Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:22
Het lijkt mij mooi als er een PS VR spel komt waar je zelf een vuurwerkshow kan maken. Tijdens The Playroom start je met dat vuurpijltje en die ziet er al best leuk uit, laat staan als iemand daar eens echt serieus voor gaat zitten.

Edit: En ik merkte vandaag dat ik toch een minder grote man was dan ik dacht. EVE en RIGS ging allemaal wel... Maar vandaag een kwartiertje de wat moeilijkere banen van Trackmania gedaan en toen kreeg ik het toch wel even wat zwaarder. Ben gelijk maar het nieuws gaan kijken daarna.

[ Voor 38% gewijzigd door TheBrut3 op 28-11-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik wil graag:
- Een Wii Sports kloon met o.a. bowlen,pijl en boog schieten, boxen.
- Een (on-rail) shooter zoals The Brookhaven Eperiment/Rush of Blood, maar dan met online co-op.
- Een Star Wars game met first person light saber battles (inclusief force powers zoals force push)
- Een game in de middeleeuwen met pijl en boog schieten, jousting en zwaardvechten, (ene hand een schild andere hand een zwaard)
- Een soort 'cooking mama' game in first person á la Job Simulator.
- Een game waarin je als brandweerman branden moet blussen ofzo

Uiteraard allemaal met move controller support.

Heb nog wel meer ideeën maar laat het maar even hier bij 8)

[ Voor 86% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 10:00 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben meerdere mensen met de PRO + PSVR dat de ventilator van de breakout box de eerste 2 minuten heel hard draait en daarna in ongeveer 1 minuut geleidelijk zakt naar een normale snelheid waarbij het geluidsniveau niet meer storend is?
Dit gebeurd alleen tijdens het starten van mijn PS4. Tijdens gaming gaat die niet harder draaien ofzo.

Volgens mij gebeurde dit niet op mijn standaard PS4 + PSVR en was de breakout box daar direct stil.

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Robinson bevalt me wel goed moet ik zeggen, zeker voor 30 euro is het best de moeite. Ik hoop wel dat er eens een soortgelijk spel komt met wat meer actie en grotere gebieden, eigenlijk meer de sfeer uit de originele trailer dus. De setting is op zich al goed.
Bedankt voor de tip. Vanavond eens kijken of het wat is :)

[ Voor 22% gewijzigd door SToRM666 op 29-11-2016 12:27 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe PS VR games:

HoloBall €14,99 of €10,49 voor PS+ members

How We Soar (deze zou vandaag uitkomen maar link werkt nog niet)

Pinball FX2 VR komt 30th November

Bron: Playstation Blog EU

edit-

HoloBall krijgt binnenkort multiplayer!

Bron: Pure Playstation

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Heb ook Bound gekocht en alvast Star Wars Battlefront.
Bound het ziet er idd erg mooi uit maar moest wel even wennen aan de besturing ik speel het met de PS4 controller ik neem aan dat dat de eenigste mogelijkheid is heb de move controllers niet geprobeerd.
Ben ook soms wel de weg kwijt van waar moet ik nu heen ?.
Maar verder beweegt het wel vloeiend en voor die prijs zeker geen slechte koop.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mananddog
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:40
FreakGIB schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 13:31:
Bound het ziet er idd erg mooi uit maar moest wel even wennen aan de besturing ik speel het met de PS4 controller ik neem aan dat dat de eenigste mogelijkheid is heb de move controllers niet geprobeerd.
Ze zijn bezig met een nieuw follow camera systeem gaven ze aan. Dit komt binnenkort en moet de onduidelijke besturing verhelpen. :)

*ik heb hem ook maar meteen aangeschaft voor die prijs.

Daarnaast ook meteen Holoball aangeschaft vanaf de online store en alvast laten downloaden naar mijn playstation thuis. Ook wel handig dat dat kan. Op Reddit gaat het al twee weken in tig toppics over Holoball en dat dit wel een hele mooie titel is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Precies! Heb hem ook aangeschaft maar ben nog niet thuis.

Wat handig is om te weten is dat er een optie is in de game die je niet terug kan vinden in het option menu.
Zodra je in een potje zit moet je op de move controller op 'O' drukken.
Hier heb je vervolgens een optie om de hoogte van de vloer in te stellen.
Als je dus het idee hebt dat je te hoog boven de vloer zweeft of dat je in de vloer zit kun je dit daar afstellen. Ook handig om wanneer iemand naders de game speelt om dit eerst af te stellen.
Vreemd genoeg is die optie niet zichtbaar in het hoofdmenu bij options.

In onderstaande video zie je vanaf 3:00 hoe de room scale optie werkt in deze game.
Met de sliders kun je dus precies aangeven hoe groot of klein jouw speelruimte is zodat je niet tegen de muur aan sprint. Tevens kun je zo bepalen of je zin hebt om echt te sprinten van links naar rechts in je huis of stilstaand de game wil spelen.

Kan niet wachten totdat de multiplayer patch er is. _/-\o_

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=Nev6PhaII_M]

P.s.
Het is nu nog een singleplayer game, maar had ergens gehoord dat indien je een controller aansluit speler 2 de vijand kan besturen via de TV zodat je alsnog multiplayer kan doen. Weet alleen niet of dit waar is.

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op maandag 28 november 2016 @ 21:45:
Ik wil graag:
- Een Wii Sports kloon met o.a. bowlen,pijl en boog schieten, boxen.
- Een (on-rail) shooter zoals The Brookhaven Eperiment/Rush of Blood, maar dan met online co-op.
- Een Star Wars game met first person light saber battles (inclusief force powers zoals force push)
- Een game in de middeleeuwen met pijl en boog schieten, jousting en zwaardvechten, (ene hand een schild andere hand een zwaard)
- Een soort 'cooking mama' game in first person á la Job Simulator.
- Een game waarin je als brandweerman branden moet blussen ofzo

Uiteraard allemaal met move controller support.

Heb nog wel meer ideeën maar laat het maar even hier bij 8)
Ik wil Graag
Tron de oude Film van het begin tot het einde dus ook het gedeelte buiten de Master MCP
En natuurlijk in de Game alle minigames die daar in zitten plus het proberen te verslaan van de MCP en het terug vinden van de gestolen Rechten op de Games van Flin :)
En zo zijn er nog wel een aantal goede oude Films die ik in VR zou willen spelen Indiana Jones zou ook erg cool zijn denk ik.
Eigenlijk hoop ik op een soort van Interactieve Films/serie's waar je dus in 3th person in de buurt van de actie hangt en om je heen kan kijken en op sommige momenten kan kiezen welk pad je in het verhaal volgd zodat je het een aantal keren kan zien.
Verder Star Trek Bridge Crew nog een paar maandjes wachten :)
en Meer spellen in de Style of Batman Arkham bv Iron Man.

[ Voor 8% gewijzigd door FreakGIB op 29-11-2016 16:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vr-games Ubisoft ondersteunen cross-platform multiplayer

De virtual reality-games van Ubisoft gaan op de HTC Vive, Oculus Rift en PlayStation VR allemaal cross-platform multiplayer ondersteunen.

