Het ging mij om de formule 3 opmerking, maar goed.RobertMe schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:41:
[...]
Op basis van het Engelse artikel heb ik niet het idee dat HAM tegen de simulator is. Waar hij tegen is is het "afkijken" van de lijnen, waarbij hij aanhaalt dat iedere F3 coureur op basis van HAM zijn data en voldoende tijd in de simulator doorbrengen uiteindelijk ook netjes de lijnen van hem kan rijden. Waar hij juist ervoor pleit dat de coureur zelf zijn lijnen moet zoeken en niet kan "afkijken" bij zijn teamgenoot hoe die rijd.
En als sidenote: ja, Verstappen brengt veel tijd in de simulator door. Maar in Brazilië heeft hij ook wel goed aangetoond dat hij ook in staat is om zelf de juiste lijnen te zoeken. Zoals ik het artikel dan ook lees vindt HAM dit wel goed, want Verstappen zoekt zijn eigen weg, en is niet continu naar de data van zijn teamgenoot aan het kijken om zo de snelste weg te vinden (waar in Brazilië het team wel uitdrukkelijk bij RIC aangaf hoe VES reed).
De eerste races die VES bij RBR reed gebruikte hij de setup van RIC, heeft ie aangegeven (maar ik weet niet meer in welk interview). En dan is afijken prima, want zo leren ze beide van elkaar. RIC in de regen van VES, VES om uberhaubt die wagen onder controle te krijgen.
I have usernames older than you.
Cooper T86B Spa 1968
Ergens seizoen 2002
Voor de liefhebbers de line-up van Haas tijdens de testdagen..

Caterham
Sauber

Heb verder geen foto's gezien..