Wat een lelijke grote witte vin
Pfff... deze vin is wel echt lelijk
de vin is wat kaal grijs vind dat bij renault toch mooier
Hij kon volgens mij niet groter.
PSN: Alvanosa
Meer zilverachtig!Zionrage schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:12:
Wat een lelijke grote witte vin
De presentatie van de Williams is op 25 februari.Bensimpel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:10:
[...]
2017 car launches
February 17: Williams FW40, Online preview
February 20: Sauber C36
February 21: Renault RS17
February 22: Force India VJM10, Silverstone
February 23: Mercedes W08, Silverstone
February 24: Ferrari, Fiorano
February 24: McLaren MCL32, Woking
February 26: Red Bull RB13, Online
February 26: Toro Rosso STR12, Barcelona
February 26: Haas VF17, Online
Het 'vleugeltje' achterop de spoiler is wel leuk gedaan... de neus.. met die bochel.. mwah.. niet echt mooi wel?
*sowieso
Holy fuckballs, wat een lelijk ding.
Volgens mij hebben ze de voorkant van vorig jaar gebruikt en die fin is ook wel heel lelijk zo. Minst geslaagde tot nu toe van de 2017 wagens in mijn ogen.
Waarom zit er bij de luchtinlaat boven het hoofd alleen aan de rechterkant een vleugel?
Op een klein blokje zodat je de rake niet kan zien.
ping 127.212.23.124
Jezus wat een lelijk ding zeg. Die vin ziet er niet uit, en ook een een rare bochel in de voorkant van de auto ter hoogte van de voorwielen
Jeetje mina wat een roer achterop, mwhoop mwhoop here comes the ocean liner...
Die vin lijkt groter, doordat ie dus op een blokje staatCFC-Mathijs schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:13:
Jezus wat een lelijk ding zeg. Die vin ziet er niet uit, en ook een een rare bochel in de voorkant van de auto ter hoogte van de voorwielen
ping 127.212.23.124
Dat is een camera en de plaats daarvan wisselt per coureur.MuddyMagical schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:12:
Waarom zit er bij de luchtinlaat boven het hoofd alleen aan de rechterkant een vleugel?
tja echt mooi vind ik hem nou niet. vooral de neus...
Aparte neus, mooi dat daar verschil in zit.
Die vinnen bij de Sauber en Renault vond ik wel tof, maar deze... maak hem een andere kleur en het is stukken beter
Die vinnen bij de Sauber en Renault vond ik wel tof, maar deze... maak hem een andere kleur en het is stukken beter
'Is it as fast as it is beautiful'..shure hope not!
Hahaha, die pumps van de interviewster hebben ook een vin.
ping 127.212.23.124
Inderdaad, die hump vlak voor de cockpit

Wat een lelijke auto. Vooral die neus, ziet er niet echt aerodynamisch uit. Ze zullen het wel getest hebben..
Scherp! Die vleugels zie je ook achterop de vleugel.. dat is wel leuk gedaan.pjottum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:14:
*sowieso
heeft iemand een emmertje??
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Die bult in combinatie met de vin, dit wordt dus de dolfijn?
ping 127.212.23.124
Poseidons drietand
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Foto!pjottum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:14:
Da's wel heul veel rake
Jammer dat er geen sponsoring of graphics op die vin zitten, nu is het zo'n kaal vlak.
En inderdaad, lijkt op de 2012 style trapsneus. Vind de Renault toch de mooiste tot nu toe.
Opvallend dat er geen sponsors op de vin staan. Tijdelijke versie? Op het laatste moment gewijzigd?
Wel echt een misbaksel verder..
Wel echt een misbaksel verder..