Dat maakte Ubisoft vandaag bekend. De support voor Eagle Flight begint vandaag voor PlayStation VR en Oculus Rift, de HTC Vive-versie volgt op 20 december. Werewolves Within en Star Trek: Bridge Crew ondersteunen cross-platform vanaf de release, op respectievelijk 6 december en 14 maart 2017.

"Het speelbaar maken van onze vr-titels cross-platform is vanaf het begin een doel van ons geweest", zegt David Votypka, Senior Creative Director van Ubisoft Red Storm. "Multiplayer is een belangrijk onderdeel van de games. Doordat spelers de mogelijkheid hebben samen te spelen wordt het sociale aspect van de games vergroot."

Bron: Insidegamer

Dit is goed nieuws! Dit betekend dat de install base van VR alleen maar groter gaat worden waardoor het interessanter zal zijn voor developers om voor VR te ontwikkelen! _/-\o_

-edit
Dit betekend ook logischerwijs dat er meer multiplatform VR games zullen verschijnen en dus minder exclusives voor 1 specifiek VR platform.

[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 29-11-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:20
Zo, ik ben ook weer terug, voor 310 euro kon ik het toch niet laten. Gelukkig de camera en controllers nog niet weggedaan. Heeft iemand Eagle Flight gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mananddog schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 15:15:
[...]

Ze zijn bezig met een nieuw follow camera systeem gaven ze aan. Dit komt binnenkort en moet de onduidelijke besturing verhelpen. :)

*ik heb hem ook maar meteen aangeschaft voor die prijs.

Daarnaast ook meteen Holoball aangeschaft vanaf de online store en alvast laten downloaden naar mijn playstation thuis. Ook wel handig dat dat kan. Op Reddit gaat het al twee weken in tig toppics over Holoball en dat dit wel een hele mooie titel is ;)
Holy shit Holoball is vet _/-\o_

Ik denk dat deze wellicht mijn nieuwe favoriete game is!
Er zit dan geen verhaal in maar ik kan heel goed begrijpen waarom men op Reddit er zo enthousiast over is.

Het is echt letterlijk alsof je een potje zit te squashen in een Tron-achtige wereld terwijl dikke techno-trance beats in je oor pompen. Ik ben verbaasd hoe goed hier het diepte effect gebruikt wordt. Voor mijn gevoel sta ik echt in een grote lange kamer.

De tracking van de move controllers voelen ook ontzettend goed aan. Je kunt echt keihard smashen en snelle bewegingen maken en ik heb tot nu toe geen enkel keer het idee gehad dat de controls niet 100% deden wat ik deed. De physics van de bal lijken zeer natuurgetrouw vergeleken met welke hoek en kracht ik de bal raak.

Ook is het grappig hoe de AI je zit te taunten als je iets fout doet en hoe hij van streek raakt als je hem bent aan het inmaken. De game is zeer stylistisch gemaakt waardoor het waarschijnlijk relatief niet zo veel rekenkracht kost als bijvoorbeeld Batman VR, maar de wereld ziet er (in ieder geval op de PS4 Pro) ondanks de minimalistische stijl net zo strak uit!

Ook is het handig dat de tegenstander af en toe de bal vasthoudt na een lange rally. Dan laadt hij vervolgens een seconde of 2 op om met een dikke smash de bal naar je terug te kaatsen. Dit is net genoeg om je even terug te positioneren na een heftige rally maar tegelijk ook spannend omdat je weet dat je een snelle bal mag verwachten.

Het spel laadt ook super snel waardoor je in tegenstelling tot andere VR games niet doelloos naar een zwarte leegte zit te staren tijdens het laden wat je een beetje uit de ervairng haalt. Dit vind ik erg prettig werken voor mijn ogen en heb hierdoor constant het gevoel aanwezig te zijn in een andere wereld.

Kleine details in het level design zijn ook goed gedaan. Je zit in een soort transparante squash zaal, echter kijk je naar het plafond dan zie je daar de score staan (en andere belangrijke gegevens afhankelijk van de game mode die je speelt). Kijk je naar de muur rechts naast je dan zie je achter de muur een score lijst zweven met de top 10 lokale scores.

Dit zorgt ervoor dat je 'immersion' niet wordt onderbroken doordat je direct alle info in de VR wereld bij de hand hebt in plaats dat je in menuutjes moet gaan zoeken. Vele van jullie zal het waarschijnlijk niet boeien maar ik vond het erg slim hoe ze dit hebben aangepakt.

Met name door de muziek ging ik echt helemaal op in de game en voelde me bijna een professionele tennisser.

Ik denk dat zodra de multiplayer patch uit is dit een zeer geliefde VR game gaat zijn die gegarandeerd voor lachkicks zal zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:12
ThaBEN schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:07:
[...]

Ik denk dat deze wellicht mijn nieuwe favoriete game is!
Er zit dan geen verhaal in maar het ik kan heel goed begrijpen waarom men op Reddit er zo enthousiast over is.

Het is echt letterlijk alsof je een potje zit te squashen in een Tron-achtige wereld terwijl dikke techno-trance beats in je oor pompen. Ik ben verbaasd hoe goed hier het diepte effect gebruikt wordt. Voor mijn gevoel sta ik echt in een grote lange kamer.

De tracking van de move controllers voelen ook ontzettend goed aan. Je kunt echt keihard smashen en snelle bewegingen maken en ik heb tot nu toe geen enkel keer het idee gehad dat de controls niet 100% deden wat ik deed. De physics van de bal lijken zeer natuurgetrouw vergeleken met welke hoek en kracht ik de bal raak.

...
Ik moet je gelijk geven, het squash gevoel is volledig aanwezig. De graphics ben ik zelf wat minder enthousiast over dan jou, maar het is goed genoeg om een leuk potje te squashen. Wat ik vet vind is dat de kamer dynamisch groter wordt, ook heel erg goed gedaan hoe ze je eigen speelruimte markeren, dat voorkomt toch dat je de hele kamer door rent.

De rumble feedback is top en de tracking ook, ik heb ook geen enkel moment gehad dat het racket niet deed wat ik wilde. Wat ook gaaf is dat je met 2 rackets speelt en het is 1 van de eerste VR games waarbij je ook daadwerkelijk moe wordt.

Ik ben er blij mee in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
NotSoSteady schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 17:26:
Zo, ik ben ook weer terug, voor 310 euro kon ik het toch niet laten. Gelukkig de camera en controllers nog niet weggedaan. Heeft iemand Eagle Flight gekocht?
Ja ik heb eagle flight,
het is best een leuke game met redelijke graphics. Je moet steeds een opdracht vervullen in parijs en zo speel je de volgende opdracht vrij. Elke opdracht kun je maximaal drie sterren halen maar dat is echt enorm moeilijk.

