Toon posts:

[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 99 100 Laatste
Acties:
  • 564.334 views

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
caspervc schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 21:05:
[...]

Jep, en dan gewoon die wagen met Barrichello dr in, op de kant liggend terugkantelen :X
Andere tijden... Had ie echt zo zijn nek kunnen breken ofzo...
Idd... Men wist niet beter en deed enkel zijn best, maar als je het achteraf terugziet... :N

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

FastFred schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 16:14:
Algemene poll, meer mensen last van dat die F1 app onmundig veel batterij verbruikt en je telefoon er heul warm van word? Zoja, Android, iOS of Windows?

Hier met een Oneplus X moet ik een volle batterij hebben tijdens een race en heb ik na afloop nog 30% over + een loeiwarme telefoon.
idem; moto-g (of iedere andere android tot nu toe) wordt warm, slurpt batterij bij gebruik van die f1 app

πŸ†‚πŸ†ƒπŸ…΄πŸ…°πŸ…Ό: πŸ†πŸ…ΎπŸ…ΎπŸ†ƒπŸ…ΆπŸ…°πŸ…ΌπŸ…΄πŸ†_πŸ…²πŸ…ΎπŸ…Ό
πŸ…ΏπŸ†‚πŸ…½: πŸ…·πŸ…ΎπŸ…»πŸ…»πŸ…°πŸ…½πŸ…³πŸ…·πŸ…°πŸ†πŸ…³πŸ†‚

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:35
Algemene poll, meer mensen last van dat die F1 app onmundig veel batterij verbruikt en je telefoon er heul warm van word? Zoja, Android, iOS of Windows?

Hier met een Oneplus X moet ik een volle batterij hebben tijdens een race en heb ik na afloop nog 30% over + een loeiwarme telefoon.
Yup, heb ik hier met iPhone en iPad ook last van. Apparaten worden heel warm en batterijverbruik is idioot. Ik heb de iPad aan de stekker tijdens een race en dan nog loopt de batterij leeg (als in, laadt niet op).

Atheism is a non-prophet organization. β€œWenn ist das NunstΓΌck git und Slotermeyer?” β€œJa! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09:49

vhal

ΰ² _ΰ² 

ralph075 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:01:
[...]

Idd... Men wist niet beter en deed enkel zijn best, maar als je het achteraf terugziet... :N
ach ja...vroeger waren die gasten wel vaker gek bezig :+

YouTube: Taki Inoue hit by the medical car

STRAVA

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:32

sjaool

Every life should have 9 cats

vhal schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:55:
[...]

ach ja...vroeger waren die gasten wel vaker gek bezig :+

YouTube: Taki Inoue hit by the medical car
En toch was dat grotendeels Taki's eigen schuld. Hij was de medical car al voorbij maar greep de brandblusser en liep zonder te kijken terug. Plus een helm op je kop zal in deze situatie niet hebben geholpen met het zicht naar links en rechts. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• vhal

vhal

ΰ² _ΰ² 

sjaool schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:24:
[...]

En toch was dat grotendeels Taki's eigen schuld. Hij was de medical car al voorbij maar greep de brandblusser en liep zonder te kijken terug. Plus een helm op je kop zal in deze situatie niet hebben geholpen met het zicht naar links en rechts. ;)
Dat is wel waar maar die andere gast in het groen liep ook tegen de auto aan. Overigens had Inoue wel vaker 'rare dingen maar zo waren er wel meer die niet echt F1-waardig waren' :P Volgens mij was er ook iemand die klaagde over 'teveel grip' of zo (was dat niet Nissany)

Maar over Ide hebben we het maar niet :+ :X

YouTube: Formula 1 Yuji Ide Onboard Bahrain 2006

[Voor 11% gewijzigd door vhal op 24-06-2017 11:38]

STRAVA

• Arjantje72
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:29
vhal schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:34:
[...]

Dat is wel waar maar die andere gast in het groen liep ook tegen de auto aan. Overigens had Inoue wel vaker 'rare dingen maar zo waren er wel meer die niet echt F1-waardig waren' :P Volgens mij was er ook iemand die klaagde over 'teveel grip' of zo (was dat niet Nissany)

Maar over Ide hebben we het maar niet :+ :X

YouTube: Formula 1 Yuji Ide Onboard Bahrain 2006
Wat is er mis met die onboard?

• vhal

vhal

ΰ² _ΰ² 

Arjantje72 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:12:
[...]

Wat is er mis met die onboard?
oa

-hij zit wel erg vaak in de verkeerde versnelling, je hoort het aan de motor
-zijn hand schiet van zijn stuur af bij het insturen @ 0:32
-iets met apex :P

STRAVA

• Arjantje72
vhal schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:17:
[...]

oa

-hij zit wel erg vaak in de verkeerde versnelling, je hoort het aan de motor
-zijn hand schiet van zijn stuur af bij het insturen @ 0:32
-iets met apex :P
Ach zo.
Zat te wachten op een crash ofzo :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• m-vw
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 08-06 21:09

m-vw

GEZOCHT: De Kluts

XyritZz schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:09:
[...]

Weet niet meer of het in die docu zit of in een andere; maar hij heeft ook wel eens aangegeven de Formule 1 eigenlijk helemaal niet zo fantastisch te vinden en dat hij het meeste plezier had beleefd aan het karten omdat het daar gewoon 100% om het racen ging en er geen politiek bij kwam kijken.
Zit inderdaad in deze docu. Volgens mij zijn antwoord op de vraag met wie het fijnste geraced had.

Garmin FR245M + HRM-RUN

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjaool

sjaool

m-vw schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:26:
[...]

Zit inderdaad in deze docu. Volgens mij zijn antwoord op de vraag met wie het fijnste geraced had.
Terry Fullerton vier keer Europees kampioen karting en in 1973 wereldkampioen karting. Best een behoorlijke staat van dienst. Niet alleen in het karten maar ook in het begeleiden van jong talent.

[Voor 13% gewijzigd door sjaool op 24-06-2017 22:12]

Acties:
  • +1Henk 'm!
@f1StatMan heeft een blog geschreven over/met de gridstraffen van HONDA/McLaren de afgelopen jaren.. Sinds 2015 555 plaatsen :X

http://f1statblog.co.uk/mclaren-honda-pu-penalty-counter/

in 2015 305 plaatsen totaal (16 per race)
in 2016 140 plaatsen totaal (7 per race)
in 2017 110 plaatsen totaal (14 per race)

Vergelijk in de McMercedes periode waren het slechts 110 plekken gridstraf.

