Voor de levertijden en beschikbaarheid is een apart topic.
[AirPods] Levertijden & Beschikbaarheid
Hij stelt toch een vraag over ervaringen? Hij noemt alleen maar een levertijd bij Coolblue. Ik zie 't probleem niet.Nyana schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 10:43:
Voor de levertijden en beschikbaarheid is een apart topic.
Bedankt voor je antwoord.Dennisweb schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 00:59:
[...]
Ja. Door tijdens het pairen op de witte knop achter op de case van de AirPods te drukken kun je ze gewoon koppelen. Ook handig als je MacBook ze niet automatisch overschakelt. Dat gebeurt nogal eens.
Waarschijnlijk voor de iPads nogVaganzza schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 09:23:
Welk event? Ik hoor alleen maar over WWDC in juni...
MBPr 13" 2017 128GB iPhone 15 Pro 128GB Apple Watch Ultra (1)
Heb je een naam van een app die werkt om het batterijpercentage? De apps die ik vind hebben of een andere werking dan ik bedoel of ze zijn alleen geoptimaliseerd voor Android 2.xDonstil schreef op woensdag 1 februari 2017 @ 23:05:
Apple gebruikt een protocol wat redelijk universeel lijkt te zijn. Er is dus een app.
Klopt; heeft te maken met het volgende:pacificocean schreef op woensdag 12 april 2017 @ 18:05:
Ik merk een ruis tijdens het bellen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Muziek luisteren gaat wel prima.
Dat heb ik ook (en het is erger als ik me handen in me zakken doe)..pina schreef op woensdag 19 april 2017 @ 09:55:
Ik merk wel dat wanneer ik op straat loop, met iPhone in mijn broekzak en airpods in, het geluid vaak wordt onderbroken. Nog mensen daar last van?
oei!jordiv30 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:15:
Vandaag voor het eerst met de AirPods in de oren een stukje door de winkelstraat gelopen. Mensen zijn nog niet echt klaar voor AirPods in het straatbeeld, ben zelfs een keer op de foto gezet.
Haha echt? Ik woon in de randstad en krijg echt nooit blikken (denk ik..)jordiv30 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:15:
Vandaag voor het eerst met de AirPods in de oren een stukje door de winkelstraat gelopen. Mensen zijn nog niet echt klaar voor AirPods in het straatbeeld, ben zelfs een keer op de foto gezet.
Grappig. Ik heb het idee dat ik nog niet raar wordt aangekeken. Vroeger waren die bluetooth oortjes/headsets toch ook gemeengoed. Raar dat mensen nu dan met jou op de foto willenjordiv30 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:15:
Ik heb ze eergisteren besteld met afhalen bij de Media Markt Eindhoven Centrum en kon ze gisteren ook daadwerkelijk ophalen. Ik zou de Mediamarkt site in de gaten houden op vestigingen in je buurt.Aidacra schreef op donderdag 20 april 2017 @ 11:25:
Pfffff, ik wil ze zo graag maar krijg ze echt nergens te pakken
Ja op Marktplaats voor meer dan 200 euro.
[ Voor 4% gewijzigd door Johnvh op 20-04-2017 14:17 . Reden: Meer winkels met voorraad ]
Ik heb zelf sinds 2 dagen dat ik merk dat er een soort van korte disconnects zijn. Daarvoor geen last gehad.ex87 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 11:24:
[...]
Dat heb ik ook (en het is erger als ik me handen in me zakken doe)..
Het lijkt begonnen te zijn sinds de laatste firmware update want de eerste paar maanden had ik er geen last van.
Anoniem: 532727
Ook mijn Airpods hebben de laatste paar weken af en toe last van disconnectsArn0uDz schreef op zaterdag 22 april 2017 @ 13:18:
[...]
Ik heb zelf sinds 2 dagen dat ik merk dat er een soort van korte disconnects zijn. Daarvoor geen last gehad.
Ik denk iets anders, want in Arnhem zijn ze ook van alles gewend. Dat is net een tweede Amsterdam. Had je geen scheur in je broek? Of misschien je gulp open?jordiv30 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 18:33:
Haha, dan zit ik blijkbaar in de verkeerde winkelstraat. Was in Arnhem, maar zag toch de meeste mensen wel even omkijken en dus zelfs een foto maken. Of mijn kleren waren apart, dat kan ook nog.
I don't have dreams, I have goals!!
