[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 92 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.663 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 13:19
Hahaha een van de beste filmpjes van RBR _/-\o_ geweldig :D

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://image.redbull.com/rbx00498/0010/1/1520/855/445/gallery/images/caravan_gallery_0005_p-20170529-01383_news.jpg
Afbeeldingslocatie: https://image.redbull.com/rbx00498/0010/1/1520/855/445/gallery/images/caravan_gallery_0010_p-20170519-00728_hires_jpeg_24bit_rgb_news.jpg
Afbeeldingslocatie: https://image2.redbull.com/rbx00498/0010/1/1520/855/445/gallery/images/caravan_gallery_0003_p-20170529-01357_news.jpg
Afbeeldingslocatie: https://image2.redbull.com/rbx00498/0010/1/1520/855/445/gallery/images/caravan_gallery_0004_p-20170529-01373_news.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
Zahariac schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:39:
[...]

Dat is het seizoen tot nu toe weggezet tegen dezelfde periode vorig jaar.
Het klinkt misschien wel iets dramatischer dan dat het is. Bij circuits waar het altijd al lastig was, is het nu echter wel echt heel karig.
Maar vergeet China bijvoorbeeld niet (54 - 2017 vs 128 - 2016). In 2017 waren er echter meer "echte" inhaalacties in China dan vorig jaar, wat voornamelijk DRS inhaalacties waren, en zoals @Tleilaxu al zegt hierboven, ook veel strategie/compound inhaalacties.

Vind het zelf al erg mooi om te zien dat coureurs alles moeten geven, qua focus en energie, maakt toch wel duidelijk dat ze wel gelijk hadden in het feit dat de auto's de afgelopen seizoenen iets te makkelijk waren.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04

Martinspire

Awesomeness

Het grote probleem is meer dat de verschillen tussen teams groter zijn geworden, waardoor je vaker hebt dat ze al vanaf het begin op volgorde van snelheid rijden. Dus dan krijg je ook weinig acties.

Daarbij zijn de banden gewoon veel te goed met amper slijtage en geen cliff. Het loont weinig om nog te gaan pitten, dus zie je dat ze daar weinig moeite voor doen.

En dan heb je nog de vuile lucht achter auto's. Wat mij betreft mag er een bepaalde limiet zitten aan de lucht achter een auto.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:04:
[...]

Zoals altijd de zachtste voor kwali, de 2 hardere voor de race.*

[afbeelding]

*Uiteraard nog steeds: 2 verschillende compounds gebruiken tijdens de race. Top 10 moet starten op de (gebruikte) band uit Q2. (voor/)Tijdens de race moet er 1 setje van de S & 1 setje van de SS beschikbaar zijn. (Tenzij de race gestart wordt als regenrace, dan vervallen alle verplichte compounds.)
Vorig jaar was canada toch de naai-wedstrijd met 2x verplicht de Soft band :+ dus 'altijd' is wel wat sterk gesteld :)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +2 Henk 'm!
YakuzA schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 11:48:
[...]

Vorig jaar was canada toch de naai-wedstrijd met 2x verplicht de Soft band :+ dus 'altijd' is wel wat sterk gesteld :)
Er zal altijd een uitzondering zijn :Y ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Zal het gerucht van Palmer niet over 2018 gaan? Lijkt me voor Perez niet echt praktisch om nu in te stappen. Wie dan in de fi? Switch met Palmer?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PER lijkt kansen te zien bij Ferrari. Ik zelf zie die kans voor hem daar eigenlijk niet..

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 12:20:
PER lijkt kansen te zien bij Ferrari. Ik zelf zie die kans voor hem daar eigenlijk niet..
Ik vind dat nog steeds zo raar. Ferrari moet ook gewoon een 2e rijder hebben en als de pitstop van RAI niet zo k*t getimed was, had hij gewoon gecontroleerd gewonnen. Hij was sneller dan VET in Q3 en stond dus verdiend op pole position. Zonder die rare overcut had Vettel nooit gewonnen.

Ik vind het echt bizar hoe snel Ferrari vergeet dat ze RAI al verschillende keren tactisch tekort hebben gedaan. Ze rekenen hem dat achteraf nog aan ook 8)7 Ik zie echt geen reden om RAI de deur uit te doen en voor wie dan? Alleen Sainz zou ik nog kunnen snappen: jong talent, maar een ander kan ik echt niet bedenken.

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Grrrrrene Helemaal mee eens. Daarnaast is het niet de eerste keer dat Ferrari zichzelf in de voet zou schieten..

Hoewel ik de strijd tussen 2 teams & rijders om P1 wel weer leuker vindt dan alleen kijken naar wie er P3 kan halen (zoals de afgelopen jaren.)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Waarom zou Perez naar Renault gaan, wetende dat ie die stoel al eerder heeft laten schieten (de reden dat Hulk daar nu rijdt) en dat die auto gewoon minder presteert dan waar ie nu in zit? Sure voor volgend seizoen kan het nog, maar dit seizoen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat jammer. Die muur zie ik minder graag gaan dan de hele race in Monaco.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:34:
[...]
Wat jammer. Die muur zie ik minder graag gaan dan de hele race in Monaco.
Hij staat er nog hoor, wordt alleen minder "gevaarlijk".

