Jezus wat een gedrocht, op de FI na de lelijkste auto van allemaal als je het mij vraagt...
We kunnen toch lezen met ons allen?
"Live event video available soon"
Dus er komt nog wel wat.
"Live event video available soon"
Dus er komt nog wel wat.
https://wren.co/join/Devian
Die witte vin met italiaanse vlag lijkt wel op een Fiat 500 Abarth
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Hij is in ieder geval net zo groot als een Fiat 500.Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:51:
Die witte vin met italiaanse vlag lijkt wel op een Fiat 500 Abarth
PSN: Alvanosa
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Ik dacht dat ze er JB achter zouden zetten...Migrator schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:50:
Trouwens hé, SF70H - van de naamstelling is weer eens geen chocola te maken
Ik ben absoluut geen fan van de vin. Maar ik vind 'm bij Ferrari het mooiste (lees: minst lelijke staan) door er juist accent op te leggen door gebruik van de contrastkleur en lijnen er op.
Loewn die positief praat over ferrari en de vin.. En dat in één post.. Zeldzaam
Loewn die positief praat over ferrari en de vin.. En dat in één post.. Zeldzaam
Scuderia-Ferrari-70-HybridMigrator schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:50:
Ze bestaan 70 jaar dit jaar dacht ik?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Vind de neus nog steeds lelluk maar wel een hele brute wagen verder. Veel unieke features ook, zeker niet op safe gespeeld!
In vergelijking met FI en Renault wel een kleine luchtinlaat of ligt dat aan mij?
The same. Hij oogt lomp tegenover de strakke Mercedes.StevoMark10 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:51:
Jezus wat een gedrocht, op de FI na de lelijkste auto van allemaal als je het mij vraagt...
Dat was een miscommunicatie vanuit Santander.vhal schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:52:
[...]
Ik dacht dat ze er JB achter zouden zetten...
Soort van, bedrijf is in '40 opgericht maar in '47 werd de eerste auto gebadged met 'Ferrari'. Neemt niet weg dat er weinig lijn zit in de naamgeving, op de H na.Stefie2010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:53:
[...]
Scuderia-Ferrari-70-Hybrid
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Dat is toch gewoon de onderkant die vanaf daar loopt?M a r c o schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:54:
[...]
wel een erg slordig bewerkt plaatje. Kijk dat wiel links achter
raceteam 1929, straatlegale auto's in 47 (70 jaar geleden)Stefie2010 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:53:
[...]
Scuderia-Ferrari-70-Hybrid
Geef mij de Renault maaralwaysleft schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:54:
[...]
The same. Hij oogt lomp tegenover de strakke Mercedes.
Rommelwagen, Gelukkig ook de presentatie van McLaren-Honda vandaag.