Wat moet je hiermee? Dat doosje is al zo minimalistisch en kan je overal opbergen. Zie het nut er niet van in.sirolfsirolf schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 16:27:
[afbeelding]
Ik steun deze kickstarter, lijkt me wel handig dingetje!
https://www.kickstarter.c...lip-for-the-apple-airpods
Ja god ieder z'n ding natuurlijk. Mij lijkt het handig om dat kleine 'glibberige' doosje makkelijk ergens aan vast te kunnen maken.Redondo1982 schreef op zondag 23 april 2017 @ 11:52:
[...]
Wat moet je hiermee? Dat doosje is al zo minimalistisch en kan je overal opbergen. Zie het nut er niet van in.
Ik verwijt je niks hoor, maar ik zie de meerwaarde er niet van. Het wordt alleen maar meer bulky!sirolfsirolf schreef op zondag 23 april 2017 @ 15:02:
[...]
Ja god ieder z'n ding natuurlijk. Mij lijkt het handig om dat kleine 'glibberige' doosje makkelijk ergens aan vast te kunnen maken.
Jammer! Maar wel fijn om eens de minderen dingen te horenAlexknl schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 18:52:
Heb ze vandaag binnen gekregen, en ook meteen maar weer retour gestuurd. Waar de Earpods redelijk goed in mijn oren zaten, zijn de Airpods helemaal niks. Ze hebben een stuk meer bas, en daardoor worden ze een beetje doffig. Geluidskwaliteit van de Earpods vind ik beter. Jammer, dit was voor mij de enige optie voor 100% draadloze oordopjes.
Ja, maar is dit juist? Ik vind ze beduidend beter klinken en zitten. Eigenlijk iedereen in mijn omgeving die ze bezit denkt er hetzelfde over en hier op het forum is het niet anders.Coldbullet schreef op vrijdag 28 april 2017 @ 21:46:
[...]
Jammer! Maar wel fijn om eens de minderen dingen te horen
[ Voor 3% gewijzigd door Redondo1982 op 29-04-2017 00:52 ]
Het is zijn mening, dus ja, het is juist.Redondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 00:51:
[...]
Ja, maar is dit juist? Ik vind ze beduidend beter klinken en zitten. Eigenlijk iedereen in mijn omgeving die ze bezit denkt er hetzelfde over en hier op het forum is het niet anders.
The devil is in the details.
Oke, iemands mening is dus altijd juist
In het geval je dit echt serieus bedoelt: ja, een mening kan niet onjuist zijn, want het is subjectief, niet objectief.Redondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:33:
[...]
Oke, iemands mening is dus altijd juistWeer wat geleerd!
Een mening kan dus niet onjuist zijn? Ik weet niet beter dat het ervaring is en dat het zijn persoonlijke mening is. Dus ja, ik ben serieus. Je hebt het verkeerd verwoord en prima als je het voor iemand opneemt, maar dat was niet de bedoeling van mijn stelling. Misschien gebruikt hij ze wel verkeerd en zitten ze daarom niet goed in het oor, wat er weer toe leidt dat het geluid minder is en hij dus uit je oor valt. Meningen mag je ten allen tijde betwisten en proberen met argumenten te veranderen, zeker als je daar ook nog iemand mee helpt. Punt.Hahn schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 01:35:
[...]
In het geval je dit echt serieus bedoelt: ja, een mening kan niet onjuist zijn, want het is subjectief, niet objectief.
Als hij de AirPods minder goed vindt dan de EarPods, dan vindt hij dat. Punt. Mag je het mee oneens zijn, maar dat verandert zijn mening niet.
Dan kun je dat beter even vragen i.p.v. aannames maken. Ik weet heus wel hoe die oordopjes in mijn oren horen te zitten, bij afsluitende in-ear moet je idd goed oppassen dat het rubbertje goed zit etc. maar die airpods zijn gewoon een kwestie van in je oren duwen. Geluidskwaliteit is dus gebaseerd op als ze goed in mijn oren zitten, niet als ze al los zitten. Ben niet achterlijk eahRedondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:04:
[...]
Een mening kan dus niet onjuist zijn? Ik weet niet beter dat het ervaring is en dat het zijn persoonlijke mening is. Dus ja, ik ben serieus. Je hebt het verkeerd verwoord en prima als je het voor iemand opneemt, maar dat was niet de bedoeling van mijn stelling. Misschien gebruikt hij ze wel verkeerd en zitten ze daarom niet goed in het oor, wat er weer toe leidt dat het geluid minder is en hij dus uit je oor valt. Meningen mag je ten allen tijde betwisten en proberen met argumenten te veranderen, zeker als je daar ook nog iemand mee helpt. Punt.
