My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
edit: Yup. Het is een Nederlander
[ Voor 35% gewijzigd door LoeWn op 21-02-2017 15:45 ]
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Je zou zeggen dat YouTube/Google daar geen moeite mee zou hebben, dit hebben ze wel eens eerder gedaan op grotere schaal.Bensimpel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:42:
Die stream heeft er maar moeilijk mee met 35k mensen
Leuk dat er een NL-er bij zit
Waiting on the world to change
Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets
You won't catch me driving a racecar that I've build. - Colin Chapman
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Bensimpel
Positieve meneer
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor lijntje ze daar lokaal hebbenpinda powerrr schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:45:
[...]
Je zou zeggen dat YouTube/Google daar geen moeite mee zou hebben, dit hebben ze wel eens eerder gedaan op grotere schaal.
Leuk dat er een NL-er bij zit
😆 - Denk ook eens om ;)
De FB feed schokt ook. Ik denk dat de bron niet zuiver is.Bensimpel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:47:
[...]
Ligt er natuurlijk ook aan wat voor lijntje ze daar lokaal hebben
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Opvallend dat Renault kiest voor een rechte achtervleugel? Tot nu toe hebben de andere wagens allemaal een schuin oplopende achtervleugel.StevoMark10 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:41:
In Enstone kijken ze mee in de fabriek. Hier is al wat meer te zien van de achtervleugel.
[afbeelding]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Qua investeringen niet heel gek, beetje hetzelfde verhaal (showtje) als voetbalclubs, om een voorbeeld te geven: "New Roda JC co-owner: I want Champions League football in five years".alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:41:
[...]
Is voor een team wat pas zijn 2de jaar ingaat qua herstructurering lachwekkend om te zeggen.
Daarnaast kan een doelstelling beter wat te hoog gegrepen zijn dan andersom, en ik denk dat dit ook wel een team kan zijn die één van de beste sprongen kan gaan maken dit jaar, gezien de 2017 focus die ze al lang hebben en de investeringen die ze hebben gedaan.
Ben benieuwd, hopen dat ze wat leuke en diepgaande vragen stelt.Rivanov schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:48:
Oh cool. Helmut Marko morgen bij Jinek.
[ Voor 14% gewijzigd door yorkick op 21-02-2017 15:50 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Dat bedoel ikJackBol schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:47:
[...]
De FB feed schokt ook. Ik denk dat de bron niet zuiver is.
😆 - Denk ook eens om ;)
Al gemeldRivanov schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:48:
Meestal hebben ze ook een paar verschillende vleugels, afhankelijk van het circuit. Dus ligt er maar net aan welke er op zit met de presentatie.Grimmie187 schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:48:
[...]
Opvallend dat Renault kiest voor een rechte achtervleugel? Tot nu toe hebben de andere wagens allemaal een schuin oplopende achtervleugel.
[ Voor 15% gewijzigd door alwaysleft op 21-02-2017 15:50 ]
#hoedanRivanov schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:48:
Edit: Ik had het nog niet gelezen dus bedankt voor de (extra) melding
[ Voor 18% gewijzigd door swv op 21-02-2017 15:51 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Met max achter het stuur, hoe lang doet die er van over?
😆 - Denk ook eens om ;)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
WIJ WILLEN GEWOON DE AUTO ZIEN!!!!
Met die Tesla's die op schiphol staan, niet heel langBensimpel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:52:
[...]
Net zo lang als iedereen: hij staat ook gewoon in de file...Bensimpel schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:52:
[...]

Talking heads...
[ Voor 25% gewijzigd door ATS op 21-02-2017 15:53 ]
Wat een lelijke overall's zeg...
Bensimpel
Positieve meneer

Die broek mochten ze wel even strijken
😆 - Denk ook eens om ;)
39
Ik ook niet, of het moet nog komen. Laatbloeier enzoalwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 15:53:
Palmer. Ik weet het nog niet met hem. Jullie? Nog niet heel overtuigd.
De Scuderia heeft het er ook lastig mee, zoveel emotionele Italianen
[ Voor 16% gewijzigd door daniellammers op 21-02-2017 15:58 ]
Bensimpel
Positieve meneer
Alain: "win very soon"
😆 - Denk ook eens om ;)
en ja dan heb je meestal oook wat meer van dit gezeur
gewoon 2 plaatjes ofzo op twitter plaatsen was volgens sommigen ook niet goed
Wat een graftakkeherrie trouwens.
[ Voor 20% gewijzigd door DJTimo op 21-02-2017 16:02 ]
[ Voor 41% gewijzigd door pCOW op 21-02-2017 16:02 ]
mijn signature is bewust leeg :-)
Laat die wagen maar zitten.
Meer zwart als dat ik verwacht had welDJTimo schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:02:
Tromgeroffel.......Hij is GEEL met ZWART. Die zag ik niet aankomen.
nou kappen met die lichten, wil gewoon die auto goed zien...
[ Voor 12% gewijzigd door garriej op 21-02-2017 16:02 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
*sowieso
Gaat dit nu elke keer twintig keer herhaald worden? Beetje topicvervuiling, wen er maar aan.alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:02:
Grote vin achter airbox. Lelijk!

en ik weet zelf nog niet echt wat ik daarmee bedoel
Ik word er niet heel enthousiast van, maar het is ook zeker niet lelijk

[ Voor 41% gewijzigd door iTeV op 21-02-2017 16:04 ]
Are you a one or a zero
Same here. Vorig jaar had ik echt een "Wow vet" gevoel bij de Renault. Dat ding zag er gewoon strak uit. Dit is zo druk.. jammer.LoeWn schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:03:
mijn reactie was: hmmm
en ik weet zelf nog niet echt wat ik daarmee bedoel
Ik word er niet heel enthousiast van, maar het is ook zeker niet lelijk
*sowieso
[ Voor 11% gewijzigd door ATS op 21-02-2017 16:04 ]
Inderdaad.mathy_ schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:03:
Wow dat ziet er goed uit.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Hoorde het ook. Dus die auto ziet er heeeeel anders uit straks.ATS schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:04:
Ok, dit is dus niet wat er in Barcelona op de baan gaat komen, dit is opgebouwd uit prototype onderdelen...
Doe dan geen presentatie denk ik dan.
[ Voor 35% gewijzigd door Fugitive2008 op 21-02-2017 16:07 ]
Ik denk dat het niet gaat opvallen. Dat de presentatie anders geen zin heeft snapt Renault ook wel.alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:05:
[...]
Hoorde het ook. Dus die auto ziet er heeeeel anders uit straks.
Waar het hun om gaat is zo snel mogelijk een rondje op het circuit te rijden, niet of zo'n vin achterlijk is of nietdevil-strike schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:05:
Ook weer zo'n achterlijke vin, vind persoonlijk niet mooi.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
"When you grow up your heart dies"
De wagen zal er in Australie weer anders uitzien als in Barcelona. En in China ook weer.alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:05:
[...]
Hoorde het ook. Dus die auto ziet er heeeeel anders uit straks.
Ze kunnen tegenwoordig zo snel onderdelen vervaardigen dat deze wagen het hele seizoen door veranderd.
De lage vleugel is onderdeel van het technisch regelement van 2017.ArnevdS schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:07:
Zo'n haaienvin is iets, ik weet niet zo wat of ik het mooi vind, maar samen met zo'n hele lage achtervleugel is het wel apart. Of hebben ze een andere, hogere vleugel in Barcelona?
[ Voor 30% gewijzigd door JackBol op 21-02-2017 16:08 ]
Vast door CNN bedacht. Sad!alwaysleft schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:02:
Grote vin achter airbox. Lelijk!
Die had gewoonweg verboden moeten worden wat mij betreft, doet werkelijk afbreuk aan het geheel. 2009 all over againdevil-strike schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:05:
Ook weer zo'n achterlijke vin, vind persoonlijk niet mooi.
Testing, one, two ...
Bensimpel
Positieve meneer
Morgen Force India

😆 - Denk ook eens om ;)

[ Voor 106% gewijzigd door daniellammers op 21-02-2017 16:12 ]
Nee, merp!
Zeker! En vond de achterkant er ook erg mooi uitzien, met de lage vleugel en brede banden, niet onbelangrijk, volgens mij worden de onboard beelden hierdoor nog een stuk toffer! Iemand al een foto van de achterkant dit keer?PauseBreak schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 16:18:
Ik denk dat we stilletjes aan mogen gaan concluderen dat in ieder geval esthetisch gezien er wel een flinke sprong vooruit is gemaakt zeg. Zowel die Sauber als nu de Renault zien er stilstaand al snel uit. Goede zaak als je het mij vraagt
Alleen vind ik het jammer dat er meer zwart zit op die van dit jaar.
-
Dit topic is gesloten.
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2
IRC: http://irc.tweakers.net/f1