| live and give like no one else |
Waarom was dat verzoek van Red Bull om die vinnen te verbieden niet ingewilligd?
Toch wel heel veel rake.
Vind het wel gaaf dat ze andere concepten proberen dan de rest (qua sidepods, T-wing etc) Ben benieuwd hoe hij gaat presteren.
Deze is nog wel makkelijk te destilleren.Migrator schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:50:
Dat stelde een sponsor voor. Maar geheel terecht dat ze daar niet in mee zijn gegaan. Hij mocht dan wel protegé zijn, hij heeft er nauwelijks in gereden en nog niks voor het team betekend.vhal schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 09:52:
[...]
Ik dacht dat ze er JB achter zouden zetten...
Maar goed, ik ben blij dat het wit op de zijkant en het zwart op de engine cover weer plaats gemaakt hebben voor rood. Nu nog iets minder stickers dan een Nascar en het wordt weer wat.
[ Voor 13% gewijzigd door Señor Sjon op 24-02-2017 10:03 ]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Tja, tot nu toe blijf ik de R.S. 17 van Renault het mooiste vinden, de rest stelt toch echt teleur en speelt het - met het design - teveel op 'safe'. Maar goed, ik heb vertrouwen in McLaren. Ze plaatste op Twitter ook al een plaatje dat het McLaren-bord oranje kleurde vandaag, speciaal voor de onthulling van de nieuwe wagen. Ik hoop dus iets met oranje/zwart ofzo. Dat zou ik gaaf vinden!
Pixels, pixels everywhere...Boinkie schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:00:
http://sf70h.ferrari.com/en/
Studio pics staan online
Hosten ze het op hun eigen ADSL lijntje?
Nice!
Stream is overigens afgelopen..
Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone 17 Pro -- DJI Mavic Air
Die voorvleugel is zo'n prachtig stukje techniek om te zienSmithNL schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:03:
[afbeelding]
Nice!
Stream is overigens afgelopen..
Kan er niet echt warm van worden eerlijk gezegd. Tot nu toe alleen Renault en Merc die iets gaafs hebben neergezet. Die sidepods, soort van getrapte neus (oke niet zo erg als bij de FI) en het vleugeltje achter op de haaienvin (moet aan een walvis denken, weet niet waarom...) zijn niet om aan te zien.
Ik denk dat ik de Mercedes boven de Renault verkies, beide vind ik mooi. De Sauber gaat en de FI en Ferrari zijn lelijkYonix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:02:
Tja, tot nu toe blijf ik de R.S. 17 van Renault het mooiste vinden, de rest stelt toch echt teleur en speelt het - met het design - teveel op 'safe'.
Smaken verschillen.
Hoe ik er nu tegenaan kijk:
1) Renault RS17
2) Ferrari SF70H
3) Sauber C36
4) Mercedes W08
5) Williams FW40
6) ??
7) Fiat Multipla
9) ??
...
54) Force India VJM10
1) Renault RS17
2) Ferrari SF70H
3) Sauber C36
4) Mercedes W08
5) Williams FW40
6) ??
7) Fiat Multipla
9) ??
...
54) Force India VJM10
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Volgens mij zijn er grote verschillen tussen de Mercedes en de Ferrari, wellicht kan iemand de vooraanzichten van beiden hier even onder elkaar zetten?
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Deze Gif wilde ik jullie niet onthouden.
10 seconden de nieuwe Mercedes F1 bak op Silverstone gisteren. Door die achtervleugel en banden zien de wagens er zoveel agressiever uit!
Smullen: https://out.reddit.com/t3...oi4fmkZOU&app_name=mweb2x
10 seconden de nieuwe Mercedes F1 bak op Silverstone gisteren. Door die achtervleugel en banden zien de wagens er zoveel agressiever uit!
[ Voor 27% gewijzigd door alwaysleft op 24-02-2017 10:12 ]
Dat ziet er toch wel erg gaaf uit zeg!alwaysleft schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:11:
Deze Gif wilde ik jullie niet onthouden.
Ben je er al achter wat het verschil is tussen de Renault en TAG HEUER ICEs?LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 15:09:
[...]
Mja of het nog klopt weet ik niet, dat over TAG HEUER klopt helaas (voor mij uiteraard gelukkig) wel nog altijd.
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Ik ben wel verbaasd dat de Mercedes zo laag scoort. Eigenlijk heeft de Mercedes alles waar iedereen om roept:JackBol schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:09:
Hoe ik er nu tegenaan kijk:
1) Renault RS17
2) Ferrari SF70H
3) Sauber C36
4) Mercedes W08
5) Williams FW40
6) ??
7) Fiat Multipla
9) ??
...
54) Force India VJM10
- Geen thumb nos
- Geen shark fin
Wat mij betreft een enigszins saaie beauty, met ook saaie livery, maar wel klassieke ouderwetse schoonheid. Beetje type Scarlett Johansson
20 van dit soort wagens over 4 weken op het circuit. Me likeStevoMark10 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:14:
[...]
Dat ziet er toch wel erg gaaf uit zeg!
Wat waren de 2014 tot en met 2016 wagens dan echt lelijk.
En veel langere wielbasis dan de rest de Mercedes. Viel me ook op.Requiem19 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Ik ben wel verbaasd dat de Mercedes zo laag scoort. Eigenlijk heeft de Mercedes alles waar iedereen om roept:
- Geen thumb nos
- Geen shark fin
Wat mij betreft een enigszins saaie beauty, met ook saaie livery, maar wel klassieke ouderwetse schoonheid. Beetje type Scarlett Johansson.
De Merc scoort niet laag, de rest heeft gewoon iets waardoor ik het hoger heb geplaatst.Requiem19 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:17:
[...]
Ik ben wel verbaasd dat de Mercedes zo laag scoort. Eigenlijk heeft de Mercedes alles waar iedereen om roept:
- Geen thumb nos
- Geen shark fin
Wat mij betreft een enigszins saaie beauty, met ook saaie livery, maar wel klassieke ouderwetse schoonheid. Beetje type Scarlett Johansson.
De Renault livery spreekt me aan en ik heb een beetje een zwak voor het team uit Enstone (sorry voor mijn bias)
Van de Ferrari is het het vooraanzicht met de sidepods dat het hem doet. Dat shot vind ik echt bruut.
En van de Sauber vind ik de livery met dat goud gewoon echt prachtig.
Okee, de Merc heeft een mini vin, maar dat heeft de Williams ook. En de plaatsing van "Petronas" doet pijn aan mijn ogen...
Ik heb in ieder geval tot zondag een nieuwe bureaubladachtergrond haha

