Klopt, maar Facebook werkt waarschijnlijk wel, dus kijken lukt wss wel.Dijkstraat schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:45:
[...]
balenIk heb nergens last van met Ziggo, maar ze stream ook via facebook misschien werkt dat wel? https://www.facebook.com/McLaren.Racing/
Het was toch trouwens niet 11:45 UK time? Anders zit ik voor niets te wachten.
En de natuur verpest het weer eensnachtnet schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:48:
bewegende beelden van de Ferrari:
https://twitter.com/kappa224/status/835077881629917184
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
11.00u GMT is 12.00u onze tijd.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:48:
MCL32 live stream will commence at 11:00 GMT.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:48:
Nog 9 minuten dus.
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Eerder die vrouw die erdoorheen jengelt haha BELLISSIMANE

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik was in de war met Ferrari, die was kwart voor. Dank.
'k luister zonder geluid hahap0st schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:51:
[...]
Eerder die vrouw die erdoorheen jengelt haha BELLISSIMANE
Ziet er naar uit dat ie ook met shark fin en T-bar wing komt.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
McLaren is live: klik
Lijkt wel 1 tegen 100 die studio
Ik moet denk aan een of andere science fiction 'high council' ofzo.Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:01:
Lijkt wel 1 tegen 100 die studio
Kippenvel als je Senna hoort. Vette presentatie! Zo doe je dat! Hulde McLaren.
Rood met zwart, en een vleugje wit.
De Diffuser afgeblokt.
De Diffuser afgeblokt.
[ Voor 25% gewijzigd door 3x3 op 24-02-2017 12:04 ]
| live and give like no one else |
Dat is gewoon Renault maar dan met oranje
Dit lijkt wel een oldschool F1 auto. Wat een ding!
Mijn eerste indruk: "Manor is back!? :D"

Ultravette auto!!!!!!

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Dit dus. Had exacte hetzelfde gedachtengang ^.^StevoMark10 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:04:
Mijn eerste indruk: "Manor is back!? :D"
Are you a one or a zero
Haha, geweldig, schouders boven de cockpit uit
Good old times
Oook hier weer een oplossing in de neus om lucht naar de bargeboards te krijgen!
Redelijk identiek aan de Ferrari, opvallend!
Is het nou rood of oranje? Kan het niet goed zien door de verlichting. Wel mooie bak!
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
Is ie nou rood of oranje?
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Hoe zien jullie de rake, is dat geen cm werk?
SAP staat er wel lekker groot op
Geen grote lucht happers bij T-cam zoals bij andere fabrikanten
edit. Hij lijkt flink smaller boven bij de T-cam dan de andere
edit. Hij lijkt flink smaller boven bij de T-cam dan de andere
[ Voor 34% gewijzigd door Axente op 24-02-2017 12:08 ]
Kleuren op de stream kloppen voor geen meter.Blitzdoctor schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:07:
Is ie nou rood of oranje?
Bizar kleine airbox ook vergeleken met de andere teams?
Kijk naar de gap tussen de grond en de vloer net voor de achterwielen. Dan zie je dat hij redelijk 'hoog' op de poten staat.Malt007 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:07:
Hoe zien jullie de rake, is dat geen cm werk?
Honda is een GP3 motor he ;-)Grimmie187 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:08:
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Ja valt me ook op. Ze rijden ook als enige met een Honda. Wie weet. wat die Japanners bedacht hebben.Grimmie187 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:08:
CNN is ook een nieuwe sponsor?
Die hadden ze vorig jaar ook alJasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:10:
CNN is ook een nieuwe sponsor?
Ik vind hem gaaf!
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Fernando is niet over de moon met de sharkfin, haha
[b][message=50356491,noline]nachtnet schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:05
[afbeelding]

En op welke foto zie je dat?JackBol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:08:
[...]
Kijk naar de gap tussen de grond en de vloer net voor de achterwielen. Dan zie je dat hij redelijk 'hoog' op de poten staat.
Fernando had wel even naar de kapper kunnen gaan van al zijn miljoenen euro's salaris.
[ Voor 4% gewijzigd door alwaysleft op 24-02-2017 12:11 ]
Wat een gave bak die McLaren. Super tof dat VanDoorne er nu dit jaar ook echt bij is!
*sowieso
De vrouwtjes houden van dat soort wilde haren denk ik hahahaalwaysleft schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:11:
Fernando had wel even naar de kapper kunnen gaan van al zijn miljoenen euro's salaris.
*sowieso
Stepney?Grimmie187 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:07:
Redelijk identiek aan de Ferrari, opvallend!
Jammer van die shark fin, maar nog steeds de mooiste tot nu toe! Alleen die Renault vind ik er ook nog lekker agressief uit zien.
Wat een ongelofelijk groot stuk vloer naast de sidepods. Verder mooie auto!
kleine updateJackBol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:09:
Hoe ik er nu tegenaan kijk:
1) Renault RS17
1.5) McLaren MCL32
2) Ferrari SF70H
3) Sauber C36
4) Mercedes W08
5) Williams FW40
6) ??
7) Fiat Multipla
9) ??
...
54) Force India VJM10
Ik vind McLaren qua livery vrij identiek aan Renault. Alleen is het oranje dan geelRichardQG schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:13:
Jammer van die shark fin, maar nog steeds de mooiste tot nu toe! Alleen die Renault vind ik er ook nog lekker agressief uit zien.

Die vloer(en) zou(den) wel eens heel bepalend kunnen zijn dit seizoen..ArnevdS schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:13:
Wat een ongelofelijk groot stuk vloer naast de sidepods. Verder mooie auto!
Een Belg in een oranje auto...
[ Voor 3% gewijzigd door Herax10NL op 24-02-2017 12:15 ]
Qua ontwerp staat de Mclaren bij mij wel weer hoger maar inderdaad livery zit alleen een kleur verschil in.Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:14:
[...]
Ik vind McLaren qua livery vrij identiek aan Renault. Alleen is het oranje dan geel
Zal wel aan mij liggen maar volgens mij is daar niks te zien. Is sowieso cm werk dus van zo'n afstand met zo'n slechte foto kan je dat niet echt zien lijkt me.
Ben benieuwd of RB ook een Vin heeft, misschien hebben ze verstoppertje gespeeld door te zeggen dat je met Rake geen vin nodig hebt maar tot nu toe hebben ze er allemaal een (behalve Merc) terwijl ze waarschijnlijk ook wel een mate van rake hebben.
Wij gaan die vloer ook meerdere malen in stukken op het asfalt zien liggen denk iknachtnet schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:14:
[afbeelding]Merc vs. Ferrari.
[...]
Die vloer(en) zou(den) wel eens heel bepalend kunnen zijn dit seizoen..
McLaren doet dit wel goed. Strakke presentatie zeg.
Dat is ook zo, maar:Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:14:
[...]
Ik vind McLaren qua livery vrij identiek aan Renault. Alleen is het oranje dan geel
oranje > geel
De auto's van de afgelopen jaren hadden die vloer ook gewoon hoor.Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:15:
[...]
Wij gaan die vloer ook meerdere malen in stukken op het asfalt zien liggen denk ik
Dit mag inderdaad ook gezegd worden, beste tot nu toe.alwaysleft schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:16:
McLaren doet dit wel goed. Strakke presentatie zeg.
Kijk eens goed op de stream. Waar bij alle vorige 2017 auto's de sidepod de hele ruimte opvult heeft McLaren hier gewoon nog een stuk vloer doorlopen.NiaX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:16:
[...]
De auto's van de afgelopen jaren hadden die vloer ook gewoon hoor.
De auto zelf is veel smaller. De ruimte is opgevuld met vloer.
[ Voor 8% gewijzigd door Zahariac op 24-02-2017 12:18 ]
Ik denk dat die grote rake bij de meeste flink voor de show is, om 'm er een beetje aggresiever over te laten komen...
Inderdaad. Het valt alleen nu meer op doordat de achterkant bij alle teams smaller toeloopt dan voorgaande jaren.NiaX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:16:
[...]
De auto's van de afgelopen jaren hadden die vloer ook gewoon hoor.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
En vooral, grootste pluspunt, geen gezeik met een 360° camera. Wat fijn om gewoon goed camera werk te zien (überhaupt wat te zien anders dan pixels)daniellammers schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:16:
[...]
Dit mag inderdaad ook gezegd worden, beste tot nu toe.
*sowieso
Die air intake van de mclaren is wel een pak kleiner dan van de concurrentie... vrees dat de rest weeral meer power heeft bij het begin van het seizoen... of ze moesten dat nog kunnen aanpassen.
Maar voor de rest... grave bak! En Go Stoffel!!!
Maar voor de rest... grave bak! En Go Stoffel!!!
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Niet echt mijn smaak denk ik. Het kleurenpalet is voor mij typisch "achterhoedeteam"; ik weet niet hoe ik dat moet uitleggen. De Renault is tot nu toe mijn favoriet.
Gun McLaren al het succes van de wereld. Zouden oude tijden van Hakkinen weer doen herleven. McLaren versus Ferrari. Mooie tijden waren dat. Spa 98 of 97 DC die tegen Schumi aanrijdt.
F1 historie
F1 historie
Strakke bak inderdaad maar ze doen wel heel geheimzinnig over de achterkant/diffuser. Op de video zag ik alleen een dikke balk en nu staat de achterkant weer gecamoufleerd.
Kijk nog eens goed naar de foto's van andere jaren.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:17:
[...]
Kijk eens goed op de stream. Waar bij alle vorige 2017 auto's de sidepod de hele ruimte opvult heeft McLaren hier gewoon nog een stuk vloer doorlopen.
De auto zelf is veel smaller. De ruimte is opgevuld met vloer.
Meer kiewen

* nachtnet vindt het wel mooi dat de verschillen tussen de teams zo groot zijn.. (zal mogelijk in AUS al naar elkaar toe geëvolueerd zijn..)

* nachtnet vindt het wel mooi dat de verschillen tussen de teams zo groot zijn.. (zal mogelijk in AUS al naar elkaar toe geëvolueerd zijn..)
En dam champagne in de auto morsen!
*sowieso
Ben benieuwd.Humma Kavula schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 12:19:
Strakke bak inderdaad maar ze doen wel heel geheimzinnig over de achterkant/diffuser. Op de video zag ik alleen een dikke balk en nu staat de achterkant weer gecamoufleerd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1