Ik heb mijn Black Mica Premium besteld bij de leasemaatschappij, leverdatum staat nu op 17-mei (dan loopt het contract met mijn huidige auto af).
Bestelling al begin januari gedaan en toen ook al een orderbevestiging gekregen; NewMotion Advanced paal komt binnenkort in de tuin; moet helaas de tuin weer open, terwijl die net aangelegd is (nieuwbouwhuis).
Enige waar ik benieuwd naar ben: Black pack is niet meer te bestellen; is er iemand die een goeie oplossing hiervoor heeft? De grille van een hybrid is geen optie, omdat ik geen aanpassingen mag doen aan de leaseauto, maar b.v. wrappen?
Ik vind dat grijze het enige nadeel aan de Ioniq EV op het moment...
Reden dat ik voor de Ioniq ben gegaan is overigens simpel: ik ga vanaf april een dag minder in de week werken (pappadag) en daardoor gaan m'n salaris en ook mijn lease-budget omhoog... dus moest er een 4% auto komen... dit was de enige auto, waar alles in past: Maxi-Cosi, ik en m'n vriendin... (en nog ruimte in de kofferbak).
Ik had voorheen nooit gedacht, dat ik ooit voor een Hyundai zou kijken... (momenteel een Auris Hybrid TS).
Wijzigingen die ik op het oog heb, om nog wel te gaan doen: delen wrappen, die nu grijs zijn en ik wil de ramen rondom donker tinten. (niet zwart, maar donkerder, zodat de airco in de zomer minder werk heeft, hopelijk... heb ik in het verleden ook al gedaan om die reden...)
[
Voor 11% gewijzigd door
D2nny op 08-03-2019 11:24
]