Acties:
  • +14Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Ik heb het schema van de resultaten van Max en Ric weer bijgewerkt. Je kunt duidelijk zien dat Max sterker aan het worden is in de Qualificatie. Eigenlijk is hij gewoon de snelste RB rijder.

[Voor 5% gewijzigd door pilskes op 25-06-2017 11:29]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24

Crazy D

I think we should take a look.

m-vw schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 19:26:
De vraag was welke tijd hij het leukst vond om te racen. En dat was idd het karten, vrij vertaald "toen ging het nog enkel om het racen". Mooie docu, had deze nog niet gezien. Hoewel kort in beeld was de strijd met Prost wel erg heftig. En ook mooi om te zien (al wist ik dat wel) hoe erg hij ook bezig was met veiligheid.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:13

Martinspire

Awesomeness

pilskes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:28:
Ik heb het schema van de resultaten van Max en Ric weer bijgewerkt. Je kunt duidelijk zien dat Max sterker aan het worden is in de Qualificatie. Eigenlijk is hij gewoon de snelste RB rijder.

[afbeelding]
Op zich een mooie vergelijking, maar bij trainingen en quali moet je eigenlijk ook effe aangeven of er iemand een probleem had en dus niet de rest kon rijden. Max in P3 had bv geen snellere tijd kunnen zetten, net als Ricciardo in Q3. Niet dat het heel veel uit zal maken overall. Max heeft Ricciardo in de tas. Helaas nog niet op het scoreboard.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Ik denk dat Max's sterkste punt momenteel is dat hij zo goed is in de simulator. Nu de correlatie tussen de simulator en het circuit op orde is volgens Horner, pakt hij daar al op voorhand een grote winst.

Hij gaf ook al aan dat de setup die ze via de simulator out-of-the-box of meteen redelijk perfect was dit weekend. Daarmee ben je niet gelimiteerd tot de 3 vrije trainingen, maar kun je uren extra ter voorbereiding pakken.

Acties:
  • 0Henk 'm!
..

[Voor 98% gewijzigd door nachtnet op 25-06-2017 16:12]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zat net dit interview met Alonso te bekijken op Sky F1, en vond het erg opvallend.

2018 will be a happy year, en hij blijft in de F1.

Dan denk ik Ferrari/Mercedes.
Kimi houdt er toch mee op? Al voorcontract met Mercedes getekend? YouTube: Fernando Alonso - Talks about his future - 2017 Azerbaijan GP

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

alwaysleft schreef op zondag 25 juni 2017 @ 23:54:
Nou volgens mij zegt hij eerder dat hij een optie kiest waarbij hij in 2018 zal winnen, hij zegt er niet bij in welke klasse dat is.

-edit-
Dat "all in F1" is volgens mij meer een reactie op het feit dat er veel opties en verassingen zijn.
Kan ook geΓ―nterpreteerd worden zoals jij zegt natuurlijk, damn silly season

[Voor 24% gewijzigd door Humma Kavula op 26-06-2017 00:06]

Wear Sunscreen!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Zat net dit interview met Alonso te bekijken op Sky F1, en vond het erg opvallend.

Kimi houdt er toch mee op? Al voorcontract met Mercedes getekend? YouTube: Fernando Alonso - Talks about his future - 2017 Azerbaijan GP
lewis en alonso langs elkaar?? dat lijkt me gegarrandeerd voor drama :+ dan zou alonso + bottas een optie zijn ? maar wat gaat lewis doen?

Naar ferrari... hij is daar ook weg gegaan met diverse redenen.

persoonlijk verwacht ik dat hij volgend jaar 'gewoon' voor mclaren uitkomt

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
himlims_ schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:47:
[...]

lewis en alonso langs elkaar?? dat lijkt me gegarrandeerd voor drama :+ dan zou alonso + bottas een optie zijn ? maar wat gaat lewis doen?

Die zit volgend jaar niet bij McLaren, anders zou hij niet zo happy zijn.

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 19:14
[...]

Ik zeg: Renault, maar daar wordt je ook niet happy van..

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Razorbite schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:04:
[...]

Ik zeg: Renault, maar daar wordt je ook niet happy van..
Dat zou wel mooi zijn voor McLaren, want dat betekent dat ze vanaf volgend jaar weer vooraan mee kunnen strijden :+

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:11

TommyGun

Stik er maar in!

[...]

Lewis gaat echt niet naast een Alonso of iemand van dat kaliber rijden inderdaad. Dan heeft 'ie niemand die hem helpt.... ;w

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:28

Mja, wie weet weet hij iets wat wij niet weten :P
Nieuwe motorleverancier o.i.d. heujheujheuj

Wat ik wel echt super vind is dat we nu na race 8 (ja 8 toch?) de eerste vier zeker nog kans maken op het WC. Goed, eerlijk is eerlijk. Dan moeten HAM en VET nog wel een paar races buiten de punten vallen. Maar gezien afgelopen weekend zou dat zomaar wel eens kunnen gebeuren :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
pilskes schreef op zondag 25 juni 2017 @ 11:28:

[afbeelding]
Zou daar toch niet blij van worden als team met het (3e ??) budget in de F1.

8 races ... 4x valt VER uit, 2x valt RIC uit. Je hebt dus een uitval kans door mechanishe pech van 6 / 16 = 37% ? Weet even niet hoe het bij de andere teams is, maar RBR springt er wel negatief uit.

Ik hoop dat ze de auto van Max de komende twee weken compleet uit elkaar en weer in elkaar zetten. Lijkt een soort maandagmorgen model. Hoewel die van Ricciardo ook niet 100% ok is.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-05 00:11
loekf2 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:07:
[...]

Zou daar toch niet blij van worden als team met het (3e ??) budget in de F1.

8 races ... 4x valt VER uit, 2x valt RIC uit. Je hebt dus een uitval kans door mechanishe pech van 6 / 16 = 37% ? Weet even niet hoe het bij de andere teams is, maar RBR springt er wel negatief uit.

Ik hoop dat ze de auto van Max de komende twee weken compleet uit elkaar en weer in elkaar zetten. Lijkt een soort maandagmorgen model. Hoewel die van Ricciardo ook niet 100% ok is.
Naast het feit dat het zuur is voor het team, is het ook gewoon extra zuur voor Verstappen. Hij rijdt de afgelopen races simpelweg veel sterker dan Ricciardo maar op zondag pakt Ricciardo de ene na de andere prijs en staat Verstappen met lege handen.