Toch is dit wel 1 van mijn minst gespeelde VR titels, dit komt voornamelijk door de gekozen manier van het bewegen door de stad. Dit doe je namelijk via hoofdbewegingen. Dat klinkt leuk en is het in eerste instantie ook wel, maar als je later in gevecht bent met vleermuizen waarbij je bijvoorbeeld zeer snel moet draaien betekent dat dat je je hoofd enorm ver naar links of rechts moet kantelen en dat valt met een headset op je hoofd toch wel wat tegen als je dat een uur aan het doen bent.

Daarnaast kun je de dynamic visor niet uitzetten in dit spel, het is leuk bedacht voor mensen die net beginnen met VR, maar als je eenmaal aan VR gewend bent zijn die grote zwarte cirkels in bochten gewoon vervelend en breken het immersie effect.

Als laatste is de multiplayer nogal verlaten. Er is geen bot mode, dus in de praktijk komt het er op neer dat je die mode niet kan spelen, omdat er niemand is. Gelukkig gaan ze cross platform gameplay toevoegen in december dus misschien gaat dat helpen, maar tot nu toe is het me nog niet gelukt een multiplayer game te kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
robinez schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:16:
[...]

Lang verhaal...

Dit doe je namelijk via hoofdbewegingen. Dat klinkt leuk en is het in eerste instantie ook wel, maar als je later in gevecht bent met vleermuizen waarbij je bijvoorbeeld zeer snel moet draaien betekent dat dat je je hoofd enorm ver naar links of rechts moet kantelen

lang verhaal...
Ik zag in een video dat je bij options de sensitivity in kunt stellen, zelf niet gedaan ,maar wellicht verhelpt dit je probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
ThaBEN schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 20:07:
[...]

[...]
Klinkt erg goed! Ik ben overtuigd en ga 'm ook maar aanschaffen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Heb Holoball ook, sta ongeveer 2 meter van de camera af, werkt prima voor zover ik het kan zien... erg leuk spel, kom alleen nog niet langs makkelijk in de campaign.. eerste deel wel vlot, gewoon paar harde knallen naar de zijkanten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18:19
Ik heb net Pinball FX2 season 1 pack en Walking Dead aangeschaft en moet zeggen het is echt gaaf :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 21:22:
[...]

Klinkt erg goed! Ik ben overtuigd en ga 'm ook maar aanschaffen :+
Wat ook handig is om te weten over Holoball

Momenteel één van de goedkoopste VR titels
€ 10,49 voor PS+ members

100% geen last van motion sickness
Je staat op een stationaire plek en elke beweging in werkelijkheid is ook de enige beweging in-game.

Ideale game om te testen met mensen die geen/weinig ervaring hebben met VR.
Geen ingewikkelde controls maar gewoon meppen met je tennisracket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
beezjeh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 02:43:
Ik heb net Pinball FX2 season 1 pack en Walking Dead aangeschaft en moet zeggen het is echt gaaf :).
Ik heb net het filmpje zitten kijken en het ziet er goed uit maar hoe scherp is het in de bril je focust natuurlijk op de bal dus die zal wel scherp zijn.
En gaat alles verder vloeiend?

[ Voor 4% gewijzigd door FreakGIB op 30-11-2016 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Even een vraag over Holoball.
Ik heb maar 1 move controller,
Ik weet dat het met 1 move controller is te spelen maar is 1 move voldoende om het spel te kunnen starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net als echt tennis is 1 meer dan voldoende.

Sterker nog 8 van de 10 keer sla ik met enkel mijn rechter racket. Ik merk dat ik echt bewust moet nadenken om mijn linker racket te gebruiken.

Het kan handig zijn om 2 rackets tegelijk te gebruiken als er een snelle bal aankomt zodat je een 2x zo groot oppervlakte hebt om de bal te raken.

De game heeft ook een functie dat wanneer je de trekker indrukt op je move controller je de bal via een tractor beam terug naar je toe kan halen. Dit gebruik je wanneer je de bal verkeerd raakt en deze stil dreigt te liggen voordat die de overkant van het veld haalt.

Hier doe ik dan wel bewust de tractor beam met mijn linker racket gebruiken om de bal te positioneren zodat zodra de bal dichtbij is ik in 1 move een dikke smash kan geven met mijn rechter racket.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willem100
  • Laatst online: 14-06-2023

willem100

Stadia: Wil123#2834

Thx, ga het proberen. 10,49 EUR is idd erg goedkoop voor een vr titel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
FreakGIB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 09:49:
[...]

Ik heb net het filmpje zitten kijken en het ziet er goed uit maar hoe scherp is het in de bril je focust natuurlijk op de bal dus die zal wel scherp zijn.
En gaat alles verder vloeiend?
Ik heb zelf de Pro en ik vind het totaal niet wazig, ik heb 31 miljoen punten gehaald met Mars zonder het gevoel te krijgen dat ik aan mijn bril moest kloten :*) .
Maar het is een toffe beleving want de tafel leeft gewoon en de omgeving doet leuk mee.

Enige nadeel is je moet altijd wel een beetje hangend met je hoofd naar beneden kijken en dat is niet echt ideaal voor je nek vind ik. Je kan verder staand spelen of er vanaf bewegen tafel blijft dan gewoon staan waar die staat alleen je view wordt anders.

Het is jammer dat er gewoon geen demo beschikbaar is zodat mensen het kunnen proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door beezjeh op 30-11-2016 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik neem aan dat de controls hetzelfde zijn als de 2D versie?

In de 2D versie zaten ook vaak verschillende minigames in elke tafel die op een andere 'locatie' afspeelden. In The Walking Dead had je bijvoorbeeld een schietsegment waar je door de scope van een geweer keek om te richten. Of in de Star Wars tafels had je een soort Space Invaders missies tussendoor.

Zijn er ook minigames in de VR versie en speel je die bijvoorbeeld in de VR omgeving i.p.v. op de flipperkast zelf?

[ Voor 7% gewijzigd door ThaBEN op 30-11-2016 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Gisteren Robinson uitgespeeld, toch wel de moeite voor 30 euro vind ik :)
Ik heb ondertussen ook Bound aangeschaft, dus die ga ik vanavond eens spelen.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 30-11-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
ThaBEN schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:21:
Ik neem aan dat de controls hetzelfde zijn als de 2D versie?

In de 2D versie zaten ook vaak verschillende minigames in elke tafel die op een andere 'locatie' afspeelden. In The Walking Dead had je bijvoorbeeld een schietsegment waar je door de scope van een geweer keek om te richten. Of in de Star Wars tafels had je een soort Space Invaders missies tussendoor.

