[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
L1nt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:48:
25 jarig jubileum is trouwens zilver :X
Volgens mij is er een ander team wat een "patent" heeft op Zilver :+

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Damian schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:50:
Ben toch bang dat de Merc weer een dikke hap sneller zijn dan de rest :(
Ik weet nog steeds niet wat ik moet verwachten. Aangezien er behalve fuelload niks veranderd is qua reglement op motorisch vlak denk ik dat er een punt moet komen waarop de meeste rek wat betreft vermogen eruit moet zijn.

Mercedes heeft een grote voorsprong (gehad). Maar die zullen eerder het limit bereiken als de rest. Als een RBR bijvoorbeeld voor ligt op wegligging, en nu beter mee kan komen qua performance dan denk ik persoonlijk dat het spannender moet gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 06:50

Bestla

Kvinne

Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:53:
[...]

Ik weet nog steeds niet wat ik moet verwachten. Aangezien er behalve fuelload niks veranderd is qua reglement op motorisch vlak denk ik dat er een punt moet komen waarop de meeste rek wat betreft vermogen eruit moet zijn.

Mercedes heeft een grote voorsprong (gehad). Maar die zullen eerder het limit bereiken als de rest. Als een RBR bijvoorbeeld voor ligt op wegligging, en nu beter mee kan komen qua performance dan denk ik persoonlijk dat het spannender moet gaan worden.
HAM zal weinig van BOT te vrezen hebben, dus RBR kan de focus gaan leggen op HAM. Als Ferrari kan aanhaken zou het een leuke ontwikkeling kunnen zijn. Maar als Ferra........ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Bestla schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:56:
[...]

HAM zal weinig van BOT te vrezen hebben, dus RBR kan de focus gaan leggen op HAM. Als Ferrari kan aanhaken zou het een leuke ontwikkeling kunnen zijn. Maar als Ferra........ ;)
Het is ook koffiedik kijken. Vandaar dat ik ook al aangaf dat ik nog steeds niet weet wat ik moet verwachten. Nog een dikke maand en dan kan iedereen het zelf zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Bestla schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:56:
[...]

Ferrari met nieuwe regels en gelijk succesvol is niet vaak voorgekomen, Red Bull wel. Maar alles is koffiedik kijken op dit moment, heel misschien na testweken iets meer te zeggen van verhoudingen.

Pas na eerste kwalificatie Melbourne weten we veel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Komende week de auto onthullingen en maandag de eerste tests op Barca , dan schiet het al aardig op richting Australia. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• himlims_
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

compoleet offtopic, maar wel leuk :+

http://www.dumpert.nl/med...b8/max_doet_pitstop_.html

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuddyMagical
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08:45
Vindt het bijna op Williams Renault lijken. Kleurstelling van die Renault Clio Williams

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Onder andere Adrian Newey en het aero team ( Red Bull) kijken vooruit naar 2017 F1 seizoen :) :

YouTube: 2017 Preseason Interviews with Red Bull Technical Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Die Sauber valt me als geheel niet tegen. Dat de auto's van 2017 in z'n algemeenheid een stuk mooier zijn kan iedereen denk ik wel beamen. Als billenman mis ik nog wel een foto recht van achteren. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:18
Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 08:55:
[...]

In zekere zin wel. Aangezien HAM deze grens dus eerder op durft te zoeken als ROS. Aangezien ze in dezelfde auto zitten kan ROS dit ook toepassen. Als HAM op dezelfde manier de bocht zou nemen als ROS dan had het team niet van dit voordeel geweten.

Dus ja dit komt nog steeds bij de rijder vandaan.
Het is een strijd tussen, onder andere, Rosberg en Hamilton. Zij strijden op individueel niveau om de wereldtitel coureurs. De strijd om de constructeurstitel staat daar los van.

Rosberg heeft direct een voordeel doordat het team hem uitlegt hoe hij Hamilton kan kopiëren. Dit is een beetje door bij het voetbal altijd de tactiek van de tegenpartij vooraf te weten...

Vanuit een teamoogpunt begrijp ik het: je wilt het beste resultaat met 2 auto's. Vanuit een coureursoogpunt begrijp ik Hamilton's opmerking ook. Door het delen van data ben je altijd elk voordeel dat je zelf behaalt, zo weer kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Requiem19 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:44:
[...]

Het is een strijd tussen, onder andere, Rosberg en Hamilton. Zij strijden op individueel niveau om de wereldtitel coureurs. De strijd om de constructeurstitel staat daar los van.

Rosberg heeft direct een voordeel doordat het team hem uitlegt hoe hij Hamilton kan kopiëren. Dit is een beetje door bij het voetbal altijd de tactiek van de tegenpartij vooraf te weten...

Vanuit een teamoogpunt begrijp ik het: je wilt het beste resultaat met 2 auto's. Vanuit een coureursoogpunt begrijp ik Hamilton's opmerking ook. Door het delen van data ben je altijd elk voordeel dat je zelf behaalt, zo weer kwijt.
Ik ben het volledig met je eens dat het delen van de data een groot stuk van de creativiteit van een rijder weghaalt. Maar het is nog steeds zo dat het op de rijder aan komt om de snelste van de 2 te zijn.

