300 pond op ebay, zie het probleem niet zo:
https://www.ebay.nl/itm/H...81c062:g:RV8AAOSw1btgPuFw
Ik heb het verhaal ook gelezen en haalde mijn neus direct op, als dat gebeurt is dan heb je jezelf laten tillen. Als het Dirk Barten was dan klopt het verhaal waarschijnlijk, dat zijn laaielichters.
Dat de accu leeg loopt kan gebeuren, ik lees al jaren mee op going electric en het Hyundai forum (engels) en nog NOOIT is een lekstroom in de radiounit als oorzaak voorbij gekomen.
I call Bullshit, of van de dealer of van de stukjesschrijver. Ik kan op autoweek ook zomaar iets plempen, dat wil nog niet zeggen dat het ook werkelijk gebeurd is.
Van de Hyundai site:
Onze unieke 5 jaar garantie zonder kilometerbeperking dekt alle defecten die het gevolg zijn van een product- of fabricagefout. Hiervoor kun je terecht bij elke Hyundai-dealer in Europa. De garantie is van toepassing op alle nieuwe Hyundai-personenauto’s die sinds 2011 in Nederland worden verkocht.
Dan erbij, ik mijn Octavia een paar jaar geleden had ik ook steeds een lege accu, iedere keer als het even een beetje koud was dan starte het kreng niet meer. Was een lease auto, alles alles alles vervangen. Steeds hetzelfde gezeik.
Het enige wat ze steeds niet vervingen was de accu. Wat bleek toen ik naar een andere garage ging? Juist! de accu, daarna nooit mee problemen.
Mijn vrouw had een Spark, daar werkte opeens de airco niet meer van. Blower vervangen, geen garantie zei de garage: 750 euro aftikken. 2 weken later weer geen airco. Weer naar de garage, onderzoek gedaan, iets met de inlaat. 300 euro aftikken. 2 weken later weer geen airco. Ik naar een andere dealer, die heeft een aantal boomblaadjes uit het inlaat kanaal verwijderd en het was opgelost. Ik ben de 1050 euro met veel moeite terug gekregen. Maar ik geloof een garage niet meer snel.
[
Voor 88% gewijzigd door
Philos31 op 15-03-2021 22:01
]
BMW C-Evolution LR, Skoda Enyaq iV80 Sportline, 7200Wp 27KwH thuisbatterij (zelfbouw) , 7x Daikin l/l warmtepomp, Homeautomation by Homey