Pardon? "Je hebt het verkeerd verwoord"? Misschien begrijp jij het wel verkeerdRedondo1982 schreef op zaterdag 29 april 2017 @ 11:04:
[...]
Een mening kan dus niet onjuist zijn? Ik weet niet beter dat het ervaring is en dat het zijn persoonlijke mening is. Dus ja, ik ben serieus. Je hebt het verkeerd verwoord en prima als je het voor iemand opneemt, maar dat was niet de bedoeling van mijn stelling. Misschien gebruikt hij ze wel verkeerd en zitten ze daarom niet goed in het oor, wat er weer toe leidt dat het geluid minder is en hij dus uit je oor valt. Meningen mag je ten allen tijde betwisten en proberen met argumenten te veranderen, zeker als je daar ook nog iemand mee helpt. Punt.
[ Voor 19% gewijzigd door joblamie op 01-05-2017 21:55 ]
Ik vind dat ze ook opvallend goed klinken! Audio is persoonlijk evenals het wel of niet goed passen van deze oordoppen maar ik ben tevreden. Deze morgen in ontvangst mogen nemen.smoken schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:23:
[...]
Geluid van de Shure is wel iets beter, maar dat komt denk ik met name door de isolatie.
Het gebruiksgemak is inderdaad dusdanig veel groter dat ik een eventueel verschil voor lief neem. Maar ook op gebied van audiokwaliteit hebben de AirPods me echt wel verrast!
MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Vind ik wel! Veel plezier met de airpods!THE_BASE schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:46:
Is het geluid 'naar jullie mening en ervaringen' veel beter dan de EarPods?
Zojuist eindelijk kunnen bestellen bij Coolblue dus ben benieuwd!
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Nee. Vergelijkbaar (prima) geluid, maar zeker niet veel beter.THE_BASE schreef op maandag 8 mei 2017 @ 20:46:
Is het geluid 'naar jullie mening en ervaringen' veel beter dan de EarPods?
Zojuist eindelijk kunnen bestellen bij Coolblue dus ben benieuwd!
PSN: extreme8eight
Pritt Poster Buddies werken erg goed! En natuurlijk microvezel doekje om de buitenkant schoon te maken.extreme8eight schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:57:
Iemand al ervaring hoe de AirPods schoon te maken. Zit wat oorsmeer of kleine velletjes aan het zwarte roostertje. Hoe zou dit het beste kunnen?
Inderdaad ze zijn heerlijk die AirPods.Aidacra schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 10:23:
[...]
Pritt Poster Buddies werken erg goed! En natuurlijk microvezel doekje om de buitenkant schoon te maken.
De naden zijn trouwens wel erg goed zichtbaar, gaat ook al stof inzitten en dit is niet te verwijderen. Blijkt bij (bijna) iedereen zo te zijn als je Googlet op "airpods seams".
Maar wat zijn ze fijn voor de rest! Nog nooit zoveel podcasts geluisterd als de laatste week.
[ Voor 5% gewijzigd door THE_BASE op 13-05-2017 14:15 ]
Mijn naam blijft gewoon de naam welke ik gekozen heb.THE_BASE schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:37:
Sinds vanmiddag in bezit, kon ze via mijn werk voor een derde van de prijs krijgen. Geen twijfel nodig natuurlijk!
Het werkt super. Het was even wennen, op de één of andere manier voelde ik de AirPods heel erg in mijn oor, maar wordt steeds minder. Integratie werkt prima met Spotify, jammer dat Siri nog niet met Spotify lekker loopt.
Twee minpunten:
- De naam van de AirPods al drie keer gewijzigd. Als ik ze in het doosje doe en later pak heten ze weer AirPods van Naam
- Ik heb ingesteld dat twee keer tikken Pauze/Play is, maar ook na opnieuw uit doosje gereset: Siri weer actief.
- Spotify for Mac stopt wel bij uithalen, maar gaat niet verder. Klopt dit?
Meer mensen last van bovenstaande?
[ Voor 1% gewijzigd door sijbren op 13-05-2017 17:09 . Reden: aanvulling ]
THE_BASE schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 18:37:
Integratie werkt prima met Spotify, jammer dat Siri nog niet met Spotify lekker loopt.
