Ja in het begin is het allemaal even spannend. Na een paar weken ga je merken dat range anxiety eigenlijk wel meevalt. Ik rij hem ook vaak tot onder de 5% leeg, nog nooit echt stil komen te staan. Als het allemaal wat sneller terugloopt dan verwacht kan je altijd wat maatregelen nemen om iets zuiniger te rijden. Kachel uit, iets langzamer rijden. En mocht het echt krap worden dan kan je even kort achter een vrachtwagen hangen.HTT-Thalan schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:26:
[...]
Ja die heb ik al geinstalleerd idd, en ik verwacht ook niet leeg aan te komen want we gaan langs de snelweg nog bij Fastned laden. En als het niet genoeg is... dan krijgt de terugrit 2 tussenstops, het is niet anders.
Maarre.... nu je dat zo zegt, die app. Die werkt alleen binnen bluetooth bereik? Of heeft de auto een eigen sim? De laadpaal is dichtbij mijn bezoekadres, maar niet voor de deur (meter of 400/500).
De app werkt ook buiten bereik van de auto. Die heeft een eigen dataverbinding.
🚗 Hyundai Ioniq electric premium 28kWh | ☀️ 4350Wp oost, 1005Wp zuid, 2940Wp west | 🌡️ LG 3,5kW + 2,5kW warmtepomp | 🔋 Marstek Venus 5,12kWh v153 + HW P1