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hardware-lover schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:57:
Hij staat er nog hoor, wordt alleen minder "gevaarlijk".
Zoals ik het lees staat er een andere muur in de buurt van waar de Wall of Champions stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Extigo
  • Laatst online: 11:25
Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:59:
[...]

Zoals ik het lees staat er een andere muur in de buurt van waar de Wall of Champions stond.
Er staat het volgende:

"The infamous 'Wall of Champions' - the concrete wall that located at the exit of the last chicane - will have its angle modified, as the FIA has deemed it was dangerous."

De 'Wall of Champions' staat er dus nog wel, maar de hoek waaronder deze staat is aangepast, omdat de FIA het te gevaarlijk vond met de nieuwe auto's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 14:59:
[...]
Ik had eerder al wat rondgekeken of ik wat foto's kon vinden van de werkzaamheden maar tot op dit moment heb ik enkel het volgende 360° filmpje kunnen vinden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

demo31051987 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 15:23:
Er staat het volgende:

"The infamous 'Wall of Champions' - the concrete wall that located at the exit of the last chicane - will have its angle modified, as the FIA has deemed it was dangerous."

De 'Wall of Champions' staat er dus nog wel, maar de hoek waaronder deze staat is aangepast, omdat de FIA het te gevaarlijk vond met de nieuwe auto's.
De hoek aanpassen is de hele muur herbouwen en daarmee is het dus een andere muur. Fysiek en qua effect. Jammer.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Twee leuke stukjes van een van mijn favoriete F1 journalisten, James Allen.

https://www.jamesallenonf...e-after-monaco-f1-defeat/

Over het test programma van de huidige banden dat eind vorig jaar werd uitgevoerd:
Most of that work on Mercedes’ side was done by Pascal Wehrlein, while Sebastian Vettel took responsibility for the bulk of the work on Ferrari’s side. He also paid several visits to Pirelli, which is within the rules. The drivers were not told what tyres or details of compounds and constructions they were using, but a driver of Vettel’s experience and feel would have gained a lot of intelligence from these tests on the directions for 2017 and would have been able to work with Ferrari’s engineers to address what kind of set ups would be needed to work the tyres in their ideal operating range.
Dat zien ze nu dus terug in de races. Ferrari is veel beter in het gebruik van de banden. Iets dat hij misschien wel heeft geleerd van zijn 'mentor' Michael Schumacher. Vind ik dus erg cool en laat zien dat Vettel zich goed heeft voorbereid op dit seizoen.

Daarnaast:
https://www.jamesallenonf...d-vettel-in-monaco-f1-gp/

Analyse op de afgelopen race.
Anyone who tells you they could see the pace on those two laps coming ahead of time is lying. It was an astonishing performance and it won him the race.
Vettel heeft de race zelf gewonnen door twee super snelle ronden te rijden, nou dat scheelt ook weer in de controverse...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BlauweFles schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:23:
Twee leuke stukjes van een van mijn favoriete F1 journalisten, James Allen.

https://www.jamesallenonf...e-after-monaco-f1-defeat/

Over het test programma van de huidige banden dat eind vorig jaar werd uitgevoerd:

["Most of that work on Mercedes’ side was done by Pascal Wehrlein, while Sebastian Vettel took responsibility for the bulk of the work on Ferrari’s side. He also paid several visits to Pirelli, which is within the rules. The drivers were not told what tyres or details of compounds and constructions they were using, but a driver of Vettel’s experience and feel would have gained a lot of intelligence from these tests on the directions for 2017 and would have been able to work with Ferrari’s engineers to address what kind of set ups would be needed to work the tyres in their ideal operating range."]
Daarin zie je wel 1 van de grote verschillen tussen VET & HAM. HAM heeft afgelopen jaar (jaren) weinig testdagen in de wagen gezeten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Moofnor
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:35

Moofnor

King of my castle

Dus Wehrlein zou het ook prima moeten doen, in plaats daar van had hij al moeite om alle 4 de banden op de grond te houden :+

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 16-09 19:11
Wat VET kan geldt niet meteen ook voor WEH :P Staat ook letterlijk in de tekst " but a driver of Vettel’s experience and feel would have gained a lot of intelligence from these tests on the directions for 2017". WEH is een ietsjes minder ervaren. :+

@nachtnet Dat verschil was vorig jaar goed te zien, qua mentaliteit. Maar nu HAM wat meer naar onderen zakt op de ranglijst, zie ik ook echt wel weer vuur in zijn ogen en wie weet zien we over een race of twee de racer weer helemaal in hem naar boven komen.

[ Voor 33% gewijzigd door Jasphur op 30-05-2017 16:37 ]

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 11:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Moofnor schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:30:
Dus Wehrlein zou het ook prima moeten doen, in plaats daar van had hij al moeite om alle 4 de banden op de grond te houden :+
_/-\o_

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:
[...]

