[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste
Acties:
  • 588.700 views

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:40:
[...]

Vreemd dan dat zijn Timo Glock official Facebookpagina aangeeft dat hij wél een seatfitting heeft gedaan.

[afbeelding]
Of het moet natuurlijk een grote grap van hem zelf zijn. :P Toen ik de foto zag dacht ik eerst dat het alonso was. :)
Afbeeldingslocatie: https://s.s-bol.com/imgbase0/imagebase3/extralarge/FC/0/1/3/0/9200000005180310.jpg

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/IezQo4T.png

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:52
En dat allemaal vanwege 1 forum post.

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Grote vraag is eigenlijk, is het bericht al ontkracht door RBR?

• Rivanov
Zahariac schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:04:
[...]

Grote vraag is eigenlijk, is het bericht al ontkracht door RBR?
Hier gaat RBR waarschijnlijk niet op reageren. Laat de media maar lekker speculeren. Free marketing.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:40:
[...]

Vreemd dan dat zijn Timo Glock official Facebookpagina aangeeft dat hij wél een seatfitting heeft gedaan.

[afbeelding]
Of het moet natuurlijk een grote grap van hem zelf zijn. :P Toen ik de foto zag dacht ik eerst dat het alonso was. :)
Die foto is ook wel recent, maar zal voor een tv programma oid zijn.

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-01 23:12

Martinspire

Awesomeness

Rivanov schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:05:
[...]

Hier gaat RBR waarschijnlijk niet op reageren. Laat de media maar lekker speculeren. Free marketing.
En wat te denken van de andere teams. Laat die maar bang worden :P Des te makkelijker maken ze fouten

[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 09-05-2017 10:07 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Rivanov
Martinspire schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:07:
[...]

En wat te denken van de andere teams. Laat die maar bang worden :P Des te makkelijker maken ze fouten
Alleen 'jammer' dat nu heel max-minded-Nederland verwacht dat hij zondag gaat winnen. WANT HIJ HEEFT EEN COMPLEET NIEUWE AUTO DIE 1.5 SECONDE SNELLER GAAT!!111!!!!!111

En als ze dan met minimale wijzigingen komen en hij dus 'gewoon' 4de of 5de wordt, is heel het land in rep en roer. Wánt RBR zou met een nieuwe auto komen.

Uhm nee, dat heeft RBR nooit gezegd.

Dus ik ben benieuwd naar zondagmiddag 15:30. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2017 10:15 ]

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 21:59
Requiem19 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:03:
Leuk he, internet haha.

Maar verwacht geen reactie van RBR. Denk dat ze de extra aandacht wel prima vinden, waarheid of niet. Ze zijn natuurlijk niet veel op de TV geweest afgelopen race.

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Requiem19
Jasphur schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:14:
[...]

Leuk he, internet haha.

Maar verwacht geen reactie van RBR. Denk dat ze de extra aandacht wel prima vinden, waarheid of niet. Ze zijn natuurlijk niet veel op de TV geweest afgelopen race.
Denk dat het best zuur is voor RB's publiciteit als de upgrade visueel tegenvalt en maar 0,1 sneller is.

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 31-12-2025

sjaool

Every life should have 9 cats

Requiem19 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:03:
Mooi toch dat zoiets helemaal viral gaat. :D

"When you grow up your heart dies"

• Rivanov
sjaool schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:21:
[...]

Mooi toch dat zoiets helemaal viral gaat. :D
Helemaal als het ook echt waar is. :+
Deze reacties kwamen vorig jaar ook, toen het gerucht rondging dat Max naar RBR zou overstappen. Bleek ook gewoon waar te zijn. ;)

• Requiem19
Rivanov schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:27:
[...]

Helemaal als het ook echt waar is. :+
Deze reacties kwamen vorig jaar ook, toen het gerucht rondging dat Max naar RBR zou overstappen. Bleek ook gewoon waar te zijn. ;)
Ik las laatst voor de grap het autosport forum draadje door waarin dit gerucht gebracht werd. Echt niemand geloofde dit (mijzelf incluis :D).

Maar ook de voorspellingen dat DR Max even zou zoek zou rijden waren niet van de lucht. RB was dom, had Kvat nooit moeten laten gaan etc. Hilarisch om terug te lezen .Even linkje erbij zoeken.

http://forums.autosport.c...vyat-now-confirmed-split/

• Erapaz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
Heel raar zou het niet zijn als RB met een compleet andere auto komt. Horner heeft in de winter in een interview gezegd dat ze meerdere verschillende design ideeen uitwerken en dat er dus meerdere auto's voor 2017 bestaan.
Het zou kunnen dat ze nu switchen naar een andere auto die volgens een andere filosofie gebouwd is en deze verder hebben uitgewerkt.

• PhysicalMagic
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-12-2025
Rivanov schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Alleen 'jammer' dat nu heel max-minded-Nederland verwacht dat hij zondag gaat winnen. WANT HIJ HEEFT EEN COMPLEET NIEUWE AUTO DIE 1.5 SECONDE SNELLER GAAT!!111!!!!!111

En als ze dan met minimale wijzigingen komen en hij dus 'gewoon' 4de of 5de wordt, is heel het land in rep en roer. Wánt RBR zou met een nieuwe auto komen.

Net zoals dat sommige mensen vorig jaar dachten dat hij meteen de eerste race kon winnen. 8)7 Maar idd, dit is nog wat onwaarschijnlijker..