Het scheelde niet veel of Perez was Verstappen voorbij gegaan in het kampioenschap, gezien het verschil in snelheid tussen de Force India en de Red Bull is dat gewoon belachelijk.

Ik sluit niet uit dat deze pech uiteindelijk er voor gaat zorgen dat Verstappen weg wil bij Red Bull. Dan kunnen Marko en Horner nog zo hard roepen dat de contracten waterdicht zijn, het heeft totaal geen nut om een coureur te dwingen te blijven als hij de motivatie en de wil niet meer heeft om verder te gaan bij het team.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11:58
XyritZz schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:23:
[...]

Naast het feit dat het zuur is voor het team, is het ook gewoon extra zuur voor Verstappen. Hij rijdt de afgelopen races simpelweg veel sterker dan Ricciardo maar op zondag pakt Ricciardo de ene na de andere prijs en staat Verstappen met lege handen.

Het scheelde niet veel of Perez was Verstappen voorbij gegaan in het kampioenschap, gezien het verschil in snelheid tussen de Force India en de Red Bull is dat gewoon belachelijk.

Ik sluit niet uit dat deze pech uiteindelijk er voor gaat zorgen dat Verstappen weg wil bij Red Bull. Dan kunnen Marko en Horner nog zo hard roepen dat de contracten waterdicht zijn, het heeft totaal geen nut om een coureur te dwingen te blijven als hij de motivatie en de wil niet meer heeft om verder te gaan bij het team.
Ik steek al elke avond een kaarsje aan dat Max bij Mercedes gaat rijden volgend jaar. Die Toto Wolf mag ik wel. Weet alleen niet of tussen Max en Hamilton zou klikken. Hamilton is een talent, maar ook mij teveel jetset en gokt puur of z'n talent. Max is gewoon een talent en vak idioot (schijnt dat ie elke week uren in de simulator zit, dus niet zo gek dat ie tegenwoordig beter qualificeert dan RIC).

Weet niet of je als zaakwaarnemer en rijder een echte vuist kan maken. Ligt het uitvallen aan de monteurs om Max heen, aan de motorleverancier, deze build van het chassis/auto (schuld bij fabriek). Kom op mij over dat er issues zijn die ze maar niet kunnen oplossen. Feit dat z'n gear sync en limiter ook raar deden het hele weekend is natuurlijk ook een indicatie dat er "iets" niet goed zit.

iMac 24" 2021 | Mac mini (M1, 2020) | iPhone 14 Pro 256GB | iPad Pro 11" 256GB | AW Series 8 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5/PS VR | XSX | Nest Audio | Netatmo | Hue | Harmony Elite | FRITZ!Box 7590 AX (XS4ALL)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 22:43
RBR laat Max echt niet gaan maar ze moeten wel gaan zorgen dat het beter gaat met de betrouwbaarheid want anders is Max in 2019 vertrokken. En het is de vraag of Mercedes Max en Hamilton wel in een team wil hebben, dat levert weer een rotsfeer op. Niet voor niets dat Hamilton bij Mercedes aandringt op contractverlenging voor Bottas.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +15Henk 'm!

• Jasphur
Ga ik toch even mijn mening over de stoelendans geven :P, moet even mijn ei kwijt.

Laat Max lekker zitten waar hij zit. Red Bull is een leuk, goed en sportief team. Dat het nu even minder gaat is vervelend, maar leerzaam. Als in 2020 de regels weer helemaal veranderen, kan het zomaar zijn dat SFI en RBR de nieuwe FER en MER zijn. Als Max dan bij MER zit gaan we dan weer met zijn alle roepen dat hij terug naar RBR moet? haha. Max is een jonge jongen. RedBull is een team die daar in mijn ogen goed mee om kan gaan. Daar vind ik FER en MER te volwassen voor. Dat zijn mijn inziens veteranen teams, de 30 plus groep zo gezegd. En 1 seizoen een wat minder betrouwbare motor, ja dat is kut. Maar straks lachen we er om. Als dit nu elke race gaat gebeuren en dat nog anderhalf seizoen dan snap ik een overstap van Max heel goed. Maar zover zijn we nog niet.

Zoals het seizoen zich nu ontplooid vind ik echt oprecht leuk.
Ik hoop voor Max, maar ook voor ALO (en Vandoorne) en BUT dat ook voor hun het tij mag keren bij de volgende races.

[Voor 17% gewijzigd door Jasphur op 26-06-2017 10:41]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-04 09:39

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:38:
Ga ik toch even mijn mening over de stoelendans geven :P, moet even mijn ei kwijt.

Laat Max lekker zitten waar hij zit. Red Bull is een leuk, goed en sportief team. Dat het nu even minder gaat is vervelend, maar leerzaam. Als in 2020 de regels weer helemaal veranderen, kan het zomaar zijn dat SFI en RBR de nieuwe FER en MER zijn. Als Max dan bij MER zit gaan we dan weer met zijn alle roepen dat hij terug naar RBR moet? haha. Max is een jonge jongen. RedBull is een team die daar in mijn ogen goed mee om kan gaan. Daar vind ik FER en MER te volwassen voor. Dat zijn mijn inziens veteranen teams, de 30 plus groep zo gezegd. En 1 seizoen een wat minder betrouwbare motor, ja dat is kut. Maar straks lachen we er om. Als dit nu elke race gaat gebeuren en dat nu nog anderhalf seizoen dan snap ik een overstap van Max heel goed. Maar zover zijn we nog niet.

Ik hoop voor Max, maar ook voor ALO (en Vandoorne) en BUT dat ook voor hun het tij mag keren bij de volgende races.
wat jij zegt _/-\o_

niet meer niet minder

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Jasphur schreef op maandag 26 juni 2017 @ 10:38:

Laat Max lekker zitten waar hij zit. Red Bull is een leuk, goed en sportief team. Dat het nu even minder gaat is vervelend, maar leerzaam. Als in 2020 de regels weer helemaal veranderen, kan het zomaar zijn dat SFI en RBR de nieuwe FER en MER zijn. Als Max dan bij MER zit gaan we dan weer met zijn alle roepen dat hij terug naar RBR moet? haha. Max is een jonge jongen. RedBull is een team die daar in mijn ogen goed mee om kan gaan. Daar vind ik FER en MER te volwassen voor. Dat zijn mijn inziens veteranen teams, de 30 plus groep zo gezegd. En 1 seizoen een wat minder betrouwbare motor, ja dat is kut. Maar straks lachen we er om. Als dit nu elke race gaat gebeuren en dat nog anderhalf seizoen dan snap ik een overstap van Max heel goed. Maar zover zijn we nog niet.