Daarin zie je wel 1 van de grote verschillen tussen VET & HAM. HAM heeft afgelopen jaar (jaren) weinig testdagen in de wagen gezeten.
daarnaast zit Vettel iedere race/Q wel te neuzen in andermans bolides :+
Jasphur schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:34:
Wat VET kan geldt niet meteen ook voor WEH :P Staat ook letterlijk in de tekst " but a driver of Vettel’s experience and feel would have gained a lot of intelligence from these tests on the directions for 2017". WEH is een ietsjes minder ervaren. :+

@nachtnet Dat verschil was vorig jaar goed te zien, qua mentaliteit. Maar nu HAM wat meer naar onderen zakt op de ranglijst, zie ik ook echt wel weer vuur in zijn ogen en wie weet zien we over een race of twee de racer weer helemaal in hem naar boven komen.
Dat zie ik (hopelijk en waarschijnlijk) ook wel gebeuren, vorig jaar stond hij ook 'opeens' 43 punten achter op Rosberg...

[ Voor 53% gewijzigd door vhal op 30-05-2017 16:55 ]

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Over WEH, hij zegt zelf dat hij met de helm de barriers geraakt heeft. Hoop dat hij echt wel voldoende hersteld was van de ROC en geen schade heeft opgelopen. Hoewel een 3e ronde GIO ook niet erg zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:56:
Over WEH, hij zegt zelf dat hij met de helm de barriers geraakt heeft. Hoop dat hij echt wel voldoende hersteld was van de ROC en geen schade heeft opgelopen. Hoewel een 3e ronde GIO ook niet erg zou zijn.
Wel bijzonder dat dat kan, of is dat juist omdat de barriers induiken/meebuigen? Want asfalt raken ze nooit met hun helm als een auto volledig op z'n kant ligt. Lijkt mij in ieder geval doodeng, helemaal als je wat rook ziet zoals Weh al aangaf.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 11:57
Als dat zo is lijkt mij dat de FIA een probleem heeft? Want hierop wordt toch getest, dat er voldoende ruimte is tussen de rollbar en "ergens op de neus" zodat de helm niet geraakt wordt als de auto op de kop ligt, of zoals in dit geval tegen de muur staat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Er wordt getest met een harde rechte meetlat, Barriers zijn per definitie enigszins flexibel, en zouden dus wat ingedrukt kunnen zijn. (op zijn kop op asfalt zou WEH nooit het asfalt moeten raken.)

[ Voor 19% gewijzigd door nachtnet op 30-05-2017 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 11:42
Of loopt miss een beetje rond.

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ANdrode
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:01:
Er wordt getest met een harde rechte meetlat, Barriers zijn per definitie enigszins flexibel, en zouden dus wat ingedrukt kunnen zijn. (op zijn kop op asfalt zou WEH nooit het asfalt moeten raken.)
offtopic:
Kuch: Halo :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

[YouTube: https://youtu.be/EawBrYmnJWk]

[ Voor 34% gewijzigd door TinusTegengas op 30-05-2017 17:29 ]

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlauweFles
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:28:
[...]

Zag je ook terug in Spanje, Hamilton was zo hard aan het pushen dat hij buiten adem was. Wat je vorig jaar ook zag bij Rosberg, Hamilton is heel snel, op een natuurlijke manier, maar als je hard werkt en focust dan kan je hem verslaan.

En vooral dit jaar, waarin de fysieke aspecten een grotere rol spelen kan je als coureur meer beïnvloeden. En de vraag is of Lewis dat al doorheeft.

Ander dingetje: Nog even over die banden, misschien ook wel de reden dat Vettel vooral de eerste races zo de andere auto's aan het bestuderen was. Om dat dan weer terug te koppelen aan zijn engineers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@TinusTegengas een beetje laat: @Boinkie was je vanmorgen al ruim voor..
Boinkie in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"

Maar blijft een mooie video..
Making of ook top.

* nachtnet heeft deze video zeker al 20x aangezet... _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door nachtnet op 30-05-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 19:07
Hoewel een 3e ronde GIO ook niet erg zou zijn.
Denk niet dat dat gaat gebeuren.
Als GIO een 3de ronde mag aanschuiven bij welk team dan ook, dan is hij geen rookie meer.
Dan mag GIO bijv geen in-season testing voor Ferrari doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Nu online

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

BlauweFles schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:30:
[...]

Zag je ook terug in Spanje, Hamilton was zo hard aan het pushen dat hij buiten adem was. Wat je vorig jaar ook zag bij Rosberg, Hamilton is heel snel, op een natuurlijke manier, maar als je hard werkt en focust dan kan je hem verslaan.

En vooral dit jaar, waarin de fysieke aspecten een grotere rol spelen kan je als coureur meer beïnvloeden. En de vraag is of Lewis dat al doorheeft.

Ander dingetje: Nog even over die banden, misschien ook wel de reden dat Vettel vooral de eerste races zo de andere auto's aan het bestuderen was. Om dat dan weer terug te koppelen aan zijn engineers.
Ik geloof er niks van dat vettel dingen kan terugkoppelen aan de engineers die ze zelf niet beter van de beelden kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:01:
Maar als ie op zijn kop over het gras glijdt, zou de auto zich wel met de rollbar in kunnen graven (en komt de helm potentieel ook tegen/in de grond), zie Richard Hammond een paar jaar geleden.

