[F1] Seizoen 2017 - Deel 1 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste
Acties:
  • 587.733 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjottum
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16:13

pjottum

¯\_(ツ)_/¯

RobertMe schreef op zondag 19 februari 2017 @ 17:41:
[...]

Op basis van het Engelse artikel heb ik niet het idee dat HAM tegen de simulator is. Waar hij tegen is is het "afkijken" van de lijnen, waarbij hij aanhaalt dat iedere F3 coureur op basis van HAM zijn data en voldoende tijd in de simulator doorbrengen uiteindelijk ook netjes de lijnen van hem kan rijden. Waar hij juist ervoor pleit dat de coureur zelf zijn lijnen moet zoeken en niet kan "afkijken" bij zijn teamgenoot hoe die rijd.

En als sidenote: ja, Verstappen brengt veel tijd in de simulator door. Maar in Brazilië heeft hij ook wel goed aangetoond dat hij ook in staat is om zelf de juiste lijnen te zoeken. Zoals ik het artikel dan ook lees vindt HAM dit wel goed, want Verstappen zoekt zijn eigen weg, en is niet continu naar de data van zijn teamgenoot aan het kijken om zo de snelste weg te vinden (waar in Brazilië het team wel uitdrukkelijk bij RIC aangaf hoe VES reed).
Het ging mij om de formule 3 opmerking, maar goed. :)

De eerste races die VES bij RBR reed gebruikte hij de setup van RIC, heeft ie aangegeven (maar ik weet niet meer in welk interview). En dan is afijken prima, want zo leren ze beide van elkaar. RIC in de regen van VES, VES om uberhaubt die wagen onder controle te krijgen. :P (en vast meer, maar goed, dat weten we niet allemaal. Komt wel in het (nog niet aangekondigde) boek van RIC)

ping 127.212.23.124

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
pjottum schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:18:
Uit een AD samenvatting:
Hamilton wil data niet meer delen met teamgenoot
http://www.ad.nl/formule-...-met-teamgenoot~ab6d31ae/

Ik kan helaas (op mijn telefoon..) de bron niet zo snel vinden.. :/
Vind het persoonlijk ook geen gek idee hoor, dan komen de betere coureurs wel echt bovendrijven. Bij mij bekroop ook al eerder het gevoel dat het extensief delen van data over en met de rijders niet echt eerlijk is. Zoek maar zelf de beste lijnen op i.p.v. die te kopiëren :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18:59
Zowel VES als RIC geven regelmatig aan dat ze beiden de data van de ander zien en gebruiken om zo tot betere tijden en stints te komen.. Juist door data te analyseren kunnen ze beter presteren voor zichzelf en het team.. (even het motor-artikel gelezen, maar wat ben ik blij dat HAM geen WDC geworden is.. :r )

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4-jOMdWYAANwKz.jpg:largeCooper T86B Spa 1968
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C4zO41SWEAAp91T.jpg:largeErgens seizoen 2002

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5CoVfrW8AQ5gNx.jpgVoor de liefhebbers de line-up van Haas tijdens de testdagen.. :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/h0HGonwvG7MctLd2HwAZGumS/full.png :+

Een behind the scenes video van de track guide Japan met VES.
http://www.redbull.com/en...miniature-video-suzuka-f1

En natuurlijk begint morgen Sauber met Launch-week.. *O* Niet perse voor de Sauber, wel voor de rest van de week.... ;)
Launch Week 2017
  • Ma: Sauber
  • Di: Renault
  • Wo: Force India
  • Do: Mercedes
  • Vr: Ferrari & McLaren
  • Za: Williams
  • Zo: Red Bull, Toro Rosso & Haas

[ Voor 15% gewijzigd door nachtnet op 19-02-2017 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

pjottum schreef op zondag 19 februari 2017 @ 16:18:
Uit een AD samenvatting:
Hamilton wil data niet meer delen met teamgenoot
http://www.ad.nl/formule-...-met-teamgenoot~ab6d31ae/

Ik kan helaas (op mijn telefoon..) de bron niet zo snel vinden.. :/
HAM wil z'n personal notes niet delen. Hij vind het prima om de performance data van z'n auto te delen.
Het AD artikel is misleidend. Op autosport.com staan quotes uit zijn UBS interview.

[ Voor 9% gewijzigd door JackBol op 19-02-2017 20:43 ]

De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
nachtnet schreef op zondag 19 februari 2017 @ 19:26:
Zowel VES als RIC geven regelmatig aan dat ze beiden de data van de ander zien en gebruiken om zo tot betere tijden en stints te komen.. Juist door data te analyseren kunnen ze beter presteren voor zichzelf en het team.. (even het motor-artikel gelezen, maar wat ben ik blij dat HAM geen WDC geworden is.. :r )
Tja als je overduidelijk in de winnende auto zou zitten had je die actie ook overwogen.

