Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Als ik dat nu vergelijk met de helm van dit jaar:garriej schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 09:51:
[...]
Hier een foto van dit artikel: http://www.volkskrant.nl/...huisrace-op-spa~a4365721/ Blijkbaar viert hij hier de tweede start positie op spa.
[afbeelding]

Dan zie ik niet hoe Jumbu nu een "prominentere" plek op de helm gekregen heeft.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Volgens mij staat het vizier nu zelfs op een kiertje. Als je het dichtdoet dan zie je het nog slechter...ATS schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:07:
[...]
Als ik dat nu vergelijk met de helm van dit jaar:
[afbeelding]

Ja, exactkevlar01 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:09:
[...]
Volgens mij staat het vizier nu zelfs op een kiertje. Als je het dichtdoet dan zie je het nog slechter...
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Ik vind wel dat je gelijk hebt, een team als Mercedes heeft dit soort hypegedrag niet nodig. Ik vond de actie van Williams om renders van een minimaal aangepaste 2017 chassis te tonen al helemaal onzin.Fugitive2008 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:21:
Ergens vind ik het een beetje jammer dat mercedes vandaag teasers de ether op knalt. Mooi als het zo uit mag zien en geweldig team maar ze weten ook dat ze een van de populairste teams zijn en nu halen ze vind ik (IMHO!) de hype een beetje weg bij een kleiner team als Force India dat vandaag hun auto mag showen aan de wereld.
Beetje azijn reactie i know, je m'excuse maar zo een lichtelijk gevoel heb ik.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Ben ik nou zo OCd'erig of zit het logo van Exact niet recht en off center?ATS schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:07:
[...]
[afbeelding]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Imo zit het exact in het midden. Maar het kan ook aan mij liggenJasphur schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Ben ik nou zo OCd'erig of zit het logo van Exact niet recht en off center?
Are you a one or a zero
De foto is niet recht van voren volgens mij.Jasphur schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Denk dat dat komt door de ronding van de helm en de hoek van de foto. Maar hij lijkt schreef ja.Jasphur schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:15:
[...]
Lijkt indd of de helm verschoven is / de foto niet recht is genomenTleilaxu schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:17:
[...]
De foto is niet recht van voren volgens mij.
Are you a one or a zero
#wewachtenopvanmiddag
#wehebbennietandersomovertepraten
#tweakersmetocd
Waiting on the world to change
Ziggo Sport is er wel.Martinspire schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 10:42:
[...]
Eigenlijk wel jammer dat Ziggo Sport dat ook niet gewoon uitzendt. Het is niet bepaald moeilijk te regelen lijkt me en het is niet alsof ze wat beters uit te zenden hebben.
Of tenminste Rick Winkelman (commentator F1 vrije trainingen & NASCAR) was gister bij Renault. Heeft ter plekke een interview met Jarno Opmeer gedaan, en uitgezonden op Facebook.
Wel in het midden, maar niet recht. Links is iets hoger dan rechts. De E zit iets over het randje.Jasphur schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:15:
Volgens mij weten ze met dit soort zaken precies welke plekken het beste 'tonen' op tv etc.. Komend jaar gaan er genoeg shots van de blik van Max geschoten worden in de pit (met vizier omhoog). Dan komt dat Jumbo logo misschien zelfs beter in beeld dan dat het logo bij zijn kin hangt (misschien meer bewegende shots..?)..ATS schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:07:
[...]
Het is maar een gedachte hoor, pin me er niet op vast
[ Voor 0% gewijzigd door D-Ed op 22-02-2017 12:17 . Reden: gedacht = gedachte ]
Ja ok, maar wordt daar ook wat van uitgezonden? En ik had het meer over het live uitzenden van de presentatieRyur schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:06:
[...]
Ziggo Sport is er wel.
Of tenminste Rick Winkelman (commentator F1 vrije trainingen & NASCAR) was gister bij Renault. Heeft ter plekke een interview met Jarno Opmeer gedaan, en uitgezonden op Facebook.
Ik zie het wel hoor. Er komen natuurlijk nog al wat van zulke shots voorbij, dan sta je er nu als jumbo wel op en anders niet.ATS schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 11:07:
[...]
[afbeelding]
[ Voor 15% gewijzigd door Sandyman538 op 22-02-2017 12:22 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Dat live-verslag teruglezen geeft me keer op keer nog kippenvelSandyman538 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:21:
[...]
Ik zie het wel hoor. Er komen natuurlijk nog al wat van zulke shots voorbij, dan sta je er nu als jumbo wel op en anders niet.

Ben benieuwd wat FI laat zien vanmiddag. Vond hun auto's eigenlijk altijd al gaaf, zeker de laatste paar, en hoop dat ze dat kunnen overtreffen. En als Mercedes morgen inderdaad met die blauwe accenten op de wagen komt... wow!
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Blauwe accenten? eerder die kleuren van Petronas en donkerzilvergrijs. Zoals 2016 maar dan op een 2017 bolide.Migrator schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:26:
Jumbo heeft in ieder geval al bereikt dat iedereen over ze praat
Ben benieuwd wat FI laat zien vanmiddag. Vond hun auto's eigenlijk altijd al gaaf, zeker de laatste paar, en hoop dat ze dat kunnen overtreffen. En als Mercedes morgen inderdaad met die blauwe accenten op de wagen komt... wow!

en nog even deze:

& Leesvoer:
Motorsport - Tech analysis: Dissecting the new Renault R.S.17
Aerodynamica liegt niet natuurlijk.
Nog een bijkomend voordeel; nieuwe sponsorruimte, ook nog eens perfect plat.
(even zoeken naar foto's)

[ Voor 85% gewijzigd door nachtnet op 22-02-2017 13:08 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Precies...Sandyman538 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 12:21:
[...]
Ik zie het wel hoor. Er komen natuurlijk nog al wat van zulke shots voorbij, dan sta je er nu als jumbo wel op en anders niet.
Jumbo is een persoonlijke sponsor van Max. niet een sponsor van het team. Ze krijgen een klein plekje, maar wel een heel fijn plekje
Hoeveel persoonlijker wil je het krijgen. Shots zoals Sandyman538 al aangeeft komen behoorlijk veel voor.
Close up. focus op de ogen. Max geconcentreerd beeldvullend. Niet de auto. Maar Max.
En daarbij valt de kin (en zeker de onderkant van de kin) van de helm heel vaak buiten beeld.

Als je dat vergelijkt met de plek die ze hadden....dan begrijp ik heel goed dat de nieuwe plek prominenter genoemd wordt en dat Jumbo daardoor ook flink vaker duidelijk in beeld zal zijn. Juist omdat ze maar een klein logo hebben.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
@andrewbensonf1
The McLaren is going to be orange and white, I'm told
FWIW
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Niet alleen Andrew bevestigt Oranje, ook Jullien Febreau (Canal+ F1) bevestigt Oranje.. Kan niet wachten..Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:27:
Andrew Benson
@andrewbensonf1
FWIW

Waarom is bijna elke auto mooier met grotere velgen behalve een f1 auto (of vergelijkbaar)?nachtnet schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:36:
[...]
Niet alleen Andrew bevestigt Oranje, ook Jullien Febreau (Canal+ F1) bevestigt Oranje.. Kan niet wachten..
[afbeelding]
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Ik vind een F1 met grotere velgen ook mooi hoorZahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:38:
[...]
Waarom is bijna elke auto mooier met grotere velgen behalve een f1 auto (of vergelijkbaar)?