Doet me denken aan de Multipla! *pakt emmer*
Zou die neus iets te maken kunnen hebben met de lengte van Ocon? Volgens mij nu de langste coureur op de grid.
Misschien dat Hulkenberg eindelijk geluk heeft dat ie bij Renault zit en niet meer bij FI? Het lijkt me waarschijnlijker dat Renault de 5e plek pakt dan dat FI dat doet.
Maar er kan nog van alles gebeuren en het uiterlijk van de auto's zegt niet alles.
Maar er kan nog van alles gebeuren en het uiterlijk van de auto's zegt niet alles.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Die vin zal een placeholder zijn voor de echte. Ik hoop ook voor de neus, maar gezien de andere auto's zal dat wel niet. Allemaal met zo'n knobbel voorop. En weer ontwerpers 1-0 tegenover de FIA.
Opvallender vind ik dat nergens Mercedes staat.
Opvallender vind ik dat nergens Mercedes staat.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Weet je wat? Ik denk dat dit een echte Decoy wagen is... Lijkt echt nergens over te gaan.. Ik ga er maar vanuit dat ze voor AUS echt een totaal andere wagen hebben..
Brrr...
echt niet moeders mooiste...
Brrr...
echt niet moeders mooiste...
LOL.. Bij de FI lijkt het echt erop dat ze op het laatste moment ook bedachten dat ze er een haaienvin op moesten hebben zitten.. Wat een plank zeg.
Je kunt mij niet vertellen dat dat iets doet..
Je kunt mij niet vertellen dat dat iets doet..
-
Ja, zijn knieën zitten in die bobbelperpixel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:19:
Zou die neus iets te maken kunnen hebben met de lengte van Ocon? Volgens mij nu de langste coureur op de grid.
2012 called, they want their nose back
Doelstelling P3 in WCC? (dan mag ik hopen dat ze nog wat andere onderdelen hebben liggen..)
Hier de vleugels achter op de... euh.. vleugel. Zelfde als op de hakken van mevrouw.

*sowieso
Site van FI is acuut downgegaan, dus, tja.StevoMark10 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:24:
Iemand al wat high-res foto's gevonden?
ping 127.212.23.124
Wacht maar, bij de eerste race zul je zien dat dat ding scharniert en zeilt 'ie op het rechte stuk iedereen voorbij
Ook daar staan ze nog niet oppjottum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:24:
[...]
Site van FI is acuut downgegaan, dus, tja.
pjottum schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:14:
Die mevrouw heet Natalie Pinkham.. (nooit F1-Report gekeken?DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:23:
[...]
Hier de vleugels achter op de... euh.. vleugel. Zelfde als op de hakken van mevrouw.![]()
[afbeelding]
Volgens mij hebben ze hem 90 graden gedraaid in de windtunnel

2012 en 2014 hebben dit als kindje gekregen.

Dude...nachtnet schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:25:
[...]
[...]
Die mevrouw heet Natalie Pinkham.. (nooit F1-Report gekeken?)
[afbeelding]

*sowieso
Wat een verschrikkelijk lelijk ding

Knowledge reigns supreme over nearly anything
lijkt wel een zeilboot zo, met dat enorme zeil, en de roeren achterop..
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
ik moest hieraan denkenKorras schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:27:

..: Ericsson GF768 - Siemens S25 - Siemens S40 - Nokia 6610 - Qtek 8310 - HTC HD2 - HTC Desire - iPhone 4 - HTC 8X - Nokia Lumia 920 - iPhone 6 - iPhone 7 - iPhone XR - iPhone 13:..
RB is de enige zonder 'shark fin', ben benieuwd hoe snel de andere teams hem er weer afslopen als RB veeel sneller blijkt.
http://www.marca.com/en/m...b64ee5fdeaad408b457e.htmlAfter attempting to eliminate the advantage of the 'shark fin' (providing air intake to the rear wing) at F1 working group meetings, Red Bull will be the only team in 2017 not using this tactic.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Bensimpel
Positieve meneer
Als we Ham moeten geloven is de nieuwe merc ook een bootKorras schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:27:
😆 - Denk ook eens om ;)
Of andersom, kan natuurlijk ookChiron schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:29:
RB is de enige zonder 'shark fin', ben benieuwd hoe snel de andere teams hem er weer afslopen als RB veeel sneller blijkt.
[...]
http://www.marca.com/en/m...b64ee5fdeaad408b457e.html
Wat een lengte verschil haha

in de neus lijkt nog wel iets interessants te zitten:
maar ik wacht verder nog even op de tech-analyse van o.a. Craig Scarborough e.a.