Als je in de volgende auto zit (Red Bull) zit je alles op alles te verzamelen/delen om ergens een voordeel te halen natuurlijk.

Is gewoon een natuurlijk switchpoint wat je zoooooo vaak in het wielrennen ziet, 150km vrienden en INEENS ongeveer 5km voor het einde een scheiding want tja we kunnen niet altijd vrienden blijven, op een gegeven moment houdt het op en wil ik je gewoon nooit meer zien. (tot de volgende dag natuurlijk.)

Op het punt dat samenwerking niet meer loont begint het moment van separatief denken.

Het is eigenlijk jammer dat er niet meer wielren-plays in motorische sporten gebruikt worden. (meer variatie in strategische concepten is altijd welkom)

[ Voor 13% gewijzigd door enchion op 19-02-2017 20:52 ]

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39
Ik weet niet of deze link al is langs gekomen maar mocht je iets willen plannen dan is deze best handing.
De drie streepjes links bovenaan laat alle datums zien van het testen en uiteindelijk ook de races.

http://whenisf1on.com/

[ Voor 27% gewijzigd door MaXeRs op 19-02-2017 21:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Wie niet de quotes uit dat geschreven artikel geloofd of het idee heeft dat er context mist, kan het interview beter zelf terugkijken. Heb het net ook bekeken en eigenlijk is het best een chill interview. :)

Het stuk over delen van data @ 35:45

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=BHxfTniLcrg]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:58
'Nico, please brake 5 metres later into T11, hug the apex more and make sure you hit the kerb on the exit, this is exactly like Lewis is doing it and will gain you 0,121'.

Echt een sport waarbij atleten het verschil maken he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
DJTimo schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:06:
Wie niet de quotes uit dat geschreven artikel geloofd of het idee heeft dat er context mist, kan het interview beter zelf terugkijken. Heb het net ook bekeken en eigenlijk is het best een chill interview. :)

Het stuk over delen van data @ 35:45

[video]
Even vanaf 34m gekeken.. Maar in dat stukje lijkt het mij vooral indekken tegen slecht presteren.. (zowel toekomst als verleden..) (video staat voor later op de agenda om helemaal te kijken..)

Ik vind HAM er ook behoorlijk bleekjes en bedeesd bijzitten..

Ik hoef niet uit te leggen dat ik niet perse een HAM-fan ben.. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VictordeHolland
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-09 09:21
nachtnet schreef op zondag 19 februari 2017 @ 00:12:
In jouw glazen bol is trouwens de kans groot dat de WDC niet naar het zelfde team gaat als de WCC :9
Dat is alweer even geleden dat zoiets gebeurd is! 2008 voor het laatst volgens mij toen Hamilton in de laatste ronde van Barsil WDC werd en Ferrari met Massa(2e) en Kimi(3e) WCC werd.
Migrator schreef op zondag 19 februari 2017 @ 08:05:
@VictordeHolland Heb slecht nieuws voor je; RBR heeft allang bevestigd dat het een Tag Heuer badge wordt. ;)
TheBrut3 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:15:
En volgens mij volgend jaar ook nog, daarna loopt het contract af.
De STR moet nog wel een naam krijgen, knap dat het zo lang geheim blijft en dat er ook geen geruchten lekken. Het lijkt mij dat inmiddels wel bekend is welke naam de motor krijgt.
Oww, dat heb ik even gemist dan. Over 2 jaar is iedereen het modder gooien tussen RB en Renault weer vergeten en heet de motor in de RB gewoon weer Renault. Of ze vinden tegen die tijd dat Renaul (het raceteam) te weinig resultaten boekt en gaan ze weer terug naar een rol als enkel motor fabrikant.