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:32

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Erapaz schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:38:
Heel raar zou het niet zijn als RB met een compleet andere auto komt. Horner heeft in de winter in een interview gezegd dat ze meerdere verschillende design ideeen uitwerken en dat er dus meerdere auto's voor 2017 bestaan.
Het zou kunnen dat ze nu switchen naar een andere auto die volgens een andere filosofie gebouwd is en deze verder hebben uitgewerkt.
Ja, of ze hebben de correlatieproblemen opgelost, en gezien dat ze met de huidige vorm niet vooruit kunnen.
Nu wel een correcte correlatie en betrouwbare modellen, kan ineens hele andere resultaten geven.

Er zijn legio redenen te bedenken om wel met een nieuwe auto te komen. Maar die zijn er ook om deze verwachting niet te hebben. We gaan het vrijdag zien,

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
MikeyMan schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:42:
[...]

Ja, of ze hebben de correlatieproblemen opgelost, en gezien dat ze met de huidige vorm niet vooruit kunnen.
Nu wel een correcte correlatie en betrouwbare modellen, kan ineens hele andere resultaten geven.

Er zijn legio redenen te bedenken om wel met een nieuwe auto te komen. Maar die zijn er ook om deze verwachting niet te hebben. We gaan het vrijdag zien,
Spannend is het wel allemaal. Nog dik 71 uur wachten :9~ ;)

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_XvRdgXsAAqBYY.jpg:large

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-12-2025
himlims_ schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 09:09:
[...]

we hadden ruim 5minuten nodig, om zeker van te zijn dat het timo was; "hij is zo grijs" ... "hij lijkt wel veel op timo" "is dat timo? .. neej ziet er zo oud" of toch?
Je bedoelt, "IS THAT GLOCK?!" :+

• Rivanov
Ook Will springt op de trein.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wANsSTU.png

• Jasphur
And the gossip continues. Haha Mooi dit.

Wacht met smart op een reactie van RBR als die al komt.

In ander nieuws. Haas nog steeds problemen met de remmen.
https://www.formula1.com/...fix-for-brake-issues.html

• Rivanov
Mark Webber believes Jenson Button is "not very interested" in his one-off return to Formula 1 at Monaco, where the Briton will stand in for Fernando Alonso at McLaren.

Vraag me inderdaad ook af, hoe gemotiveerd hij nog wel is. Hij vind het volgens mij echt dikke prima daar in LA.

[ Voor 17% gewijzigd door Rivanov op 09-05-2017 11:24 ]

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 00:51
Ennnn.... Glock geruchten kunnen weer in de prullenbak:

Timo Glock‏Verified account @realTimoGlock 3m3 minutes ago
More
Oh oh this takes off like a rocket! Even so lots of fans saw it’s not a seat fit…. i will not replace anyone anywhere I am the happiest guy being able to drive @DTM for @bmwmotorsport with such a great partner like @deutschepost so don’t worry. Still overwhelmed by all the comments and lots of funny comments but will show you soon which Team contacted me
1f609.png

No matter the age, never lose the Kramer inside

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Topicstarter
Aangezien dit topic alleen nog maar over de GP van Spanje gaat, halen we het Spanje topic maar een dag naar voren. ;)
[F1 2017] Race 5 - GP van Spanje

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Jasphur schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 11:19:
And the gossip continues. Haha Mooi dit.

Wacht met smart op een reactie van RBR als die al komt.

In ander nieuws. Haas nog steeds problemen met de remmen.
https://www.formula1.com/...fix-for-brake-issues.html
Ongelofelijk dat ze daar zo gigantisch veel problemen mee hebben, zeker gezien ze Ferrari als technisch partner hebben en daar volgens mij ook een meer dan prima relatie mee hebben. Zouden die niet even een blik kunnen werpen op de details rond de remmen om te kijken of ze het probleem kunnen vinden?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
@XyritZz : ik weet eigenlijk niet of dat zomaar mag. Ik dacht dat ze allemaal zelfstandig moesten ontwikkelen.

Lijkt toch raar dat het blijft aanslepen. Ze krijgen de Brembo's niet genoeg gekoeld. Een bredere velg betekent ook een grotere afvoer van de warmte (los van luchtkoeling) aangezien die warmte ook, onder andere, gebruikt wordt om de band op temperatuur te krijgen/houden. En kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om de duct iets te vergroten en één van de kleine "prul"vleugeltjes op de voorvleugel iets meer op die duct te richten. Is natuurlijk wel beetje simpel gezegd (mocht het zo simpel zijn, was het wel al opgelost) maar toch...
En ik weet niet of Brembo nog zoveel moeite zal doen. Vond het redelijk grof dat ze opeens in Rusland wilden rijden met een ander merk

2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23-12-2025
Kenhas schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 12:32:
@XyritZz : ik weet eigenlijk niet of dat zomaar mag. Ik dacht dat ze allemaal zelfstandig moesten ontwikkelen.

Lijkt toch raar dat het blijft aanslepen. Ze krijgen de Brembo's niet genoeg gekoeld. Een bredere velg betekent ook een grotere afvoer van de warmte (los van luchtkoeling) aangezien die warmte ook, onder andere, gebruikt wordt om de band op temperatuur te krijgen/houden. En kan me niet voorstellen dat het zo moeilijk is om de duct iets te vergroten en één van de kleine "prul"vleugeltjes op de voorvleugel iets meer op die duct te richten. Is natuurlijk wel beetje simpel gezegd (mocht het zo simpel zijn, was het wel al opgelost) maar toch...
En ik weet niet of Brembo nog zoveel moeite zal doen. Vond het redelijk grof dat ze opeens in Rusland wilden rijden met een ander merk
Dit is niet bepaald "zomaar".
Na 3 of 4 races vorig jaar begon Haas al problemen te krijgen met de remmen, dat is nu dus nog steeds.
Dat je dan een ander merk probeert is dan logisch.