Het aansluiten van normale oortjes kost ook batterij.. Weet niet of iemand ooit onderzocht heeft wat het verschil in verbruik is.nevv schreef op maandag 15 mei 2017 @ 15:22:
Hoe zit het met de batterylife van je telefoon als je overstapt op airpods? Neem aan dat bluetooth aan hebben staan er geen positief effect op heeft, maar hoe erg is het?
Nee dit werkt bij beide hier. Geen idee waar je dit ergens kan instellen ofzo, als dit al dan niet al instelbaar is. Dient gewoon te werken.polopolo150 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:41:
Klopt het dat je alleen je linker oortje kunt gebruiken om te dubbel tappen? Dit werkt bij mijn rechter oortje namelijk niet
[ Voor 38% gewijzigd door polopolo150 op 18-05-2017 11:16 ]
Je moet relatief hard tikken maar meestal werkt het wel bij mij.jordiv30 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 16:31:
Dat tappen werkt bij mij ook nog niet zo goed. Pas na een paar keer lijkt hij het echt te doen en wordt de muziek gepauzeerd.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
Aha. Mijn vriendin wouden de oortjes ook proberen en bij haar werkte het wel. Bleek dat ik mijn oortje gelijk in mijn oorkanaal deed ipv langs de schelp van mijn oor. Hierdoor werkte de ear detection blijkbaar niet.polopolo150 schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:41:
Klopt het dat je alleen je linker oortje kunt gebruiken om te dubbel tappen? Dit werkt bij mijn rechter oortje namelijk niet
[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 20-05-2017 13:47 ]
Bol.com bedoel je? Als ik daar zoek op AirPods krijg ik enkel een doosje en wat boekjes.OkselFris schreef op vrijdag 19 mei 2017 @ 18:44:
Weekje geleden de Airpods via Bol besteld en binnen een dag in huis.
Ja ik had ze bij Bol.com gekocht. volgende dag geleverd. Maar inderdaad als ik nu kijk, staat er " niet leverbaar" dus ik heb erg geluk gehad.ZpAz schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 20:59:
[...]
Bol.com bedoel je? Als ik daar zoek op AirPods krijg ik enkel een doosje en wat boekjes.
To crash with a Volvo is extremely safe..... if you’re sitting in a Saab
[ Voor 23% gewijzigd door THE_BASE op 21-05-2017 12:54 ]
I'm just taking care of business
en zie hier de kracht /lock in- power van Apple: je moet vaak extra dingen/accesoires kopen om het 1ste product fatsoenlijk te kunnen gebruikenreinier666 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 14:58:
@albertTCB:
Ik bedien zelf de muziek via de apple watch, werkt als een zonnetje.
Als je geen watch hebt lijkt me idd de bediening erg omslachtig.
[ Voor 14% gewijzigd door _Bailey_ op 25-05-2017 15:18 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Had ik ook. AirPodscase met de AirPods erin in de lader doen en dan openen was bij mij de oplossing. Of het toeval was weet ik niet, maar het had bij mij direct resultaat.WhatsappHack schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 05:04:
Kom er net achter dat mn airpods nog op 3.5.1 hangen en t AirPods menu steeds verdwijnt.
Na verwoedde pogingen van applecare hebben ze t nu doorgezet naar engineering en belt er morgen straks een senior terug... Ben benieuwd.
Been there done that hahasww89 schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 05:50:
[...]
Had ik ook. AirPodscase met de AirPods erin in de lader doen en dan openen was bij mij de oplossing. Of het toeval was weet ik niet, maar het had bij mij direct resultaat.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Het hoeft niet, het mag voor wat extra luxe. Er zit aan airpods nou eenmaal geen afstandsbediening, en 5x op je oor raggen voor actie x is ook waanzin natuurlijkGeert1976 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:17:
[...]
en zie hier de kracht /lock in- power van Apple: je moet vaak extra dingen/accesoires kopen om het 1ste product fatsoenlijk te kunnen gebruiken
(zo zijn er aardig wat extra voorbeelden van hierboven bekend; ik noem een 2016 Macbook Pro en je iPhone 7 er op kunnen aansluiten)
[ Voor 7% gewijzigd door WhatsappHack op 26-05-2017 06:05 ]
Ik heb het doosje open gedaan tot hij verbinding maakte met de iPhone. Toen doosje dicht met dopjes erin. Bluetooth bleef in stand. Na 30 seconden viel de verbinding weg. Nadat ik ze weer connecte waren ze ge-update en zichtbaar.THE_BASE schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:
Bij mij verschijnen de AirPods niet in Instellingen - Algemeen - Info. Ik zou graag de softwareversie zien, volgens mij zijn ze nog niet geupdate, ik gebruik ze sinds een week voor het eerst.