Men zal nooit alles uit kunnen sluiten.

Bijvoorbeeld die vliegende IndyCar afgelopen zondag, als die een halve meter verder over het muurtje was gegaan, dan was deze ondersteboven met cockpit (en helm coureur) vol op de bovenkant van het muurtje geklapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ik kan me ook niet voorstellen dat Vettel z'n ooggetuige verslagen meerwaarde bieden t.o.v. beelden. Het leek vooral op nieuwsgierigheid of (de negatieve versie) een beetje interessant doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ralph075 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:48:
[...]

Maar als ie op zijn kop over het gras glijdt, zou de auto zich wel met de rollbar in kunnen graven (en komt de helm potentieel ook tegen/in de grond), zie Richard Hammond een paar jaar geleden.

Men zal nooit alles uit kunnen sluiten.

Bijvoorbeeld die vliegende IndyCar afgelopen zondag, als die een halve meter verder over het muurtje was gegaan, dan was deze ondersteboven met cockpit (en helm coureur) vol op de bovenkant van het muurtje geklapt.
Klopt maar bij Dixon had geen enkele bescherming kunnen helpen. Wel of geen HALO of ander safety device.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:52:
[...]

Klopt maar bij Dixon had geen enkele bescherming kunnen helpen. Wel of geen HALO of ander safety device.
Enkel het engeltje dat ie bij zich had kon bescherming bieden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Alleen een gesloten cockpit had kunnen helpen :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-09 21:27
Zelfs met de impact die Dixon had op die muur had een koepel, halo of dichte cockpit niets uitgemaakt. Je zag aan het indeuken van de zijkant hoe hard dat ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
De zijkant hoort in te deuken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

nachtnet schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 17:32:
@TinusTegengas een beetje laat: @Boinkie was je vanmorgen al ruim voor..
Boinkie in "[F1] Seizoen 2017 - Deel 1"

Maar blijft een mooie video..
Making of ook top.

* nachtnet heeft deze video zeker al 20x aangezet... _/-\o_
Sorry overheen gelezen |:(
Deze is nog niet geplaatst volgens mij. https://www.instagram.com/p/BUt10-KgENx/

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
TinusTegengas schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 19:15:
[...]

Sorry overheen gelezen |:(
Deze ie nog niet geplaatst volgens mij. https://www.instagram.com/p/BUt10-KgENx/
Haha dat gelach.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Klapt hij nou bijna op Ricciardo? Volgens mij was hij iets te druk bezig met filmen, was goede reclame geweest voor het niet pielen met je mobiel tijdens het autorijden kamp, zelfs een F1 coureur kan dat blijkbaar niet...

Mooie beelden! De sponsorverplichtingen bij Red Bull zijn zo erg nog niet :D Ook leuk om te zien hoe goed ze met elkaar kunnen opschieten, denk dat hun leeftijdsverschil daar enorm bij helpt (andere hiërargie).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
nog meer RIC vs. VER comedy.
[YouTube: https://youtu.be/pDcU4t4KBRM]

[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 30-05-2017 20:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16-09 22:02
Rivanov schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 21:15:
[...]

Oude auto's. Check de neus van de RBR.

[afbeelding]
Duurde even voor ik er achter was welke auto daar dan wel stond, maar het was dus de RB7 uit 2011 die bij de Red Bull Energy Station stond.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:57

pinda powerrr

Slow down...

Je kan zeggen wat je wil, maar de RBR Energy Station is the place to be in Monaco!
Welk tv station is er niet geweest? Het is echt continu in de aandacht geweest, de andere teams zie je alleen de buitenkant van. Zeer slim van de marketing boys daar.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

nice, maar gefilmd met een aardappel.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

(jarig!)
pinda powerrr schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 20:30:
Je kan zeggen wat je wil, maar de RBR Energy Station is the place to be in Monaco!
Welk tv station is er niet geweest? Het is echt continu in de aandacht geweest, de andere teams zie je alleen de buitenkant van. Zeer slim van de marketing boys daar.
RBR en Red Bull in het algemeen is één grote marketingmachine. Alles, maar dan ook alles draait om marketing. Ze mogen god op hun blote knieën danken dat ze zo'n loveable duo als Ricciardo en Verstappen hebben en hopen dat die beiden nog lang blijven.

De chemie van die 2: on-be-taal-baar!

_/-\o_

Ricciardo tegen die dame: "You need your vitamin D before you drive. *wink wink nudge nudge* " :D

[ Voor 7% gewijzigd door max op 30-05-2017 21:54 ]

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Ben ik nu echt de enige die de eerste keer al opmerkte dat Helmut Marko de race af vlagde en zelf bijna in een deuk lag? :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:01

AzzKickah

06-CENSORED

DaniëlWW2 schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 21:44:
Ben ik nu echt de enige die de eerste keer al opmerkte dat Helmut Marko de race af vlagde en zelf bijna in een deuk lag? :P
Nee, want ik had geen flauw idee waar je het over had en nu net zie ik het caravan-race filmpje op Dumpert en viel me op dat Marko de race afvlagde :+ :P

Hahaha toen viel 't kwartje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

BlauweFles schreef op dinsdag 30 mei 2017 @ 16:23:

https://www.jamesallenonf...d-vettel-in-monaco-f1-gp/

Analyse op de afgelopen race.