Twitch

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Het is niet echt opeens, ze zijn nu bijna 1 jaar bezig om een oplossing te vinden. In 2016 hebben ze ook al een keer een vt/test met de CI schijven gereden dacht ik.

Het blijft natuurlijk een soap van jewelste dat ze met dezelfde opzet als Ferrari al een jaar lang lopen te kloten met de remmen.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 01-01 23:12

Martinspire

Awesomeness

Rivanov schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 10:13:
[...]

Dat snap ik, maar als je op voorhand niks ontkent en de tegenstander in de waan laat dat de auto beter is, zal die sneller geneigd zijn risico te nemen. Een motor sneller te laten lopen, aanpassingen in aero, teamleden die zenuwachtig zijn oid. Het kan allemaal meespelen. Of je nou de performance hebt of niet. Gewoon stukje psychologische oorlogvoerig (maar dan de leuke variant).

Ik verwacht ook geen grote sprong (al bestaat de kans dat een Raikkonen wel ingehaald kan worden), maar je moet het gewoon zien als een manier om de tegenstander in een fout te drukken. Kans is klein dat het lukt, maar ietsje groter dan dat je het meteen gaat downplayen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Robertdj
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Als ze direct zouden beginnen bij Q3 wil ik dat nog wel geloven, maar aangezien ze 3 test en 2 kwalificatie sessies af kunnen wachten hoe goed de RB14 daadwerkelijk is denk ik niet dat er veel zal veranderen.
Daarnaast, omdat Red Bull niet echt de luxe heeft om te kunnen sandbaggen (ze weten zelf ook niet zeker wat voor hok de RB14 is) moeten ze voor Q3 al een keertje volle bak gaan.

Als ze daadwerkelijk 1.5s winst weten te pakken (voor welk circuit geldt dat eigenlijk?) laat dat wel zien wat voor kansloos schijthok de RB13 eigenlijk is.

• powah33
  • Laatst online: 22-12-2025
qoute"Max in de simulator van RB tot rondetijden gekomen die t.o.v. het RB13 ontwerp bijna 1,3 - 1,5 seconden sneller zijn. In de realiteit met de vooruitgang van de concurrentie en de het daadwerkelijke circuit moet een volle seconde winst mogelijk zijn"/unqoute

De verwachtingen waren dus een seconde winst.

Dat "schijthok" waar jet over heb is de snelste Renault aangedreven bolide op de grid.
Wil niet weten hoe je over de andere Renault aangedreven bolides denkt.

Hier wat nieuws over de RBR update.....
http://www.auto-motor-und...-gp-spanien-12027537.html

[ Voor 14% gewijzigd door powah33 op 09-05-2017 14:41 ]

https://f1manager.info/ranking/4605

• Kenhas
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 25-12-2025
Martin0 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:05:
[...]
Na 3 of 4 races vorig jaar begon Haas al problemen te krijgen met de remmen, dat is nu dus nog steeds.
Dat je dan een ander merk probeert is dan logisch.
YakuzA schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:48:
[...]

Het is niet echt opeens, ze zijn nu bijna 1 jaar bezig om een oplossing te vinden. In 2016 hebben ze ook al een keer een vt/test met de CI schijven gereden dacht ik.

Het blijft natuurlijk een soap van jewelste dat ze met dezelfde opzet als Ferrari al een jaar lang lopen te kloten met de remmen.
Ik dacht verstaan te hebben dat de test van CI schijven nu niet aangekondigd was en als een verrassing voor Brembo kwam. Zo hebben ze het in ieder geval tijdens commentaar op de race of quali gezegd (op Telenet). Ik vond dat eigenlijk wel vreemd. Daarmee dat die uitspraak is blijven hangen. Of het waar is, weet ik eigenlijk niet. De commentatoren missen enorm veel tijdens de wedstrijd maar van dergelijke dingen zijn ze meestal nog goed op de hoogte.
Als het zo is, dan zou ik, als Brembo zijnde, niet echt opgezet zijn.

En in hoeverre is de huidige remmen setup nog dezelfde als die van Ferrari? Was er vorig jaar geen aanpassing aan de reglementen dat ze bepaalde zaken extra in eigen beheer moesten doen? Nu was één van de nieuwigheden van Ferrari een vleugeltje binnen in de remtrommel om toch nog iets van downforce te maken. Nergens heb ik gelezen dat Haas met hetzelfde rijdt.
Martinspire schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 13:57:
[...]

Dat snap ik, maar als je op voorhand niks ontkent en de tegenstander in de waan laat dat de auto beter is, zal die sneller geneigd zijn risico te nemen. Een motor sneller te laten lopen, aanpassingen in aero, teamleden die zenuwachtig zijn oid. Het kan allemaal meespelen. Of je nou de performance hebt of niet. Gewoon stukje psychologische oorlogvoerig (maar dan de leuke variant).
Zou wel erg naïef zijn van andere teams om daar ook maar iets van geloof aan te hechten. Er zal geen enkel team zijn dat opeens, uit schrik voor de vooruitgang van RBR, opeens grote risico's gaat nemen.
En sandbaggen zie ik niet echt gebeuren tijdens de Free Practice omdat de data te vitaal is.

[ Voor 8% gewijzigd door Kenhas op 09-05-2017 14:54 ]

2x Marstek Venus E 5.12 v155 - CT003 V122 - BMS 216

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09-2025

Estoque

Turbobrick Owner

Eerste monteur van Max doet ook een beetje meespelen op de hype:
https://twitter.com/leestevo1/status/861879773378818049

Respect to the man in the icecream van!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
En natuurlijk het "echte" nieuws:

Vettel heeft een voorcontract met Mercedes voor 2018:
https://www.f1today.net/n...voorcontract-bij-mercedes

Lijkt me een beetje voorbarig, maar een switch naar Mercedes kan natuurlijk best.

