[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.655 views

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
enchion schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Dat zegt wel iets over het "niveau" van F1 van tegenwoordig, de auto`s zijn gewoon veel te goed geworden waardoor het eigenlijk veel te makkelijk is voor de rijders.
Lijkt me heel logisch dat het vooral tricky is als je moet omschakelen tussen die generatie auto's.
Dat er nu veel meer grip is maakt het op sommige vlakken ook veel moeilijker. Ik moet dan denken aan het item van Sky over hoe hersenen getraind worden in reactiesnelheid etc (zie hieronder). En daarnaast natuurlijk ook de g-krachten die behoorlijk zijn toegenomen.
En zoals @nachtnet ook al zei, de vele functies en instellingen die ze nu hebben in de auto, i.c.m met het verhaal hierboven, maakt het dat je mij niet snel overtuigen dat minder grip zorgt voor een "makkelijke" auto.

Item Sky Eye-tracking

En gewoon even om Kimi:

[ Voor 4% gewijzigd door yorkick op 01-06-2017 18:54 ]

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01 15:30
Joe Saward: Een belangrijke meeting tussen McLaren en Honda.

The other rumbling concern is the McLaren-Honda relationship with a major meeting taking place on the Friday. Everyone is being very tight-lipped about the outcome of these discussions. The word is that the Japanese are still not keen on getting help from their rivals (which is the fastest way to solve the problem) and want to continue to go through pain until it all comes right. This is the kind of philosophy that Mr Honda employed in building the company. He didn’t want his engineers to be frightened to innovate, but the problem with the F1 programme is that the company does not appear to be learning from its mistakes. McLaren cannot afford to strap itself to a rocket that is not flying. It has hung in with Honda for two and a half years of pain. In 2015 the partnership was ninth in the Constructors’ Championship. In 2016 it was sixth. This year, six races into the season, the team is 10th and last, the only team not to score a point. One can understand the frustration because McLaren is now beginning to get into a place where staff will start to leave because their input cannot overcome Honda’s problems. Holding on to good people is the toughest task in F1 and it is clear that McLaren is worried that more years of struggle will weaken the team, will make it less attractive to sponsors, and will damage its reputation. If the relationship is going to break down, Honda at least has a parachute in the form of Sauber, while McLaren could become a Mercedes customer for next year. The team might not win races, but the results would likely be better. Decisions are needed soon to avoid compromising the 2018 programmes.

Bron: de wondere wereld van het internet

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
daniellammers schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 21:55:
Joe Saward: Een belangrijke meeting tussen McLaren en Honda.

If the relationship is going to break down, Honda at least has a parachute in the form of Sauber, while McLaren could become a Mercedes customer for next year. The team might not win races, but the results would likely be better. Decisions are needed soon to avoid compromising the 2018 programmes.
Het grote probleem is:
Als er nu nog teams willen wisselen van motorleverancier voor 2018, moeten ze unaniem toestemming hebben van alle teams. Vraag me af of alle teams mee zouden willen werken dan :)
Dit moest volgens mij voor vandaag bekend gemaakt worden.

Olav Mol had hier tijdens de voorbeschouwing van de Q over dat geen een team (buiten Sauber) geswitcht is, en dat het vanaf nu ook niet (nauwelijks) meer kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Lijkt me niet dat er teams zijn die dit (durven te) gaan vetoën. Dit verhaal klinkt plausibel en de conclusie moet bijna zijn dat bij nog een jaar aanklooien de brain-drain uit McLaren dusdanige vormen aan zal nemen dat het team ernstig in zijn voortbestaan zal worden bedreigd.

Voor het 'merk' F1 zou het enorm schadelijk zijn als een team met zo'n historie zou verdwijnen, derhalve zal de druk vanuit de eigenaren van de F1 op de teameigenaren maximaal zijn om akkoord te gaan met zo'n deal.

Dat gezegd hebbende snap ik werkelijk niet waarom Honda het lek niet boven krijgt. De hulp inroepen van anderen zullen ze (imho) niet accepteren, dat druist volledig in tegen de Japanse trots. Dan nog liever stoppen. Maar dat zulke goede en gerenomeerde engineers er niet slagen om een betrouwbare en goed presterende F1 krachtbron te produceren bevreemdt me zeer.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23:09

Destruction

(ex-)Automonteur

@hierboven: Dat verbaast mij dus ook. We hebben het niet over bandenwippers bij de lokale KwikFit, tenslotte.

Marko herhaalt weer eens:
Marko: ‘Verlaten F1 als motorreglement niet verandert’
Als het motorreglement met ingang van 2021 niet flink verandert, dan stopt Red Bull. Dat is het dreigement dat Red Bull-topman Helmut Marko herhaalt.