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Overigens, ik vond de 17" velgen op een F1 wagen helemaal niet verkeerd. Jammer dat dat niet doorgegaan is.
18"Señor Sjon schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:44:
Skysports streamt zonder regiolock de presentatie uit van de FI straks begreep ik. Dus lekker meekijken.
Overigens, ik vond de 17" velgen op een F1 wagen helemaal niet verkeerd. Jammer dat dat niet doorgegaan is.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Ik vind dit er echt uit zien alsof ze de velgen van een willekeurige golf hebben gepakt. Smaken verschillen gelukkig maar ik vind het nikskevlar01 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:47:
Mwa, ik krijg bij die grote velgen een beetje teveel het 'Formule E' gevoel...
[afbeelding]

Brrr, ik kan niet aan de FE auto's wennen.
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Linkje!Señor Sjon schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:44:
Skysports streamt zonder regiolock de presentatie uit van de FI straks begreep ik. Dus lekker meekijken.
...
http://www.skysports.com/...ch-live-on-sky-sports1234
Vraagje, is het om 2 uur Nederlandse tijd of..?
15:00 NL tijd.Pyr0_ schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:55:
[...]
Linkje!![]()
Bensimpel
Positieve meneer
14:00 UK is 15:00 NLPyr0_ schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:55:
[...]
Linkje!![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
[PSN: DeTjuK] Follow your instinct, no one beats you with character and balls.
Vind ik helemaal niet erg, vond dat zwart toch al nooit iets hebben beetje inspiratieloos en onopvallend. Laat maar komen!DeTjuk schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:58:
Nog meer 'bewijs' van een oranje McLaren: https://twitter.com/McLarenF1/status/834374047379107840
Bensimpel
Positieve meneer
Of Mclaren is iedereen aan het trollen en de kleu is gewoon roze.DeTjuk schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:58:
Nog meer 'bewijs' van een oranje McLaren: https://twitter.com/McLarenF1/status/834374047379107840

😆 - Denk ook eens om ;)
Kijk maar eens naar die fotos op twitter/instagram/facebook van McLaren in negatief perspectief. Ik zeg het al vanaf het begin.Rivanov schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:27:
Andrew Benson
@andrewbensonf1
FWIW
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Wil je nu een koekje?daniellammers schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:23:
[...]
Kijk maar eens naar die fotos op twitter/instagram/facebook van McLaren in negatief perspectief. Ik zeg het al vanaf het begin.
Ja lekker
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
Niet dat het plaatje mooi is, maar ik kan me zomaar indenken dat een livery waar roze en zwart de hoofdrol hebben er super goed uit kan zien.Bensimpel schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:02:
Of Mclaren is iedereen aan het trollen en de kleu is gewoon roze.![]()
Even een quick and dirty shopje...sanderb schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 13:25:
[...]
Precies...
Jumbo is een persoonlijke sponsor van Max. niet een sponsor van het team. Ze krijgen een klein plekje, maar wel een heel fijn plekje

Voor de OCD-ers onder ons, ik kan niet garanderen dat het logo Exact in het midden zit.
[ Voor 12% gewijzigd door sjaool op 22-02-2017 14:39 ]
"When you grow up your heart dies"
Het is wel een topweek zo. Kan ook niet wachten op maandag. Ben heel benieuwd wat de eerste testen gaan brengen. En of er een team is die een loophole heeft gevonden in het reglement.
Dat zal altijd spannend zijn, en laat ik hopen op RBR die Mercedes te kakken zet.Zahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:45:
[...]
Het is wel een topweek zo. Kan ook niet wachten op maandag. Ben heel benieuwd wat de eerste testen gaan brengen. En of er een team is die een loophole heeft gevonden in het reglement.
Op die siteStevoMark10 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:47:
Dit concept voor de nieuwe Red Bull ziet er ook vet uit zeg. Leuk detail is dat Kvyat in de auto zit

Wow
Die site heeft mooie renders. Alleen er is totaal niet gekeken naar de reglementen of uberhaubt de bandenmaten