Over Renault gesproken, wat zullen die gekke Fransen dit jaar gaan doen? Vorig jaar was een tussenjaar, nu wordt het toch echt tijd voor een stap vooruit...?
LopendeVogel schreef op zondag 19 februari 2017 @ 11:38:
Ricciardo, misschien een ''saaie'' coureur, maar ik vond hem vergelijkbaar met Rosberg. Een tactiek als: beter safe then sorry. En dat werkt goed, gewoon standaard goed rijden, geen rare stunts die je zowel een voor- als een nadeel kunnen geven. Echter zal je dit geen winnaar maken, tenzij je zoals Rosberg in de beste auto rijd.
RIC vind ik echt niet saai om naar te kijken. Hij durft agressieve acties te maken (Ik hoor VET al weer zeggen: ping-pong) en verdedigde zich goed in Malaysia. Hij lacht altijd, maakt er een feestje van op het podium en heeft de 'gun' factor. Red Bull heeft in mijn ogen de sterkste driver lineup dit jaar van de teams.
Vettel heeft ontiegelijk mooie inhaalacties laten zien in 2016, net als Max.. Niet gek ook dat deze 2 zich irriteren aan elkaar, ze hebben in mijn ogen veel gelijkenissen. Beiden zijn het redelijk agressieve coureurs.
Vettel in Brazilië (althans ik twijfel of het Brazilië was)was net als Max gewoon genieten om te zien. Ik doel op de race dat Vettel vanaf achteren in een paar rondes iedereen voorbij knalt. Het was dacht ik een regen race (vandaar Brazilië), waarbij die in de laatste ~10 rondes te gaan op een andere band ging en iedereen gewoon pakte zonder probleem. Ik weet nog wat ik dacht: WAT gaat Vettel nu nog de pit in? De race is bijna gedaan! Oké van Vettel hoeven we geen last meer te hebben, uhuh, dus wel want hij ging vies hard en pakte iedereen wat hij kon pakken.
Max was de ster in de natte race van Brasil 2016, niet Vettel ;). Vettel zijn eerste F1 race win was wel in het nat. Toen der tijd nog in de Torro Rosso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 05:58
VictordeHolland schreef op zondag 19 februari 2017 @ 22:21:
[...]

Max was de ster in de natte race van Brasil 2016, niet Vettel ;). Vettel zijn eerste F1 race win was wel in het nat. Toen der tijd nog in de Torro Rosso.
Nja dat was ook het vele inhalen (zoals max), nee ik heb het over 2016 en nee niet zijn overwinning.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online

Destruction

(ex-)Automonteur

Was Vettel die iedereen voorbij knalde niet in abu dhabi? Bij de laatste pitstop op een vers setje SS/US nog ff knallen? Zoiets staat me bij, ook dat-ie op die manier uiteindelijk p4 in het WK veilig stelde, waar anders Max op had kunnen eindigen.

Peugeot 307 1.6 16v '05 & Citroën C1 1.0 12v '08 | Yamaha XJ900S Diversion '01 | Gravity is a myth, earth sucks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:53
Niet de leukste uit de reeks, maar wel weer interessant.
Deel 4 uit "Re-writing the F1 rulebook"

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Requiem19 schreef op zondag 19 februari 2017 @ 21:14:
'Nico, please brake 5 metres later into T11, hug the apex more and make sure you hit the kerb on the exit, this is exactly like Lewis is doing it and will gain you 0,121'.

Echt een sport waarbij atleten het verschil maken he?
In zekere zin wel. Aangezien HAM deze grens dus eerder op durft te zoeken als ROS. Aangezien ze in dezelfde auto zitten kan ROS dit ook toepassen. Als HAM op dezelfde manier de bocht zou nemen als ROS dan had het team niet van dit voordeel geweten.

Dus ja dit komt nog steeds bij de rijder vandaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
  • Laatst online: 19:56
Uit mijn hoofd: foto is van de openings grand prix, Melbourne van seizoen 2002 (voor de zekerheid nog even gecontroleerd: YouTube: Australian F1 2002 Highlights).

En natuurlijk begint morgen Sauber met Launch-week.. *O* Niet perse voor de Sauber, wel voor de rest van de week.... ;)
Launch Week 2017
  • Ma: Sauber
  • Di: Renault
  • Wo: Force India
  • Do: Mercedes
  • Vr: Ferrari & McLaren
  • Za: Williams
  • Zo: Red Bull, Toro Rosso & Haas
Met de verschillende lanceringen is deze week vlug voorbij, dan duurt het niet lang meer voordat we ze rijdend kunnen gaan zien!

Deze ruimte is bewust leeg gelaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Iemand een idee van hoe laat sauber de auto laat zien? (en waar?) Of zien we het wel verschijnen in het nieuws? :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:14
Ze zijn bij Sauber niet echt van die social media tijgers, laatste tweet is 6 dagen oud. Op hun website staat ook geen tijd. Kan dus net zo goed vanavond om 23:55 zijn. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17:28
Ik meende op een britse podcast gehoord te hebben dat de launch om half ten (half 11) is, dus dat zou dan half 12 onze tijd zijn. Third hand, dus geen feit.

[ Voor 9% gewijzigd door Hmtsjmftsch op 20-02-2017 09:39 ]

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

Bensimpel schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:16:
Iemand een idee van hoe laat sauber de auto laat zien? (en waar?) Of zien we het wel verschijnen in het nieuws? :+
Dat vind ik toch ook wel opvallend. Je zou verwachten dat ze toch iets meer reuring aan het geheel willen geven? In dat opzicht was de stap van Williams wel een slimme, die hadden direct veel exposure voor zichzelf door de 'eerste' te zijn.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:53
"10 DAYS TO GO! Be ready for the first images of the Sauber C36-Ferrari on 20 February 2017!"