Marko verklaarde eerder dit jaar al dat Red Bulls toekomst in de Formule 1 niet zeker is als het plan om in 2021 goedkopere, luidere en simpelere motoren te introduceren geen doorgang vindt. Tegenover Motorsport-Total doet Marko er nu nog een schepje bovenop: “Als de motorregels niet veranderen, verlaten we de Formule 1.”

‘Technologische hoogstandjes’ noemt Marko de huidige motoren, maar verder is er volgens hem veel mis mee..
Volgens Marko is het onzin dat de Formule 1 over zaken als een budget cap nadenkt terwijl het de motorformule niet op orde heeft. Laten we dat nou eindelijk eens regelen. Als team twintig miljoen euro per jaar betalen voor motoren is toch onzin? Zelfs een benzine-update kost al twee miljoen, zo categoriseert hij de kosten als buitensporig.

Volgens Marko moet een klantenteam per jaar niet meer dan tien miljoen euro kwijt zijn aan motoren en moeten de lagere kosten en minder complexe techniek ook onafhankelijke leveranciers aantrekken. Het zou financieel heilzaam moeten zijn voor een onafhankelijke partij als Cosworth of Ilmor om een motor te bouwen die voor iedereen te koop is. Ongeacht of wij dat zijn, of Sauber of Toro Rosso.

Simpelere motoren en meer lawaai zal verder niet alleen Red Bull maar ook het grote publiek als muziek in de oren klinken, zegt Marko: Want de mensen willen sterke motoren die herrie maken, en ze willen de coureurs als de grote helden zien, in plaats van motor-engineers die de hoofdrol spelen.

Marko met F1-topman Brawn.
Volgens Marko staan de nieuwe Formule 1-exploitant Liberty Media en de nieuwe technische topman Ross Brawn aan Red Bulls kant wat betreft het veranderen van de motorregels. Het is ze duidelijk dat het zo niet verder kan. Ze hebben ons ook verzekerd dat ze het net zo zien als wij.

Een tegenargument om niet te veel te veranderen aan de huidige hybride V6-turbokrachtbronnen is dat Formule 1-motoren qua overdracht van technologie relevant moeten blijven voor straatautos, om de participatie te rechtvaardigen van autofabrikanten met fabrieksteams en motorleveranciers. Marko heeft daar echter geen boodschap aan: Dat is toch onzin. Dat is nu ook niet zo.

Bron: Formule1.nl
Wat mij betreft genoeg reden voor Ricciardo en Verstappen om absoluut hun opties open te houden... Je met een langlopend contract aan RBR binden zou in principe dus een gevaar voor je carrière kunnen gaan vormen.

Niet dat ik Marko volledig ongelijk geef, want hij heeft wel een punt, we hebben nu ontzettend dure motoren die schijnbaar erg moeilijk te ontwikkelen/verbeteren zijn, de huidige fabrikanten hebben allemaal een eigen team als hun belangrijkste pupil en voor de rest van de teams blijft een klantenmotor en een rol tot 2e viool over, ook zeker geen ideaal systeem.

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 23:36
Geef hem ook geen ongelijk. Enige punt is dat hij dit al zo vaak heeft geroepen, en dat het dreigement daarmee wel in kracht afneemt.

Vraag me ook af of dit soort uitspraken de positie van de rijders wellicht versterkt. Mochten deze geluiden de komende maanden blijven rondzingen (vanuit Red Bull zelf), dan zou ik me zo voor kunnen stellen dat Max of Daniel aan het eind van het jaar plotseling bij Ferrari (oid) heeft getekend en zich niet meer gehouden achten aan het Red Bull contract, omdat Marko en/of Mateschitz iets te vaak heeft gedreigd met het stoppen met de F1.

Die jongens mogen wel degelijk aan hun toekomst denken van de rechter lijkt me.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
alexbl69 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:06:
Lijkt me niet dat er teams zijn die dit (durven te) gaan vetoën. Dit verhaal klinkt plausibel en de conclusie moet bijna zijn dat bij nog een jaar aanklooien de brain-drain uit McLaren dusdanige vormen aan zal nemen dat het team ernstig in zijn voortbestaan zal worden bedreigd.
Ik vertrouw Williams & Force India niet, die willen niet NOG een concurrent die de Mercedes motoren krijgen, waardoor ze mogelijk naar achteren vallen in het klassement (en dus minder prijzengeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ryur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 07:55:
[...]

Ik vertrouw Williams & Force India niet, die willen niet NOG een concurrent die de Mercedes motoren krijgen, waardoor ze mogelijk naar achteren vallen in het klassement (en dus minder prijzengeld).
Ook Sauber die juist net naar Honda toe switcht zal er niet blij mee zijn. (Gedeelde smart is halve smart :+ )

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maks
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 17:54
YakuzA schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:03:
[...]

Ook Sauber die juist net naar Honda toe switcht zal er niet blij mee zijn. (Gedeelde smart is halve smart :+ )
Ik ben ook wel benieuwd hoe groot het verschil tussen Sauber en Mclaren zal zijn met een Honda motor. Lijkt mij mooi als er uit komt dat het chassis eigenlijk ook niet zo goed is bij Mclaren (dat werd in het begin ook vaak gezegd toch). Met zoveel ervaring en budget kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen, maar toch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:15

Hoogie2004

Whohooooo

Maks schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:08:
[...]

Ik ben ook wel benieuwd hoe groot het verschil tussen Sauber en Mclaren zal zijn met een Honda motor. Lijkt mij mooi als er uit komt dat het chassis eigenlijk ook niet zo goed is bij Mclaren (dat werd in het begin ook vaak gezegd toch). Met zoveel ervaring en budget kan ik het mij eigenlijk niet voorstellen, maar toch...
Dat chassis van McLaren lijkt best redelijk dit jaar (al is het wat minder als vorig jaar heb ik het idee).

Het is zeker niet het beste op de grid, maar ze waren redelijk snel in Spanje en Monaco, toch wel circuits die je chassis behoorlijk testen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 02-06-2017 08:11 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 19:11
Wow die Grasmaaierrace. Dan moet je toch helemaal gebroken zijn van binnen haha. :D

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33
Jasphur schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 08:30:
[...]

Wow die Grasmaaierrace. Dan moet je toch helemaal gebroken zijn van binnen haha. :D
Haha en van buiten, kijk ze stuiteren :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Zijn er toevallig Tweakers te plaatse bij het 40 jaar Williams F1 op Silverstone?

Via Twitter

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBTQi6HXkAA1wXo?format=jpg&name=large

ROS
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBTsr1EXUAAtdpn?format=jpg&name=large

Brundle in de zes wieler
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBTbKwqXcAAnAwC?format=jpg&name=large

[ Voor 66% gewijzigd door Jasphur op 02-06-2017 12:15 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:46

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Begreep op sociale media (Instagram van Max) dat er een Pirelli-test was afgelopen week. Verder weinig informatie hierover te vinden.

Weet iemand wat inhoud en doel van deze test is geweest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LoeWn
2 daagse test voor regenbanden door Red Bull op het Circuit Paul Ricard bij marseille

[ Voor 7% gewijzigd door LoeWn op 02-06-2017 15:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
alexbl69 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 23:06:
[...]
Maar dat zulke goede en gerenomeerde engineers er niet slagen om een betrouwbare en goed presterende F1 krachtbron te produceren bevreemdt me zeer.
Ze kunnen het ook wel, maar er is een ongelukkige samenloop van verkeerde beslissingen vanuit zowel McLaren als Honda.

Op F1technical stond pas geleden een uitgebreide reactie van een Honda engineer die met pensioen is gegaan; kort samengevat, en wellicht niet 100% accuraat:

De "oude" motor die tot en met vorige jaar gebruikt werd was uiteindelijk behoorlijk betrouwbaar en functioneerde best aardig maar McLaren had bij het ontwerp van deze motor het zero-size concept doorgedrukt omdat ze het idee hadden dat aerodynamica het tekort aan vermogen zou compenseren. Dit blijkt niet het geval te zijn (Ferrari had dezelfde fout initieel gemaakt bij de V6T motoren).

Honda heeft de knoop doorgehakt dat er een volledig nieuwe motor ontworpen moest worden en heeft in samenspraak met McLaren gekozen voor het meest radicale concept wat ze konden bedenken, omdat zowel Honda als McLaren de overtuiging hadden dat dit de enige manier zou zijn om de achterstand op Mercedes goed te maken. Honda heeft daarbij meteen al bij McLaren aangegeven dat het initieel een stap achteruit zou zijn, om daarna meerdere stappen vooruit te kunnen gaan zetten.

Bij het ontwikkelen van de motor is Honda vervolgens veel te lang door gegaan op testbanken, op kleine schaal (1 cilinder testen in plaats van een volledige motor op te bouwen) terwijl ze veel eerder die motor in elkaar hadden moeten schroeven om een echte test-fase in te gaan, en die motor ook al lang in een mule hadden moeten gooien. Dit werd door de Honda engineer geweten aan de cultuur in Japan; zodra je die test-fase in gaat ga je aan betrouwbaarheid werken en verbeter je het basis ontwerp niet meer... niemand durfde die beslissing te nemen, want stel dat je dan een betrouwbare maar alsnog te langzame motor hebt...

Die motor is dus uiteindelijk veel te laat op volledige schaal gebouwd, en mede daardoor zijn ze er veel te laat achter gekomen dat het blok last heeft van de vibraties in de McLaren en zijn zeer basale kinderziekten niet uit het blok gehaald voordat de tests begonnen zijn.

Deze engineer was er overigens wel 100% van overtuigd dat het concept achter de motor goed is, en dat McLaren hiermee grote stappen kan gaan zetten zodra de puzzelstukjes op hun plek gaan vallen. Dat duurde bij de zero-size motor echter ook wel heel erg lang... vraag is natuurlijk of McLaren dat geduld nog heeft.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Duurt maar een paar seconden. Maar ze je geluid maar aan. :+

https://twitter.com/williamsracing/status/870648896418193408

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

Potje tafeltennis tussen Lewis en Ricci (Senior Race Engineer).

Helaas niet embedded af te spelen.

POV: Monaco, the Red Bull way

[ Voor 37% gewijzigd door sjaool op 02-06-2017 19:27 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:33
XyritZz schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 16:31:
[...]

Ze kunnen het ook wel, maar er is een ongelukkige samenloop van verkeerde beslissingen vanuit zowel McLaren als Honda.

Op F1technical stond pas geleden een uitgebreide reactie van een Honda engineer die met pensioen is gegaan; kort samengevat, en wellicht niet 100% accuraat:

De "oude" motor die tot en met vorige jaar gebruikt werd was uiteindelijk behoorlijk betrouwbaar en functioneerde best aardig maar McLaren had bij het ontwerp van deze motor het zero-size concept doorgedrukt omdat ze het idee hadden dat aerodynamica het tekort aan vermogen zou compenseren. Dit blijkt niet het geval te zijn (Ferrari had dezelfde fout initieel gemaakt bij de V6T motoren).

Honda heeft de knoop doorgehakt dat er een volledig nieuwe motor ontworpen moest worden en heeft in samenspraak met McLaren gekozen voor het meest radicale concept wat ze konden bedenken, omdat zowel Honda als McLaren de overtuiging hadden dat dit de enige manier zou zijn om de achterstand op Mercedes goed te maken. Honda heeft daarbij meteen al bij McLaren aangegeven dat het initieel een stap achteruit zou zijn, om daarna meerdere stappen vooruit te kunnen gaan zetten.

Bij het ontwikkelen van de motor is Honda vervolgens veel te lang door gegaan op testbanken, op kleine schaal (1 cilinder testen in plaats van een volledige motor op te bouwen) terwijl ze veel eerder die motor in elkaar hadden moeten schroeven om een echte test-fase in te gaan, en die motor ook al lang in een mule hadden moeten gooien. Dit werd door de Honda engineer geweten aan de cultuur in Japan; zodra je die test-fase in gaat ga je aan betrouwbaarheid werken en verbeter je het basis ontwerp niet meer... niemand durfde die beslissing te nemen, want stel dat je dan een betrouwbare maar alsnog te langzame motor hebt...

Die motor is dus uiteindelijk veel te laat op volledige schaal gebouwd, en mede daardoor zijn ze er veel te laat achter gekomen dat het blok last heeft van de vibraties in de McLaren en zijn zeer basale kinderziekten niet uit het blok gehaald voordat de tests begonnen zijn.

Deze engineer was er overigens wel 100% van overtuigd dat het concept achter de motor goed is, en dat McLaren hiermee grote stappen kan gaan zetten zodra de puzzelstukjes op hun plek gaan vallen. Dat duurde bij de zero-size motor echter ook wel heel erg lang... vraag is natuurlijk of McLaren dat geduld nog heeft.
Interessant stuk maar wel heel erg vanuit de kant van Honda gezien denk ik. Ik denk dat size zero ook vanuit Honda kwam.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
Snowhite0901 schreef op vrijdag 2 juni 2017 @ 21:31:
[...]

Interessant stuk maar wel heel erg vanuit de kant van Honda gezien denk ik. Ik denk dat size zero ook vanuit Honda kwam.
Het zal 100% vanuit Honda gezien zijn aangezien de man daar gewerkt heeft.

Zero size is denk ik wel een eis/wens die volledig vanuit McLaren gekomen zal zijn omdat het puur een aerodynamisch ding is, maar het is de taak van Honda om aan te geven wat die eis kost aan harde PKs.

Dat hebben ze wellicht onderschat en als McLaren van tevoren had geweten dat het 100PK achterstand op Mercedes zou betekenen hadden ze dat concept al direct losgelaten.

Al met al is het vooral zonde, het talent loopt er vast wel rond bij Honda maar het komt er nu gewoon niet uit en daarmee schrikken ze denk ik andere fabrikanten ook af. Toyota, VW of Ford denken wel drie keer na voordat ze een F1 project gaan beginnen nu ze zien hoe moeilijk Honda het heeft.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:46

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Weet niet of dit al voorbij was gekomen
Het doel Is me wat onduidelijk maar bentley f1? https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Edit. nvm verkeerd gelezen.

[ Voor 89% gewijzigd door warp op 03-06-2017 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 13:55

Crazy D

I think we should take a look.

Snowhite0901 schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 09:46:
Het doel Is me wat onduidelijk maar bentley f1? https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic
Ziet er wel vet uit 8) En Bentley is wel een mooie naam om in de F1 te hebben. Maar denk dat het een overijverige fan is die aan het renderen geslagen is.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Wow, qua design is het wel een beauty :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:29
Lijken me eerder plaatjes uit 2008 gezien de designs..

En damn, wat waren de F1 wagens in 2009 lelijk :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Zijn afbeeldingen die al uit 2014 stammen. Zie deze thread op Reddit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
sjaool schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 11:43:
[...]

Zijn afbeeldingen die al uit 2014 stammen. Zie deze thread op Reddit. ;)
Ah ok op deze site stonden ze pas net dus bedankt voor de goede info.ach ik vind ze persoonlijk wel interessant en mooi :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
Als Max wint, of Stroll crashed in the wall of champions: maak ik 100 euro over naar het KWF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Sniffels schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:29:
Als Max wint, of Stroll crashed in the wall of champions: maak ik 100 euro over naar het KWF.
Ff gequote voor het nageslacht.

Wat als het allebei uit komt ipv of? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
vosss schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:46:
[...]

Dan ga ik meedoen en 200 EUR overmaken aan KWF!
(Gebeurt toch niet dus :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:54
Ik zie Stroll echt nog wel die muur in vliegen hoor. In de smalle straten van Monaco vond ik hem ook niet echt overtuigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwi
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 16-09 12:45

Kiwi

Gadgetfreak

TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:43:
Ik zie Stroll echt nog wel die muur in vliegen hoor. In de smalle straten van Monaco vond ik hem ook niet echt overtuigend.
Om die muur te bereiken moet hij toch echt eerst een (bijna) compleet rondje zien te rijden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Sniffels schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 22:29:
Ik hou niet van negatieve weddenschappen... dus sluit me voor alleen de eerste helft aan :)
go Max !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

TheBrut3 schreef op zondag 4 juni 2017 @ 08:43:
"brilliante" uitspraken ook: http://www.gpupdate.net/n...-moeite-met-deze-bochten/

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01:09
Afbeeldingslocatie: http://a3.espncdn.com/combiner/i?img=%2Fphoto%2F2017%2F0604%2Fr215301_1296x518_5%2D2.jpg&w=1006&h=402&scale=crop&cquality=80&location=origin

Wat leesvoer voor de zondagmiddag: ESPN - The engine that rewrote F1 history +10min

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Jeugdige onschuld in die opmerkingen. Dat vind ik nu juist wel leuk aan de jongere coureurs. Als ze wat langer meerijden krijg je meestal van die oppervlakkige en doordachte antwoorden. Je begint het nu ook al een beetje aan Max te merken tijdens interviews. :)

Nu is het de beurt aan Valtteri om een potje tafeltennis te spelen tegen Tony "Rosski" Ross (Senior Race Engineer)

[ Voor 14% gewijzigd door sjaool op 04-06-2017 12:52 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
en nog een kijktip voor vanavond: NPO1 - Andere tijden Sport - 22:15 "Engeman, de blonde schrik van het circuit"

Afbeeldingslocatie: https://nos.nl/data/image/2017/05/11/380383/xxl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/b/b0/Liane_Engeman_in_car_5.jpg/1920px-Liane_Engeman_in_car_5.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Ook met dank aan de Mercedes app... :)

Monaco - The Bits You Didn’t See

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

sjaool schreef op zondag 4 juni 2017 @ 12:16:
[...]

Jeugdige onschuld in die opmerkingen. Dat vind ik nu juist wel leuk aan de jongere coureurs. Als ze wat langer meerijden krijg je meestal van die oppervlakkige en doordachte antwoorden. Je begint het nu ook al een beetje aan Max te merken tijdens interviews. :)

Nu is het de beurt aan Valtteri om een potje tafeltennis te spelen tegen Tony "Rosski" Ross (Senior Race Engineer)
[video]
Ik snap niet waarom ze een promotie-video gaan blokkeren voor embedden. Dat is toch juist het hele idee? Dat ie overal wordt neergezet om te bekijken? 8)7

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Martinspire schreef op zondag 4 juni 2017 @ 14:19:
[...]

Ik snap niet waarom ze een promotie-video gaan blokkeren voor embedden. Dat is toch juist het hele idee? Dat ie overal wordt neergezet om te bekijken? 8)7
Dat is gedaan omdat die video eigenlijk exclusief voor de app van Mercedes bedoelt is. Het moet mensen natuurlijk een prikkel geven om die app te installeren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 05-09 13:48
vosss schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 23:46:
[...]

Als het beide uitkomt, gaat er 200 naar KWF. Gun het Stroll natuurlijk niet, maar maakt de race kijken of een spontane gele vlag extra interessant, (en hopelijk voor jullie ook.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:12
Sniffels schreef op zondag 4 juni 2017 @ 21:06:
[...]

Als het beide uitkomt, gaat er 200 naar KWF. Gun het Stroll natuurlijk niet, maar maakt de race kijken of een spontane gele vlag extra interessant, (en hopelijk voor jullie ook.)
Ik vind het natuurlijk hartstikke goed dat je wil doneren, maar laat dat dan niet afhangen van een sportprestatie/situatie zou ik zeggen, maar knal gewoon dat geld naar KWF :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
pinkstermaandag leesvoer:
Motorsport Monday - issue 218 +40min

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBi4XcTXsAAOLmc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

vosss schreef op zondag 4 juni 2017 @ 22:00:
[...]

Ik vind het natuurlijk hartstikke goed dat je wil doneren, maar laat dat dan niet afhangen van een sportprestatie/situatie zou ik zeggen, maar knal gewoon dat geld naar KWF :)
Ik lees het meer als een weddenschap, met dat verschil dat ze niet elkaar betalen maar overmaken naar KWF. Daar is niks mis mee imo :)

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Hoe awkward moet het binnen het team van Williams zijn zeg. Dat je de race nabespreekt met iemand die alles kapot rijd en alleen nog in het team zit vanwege het geld. Ik durf wel te zeggen dat élke ander coureur was ontslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

Ach, dat hebben ze bij Williams al eens eerder meegemaakt. Geeft wel aan hoe teams paydrivers nodig hebben, triest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 20:52
daniellammers schreef op maandag 5 juni 2017 @ 11:24:
Hoe awkward moet het binnen het team van Williams zijn zeg. Dat je de race nabespreekt met iemand die alles kapot rijd en alleen nog in het team zit vanwege het geld. Ik durf wel te zeggen dat élke ander coureur was ontslagen.
Ach, voor een rookie doet hij het nog helemaal niet verkeerd hoor.

Ze kunnen niet allemaal zoals Max zijn.

Geef hem een jaar, voordat je hem gaat afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniellammers
Adlermann schreef op maandag 5 juni 2017 @ 12:39:
[...]

Ach, voor een rookie doet hij het nog helemaal niet verkeerd hoor.

Ze kunnen niet allemaal zoals Max zijn.

Geef hem een jaar, voordat je hem gaat afschrijven.
Van de 6 races, 2x écht gefinished (1x na 90% v/d race uitgevallen), waarvan 2x laatste

[ Voor 7% gewijzigd door daniellammers op 05-06-2017 12:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nachtnet
Ik denk dat Stroll zichzelf (te) grote druk oplegt om direct goed te presteren. En dat hij door die druk & toch dat imago van papa's geld, (onnodige) foutjes aan het maken is, en soms basis-dingen vergeet (of niet voor elkaar krijgt.) Dat hij in paniek aan het team moet vragen hoe hij de remmen op temperatuur moet krijgen is natuurlijk geen goed verhaal.
Ik geloof niet direct dat hij het slechter doet dan bv PAL die aan zijn 2e jaar bezig is. (of ERI in zijn 4e seizoen 8)7 )
Maar dat hij de komende races gewoon netjes moet rijden staat buiten kijf. Hij zou minstens de Saubers voor moeten kunnen blijven.

VER is trouwens van zijn 1e 6 races ook maar 2x over de finish gekomen. DNF in AUS, BHR & MON. Geklasseerde uitvaller in CHN en P7 & P11 in MAL & SPA. (wat dan weer beter was dan MAL in 2015. 5x uitval in 6 races... :+ )

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 05-06-2017 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik denk dat het ook niet helpt dat Stroll in een Williams zit. Totaal geen downforce...
Palmer zie ik nog wel verdwijnen, en als hij het nog slechter gaat doen, met de zomer al.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kwam deze random tegen op youtube. best nice die beelden :)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=QXbQFpPrykA]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Minder dan een week te gaan: Zouden er weer meeuwen zijn?

Afbeeldingslocatie: https://e2.365dm.com/16/06/16-9/20/vettel-seagulls-lewis-f1_3483029.jpg?20160612221156

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
Weer van die site dus ik hoop dat dit meer up to date is:) maar leuke slechte records inde f1 https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic

[ Voor 0% gewijzigd door Snowhite0901 op 05-06-2017 22:00 . Reden: Linkfix ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Datazor
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 17-03-2021
Snowhite0901 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:53:
Weer van die site dus ik hoop dat dit meer up to date is:) maar leuke slechte records inde f1

https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic
Heb de link gemaakt. Zijn wel leuke records die erin staan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ik heb goed nieuws voor jullie allemaal. Ik zit zondag in Rome, dus ik kan niet kijken, en de boel dus niet jinxen. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction

Destruction

(ex-)Automonteur

DaniëlWW2 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:26:
Ik heb goed nieuws voor jullie allemaal. Ik zit zondag in Rome, dus ik kan niet kijken, en de boel dus niet jinxen. :+
Je wil dus niet dat we posten in welke ronde de McHonda's kapot gaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-09 22:11
Snowhite0901 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 20:53:
Weer van die site dus ik hoop dat dit meer up to date is:) maar leuke slechte records inde f1 https://drivetribe.com/p/...ium=fb&utm_source=organic
Deze is briljant.
the only driver to DNQ, DNF and DSQ in one race. Brilliant in all of it's madness.
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Destruction schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:34:
Je wil dus niet dat we posten in welke ronde de McHonda's kapot gaan?
Ik heb wel wat beters te doen in Rome dan hier kijken. Ik zoek wel een herhaling ofzo. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
https://wtf1.com/post/arrows-a21-sale-race-ready/

Als ik Max was zou ik dat ding kopen. Hoe gaaf is het om de auto waar je vader in heeft geracet in de garage hebben :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
UltraSub schreef op maandag 5 juni 2017 @ 23:21:

Als ik Max was zou ik dat ding kopen. Hoe gaaf is het om de auto waar je vader in heeft geracet in de garage hebben :)
Dat is kennelijk ook de auto waar Jos zijn 4de plek mee haalde. Ik zie het Max misschien wel doen als cadeautje. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

DaniëlWW2 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:41:
[...]
Ik heb wel wat beters te doen in Rome dan hier kijken. Ik zoek wel een herhaling ofzo. ;)
Logisch. Jij gaat daar tijdens de gehele race op de knietjes en bid zo hard voor bepaalde iemanden dat je helemaal geen tijd hebt om te kijken. Mocht het baat hebben dan danken we je daarvoor....., achteraf ;)
Consequentie zou kunnen zijn dat we je iedere race naar Rome gaan sturen, maar hé, we moeten er wat voor over hebben nietwaar? 8)

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Paulus07 schreef op maandag 5 juni 2017 @ 13:24:
kwam deze random tegen op youtube. best nice die beelden :)
[video]
Mooi om te zien! Tof filmpje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Jasphur schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 08:30:
[...]

Mooi om te zien! Tof filmpje.
En ook om te zien hoe een partij onveilig dat destijds was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Stukje Renault geschiedenis.

[video]YouTube: Back To The Future: Nico Hülkenberg and Alain Prost go back to 1977![/video]

--blep--

[ Voor 59% gewijzigd door Jasphur op 06-06-2017 10:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 21:26
Al gepost (en heb je zelfs een duimpje gegeven :p): nachtnet in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jasphur
Maandagochtend |:(

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• nachtnet
Dinsdagochtend.. :+

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Jasphur
aaaargh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
Leuk artikel :D. Foto van Maldonado is ook echt perfect er bij, en stiekem mis ik 'm wel een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RichardQG
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-09 12:46
XyritZz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 10:52:
[...]

Leuk artikel :D. Foto van Maldonado is ook echt perfect er bij, en stiekem mis ik 'm wel een beetje.
Tja, we hebben nu Palmer en Stroll, maar die zijn wel langzamer en crashen minder vaak. Meestal zijn die twee überhaupt te langzaam om een hopeloze "Maldonado" inhaalactie te proberen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
RichardQG schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 11:36:
[...]

Tja, we hebben nu Palmer en Stroll, maar die zijn wel langzamer en crashen minder vaak. Meestal zijn die twee überhaupt te langzaam om een hopeloze "Maldonado" inhaalactie te proberen ;)
Palmer en Stroll komen mijns inziens gigantisch tekort op talent.

Maldonado had met vlagen serieuze snelheid, maar deed gewoon domme dingen op de baan. Dat maakte hem ook wel grappig op sommige momenten. Palmer en Stroll krijg ik bijna medelijden mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Laatst online: 11-09 17:46

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32

Jammer dat die auto niet helemaal klopt. Er staat Asiatech op, maar er zou een Supertech motor in moeten liggen. Uiteindelijk is het een Hart motor. Als je hem voor originaliteit komt dus misschien niet zo'n beste investering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-09 13:00
Erapaz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:47:
[...]

Jammer dat die auto niet helemaal klopt. Er staat Asiatech op, maar er zou een Supertech motor in moeten liggen. Uiteindelijk is het een Hart motor. Als je hem voor originaliteit komt dus misschien niet zo'n beste investering.
Vreemd idd.. De Arrows A21 had Lost Boys als sponsor, op de A22 is het vervangen voor Asiatech?

A21: https://racingnews365.nl/...0_verstappen_arrows-3.jpg

A22: https://c1.staticflickr.c...77113367_cfb6e99cd5_b.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Het is een A22 livery, misschien omdat hij nog voor tests gebruikt is in 2001?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Erapaz schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 12:47:
[...]

Maar als die supertech motor zo onbetrouwbaar is, dan wil je er ook niet in investeren. En het is een V10. Dus ja, toch hebben in de garage :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
UltraSub schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Maar als die supertech motor zo onbetrouwbaar is, dan wil je er ook niet in investeren. En het is een V10. Dus ja, toch hebben in de garage :)
Doet het leuk op feestjes. >:)

Bij dezen de virtual guid van Canada. Of was deze ook al geplaatst? :9

https://www.formula1.com/...rcuit_Guide_-_Canada.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Vind het prachtig om te zien hoe simpel de front wings waren in die jaren.

2 a 3 vlakken en dan issie klaar :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:45

AzzKickah

06-CENSORED

Voor de volledigheid ook maar even plempen:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
AzzKickah schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 14:51:
Voor de volledigheid ook maar even plempen:

[video]
Eerlijk is eerlijk, het verraste me dat Stroll nog zoveel wist.. :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 20:52
UltraSub schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 13:19:
[...]

Die hart motor was echt crap trouwens. Ik herinner me het gezeur nog wel over pneumatische kleppen van die tijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Adlermann schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:52:
[...]

Die hart motor was echt crap trouwens. Ik herinner me het gezeur nog wel over pneumatische kleppen van die tijd ;)
Gewoon niet doortrekken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
Vaak zie je die rijdende oude F1 wagens met een teruggetuned cosworth V8 blok vanwege de kosten. Dat hier dan een V10 in hangt is wel weer mooi.
In Frankrijk zit een bedrijfje waar je F1 kan rijden, die rijden met oude Ligier en Prost auto's met een V8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
melantrix schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Eerlijk is eerlijk, het verraste me dat Stroll nog zoveel wist.. :+
Die staat ook zo vaak stil dat hij extra tijd heeft om te leren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
http://www.gpupdate.net/n...n-f1-wagen-af-sinds-2011/

Kubica ruilen voor Palmer, yes please :D Ik was altijd al fan van hem tijdens de BMW Sauber periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online

Die is wel vet zeg! En dat ding ging best hard!!

Als je toch met z'n 2-en bent:

https://racecarsdirect.co...wo-seater-v8---chassis-23

Afbeeldingslocatie: https://racecarsdirect.com/content/UserImages/83416/466522.jpg?v=3

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
En dan toch een foto van Kubica in de Renault:

115 ronden gereden, toch knap! Ik hoop echt dat hij ooit weer terug kan keren.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBpfHRKXgAAbhz_.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door pilskes op 06-06-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ik hoop zo dat Kubica weer aan de bak kan, hij was/is toch echt wel een talent.
En dan mag inderdaad Jolyon wieberen >:)

En wat blijft dat geluid toch lekker van een '12 auto

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pilskes
  • Niet online
Humma Kavula schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 19:02:
Ik hoop zo dat Kubica weer aan de bak kan, hij was/is toch echt wel een talent.
En dan mag inderdaad Jolyon wieberen >:)
[video]
En wat blijft dat geluid toch lekker van een '12 auto
Ik zit net even twitter af te zoeken naar wat berichten van de test van Kubica, en de test schijnt (...) er te zijn geweest om te kijken of hij echt een F1 auto zou kunnen besturen in een race.
Hij heeft al een GP3 test gedaan op een bochtig circuit, een FE auto getest ivm de systemen....

1+1=......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

@pilskes Inderdaad, lees net op de BBC:
Renault said Kubica "complained about grip, understeer, downforce and had the biggest smile on after his 115 laps".

A reporter from the French newspaper L'Equipe said on Twitter that the 32-year-old conducted a race-simulation run and set a fastest lap time quicker than Renault reserve driver Sergei Sirotkin. Renault were not available to verify the information.
En bij motorsport:
Motorsport.com understands there is a possibility of Kubica having further test outings with Renault.
Die zou maar zo in 2018 weer op het veld kunnen staan wat ik van harte toejuich!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:22
Palmer vervangen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
Hmmm geen alonso dan bij Renault..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Datazor
Ik hoop echt dat de berichten waar zijn van Kubica, dan hebben we echt een racer weer op de grid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Datazor schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 20:21:
Ik hoop echt dat de berichten waar zijn van Kubica, dan hebben we echt een racer weer op de grid.
Echte racer en met veel potentie. Ik zou het leuk vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 18:01

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Heeft iemand nog tips voor goede races terug te kijken in de "off'-weekenden"?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Er staat her en der ook bij dat Kubica niet genoeg beweging in z'n arm heeft voor de korte bochten op bijv. Monaco. Lijkt me geen succes worden dus.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Datazor
MikeyMan schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:05:
Er staat her en der ook bij dat Kubica niet genoeg beweging in z'n arm heeft voor de korte bochten op bijv. Monaco. Lijkt me geen succes worden dus.
Dan gewoon in het weekend van Monaco een Fernandootje doen :+
Pagina: 1 ... 93 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1