• powah33
pilskes schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 19:05:
En natuurlijk het "echte" nieuws:

Vettel heeft een voorcontract met Mercedes voor 2018:
https://www.f1today.net/n...voorcontract-bij-mercedes

Lijkt me een beetje voorbarig, maar een switch naar Mercedes kan natuurlijk best.
Slimme zet van Mercedes...Maken hunzelf sterker en meteen Ferrari zwakker.
Word weer easy voor Mercedes in 2018. :X

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
powah33 schreef op dinsdag 9 mei 2017 @ 21:10:
[...]

Slimme zet van Mercedes...Maken hunzelf sterker en meteen Ferrari zwakker.
Word weer easy voor Mercedes in 2018. :X
Stel Vettel gaat naar Mercedes, dan kan kunnen ze daar nog zo'n sterke rijderscombinatie hebben, als Ferrari z'n zaakjes beter voor elkaar heeft, kom je er niet aan. VER en RIC zijn ook topcoureurs, maar kunnen gewoon niet meekomen met Ferrari en Mercedes omdat hun auto minder is.

F1 is tegenwoordig 80% auto/techniek en 20% coureur. (percentages uit de lucht gegrepen uiteraard).

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-01 02:18
De percentages zijn gewoon omdat de top 4-6 qua prestatie (persoonlijk) niet meer dan een paar procent van elkaar vandaan zit

Daarom kan ik genieten van de MotoGP als ik naar bijvoorbeeld Zarco kijk. Iets minder voorspelbaar allemaal.

• powah33
Grrrrrene schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 00:23:
[...]

Stel Vettel gaat naar Mercedes, dan kan kunnen ze daar nog zo'n sterke rijderscombinatie hebben, als Ferrari z'n zaakjes beter voor elkaar heeft, kom je er niet aan. VER en RIC zijn ook topcoureurs, maar kunnen gewoon niet meekomen met Ferrari en Mercedes omdat hun auto minder is.

F1 is tegenwoordig 80% auto/techniek en 20% coureur. (percentages uit de lucht gegrepen uiteraard).
Ben ik zeker met je eens. 50% motor / 30% overige techniek / 20% coureur. (door mij uit de lucht gegrepen)
Maar niets ziet er naar uit dat Mercedes het kwijt is...dus waarom zou het voor 2018 anders zijn?
We zitten nog steeds in dezelfde motor formula.
Daarbij komt nog dat Mercedes tegenover Ferrari en RBR tot nu de minste onderdelen heeft verbruikt....Ferrari zit al aan zijn 3de turbo als ik mij niet vergis. dus die zullen het later in het seizoen wat rustiger aan moeten doen. Ook is de Mercedes op topsnelheid nog steeds de snelste.
Maar stel Vet zou echt naar Mercedes gaan .... wie gaat bij Ferrari het team dragen.. wie is daar dan eerste rijder en gaat voor de winst? ... Rai... dus echt niet.
Je ziet aan Kimi dat hij eigenlijk gewoon de 2de rijder status geaccepteerd heeft.
Ik vind Kimi geen slechte coureur en hij kan zo af en toe nog wel heel snel zijn .... maar Kimi gaat geen eerste rijder zijn of worden bij Ferrari.
Dus als Vet echt weg zou gaan, moet je voor Ferrari al hopen dat ze een hele goeie eerste rijder terug krijgen. Ric. staat volgens mij gewoon nog onder contract voor 2018 ..... EN ik zie Ric. als een vlotte gezellige lachebek ... zou die wel lekker zitten bij Ferrari? samen naast kimi.
Carlos misschien nog te jong/onervaren om het grote Ferrari te dragen...en de stress die daar soms kan heersen, juist omdat het het grote Ferrari is, speelt ook mee natuurlijk.

Maar eerst maar eens zien of Vettel wel weg gaat, nu het bij Ferrari stukken beter gaat vergeleken met vorig seizoen.

Vanuit Mercedes oogpunt is het strategisch sterk om Vettel daar weg te kapen.

[ Voor 13% gewijzigd door powah33 op 10-05-2017 01:22 ]

• alesandro_46
  • Laatst online: 22:49
Ik ken de bronnen op F1today niet. Een andere mogelijkheid: probeert Mercedes een beetje stennis te schoppen bij Ferrari? Zodat Ferrari dit seizoen vanuit paniek verkeerde acties maakt en daarbij het kampioenschap verliest.. :?

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

• hjs
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

hjs

Of is het gewoon nivo prive/story/weekend ?

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:13
powah33 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 00:48:
[...]
Daarbij komt nog dat Mercedes tegenover Ferrari en RBR tot nu de minste onderdelen heeft verbruikt....Ferrari zit al aan zijn 3de turbo als ik mij niet vergis. dus die zullen het later in het seizoen wat rustiger aan moeten doen.
Ferrari heeft nu een pool van 3 werkende turbo's, er is er geen een van die drie stuk. Qua doorontwikkeling kunnen ze weinig upgraden met de turbo, maar misschien is de turbo uitontwikkeld. 8)

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-12-2025
Zou heel goed kunnen dat dit allemaal aan regels gebonden is. Ik dacht dat dit voornamelijk van toepassing was op aerodynamica en dat motor, ERS, versnellingsbak etc allemaal wat meer vrij is. Gezien de strakke relatie tussen remmen en ERS dacht ik dat dit er ook wel onder zou vallen ;).
Daar zullen ze vast over hebben nagedacht, maar ik vermoed dat ze dan weer problemen krijgen met bijv. onderkoeling van de remmen op sommige stukken van de circuits. De remmen mogen ook weer niet te koud worden, dan werken ze ook niet lekker.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-01 17:19
Denk dat het helemaal geen geheim is dat Vettel een 'what if' contract heeft getekend bij Mercedes.. Als Duitser zal hij graag voor Mercedes willen rijden maar zolang Ferrari zich in de huidige positie bevindt maak ik me geen zorgen dat hij weg gaat ;)

Was destijds met bijvoorbeeld Kimi ook, die heeft in 2005 al getekend voor Ferrari indien McLaren zijn zaakjes niet op orde kreeg.

