‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Op z'n instagramHupske schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:18:
Iemand een link van de stream van Hamilton?

*sowieso
"When you grow up your heart dies"
Ik geef (voor de functie van een F1 coureur) toch echt de voorkeur aan een persoonlijkheid als Bottas boven Hamilton..SmithNL schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:18:
Die Bottas is toch totaal geen match met Hamilton qua persoonlijkheid.. zie 'm staan..
Ik niet, Hamilton is een superster, zo gedraagt hij zich, mag wel eens in dat klinische F1Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ik geef (voor de functie van een F1 coureur) toch echt de voorkeur aan een persoonlijkheid als Bottas boven Hamilton..
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
- Hammilton met zn telefoon
- bottas is saai
- de auto hebben we al gezien
- pixels pixels pixels
- 360 is eerder irritant dan leuke toevoeging
- waarom staan ze maar met zn 4en in de ruimte?
- rommelig, onprofessioneel, niet opbouwend, niet spannend
[ Voor 11% gewijzigd door LoeWn op 23-02-2017 13:23 ]
Precies.Mad-Matt schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ik niet, Hamilton is een superster, zo gedraagt hij zich, mag wel eens in dat klinische F1
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Tja, was wel te verwachten aangezien al die foto's al gelekt waren van z'n proefrondje.DonJunior schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:23:
Wat een anti climax..
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
zie jij een normale camera?Arjantje72 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:23:
Hoe krijg ik normaal beeld?
Nee voor de rijder op de neuspCOW schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:23:
zit er nou een camera op de linkerspiegel (voor de rijder)?
Agree to disagreeMad-Matt schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:20:
[...]
Ik niet, Hamilton is een superster, zo gedraagt hij zich, mag wel eens in dat klinische F1
Ik zie een coureur liefst oncomfortabel en schuchter als hij niet in een auto zit, ipv rappend en instagrammend over randzaken..
Nee 3, dat is Firefox, op Edge is het wel normaal
[ Voor 13% gewijzigd door Arjantje72 op 23-02-2017 13:27 ]
Via de insta van LewisArjantje72 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:23:
Hoe krijg ik normaal beeld?
Dat betekent, stam + t .
Bensimpel
Positieve meneer
Speciaal voor Ham komt deze power + met een smartphone houderpCOW schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:23:
zit er nou een camera op de linkerspiegel (voor de rijder)?
😆 - Denk ook eens om ;)
Dus jij hebt ook geen hobby's naast je normale baan?Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:24:
[...]
Agree to disagree
Ik zie een coureur liefst oncomfortabel en schuchter als hij niet in een auto zit, ipv rappend en instagrammend over randzaken..
Moet zeggen dat ik de lijntjes wel echt heel gaaf gedaan vind...
*sowieso
Zodra hij uit de auto stapt is hij niet direct vrij. Hij is tijdens persconferenties en andere momenten gewoon in dienst van Mercedes F1, gedraag je er dan ook naar.Stefie2010 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:25:
[...]
Dus jij hebt ook geen hobby's naast je normale baan?
Wat hij buiten het circuit doet zal me een zorg wezen.
[ Voor 7% gewijzigd door Suicyder op 23-02-2017 13:28 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Red Bull Racing-coureur Max Verstappen heeft bij Formula One Management een verzoek ingediend voor een andere afkorting. Dat heeft F1Today.net vernomen uit bronnen. De naam van de jonge Nederlander werd in zijn eerste twee jaar in de Formule 1 afgekort tot VES.
Dat kwam doordat VER al was gebruikt voor Jean-Eric Vergne. Hoewel de Fransman al niet meer actief was in de Formule 1, behield hij wel het recht op die afkorting. Dat recht is nu verstreken en met ingang van 2017 wil Verstappen met de afkorting VER rijden.
Bij FOM ligt een aanvraag van Verstappen en zijn management om de aanduiding voor de 19-jarige Red Bull Racing-coureur te veranderen van VES in VER. De commerciële rechtenhouder van de Formule 1 heeft nog niet gereageerd op dat verzoek.
Ik denk dat Mercedes F1 dan de juiste partij is om hem hier op te wijzen als hij zijn werk voor het team niet goed doet. Die kunnen dat beter beoordelen dan buitenstaanders.Suicyder schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:27:
[...]
Zodra hij uit de auto stapt is hij niet direct vrij. Hij is tijdens persconferenties en andere momenten gewoon in dienst van Mercedes F1, gedraag je er dan ook naar.
Niet meer dan terecht lijkt mij toch?Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:29:
In ander nieuws. Management Verstappen heeft verzoek ingediend om de afkorting VER te gebruiken. Het recht dat Jean-Eric Vergne hierop had is verlopen.
[...]