Zijn er ook minigames in de VR versie en speel je die bijvoorbeeld in de VR omgeving i.p.v. op de flipperkast zelf?
Walking Dead heb ik even gespeeld en het meisje staat echt naast de tafel links en een zombie echt aan je rechterzijde maar de minigames heb ik nog niet kunnen doen en ik zal het vanavond wat langer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
SToRM666 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:23:
Gisteren Robinson uitgespeeld, toch wel de moeite voor 30 euro vind ik :)
Ik heb ondertussen ook Bound aangeschaft, dus die ga ik vanavond eens spelen.
Ik heb een beetje moeite om door te gaan met Robinson. Het is een goede game op zich, maar ook een beetje weinig actie. Voor 30 euro wel goed te doen inderdaad, maar 60 euro had ik teveel gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
willem100 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:25:
Even een vraag over Holoball.
Ik heb maar 1 move controller,
Ik weet dat het met 1 move controller is te spelen maar is 1 move voldoende om het spel te kunnen starten?
Hier een video review van iemand die de game met 1 move controller speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:35
Bound gekocht en even gespeeld. Bijzondere game en doet me denken aan Journey. De camera is inderdaad een beetje lastig, maar is te doen. Het enige dat ik mis, en waardoor ik zelfs begon te twijfelen of ik het wel goed speel, is dat je danst, maar niet altijd muziek hebt die dat ondersteund. Wat mij betreft een hele grote gemiste kans. Als je nou zoals bijvoorbeeld Rez invloed had op de muziek, mooie klassieke muziek bijvoorbeeld, dan zou dat zoveel meer toevoegen aan de game. Waarom dans je anders?!

Verder ziet het er grafisch goed uit, er is niet echt 'diepte' ondanks dat het een 3D/VR game is. Althans, ik werd niet weggeblazen door het 3D effect wat andere games wel hebben. Wellicht omdat een een 2D game is, omgezet naar 3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Xecuter NL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:04:
Bound gekocht en even gespeeld.

....

Verder ziet het er grafisch goed uit, er is niet echt 'diepte' ondanks dat het een 3D/VR game is. Althans, ik werd niet weggeblazen door het 3D effect wat andere games wel hebben. Wellicht omdat een een 2D game is, omgezet naar 3D.
raar, bij mij is die juist heel erg 3D, je start wel de VR mode op?
want standaard start die in cinema mode en dan moet je in het menu van bound de VR mode kiezen, dan switched die naar de VR omgeving. Het diepte effect is bij mij enorm namelijk, dus ik vermoed haast dat je in 2d speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:35
robinez schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:27:
[...]

raar, bij mij is die juist heel erg 3D, je start wel de VR mode op?
want standaard start die in cinema mode en dan moet je in het menu van bound de VR mode kiezen, dan switched die naar de VR omgeving. Het diepte effect is bij mij enorm namelijk, dus ik vermoed haast dat je in 2d speelt.
ghehe, ja start idd de VR mode op ;) Misschien is het al de gewenning aan VR. Maar deze game *popt* niet zo. Heb niet het idee/gevoel om dingen aan te kunnen raken, of omheen te kunnen kijken. Lastig uit te leggen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
.GoO schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:54:
Ik heb een beetje moeite om door te gaan met Robinson. Het is een goede game op zich, maar ook een beetje weinig actie. Voor 30 euro wel goed te doen inderdaad, maar 60 euro had ik teveel gevonden.
Qua actie is het inderdaad wat magertjes, maar ik vond de ervaring op zich wel leuk. Grafisch ziet het er ook wel goed uit, alhoewel ik niet zo onder de indruk ben van de dino's als ik gehoopt had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Xecuter NL schreef op woensdag 30 november 2016 @ 13:45:
[...]

ghehe, ja start idd de VR mode op ;) Misschien is het al de gewenning aan VR. Maar deze game *popt* niet zo. Heb niet het idee/gevoel om dingen aan te kunnen raken, of omheen te kunnen kijken. Lastig uit te leggen denk ik.
ik vind het wel een goede uitleg, dat komt door het default view point denk ik. dan zie je alles vanaf een afstand. Probeer maar eens vier keer met de rechterstick naar voren te drukken, dan staat de camera precies achter de danseres (en dus enorm dichtbij), dan ervaar je die 3d omgeving denk ik wel zoals je nu in VR gewend bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb ook Bound gekocht maar nog niet gespeeld. Tevens ben ik in het bezit van een PS4 Pro. Van daaruit kan ik bevestigen dat veel games veel meer diepte effect hebben op de Pro dan op de reguliere PS4. Op de reguliere PS4 had ik bij het gevoel dat ik een meter of 10-20 (afhankelijk van de game) vooruit diepte kon zien en dat alles verder dan die afstand een soort 2D muur werd waarbij diepte lastiger was te zien.

Bij diezelfde games (inclusief Pro Patch) op de Pro had ik hier geen last van en lijkt het diepte effect veel groter en meer zoals in de werkelijkheid.

Overigens had ik op de reguliere PS4 ook al enorme verbetering met diepte en scherpte zien nadat ik de eye-to-eye measurment test opnieuw had uitgevoerd. In plaats van dat je hierbij de cursor precies in het midden van je pupil zet, duw je ze op beide ogen 3-4 tikjes verder naar de buitenkant van je hoofd.

Misschien dat dat helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:30
Bound ook gekocht, wel leuk maar irritant dat de camera niet vanzelf volgt.
Vind het er wel mooi uitzien.

HoloBall lijkt me ook wel geinig, maar 15 euro, mweh...
Zoiets zouden ze als "echt" tennisspel moeten maken.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
matthijst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:28:

Zoiets zouden ze als "echt" tennisspel moeten maken.
Daar is de ontwikkelaar van Holoball momenteel mee bezig als volgende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er komt binnenkort een patch voor Bound zodat de camera wel de speler zal volgen. Ik ben eigenlijk daarop aan het wachten voordat ik ga beginnen.

Holoball vind ik persoonlijk echt het geld waard. Hij is veel leuker dan het lijkt en komt niet zo goed tot zijn recht door naar gameplay beelden te kijken. Is meer iets dat je zelf moet ervaren.

Als je Rez infinite, Wii Sports Tennis en Far Cry Blood Dragon zou samenvoegen dan zou Holoball het eindresultaat zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door ThaBEN op 30-11-2016 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
matthijst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 14:28:
HoloBall lijkt me ook wel geinig, maar 15 euro, mweh...
hij is 10,50 euro op dit moment als je plus hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
beezjeh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:10:
[...]

Ik heb zelf de Pro en ik vind het totaal niet wazig, ik heb 31 miljoen punten gehaald met Mars zonder het gevoel te krijgen dat ik aan mijn bril moest kloten :*) .
Maar het is een toffe beleving want de tafel leeft gewoon en de omgeving doet leuk mee.

Enige nadeel is je moet altijd wel een beetje hangend met je hoofd naar beneden kijken en dat is niet echt ideaal voor je nek vind ik. Je kan verder staand spelen of er vanaf bewegen tafel blijft dan gewoon staan waar die staat alleen je view wordt anders.

Het is jammer dat er gewoon geen demo beschikbaar is zodat mensen het kunnen proberen.
Hoeveel kasten zitten er bij de standaard versie zonder DLC's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
FreakGIB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 15:51:
[...]