maar ik wacht verder nog even op de tech-analyse van o.a. Craig Scarborough e.a.
Ze gaan sowieso bij de eerste tests niet met de 'definitieve' wagen rijden
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Denk ook van niet.. Misschien dat ze nog ergens een verstopt "Brawn" idee hebben..Chiron schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:31:
[...]
Ze gaan sowieso bij de eerste tests niet met de 'definitieve' wagen rijden
Dit lijkt trouwens wel de breedste wagen tot nu toe. (qua sidepods dan..)
[ Voor 11% gewijzigd door nachtnet op 22-02-2017 15:34 ]
Wat een gedrocht die FI zeg...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Gelukkig nog iets om naar te kijken, de helm van Ocon
Bensimpel
Positieve meneer
Sauber gaat vandaag ook de nieuwe auto filmen in Barcalona. Weet iemand hier meer van?
😆 - Denk ook eens om ;)
Nou dit is duidelijk, de lelijkste auto van de grid in 2017 en dat durf ik vast te leggen zonder de rest te hebben gezien
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Hoe komt het toch dat Perez op foto's altijd zo'n dikke kop heeft. Heeft hij ook op de F1 2016 game cover. Terwijl dat normaal op camera helemaal niet het geval is.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zul je zien dat MERC ook zo'n bult heeftMad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:38:
Nou dit is duidelijk, de lelijkste auto van de grid in 2017 en dat durf ik vast te leggen zonder de rest te hebben gezien
+1Mad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:38:
Leuk detail is dat Ocon AMG boven z'n vizier heeft staan en Perez het FI logo
Ik vind ook Mercedes danwel AMG de grote afwezige op de Force India..
MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue
Dit was toch wel even een domper moet ik zeggen. We waren de week zo goed begonnen. Maar ik kan gewoon niks aan die auto vinden wat ik mooi vind.
De bandenZahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:48:
Dit was toch wel even een domper moet ik zeggen. We waren de week zo goed begonnen. Maar ik kan gewoon niks aan die auto vinden wat ik mooi vind.
Vallen bijna niet op als je ziet hoe lelijk deze auto is.
De enige reden die ik kan bedenken voor de neus is dat ze een vergelijkbare vering/ophanging gebruiken als MERC/RB.
Twitter loopt ook niet vol met enthousiaste tweets.. (was gisteren een heel ander verhaal..)
Twitter loopt ook niet vol met enthousiaste tweets.. (was gisteren een heel ander verhaal..)
[ Voor 29% gewijzigd door nachtnet op 22-02-2017 15:52 ]
Het is dan ook stiekem Montoya.Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:38:
Hoe komt het toch dat Perez op foto's altijd zo'n dikke kop heeft. Heeft hij ook op de F1 2016 game cover. Terwijl dat normaal op camera helemaal niet het geval is.
En wat is er omhoog met die ducts? Er gaat duidelijk lucht die neus in, maar ik zie geen uitgang.nachtnet schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:51:
De enige reden die ik kan bedenken voor de neus is dat ze een vergelijkbare vering/ophanging gebruiken als MERC/RB.

Naast de eh, nou ja, penis.
Nee, merp!
Livery werkt helaas ook niet mee, de 'oude' FI met de wit/groen/oranje kleuren stond ze mi beter dan het anonieme zilver/zwart met een streepje oranje.
De neus kan je eigenlijk geen penis noemen, die eer was er voor de VJM07
De neus kan je eigenlijk geen penis noemen, die eer was er voor de VJM07
Lucht gaat er aan de achterkant gelijk weer uit. Je kan in het rechter gat het licht op de grond doorlopen.PauseBreak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:00:
[...]
En wat is er omhoog met die ducts? Er gaat duidelijk lucht die neus in, maar ik zie geen uitgang.
[afbeelding]
Is vast als koeling voor de coureurs bedoelt.PauseBreak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:00:
[...]
En wat is er omhoog met die ducts? Er gaat duidelijk lucht die neus in, maar ik zie geen uitgang.
[afbeelding]
"When you grow up your heart dies"
WEH dropt ook foto's van zijn nieuwe helm richting het internet..

past niet helemaal bij de Sauber

@PauseBreak Geen idee wat die neusgaten doen.. Wacht nog op toelichting van Scarbs..

past niet helemaal bij de Sauber

@PauseBreak Geen idee wat die neusgaten doen.. Wacht nog op toelichting van Scarbs..
[rant mode]Mad-Matt schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:38:
Wat een E-Norm gezeik weer! De kleurrrrrr is niet leuk de Vin is te groot.
Als je niets hebt te melden behalve je eigen mening doe dat dan niet hier maar op datebook.
[/rant mode]
Het lijkt erop dat de presentatie van de F1 2017 bolides weinig van doen hebben met de F1 2017 bolides die gaan rijden in de 1e wedstrijd in Melbourne.
Eerst maar eens kijken hoe de F1 2017 bolides eruit zien in de 1e test @ Catalunya
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Moet helpen tegen zweetvoeten.PauseBreak schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 16:00:
[...]
[afbeelding]
Maar kan er ook niet echt warm van worden. Dacht dat we de tijdperk van een getrapte neus wel achter ons gelaten hadden..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1