Hoe krijg ik ze te zien? Zijn wel verbonden en muziek afspelen lukt.
Same shit here, dat had ik dus ook.THE_BASE schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 17:22:
Bij mij verschijnen de AirPods niet in Instellingen - Algemeen - Info. Ik zou graag de softwareversie zien, volgens mij zijn ze nog niet geupdate, ik gebruik ze sinds een week voor het eerst.
Hoe krijg ik ze te zien? Zijn wel verbonden en muziek afspelen lukt.
Dat laatste had ik in de treincoupé. Na even testen thuis lijkt het er op dat AirPods echt op een zeer korte afstand naast een iDevice gehouden moeten worden.jordiv30 schreef op zaterdag 27 mei 2017 @ 13:00:
Bij mij zitten ze inmiddels ook op 3.7.2. Ik was bang dat het weer gedoe zou gaan worden met de iPad (ik heb geen iPhone namelijk), maar hij heeft hem blijkbaar dus gewoon geïnstalleerd terwijl ik muziek aan het luisteren was.
Overigens nog wel een ander klein probleempje, als ik mijn doosje opendoe en iemand anders met een iPhone zit naast me met Bluetooth aan, krijgt hij een pop-up met de melding 'Niet jouw AirPods'. Tot nu toe alleen voorgekomen bij mij thuis dus nog niet echt een groot probleem, maar het lijkt me minder fijn als iedereen die naast me loopt in de stad opeens zo'n melding krijgt.
[ Voor 9% gewijzigd door Coldbullet op 05-06-2017 11:01 ]
Mooi!!!PBP schreef op maandag 5 juni 2017 @ 22:47:
Als ik Macrumors moet geloven kun je met de iOS11 beta nu eindelijk per Airpod een functie instellen. Dus tikken voor Play/Pause/Next Track/Previous Track/Siri. Dus nu ook eindelijk next en previous track
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Werkt prima (Windows 10, via een gare oude Bluetooth dongle die ik ergens in me la vond en AirPods) hij ziet het gewoon als een audio & microphone device.Coldbullet schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:06:
Helemaal niemand ervaring met airpods als zijnde gaming headset? Geluid komt wel door dat geloof ik goed, maar werkt de microphone dan ook? In win10
[ Voor 15% gewijzigd door ex87 op 06-06-2017 15:33 ]
dankje!ex87 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 15:30:
[...]
Werkt prima (Windows 10, via een gare oude Bluetooth dongle die ik ergens in me la vond en AirPods) hij ziet het gewoon als een audio & microphone device.
Edit: Hmm, ik lees nu dit en ga gelijk twijfelen.. https://www.reddit.com/r/..._output_and_mic_input_on/
Ik ben aan het testen geweest, in Windows 10 (normaal gebruik ik macOS).Coldbullet schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 09:06:
Helemaal niemand ervaring met airpods als zijnde gaming headset? Geluid komt wel door dat geloof ik goed, maar werkt de microphone dan ook? In win10
Ik heb geen tijd, ik moet een belangrijk computerspel spelen.
Prima kabel, met het voordeel dat hij dikker en steviger is dan normale lightningkabels. Ik gebruik de kabel rechtstreeks aan de MacBook, aan m'n usb-hub, of in combinatie met de usb-c-adapter van de MacBook.WhatsappHack schreef op vrijdag 26 mei 2017 @ 06:03:
[...]
Als je er echt mee zit zul je, net als voor alle andere incompatible apparaten (lees: zo'n beetje alles), gebruik moeten maken van een USB-C naar USB-A plug of van https://www.apple.com/nl/...-naar-lightning-kabel-1-m
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Allereerst super bedankt dat je de moeite en tijd genomen hebt om mij hiermee een handje wil helpen!🍻Jeroen O schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 22:16:
[...]
Ik ben aan het testen geweest, in Windows 10 (normaal gebruik ik macOS).