Ik gok op een paar foto's op Twitter waar we het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:13
LoeWn schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:55:
"10 DAYS TO GO! Be ready for the first images of the Sauber C36-Ferrari on 20 February 2017!"

Wat had je nog meer willen hebben dan? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jasphur
StevoMark10 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:11:
[...]

Een live demo hier in de buurt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

LoeWn schreef op maandag 20 februari 2017 @ 09:55:

Dat klopt. Staat ook op de website van Sauber:
Ten days to go! While we are all working hard on finishing the final parts of the Sauber C36-Ferrari, you may already mark your agenda and get ready: First images of our 2017 contender will be published on Monday, 20th February 2017!

Our car assembly team is busy putting it all together and we are all awaiting the first fire-up which will take place next week. The Sauber C36-Ferrari will have its roll-out in the week prior to the first official Formula One test on 22nd February during the Sauber F1 Team’s filming day in Barcelona.

Nee, merp!

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:41
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GTrb3WMAItzMv.jpg

Wauw, ik vind hem mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vandaag de eerste officiële teampresentatie, ben heel benieuwd naar hoe alle auto's eruit gaan zien.
Zowel qua design/aerodynamica als liveries.

Badeend was net wat sneller, WOW, wat een pracht ding!

[ Voor 16% gewijzigd door Mad-Matt op 20-02-2017 10:34 ]

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kan niet meer wachten, duurt echt lang die laatste weken

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Is dit een echte render of een fan made? Want ze zouden toch pas over een uur met foto's komen? Op de site van Sauber kan ik ook nog niks vinden.

Real deal!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Badeend
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:41
Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:35:
[...]

Is dit een echte render of een fan made? Want ze zouden toch pas over een uur met foto's komen? Op de site van Sauber kan ik ook nog niks vinden.

Real deal!
Sorry, dit is op de twitterpagina van Sauber: https://twitter.com/SauberF1Team

En Scarbs die er meteen z'n technische analyse op loslaat :D
https://twitter.com/ScarbsTech

[ Voor 11% gewijzigd door Badeend op 20-02-2017 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Inmiddels gevonden inderdaad. RBR heeft het dus toch niet voor elkaar gekregen om de haaienvin te verbannen?

Wat een verschil trouwens met hun oude auto. Dit ziet er toch veel agressiever uit _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Zahariac op 20-02-2017 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is er al wat meer bekend over de "actieve" ophanging van Merc en RBR?

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Zahariac
Inmiddels meer foto's beschikbaar:

Afbeeldingslocatie: http://www.sauberf1team.com/wp-content/uploads/2017/02/CarC36_Front_Low_WEB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sauberf1team.com/wp-content/uploads/2017/02/CarC36_Side_WEB.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sauberf1team.com/wp-content/uploads/2017/02/SauberC36Ferrari_Front_Top_MidRes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sauberf1team.com/wp-content/uploads/2017/02/SauberC36Ferrari_Back_Iso_MidRes.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sauberf1team.com/wp-content/uploads/2017/02/SauberC36Ferrari_Front_Iso_MidRes.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Zahariac op 20-02-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Sauber gaat in ieder geval weer voor de award "lelijkste livery" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Het commerciele team heeft nog wel wat plekjes te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:13
Mooie wagen, alleen die "thumb nose" vind ik weer wat minder. Had gehoopt dit toch wat minder te zien. Verder vind ik vooral de achtervleugel erg mooi, ziet er agressief uit. Daarnaast snap ik niet wat iedereen tegen de haaienvinnen heeft, ik vind het juist wel wat hebben :Y

De livery vind ik persoonlijk wat minder, maargoed smaken verschillen. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Herax10NL op 20-02-2017 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 08:53
StevoMark10 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:11:
[...]

You got me there :+
Tleilaxu schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:43:
Sauber gaat in ieder geval weer voor de award "lelijkste livery" :P
Ik vind 'm zeker niet lelijk. Heeft wel iets, die klassieke look. Helemaal in vergelijking met de saaie look van vorig jaar.

[ Voor 24% gewijzigd door LoeWn op 20-02-2017 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Migrator
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online

Migrator

☄️☄️☄️ voorheen Evest

Was te verwachten dat we een andere livery zouden krijgen na het vertrek van de sponsors van Nasr; ben ik wel blij mee want het is een verbetering in mijn ogen! Gouden accenten is gedurfd, maar past prima bij het blauw. Nu nog kijken of de 2016 Ferrari-motor hem ook nog enigszins op snelheid kan krijgen. Ik ben er bang voor.