Hoeveel kasten zitten er bij de standaard versie zonder DLC's
3 stuks maar, ik dacht eerst dat season 1 pack gewoon alles had behalve Walking Dead, die dus eerst aangeschaft maar moest ik alsnog die andere aanschaffen 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
beezjeh schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:04:
[...]

3 stuks maar, ik dacht eerst dat season 1 pack gewoon alles had behalve Walking Dead, die dus eerst aangeschaft maar moest ik alsnog die andere aanschaffen 8)7.
Oke dus standaard 3 kasten Season 1 Pack heeft 5 kasten en dan nog los Walking Dead
Zijn er daarnaast nog meer kasten dan ? en wat kost dat allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De standaard non-VR versie van Zen Pinball 2 heeft momenteel 72 add-ons in de PSN store voor de PS4 versie. De helft daarvan zijn trial versies (demo's) waarin je de kasten kunt testen. Gezien de kasten in de VR versie hetzelfde zijn als de 2D versie heb je een aardig idee wat je kunt verwachten voor de VR kasten :+

Omdat ik al aardig wat flipperkasten gekocht heb voor de 2D versie en er geen tegemoetkoming is voor mensen die de 2D versie van de flipperkasten gekocht hebben laat ik deze game maar even aan me voorbij gaan totdat ze nieuwe originele VR kasten uitbrengen.

Meer info:
https://store.playstation...ADD-ONS%7Cplatform~ps4%7C

[ Voor 39% gewijzigd door ThaBEN op 30-11-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
FreakGIB schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:07:
[...]

Oke dus standaard 3 kasten Season 1 Pack heeft 5 kasten en dan nog los Walking Dead
Zijn er daarnaast nog meer kasten dan ? en wat kost dat allemaal.
als je alles wil hebben kost je dat 46 euro.

de basis is 14,95
season pack 1 is 24,95
en de walking dead kast is 5,95

[ Voor 0% gewijzigd door robinez op 30-11-2016 17:58 . Reden: prijzen aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
HoloBall toch ook maar ff gehaald.
Wel cool gedaan, moet wel ff de ruimte ervoor hebben denk ik.
Kan je dat speelvlakje ook zelf instellen? Halve meter naar voren zou leuk zijn, zit nu bijna aan de max van de draad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
ThaBEN schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:17:
De standaard non-VR versie van Zen Pinball 2 heeft momenteel 72 add-ons in de PSN store voor de PS4 versie. De helft daarvan zijn trial versies (demo's) waarin je de kasten kunt testen. Gezien de kasten in de VR versie hetzelfde zijn als de 2D versie heb je een aardig idee wat je kunt verwachten voor de VR kasten :+

Omdat ik al aardig wat flipperkasten gekocht heb voor de 2D versie en er geen tegemoetkoming is voor mensen die de 2D versie van de flipperkasten gekocht hebben laat ik deze game maar even aan me voorbij gaan totdat ze nieuwe originele VR kasten uitbrengen.

Meer info:
Echt gelijk is het niet want het is een totaal andere beleving, het is echt meer interactief in vergelijking met een normale versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
Eerste vr ongelukje : Check!

Plafond in woonkamer is way lager dan plafond in Holoball.
Leuke Game. Wel moet je de camera ff zo afstellen dat je de ruimte hebt om te spelen.
Multiplayer zou echt vet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:17:

Meer info:
Ik heb zelf ook een XX aantal kasten gekocht toendertijd maar eigenlijk nooit zo heel veel gespeeld hoewel ik Pinball wel altijd leuk vond zeker op echte kasten dus dit lijkt me wel leuk maar een tegoedkoming zou toch wel wenselijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Guys, ik brand van verlangen om ook een PS VR met P4 Pro te kopen (ben nu geen PS bezitter), maar ik hoop nog steeds dat er aantrekkelijk geprijsde kerstbundels komen. Wat denken jullie, whisful thinking?

En is er al bekend of er door Sony serieus gewerkt wordt aan het drift probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Welk drift probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:38:
Guys, ik brand van verlangen om ook een PS VR met P4 Pro te kopen (ben nu geen PS bezitter), maar ik hoop nog steeds dat er aantrekkelijk geprijsde kerstbundels komen. Wat denken jullie, whisful thinking?

En is er al bekend of er door Sony serieus gewerkt wordt aan het drift probleem?
Ongetwijfeld, achter de schermen. Maar zo groot is dat drift probleem niet hoor, daar zou ik het echt niet om laten.

Kerstbundels, ik denk van niet aangezien de PSVR heel goed lijkt te verkopen. Dan had het nu waarschijnlijk ook wel bekend geweest. Maar je weet het nooit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 18:20
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 22:38:

Kun je denk ik wel vergeten, anders hadden ze dat wel gedaan met Cyber Monday of Black Friday. Beide producten doen het uitstekend en dat is vermoedelijk ook de reden waarom er geen aanbiedingen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Ja, bedoelde dat niet iedereen dat heeft.
Iig geen reden om m niet te kopen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
matthijst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:50:
[...]

Ja, bedoelde dat niet iedereen dat heeft.
Iig geen reden om m niet te kopen lijkt me.
Nee dat laatste zeker niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
HoloBall echt een geinig spel. Wel benieuwd hoe lang het leuk blijft, ze zouden er wel een uitbreiding bij kunnen maken zodat het breakout-achtig wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NotSoSteady schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:44:
[...]

Kun je denk ik wel vergeten, anders hadden ze dat wel gedaan met Cyber Monday of Black Friday. Beide producten doen het uitstekend en dat is vermoedelijk ook de reden waarom er geen aanbiedingen zijn.
Tja, ik denk zelf ook dat het inderdaad niet gaat gebeuren, die kerstbundels. Nou ja, dan binnenkort toch maar de sprong naar de current-gen generatie maken, in stijl, met de PS Pro + VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
heeft iemand toevalig Hyper Void
Ik krijg de Demo niet aan de praat.
Filmpjes zien er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Fusionmania schreef op woensdag 23 november 2016 @ 13:56:
Laat hem dan een ook meteen The Kitchen demo doen. Laatst ook gedaan bij een paar vrienden nou je lacht je kapot. _O- Allemaal niet gedacht dat het zo immersive zou zijn :P
Die is een beetje ongemakkelijk ja :P Je weet dat het nep is, maar toch.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FreakGIB
matthijst schreef op woensdag 30 november 2016 @ 23:53:
HoloBall echt een geinig spel. Wel benieuwd hoe lang het leuk blijft, ze zouden er wel een uitbreiding bij kunnen maken zodat het breakout-achtig wordt.
er is al een breakout achtig spel
Proton Pulse maar niet in onze playstation store
Wel in de US Store
Is dat misschien weer een foutje dat het niet in de EU store staat en waar zou je dat kunnen melden?

YouTube: Proton Pulse - PSVR - First Impressions

UPDATE:
Had even de vraag gesteld op Reddit bij Sony en dit was het antwoord :)
The EU build is on its way. Sony submission is a different department in EU but they do have a build. Out very soon.