Tot vandaag was dat deze

Tot vandaag was dat deze

Fair enough. De Ferrari lijkt mij inderdaad het meest aggressief bij de sidepods en bargeboards, zeker als je dat bovenaanzicht ziet. Damn, wat een verschil tov 2016. Ze hebben de regels mbt sidepods/bargeboards goed benut in 2017, waarbij het er naar uit ziet dat ze heel efficiënt de lucht om de sidepods heen willen sturen langs de onderzijde van de coke bottle zodat er meer schone lucht richting de diffuser gaat.
Wat ik tot nu toe gezien heb lijkt Ferrari hier wat verder in te gaan dan de andere teams.
Wat ik tot nu toe gezien heb lijkt Ferrari hier wat verder in te gaan dan de andere teams.
Denk dat ze ook wel wat meer risico's moeten nemen om het gat van de afgelopen jaren te kunnen dichtten en weer mee te kunnen doen om de prijzen. Ben benieuwd!
Dat is te hopen!maussert schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:26:
Denk dat ze ook wel wat meer risico's moeten nemen om het gat van de afgelopen jaren te kunnen dichtten en weer mee te kunnen doen om de prijzen. Ben benieuwd!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
En jarig en de Ferrari F1 presentatie. Dit is wel een beetje jouw dag
Cadeautje van FerrariJasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:31:
[...]
En jarig en de Ferrari F1 presentatie. Dit is wel een beetje jouw dag
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dat zal wel goedkomen. Mercedes en RBR voor de 1e plaats en Ferrari en STR voor de 3e.maussert schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:26:

Erg kort, maar heeft wel wat vind ik.
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Ik vind het maar een rommelig design.Requiem19 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:24:
Fair enough. De Ferrari lijkt mij inderdaad het meest aggressief bij de sidepods en bargeboards, zeker als je dat bovenaanzicht ziet. Damn, wat een verschil tov 2016. Ze hebben de regels mbt sidepods/bargeboards goed benut in 2017, waarbij het er naar uit ziet dat ze heel efficiënt de lucht om de sidepods heen willen sturen langs de onderzijde van de coke bottle zodat er meer schone lucht richting de diffuser gaat.
Het reflecteerd het organisatorische dieptepunt en slechte bedrijfscultuur van vorig jaar.
We kunnen allemaal niet van een plaatje zien hoe snel een auto zal gaan dit seizoen. Maar ik ben ook bang dat Vettel om op het podium te komen ook dit jaar het weer meer van z'n boordradio in z'n auto moet hebben.. dan van de earo van z'n wagen
Het zou fijn zijn als een sympathieker team dan het Scuderia zich dit jaar nesteld in de top3. Iedereen wil wel wheel to wheel gevechten zien tussen Hamilton, Max, Alonso, Ricciardo en VanDoorne.
| live and give like no one else |
paddock pass van de Mercedes launch staat ook online:
http://motorsports.nbcspo...ercedes-w08-launch-video/ wel een vpn verbinding naar Amerika nodig.
De video zal vast in de loop van de dag ergens anders online kopen.
http://motorsports.nbcspo...ercedes-w08-launch-video/ wel een vpn verbinding naar Amerika nodig.
De video zal vast in de loop van de dag ergens anders online kopen.
Jezus waar laten ze alle onderdelen in die Mercedes, dat ding is echt super slank.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Moeten ze eigenlijk 't hele seizoen met dit chassis doen?
En dat ze maar snel die rugvin en dat rare ding bij Mercedes/Ferrari verbieden, dat ziet namelijk er visueel niet uit in mijn ogen
En dat ze maar snel die rugvin en dat rare ding bij Mercedes/Ferrari verbieden, dat ziet namelijk er visueel niet uit in mijn ogen
Ik denk eerlijk gezegd dat Red Bull deze loophole wilde verbieden in plaatst van de tail/shark fin maar dit is ze niet gelukt. Zeker nu Ferrari en Mercedes de loophole T-vleugel hebben laten zien. Als dit strikt geheim was dan zouden ze er pas in Melbourne mee komen en niet nu al laten zien voor de concurrentie.Damian schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 08:32:
[...]
https://twitter.com/6usgus/status/834831234941538304
Gat in de regulations, gaat vast gefixt worden
[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 24-02-2017 10:48 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Kan nooit lang duren denk ikrik86 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:46:
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Ze mogen onbeperkt aero componenten bouwen en op de wagen monteren.rik86 schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 10:46:
De enige beperkingen in het aero reglement zijn het aantal CFD tflops en windtunnel tijd. Dat betekent dat op een gegeven moment je niet meer kan testen wat je maakt, om te zien of het echt tijdwinst oplevert.
Maar je zal zien dat er de komende maanden veel aero componenten een update zullen krijgen.
Had wel gouden velgen bij de Ferrari verwacht eigenlijk. Interessant ontwerp van de sidepods in ieder geval.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Daarbij, ga er maar vanuit dat de RBR ook een vin heeft. Het verhaaltje van de rake gaat ook intussen niet meer op, want ook de Ferrari en de FI hebben een flinke rake.
Eerste reactie: Chunky.. straks maar eens goed kijken naar de details..
* nachtnet snapt ineens waar die vleugeltjes voor zijn: Dat zijn de nieuwe antennes voor Radio Vettel
(En HAM-Radio..)
* nachtnet snapt ineens waar die vleugeltjes voor zijn: Dat zijn de nieuwe antennes voor Radio Vettel
[ Voor 49% gewijzigd door nachtnet op 24-02-2017 11:08 ]
Zijn deze auto's eigenlijk al gecontroleerd door de FIA? Of kan het nog zo zijn dat de auto's nu nog features hebben die straks toch niet onder het reglement blijken te mogen?
Mijn eerste indruk van die Ferrari is eigenlijk wel positief. Ik zie een boel mooie details. De side pods, die bargeboards, front wing... Ik vind hem er wel puik uitzien. De shark fin ben ik geen fan van, maar die oplossing met dat vleugeltje is best wel nice. En nee, ik ben geen fan van het team.
De Merc is ook opgeknapt, mooie serie vergelijkingsfoto's hierboven!
De Merc is ook opgeknapt, mooie serie vergelijkingsfoto's hierboven!
[ Voor 5% gewijzigd door ATS op 24-02-2017 11:15 ]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
volgens mij word er door de fia alleen gecontroleerd op legaal/illegaal tijdens een race weekend.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:09:
Zijn deze auto's eigenlijk al gecontroleerd door de FIA? Of kan het nog zo zijn dat de auto's nu nog features hebben die straks toch niet onder het reglement blijken te mogen?
zo mogen dus nu en onder het testen ook dingen er opzetten die niet gebruikt mogen worden

Die spiegels op de merc. Quote Craigh Scarborough:
I count 3 bits of kit in the mirror pod! Onboard 'driver' camera, gold lense infrared tyre camera & in the hole a tyre thermal sensor
daarom zit er ook zo'n instap plateau, welke je ook ziet bij senioren vervoer
Is er trouwens buiten de gepresenteerde wagen van Ferrari nog iets gezegd over de binnenkant? (lees: Motor?)
Dank!hjvg schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:15:
[...]
volgens mij word er door de fia alleen gecontroleerd op legaal/illegaal tijdens een race weekend.
zo mogen dus nu en onder het testen ook dingen er opzetten die niet gebruikt mogen worden
Hoewel de Ferrari niet moeders mooiste is vind ik wel dat hij er het meest bijzonder uitziet qua stroomlijn, sidepods en dergelijke.
AchYonix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:16:
De McLaren wordt oranje, kan niet anders:
Zak Brown op Twitter.com