If you choose not to decide, you still have made a choice.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Ik had het goud wat mooier gevonden als het niet op de front wing en spiegels zat. Die lijnen op de body vind ik wel erg mooi. Sowieso mooier dan de 2016 livery.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla
  • Registratie: Mei 2002

Bestla

Kvinne

Nu erg benieuwd naar McLaren Honda en de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PauseBreak
  • Registratie: November 2006
  • Nu online

PauseBreak

derp!

Mooie wagen. Duidelijke verbetering qua looks t.o.v. de 2016 wagens als je het mij vraagt. Ben benieuwd hoeveel potten Sauber dit jaar kan breken. Als ze iets willen zal dat in het begin van het jaar moeten gebeuren.

Nee, merp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16:44
Mooie wagen vind de goude lijnen mooi passen bij de rest van de kleuren. Hopelijk krijgen ze er een passende grote sponsor bij dat we ze het volgend jaar ook weer op de grid kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Vind hem op het eerste gezicht best ok.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GU6ZPWAAEwwXV.jpg:large

en HAM dekt zich verder in.. https://twitter.com/LewisHamilton/status/833611556546027520
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5RvuyCl0XPrX4j6LNlFgvOVH/full.png

[ Voor 93% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Aparte Airintake boven de rijder. Die had ik nog niet eerder zo gezien.
Verder vind ik het lijnen spel van de 2017 wel mooi, not bad Sauber!

Wear Sunscreen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Het was een mooie auto geweest als die lelijke haaienvin er niet op zat. :P

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GWofnWYAAq1SJ.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Bart-Willem schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:50:
Het was een mooie auto geweest als die lelijke haaienvin er niet op zat. :P
Ik vind hem wel mooi verborgen zo. Net zoals RBR met de zwarte apenneus op de wing. Die zag je vorig jaar ook bijna niet zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Op die C35 is die vin mooier. Maar helemaal geen vin is nog mooier. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Bestla op 20-02-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Schitterende bolide qua bouw van de wagen, beloofd veel voor deze week zeg!

Vanaf woensdag gaat het echt tof worden, de eerste subtop teams met hu nieuwe wagens :) :9~

[ Voor 7% gewijzigd door alwaysleft op 20-02-2017 10:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nachtnet
Humma Kavula schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:50:
Aparte Airintake boven de rijder. Die had ik nog niet eerder zo gezien.
Verder vind ik het lijnen spel van de 2017 wel mooi, not bad Sauber!
uhm.. Weet je het zeker?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GXqPLWIAEJMIv.jpg:largeCaterham
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GXqA_WcAEEkdn.jpg:largeSauber
Bron: @ScarbsTech Twitter

Wel echt schandalig gebrek aan sponsors.. 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasphur
Wat staat er onder de "25 Years" ? En wat is er 25 jaar?

Never mind. Er zijn in Ninja edits nieuwe leesbare foto's geplaatst.

[ Voor 41% gewijzigd door Jasphur op 20-02-2017 11:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10 12:53

p0st

Dutch Reefer

Jasphur schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:59:
Wat staat er onder de "25 Years" ? En wat is er 25 jaar?
.. in F1 :)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tosemime
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17:04
Jammer van die witte vlakken, verder een mooie wagen :)

https://www.flickr.com/photos/tosemime/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
'25 years in Formula One'?
Maar Sauber F1 is toch in 1993 opgericht. Dan zou '25 years in Formula One' toch pas in 2018 zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
qua livery lijkt de C36 wel veel op deze ligier....
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GaYwtWMAAGmCU.jpg:large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Het F1 seizoen is officieel begonnen!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
http://i.imgur.com/0NVQ4cR.jpg

Vergelijking van de zijkant tussen 2016 en 2017 Sauber

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasphur
Ik krijg een beetje Lotus gevoelens bij deze livery.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Ah ja, de Lotus, die was ik inderdaad alweer vergeten ( hoe zou dat toch kunnen :+)
Mercedes had het ook soort van maar dan in 2010 ( waarna direct de regels waren gewijzigd )
Ach, eigenlijk is alles wat op een nieuwe F1 auto zit al eerder uitgevonden toch? ( zij het in iets andere vorm )

-edit-
Ik lees net dat Di Resta ook weer reserverijder is bij Williams:
http://www.ad.nl/formule-...ur-bij-williams~aebb7b29/

Zou hij nog de presentatie op Sky doen?

[ Voor 17% gewijzigd door Humma Kavula op 20-02-2017 11:08 ]

Wear Sunscreen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
alesandro_46 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:01:
Maar Sauber F1 is toch in 1993 opgericht. Dan zou '25 years in Formula One' toch pas in 2018 zijn?
In 1993 eerste race toch? Denk dat ze dan wel in 1992 opgericht zullen zijn. Kan het alleen zo snel ff niet vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:01
Jasphur schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:02:
Ik krijg een beetje Lotus gevoelens bij deze livery.
Lotus met een vleugel BAR (555 reclame).
Ziet er wel beter uit dan de laatste 2 jaar met dat kleuterklas geel en blauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
alesandro_46 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:01:
Als je '93 meetelt is dit wel hun 25ste jaar.