• Rivanov
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_crnBeWsAACBZn.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_csFAkXoAAM2ht.jpg:large
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_crVPCXgAAu-w7.jpg:large

Vanaf dit weekend dienen het nummer en naam beter zichtbaar te zijn. De oplossing van Mercedes.

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:12

Edd

Rivanov schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:37:
Vanaf dit weekend dienen het nummer en naam beter zichtbaar te zijn. De oplossing van Mercedes.
Is het heel vreemd dat ik toch even moest zoeken? Of ligt dat gewoon aan mij? :+

-

• Rivanov
Is de sharkfin nog ergens goed voor in ieder geval. :+

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Stel dat er echt een RB14 komt die heel veel sneller is én met een unieke vondst van Newey. Zou het dan niet kunnen dat ze deze expres nu pas brengen.

De eerste verre races zijn altijd een beetje onvoorspelbaar en bij die races wordt er nog weinig geüpdatet omdat dat logistiek lastig is. De meeste teams komen in Barcelona met een grote update. Doordat RB nu pas zijn kaarten laat zien, is het voor veel teams te laat om het snel te kopiëren.

Daarbij wist RB dat de Renault motor de eerste races nog niet goed genoeg zou zijn en nu deze ook bijna een update krijgt staan ze wellicht direct vooraan.

Of is dat een te riskante strategie? Uiteindelijk gaat het om het kampioenschap en is het opofferen van een paar punten aan het begin van het seizoen het misschien wel waard.

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Dat detail met die vlag is erg gaaf! :) Benieuwd waar de rest mee komt, en wat die andere verrassing voor dit weekend is en of dat iets is wat de rest van het seizoen blijft.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

emnich schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:48:
Stel dat er echt een RB14 komt die heel veel sneller is én met een unieke vondst van Newey. Zou het dan niet kunnen dat ze deze expres nu pas brengen.

De eerste verre races zijn altijd een beetje onvoorspelbaar en bij die races wordt er nog weinig geüpdatet omdat dat logistiek lastig is. De meeste teams komen in Barcelona met een grote update. Doordat RB nu pas zijn kaarten laat zien, is het voor veel teams te laat om het snel te kopiëren.

Daarbij wist RB dat de Renault motor de eerste races nog niet goed genoeg zou zijn en nu deze ook bijna een update krijgt staan ze wellicht direct vooraan.

Of is dat een te riskante strategie? Uiteindelijk gaat het om het kampioenschap en is het opofferen van een paar punten aan het begin van het seizoen het misschien wel waard.
Je hebt je oranje bril nog op vrees ik ;)

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Rivanov schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:44:
Is de sharkfin nog ergens goed voor in ieder geval. :+
nooit begrepen waarom geen duidelijkere aanduiding, zoals bij le-mans autos e.d.; Afbeeldingslocatie: http://www.speedsport-magazine.com/media/images/galerien/g44/zoom1000/lemans-2013-nacht-qualifikation-371.jpg toch duidelijk, en zeker bij nacht races

[ Voor 7% gewijzigd door himlims_ op 10-05-2017 09:54 ]

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

MikeyMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:49:
[...]

Je hebt je oranje bril nog op vrees ik ;)
Het was een hypothetische stelling ;)

Maar goed RB ontkracht het zelf.

Maar dan nog, zou zo'n strategie werken als je een hele goede vondst hebt (zoals Brawn) of kan je er veel beter direct mee komen.

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-12-2025
himlims_ schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:53:
[...]

nooit begrepen waarom geen duidelijkere aanduiding, zoals bij le-mans autos e.d.; [afbeelding] toch duidelijk, en zeker bij nacht races
extra gewicht, plek nodig om het kwijt te kunnen, slechte invloed op aero etc. Pick one :+

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:49

Wom

Moet zeggen dat ik vroeger de rijders eenvoudig aan hun helmen kon herkennen. Tegenwoordig is dat echter al heel wat lastiger geworden, zou me niet direct meer lukken. Vind het dus wel een goede stap dat het iets duidelijk wordt eigenlijk.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:11
Rivanov schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:37:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Ik hoop toch wel dat de gele cameravleugel terug komt bij 1 van de 2 rijders. Daar ben ik nu zo gewend aan geraakt om naar te kijken wie de rijder is.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:32

Arfman

Drome!

melantrix schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:58:
[...]

extra gewicht, plek nodig om het kwijt te kunnen, slechte invloed op aero etc. Pick one :+
Maar dat maakt niet uit als elk team het moet gebruiken. Ik vind bijvoorbeeld dit systeem ok veel duidelijker, gewoon zo'n schermpje op de sharkfin/sidepod. Gebeurt in vrijwel elke andere raceklasse ook en is superduidelijk.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Jasphur
Ik herken de rijders perfect aan de gele stickers bovenop de wagen. Gaat prima.

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

melantrix schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:58:
[...]

so; als het regel wordt, is het voor iedereen hetzelfde. maakt het ook niet uit.

• Maks
  • Registratie: September 2005
emnich schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:48:

Ik vind het een leuke theorie maar door beperkt testen is het een veel te groot risico. Flow simulation en windtunnels hebben ook hun grenzen, niet voor niets testen veel teams bij de wintertest ook nog met flowviz (verf die de luchtstroom laat zien).