Kan het duidelijker?
ping 127.212.23.124
Ik vind hem absoluut niet lelijk, maar warm krijg ik het er ook niet van.
Dat stomme piemeltje vind ik storender dan die vin.
Dat stomme piemeltje vind ik storender dan die vin.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Artikel 25 van de 2017 FORMULA ONE SPORTING REGULATIONSZahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:09:
25) SCRUTINEERING
25.1 Between 10.00 and 16.00 three days before the race (four days in Monaco) initial
scrutineering of all cars will take place in the garage assigned to each competitor.
[ Voor 12% gewijzigd door Jasphur op 24-02-2017 11:22 ]
Zou wel enorm tof zijn als alles gewoon expres is gedaan om hem oranje te laten lijken en dan gewoon met een zwarte aan te komen
Dat is voor mij nog steeds de Mercedes eigenlijk(terwijl ik totaal geen fan ban). Ja, hij lijkt veel op de auto van de vorige jaren, maar zo vloeiend, zo breed, zoveel details.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:17:
[...]
Dank!
Hoewel de Ferrari niet moeders mooiste is vind ik wel dat hij er het meest bijzonder uitziet qua stroomlijn, sidepods en dergelijke.
De Ferrari moet ik nog erg aan wennen, maar dat kan nog komen.
Oranje is denk ik onvermijdelijk. Kijk ook maar op hun facebook en dergelijke. Alles is met oranje gedaan.Mad-Matt schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:19:
Zou wel enorm tof zijn als alles gewoon expres is gedaan om hem oranje te laten lijken en dan gewoon met een zwarte aan te komen
Ik weet, maar toch. Zou het wel een goede stunt hebben gevonden.Zahariac schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:20:
[...]
Oranje is denk ik onvermijdelijk. Kijk ook maar op hun facebook en dergelijke. Alles is met oranje gedaan.
Ik vind de Merc juist bijzonder slank!NiaX schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:19:
[...]
Dat is voor mij nog steeds de Mercedes eigenlijk(terwijl ik totaal geen fan ban). Ja, hij lijkt veel op de auto van de vorige jaren, maar zo vloeiend, zo breed, zoveel details.
De Ferrari moet ik nog erg aan wennen, maar dat kan nog komen.
Als je de afbeelding op Facebook ziet, lijkt het erop dat McLaren niet zo'n afschuwelijke vin krijgt.. (hopen dan maar)

[ Voor 13% gewijzigd door M@cer op 24-02-2017 11:26 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Best wel logisch. Deze afbeelding staat al een tijd online en als ze dan al een vin zouden tonen geven ze meteen een groot "geheim" wegM@cer schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:25:
Als je de afbeelding op Facebook ziet, lijkt het erop dat er geen vin is bij McLaren
[afbeelding]
Maar je ziet toch duidelijk een vin zitten onder het doek in die foto hierboven?Jasphur schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:26:
[...]
Best wel logisch. Deze afbeelding staat al een tijd online en als ze dan al een vin zouden tonen geven ze meteen een groot "geheim" weg
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
Klopt. Maar die foto staat sinds vandaag pas op het web. Het "Change Your Game" logo staat er al een maandje volgens mij.Wasp schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:29:
[...]
Maar je ziet toch duidelijk een vin zitten onder het doek in die foto hierboven?

Damn die schermen! Of wat zijn dat?
Goeie zaal inderdaad.nachtnet schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:37:
[afbeelding]Blijft een mooi zaaltje voor een launch..(doet mij altijd denken aan de videoclip van Lenny Kravitz.)
"We have a new driver, straight from the Hunger Games! #changeyourgame! Have some live music, Lenny Chrashed-it!!!"
ping 127.212.23.124
RIP launch voor mij vanwege Ziggo-problemen met YouTube (en veel andere sites)
MCL32 klinkt als een AMG model van Mercedes zoals CLS43.
Je bent niet de enigeArnevdS schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:41:

Are you a one or a zero
offtopic:
Hier nog een andere (eerdere) foto van dat zaaltje

Z'n twitterhandle:Yonix schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:16:
De McLaren wordt oranje, kan niet anders:
Zak Brown op Twitter.com
@ZBrownCEO
Jezus, waarom zou je dat in je handle zetten....
Starship Enterprisenachtnet schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:44:
offtopic:
[afbeelding]
balenArnevdS schreef op vrijdag 24 februari 2017 @ 11:41:

bewegende beelden van de Ferrari:
https://twitter.com/kappa224/status/835077881629917184
https://twitter.com/kappa224/status/835077881629917184
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1