Gezien de progressie bij RB en Renault verwacht ik ook dat RB er volgend jaar ook wel dichter op zal zitten.
Echter had ik dat dit jaar ook al verwacht :)

Uiteindelijk blijft het allemaal een gok, waarbij eigenlijk alleen Ferrari, Merc of RB een overwinning kan pakken.
En als je zo slecht gokt bij je teamwissels als Alonso dan heb je altijd een probleem :+

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-06 22:43
Het kan volgend seizoen (of over drie maanden) inderdaad heel anders zijn maar ik denk dat Max prima bij Mercedes zou passen, mits Hamilton daar weg is. Ook mentaal maakt Max grote stappen in vergelijking met een jaar terug.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Jasphur
@Lekker Ventje en uit eindelijk zie ik hem daar nog wel belanden als MER wagens zoals nu blijft maken. Maar gewoon weg niet binnen nu en 2 jaar.

In ander 'nieuws', voor de Tweaker die nog vakantiegeld overheeft:
https://f1experiences.com...preis-von-osterreich-2017

• MrSleeves
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-03 20:57

MrSleeves

You'll thank me later.

Absoluut. Ik heb een (Windows) laptop met een brakke accu en zelfs aan netstroom valt'ie uit als ik de F1 app gebruik. Doe het nu maar met een rdp sessie naar een vaste PC, maar het is wel bizar hoe hoog het verbruik ligt.

30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Iets in mij twijfelt er aan of Max ooit nog wereldkampioen wordt als hij zo door gaat. F1 draait niet alleen maar om hard te kunnen rijden, je moet je ook volwassen kunnen gedragen tegenover de pers, je zult tegenslagen te verwerken krijgen. Hoe hij nu doet, kwaad weglopen, niet voor de pers verschijnen maar 2 uur na de race pas een schriftelijke reactie geeft (contract met Ziggo dat ie eerst met Jack komt praten, hallo contractbreuk?).

Daar zit een team ook niet op te wachten.

Hij is alleen maar aan het zaniken en zeiken op alles en alles is kut en boehoehoe. Laat hem een voorbeeld geven aan Alonso, met al zijn pech verschijnt hij toch altijd netjes voor de camera.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:32

d0s

sssst

FastFred schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:33:
Iets in mij twijfelt er aan of Max ooit nog wereldkampioen wordt als hij zo door gaat. F1 draait niet alleen maar om hard te kunnen rijden, je moet je ook volwassen kunnen gedragen tegenover de pers, je zult tegenslagen te verwerken krijgen. Hoe hij nu doet, kwaad weglopen, niet voor de pers verschijnen maar 2 uur na de race pas een schriftelijke reactie geeft (contract met Ziggo dat ie eerst met Jack komt praten, hallo contractbreuk?).

Hij is alleen maar aan het zaniken en zeiken op alles en alles is kut en boehoehoe. Laat hem een voorbeeld geven aan Alonso, met al zijn pech verschijnt hij toch altijd netjes voor de camera.
Mee eens. Als je reacties van bijvoorbeeld Perez en Ocon kijkt, veel meer volwassen. Max heeft gewoon het karakter van Jos. Zijn talent maakt veel goed, en daardoor heeft hij krediet. Hij moet echter opletten dat dit niet tegen hem gaat werken.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-06 22:00

Arfman

Drome!

Dus omdat hij, na 4 van de laatste 6 races te zijn uitgevallen buiten zijn schuld om, 1 keer niet voor de pers verschijnt moet hij "leren omgaan met tegenslagen" en doet hij "boehoe"? :') Get a grip. Natuurlijk had hij met de pers moeten praten maar om nu meteen te stellen dat hij niet met teleurstellingen om kan gaan is schromelijk overdreven.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:35
Denken jullie nu echt dat het alleen een keuze van Max was? Ik denk dat het team ook gewoon gezegd heeft ga maar weg. Die boete tikken we wel af maar nog meer onvrede uiten kunnen we even niet gebruiken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24

Crazy D

I think we should take a look.

Mwah tegelijkertijd is hij gewoon eerlijk, en dat is toch ook wat we willen? Al die standaard praatjes die kennen we nou wel, als het top was zegt ie dat en als het kut was maakt ie dat ook duidelijk. Dat zouden er eens meer moeten doen. En op zijn leeftijd vind ik dat geen enkel probleem. Over 1 of 2 jaar wordt het een ander verhaal denk ik.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Ik zal me wel vergissen dan, dan hadden we vorig jaar toch een heel andere Max voor de camera staan als het een keer tegen zat "Ja, jammer, maar dat is racen, de boel gaat wel eens stuk, ik focus me op de volgende race, op die baan zijn we sterk, en maken we er het beste van."

En nu: "Alles is kut :'( "

Acties:
  • +4Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:32

d0s

sssst

Arfman schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:46:
Dus omdat hij, na 4 van de laatste 6 races te zijn uitgevallen buiten zijn schuld om, 1 keer niet voor de pers verschijnt moet hij "leren omgaan met tegenslagen" en doet hij "boehoe"? :') Get a grip. Natuurlijk had hij met de pers moeten praten maar om nu meteen te stellen dat hij niet met teleurstellingen om kan gaan is schromelijk overdreven.
Het gaat niet om 1 keer niet voor de pers verschijnen. Denk je dat zijn cynisme niet afstraalt op het team? 'here we go again' over de boordradio roepen. Tussen de regels door afgeven op het team de vorige race tegenover Plooij. Die mannen werken allemaal superhard voor hem en balen net erg van zijn uitvallen. Het draait niet alleen om M. Verstappen.

Ik vind Max geweldig, zeker hoe hij nu RIC op snelheid te kijk zet. Maar dat is gewoon een zwak punt. Klaar. Tegenslagen horen er nu eenmaal bij.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-05 12:52
Boinkie schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:47:
Denken jullie nu echt dat het alleen een keuze van Max was? Ik denk dat het team ook gewoon gezegd heeft ga maar weg. Die boete tikken we wel af maar nog meer onvrede uiten kunnen we even niet gebruiken.
Ik denk ook dat juist daarom Max heel goed op zijn plek zit bij RBR. Stel je voor hij had nu bij Ferrari gezeten en met dezelfde teleurstellingen om moeten gaan? Dan was hij echt niet zo in bescherming genomen. Temperatment van Max in combinatie met Italiaans temperament was niet goed gekomen ben ik bang. Over een paar jaar heeft hij ook zijn leeftijd mee en de ervaring. Voor een 19 jarige vind ik dat hij al alles zo professioneel oppakt. Dat had ik mijzelf dik 10 jaar geleden echt niet zien doen!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 11:53

Vos

AFCA

Mag ik de bron van dat het de beslissing van enkel Max was om gelijk weg te gaan en de pers niet te woord te staan? Of is dat jouw aanname?