Ookal zullen nu HAM en BOT alle gegevens delen dan zie ik nog niet in hoe BOT HAM zou kunnen verslaan...technische mankementen daarbuiten gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisfr
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13:27
nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:01:
qua livery lijkt de C36 wel veel op deze ligier....
[afbeelding]
Livery doet mij denken aan good old Rothmans Williams:
Afbeeldingslocatie: http://www.rc-expert.com/images/productPhoto/SR063_08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 22:51

d0s

sssst

De verwachtingen rondom Bottas zijn niet zo hoog hier merk ik. Heeft hij niet altijd zijn teamgenoot verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:13
d0s schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:52:
De verwachtingen rondom Bottas zijn niet zo hoog hier merk ik. Heeft hij niet altijd zijn teamgenoot verslagen?
Maar wat voor teamgenoten. Maldonado en Massa, niet de allerbeste coureurs imo. :*)
Ik schat coureurs als Hamilton, Vettel, Raikkonen, Alonso, Ricciardo en Max dan toch wel van een andere klasse in

[ Voor 15% gewijzigd door Herax10NL op 20-02-2017 12:53 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:31

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

StevoMark10 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:52:
[...]

Maar wat voor teamgenoten. Maldonado en Massa, niet de allerbeste coureurs imo. :*)
Ho ho, Maldonado was een echte knaller!!

(vanwege alle duimpjes - en omdat het zo leuk is:
[YouTube: https://youtu.be/SmFcZsOcB0I]

)

[ Voor 16% gewijzigd door pjottum op 20-02-2017 13:35 . Reden: knaller ]

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13:07

pinda powerrr

Slow down...

Tijd om mij weer eens wat actiever in het topic te gaan melden, lees het wel elke dag mee hoor!

Ik vind de Sauber een mooi begin van de week, het staat me zeker niet tegen, dus het beloofd voor de grotere merken alleen maar meer spektakel en nog mooiere designs. Zeker heel erg benieuwd naar Merc, RBR en Ferrari, die hebben toch alledrie net iets "meer" qua inventiviteit en design.

Waiting on the world to change

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Massa voornamelijk....meer zeg ik niet ;)

Heb nog eens Brazilië terug gekeken, de manier waarop Max Bottas te kakken zette die race geeft ook aan wat voor raceskill Bottas heeft. In race to race battles is hij heel zwak en gaat hij vaak opzij en niet eens zijn best doen om te verdedigen, dan heb je in mijn ogen niet de echte winnaarsmentaliteit wat nodig is om te slagen in de F1 op het allerhoogste niveau. Mijn bescheiden mening ;)
Let maar op, na 1 jaar Mercedes stapt er in 2018 weer iemand anders in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Ook in het filmpje wat ik heb gepost bovenstaand YT filmpje met Adrian Newey en zijn makkers straalt een soort zelfvertrouwen uit bij Red Bull die ik de laatste jaren niet meer heb gezien.

Dat zegt zeer zeker wat :) :)F :)F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:55:
[...]

Heb nog eens Brazilië terug gekeken, de manier waarop Max Bottas te kakken zette die race geeft ook aan wat voor raceskill Bottas heeft. In race to race battles is hij heel zwak en gaat hij vaak opzij en niet eens zijn best doen om te verdedigen, dan heb je in mijn ogen niet de echte winnaarsmentaliteit wat nodig is om te slagen in de F1 op het allerhoogste niveau. Mijn bescheiden mening ;)
En dat zou zomaar RIC kunnen zijn. Ligt er wel aan hoe dit jaar verloopt. Maar mocht VES RIC te kakken zetten dan zie ik zo'n overstap wel gebeuren.

Ik zou namelijk nog steeds niet weten wie er anders in dat stoeltje moet gaan zitten.

[ Voor 5% gewijzigd door Zahariac op 20-02-2017 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Bottas is toch een beetje een dark horse, onduidelijk hoe goed hij nu echt is. Een Massa verslaan op z'n oude dag is in de ogen van de paddock geen ticket naar wereldfaam. Daarnaast had Bottas genoeg 'off weekends' om wat twijfel te zaaien over zijn performance. Ook in race situaties is hij, naar mijn mening, iets te lief en te weinig een killer.

Voordeel is dat hij nu wel komt vanuit een underdogpositie het seizoen begint. Niemand verwacht dat hij Hamilton verslaat. Rijden met weinig druk helpt in ieder geval. En Hamilton heeft ook zo nu en dan z'n off-weekends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Bottas ben ik wel benieuwd naar... zou zomaar erg mee kunnen vallen. Voordeel is dat ie in een retesnelle auto instapt en daardoor al mee kan doen voor overwinningen.