Jammer. Ik vond VES juist wel wat hebben. En ik ben er nu toch wel echt aan gewent.Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:29:
In ander nieuws. Management Verstappen heeft verzoek ingediend om de afkorting VER te gebruiken. Het recht dat Jean-Eric Vergne hierop had is verlopen.
[...]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
[ Voor 4% gewijzigd door M@cer op 23-02-2017 13:31 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
aub niet, toon wat karakter, flair en veel poespas.Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:24:
[...]
Agree to disagree
Dat is ook zeker F1! Lewis speelt die rol perfect, kimi doet het anders - maar is ook zon 'icoon'. Van bottas achtige ja-knikkers zijn er al voldoende. Neej, graag kom uit voor je mening, zeg eens wat discutabels, steek een vinger de lucht in, knijp een pitspoes in de kont etc. Het is niet alleen rondjes rijden - F1 is zo veel meer dan dant
verne?M@cer schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:30:
Waarom niet MAX?Maar inderdaad VER is wel beter dan VES.
Ieder zo zn eigen smaak, prima toch?himlims_ schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:31:
[...]
aub niet, toon wat karakter, flair en veel poespas.
Dat is ook zeker F1! Lewis speelt die rol perfect, kimi doet het anders - maar is ook zon 'icoon'. Van bottas achtige ja-knikkers zijn er al voldoende. Neej, graag kom uit voor je mening, zeg eens wat discutabels, steek een vinger de lucht in, knijp een pitspoes in de kont etc. Het is niet alleen rondjes rijden - F1 is zo veel meer dan dant
Is er ooit al eerder een coureur geweest die van 'naam' gewisseld is? Zo niet... taaadaaa zo wel is VES VER vast de jongste. Weer een record binnen!Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:31:
Ik zou ook lekker VES houden als ik hem was, heeft toch al een stukje bekendheid.
Ik zou even een paar posts terug lezen!
[ Voor 79% gewijzigd door Mad-Matt op 23-02-2017 13:33 ]
"When you grow up your heart dies"
Wel een rare gleuf in de neus.
En die Engelse spreken de R 9/10 keer toch niet uitsjaool schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:33:
Jammer als Max over gaat van VES naar VER. VES klinkt gewoon veel beter.
SCH -> MSCTAA schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:32:
[...]
Is er ooit al eerder een coureur geweest die van 'naam' gewisseld is? Zo niet... taaadaaa zo wel is VES VER vast de jongste. Weer een record binnen!
Jammer genoeg bepaald Max hier helaas niet zoveel zelf over.Mad-Matt schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:40:
Ach, het maakt mij niet uit of het nou VES, VER, MAX of LUL is, moet hij lekker zelf weten
Ja, er is niets veranderd daar...Rivanov schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:17:
HAMmie met z'n mobieltje haha

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
De auto zelf vind ik maar saai qua livery. Wat een gepruts met dat Petronas-logo zeg. Kan dat nou écht niet anders? Vast wel toch? Welke sukkel heeft hier het OK voor gegeven?
Verder wel weer leuke aerodynamische dingen afgaande op de foto's. Zal ongetwijfeld weer vooraan rijden deze Mercedes.
Nee, merp!

Mooiste view tot nu toe vind ik.
Schumacher wellicht, toen zijn broer ook ging rijden? MSC en RSC waren toen hun afkortingen, maar ik weet niet wat het daar voor was.TAA schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:32:
[...]
Is er ooit al eerder een coureur geweest die van 'naam' gewisseld is? Zo niet... taaadaaa zo wel is VES VER vast de jongste. Weer een record binnen!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Yep zo was het álleen zijn telefoon tijdens het voorgesprek, ik vind het wel storend.ATS schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:42:
[...]
Ja, er is niets veranderd daar...
[afbeelding]
Die blauwgroene 'flowlines' zijn wel tof, maar verder is ie wat saai.
Petronas logo was me eerst nog niet opgevallen, dat is wel slecht. 'ETROAS'...
Oh oh Mr. B, oh oh!
en ik heb de indruk dat je bij Epson hele vette fluoriscerende inkt kan krijgen?VincentG schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:48:
Rear wing lijkt zo een strandstoeltje waar een big mama op heeft gezeten.
Die blauwgroene 'flowlines' zijn wel tof, maar verder is ie wat saai.
Petronas logo was me eerst nog niet opgevallen, dat is wel slecht. 'ETROAS'...
ping 127.212.23.124
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
En jij denkt dat Petronas niet op de hoogte is van het design?StealthyPeanut schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:53:
PETRONAS gaat niet blij zijn hiermee denk ik. Alleen vanuit een 90 graden hoek is het goed te zien. Verder is het incompleet
.
Er is hier vandaag al meer over Petronas gesproken dan in de afgelopen 2 seizoenen bij elkaar ;-)LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:56:
[...]