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 01:10
emnich schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Het was een hypothetische stelling ;)

Maar goed RB ontkracht het zelf.

Maar dan nog, zou zo'n strategie werken als je een hele goede vondst hebt (zoals Brawn) of kan je er veel beter direct mee komen.
He he werd al tijd, ik geloofde er al geen snars van (net als dat RBR met een totaal andere wagen zou komen in Melbourne vergeleken de trainingsdagen) haha :D Wel jammer uiteraard, maar ik had totaal niet de verwachting dat ze plots met een totaal andere auto, de RBR14 zouden komen.

Goed dat het gerucht nu ontkracht is :D

• Migrator
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

mathy_ schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:06:
[...]

Ik hoop toch wel dat de gele cameravleugel terug komt bij 1 van de 2 rijders. Daar ben ik nu zo gewend aan geraakt om naar te kijken wie de rijder is.
Wellicht had ik het gemist: hoeft dat niet meer dan? In deze renders missen ze inderdaad, maar ik mag ook hopen dat ze blijven. Hoe meer herkenbaarheid hoe beter imho, hoewel de livery wel nog die van het team moet zijn in mijn ogen.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

• LopendeVogel
Migrator schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:17:
[...]

Wellicht had ik het gemist: hoeft dat niet meer dan? In deze renders missen ze inderdaad, maar ik mag ook hopen dat ze blijven. Hoe meer herkenbaarheid hoe beter imho, hoewel de livery wel nog die van het team moet zijn in mijn ogen.
Nja ik herken de vele (die mij interesseren grof gezegd) heel makkelijk aan de helm? Een team bestaat maar uit 2 coureurs, niet heel moeilijk om 1x op de verschillen te letten en dat te onthouden xd. Het is gelukkig geen elftal aan auto's per team xd

• Jasphur
Wat mij betreft mag het per rijder helemaal opengegooid worden mbt livery haha :+

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:38
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_dZFR2W0AE0_Lu.jpg

Iemand heeft op zolder zitten knutselen met wat bouwdozen en een "moderne" Tyrrell P34 gemaakt..

Afbeeldingslocatie: https://nst.sky.it/content/dam/static/contentimages/original/sezioni/sport/formula1/2015/08/03/tyrrel_1977_getty.jpg

• daniellammers
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-01-2025
LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 10:17:
[...]

He he werd al tijd, ik geloofde er al geen snars van (net als dat RBR met een totaal andere wagen zou komen in Melbourne vergeleken de trainingsdagen) haha :D Wel jammer uiteraard, maar ik had totaal niet de verwachting dat ze plots met een totaal andere auto, de RBR14 zouden komen.

Goed dat het gerucht nu ontkracht is :D
Er is iets dat ik niet begrijp. Iedereen gaat behoorlijk door over die naam. Maar er kán toch ook een heel nieuwe auto komen, en nog gewoon de RB13 heten?

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12-2025
daniellammers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Er is iets dat ik niet begrijp. Iedereen gaat behoorlijk door over die naam. Maar er kán toch ook een heel nieuwe auto komen, en nog gewoon de RB13 heten?
Ja maar als RBR het zelf gewoon houdt op een update ipv een nieuwe auto...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• daniellammers
Stefie2010 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:19:
[...]

Ja maar als RBR het zelf gewoon houdt op een update ipv een nieuwe auto...
Klopt, maar wat maakt de naam uit? Straks is het helemaal een nieuwe auto en heet het gewoon RB13, er zullen er dan best wel wat teleurgestelde mensen zijn lijkt het.

• Requiem19
daniellammers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:21:
[...]

Klopt, maar wat maakt de naam uit? Straks is het helemaal een nieuwe auto en heet het gewoon RB13, er zullen er dan best wel wat teleurgestelde mensen zijn lijkt het.
Dat komt omdat het gebruikelijk is dat teams die echt voor een mega upgrade gaan in het seizoen dit vaak de b-spec noemen. Dus bijv RB13b.

Het feit dat RB niets wijzigt aan de naam is in ieder geval een kleine indicatie dat de aanpassingen (visueel) mee niet al te heftig zullen zijn.

• daniellammers
Requiem19 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:26:
[...]

Dat komt omdat het gebruikelijk is dat teams die echt voor een mega upgrade gaan in het seizoen dit vaak de b-spec noemen. Dus bijv RB13b.

Het feit dat RB niets wijzigt aan de naam is in ieder geval een kleine indicatie dat de aanpassingen (visueel) mee niet al te heftig zullen zijn.
Dat is alweer een stukje duidelijker. Bedankt!

• Requiem19
daniellammers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:26:
[...]

Dat is alweer een stukje duidelijker. Bedankt!
Zie bijvoorbeeld de MP19 van Mclaren - ook ontworpen door Newey (in 2004).

http://www.f1technical.ne...wtopic.php?t=722&start=15

• LopendeVogel
daniellammers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:15:
[...]

Alles kan, zelf geven ze aan dat het om een normale, gebruikelijke upgrade gaat. Ik denk niet dat een normale upgrade (zoals bij elk team) een totaal andere auto betekend. Dan was het wel meer een reactie geweest als: het is een upgrade, maar niet zomaar een upgrade, het is een totaal nieuwe auto. Echter vertellen ze het tegenover gestelde. Ga er maar vanuit indien RBR (of elk ander team) zegt hoe het zit, dat het ook zo is. Veel mensen maken daar ''sandbaggen'' van, maar dat is gewoon leuk voor op forums, heeft vrijwel nooit met de realiteit te maken.

Uiteraard kan je ervan maken wat je wilt, maar dat is in ieder geval niet wat ze zeggen :)

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:20

Oekol

waka waka hey hey

LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:33:
[...]

