Dat is alweer even geleden dat zoiets gebeurd is! 2008 voor het laatst volgens mij toen Hamilton in de laatste ronde van Barsil WDC werd en Ferrari met Massa(2e) en Kimi(3e) WCC werd.
TheBrut3 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:15:
En volgens mij volgend jaar ook nog, daarna loopt het contract af.
De STR moet nog wel een naam krijgen, knap dat het zo lang geheim blijft en dat er ook geen geruchten lekken. Het lijkt mij dat inmiddels wel bekend is welke naam de motor krijgt.
Oww, dat heb ik even gemist dan. Over 2 jaar is iedereen het modder gooien tussen RB en Renault weer vergeten en heet de motor in de RB gewoon weer Renault. Of ze vinden tegen die tijd dat Renaul (het raceteam) te weinig resultaten boekt en gaan ze weer terug naar een rol als enkel motor fabrikant.
Over Renault gesproken, wat zullen die gekke Fransen dit jaar gaan doen? Vorig jaar was een tussenjaar, nu wordt het toch echt tijd voor een stap vooruit...?
LopendeVogel schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:38:
Ricciardo, misschien een ''saaie'' coureur, maar ik vond hem vergelijkbaar met Rosberg. Een tactiek als: beter safe then sorry. En dat werkt goed, gewoon standaard goed rijden, geen rare stunts die je zowel een voor- als een nadeel kunnen geven. Echter zal je dit geen winnaar maken, tenzij je zoals Rosberg in de beste auto rijd.
RIC vind ik echt niet saai om naar te kijken. Hij durft agressieve acties te maken (Ik hoor VET al weer zeggen: ping-pong) en verdedigde zich goed in Malaysia. Hij lacht altijd, maakt er een feestje van op het podium en heeft de 'gun' factor. Red Bull heeft in mijn ogen de sterkste driver lineup dit jaar van de teams.
Vettel heeft ontiegelijk mooie inhaalacties laten zien in 2016, net als Max.. Niet gek ook dat deze 2 zich irriteren aan elkaar, ze hebben in mijn ogen veel gelijkenissen. Beiden zijn het redelijk agressieve coureurs.
Vettel in Brazilië (althans ik twijfel of het Brazilië was)was net als Max gewoon genieten om te zien. Ik doel op de race dat Vettel vanaf achteren in een paar rondes iedereen voorbij knalt. Het was dacht ik een regen race (vandaar Brazilië), waarbij die in de laatste ~10 rondes te gaan op een andere band ging en iedereen gewoon pakte zonder probleem. Ik weet nog wat ik dacht: WAT gaat Vettel nu nog de pit in? De race is bijna gedaan! Oké van Vettel hoeven we geen last meer te hebben, uhuh, dus wel want hij ging vies hard en pakte iedereen wat hij kon pakken.
Max was de ster in de natte race van Brasil 2016, niet Vettel

. Vettel zijn eerste F1 race win was wel in het nat. Toen der tijd nog in de Torro Rosso.