Edit:
Maar dan moet je de BMW-Sauber jaren wel meetellen

[ Voor 9% gewijzigd door u_nix_we_all op 20-02-2017 11:10 ]

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

ge-flopt schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Lotus met een vleugel BAR (555 reclame).
Ziet er wel beter uit dan de laatste 2 jaar met dat kleuterklas geel en blauw.
Nu wel metallic blauw, dat is veel mooier. ( Ik zou de Ferrari wel in metallic rood willen zien, candy apple red met grove flakes >:) )

[ Voor 14% gewijzigd door Bestla op 20-02-2017 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alesandro_46
u_nix_we_all schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:08:
[...]

Als je '93 meetelt is dit wel hun 25ste jaar.

Edit:
Maar dan moet je de BMW-Sauber jaren wel meetellen
Aah, juist :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwaysleft
Wel jammer dat Sauber als enige team een spec 2016 motor gaat gebruiken, zouden we bijna vergeten.

Achterhoede team daardoor? Grote kans.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasmibalsingh
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14:42
nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:58:
[...]

uhm.. Weet je het zeker?
[afbeelding]Caterham
[afbeelding]Sauber
Bron: @ScarbsTech Twitter

Wel echt schandalig gebrek aan sponsors.. 8)7
Dat caterham/lotus ontwerp was een en afgeleide van de Mercedes W01 b-spec (2010), Force India VJM04 had het net als caterham/lotus ook in 2011.

Afbeeldingslocatie: https://ih0.redbubble.net/image.8241118.9144/flat,1000x1000,075,f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.speedsport-magazine.com/media/images/meldeliste/zoom1000/force-india-force-india-vjm04-mercedes-di-resta-19997.jpg

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 19:17
Die vin mogen ze van mij weglaten, wat lelijk is dat.

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• ArnevdS
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-02-2024
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5BpfWuWYAAbzOn.jpg:large
Cartoon van Cirebox - Hoe #F1 -rijders de winter doorkwamen https://nl.motorsport.com...winter-doorkwamen-874828/ … pic.twitter.com/3ZDfq1kZBZ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-10 14:36
Humma Kavula schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:06:
[...]

Ah ja, de Lotus, die was ik inderdaad alweer vergeten ( hoe zou dat toch kunnen :+)
Mercedes had het ook soort van maar dan in 2010 ( waarna direct de regels waren gewijzigd )
Ach, eigenlijk is alles wat op een nieuwe F1 auto zit al eerder uitgevonden toch? ( zij het in iets andere vorm )

-edit-
Ik lees net dat Di Resta ook weer reserverijder is bij Williams:
http://www.ad.nl/formule-...ur-bij-williams~aebb7b29/

Zou hij nog de presentatie op Sky doen?
Ja, hij combineerd het testrijden met het presenteren bij Sky.

http://www.gpupdate.net/n...-reservecoureur-williams/

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart-Willem
  • Niet online

Bart-Willem

De non-carnavaleur

Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 10:52:
[...]

Ik vind hem wel mooi verborgen zo. Net zoals RBR met de zwarte apenneus op de wing. Die zag je vorig jaar ook bijna niet zitten.
Met een zwarte achtergrond is 'ie mooi verborgen, maar de circuits zijn niet zwart en curbstones en gras etc al helemaal niet. :+

Volvotips.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:11:
Wel jammer dat Sauber als enige team een spec 2016 motor gaat gebruiken, zouden we bijna vergeten.

Achterhoede team daardoor? Grote kans.
Crap ja, inderdaad... Die gaan zeker achteraan rijden... (1 voordeel: Ze zullen hoe dan ook minimaal 10e worden in het WDC, dus prijzengeld 8)7 :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

Mooie livery, tja weinig sponsers, maar dat heeft ook wel weer wat :D

Die vin is imho wat minder, maar schijnbaar levert die meer performance op?

Dat blauw/wit/goud (achtig) is wel een mooie combo,

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:15:
[...]

Crap ja, inderdaad... Die gaan zeker achteraan rijden... (1 voordeel: Ze zullen hoe dan ook minimaal 10e worden in het WDC, dus prijzengeld 8)7 :+ )
Beetje zoals Toro Rosso vorig jaar... De punten zullen in het begin van het seizoen gehaald worden, ivm geen ontwikkeling motor. Natuurlijk wel een handige smoes voor de rijders, afgelopen jaar ook telkens gehoord van KVY en SAI. Overigens terecht, maar het blijft makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
Bart-Willem schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:15:
[...]