[ Voor 25% gewijzigd door FreakGIB op 01-12-2016 13:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
Gisteren Zen Pinball FX 2 gekocht met de Walking dead tafel erbij.
Ik vind de originele zen pinball niet zoveel aan om eerlijk te zijn, maar in VR is het toch wel een andere belevenis aangezien je toch het idee hebt dat je op een echte tafel speelt. Ook alle extra effecten komen goed over in VR, bijvoorbeeld in de walking dead zie je ze voetballen op een grasveldje onderin je kast en worden ze af en toe aangevallen door zombies.

Wat ik minder goed vond was dat je maar drie flipperkasten in de ruimte hebt staan. Ik snap niet waarom, want die ruimte is groot zat om er tientallen flipperkasten neer te zetten. Dit betekent dat als je een vierde flipperkast wil spelen dat je die moet laden in 1 van die drie flipperkasten. Onhandig (ook al is er een shortcut) en het komt naar mijn mening niet overeen met het model van zen pinball waarbij je steeds meer flipperkasten kan kopen. Waarom maak je er niet een mooie arcade hal van waarin al je gekochte flipperkasten een mooi plekje krijgen? Gemiste kans wat mij betreft.

Ook heb ik het idee dat het nu te makkelijk is en de bal te lang in het spel blijft. Je moet er bijna moeite voor doen om de bal kwijt te raken. Ik heb liever een wat realistischere manier van flipperen, op een echte flipperkast houd ik het echt niet vol om met 1 bal een half uur te flipperen. Zo duren die sessies wel heel erg lang en voelt het toch wat nep aan.

Maar neemt niet weg dat ik het voor VR een goede toevoeging vind kwa game. De flipperkasten zijn haarscherp en er gebeurd enorm veel in de flipperkasten zelf waardoor er veel te zien en te doen is tijdens je sessie.

Nog een kleine tip, standaard sta je best hoog boven de flipperkast, door omhoog te kijken en dan op vierkantje te drukken komt de kast een heel stuk omhoog en heb je wat beter overzicht op alle onderdelen.

[ Voor 6% gewijzigd door robinez op 01-12-2016 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningTuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Ik wil Keep Talking and Nobody Explodes bestellen, maar ben nog een beetje uit diskette en DVD-tijdperk. Is het te downloaden via https://www.humblebundle....ptalkingandnobodyexplodes
Is die site OK? Kan ik zowel game als manual downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

KoningTuur schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:44:
Ik wil Keep Talking and Nobody Explodes bestellen, maar ben nog een beetje uit diskette en DVD-tijdperk. Is het te downloaden via https://www.humblebundle....ptalkingandnobodyexplodes
Is die site OK? Kan ik zowel game als manual downloaden?
Die site is okee, ik heb vaker spellen via een Humble Bundle gekocht.

Alleen kun je hier geen spellen / codes voor de Playstation kopen (althans, de link die je stuurde werkt niet, en als ik zelf op het spel zoek vind ik alleen Windows en Mac versies).

Dwz. als je dit spel voor de Oculus Rift of HTC Vive wil bestellen is dit een mogelijkheid, maar voor de PSVR niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoningTuur
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 25-05-2022
Dank Myedvyed! Ik wil het idd alleen voor W10 hebben. Ga nu in bestelmodus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
FreakGIB schreef op donderdag 1 december 2016 @ 09:33:
heeft iemand toevalig Hyper Void
Ik krijg de Demo niet aan de praat.
Filmpjes zien er goed uit.
Volgende week gratis in de PS+, samen met de gratis VR uitbreiding hebben we dan dus ook de 1e PSVR PS+ game te pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Aenea schreef op donderdag 1 december 2016 @ 12:32:
[...]

Volgende week gratis in de PS+, samen met de gratis VR uitbreiding hebben we dan dus ook de 1e PSVR PS+ game te pakken :)
Cool zou wel leuk zijn als we elke maand iets zouden krijgen we hebben uiteindelijk een device gekocht wat net zo duur is als een PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hyper Void PS3 versie is volgende maand gratis. Volgens mij betekend dit niet dat de PS4 versie ook gratis is toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31
Hmmm, wel even een groot minpunt te pakken de PSVR!

Het kastje geeft blijkbaar geen HDR signaal door, dus moet, nu ik mijn nieuwe TV heb, kabels gaan lopen wisselen!

Dit is wel erg lomp van Sony zeg...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
ThaBEN schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:46:
Hyper Void PS3 versie is volgende maand gratis. Volgens mij betekend dit niet dat de PS4 versie ook gratis is toch?
staat er toch gewoon bij

Here’s what you can play from 6th December:

■Stories: The Path of Destinies (PS4)
■Invisible, Inc. (PS4)
Hyper Void (PS4, PS3, PS Vita)
■Tiny Troopers Join Ops (PS4, PS3, PS Vita)
■Color Guardians (PS4, PS Vita)
■VVVVVV (PS Vita)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
M a r c o schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:53:
[...]

staat er toch gewoon bij

Here’s what you can play from 6th December:

■Stories: The Path of Destinies (PS4)
■Invisible, Inc. (PS4)
Hyper Void (PS4, PS3, PS Vita)
■Tiny Troopers Join Ops (PS4, PS3, PS Vita)
■Color Guardians (PS4, PS Vita)
■VVVVVV (PS Vita)
Voor het mooie hadden ze er eigenlijk VR bij moeten zetten voor de PSVR
Geeft toch weer iets extra's voor de PSVR bezitters.
En trekt misschien ook nog meer nieuwe VR verkopen aan.
Hoe is het trouwens met de wereld wijde verkopen van de PSVR ben toch wel benieuwd hoeveel er nu verkocht zijn en ook hoe veel games er gemiddeld bij gekocht zijn.
Hoop echt dat het goed gaat zodat de defelopers mooiere en grotere games gaan maken voor het VR platform.

[ Voor 22% gewijzigd door FreakGIB op 01-12-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
http://www.dualshockers.c...it-substantial-downgrade/

"arlier this year, research group SuperData issued a report that claimed PlayStation VR would sell 2.6 million units sold by the end of 2016. Well, the firm no longer believes that. SuperData has since updated this figure: the company now expects PlayStation VR sales to be less than 750,000 for the year, a substantial downgrade. Further according to Games Industry, the firm is predicting that the VR market will be the “biggest loser” of holiday 2016, in regards to gaming."

Dat valt dan toch nog wel tegen, misschien wel een reden voor Sony om de prijs omlaag te gooien of wat bundels te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
niekvandermeer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:32:

"arlier this year, research group SuperData issued a report that claimed PlayStation VR would sell 2.6 million units sold by the end of 2016. Well, the firm no longer believes that. SuperData has since updated this figure: the company now expects PlayStation VR sales to be less than 750,000 for the year, a substantial downgrade. Further according to Games Industry, the firm is predicting that the VR market will be the “biggest loser” of holiday 2016, in regards to gaming."

Dat valt dan toch nog wel tegen, misschien wel een reden voor Sony om de prijs omlaag te gooien of wat bundels te maken.
Dat soort bedrijven zuigen alles uit hun grote duim, totaal nergens op gebaseerd. De 2,6 miljoen was natuurlijk zeer onwaarschijnlijk en veel te optimistisch. Deze nieuwe voorspelling (en dan doel ik met name op het 'loser' gedeelte) is zo mogelijk nog kanslozer, gezien alle enthousiaste berichten over PSVR en het feit dat het apparaat wereldwijd bijna nergens meer verkrijgbaar is. De verwachting is juist een enorme schaarste rond de feestdagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19:07
Qweridee schreef op donderdag 1 december 2016 @ 13:48:
Hmmm, wel even een groot minpunt te pakken de PSVR!

Het kastje geeft blijkbaar geen HDR signaal door, dus moet, nu ik mijn nieuwe TV heb, kabels gaan lopen wisselen!

Dit is wel erg lomp van Sony zeg...
Yup.. Je bent ook niet de enige met die probleem.
Echt niet goed over nagedacht daar :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Sony persconferentie op de PSX is zaterdag om 10.00 uur. Ik ben benieuwd naar de PSVR aankondigingen!

[ Voor 4% gewijzigd door .GoO op 01-12-2016 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
niekvandermeer schreef op donderdag 1 december 2016 @ 16:32:

Vind het heel grappig allemaal van dat SuperData! Ze maken in Maart van dit jaar een wel hele ruime schatting van 2.6 miljoen voor dit jaar terwijl PSVR maar 2 maanden in dit jaar verkrijgbaar zou zijn. Daarnaast wisten zij toen niet hoeveel Sony er kon produceren voor de release.

En nu, omdat SuperData dus erg fout zat met hun analyse zeggen zij dat PSVR de grootste loser gaat worden van dit holiday seizoen?

Daarnaast is PSVR (en de Moves) op veel plekken in de wereld lastig te verkrijgen en het verkoopt beter dan Sony's verwachtingen!

Hilarisch dat SuperData moet ik zeggen!

Dus nee, ik zie niet in waarom Sony de prijs zou moeten verlagen als er op dit moment meer vraag is dan voorraad!

Prijs zal heus wel omlaag gaan zodra er voldoende beschikbaar zijn over half jaartje of zo, dan zullen er ook grotere reclame campagnes starten en kunnen ze ook de grotere titles die er aan zitten komen gebruiken om het aan te prijzen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
.GoO schreef op donderdag 1 december 2016 @ 21:00:
Sony persconferentie op de PSX is zaterdag om 10.00 uur. Ik ben benieuwd naar de PSVR aankondigingen!
10:00 US west coast tijd toch? Dus 19:00 hier...

Excuus, 2 posts achter elkaar. Vergeet het regelmatig omdat ik het niet gewend ben om meerdere posts te combineren.

[ Voor 21% gewijzigd door Aenea op 02-12-2016 06:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aenea schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:12:
[...]

Vind het heel grappig allemaal van dat SuperData! Ze maken in Maart van dit jaar een wel hele ruime schatting van 2.6 miljoen voor dit jaar terwijl PSVR maar 2 maanden in dit jaar verkrijgbaar zou zijn. Daarnaast wisten zij toen niet hoeveel Sony er kon produceren voor de release.

En nu, omdat SuperData dus erg fout zat met hun analyse zeggen zij dat PSVR de grootste loser gaat worden van dit holiday seizoen?

Daarnaast is PSVR (en de Moves) op veel plekken in de wereld lastig te verkrijgen en het verkoopt beter dan Sony's verwachtingen!

Dus nee, ik zie niet in waarom Sony de prijs zou moeten verlagen als er op dit moment meer vraag is dan voorraad!

Prijs zal heus wel omlaag gaan zodra er voldoende beschikbaar zijn over half jaartje of zo, dan zullen er ook grotere reclame campagnes starten en kunnen ze ook de grotere titles die er aan zitten komen gebruiken om het aan te prijzen...
Ik meen gisteren een TV reclame te hebben gezien van PS VR bij Media Markt voor €349,-
Weet niet of er bepaalde voorwarden zijn.

-edit
Zie op de Media Markt website dat die daar €384,- kost

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 02-12-2016 07:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Aenea schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:13:
[...]

10:00 US west coast tijd toch? Dus 19:00 hier...
Dat klinkt wel logischer ja. Ik had gelezen 10.00 uur Nederlandse tijd, dus goed dat je het aangeeft :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Aenea schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:12:
[...]

Ik dacht dat het over VR in het algemeen ging dus niet speciefiek de PSVR want die anderen doen het minder dan Sony volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verkeerd gelezen, nvm.

[ Voor 94% gewijzigd door .GoO op 02-12-2016 09:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Onderstaand een gameplay video van een super vette online co-op VR shooter genaamd 'Raw Data'. Game wordt gemaakt door de studio 'Survios'. Game is nu al beschikbaar voor Oculus en komt volgend jaar uit ook op PSVR!

In onderstaande video op 1:30 geeft de developer aan dat de game ook op PSVR zal uitkomen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
ThaBEN schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:51:
[...]

Ik meen gisteren een TV reclame te hebben gezien van PS VR bij Media Markt voor €349,-
Weet niet of er bepaalde voorwarden zijn.

-edit
Zie op de Media Markt website dat die daar €384,- kost
16 euro minder is niet echt een grote prijsdaling lijkt mij zo, is meer een concurrentie prijs, net als met de Pro het geval is. En is zeker geen prijsverlaging van Sony uit omdat PSVR slecht zou verkopen ;)
FreakGIB schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 08:22:
[...]

Ik dacht dat het over VR in het algemeen ging dus niet speciefiek de PSVR want die anderen doen het minder dan Sony volgens mij.
Jawel, maar is indirect natuurlijk wel aan Sony gericht en mensen interpreteren het ook zo!

[ Voor 24% gewijzigd door Aenea op 02-12-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 09:57:
Onderstaand een gameplay video van een super vette online co-op VR shooter genaamd 'Raw Data'. Game wordt gemaakt door de studio 'Survios'. Game is nu al beschikbaar voor Oculus en komt volgend jaar uit ook op PSVR!

[video]

In onderstaande video op 1:30 geeft de developer aan dat de game ook op PSVR zal uitkomen O+

[video]
Ziet er erg goed uit vraag me alleen wel af hoe ze het gaan doen kwa enemy's die achter je spawnen als je echt 180 graden moet draaien krijg je problemen met je Move Controllers.
Ze zullen wel een button reserveren die je de optie geeft om 180 graden te draaien of zoiets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja precies, dit gebeurd ook bij The Brookhaven Experiment. Die game heb ik en moet je ook 360 graden om je heen schieten. Daar kun je met 'O' je karakter 180 graden omdraaien. Al moet ik zeggen dat ik dit eigenlijk nooit gebruik.

Mijn camera staat op ooghoogte en wat ik doe om dit te omzeilen is mijn gun 'Modified Gangsta Style' vast te houden zodat de camera het lampje van de move controller kan zien als ik achterstevoren sta. Dit werkt perfect.

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3a5Qth5BPRk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, vanmiddag mijn eerste (PS) VR ervaring meegemaakt, bij de MediaMarkt in Doetinchem. Mwah, het was jammer genoeg niet wat ik verwacht en gehoopt had, want ......

...... de rubber 'gezichts'flap was blijkbaar eerder los geraakt en lag in een hoekje op de grond, met duidelijk zichtbare sporen van voetzolen er op, het vizier kon niet meer heen en weer geschoven worden want geblokkeerd, allerlei anti-diefstalkabels aan de controller en de bril die ook nog eens in mijn nek zaten te schuren, geen hoofdtelefoon, ongelofelijk vieze lenzen en een verkoper die ik steeds tegen mijn vrouw hoorde zeggen dat hij niet snapt dat Sony zo'n baggerapparaat op de markt durft te zetten en dat hij nooit 400 euro aan iets dergelijks zou uitgeven.Toen ik hem toebeet dat honderdduizenden andere mensen dat wel doen omdat de VR bril toch goed verkoopt moest hij dat beamen en hield hij gelukkig voor de rest van de demo zijn bek.

Kortom, ik had uiteraard veel lichtlekkage (geen flap en geen verstelbaar vizier) en dat in een felverlichte Mediamarkt. Maar de demo (onderwaterkooi en Eve Valkyrie) was toch nog indrukwekkend genoeg om de moed niet op te geven. Dus ik ga de VR bril gewoon ergens anders nog een keer uitproberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31
Had zo Mediamarkt Groningen kunnen zijn! Ook ongeinteresseerde personen op de game afdeling.

Erg jammer, vond het vroeger altijd een leuke zaak om rustig door te wandelen en een beetje rond te kijken. Nu allang niet meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

Media Markt gun ik weinig omzet. Wat een idioten lopen daar rond als personeel. PSVR is voor 400 euro een mooi produkt om VR naar het grote publiek te brengen :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:25:
Nou, vanmiddag mijn eerste (PS) VR ervaring meegemaakt, bij de MediaMarkt in Doetinchem. Mwah, het was jammer genoeg niet wat ik verwacht en gehoopt had, want ......

...... de rubber 'gezichts'flap was blijkbaar eerder los geraakt en lag in een hoekje op de grond, met duidelijk zichtbare sporen van voetzolen er op, het vizier kon niet meer heen en weer geschoven worden want geblokkeerd, allerlei anti-diefstalkabels aan de controller en de bril die ook nog eens in mijn nek zaten te schuren, geen hoofdtelefoon, ongelofelijk vieze lenzen en een verkoper die ik steeds tegen mijn vrouw hoorde zeggen dat hij niet snapt dat Sony zo'n baggerapparaat op de markt durft te zetten en dat hij nooit 400 euro aan iets dergelijks zou uitgeven.Toen ik hem toebeet dat honderdduizenden andere mensen dat wel doen omdat de VR bril toch goed verkoopt moest hij dat beamen en hield hij gelukkig voor de rest van de demo zijn bek.

Kortom, ik had uiteraard veel lichtlekkage (geen flap en geen verstelbaar vizier) en dat in een felverlichte Mediamarkt. Maar de demo (onderwaterkooi en Eve Valkyrie) was toch nog indrukwekkend genoeg om de moed niet op te geven. Dus ik ga de VR bril gewoon ergens anders nog een keer uitproberen.
Weet je mocht je in de buurt van gouda zijn mag je bij thuis wel een keer langskomen om het uitgebreid te proberen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 19:25:
Wat een klote winkel is het toch. Erg jammer dat ze consumenten zo toch een heel verkeerde eerste indruk van (PS)VR geven. Sony kan ze nog beter weghalen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FreakGIB schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 22:40:
[...]

Weet je mocht je in de buurt van gouda zijn mag je bij thuis wel een keer langskomen om het uitgebreid te proberen
Bedankt voor je aanbod. Ik woon weliswaar niet in de buurt (Lochem), maar je weet nooit. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 20:44
ik meld mij als nieuwe psvr bezitter !

momenteel alles aan het uit proberen wat er gratis is,
momenteel de COD vr experience

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Exirion schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 20:40:
Media Markt gun ik weinig omzet. Wat een idioten lopen daar rond als personeel. PSVR is voor 400 euro een mooi produkt om VR naar het grote publiek te brengen :)
heb hem bij de MM in alkmaar zojuist gekocht, zeer aardige gozer die
de demo deed. Nam ruim de tijd en wist behoorlijk veel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ppeterr schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 13:20:
heb hem bij de MM in alkmaar zojuist gekocht, zeer aardige gozer die
de demo deed. Nam ruim de tijd en wist behoorlijk veel!
Gelukkig zijn er uitzonderingen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Er ie een nieuwe planeet voor Oh My Genesis.
Leuk verzonnen weer, 3 euro :)

Vermaak me ook nog steeds met HoloBall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
oke nu halve dag om en om gespeeld, en de "leuk factor" is beter dan ik
had verwacht. Dit ook omdat ik niet echt goede ogen heb...maar dat maakt niks uit dus!

De ervaring van ruimte is erg leuk. groots ! mijn kinderen vonden VR worlds
en dan de haai scene, super cool en intens !

Het lekker opzetten is nog wel een dingetje. op het moment als hij goed lijkt
te zitten, en dan iets naar beneden duwen voor beter beeld doet de truc wel.
Enkel zit mijn neus dan wel wat dicht....nog even zoeken naar de beste houding toch.

Ik vind het erg apart, dat ik als volwassen kerel in de lucht sta te zwaaien en
probeer ongemerkt dingen vast te pakken ! hahaha hopelijk blijft dit een beetje lang leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion

Exirion

Gadgetfetisjist

ppeterr schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:04:
Het lekker opzetten is nog wel een dingetje. op het moment als hij goed lijkt
te zitten, en dan iets naar beneden duwen voor beter beeld doet de truc wel.
Enkel zit mijn neus dan wel wat dicht....nog even zoeken naar de beste houding toch.
Herkenbaar. Ik heb een redelijk grote neus, en ik moet de bril een beetje omlaag duwen om over de hele hoogte scherp beeld te hebben. Dat betekent inderdaad dat m'n neus een beetje dicht gedrukt wordt. Wat dat betreft valt er nog wel wat aan de pasvorm te verbeteren, al is het comfort over het geheel genomen goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Nieuwe Res Evil demo/update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
zat al te zoeken is dat de kitchen demo maar dan geupdate of is het iets anders ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 20:15
FreakGIB schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 19:44:
[...]

zat al te zoeken is dat de kitchen demo maar dan geupdate of is het iets anders ?
Zit ik ook op te wachten
Pagina: 1 ... 20 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.