[...]

Vettel heeft de race zelf gewonnen door twee super snelle ronden te rijden, nou dat scheelt ook weer in de controverse...
Mja en waar Verstappen nog kon klagen over dat er mensen voor hem zaten, had Kimi dat excuus eigenlijk niet (die reed al de hele tijd met niemand voor hem). Bottas was echt degene die Red Bull ophield, dus logisch dat die nog wat extra hadden voor de snelle ronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Laatst online: 16-09 22:02
Nee hoor, ik zag het direct :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

semi of volledig offtopic(?) Lewis Hamilton op spotify; https://open.spotify.com/user/lewishamilton_official
wel leuk om te zien wat hij zelf luisterd (er vanuit gegaan dat account daadwerkelijk van/bij hem is)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

gweldig fimpje, leuk duo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:46
Moet je eens iets meer dan een jaar terug denken... Zou je Kvyat dat soort dingen zien doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 11:08

Destruction

(ex-)Automonteur

KeRsTmAnNeKe schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 12:49:
Moet je eens iets meer dan een jaar terug denken... Zou je Kvyat dat soort dingen zien doen?
En Game of Thrones dan :?

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Laatst online: 11:55

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

Vast niet, maar ik moest ook erg aan de top gear test suvs film denken:
YouTube: SUV Caravan Challenge - Top Gear - Series 22 - BBC

Filmpje met de moderne suvs die door het landschap racen en met alleen de dissel op de trekhaak aankomen kan ik zo snel helaas niet vinden. Afijn. Terug naar f1 dan maar?

ping 127.212.23.124

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Roamor
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Alsof ze dat kunnen weigeren?

En ja trouwens:

:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fiJcLG55Y8I]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:15
Kvyat deed het wel.. omdat het moet van Red Bull.. maar hij bracht niks extra's. Hij voert de taak uit en doet bijna leuk mee.. Maar RIC en VER maken er echt een show van. Ze genieten oprecht van het moment en van elkaar. En dat is toch wel het verschil.

[ Voor 6% gewijzigd door LoeWn op 31-05-2017 15:03 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
[YouTube: https://youtu.be/G1VqBWKtLm4]
Hier de video van Renault Sport met Hulk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 11:08

Destruction

(ex-)Automonteur

Roamor schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 13:43:
[...]

Alsof ze dat kunnen weigeren?

En ja trouwens:
[video]

:)
Over het algemeen is Kvyat een zouzak imo, maar dit is wel leuk gedaan zo :D

Ford Transit 2.2TDCi '08 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
LoeWn schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:02:
Kvyat deed het wel.. omdat het moet van Red Bull.. maar hij bracht niks extra's. Hij voert de taak uit en doet bijna leuk mee.. Maar RIC en VER maken er echt een show van. Ze genieten oprecht van het moment en van elkaar. En dat is toch wel het verschil.
Hmmm. Ieder zijn ding, maar persoonlijk vind al die schij(t/n)-lollige filmpjes maar overbodige franje. Denk dan steeds bij mezelf 'ga eens aan een fatsoenlijke auto werken en races winnen'.

Weet natuurlijk ook wel dat dit geen zier uitmaakt, maar ik vind dit soort filmpjes als je nog zoveel problemen hebt on track niet echt nodig.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:50

Oekol

waka waka hey hey

Ik heb de filmpjes meerdere keren beken, maar zie alleen ergens midden in de filmpjes iemand met een vlag zwaaien. Niet dat je kan zien dat hij in een deuk lag. Maar je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt. Waar waar waar kan ik het vinden?

Als ik het goeie stukje zie, ben ik waarschijnlijk gewoon blind.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexbl69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Hmmm. Ieder zijn ding, maar persoonlijk vind al die schij(t/n)-lollige filmpjes maar overbodige franje. Denk dan steeds bij mezelf 'ga eens aan een fatsoenlijke auto werken en races winnen'.

Weet natuurlijk ook wel dat dit geen zier uitmaakt, maar ik vind dit soort filmpjes als je nog zoveel problemen hebt on track niet echt nodig.
Brand exposure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Leoon. schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:55:
[...]

Ik heb de filmpjes meerdere keren beken, maar zie alleen ergens midden in de filmpjes iemand met een vlag zwaaien. Niet dat je kan zien dat hij in een deuk lag. Maar je hebt me zo nieuwsgierig gemaakt. Waar waar waar kan ik het vinden?

Als ik het goeie stukje zie, ben ik waarschijnlijk gewoon blind.
Ik heb hetzelfde hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Nu online
Ja, dat weet ik.. Maar op de een of andere manier komt zoiets beter over als je zo af en toe ook nog eens een race weet te winnen :) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Melantrix
  • Laatst online: 16-09 13:19
alexbl69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Ja, dat weet ik.. Maar op de een of andere manier komt zoiets beter over als je zo af en toe ook nog eens een race weet te winnen :) .
Dit is wel erg zuur gedacht zeg :?