En de vergelijking met Alonso vind ik beetje appels met peren. Compleet ander moment in de loopbaan en ook qua team/verwachting. En Alonso neemt ook niet bepaald een blad voor de mond ;).

Verder is het natuurlijk wel een goed leermoment dit. Tegenslagen verwerken hoort er bij en moet je ook leren.

[Voor 7% gewijzigd door Vos op 26-06-2017 12:55]

Acties:
  • +9Henk 'm!
@Vos @FastFred + Dat er al tijden een enorm verschil is in de antwoorden die VER geeft bij niet-Ziggo media en bij Jack Plooij. Plooij lijkt van Ziggo de opdracht te hebben meegekregen om pittige oneliners bij VER te ontlokken. Alles voor de kijkcijfers.. Juist bij alle niet Nederlandse media krijgt VER vaak credits om zijn rustige en overwogen antwoorden (ook al staan bij die andere media soms ook de tranen in zijn ogen.)

• Vos
  • Laatst online: 11:53

Vos

AFCA

nachtnet schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:01:
@Vos @FastFred + dat er al tijden een enorm verschil is in de antwoorden die VER geeft bij niet-ziggo media en bij Jack Plooij. Plooij lijkt van Ziggo de opdracht te hebben meegekregen om pittige oneliners bij VER te ontlokken. Alles voor de kijkcijfers.. Juist bij alle niet Nederlandse media krijgt VER vaak credits om zijn rustige en overwogen antwoorden (ook al staan bij die andere media soms ook de tranen in zijn ogen.
Dat klopt inderdaad.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 17:08
Vos schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:52:
[...]

Mag ik de bron van dat het de beslissing van enkel Max was om gelijk weg te gaan en de pers niet te woord te staan? Of is dat jouw aanname?

En de vergelijking met Alonso vind ik beetje appels met peren. Compleet ander moment in de loopbaan en ook qua team/verwachting. En Alonso neemt ook niet bepaald een blad voor de mond ;).

Verder is het natuurlijk wel een goed leermoment dit. Tegenslagen verwerken hoort er bij en moet je ook leren.
Inderdaad een matige vergelijking. Alonso die zijn motor een GP2-engine noemt, openlijk naar iets beters op zoek is en zo ongeveer de meest cynische houding ooit in de F1 heeft ondanks zijn mega-salaris.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

@Vos @FastFred + Dat er al tijden een enorm verschil is in de antwoorden die VER geeft bij niet-Ziggo media en bij Jack Plooij. Plooij lijkt van Ziggo de opdracht te hebben meegekregen om pittige oneliners bij VER te ontlokken. Alles voor de kijkcijfers.. Juist bij alle niet Nederlandse media krijgt VER vaak credits om zijn rustige en overwogen antwoorden (ook al staan bij die andere media soms ook de tranen in zijn ogen.)
Plooij maakt er inderdaad meer een Hollanders onder elkaar praatje van, dan een serieus interview. Bij Plooij zei Max na de vorige race dat alles het hele seizoen al kut was, bij bijvoorbeeld Sky gaf-ie aan dat het racen hem nu even geen plezier gaf omdat de auto problemen geeft.

Ik kan me overgens soms wel irriteren aan de uitspraken van Plooij. Merciedes? Waar iedereen Mercedies zegt, en da's dan 1 van de voorbeelden. Hij kan zich leuk verstoppen achter het feit dat-ie geen journalist maar tandarts is, maar als je in een paddock van de F1 rondloopt lijkt het me meer dan een prΓ© dat je goed engels kunt praten, zonder dat de hollandse kaas er doorheen te horen is.
FastFred schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:49:
Ik zal me wel vergissen dan, dan hadden we vorig jaar toch een heel andere Max voor de camera staan als het een keer tegen zat "Ja, jammer, maar dat is racen, de boel gaat wel eens stuk, ik focus me op de volgende race, op die baan zijn we sterk, en maken we er het beste van."

Kijk je ook andere interviews met Max, of alleen die van Ziggo?

Voor je vergelijk met Alonso, zie onderstaande:
Malt007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:15:
[...]

Inderdaad een matige vergelijking. Alonso die zijn motor een GP2-engine noemt, openlijk naar iets beters op zoek is en zo ongeveer de meest cynische houding ooit in de F1 heeft ondanks zijn mega-salaris.
Helemaal mee eens, net of Alonso zo positief is over Honda :+

disclaimer/edit: ik zie nu pas dat dit in het gewone F1-topic staat en dus mogelijk offtopic is, ik volg het F1 uitzendingen topic niet en ik bookmark het dit topic dus op de laatste volledig ontopic post. Mocht deze post verdwijnen uit het F1 topic is de kans dus bijzonder klein dat ik hier verder nog op reageer, sorry.

Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FastFred
  • Nu online
Malt007 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:15:
[...]

En ondanks de megapech die Alonso de laatste 3 (!!) jaar heeft verschijnt hij wel elke keer voor de camera. Max komt al niet opdagen als het 4x ff tegen zit.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

FastFred schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:49:
[...]
En ondanks de megapech die Alonso de laatste 3 (!!) jaar heeft verschijnt hij wel elke keer voor de camera. Max komt al niet opdagen als het 4x ff tegen zit.
En wat is precies je punt?

Max is toch zelf een volwassen persoon die zelf de beslissing kan nemen dat hij geen commentaar voor de camera wil geven, hij accepteert ook zelf de gevolgen.

Of moet je zo kinds als Vettel voor de camera verschijnen en continu ontkennen dat je Lewis hebt aangereden? :)

Death smiles upon us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
[...]

En andere mensen trekken gelijk overtrokken conclusies, als hij een keer niet opdaagt... :X

• Zahariac
  • Laatst online: 08-05 12:52
[...]