Nieuwe Sauber vind ik wel tof, hele verbetering ten opzichte van vorig jaar. Erg weinig sponsoren ook... aangevuld met zwitserse vlaggen.
Vin is weinig mis mee, stukje F1 evolutie. Vond die split airbox wel opvallend, maar helemaal vergeten dat deze in het verleden al door meerdere teams is ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

[...]

bottas kan best rap zijn, maar heb altijd het idee dat hij behouden rijdt; alsof hij de rekening gepresenteerd krijgt van herstel auto :X :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

[...]

Je weet dat Bottas op dat moment als een van de weinigen nog op de Intermediates reed? Veel kwaliteiten had je op dat moment voor een inhaalpoging niet nodig als je zelf op regenbanden je rondjes draaide.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
hardware-lover schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:06:
[...]

Je weet dat Bottas op dat moment als een van de weinigen nog op de Intermediates reed? Veel kwaliteiten had je op dat moment voor een inhaalpoging niet nodig als je zelf op regenbanden je rondjes draaide.
Yep, maar hij verdedigd zijn positie gewoon nauwelijks op de track. Die vechtersmentaliteit is er gewoon niet.

Iets was Hamilton en Verstappen beide wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Ik heb de Benneton F1 van MSC en andere een keer op Zandvoort gezien, en het viel mij op hoe klein die auto's eigenlijk zijn. Hebben jullie dat ook?

Ik heb ook een Zandvoort Exp dag meegemaakt en in een Formula x wagen gereden en die vond ik al klein.

[ Voor 26% gewijzigd door Bestla op 20-02-2017 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
dennisfr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:51:
[...]

Livery doet mij denken aan good old Rothmans Williams:
[afbeelding]
Inderdaad lijkt er heel veel op. ook al wit, blauw en goud. Alleen totaal anders ingekleurd en ingevuld.....

Wat mij betreft lijkt het er niet op en is het een unieke kleurensamenstelling zeker met die compleet gouden vleugels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

bvbal79 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:19:
[...]

Inderdaad lijkt er heel veel op. ook al wit, blauw en goud. Alleen totaal anders ingekleurd en ingevuld.....

Wat mij betreft lijkt het er niet op en is het een unieke kleurensamenstelling zeker met die compleet gouden vleugels.
Trump F1 all gold livery. >:) maar dan ook achteraan rijden >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 15:48
Met zo'n zwarte achtergrond ziet het er inderdaad mooi uit! maar dat vond ik van die gele Renault ook vorig jaar, totdat ze op de baan reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Sniffels schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:21:
Met zo'n zwarte achtergrond ziet het er inderdaad mooi uit! maar dat vond ik van die gele Renault ook vorig jaar, totdat ze op de baan reden.
Ik vind die gele wagens nog steeds erg mooi, op de baan of tegen zwart. Ik vind het echt een pracht kleur! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09:06
[...]

Zoals al eerder vermeld reed hij op inters. Daarnaast kan je niet zeggen "die race geeft aan wat voor skills hij heeft". Onderschat Bottas niet, dat hij niet elk duel fanatiek verdedigt in een Williams, is meer slimmigheid dan het ontbreken van winnaarsmentaliteit (want, tirewear, onnodige duels, tijdverlies etc.).
Mooi om de eerste echte foto's te zien. Stoor me echt totaal niet aan de "vin", vindt het juist wel zorgen voor extra snelheid in het design, vooral zo in het zijaanzicht.

kimi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:56
McLaren paintshop verhaal
http://www.mclaren.com/fo...-a-formula-1-car-1114476/
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5G2vqJWMAAZnHS.jpg:large
met een Nederlands tintje (AkzoNobel)

Speculatiemodus: links Rechts onder zitten wat Oranje verfdruppels.. O-)

[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 14:19 . Reden: Andere links dus.. ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:58:
[...]
En dat zou zomaar RIC kunnen zijn. Ligt er wel aan hoe dit jaar verloopt. Maar mocht VES RIC te kakken zetten dan zie ik zo'n overstap wel gebeuren.

Ik zou namelijk nog steeds niet weten wie er anders in dat stoeltje moet gaan zitten.
RIC gaat echt niet rennen als VES hem 1 seizoen te snel af is. Of hij moet echt compleet afgedroogd worden..maar dat zie ik niet gebeuren. Sterker nog. Ik denk dat we blij mogen zijn als VES aan het einde van het seizoen boven RIC staat.
Dat is namelijk echt geen oelewapper. Vergeet ook niet dat hij Vettel in zijn eigen auto naar Ferrari joeg.

Niemand kan natuurlijk voorspellen hoe Bottas het gaat doen.
ik verwacht in het begin in ieder geval voorzichtig in de rechtstreekse duels met HAM.