En jij denkt dat Petronas niet op de hoogte is van het design?Schijnbaar zijn ze er wel blij mee, of vinden ze het geen probleem
Precies. Mission AccomplishedTleilaxu schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Er is hier vandaag al meer over Petronas gesproken dan in de afgelopen 2 seizoenen bij elkaar ;-)
Ja niet gek, allemaal nieuwe wagens die door ons beoordeeld dienen te worden héTleilaxu schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Er is hier vandaag al meer over Petronas gesproken dan in de afgelopen 2 seizoenen bij elkaar ;-)
Komt doordat het logo niet netjes uitgelijnd is en we hier op GoT zitten heTleilaxu schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:58:
[...]
Nee, merp!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

http://www.f1today.net/nl...ijdens-filmdag-toro-rosso
VST anyone?sjaool schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 13:33:
Jammer als Max over gaat van VES naar VER. VES klinkt gewoon veel beter.
Liever nu dat ze nog een oplossing kunnen zoeken!Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:08:
Kan een storm in een glas water zijn maar niet echt lekker dat de nieuwe motor er na 6 rondjes mee ophoudt..
Grimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:08:
Kan een storm in een glas water zijn maar niet echt lekker dat de nieuwe motor er na 6 rondjes mee ophoudt..
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Nja laat ze lekkerZahariac schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:10:
[...]
Liever nu dat ze nog een oplossing kunnen zoeken!
Uiteraard, hopelijk zit niet hetzelfde foutje in het blok van de RBR maar daar zou ik niet direct vanuit gaan.
Misschien heeft het ermee te maken dat Sauber sponsors nodig heeft en Mercedes niet echt? Tenminste, dat speelde bij mij wel mee. Ik vind de livery van Sauber fraai, maar ze hebben sponsors nodig.Wom schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:03:
Door het minimale aantal aan sponsoren wat duidelijk op de auto staat straalt hij een soort van rust uit. Bij de Sauber stoorde het gebrek aan sponsoren mij meer gek genoeg. Vind het zeker wat hebben.
Nee, merp!
Ik krijg een deja vuGrimmie187 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:08:
Ehm, de motor is exact gelijk, dus als er iets structureels is, dan heeft ook Red Bull daar last van.LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:12:
[...]
Nja laat ze lekkerZolang de TAG van RBR maar knalt vind ik het allemaal best
Uiteraard, hopelijk zit niet hetzelfde foutje in het blok van de RBR maar daar zou ik niet direct vanuit gaan.
Sarcasme?LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:12:
[...]
Nja laat ze lekkerZolang de TAG van RBR maar knalt vind ik het allemaal best
Que?albino71 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Ehm, de motor is exact gelijk, dus als er iets structureels is, dan heeft ook Red Bull daar last van.
Ligt er toch aan wat ermee aan de hand is? De TAG is een volledig aangepaste versie, met ''dezelfde'' kern.. Dusja zolang het probleem niet in die zogenaamde ''kern'' zit, is het alleen maar goed nieuwsalbino71 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:13:
[...]
Ehm, de motor is exact gelijk, dus als er iets structureels is, dan heeft ook Red Bull daar last van.
Als een Fiat 500 een slecht blok heeft, wilt het niet zeggen dat de Abarth variant dat ook heeft (kans is heul klein, kans dat de kern niet zo goed getest is, is bijna 0%. Alle aanpassingen, die worden zga nu pas getest. De kans dat het in de aanpassingen zit is veel groter..).
[ Voor 24% gewijzigd door LopendeVogel op 23-02-2017 14:17 ]
Het zit volgens het artikel in de ERS. Dacht dat die gelijk aan elkaar waren. Of gebruikt RBR andere electronica?LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:15:
[...]
Ligt er toch aan wat ermee aan de hand is? De TAG is een volledig aangepaste versie, met ''dezelfde'' kern.. Dusja zolang het probleem niet in die zogenaamde ''kern'' zit, is het alleen maar goed nieuws
Nee, het enige verschil is het naamplaatje.LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:15:
[...]
Ligt er toch aan wat ermee aan de hand is? De TAG is een volledig aangepaste versie, met ''dezelfde'' kern.. Dusja zolang het probleem niet in die zogenaamde ''kern'' zit, is het alleen maar goed nieuws
Verder zal ieder team de motor anders afstellen enzo. Maar de onderdelen zijn hetzelfde.
Hoe kom je daar bij? De hele PU is gelijk aan die van Renault...LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:15:
[...]
Als een Fiat 500 een slecht blok heeft, wilt het niet zeggen dat de Abarth variant dat ook heeft (kans is heul klein, kans dat de kern niet zo goed getest is, is bijna 0%. Alle aanpassingen, die worden zga nu pas getest. De kans dat het in de aanpassingen zit is veel groter..).