Met een zwarte achtergrond is 'ie mooi verborgen, maar de circuits zijn niet zwart en curbstones en gras etc al helemaal niet. :+
Ik doelde er ook meer op dat ze de livery niet door hebben getrokken op de vin. Dan was het een stuk drukker en lelijker geweest denk ik.

En anders moeten ze maar doorzichtig carbon ontwikkelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nachtnet
Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Ik doelde er ook meer op dat ze de livery niet door hebben getrokken op de vin. Dan was het een stuk drukker en lelijker geweest denk ik.

En anders moeten ze maar doorzichtig carbon ontwikkelen.
Dat zou pas echt te gek zijn.. een mercedes met "glazen" motor afdekking...
Bensimpel schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:20:
Mooie livery, tja weinig sponsers, maar dat heeft ook wel weer wat :D

Die vin is imho wat minder, maar schijnbaar levert die meer performance op?

Dat blauw/wit/goud (achtig) is wel een mooie combo,
VIN is volgens mij voor het weggedrag.. Gaat er niet sneller van, maar ligt beter in bochten..
Bensimpel schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:22:
[...]

Als die beter in de bochten ligt, kan die wel sneller gaan dan zonder vin he :+
Hier een wat langere uitleg: http://www.formula1-dictionary.net/shark_fin.html

kevlar01 schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:20:
[...]

Beetje zoals Toro Rosso vorig jaar... De punten zullen in het begin van het seizoen gehaald worden, ivm geen ontwikkeling motor. Natuurlijk wel een handige smoes voor de rijders, afgelopen jaar ook telkens gehoord van KVY en SAI. Overigens terecht, maar het blijft makkelijk.
Hoe dan punten halen? De 2016 Ferrari is altijd slechter dan de 2017 Ferrari & Mercedes. De Renault van vorig jaar is waarschijnlijk al gelijk met de Ferrari 2016... En verder zie ik ze niet zo snel vooraan(Lees: Niet achteraan) rijden.. (mogelijk in regen en met wat geluk.)

[ Voor 70% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bensimpel

Positieve meneer

nachtnet schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:21:
[...]

VIN is volgens mij voor het weggedrag.. Gaat er niet sneller van, maar ligt beter in bochten..
Als die beter in de bochten ligt, kan die wel sneller gaan dan zonder vin he :+

😆 - Denk ook eens om ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Toch zou er een regel moeten zijn zodat ieder team een nieuw jaars motor heeft met de laatste ontwikkelingen.

Het is gewoon qua gelijkheid al jammer dat Sauber op dat vlak al bij voorbaat qua performance niet kan aanhaken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
Betere luchtstroom over de achtervleugel, dus meer stabiliteit in hoge snelheidsbochten en tijdens het remmen.

http://www.formula1-dictionary.net/shark_fin.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zahariac
[...]

Dat zou pas echt te gek zijn.. een mercedes met "glazen" motor afdekking...
Gewoon volledig doorzichtig. Kan je ook zien hoe druk de coureurs met hun voeten zijn tijdens een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dijkstraat
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:45
Tja echt mooi vind ik de auto niet al vind ik hem er al wel stukken beter uitzien als de vorige auto.
Ik ben benieuwd naar de rest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
himlims_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:29:
[...]

waar gaat dat stuk van lewis over?
Dat hij zijn data niet wil delen met teamgenoten..

Sauber meldt op Twitter, dat zijn website overbelast aan het raken is.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Hoe dan punten halen? De 2016 Ferrari is altijd slechter dan de 2017 Ferrari & Mercedes. De Renault van vorig jaar is waarschijnlijk al gelijk met de Ferrari 2016... En verder zie ik ze niet zo snel vooraan(Lees: Niet achteraan) rijden.. (mogelijk in regen en met wat geluk.)
Klopt, dat verwacht ik ook. Punten word moeilijk. Al moeten we de pikorde van de afgelopen 3 jaar eigenlijk niet als basis gebruiken, aangezien ze nu allemaal met een soort van schone lei beginnen. Tuurlijk hebben de top teams meer resources, maar het kan zomaar dat Sauber misschien dichter bij de middenmoot zit dan afgelopen jaren (in ieder geval in de eerste paar races). Ik verwacht dat ze gedurende het seizoen wel de rode lantaarndragers zullen zijn...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alwaysleft
Christian Horner laat van zich horen en is heel positief over de kansen van Red Bull dit jaar:

Hier http://www.nu.nl/formule-...ll-auto-mooiste-ooit.html

en bron: https://www.redbullconten...llracing/AP-1R5CWTZ991W11

Dr. Helmut Marko interview gezien van afgelopen week en was ook heel positief, positieve berichten uit Renault kamp......ik zie Red Bull wel vechten met Hamilton voor de overwinningen en dit jaar veel closer!! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 31% gewijzigd door alwaysleft op 20-02-2017 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 02-10 20:46
Zo die Sauber ziet er goed uit! Mooi begin van de week, kan niet wachten op de rest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• himlims_
  • Niet online

himlims_

🐧 Linux HOoligan

mathy_ schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:38:
Zo die Sauber ziet er goed uit! Mooi begin van de week, kan niet wachten op de rest.
nu al de mooiste :+ O-)

⭐Game Profiles: 🕹️Steam - 🎮PSN - 🇪🇦 GoT_Hollandhards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Van het 2016 wagenpark >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:55

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Verschil is alleen dat de STR qua auto al in de voorste regionen mee kon doen en qua rijders zeker.

Wat Sauber doet is giswerk maar kans is groot dat ze toch echt acheraan hobbelen

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zahariac
Mooiste wagen met een 2016 motor :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Horner over de RB13:

"It looks mean, it looks fast. It has all the right dimensions" :9~ _/-\o_ _/-\o_

Is het al 5 weken verder, jeetje :9 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:17

AzzKickah

06-CENSORED

Heeft iemand een foto van het achteraanzicht van de Sauber?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Korras
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-09 14:45
Zahariac schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:41:
[...]

Mooiste wagen met een 2016 motor :+
mooiste chicane! ;)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:40
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:42:
Horner over de RB13:

"It looks mean, it looks fast. It has all the right dimensions" :9~ _/-\o_ _/-\o_

Is het al 5 weken verder, jeetje :9 _/-\o_
Dat is wel zo'n uitspraak die klinkt als "Make Red Bull great again!" :P
Het klinkt heel positief, maar hij zegt eigenlijk niets.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nachtnet
AzzKickah schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:42:
Heeft iemand een foto van het achteraanzicht van de Sauber?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5GjjE0WcAAAsk4.jpg:large Heb verder geen foto's gezien..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/C5Gh0WcXUAAoIGS.jpg:large

[ Voor 12% gewijzigd door nachtnet op 20-02-2017 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zahariac
Dit is de laatst beschikbare foto die we nog niet gehad hadden:

edit: Door edit in de post boven mij de foto verwijderd. Hoeven niet 2 posts met dezelfde foto's te hebben.

[ Voor 58% gewijzigd door Zahariac op 20-02-2017 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bestla

Bestla

Kvinne

Als McL nu eens eiglans zwart doet met metallic oranje highlights :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
RocketKoen schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:43:
[...]

Dat is wel zo'n uitspraak die klinkt als "Make Red Bull great again!" :P
Het klinkt heel positief, maar hij zegt eigenlijk niets.
In Engels klinkt alles meer en beter ;)

Maar ik heb echt wel hoop op een Red Bull die het gevecht nu echt aankan, Newey die echt zich volledig heeft bemoeit met het nieuwe design ( zie Helmut Marko interview afgelopen week) en Renault die vanaf Spanje echt mee gaat doen om de knikkers en het beste rijderspaar van de grid.

Ik zie in Bottas ook geen type die Mercedes vooruit kan helpen en doorontwikkelen. Allemaal gunstig voor RB. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:55

Player1S

Probably out in the dark

25 jarig jubileum is trouwens zilver :X

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom

Wom

Bottas schijnt trouwens bedwongen te hebben dat hij volgend jaar sowieso terug kan naar Williams? Denk dat dit wel een slimme zet van hem is, gezien het risico wat kleeft aan een 1-jarig contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:40
alwaysleft schreef op maandag 20 februari 2017 @ 11:47:
[...]

In Engels klinkt alles meer en beter ;)

Maar ik heb echt wel hoop op een Red Bull die het gevecht nu echt aankan, Newey die echt zich volledig heeft bemoeit met het nieuwe design ( zie Helmut Marko interview afgelopen week) en Renault die vanaf Spanje echt mee gaat doen om de knikkers en het beste rijderspaar van de grid.

Ik zie in Bottas ook geen type die Mercedes vooruit kan helpen en doorontwikkelen. Allemaal gunstig voor RB. :)
En Ferrari is zo'n zooitje op het moment dat ik er niet echt veel van verwacht.
Maar dan nog. Eerst zien, dan geloven :P
En natuurlijk houden ze zo lang mogelijk hun mond. Andere teams zo min mogelijk tijd geven je na te apen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damian
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:03

Damian

Insane Obtrusion

Ben toch bang dat de Merc weer een dikke hap sneller zijn dan de rest :(

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

Pagina: 1 ... 21 ... 100 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2017 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP-weekend: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij bezoeken?
F1 racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2017
Het algemene racetopic kan je hier vinden: Algemeen race topic Deel 2

IRC: http://irc.tweakers.net/f1