Als Bottas aan het einde van het jaar niet heeft weten te overtuigen, dan zijn er genoeg anderen die in dat stoeltje willen stappen hoor.
Als Ocon het heel goed doet in de FI, en die auto ook dit jaar vooraan kan meedoen, zie ik die ook nog wel kans hebben.
Of Vettel die de frustratie bij Ferrari zat is.
Of ze houden Bottas toch nog twee jaartjes en wachten tot Max vrijkomt ;)

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Ik denk dat Bottas het wel goed gaat doen. Hij weet al hoe de Mercedes motor werkt (sinds zijn tijd bij Williams). Hij is typisch zo'n stabiele rustige rijder die ze zoeken bij Mercedes. Type Rosberg, maar dan zonder de onderlinge vete met Hamilton(voorlopig).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:46:
McLaren paintshop verhaal
http://www.mclaren.com/fo...-a-formula-1-car-1114476/
[afbeelding]
met een Nederlands tintje (AkzoNobel)

Speculatiemodus: links onder zitten wat Oranje verfdruppels.. O-)
Links, waar je duim rechts zit... Oh andersom :> :9

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:43:
Onder andere Adrian Newey en het aero team ( Red Bull) kijken vooruit naar 2017 F1 seizoen :) :

YouTube: 2017 Preseason Interviews with Red Bull Technical Team
Ligt het aan mij of stralen ze allen als een trotse papa die zijn eerstgeborene laat zien?

Ik denk dat BOT het straks best goed kan gaan doen.. maar tijd zal het moeten leren..

(ik ben zelf iig heel benieuwd naar hoe VES, RIC, BOT, OCO, STR, HUL & VAN het gaan doen)
Volgende week rijdende auto's.. *O* , morgen Renault.. *O* *O* )

Eens kijken of ik dan niet toevallig koffie aan het zetten ben als ze de foto's online zetten.. 8)7 (zowel bij Williams, als vandaag bij Sauber stond ik met koffie in de handen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sniffels
  • Laatst online: 15:48
Vorig jaar de periscope livestream de hele (werk)dag op mn hoofdtelefoon laten draaien, en soms even spieken naar het beeld :)

De Vrijdag vrijgenomen voor de 1e vrije training om geen idee hoe vroeg. Laat maar komen (en hopen dat VES een beetje meekan doen, want anders zou het toch wel een domper zijn)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Vanavond Jos Verstappen bij Peptalk om 7 uur. Bron: http://twitter.com/Peptalk/status/833657089344077824

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:10
nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:18:
[...]

Ligt het aan mij of stralen ze allen als een trotse papa die zijn eerstgeborene laat zien?

Ik denk dat BOT het straks best goed kan gaan doen.. maar tijd zal het moeten leren..

(ik ben zelf iig heel benieuwd naar hoe VES, RIC, BOT, OCO, STR, HUL & VAN het gaan doen)
Volgende week rijdende auto's.. *O* , morgen Renault.. *O* *O* )

Eens kijken of ik dan niet toevallig koffie aan het zetten ben als ze de foto's online zetten.. 8)7 (zowel bij Williams, als vandaag bij Sauber stond ik met koffie in de handen..)
Renault, daar ben ik ook wel heel heel benieuwd naar wat die dit seizoen gaan presteren. Hebben denk ik het meeste tijd gehad om aan de 2017 bolide te werken en kunnen wel eens voor een daverende verrassing gaan zorgen door meteen in de (sub) top mee te draaien. Alhoewel dat ook geen verrassing zou moeten zijn kijkende naar hun verleden in de F1.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Stefie2010 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:33:
[...]

Renault, daar ben ik ook wel heel heel benieuwd naar wat die dit seizoen gaan presteren. Hebben denk ik het meeste tijd gehad om aan de 2017 bolide te werken en kunnen wel eens voor een daverende verrassing gaan zorgen door meteen in de (sub) top mee te draaien. Alhoewel dat ook geen verrassing zou moeten zijn kijkende naar hun verleden in de F1.
Vergeet Hulkenberg ook niet, in een goede auto kan hij zomaar eens in de top 3 eindigen oOo

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

Bensimpel schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Vergeet Hulkenberg ook niet, in een goede auto kan zomaar eens in de top 3 eindigen oOo
O+ Hulk - sympatieke goser, gun hem echt het beste straks bij fabrieksteam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Bensimpel schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:35:
[...]

Vergeet Hulkenberg ook niet, in een goede auto kan hij zomaar eens in de top 3 eindigen oOo
Renault moet zoveel verbeteren qua chassis zijde dat ik dat echt niet zie gebeuren.

Verwacht dan nog meer van Force India :) Stijgende lijn hebben die te pakken afgelopen jaren, en uitstekend rijderspaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:48

Player1S

Probably out in the dark

Bestla schreef op maandag 20 februari 2017 @ 13:21:
[...]

Trump F1 all gold livery. >:) maar dan ook achteraan rijden >:)
Maar de laatste is eigenlijk de eerste
#alternativefacts #prayforhutjeopdeheimassacre

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:45
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:37:
[...]

Renault moet zoveel verbeteren qua chassis zijde dat ik dat echt niet zie gebeuren.

Verwacht dan nog meer van Force India :) Stijgende lijn hebben die te pakken afgelopen jaren, en uitstekend rijderspaar.
Renault heeft als het goed is flink geïnvesteerd voor het komende seizoen. FI zit juist met financiële problemen.

Naast de vraag of RB dit jaar competitief is met Mercedes, lijkt het me ook in de middenmoot heel spannend worden. STR doet ook weer mee (als de Renault motor goed is tenminste).

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:09
Requiem19 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 12:58:
[...]

Bottas is toch een beetje een dark horse, onduidelijk hoe goed hij nu echt is. Een Massa verslaan op z'n oude dag is in de ogen van de paddock geen ticket naar wereldfaam. Daarnaast had Bottas genoeg 'off weekends' om wat twijfel te zaaien over zijn performance. Ook in race situaties is hij, naar mijn mening, iets te lief en te weinig een killer.

Voordeel is dat hij nu wel komt vanuit een underdogpositie het seizoen begint. Niemand verwacht dat hij Hamilton verslaat. Rijden met weinig druk helpt in ieder geval. En Hamilton heeft ook zo nu en dan z'n off-weekends.
Ondanks dat hij in de underdogpositie zit ben ik wel erg benieuwd hoe rustig hij kan blijven. Dit is voor hem ook een once in a lifetime opportunity. Heeft natuurlijk maar contract voor één jaar dus wil uiteraard z'n stinkende best doen om dat te gaan verlengen. Kan ook tegen zich gaan werken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:45
Rivanov schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:45:
[...]

Ondanks dat hij in de underdogpositie zit ben ik wel erg benieuwd hoe rustig hij kan blijven. Dit is voor hem ook een once in a lifetime opportunity. Heeft natuurlijk maar contract voor één jaar dus wil uiteraard z'n stinkende best doen om dat te gaan verlengen. Kan ook tegen zich gaan werken.
Ach, echt slecht kan hij het sowieso niet doen natuurlijk. De hele wereld verwacht dat Hamilton hem om zn oren gaat rijden, dus alles beter dan dat valt mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
Grimmie187 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:58:
[...]

Ach, echt slecht kan hij het sowieso niet doen natuurlijk. De hele wereld verwacht dat Hamilton hem om zn oren gaat rijden, dus alles beter dan dat valt mee :)
Heikki Kovalainen anyone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Grimmie187 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 15:58:
[...]
Ach, echt slecht kan hij het sowieso niet doen natuurlijk. De hele wereld verwacht dat Hamilton hem om z'n oren gaat rijden, dus alles beter dan dat valt mee :)
Hij rijdt zeer waarschijnlijk weer in een van de snelste, zo niet dé snelste, bolides voor 2017. In 2014 is ie, nadat de regels ook drastisch waren gewijzigd, en Williams een goede auto had, ook als 3e in het kampioenschap geëindigd, dus voldoende kwaliteiten zal ie zeker wel in huis hebben. Misschien niet om geheel bovenaan te eindigen, maar een tweede plek in de eindstand, en eerste reserve om een race te winnen als Hamilton dat niet voor elkaar krijgt, dat zie ik hem zeker wel doen.

Maar alles zal mogelijk pas duidelijker worden na de eerste race(s), en niet direct al bij het testen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Ik heb op de een of andere manier een vermoeden, dat STR best leuk voor de dag kan komen. Kijk maar naar het debuutjaar van VES, daar waren zowel hij, als SAI erg leuk bezig (en nog geen last van een verouderde motor, wel betrouwbaarheids issues).
SAI kan natuurlijk ook een leuk potje sturen en krijgt dit jaar een betere motor onder zijn kont, dus dat zal een team worden, die aast op de foutjes van andere teams en zomaar ergens wat vierde, misschien wel derde plaatsen weg pikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
pinda powerrr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:48:
Ik heb op de een of andere manier een vermoeden, dat STR best leuk voor de dag kan komen. Kijk maar naar het debuutjaar van VES, daar waren zowel hij, als SAI erg leuk bezig (en nog geen last van een verouderde motor, wel betrouwbaarheids issues).
SAI kan natuurlijk ook een leuk potje sturen en krijgt dit jaar een betere motor onder zijn kont, dus dat zal een team worden, die aast op de foutjes van andere teams en zomaar ergens wat vierde, misschien wel derde plaatsen weg pikt.
Ik veracht dat zij lekker in gevecht gaan met Williams en Renault, misschien FI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Laatst online: 09:45
pinda powerrr schreef op maandag 20 februari 2017 @ 16:48:
Wat betreft de start van het seizoen zou je wel eens gelijk kunnen hebben, echter laat TR wel ieder jaar zien de ontwikkeling tijdens het seizoen tov de concurenten niet echt bij te kunnen benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinda powerrr

pinda powerrr

Slow down...

Grimmie187 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 17:25:
[...]

Wat betreft de start van het seizoen zou je wel eens gelijk kunnen hebben, echter laat TR wel ieder jaar zien de ontwikkeling tijdens het seizoen tov de concurenten niet echt bij te kunnen benen.
Als ik even naar de laatste twee jaar kijk:

2015 brakke Renault motor, maar als het ding het deed, konden ze goed mee komen, ondanks veel minder vermogen. Zie ook Texas met VES op P4.
2016 In eerste instantie goed, qua vermogen komen ze mee, later in het seizoen niet meer. Ondanks dat, weet SAI soms nog best goede plaatsen te halen.

Dus ondanks minder budget, schat ik ze in als zeer gevaarlijke outsider. Dat zal vechten worden met FI en Williams. Hun aero zal hier en daar heus wat overeenkomsten hebben met RBR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Ik hoop alleen maar dat het bij RBR dit jaar niet zo zal gaan zoals bij Ferrari vorig seizoen. Ik had een Duits artikel gelezen (Sport Bild Magazin - Sonderheft Formel 1 2016), voorafgaand aan het seizoen, en dan waren er eigenlijk maar drie die aanspraak zouden gaan maken op de titel en Vettel zou beslist een titelkandidaat zijn (gezien de 2015 resultaten). Wat zaten ze er naast voor 2016.

Het is sowieso leuk en vermakelijk om voorspellingen, gedaan voorafgaande aan een seizoen, nog eens terug te lezen/kijken.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Nu hebben ze het qua organisatie bij RB echt wel stukken beter voor elkaar dan bij Ferrari.
Mocht het eerste races bij RB niet lukken dan gaan ze kijken hoe wel, bij Ferrari breekt de totale paniek uit en gaan ze willekeurige mensen ontslaan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:46

AzzKickah

06-CENSORED

Eventjes met mijn allerbeste Paint-skillz de haaienvin van de Sauber afgesloopt.
https://1drv.ms/i/s!Aipg2KC0M-aFj2eg9l56h_JNseE0

Zo zouden de auto's nog 100x mooier zijn zeg. Wat doet dat veel eigenlijk dan, zo'n stomme vin.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• nachtnet
Prima Jip&Janneke uitleg over de veranderingen voor 2017 qua motor.

+

Leesvoer: http://mag.ebmpapst.com/w...-stressful_11644/?p=11644

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 18:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:46:
[video]Prima Jip&Janneke uitleg over de veranderingen voor 2017 qua motor.

+

Leesvoer: http://mag.ebmpapst.com/w...-stressful_11644/?p=11644
Interessant. Sauber rijdt met de 2016 PU. De brandstof en koeling zal dus nog identiek zijn, maar met de nieuwe 2017 areo zijn de krachten op het chassis wel groter. Zouden ze de 2016 PU versterkt hebben om hiermee om te gaan?

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
AzzKickah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 18:45:
Eventjes met mijn allerbeste Paint-skillz de haaienvin van de Sauber afgesloopt.
https://1drv.ms/i/s!Aipg2KC0M-aFj2eg9l56h_JNseE0

Zo zouden de auto's nog 100x mooier zijn zeg. Wat doet dat veel eigenlijk dan, zo'n stomme vin.
Ben ik raar als ik zeg dat ik het met haaienvin mooier vind :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

StevoMark10 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:13:
[...]

Ben ik raar als ik zeg dat ik het met haaienvin mooier vind :P
Op zich niet :P Maar dan gok ik zo dat jij in de jaren '90 nog geen F1 volgde? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
AzzKickah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:14:
[...]

Op zich niet :P Maar dan gok ik zo dat jij in de jaren '90 nog geen F1 volgde? :)
Geboren in '95, opgegroeid met Schumacher. Dus inderdaad :9

Ik vind het er vooral vet (en een beetje futuristisch) uitzien. Zeker in combinatie met de lage achtervleugel en de 'spitse' voorvleugel ziet het er goed uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
JackBol schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:05:
[...]

Interessant. Sauber rijdt met de 2016 PU. De brandstof en koeling zal dus nog identiek zijn, maar met de nieuwe 2017 areo zijn de krachten op het chassis wel groter. Zouden ze de 2016 PU versterkt hebben om hiermee om te gaan?
Goede vraag! Dacht dat het niet mogelijk was om een 2016 motor aan te passen en dan te gebruiken.. Zie ook STR vorig jaar die kregen ook een jaar lang geen upgrades..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

StevoMark10 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:19:
[...]

Geboren in '95, opgegroeid met Schumacher. Dus inderdaad :9

Ik vind het er vooral vet (en een beetje futuristisch) uitzien. Zeker in combinatie met de lage achtervleugel en de 'spitse' voorvleugel ziet het er goed uit. :D
:)

Ik vind dus dat het er niet op hoort. De F1-auto is al af zonder die vin.
Het is zonder vin zo veel mooier. Zo veel.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Destruction
  • Laatst online: 14:19

Destruction

(ex-)Automonteur

AzzKickah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:42:
Heeft iemand een foto van het achteraanzicht van de Sauber?
Niemand gaat de achterkant van de Sauber zien, nu Manor niet meer meedoet.. :P

Ik ben benieuwd hoe de verhoudingen gaan liggen. Zoals eerder opgemerkt is de combinatie van regelveranderingen en een direct succesvol Ferrari geen hele waarschijnlijke. Mercedes zal verwacht ik het te kloppen team zijn en ik hoop dat RBR de aansluiting heeft gevonden, of in ieder geval dichtbij kan komen zoals vorig jaar.

Ben benieuwd wat Bottas gaat doen nu hij in een Mercedes zit, want dat is tenslotte een auto waarin resultaat niet een mooi meegenomen iets is, maar iets dat gewoonweg moet. Ben benieuwd of-ie het Hamilton lastig kan maken, en ben ook benieuwd hoe het gaat verlopen tussen RIC en VES met het oog op de WK-stand, nu die 2 een compleet seizoen in dezelfde auto zullen rijden. Volgens de Verstappen fanpages op facebook (:')) gaat VES dit jaar wel ff WK worden iig.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zo! Weer wat aan het bij lezen en verschillende video's aan het checken.. Die Red Bull mannen zitten er idd erg ontspannen en glimlachend bij idd, geeft vertrouwen!

Eerste bolide ziet er lekker uit, volgende stap, geluid ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• nachtnet
Als je dan toch aan het lezen bent: Craig Scarborough heeft een uitstekend stuk geschreven voor ESPN..

ESPN - What to look out for on this year's new F1 cars (tijd: 12 minuten)

Aanrader voor iedereen die zich in de gevolgen van de nieuwe regels wil verdiepen en meer wil weten van de veranderingen.. (ook waarom Bargeboards de sleutel lijken te zijn.. )

[ Voor 7% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 19:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:51:
Als je dan toch aan het lezen bent: Craig Scarborough heeft een uitstekend stuk geschreven voor ESPN..

Aanrader voor iedereen die zich in de gevolgen van de nieuwe regels wil verdiepen en meer wil weten van de veranderingen.. (ook waarom Bargeboards de sleutel lijken te zijn.. )
Dat is een goed onderlegde auteur. Bedankt voor de link :)

Is iemand anders hier door dat college over F1 aerodynamica heen gekomen? Ik nog niet...

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
Die stomme vleugels, motorkap en luchtinlaat mogen van mij ook wel weg, overbodige rommel... zonder is een F1 wagen al af. Gewoon back to the 60's, de rest maakt het maar lelijk.

Afbeeldingslocatie: http://en.espnf1.com/PICTURES/CMS/900/906.jpg

Wel al met een soort canopy ;p

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Destruction schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:39:
[...]

[knip]
In tegendeel, die gaan ze heel veel zien (blue flag, come on, blue flag) :+

Testing, one, two ...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:04

sjaool

Every life should have 9 cats

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
:Y Jos.

ANdrode schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Is iemand anders hier door dat college over F1 aerodynamica heen gekomen? Ik nog niet...
Als je die video nog niet (helemaal) gezien hebt vooral doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:51:

Fijn stukje tekst, thx! Maar tja.. Het komt er dus gewoon op neer dat we pas in Australië écht alles te zien krijgen :9

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 21:38

scorpie

Supra Addict

Awesome! Ik ben te gast in de Mercedes pitbox over 2 weken bij de tests in Barca! :D :9

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3x3
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 31-12-2024

3x3

scorpie schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:46:
Awesome! Ik ben te gast in de Mercedes pitbox over 2 weken bij de tests in Barca! :D :9
Van Harte!
Hoe is je dat overkomen!?

| live and give like no one else |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 21:38

scorpie

Supra Addict

Een vriend van me reist nog meer dan ik, en kreeg het aanbod via hotelketen waar hij vaak verblijft. Ik schreeuwde vervolgens het hardst dat ik mee wilde :p

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Jos is blij als die 3 a 4 races wint. Ik ook!

WK is ook te vroeg, maar bij Max komt alles vroeg. Spannend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 10:18
3 tot 4 kg aangekomen aan spiermassa, dat is best flink.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Destruction schreef op maandag 20 februari 2017 @ 19:39:
Weet je dat zeker?

Afbeeldingslocatie: http://spelbreker.nu/wp-content/uploads/2016/11/14498888_1414448648862884_2415070895203680256_n.jpg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

https://www.facebook.com/.../videos/1304889129557573/

"Copse at Silverstone, turn 9, the kink in the back straight of Barcelona, those are no longer corners. They are bends in the straights in effect." -- Adrian Newey.

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/c/ca/Circuit_Silverstone_2011.svg/800px-Circuit_Silverstone_2011.svg.png
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/20/Catalunya.svg/1409px-Catalunya.svg.png

Jeeeezusss, ik ben echt benieuwd naar deze wagens...

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

wordt dat de eerste 'inside' tweaker exclusive periscope stream, live hier op GoT?!

als het moet, crowdfunding voor jouw data?!

[ Voor 8% gewijzigd door himlims_ op 20-02-2017 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
JackBol schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:54:

"Copse at Silverstone, turn 9, the kink in the back straight of Barcelona, those are no longer corners. They are bends in the straights in effect." -- Adrian Newey.