Alles kan, zelf geven ze aan dat het om een normale, gebruikelijke upgrade gaat. Ik denk niet dat een normale upgrade (zoals bij elk team) een totaal andere auto betekend. Dan was het wel meer een reactie geweest als: het is een upgrade, maar niet zomaar een upgrade, het is een totaal nieuwe auto. Echter vertellen ze het tegenover gestelde. Ga er maar vanuit indien RBR (of elk ander team) zegt hoe het zit, dat het ook zo is. Veel mensen maken daar ''sandbaggen'' van, maar dat is gewoon leuk voor op forums, heeft vrijwel nooit met de realiteit te maken.

Uiteraard kan je ervan maken wat je wilt, maar dat is in ieder geval niet wat ze zeggen :)
Als dat het geval is zullen ze helaas haast niks inlopen. Aangezien iedereen gebruikelijke updates mee neemt, RB moet toch juist heel wat extra gas geven om de achterstand in te halen..

Kan niet wachten tot vrijdag middag bah! Haha

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

• LopendeVogel
Leoon. schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:37:
[...]

Als dat het geval is zullen ze helaas haast niks inlopen. Aangezien iedereen gebruikelijke updates mee neemt, RB moet toch juist heel wat extra gas geven om de achterstand in te halen..

Kan niet wachten tot vrijdag middag bah! Haha
Dat weet je niet, kan goed zijn dat ze bepaalde zaken verbeterd hebt waardoor ze wel weer iets sneller zijn en het gat verkleinen. Van de andere kant kan het ook goed zijn dat Ferrari en Mercedes nog betere upgrades hebben voor Spanje. Dan wordt het gat weer een stukje groter. Met een beetje geluk lopen andere teams wel in op RBR zodat RBR wel een strijd heeft (met de teams achter RBR). Zo hebben Ricciardo en Verstappen tenminste nog iets te doen.
De kans op het 2e acht ik groter trouwens.

Newey heeft niet meer de focus 100% op de Formule1 zitten hé, die is momenteel naast de F1 met zijn droom bezig: supercar van/voor Aston Martin.

[ Voor 7% gewijzigd door LopendeVogel op 10-05-2017 13:44 ]

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20-12-2025
LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:43:
[...]

Newey heeft niet meer de focus 100% op de Formule1 zitten hé, die is momenteel naast de F1 met zijn droom bezig: supercar van/voor Aston Martin.
Misschien is de tijd wel rijp voor RB om eens rond te kijken naar een andere lead designer voor volgend seizoen...

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

• daniellammers
LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:43:
[...]

Dat weet je niet, kan goed zijn dat ze bepaalde zaken verbeterd hebt waardoor ze wel weer iets sneller zijn en het gat verkleinen. Van de andere kant kan het ook goed zijn dat Ferrari en Mercedes nog betere upgrades hebben voor Spanje. Dan wordt het gat weer een stukje groter. Met een beetje geluk lopen andere teams wel in op RBR zodat RBR wel een strijd heeft (met de teams achter RBR). Zo hebben Ricciardo en Verstappen tenminste nog iets te doen.
De kans op het 2e acht ik groter trouwens.

Daar was hij alleen mee bezig als er tijd voor is toch?

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Volgens mij was dat de afgelopen seizoenen zo, omdat ie zich verveelde.
De auto van dit seizoen heeft ie zich wel volledig op toegelegd.

• Zahariac
  • Laatst online: 04-12-2024
MikeyMan schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:55:
Volgens mij was dat de afgelopen seizoenen zo, omdat ie zich verveelde.
De auto van dit seizoen heeft ie zich wel volledig op toegelegd.
Had hij dus beter niet kunnen doen :+ ;)

Bensimpel

Positieve meneer

nogsteeds 13 is een ongeluksgetal, redbull zou al bovenaan staan als ze meteen de auto RB14 hadden genoemd. #superstition :+

😆 - Denk ook eens om ;)

• LopendeVogel
daniellammers schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:53:
[...]

Daar was hij alleen mee bezig als er tijd voor is toch?
Dat geloof ik best, hij zal niet elke dag een verlof uurtje nemen om aan de supercar te werken... Maar goed stel ik krijg een uitdaging naast mijn huidige werk, een uitdaging wat mijn droom is.. Dan weet ik niet of ik mijn huidige werk goed kan uitvoeren, vooral niet indien dat 24/7 van je leven vereist (zowel mentaal als fysiek).

Trouwens, ik weet niet of dit de reden is hoor van het deels falen van de RBR13, het is gewoon een gok (en zeker geen gerucht die ik de wereld in wil helpen).

• LopendeVogel
Zahariac schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:55:
[...]

Had hij dus beter niet kunnen doen :+ ;)
Nah naar mijn weten klopt het ook niet wat hij zegt, dit aangezien het van de supercar pas sinds ~maart 2016 is. Dan hebben we het dit jaar over het eerste seizoen en niet over de afgelopen seizoenen toen er nog geen spraken van was.

arg dubbele post |:(

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 10-05-2017 14:01 ]

• daniellammers
LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:59:
[...]

Dat geloof ik best, hij zal niet elke dag een verlof uurtje nemen om aan de supercar te werken... Maar goed stel ik krijg een uitdaging naast mijn huidige werk, een uitdaging wat mijn droom is.. Dan weet ik niet of ik mijn huidige werk goed kan uitvoeren, vooral niet indien dat 24/7 van je leven vereist (zowel mentaal als fysiek).

Trouwens, ik weet niet of dit de reden is hoor van het deels falen van de RBR13, het is gewoon een gok (en zeker geen gerucht die ik de wereld in wil helpen).
Haha nee hoor, ik snap je gedachtengang, zo denk ik er zelf ook over.