RBR gooi al vele miljoenen tegen F1 aan en doet daar goed in mee, ze strijden om plek 3 of hoger. Als ze het geld wat ze bij het maken van dit filmpje hebben besteed zouden besteden aan de auto dan zou er misschien 1 flapje op de voorvleugel een graad gedraaid kunnen worden.

Ondertussen zijn die vele miljoenen die ze er tegen aangooien voor een groot deel te besteden door het maken van dit filmpje. Ze maken een filmpje die érg goed wordt bekeken waarin verschillende sponsoren e.d. gezien worden. Daar betalen de sponsoren dan ook voor. Als ze dit niet zouden doen zouden ze niet eens het geld hebben om mee te kunnen doen, bij wijze van spreken.

Formule 1 is voor elk team, en al helemaal voor RBR, meer dan de auto goed laten rijden.

Waarom denk je anders dat een energiedrankmerk een complete formule 1 team draaiend kan houden? :+

anders geniet je gewoon van de content én van de race, win win :9~

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

alexbl69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 16:09:
[...]

Dieter Mateschitz wil geen races winnen, hij wil meer suikerwater verkopen. Meedoen aan F1 is voor Redbull gewoon marketinggeld. Dit caravan-filmpje heeft meer exposure op de social media dan Sebs overwinning op Monte Carlo afgelopen weekend.

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Was dit al bekend?

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBKdrLzXUAE9AUT?format=jpg&name=large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackBol schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:01:
[...]

Dieter Mateschitz wil geen races winnen, hij wil meer suikerwater verkopen. Meedoen aan F1 is voor Redbull gewoon marketinggeld. Dit caravan-filmpje heeft meer exposure op de social media dan Sebs overwinning op Monte Carlo afgelopen weekend.
Ja, het is marketinggeld, maar daarvoor wil/moet Red Bull wel een serieuze exposure halen. Een underdog gevecht aan de hielen van de gevestigde orde (Ferrari/Mercedes) helpt daar zeker aan mee. Zou RBR achteraan tussen de Saubers rondrijden zou het effect echt niet zo groot zijn. Nu is het iedere race. "Misschien kunnen de jongens van Red Bull een stunt uithalen."
Af en toe winnen is zeker onderdeel van het grote plan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
echt nieuws dan maar:

GIO gaat voor HAAS in een aantal FP1 sessies testen.

https://www.haasf1team.co...fp1-sessions-haas-f1-team

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBKkHbdW0AA_dia.jpg

Einde van het jaar op de plek van MAG? (GIO gaat Zeven Fp1 sessies voor HAAS rijden, daar is meer aan de hand dan alleen een enkele test-sessie, dat gaat om een stoel.)

[ Voor 20% gewijzigd door nachtnet op 31-05-2017 17:33 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11:01
Die was al bekend :P

Maar nu staat de tussenstand er ook :9
Afbeeldingslocatie: https://www.formula1.com/content/fom-website/en/latest/features/2017/5/dhl-fastest-pit-stop-award-monaco-red-bull-f1/_jcr_content/featureContent/image_0.img.jpg/1496225347537.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 13:18

TommyGun

Stik er maar in!

Dijkstraat schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:39:
[...]

[afbeelding]
Gelukkig zijn de WK-punten meer waard :9

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
alexbl69 schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:45:
[...]

Wat al aangegeven wordt hier. Brand exposure. Je dacht toch niet dat RBR in de F1 zit omdat Mateschitz de sport zo mooi vind. Nee, ze doen dat om dat RB een naam hoog heeft te houden; "Alles wat RB sponsort of geld in stopt is extreem" Wel eens een RB channel ergens gevolgd, dus niet alleen racing? Moet je eens kijken wat daar langs komt, structureel "die zijn echt geschift" effect. Maar wel ook "gaaaaaaf zeg!". En dat is branding. Daarom hebben ze ook goud in handen met iemand als Max, iemand die niet te braaf is. En als het dan ook nog goed werkt met beide coureurs, mooi, exposure.
Dus die caravan filmpjes leveren echt wel meer op dan een zege in Monaco. En underdog is misschien nog wel beter. Denk dat ze vechten voor wat ze waard zijn, maar zolang ze niet verder weg zakken dan 3e top team zal RB marketing er niet om malen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

nachtnet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:08:
[...]

Ja, het is marketinggeld, maar daarvoor wil/moet Red Bull wel een serieuze exposure halen. Een underdog gevecht aan de hielen van de gevestigde orde (Ferrari/Mercedes) helpt daar zeker aan mee. Zou RBR achteraan tussen de Saubers rondrijden zou het effect echt niet zo groot zijn. Nu is het iedere race. "Misschien kunnen de jongens van Red Bull een stunt uithalen."
Af en toe winnen is zeker onderdeel van het grote plan.
Zeer zeker! Sterker nog, als ze in het middenveld mee doen, zijn ze als niet tevreden. Ze willen voor de podiums strijden (want dat is TV tijd en dat is weer exposure).

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dijkstraat
TommyGun schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:40:
[...]

Gelukkig zijn de WK-punten meer waard :9
Het zou anders voor McLaren wel goed uitkomen als deze stand ook iets waard is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Dijkstraat schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:39:
[...]