Het koppelen gaat zonder problemen. In het status scherm geeft ie aan dat de AirPods voor audio en spraak gekoppeld zijn. Tot zo ver gaat het goed.
Audio afspelen via de AirPods gaat prima, maar ik krijg de microfoon niet werkend. Als ik het configuratiescherm open, vangt hij alleen audio op van de interne microfoon. De microfoons van de AirPods krijg ik niet werkend. Ook niet als ik deze als standaard instel en de ingebouwde mic uitschakel. Ook in Steam werkt de microfoon van de AirPods dan niet.
Wanneer ik echter een bedrade hoofdtelefoon aansluit met microfoon, dan werkt deze microfoon wel.
Ik heb niet verder naar oplossingen gezocht, maar het lijkt er op dat de microfoons niet werken, of hooguit alleen voor het voeren van telefoongesprekken. Dit laatste heb ik echter niet getest.
Ik hoop dat je genoeg aan deze info hebt.
De AirPods zelf kan ik wel van harte aanbevelen. Zeker binnen het Apple ecosystem functioneren deze geweldig. Maar als je binnen Windows 10 een headset met microfoon nodig hebt, kan je voor zover ik het kan zien beter een andere headset gebruiken, of genoegen nemen met de interne microfoon van je PC/laptop indien aanwezig.
ik heb mijn AirPods nu een kleine 3 maandjes en ben er ook nog steeds onwijs blij mee. Wat mij betreft het allerbeste wat Apple heeft gebracht sinds jarenpjvandesande schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 19:05:
Wat ben ik blij met de Airpods. Ik zocht true wireless earbuds voor tijdens het hardlopen en na het lezen van wat reviews ben ik voor de Airpods van Apple gegaan. Vooral de prijs is aantrekkelijk en aangezien ik redelijk wat spullen van Apple gebruik waar ik zeer tevreden over ben durfde ik wel een gok te wagen.
Ik heb ze nu 2 weken in gebruik en waar ik ze voor het hardlopen heb gekocht, gebruik ik ze nu dagelijks. Of het nu gaat om een lang telefoongesprek, een Skype call of het luisten van muziek. Het niet hebben van draad went erg snel. Ik heb een walking desk en gebruik eigelijk alleen nog maar de Airpods en laat mijn dure hoofdtelefoon met draad eigelijk links liggen. Nu twijfel ik zelfs om nog een tweede paar aan te schaffen om te kunnen wisselen en zo een praktisch oneindige batterij duur te krijgen.
Voor het hardlopen bevallen ze ook erg goed, ik voel ze niet zitten en ze blijven goed zitten. Zelfs bij sprinten, springen of andere snelle bewegingen ervaar ik geen problemen. Het enige wat misschien vervelend is, is de windruis bij harde wind. Maar dit hard ik bij mijn vorige oordopen ook en het lijkt er op dat dit niet echt te voorkomen is.
Ondanks dat ik het volume bedien met mijn hardloop horloge, hoop ik dat de nieuwe iOS snel uitkomt zodat de tik-functies gecustomized kunnen worden.
...less is more
[ Voor 34% gewijzigd door _Bailey_ op 09-06-2017 10:06 ]
Dat gaat gewoon draadloos over wifi? Power kan je dan wel gewoon uit de muur trekken.Geert1976 schreef op donderdag 25 mei 2017 @ 15:17:
[...]
en zie hier de kracht /lock in- power van Apple: je moet vaak extra dingen/accesoires kopen om het 1ste product fatsoenlijk te kunnen gebruiken
(zo zijn er aardig wat extra voorbeelden van hierboven bekend; ik noem een 2016 Macbook Pro en je iPhone 7 er op kunnen aansluiten)
Worden die opties dan ook zichtbaar onder iOS10?funk-e schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 16:59:
Je kan de nieuwe iOS11-instellingen nu ook op iOS10 gebruiken (je hebt hiervoor een extra iOS device nodig waarop iOS11 geïnstalleerd kan worden):
Handleiding:
[list=1]
• Installeer iOS11 op een daarvoor geschikt apparaat (zie hier)
• Koppel de AirPods aan dit device
• Selecteer de gewenste opties onder Bluetooth > AirPods (klik op i)
• Klik op ' Vergeet dit apparaat'
• Koppel de AirPods weer aan het iOS10 apparaat
[ Voor 4% gewijzigd door supersnathan94 op 14-06-2017 10:37 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq