Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
never argue with a moderator, he will shut your account down.
https://www.redbull.tv/tv
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Waarom een livestream? Eerst een half uur geouwehoer aanhoren e.d.?Mad-Matt schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:09:
Op de site kan ik ook niets vinden, jammer.
Zo'n concern als Red Bull met al z'n events etc en dan nu zo geheimzinnig zonder duidelijkheid.
Waarom niet gewoon via youtube, werkt perfect.
Wil gewoon die auto zien. Bam! Dit is hem.
De verhaaltjes en ideeën komen later wel.
-

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Dat gelul hoeft toch ook niet, kan gewoon dmv een introductie van 2 minuten en dan Bam!Edd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:11:
[...]
Waarom een livestream? Eerst een half uur geouwehoer aanhoren e.d.?
Wil gewoon die auto zien. Bam! Dit is hem.
De verhaaltjes en ideeën komen later wel.
Ik heb geen instagram account, heb ik dat nodig om dat storie geneuzel te kunnen volgen?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Smiling as the shit comes down...
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
•Geocaching•Security, Media & OSINT Junkie•Opinions are my own and not those of my employer.

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
"When you grow up your heart dies"
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Verwijderd
Waarom? Die vin is mooi/kan mooi zijn. De vinnen die ze op de <2009 wagens hadden waren geweldig...Bart-Willem schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:16:
Noooooo die vin!![]()
![]()
Kunnen we niet met z'n allen op Twitter elke dag 10 tweets plaatsen met #nosharkfinplease ofzo?
das de ingang voor de stekker voor het hybride systeem
Basement Bios ---- Exo-S
edit: Nee dus
[ Voor 8% gewijzigd door Timoth op 26-02-2017 13:29 ]
Inderdaad. Het lijkt wel alsof de vin erop gezet is om vervolgens nooit meer terug te komensomers1234 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:18:
Waarom heeft de stier alsnog geen staart? Genoeg ruimte lijkt mij.
MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i
Ja of ze hebben niks bijzonders gevonden en Mercedes wint met 2 vingers in de neus.thijszor schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:19:
Wellicht bewust zo shady allemaal? weinig details, weinig info. Bang dat ze de concurrentie inzicht in een hele mooie aero vondst oid geven?
Ik ben benieuwd naar de high-res foto's!
Ik vind het butt-ugly. Aan de zijkant gezien lijken het wel racende mini-vrachtwagens.Verwijderd schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:17:
[...]
Waarom? Die vin is mooi/kan mooi zijn. De vinnen die ze op de <2009 wagens hadden waren geweldig...![]()
![]()

De auto's van de afgelopen 2 jaar vind ik echt vele malen mooier. En ergens ben ik bang door al die veranderende regels dat Mercedes juist nóg dominanter gaat worden en het een extreem verschrikkelijk saai seizoen (of meerdere seizoen) gaat worden. Het is sowieso niet te begrijpen dat om de 3-4 jaar de regels extreem op de schop gaan in een topsport. Je gaat bij voetbal toch ook niet ineens 2 doelen extra inbrengen of 4 extra spelers per team "want dat is vernieuwing"?
Het meest jammere is dat afgelopen seizoen RB behoorlijk was ingelopen op Mercedes, dus de spanning was terug. In plaats van de oude regels te hanteren (zodat andere teams hun achterstand goed gemaakt hebben of sterk ingelopen zijn) gaat alles juist weer op de schop. Ik ben ook niet overtuigd dat RB voordeel gaat hebben van de nieuwe regels: zij zijn goed in downforce, maar voor alle teams neemt de downforce juist enorm toe en dus heeft extra downforce-kennis wellicht helemaal geen meerwaarde meer en komt het nu juist nóg meer aan op motorvermogen.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Toch een testlivery?Stefie2010 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:23:
Waarom zouden ze dan zo geheimzinnig blijven doen als morgen het testen in Barca al begint?
Omdat ze morgen nog steeds niet alle onderdelen op de auto zetten ?Stefie2010 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:23:
Waarom zouden ze dan zo geheimzinnig blijven doen als morgen het testen in Barca al begint?
*proest*Mad-Matt schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:23:
ben echt bang dat Merc het makkelijk gaat winnen dit jaar
op basis van foto's van een auto al dit concluderen

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Zou dat de truuk zijn.CycloneX schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:21:
Dat gat aan de voorkant gaat naar mijn idee dikke downforce op de voorkant genereren.
Ik zie aerodynamisch echt niks waarvan ik onder de indruk ben vergelijking met de andere bolides.
Ja maar wat heeft het testen dan voor nut, zeker het aerodynamische lijkt me dat je dit graag goed wil testen..Jurgen schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:23:
[...]
Omdat ze morgen nog steeds niet alle onderdelen op de auto zetten ?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Ik quote gewoon mezelf. So true. ;-)pjottum schreef op zondag 26 februari 2017 @ 10:58:
[...]
"Ew lelijk!!"
"Een Fin!!"
"Nee, een vin, een Fin heb je bij Mercedes;)"
"Ik vind deze mooier dan de Mercedes!"
"Mercedes loopt echt een jaar achter!"
"Scarbs zegt dat ... "
*zin in*
ping 127.212.23.124
Haha.
Het is het enige wat anders is in vergelijking met de rest, die voorvleugel

Meer hoeft niet altijd beter te zijn, en daarnaast moet je je ernstig afvragen in hoeverre dit de auto is waarmee ze gaan testen.
Ook de 2016 RB had een relatief eenvoudig uitziend aero-pakket, maar genereerde in verhouding tot de andere wagens veel downforce.
Je mag van Mercedes verwachten dat ze niet zomaar wat op de auto zetten... maar dat wil niet zeggen dat extra toeters en bellen perse sneller is. Dat zal op de baan moeten blijken.Cubic X schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ja of ze hebben niks bijzonders gevonden en Mercedes wint met 2 vingers in de neus.
Als je de lucht met een eenvoudig design op de juiste plekken weet te krijgen is dat zelfs beter.
Een regendruppel heeft ook geen rare uitsteeksels.
Ik ben het met je eens hoor, de presenteerde Mercedes ziet er uit alsof ie een generatie verder is dan de gepresenteerde Red Bull. Maar we weten pas over een maand of het allemaal werkt bij Mercedes en of dit de échte RB13 is.
Iedereen vond de 'penis neus' lelijk dus introduceert Red Bull nu de 'vagina neus'!Requiem19 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:28:
Iedereen gaat los op de vin. Vrij slim van RB, zo leiden ze de aandacht goed af van dat gedrochtelijke mini penisje met gapend gat aan de voorkant.
Juist door beide onderdelen let echt niemand op wat er wel aan 2017 te zien is..Requiem19 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:28:
Iedereen gaat los op de vin. Vrij slim van RB, zo leiden ze de aandacht goed af van dat gedrochtelijke mini penisje met gapend gat aan de voorkant.
Bijvoorbeeld dat de enginecover wel echt smal is.
Dit lijkt niet heel veel meer dan een Livery launch.. voor de echte RB13 moeten we nog even wachten..
waarschijnlijk dus een oud prototype in nieuwe livery, morgen de echte auto in cammo livery, let maar op
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ook vind ik de vloer achterop erg kaal, en had ik meer werk aan de bardge-boards verwacht. Ik denk dat er dan ook nog wel veel nieuws aan zit te komen, maar misschien pas testweek 2.
Red Bull moet wel een goede reden hebben om dit niet helemaal uit te kleden met media aandacht..
Geen team daar laat het achterste van hun tong zien.
Dat gezegd hebbende: Kan iemand op basis van deze vid iets (onderbouwds) roepen over de wielbasis? Zit er niet een hoop innovatie verstopt waar wij het niet kunnen zien?
Beetje voor beetje, misschien gaan ze eerst eens mileage op de nieuwe motor zetten, en ondertussen stukje voor stukje testen.Stefie2010 schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:25:
[...]
Ja maar wat heeft het testen dan voor nut, zeker het aerodynamische lijkt me dat je dit graag goed wil testen..
Daarnaast, als je iets als Brawn gevonden hebt kan ik me vooorstellen dat je dat pas op de laatste dag op de auto zet, of misschien pas in Melbourne
Wat een ontzettende kut-neus.Cubic X schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:30:
[...]
Iedereen vond de 'penis neus' lelijk dus introduceert Red Bull nu de 'vagina neus'!
ping 127.212.23.124
En waar kan jij dat zien dan als ik vragen mag?alwaysleft schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:25:
[...]
Zou dat de truuk zijn.![]()
![]()
Ik zie aerodynamisch echt niks waarvan ik onder de indruk ben vergelijking met de andere bolides.
Nee klopt, ze hebben niet 1 of andere giga systeem eraan hangen, het gaat om die kleine details die je bijna niet kan zien maar wel het verschil maken zoals elk jaar opnieuw...
We gaan er over 4 weken achter komen of er inderdaad niks indrukwekkend aan is
De geruchten gingen in de winter over Red Bull, is dus Mercedes gebleken.
Sterker nog: als je ze zo naast elkaar zet kan je haast de conclusie trekken dat de zojuist gepresenteerde auto gewoon de 2016-versie is met een andere neus en achtervleugel, en een spaanplaat als sharkfin. En dat de échte RB13 dus nog moet komen.
Denk het ook.. De achtervleugel is ook erg small..Bart-Willem schreef op zondag 26 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Sterker nog: als je ze zo naast elkaar zet kan je haast de conclusie trekken dat de zojuist gepresenteerde auto gewoon de 2016-versie is met een andere neus en achtervleugel, en een spaanplaat als sharkfin. En dat de échte RB13 dus nog moet komen.
What's next? Haas en het opleidingsteam van RBR toch? Doen die wel zo'n SKYf1 ding?
ping 127.212.23.124
Chris Medland tweet iets boeiends:
On the #RB13 info page, Red Bull claims the Renault (Tag Heuer) power unit this year has 900 BHP. Mercedes says it's getting closer to 1000.
Dit topic is gesloten.
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1