[afbeelding]
Het viel in Monaco wederom in negatieve zin op..

Als ik dit seizoen dan toch kritiek op Ferrari moet hebben: de pitstops zijn ondermaats. Ze hebben er nog niet veel mee verloren maar een topteam als Ferrari moet gewoon consequent onder de 3s blijven...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Een lege en verlaten pits van Monaco:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DBKnBB5WsAA0Psw.jpg:large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 22:42

Arfman

Drome!

UltraSub schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:45:
[...]

Wat al aangegeven wordt hier. Brand exposure. Je dacht toch niet dat RBR in de F1 zit omdat Mateschitz de sport zo mooi vind. Nee, ze doen dat om dat RB een naam hoog heeft te houden; "Alles wat RB sponsort of geld in stopt is extreem"
Klopt. Wij (Drome, lanparties tot 2000 man in 2005) werden destijds ook gesponsord door Red Bull. PAste helemaal in hun straatje, geeks die hele nachten doorhalen. Niks was te gek, complete koelkasten vol Red Bull werden afgeleverd, promochicks in Red Bull New Beetles die het uitdeelden alsof het gratis was (was het ook :+) en allerlei goodies voor de bezoekers, no questions asked. Koelkastjes voor het crewpodium? Hiero, hou maar. Die lui smijten echt met geld, dat is niet voor te stellen. Valt natuurlijk in het niet bij F1 maar ik gok dat de waarde die zij sponsorden bij ons makkelijk richting de 10K ging en all it took was 1 bezoekje aan Red Bull HQ in NL. Bizar.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:30

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 17:45:
Je dacht toch niet dat RBR in de F1 zit omdat Mateschitz de sport zo mooi vind.
Het schijnt dat Mateschitz racen en met name de F1 toevallig nou juist prachtig vindt en dat daarmee ook een luxe hobby is. Dat hij het kan verantwoorden als publiciteitsapparaat is natuurlijk mooi meegenomen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dijkstraat
Goed nieuws voor Wehrlein, hij is door de medische test gekomen naar aanleiding van zijn crash afgelopen zondag.
Twitter Sauber:
Great news! Medical checks done - ready for the #CanadianGP @PWehrlein 😀 #F1 #PW94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertdj
  • Niet online
Lijkt me inderdaad sterk dat het puur marketing is voor Red Bull, dan zouden er wel meer grote bedrijven instappen. Al past het natuurlijk wel beter bij het imago van Red Bull dan bij b.v. een tech gigant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Ik zie inderdaad niet zoveel merken, afgezien van de autobranche, instappen als team in de F1. Monster Energy zit al bij HAM als sponsoring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Robertdj schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:36:
Lijkt me inderdaad sterk dat het puur marketing is voor Red Bull, dan zouden er wel meer grote bedrijven instappen. Al past het natuurlijk wel beter bij het imago van Red Bull dan bij b.v. een tech gigant.
Nou ja. F1 + alle andere race-dingen die RB sponsort zit wel een beetje in het "extreme" hoekje wat toch imago is van RB. Daarbij, wereldwijde exposure die echt huge is. En als je dan als baas van een bedrijfje ( :+ ) zelf racen tof vind is dat een mooi optelsommetje. Ik zou ook eerder iets met F1 doen dan met tennis... (verwacht overigens niet binnen een paar jaar een ITwize F1 team hoor 8)7 ).

Een tech-gigant zou wellicht juist wel goed passen bij F1 maar dan ook enkel bij F1 en niet bij de andere klassen waar RB zich ook op richt. En ik denk dat het totaalpakket van kart tot F1 en alles wat er tussen (en naast...) zit het eigenlijk extra krachtig maakt, zowat geen auto race te zien waar niet iets van RB terug komt.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:03

sjaool

Every life should have 9 cats

Robertdj schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:36:
Ik zie wel mogelijkheden... :P
Afbeeldingslocatie: https://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/heineken-to-sign-five-year-sponsorship-with-formula-1-107386_1.jpg
Is al een ouwetje van verleden jaar... :)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:34
sjaool schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:25:
[...]

[afbeelding]
Denk dat ie nog wel wat ouder is op die Bridgestones. :P

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
[...]

[afbeelding]
Maar dit is toch gewoon BMW met Heineken als hoofdsponsor?
Never mind: alleen een BMW motor

[ Voor 4% gewijzigd door Jasphur op 01-06-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
nachtnet schreef op woensdag 31 mei 2017 @ 15:09:
[video]
Hier de video van Renault Sport met Hulk.
Nico Hulkenberg (1 van de betere rijders op de F1 grid) zegt dat het een moeilijke auto is om te rijden.

En dat terwijl de auto`s tegenwoordig stukken sneller zijn dan toen, en dat zegt hij ook nog eens op de meest Tilkefied baan die ooit gemaakt is, terwijl back in the day de rijders over veel moeilijker circuits met veel moeilijkere ondergrond (slechtere qualiteit asfalt) moesten rijden.