Alonso dik in de 30, groot talent dat zich allang bewezen heeft. WK. Zit al meerdere jaren bij een slecht team.
Max 19 jaar, moet zich nog steeds blijven bewijzen en wil WK worden. Zat vorig jaar in een goeie auto en kon steeds beter meekomen. Dit jaar volledig prut en in tegenstelling tot Alonso waarbij beide auto's slecht presteren heeft Max gewoon meer pech en Ric nog wat extra geluk momentjes waardoor hij nu zelfs een race gewonnen heeft.

Zoals ik al eerder schreef. Ik snap heel goed dat ze hem in bescherming hebben genomen. Dat vind ik juist mooi aan RBR en denk juist daarom dat Max om deze reden in het beste team voor hem zit op dit moment. Juist omdat ze zo goed meewerken aan zijn ontwikkeling, ook op dit soort vlakken.

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-06 17:08
[...]

Alonso is er ondertussen ook aan gewend natuurlijk :)

Maar even zonder gekheid, werd Max niet juist geroemd om zijn volwassen houding ondanks zijn zeer lage leeftijd? Natuurlijk moet hij enigszins oppassen voor hij een bepaald stempel op zijn hoofd krijgt (zie zijn vader met de eeuwige grindbak grappen), maar denk dat hij ondertussen ook al genoeg bewezen heeft en dus in staat is dergelijk commentaar te geven en zijn team onder druk te zetten. Vergeet ook niet dat hij bijvoorbeeld nu nog steeds jonger is dan Vettel in zijn eerste jaar F1.

• Arjantje72
FastFred schreef op maandag 26 juni 2017 @ 12:49:

Hij is pas19 jaar, dat wordt hier ook vaak vergeten.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

YakuzA schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Max is toch zelf een volwassen persoon die zelf de beslissing kan nemen dat hij geen commentaar voor de camera wil geven, hij accepteert ook zelf de gevolgen.

Of moet je zo kinds als Vettel voor de camera verschijnen en continu ontkennen dat je Lewis hebt aangereden? :)
10sec. straf + 3 punten .... toch een lachertje? had echt een raceban verwacht, of dat zijn resultaat niet zou mee tellen.

maldonado "kon er niets aan doen" - maar wat vettel deed ..... :N :N :F

...zat die 'headprotector-ding' al los? of kwamt dat door vettel zijn klap?

[Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 26-06-2017 15:18]

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

juist max staat er om bekend de nieuwe kimi te worden; zo kort/krachtig mogelijk antwoorden, en weer door.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

YakuzA schreef op maandag 26 juni 2017 @ 13:59:
[...]

Hij is ook volwassen genoeg om zich bewust te zijn van waar hij zich toe verplicht bij het tekenen van een contract met RBR. Dat hij de boete betaalt maakt het nog meteen ok dat ie niet met de media wilde praten. (Ook als je €230 boete betaalt mag je nog niet door rood rijden)
De vergelijking met Vettel gaat nogal mank. Vettel doet alleen geef uitspraken over een incident wat mogelijk nog een staartje krijgt. Jammer voor ons maar wel begrijpelijk. Als hij direct toegeeft dat het express was en dat hij het niet had moeten doen terwijl de FIA mogelijk nog aan het overleggen is wat te doen snijdt hij zich alleen in z'n vingers. Maar z'n zwijgen is op zich al duidelijk zat.

[Voor 15% gewijzigd door fsfikke op 26-06-2017 15:25]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

himlims_ schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:08:
[...]
[knip]

...zat die 'headprotector-ding' al los? of kwam dat door vettel zijn klap?
Dat ding is opnieuw geplaatst na de rode vlag, dus is er bij het plaatsen wat mis gegaan of hij was defect en bleef daarom niet meer goed zitten.

Testing, one, two ...

• Destruction
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

fsfikke schreef op maandag 26 juni 2017 @ 15:21:
[...]

Hij is ook volwassen genoeg om zich bewust te zijn van waar hij zich toe verplicht bij het tekenen van een contract met RBR. Dat hij de boete betaalt maakt het nog meteen ok dat ie niet met de media wilde praten. (Ook als je €230 boete betaalt mag je nog niet door rood rijden)
...maar zodra je die 230 euro betaald hebt. heb je het feit dat je door rood reed weer goed gemaakt ;)
De vergelijking met Vettel gaat nogal mank. Vettel doet alleen geef uitspraken over een incident wat mogelijk nog een staartje krijgt. Jammer voor ons maar wel begrijpelijk. Als hij direct toegeeft dat het express was en dat hij het niet had moeten doen terwijl de FIA mogelijk nog aan het overleggen is wat te doen snijdt hij zich alleen in z'n vingers. Maar z'n zwijgen is op zich al duidelijk zat.
Los van het feit dat Max (en andere rijders) hun contractuele verplichtingen moeten nakomen, heb ik liever dat een coureur die boven een bepaald niveau van teleurstelling/woede ervoor kiest (al dan niet aangeraden/opgelegd door het team) om de media te vermijden, dan een coureur a la Vettel die gevraagd wordt naar het zijwaarts botsen HAM, en die vragen beantwoord door de schuld van alles bij HAM te leggen (z'n teambaas doet daar overigens aan mee, kennen ze daar geen zelfreflectie?).

Natuurlijk hoeft Vettel zichzelf niet het boetekleed op te leggen, maar het zou IMO volwassen en vooral verstandiger zijn als hij had gezegd dat-ie eerst de beelden nog eens terug wil zien/gesprekje aan gaat vragen bij Charlie oid.

Ford Transit 2.2 TDCi '08 | Yamaha FZS600 Fazer '00 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• SnowDude
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:01
Destruction schreef op maandag 26 juni 2017 @ 16:31:
[...]
kennen ze daar geen zelfreflectie?).
[...]
Volgens mij bestaat er geen Italiaans woord voor zelfreflectie ;) .

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bansheeben
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-05 15:24

Bansheeben

There never was any cake...

[...]

Om elke keer weer cynisch te benadrukken dat de McHonda pure schijt is.
Kijk hier maar eens even naar: YouTube: F1 2017 - Fernando Alonso SAVAGE Interview after Qualifying - Baku G...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

• Rdit
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 30-04 09:39

Rdit

Gewoon, omdat het kan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-06 14:44

garriej

Ik las ondertieten.

Logisch dat ie vandaag niet gefinisht is, het is maandag. Dan is er helemaal geen race :+

Maar de problemen stapelen zich wel op zo, ik houd echter goede hoop voor de volgende race.

[Voor 16% gewijzigd door garriej op 26-06-2017 16:45]

• SnowDude

All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.