Ennuh, ligt er aan wat er mee aan de hand is....
Ja, maar ik zeg ook: "Als er iets structureels...."
[ Voor 7% gewijzigd door albino71 op 23-02-2017 14:19 ]
Bron? Want dit heb ik nog nooit eerder gehoord. De kern is naar mijn weten gelijk in zo'n situatie, juist niet alle onderdelen, onderdelen = aanpassingen. Net als dat nu de kans gewoonweg aanwezig is dat RBR meer PK eruit weet te halen dan Renault. TAG lijkt mij dat ook wel bewezen te hebben de afgelopen tijd dat ze het blok veel beter weten te optimaliseren dan Renault?RocketKoen schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:17:
[...]
Nee, het enige verschil is het naamplaatje.
Verder zal ieder team de motor anders afstellen enzo. Maar de onderdelen zijn hetzelfde.
Maar we zullen het horen/lezen wie er ''gelijk'' heeft

Je weet dat TAG Heuer een horloge merk is en niks doet met motorenLopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:19:
[...]
Bron? Want dit heb ik nog nooit eerder gehoord. De kern is naar mijn weten gelijk in zo'n situatie, juist niet alle onderdelen, onderdelen = aanpassingen. Net als dat nu de kans gewoonweg aanwezig is dat RBR meer PK eruit weet te halen dan Renault. TAG lijkt mij dat ook wel bewezen te hebben de afgelopen tijd dat ze het blok veel beter weten te optimaliseren dan Renault?
Mercedes ook wel mager trouwens, met 3 sponsoren? (Petronas, Boss, Epson + kleine qualcomm)
[ Voor 6% gewijzigd door YakuzA op 23-02-2017 14:22 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het is alleen rebrand. De Renault-motor, ongeacht welke naam erop wordt geplakt, blijft de Renault-motor. ICE komt van Renault, ERS komt van Infiniti.LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:19:
[...]
Bron? Want dit heb ik nog nooit eerder gehoord. De kern is naar mijn weten gelijk in zo'n situatie, juist niet alle onderdelen, onderdelen = aanpassingen. Net als dat nu de kans gewoonweg aanwezig is dat RBR meer PK eruit weet te halen dan Renault. TAG lijkt mij dat ook wel bewezen te hebben de afgelopen tijd dat ze het blok veel beter weten te optimaliseren dan Renault?
Nee, merp!
TAG doet toch niks met PU's? Dat is toch een bedrijf die de timing e.d. doet, zoals Rolex?LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:19:
[...]
Misschien kunnen ze wat tips geven m.b.t. de timing van de ontsteking?YakuzA schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:20:
[...]
Je weet dat TAG Heuer een horloge merk is en niks doet met motoren
*badum-tsss*
Er zit 0,0 verschil tussen de Renault motor en de Tag Heuer motor qua performance. Het enige verschil is de naam...LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:19:
[...]
[ Voor 0% gewijzigd door kevlar01 op 23-02-2017 14:22 . Reden: typo ]
Als jij nu even de bron boven water tovert waaruit blijkt dat horlogemaker TAG Heuer zelf wat onderdelen heeft gemaakt om op de Renault ICE te plakken, dan wachten wij hier jouw bericht even af.LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:19:
[...]
Dat ga je niet vinden namelijk, dus waar je dat vandaan hebt...
Hehe doe je nu met opzet zo bijdehand? Dus jij begrijpt werkelijk waar niet wat ik bedoel met de TAG versie?albino71 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:21:
[...]
Als jij nu even de bron boven water tovert waaruit blijkt dat horlogemaker TAG Heuer zelf wat onderdelen heeft gemaakt om op de Renault ICE te plakken, dan wachten wij hier jouw bericht even af.
Dat ga je niet vinden namelijk, dus waar je dat vandaan hebt...
Wacht jij maar lekker mijn bericht af, dit is een discussie, bleh wat kinderachtig zeg.
Ja, dat bijdehand doen doe ik zeker met opzet, want jij vraagt om een bron, dus ik ook...LopendeVogel schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 14:23:
[...]
Hehe doe je nu met opzet zo bijdehand? Dus jij begrijpt werkelijk waar niet wat ik bedoel met de TAG versie?
Wacht jij maar lekker mijn bericht af, dit is een discussie, bleh wat kinderachtig zeg.
Vergeet trouwens niet de smiley, die hebben echt een functie. Dus neem het niet te serieus.
het is maar een forum....
Leg dan uit wat je met TAG versie bedoelt, want ik weet niet beter dan dat de Renault een rebrand (ander naamplaatje) heeft gehad en meer niet.
[ Voor 9% gewijzigd door albino71 op 23-02-2017 14:26 ]
Dit topic is gesloten.
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1