• Dupje
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-09-2025

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
Decals plakken bij Merc: YouTube: F1 Explained: 2017 Car Decals

• Jasphur
Haha. Die Craig Scarborough ziet ook alles.

Williams
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_duMm7XgAEh64q.jpg

RBR Uitlaat upgrade
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_duEdUXgAA51l3.jpg

https://twitter.com/scarbstech

En voor @nachtnet

De koeling van de pitwall :P Wie raadt zonder te spieken van wie deze pitwall is? Hint kijk naar de ventilatiegaten. :+
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_dpXLXXsAAHH0G.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Jasphur op 10-05-2017 14:34 ]

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
LopendeVogel schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 13:59:
[...]

Newey heeft wel vaker miskleunen ter wereld gebracht dus dit is niets nieuws... wat dat betreft mogen we nog in de handjes knijpen dat het niet zo erg is als in zijn beginjaren bij McLaren... dat waren gewoon bar slechte auto's.

Iedereen heeft Newey heel hoog zitten (en terecht, ik doe het de man in ieder geval niet na) maar daar doet men mensen als Rory Byrne, Aldo Costa, James key, Patrick Head etc etc etc mee tekort. Wat dat betreft heeft Newey geen alleenrecht op "geweldige vindingen", zelfs bij een Sauber, Manor e.d. lopen geen koekenbakkers rondt wat dat betreft.

Iedereen had gedacht dat het dit jaar wel even "allemaal samen zou vallen" voor RedBull maar dat is wat dat betreft op een aardige domper uitgelopen. Overigens hebben ze geld zat daar dus dat breid men echt wel weer recht gedurende het seizoen ;)

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

• nachtnet
@Jasphur Doe dan ook gelijk die van de pitwall koeling.. :+ (goede oplossing voor buro's van tweakers.. :+ )

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:24
Als ik zo naar de ventilatie roosters kijk zou ik zeggen Mercedes. Klopt dat @Rivanov ?

• alesandro_46
Robsta86 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 15:56:
Als ik zo naar de ventilatie roosters kijk zou ik zeggen Mercedes. Klopt dat @Rivanov ?
"Spy shot! @MercedesAMGF1 blown pitwall" staat inderdaad boven de foto dus dat klopt :+

• nachtnet
alesandro_46 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 16:04:
[...]

"Spy shot! @MercedesAMGF1 blown pitwall" staat inderdaad boven de foto dus dat klopt :+
Natuurlijk ook te zien aan de petronas kleuren onder iedere monitor.. ;)

• alesandro_46
@nachtnet, goed opgemerkt :).

• Rivanov
Marko: Verstappen cannot switch to Ferrari

Paar quotes uit artikel:
Speaking ahead of the Spanish Grand Prix, where Verstappen scored a sensational victory in his debut for Red Bull, Marko told Motorsport- Total, “Contrary to all the rumours there is no performance clause in Verstappen’s contract.

“If we do not release him, he cannot switch to Ferrari,” insisted Marko.
Although unlikely that Verstappen will find himself in red next year, there is no doubt he will be high on the Ferrari shopping list for 2018 and beyond, but much will depend on the future of their current drivers Sebastian Vettel and Kimi Raikkonen.

Well connected F1 journalist Leo Turrini reported this week:”During the pre-season test in Barcelona, Niki Lauda told friends confidentially that Vettel has a pre-agreement with the Germans [Mercedes] for next season.”

• SmithNL
  • Registratie: Juni 2006
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C_eXnP8XsAA2oq5.jpg:large

"Pin a tail on this Bull! 😉 The #RB13 to run in all its 'fin'ery at the #SpanishGP 👌 #F1"

https://twitter.com/redbullracing/status/862325634877595649

Ze bevestigen hiermee ook dat het de RB13 blijft..
Ian Kirk‏ @IAKirk 23 min23 minuten geleden

Als antwoord op @redbullracing
I thought you were running the RB14 in Spain...
Red Bull Racing‏@redbullracing 22 min22 minuten geleden

Well, this should clear that up… In names sake anyway 👍

[ Voor 96% gewijzigd door SmithNL op 10-05-2017 17:45 ]

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 00:16
Is dat officieel met de stier op de Fin?

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

• SmithNL
Snowhite0901 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:41:
Yep, komt van de RB twitter. Is hun interpretatie van de nieuwe regels mbt weergave rijdersnummer.
Mooi moment om de staart toe te voegen ;)

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air

• Snowhite0901
Hij lijkt hier qua verhouding ook iets anders te zijn of lijkt dat alleen maar.

• SmithNL
Snowhite0901 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:44:
Hij lijkt hier qua verhouding ook iets anders te zijn of lijkt dat alleen maar.
Ik zie geen veranderingen tov deze...
Afbeeldingslocatie: https://image3.redbull.com/rbx00498/0010/1/660/372/445/gallery/images/gallery_newrb13_profile_0.jpg

• Snowhite0901
Je hebt gelijk. Heb het blijkbaar anders op mijn netvlies.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Snowhite0901 schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:41:
vzv ik weet niet, Bottas heeft een ster en Räikkönen een paard.

Wear Sunscreen!

• Jasphur
Over duidelijke rijnummers gesproken.

McLaren Monte Carlo 1970

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/W1SKTTj9ZgFzLEdHuIDUtlFS/full.jpg

• Gekkenhuis
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

SmithNL schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 17:49:
[...]

Ik zie geen veranderingen tov deze...
[afbeelding]
Voor de uiterlijke wijzigingen van de kant gezien moet je inderdaad goed zoeken...

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  AWU3  AirPods Pro

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-12-2025
Komop jongens, dat is gewoon dezelfde render, geen wijzigingen daar behalve de staart en het nummertje.
Pagina: 1 ... 86 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1