Gaaf, banden zo breed als mijn Fiesta.
ping 127.212.23.124
Wel hele breede sidepods kun je flink wat blikjes energiedrank in kwijtStevoMark10 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:47:
Dit concept voor de nieuwe Red Bull ziet er ook vet uit zeg. Leuk detail is dat Kvyat in de auto zit
maar als Ferrari er maar een beetje op lijkt , dan is het smullen.Zahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:50:
[...]
Die site heeft mooie renders. Alleen er is totaal niet gekeken naar de reglementen of uberhaubt de bandenmaten
Volledig mee eens! Ben ook echt benieuwd naar de hele top 3 eigenlijk.Bestla schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:51:
[...]
maar als Ferrari er maar een beetje op lijkt , dan is het smullen.
Ookal ziet hij er erg wreed/wicked uit toch heb ik een angstgevoel mbt die voorvleugels.
Het zou mij niet heel erg verbazen als er over een race of 10 besloten werd om die voorvleugel in te korten omdat elke rijder hem er af blijft rijden, het lijkt mij alsof er eigenlijk teveel materie voor de voorwielen hangt. (ookal vind ik het er erg gaaf uitzien net als iedereen hier denk ik.)
How do you save a random generator ?
Het is of heel klein. .of fullscreen.. (beetje jammer)Zahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 14:58:
Voor degene die het live willen volgen. Er is gewoon een gratis stream van Skysports zelf.
*sowieso
(ctrl +) kan je inzoomen, komop je bent toch een tweaker.DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:00:
[...]
Het is of heel klein. .of fullscreen.. (beetje jammer)
scaling aanzetten..DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:00:
[...]
Het is of heel klein. .of fullscreen.. (beetje jammer)
* Wom is aan boord van de hype-train!
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Och och.. sorry hoor #lekkervriendelijk
*sowieso
nee want hij zit veilig in UK, die hebben al gekeken naar de zaak tegen hem, en vinden het niet nodig om hem uit te leveren.MaXeRs schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:02:
Zou de politie buiten de zaal staan ?
ctrl scrollen is nog luier anders.Zahariac schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:01:
[...]
(ctrl +) kan je inzoomen, komop je bent toch een tweaker.
Ze hebben in ieder geval geen modepolitie nodig zoals de Renault-coureurs gisteren.

Yup ! ontworpen door Pierre KomoBoinkie schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:06:
Over overalls gesproken. Gaat Ferrari weer in die juten zakken denken jullie?
*sowieso
Ben ik de enige die de overalls van Renault juist mooi vind en deze maar saai?iTeV schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:06:
de overalls zijn in iedergeval beter als die van gisteren
Veel veschillende kleuren, hoop logo's.. patronen..
Stond IIRC in OPDonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
Hoe weten we eigenlijk wanneer welke auto onthuld wordt. Toevallig heb ik nu Renault en dan nu Force India gezien.. maar wil eigenlijk juist Red Bull, Ferrari en Mercedes zien.
Are you a one or a zero
Was ook met een knipoog bedoeldDonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:06:
[...]
Och och.. sorry hoor #lekkervriendelijk
http://www.gpupdate.net/nl/DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
Hoe weten we eigenlijk wanneer welke auto onthuld wordt. Toevallig heb ik nu Renault en dan nu Force India gezien.. maar wil eigenlijk juist Red Bull, Ferrari en Mercedes zien.
aan de rechterkant staan wanneer de volgende zijn.
Mercedes is morgen. In de TS van dit topic staat een overzicht. Alle aankondingen zijn eh, aangekondigd...DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Mercedes is morgen. Ferrari McLaren Vrijdag en Red Bull Zondag met TR en Haas.DonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
Hij staat nog onder het doek.Jackson6 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:09:
Kan iemand wat screens plaatsen, zit op werk.
Bensimpel
Positieve meneer
2017 car launchesDonJunior schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:08:
February 17: Williams FW40, Online preview
February 20: Sauber C36
February 21: Renault RS17
February 22: Force India VJM10, Silverstone
February 23: Mercedes W08, Silverstone
February 24: Ferrari, Fiorano
February 24: McLaren MCL32, Woking
February 26: Red Bull RB13, Online
February 26: Toro Rosso STR12, Barcelona
February 26: Haas VF17, Online
😆 - Denk ook eens om ;)
nog niet onthult, nog aan het praten met de coureursJackson6 schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:09:
Kan iemand wat screens plaatsen, zit op werk.
Komt ie!Catmandos schreef op woensdag 22 februari 2017 @ 15:10:
[...]
nog niet onthult, nog aan het praten met de coureurs
*sowieso
Dit topic is gesloten.
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1