[afbeelding]
[afbeelding]

De video was al gepost en dat sommige bochten nu als rechte stukken gedefinieerd worden was ook al bekend.. Maar de plaatjes doen wel wonderen ..(duidelijk waarom iedere coureur bezig is met nekspier kweken..)

Morgen trouwens de Renault om 15:30.. (als ik goed heb omgerekend qua tijdzone :+)

himlims_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 23:02:
[...]

wordt dat de eerste 'inside' tweaker exclusive periscope stream, live hier op GoT?!
+1 voor de periscope stream, twitter berichten of live posts in dit topic..

[ Voor 17% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 23:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• albino71
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Hartstikke mooi voor je, het is je gegund, tegelijkertijd benijden we je allemaal natuurlijk!

Daar wil ik dan ook nog even aan toevoegen dat het niet kan dat je hier dit soort jaloersmakende posts neerzet zo vlak voor de start van het seizoen, zonder een toezegging dat je ons op de hoogte zult houden/brengen van hetgeen je allemaal meemaakt.

We verwachten minimaal een verslag met foto's en indien mogelijk bewegende beelden en interviews.
Als het e.e.a. live kan, dan kan ik je in ieder geval wat plusjes extra voorspellen. :)

Alle gekheid op een stokje; super vet dat je daar gewoon van zo dichtbij mag meekijken.
Geniet er van!

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:42
JackBol schreef op maandag 20 februari 2017 @ 22:54:

[afbeelding]
[afbeelding]

In 2010 was deze bocht ook volgas (00:06 - 00:18):

(00:47 - 00:52)
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=UVFCT9OCSac]

[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 21-02-2017 07:42 ]

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Heel vet. Gefeliciteerd! Graag zoveel mogelijk foto's en data! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:09
Gaaf scorpie! Nice!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-09 11:31

ATS

ANdrode schreef op maandag 20 februari 2017 @ 20:11:
[...]
Die heb ik even gemist... welke is dat?

[ Voor 13% gewijzigd door ATS op 21-02-2017 08:53 ]

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Vandaag de lancering van de nieuwe Renault.

Ik vraag mij toch nog steeds af hoe lang het gaat duren voordat ze weer met een topauto gaan komen. Ze hadden de kennis hiervoor en zijn ook succesvol geweest. En als autofabrikant lijkt mij toch dat je gebruik moet kunnen maken van voldoende recourses. Het lijkt mij sterk dat 8 jaar na dato nog steeds het hele crashgate gebeuren invloed heeft op de prestaties.

laat maar was de 2016 auto

[ Voor 30% gewijzigd door Zahariac op 21-02-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Nee, dat is de 2016 versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Kwam ik ook achter inderdaad :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ANdrode
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ATS schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 08:52:
[...]

Die heb ik even gemist... welke is dat?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01:00
Aston Martin knalt er nog even een gelimiteerd model uit i.c.m. Red Bull Racing.

https://www.autogespot.nl...age-s-red-bull-racing-uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Boinkie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:11:
Aston Martin knalt er nog even een gelimiteerd model uit i.c.m. Red Bull Racing.

Matte livery confirmed!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 23:24

Austin

Uit een boek

Volgens mij is dit nu de RS17 gevonden in de Renault F1 twitter feed.
NVM is niet de RS17

[ Voor 39% gewijzigd door Austin op 21-02-2017 09:19 . Reden: niet de rs17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Laatst online: 02-10 22:15

Vos

AFCA

Austin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:17:
[afbeelding]
Nee...lees even goed. En Google even voordat je iets plaatst. Is gewoon de 2016 versie.

[ Voor 10% gewijzigd door Vos op 21-02-2017 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

En kijk ook even: Rechte voorvleugel, hoge achtervleugel... Da's de RS16.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Austin schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:17:
[afbeelding]
Nee dat dacht ik dus ook, maar dit was de 2016 presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-09 23:24

Austin

Uit een boek

Juistem.. nog niet helemaal scherp vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-10 12:58
Ja, heb deze gekeken laatst. Erg interessant verhaal van iemand met heel veel kennis! Gaat wel veel over het managen van verschillende teams binnen een f1-team (aerodynamica en engine bv - deze zijn van elkaar afhankelijk maar hoe laat je ze samenwerken?), maar ook genoeg (ook recente v6 hybridturbo) techtalk en leuke verhaaltjes. Erg interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Boinkie schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:11:

Hele mooi. Echt heeel erg mooi. Bijna geil zelfs.

Iemand een idee hoe laat Renault zijn wagen laat zien?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
Jasphur schreef op dinsdag 21 februari 2017 @ 09:59:
[...]

Hele mooi. Echt heeel erg mooi. Bijna geil zelfs.

Iemand een idee hoe laat Renault zijn wagen laat zien?
Half 4 Nederlandse tijd
Pagina: 1 ... 22 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1