu zie ik alles in mijn agenda
4,8kW ZO-NW PVOutput 8x300Wp ZO 12 graden. 8x300Wp NW 12 graden.
Ik hoeft alleen exacte tijdstippen voor FP, Q en R in mijn tijdzonebvbal79 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:07:
[...]
Tja, welke details wil je hebben. tijden en data dat is toch het enige, en dat doen de andere agenda's ook prima. En uiteindelijk staat het in mijn agenda om dat weekend niet te veel te plannen
https://www.f1calendar.com/#!/timezone/Europe-AmsterdamJackBol schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:41:
[...]
Ik hoeft alleen exacte tijdstippen voor FP, Q en R in mijn tijdzone![]()
Dus calendars die vr-zo afblokken of alleen de race is voor mij niet voldoende.
Dat klopt...want waar staan wel al de officiele tijden dan?vliegnerd schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:19:
[...]
Deze (ical) geeft in Google Calendar dan weer alleen "dagelijkse" events, dus geen actuele tijden. Nog geen goed werkende gevonden...
Dat doen de andere calendars meestal gewoon ook hoor (F1 fanatics in ieder geval wel en volgens mij gpupdate ook). Dus uiteindelijk maakt het niks uit en zijn ze allemaal even gedetailleerd.JackBol schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:41:
[...]
Ik hoeft alleen exacte tijdstippen voor FP, Q en R in mijn tijdzone![]()
Dus calendars die vr-zo afblokken of alleen de race is voor mij niet voldoende.
[Voor 8% gewijzigd door bvbal79 op 02-01-2017 14:52]
Basement Bios ---- Exo-S
Dit topic is gesloten.
Google Pixel 7a Macbook Pro 2023 16" LG OLED evo C3 Samsung Galaxy S23 Hogwarts Legacy Samsung Galaxy Z Fold4 Apple iPhone 14 Nintendo Switch Lite
Tweakers is samen met
Hardware Info,
AutoTrack,
Gaspedaal.nl,
Nationale Vacaturebank,
Intermediair en
Independer
onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2023
•
Hosting door True
Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.
Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.
Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details
Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details
Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.
Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details