• Jasphur

Acties:
  • +8Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Mooie afbeelding van een dwarsdoorsnede van een F1 wagen. :)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:12

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sjaool schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:32:
[afbeelding]
Ook bewegend te zien :P

YouTube: Formula 1 car cut in half!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Jasphur
Nice. Had niet door dat ze met hun kont echt maar een paar centimeter boven het asfalt zitten.

Kan dit nog in het F1 topic? :P

[Voor 48% gewijzigd door Jasphur op 27-06-2017 11:36]

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 09:32:
[afbeelding]
Hebben ze nu een iPad mee onderweg? :+

*Lijkt wel een iPad hoesje daar in het midden

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:18
Jasphur schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 10:30:
Nice. Had niet door dat ze met hun kont echt maar een paar centimeter boven het asfalt zitten.
Drive by the seat of your pants.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:27

Pierre

Van nature lui!

Gaat die blonde ook in de auto zitten :9

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-06 23:25
Ik zat door F1 Racing blad te bladeren en stond toch wel een tijdje te staren naar deze twee pagina's, geweldige opname.

[Voor 9% gewijzigd door Lasmibalsingh op 27-06-2017 15:29]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

• SnowDude
Mijn god, die Villeneuve is echt de weg kwijt:

http://www.nu.nl/formule-...nvaring-met-hamilton.html

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 08:36
Hij had een hand aan het stuur en met zijn andere hand wees hij naar Hamilton. Als je iemand bewust een tik geeft met je auto dan doe je dat met twee handen aan het stuur. Bovendien doe je het sowieso niet, omdat je je eigen auto niet wil beschadigen."
Die kerel is wel de weg kwijt, maar hier heeft hij wel enigsinds gelijk. Ik denk dat het niet Vettel te doen was om hamilton daadwerkelijk aan te tikken. Maar het gebeurde wel en hij is bewust naar hamilton gaan rijden om z'n hand op te steken. Daarmee bracht hij beide in 'gevaar' en dat had hij niet moeten doen.

Ik denk wel dat Vettel gewoon dacht, kerel doe normaal en wou dat duidelijk maken en niet "Ik ga hem eens even aantikken met mijn auto" :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Requiem19
  • Laatst online: 11:18
melantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:00:
[...]

[...]

Die kerel is wel de weg kwijt, maar hier heeft hij wel enigsinds gelijk. Ik denk dat het niet Vettel te doen was om hamilton daadwerkelijk aan te tikken. Maar het gebeurde wel en hij is bewust naar hamilton gaan rijden om z'n hand op te steken. Daarmee bracht hij beide in 'gevaar' en dat had hij niet moeten doen.

Ik denk wel dat Vettel gewoon dacht, kerel doe normaal en wou dat duidelijk maken en niet "Ik ga hem eens even aantikken met mijn auto" :+
Hamilton over de suggestie dat Vettel hem 'per ongeluk' aantikte:
Hamilton also dismissed any suggestion that Vettel might have lost control while gesticulating and not intended for their cars to touch.

"We're world champions, we're the best drivers in the world," said Hamilton.

"Maybe if you're going down the road in your road car and you put your hand out the window and you do this, you might swerve to the right.

"But we don't do that. We've been racing for years, you just don't do that."
Lijkt me terecht - de allerbeste coureur in de wereld kan toch wel met 1 hand een auto besturen?

Acties:
  • +7Henk 'm!

• SnowDude
melantrix schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:00:
[...]

Hamilton reed 330 met een hand aan het stuur en een hand op de headrest, en nog week die auto geen millimeter van de lijn af. Als Vettel dan met 30 km/uur niet eens met 1 hand aan het stuur kan rijden dan hoort hij imho niet in die auto.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Requiem19
Het past daarnaast ook perfect in Vettel's gedrag.

Geen controle over z'n emoties. Laten we even ogen dicht doen en terugdenken aan Mexico vorig jaar. Ik hoor hem gelijk weer blerren over de radio toen Max die plek niet teruggaf :D

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chiron
  • Laatst online: 10:55

Chiron

Moderator Tweakers Discord
Natuurlijk klapte Vettel 'm er intentioneel tegenaan, maar wat Hamilton daarvoor flikte door even van het gas te gaan met zulke lage snelheden (en zo'n auto remt zonder rempedaal ook af met al die ERS systemen aan boord) verdient ook niet de schoonheidsprijs. Die zat echt wel te eikelen, wellicht gokt ie het erop dat Vettel over zn strafpunten heen gaat voor het eind van het seizoen.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• Melantrix
  • Laatst online: 08:36
SnowDude schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:04:
[...]

Hamilton reed 330 met een hand aan het stuur en een hand op de headrest, en nog week die auto geen millimeter van de lijn af. Als Vettel dan met 30 km/uur niet eens met 1 hand aan het stuur kan rijden dan hoort hij imho niet in die auto.
true that :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
Chiron schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:06:
Natuurlijk klapte Vettel 'm er intentioneel tegenaan, maar wat Hamilton daarvoor flikte door even van het gas te gaan met zulke lage snelheden (en zo'n auto remt zonder rempedaal ook af met al die ERS systemen aan boord) verdient ook niet de schoonheidsprijs. Die zat echt wel te eikelen, wellicht gokt ie het erop dat Vettel over zn strafpunten heen gaat voor het eind van het seizoen.
Volgens de FIA deed Hamilton bij de eerdere restart exact het zelfde, Het was Vettel die gewoon zat te slapen.

Vettel is gewoon een heet hoofd, en al helemaal als hij onder druk staat om te presteren. Ik kan me ook nog een akkevietje herinneren met Webber in Turkije.

[Voor 11% gewijzigd door SnowDude op 27-06-2017 16:13]

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 29-05 13:57
Chiron schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:06:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 11:22
Gaan we die discussie hier opnieuw voeren? |:(

psst: [F1 2017] Race 8 - GP van Baku

[Voor 41% gewijzigd door alesandro_46 op 27-06-2017 16:23]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• Requiem19
Het lijkt er een beetje op alsof mensen denken dat courreurs achter de SC een constante snelheid rijden.

In werkelijkheid zijn coureurs constant aan het remmen en gas geven om de banden warm te houden...

• ArnevdS
alesandro_46 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:21:
Gaan we die discussie hier opnieuw voeren? |:(
Nee, ik kon me alleen niet herinneren dat dit grafiekje al eens eerder gepost was hier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 11:22
ArnevdS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:24:
[...]

