Afgelopen zaterdag de handtekening gezet voor een ioniq 28Kwh premium uit 2018, een zwarte met 60k km op de teller
Was na de proefrit wel direct verkocht, sowieso een hele fijne auto en elektrisch rijdt wel echt fijn.
Hij komt bij een officiele hyundai dealer vandaan en wordt nog rijklaar gemaakt, nwe apk etc.
. Er zit een standaard (granny) charger bij en een type 2 kabel, meer heb je niet nodig toch, of hebben andere landen bv nog afwijkende aansluitingen waar adapters voor nodig zijn?
Laden gaat thuis in de carport gewoon via de granny charger, wellicht op termijn nog een wallbox maar de ioniq kan geloof ik toch maar op 1 fase laden dus of dat nu veel zoden aan de dijk zet?
Krijg hem over 2 weken ongeveer geleverd, ben benieuwd of het gaat bevallen, zeker als ik verder moet dan de range van de auto. Heb voor nu 3 laadpassen besteld en ontvangen, de shell recharge, eflux en anwb. Ook heb ik me aangemeld bij de tesla app , fastned app en electra (Frankrijk) Is dat voldoende (ook voor bv belgie, frankrijk etc) of is het slim om nog aanvullende laadpassen te bestellen en zo ja, welke?
Uiteraard had ik a better routeplanner al gevonden voor de navigatie.
Nog tips, op of aanmerkingen voor de ioniq specifiek waar ik op moet letten met rijden, laden etc?
[
Voor 13% gewijzigd door
Metro2002 op 03-05-2023 20:46
]