Dat zegt wel iets over het "niveau" van F1 van tegenwoordig, de auto`s zijn gewoon veel te goed geworden waardoor het eigenlijk veel te makkelijk is voor de rijders.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thalantis
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 26-01-2023

thalantis

12200 Wp

Banden voor Singapore zijn ook al bekend, de 3 zachtste compounds

http://www.gpupdate.net/n...compounds-naar-singapore/

Jsunnyreports

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-09 22:00
enchion schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Nico Hulkenberg (1 van de betere rijders op de F1 grid) zegt dat het een moeilijke auto is om te rijden.

En dat terwijl de auto`s tegenwoordig stukken sneller zijn dan toen, en dat zegt hij ook nog eens op de meest Tilkefied baan die ooit gemaakt is, terwijl back in the day de rijders over veel moeilijker circuits met veel moeilijkere ondergrond (slechtere qualiteit asfalt) moesten rijden.

Dat zegt wel iets over het "niveau" van F1 van tegenwoordig, de auto`s zijn gewoon veel te goed geworden waardoor het eigenlijk veel te makkelijk is voor de rijders.
Gewoon paydrivers elimineren door te moeilijke auto's te maken >:)

Interessant voor mensen die nog mooie F1-items zoeken voor hun (wo)man-cave :D
En natuurlijk leuk om eens door te bladeren.

http://www.gpupdate.net/n...onder-de-hamer-in-londen/

http://www.julienslive.com/view-auctions/catalog/id/219/
(t/m pagina 3)

[ Voor 17% gewijzigd door Cranzai op 01-06-2017 14:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 10:37
Jasphur schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 12:42:
Ik zie inderdaad niet zoveel merken, afgezien van de autobranche, instappen als team in de F1. Monster Energy zit al bij HAM als sponsoring.
Monster is sponser van Mercedes, niet alleen van HAM.
Heb namelijk vorig jaar met een promotie van Monster een 2 daagse "vakantie" naar de MBW in Engeland gewonnen en een Ride allong met Nico Rosberg.

Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Killjoy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 22:15

Killjoy

Klingon lawn products

[...]

[afbeelding]
In Geoff Crammond's GrandPrix 3 heb ik jaren met een (ergens gedownloade) Heineken livery gereden. Best mooi :)

Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Martin0 schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:02:
[...]

Monster is sponser van Mercedes, niet alleen van HAM.
Heb namelijk vorig jaar met een promotie van Monster een 2 daagse "vakantie" naar de MBW in Engeland gewonnen en een Ride allong met Nico Rosberg.
Gaaf! Hoe was dat? Heb je de foto's nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Laatst online: 10:37
Jasphur schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 14:46:
[...]

Gaaf! Hoe was dat? Heb je de foto's nog? :P
Dat was zeker gaaf, Ik heb alle foto's welke ik gemaakt heb en daarnaast een filmpje van de ronde(2) met Nico.
Om even een kleine snelle samenvatting te maken:

We kwamen aan laat in de middag en je had dan in de avond een luxe dinner met alle andere winnaars voor die dag(allemaal andere landen van duitsland tot slowakije).
Dag 2:
Allemaal activiteiten:
eerst tour door MBW(mercedes benz world) daarna had je 2 types drive expirence(eerst in suv daarna de AMG)
SUV was ook terrein rijden en de AMG was on track.(mocht rijden in de AMG sl63).
Daarna had je nog lunch en simulator en daarna was het door naar de ride allong en daarna was het inpakken en naar huis.

Maar genoeg slowtalk voor vandaag in dit topic, als je meer wilt weten stuur maar een PB!

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

[...]

[afbeelding]
Kunnen Tweakers geen crowdsourcing doen, denk dat het logo wel goed staat :+ :9

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
enchion schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 13:30:
[...]

Zet Alain Prost in de RS17 en hij komt niet eens van zijn plaats :+ Formule 1 is anders geworden. Nu is er veel meer in te stellen binnen de wagen zelf door de rijder. Verschillende periodes 1-op-1 vergelijken is onmogelijk. Net zoals je geen vergelijk kunt maken tussen F1 & Indy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
nachtnet schreef op donderdag 1 juni 2017 @ 16:43:
[...]

Zet Alain Prost in de RS17 en hij komt niet eens van zijn plaats :+ Formule 1 is anders geworden. Nu is er veel meer in te stellen binnen de wagen zelf door de rijder. Verschillende periodes 1-op-1 vergelijken is onmogelijk. Net zoals je geen vergelijk kunt maken tussen F1 & Indy.
Inderdaad, ook eens een item gezien met ik dacht Brundle die in zijn eigen oude F1 auto nog een paar rondjes mocht rijden en daarna in een Ferrari uit het Schumacher tijdperk.

Hij zei ook dat het compleet anders was, z'n eigen auto had een handbak en sturen was dusdanig zwaar dat je in een bocht niet meer kon schakelen. Voor de bocht moest je dus al in de juiste versnelling zitten, met de flippers achter het stuur is dat weggevallen.

Verder viel hem op dat de Ferrari zo veel meer grip had. Dat laatste is denk ik waarom Hulkenberg de oude auto tricky vond, minder grip maar vaak wel een gigantische bak power.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Pagina: 1 ... 92 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1