Nee, ik kon me alleen niet herinneren dat dit grafiekje al eens eerder gepost was hier.
Is niet persoonlijk naar jou maar in het algemeen (vandaar dat ik je ook niet quote of zo :)).
En in het race topic heb ik de grafiek voorbij zien komen.

Edit: Ereaser in "[F1 2017] Race 8 - GP van Baku"

[Voor 10% gewijzigd door alesandro_46 op 27-06-2017 16:30]

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +1Henk 'm!

• SnowDude
alesandro_46 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:28:
[...]

Is niet persoonlijk naar jou maar in het algemeen (vandaar dat ik je ook niet quote of zo :)).
En in het race topic heb ik de grafiek voorbij zien komen.
Villeneuve begon met oprakelen ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Chiron

Chiron

En als je dan de goeie post:

Dan zie je duidelijk dat ie nog even iets sneller afremt tot vlak boven de 50 km/u. Als ie op zn rempedaal gaat staan remt ie nog wel veel harder ja, dat heeft ie ook niet gedaan.

Maar om dit net na een bocht te doen, en 50 is echt absurd langzaam voor een F1 wagen, tja.

Niet dat ik de actie van Vettel daarna goed keur hoor, integendeel. Dat zou direct een zwarte vlag zijn wat mij betreft.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

• ArnevdS
Chiron schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:39:
[...]

En als je dan de goeie post:

[afbeelding]

Dan zie je duidelijk dat ie nog even iets sneller afremt tot vlak boven de 50 km/u. Als ie op zn rempedaal gaat staan remt ie nog wel veel harder ja, dat heeft ie ook niet gedaan.

Maar om dit net na een bocht te doen, en 50 is echt absurd langzaam voor een F1 wagen, tja.

Niet dat ik de actie van Vettel daarna goed keur hoor, integendeel. Dat zou direct een zwarte vlag zijn wat mij betreft.
Dank, iig! Ik wil er eigenlijk niet over discussiΓ«ren, maar ik zie daar geen brake-check. Bij 1s zit zo'n zelfde dipje, dat is dan ook een brake-check? :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Nadat HAM voorbij de apex is zou je verwachten dat ie weer wat gas geeft, maar nee hij remt nog verder (en harder) af van 65 naar 50, het lijntje loopt nog iets steiler naar beneden. VET zit er juist dicht achterop want die verwacht een restart, en dan moet je niet te ver achter de wagen voor je rijden.

Overigens is het wel frappant dat juist HAM over de boordradio klaagde dat het tempo door de vele safety cars te laag was, de banden niet op temperatuur konden komen en het volgens hem 'dangerous' werd.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• SnowDude
Chiron schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:57:
Nadat HAM voorbij de apex is zou je verwachten dat ie weer wat gas geeft, maar nee hij remt nog verder (en harder) af van 65 naar 50, het lijntje loopt nog iets steiler naar beneden. VET zit er juist dicht achterop want die verwacht een restart, en dan moet je niet te ver achter de wagen voor je rijden.

Overigens is het wel frappant dat juist HAM over de boordradio klaagde dat het tempo door de vele safety cars te laag was, de banden niet op temperatuur konden komen en het volgens hem 'dangerous' werd.
HAM liet de auto ook na de apex uit lopen omdat hij afstand tot de safetycar wilden opbouwen voor de herstart. Daarom ging HAM 50 rijden. Dat heeft hij ook de herstart daarvoor gedaan.

Wat velen vergeten, en volgens mij was Vettel dat ook vergeten, is dat op dit vlak voor de herstart was. Dit was niet zomaar een ronde achter de safetycar

[Voor 8% gewijzigd door SnowDude op 27-06-2017 17:06]

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Mochten er nog mensen zijn die naar de GP van Oostenrijk willen, ik heb nog 1 kaart over voor volgend weekend. Altijd fijn van die last minute afhakers ;)

iRacing profiel

Acties:
  • +3Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

SnowDude schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 17:03:
[...]

HAM liet de auto ook na de apex uit lopen omdat hij afstand tot de safetycar wilden opbouwen voor de herstart. Daarom ging HAM 50 rijden. Dat heeft hij ook de herstart daarvoor gedaan.

Wat velen vergeten, en volgens mij was Vettel dat ook vergeten, is dat op dit vlak voor de herstart was. Dit was niet zomaar een ronde achter de safetycar
precies, daarlangs remt lewis niet via de rem, maar hij laad gas los. Vervolgens is dat gas loslaten, te vergelijken met volledig/maximaal remmen met personen auto. Maar gas loslaten != remmen.

Jah het pakte lullig voor vettel uit, jammer voor hem, blijkt de druk (te) hoog. Dat handje omhoog, en er langs rijden is begirjpelijk. Dat er vervolgens contact plaats vind, is ongeorloofd; raceban!! direct! ........ maar schijnbaar geldt dat niet voor het 'wk-duo' :F |:(

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
ArnevdS schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 16:42:
[...]

Dank, iig! Ik wil er eigenlijk niet over discussiΓ«ren, maar ik zie daar geen brake-check. Bij 1s zit zo'n zelfde dipje, dat is dan ook een brake-check? :?
Nee, dat was aanremmen voor de bocht.

https://onzetaal.nl/taaladvies/hij-wil-hij-wilt ("hij wilt"is altijd fout)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-06 23:31

AzzKickah

06-CENSORED

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07-06 00:39
Hmmmm, ik vond het eigenlijk wel iets hebben dit seizoen hoe elk team hun bolide op een verschillende, eigen manier presenteerde. Soms knullig, soms grappig, soms leuk, etc.

Nu ben ik eigenlijk maar bang dat het zo'n typisch Amerikaanse overdreven show gaat worden...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Jasphur
Persoonlijk heb ik daar niet echt heel veel problemen mee. En als het heel slecht bevalt bij het publiek volgend jaar zie ik het ook weer zo verdwijnen.

• XNL073
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 08:59
Lijkt me echt gaaf. Een goede livestream erbij en de hele wereld kan mee kijken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-06 16:09

Theuno

Da Devil Crew

XNL073 schreef op woensdag 28 juni 2017 @ 11:55:
Lijkt me echt gaaf. Een goede livestream erbij en de hele wereld kan mee kijken.
Precies, niet net als Mercedes filmen met een 360-aardappel. (YouTube: F1 2017 - Mercedes AMG W08 revelation - 360Β° Video + Pictures

[Voor 20% gewijzigd door Theuno op 28-06-2017 11:59. Reden: video link]

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Pagina: 1 ... 98 99 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee