Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:48
De normale Resident Evil demo, hij is net ge-update naar 1.02.
VR zit erin en werkt wel goed, maar GVD wat creepy :D

[ Voor 3% gewijzigd door matthijst op 03-12-2016 21:49 ]

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
matthijst schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 21:49:
De normale Resident Evil demo, hij is net ge-update naar 1.02.
VR zit erin en werkt wel goed, maar GVD wat creepy :D
Met normaal bedoel je de Kitchen of wat anders ben niet zo thuis in Resident Evil.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
FreakGIB schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:06:
[...]

Met normaal bedoel je de Kitchen of wat anders ben niet zo thuis in Resident Evil.
Nee, Resident Evil VII opzoeken in de store en daar de demo van. Dat is een andere dan de kitchen demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
matthijst schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 22:07:
[...]

Nee, Resident Evil VII opzoeken in de store en daar de demo van. Dat is een andere dan de kitchen demo.
Oke maar wel met VR nvm ik moet leren lezen

[ Voor 4% gewijzigd door FreakGIB op 03-12-2016 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14:43
iemand al robinson gespeeld, dat ziet er toch uit als een echt VR avontuur

ow ow ow the kitchen is niet normaal zeg.....zeker met kinderen om mij heen
die dan in mijn zij gaan poeren enzo hahah...

[ Voor 45% gewijzigd door ppeterr op 04-12-2016 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Ik denk dat RE7 een toppertje gaat worden voor PSVR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Robinson vind ik persoonlijk een van de mooiste/leukste VR game, tot nu toe.
Had wel iets meer actie in gemogen maar het klimmen en klauteren door de jungle was erg indrukwekkend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Verwijderd schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:07:
Robinson vind ik persoonlijk een van de mooiste/leukste VR game, tot nu toe.
Had wel iets meer actie in gemogen maar het klimmen en klauteren door de jungle was erg indrukwekkend.
Eens met de actie, maar verder hele mooi en avontuurlijke game. Wel een aanrader wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
.GoO schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:13:
[...]

Eens met de actie, maar verder hele mooi en avontuurlijke game. Wel een aanrader wat mij betreft.
oke leuk! ik wil er nog een kopen, en dat wordt eagle flight of robinson

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 17:23
ppeterr schreef op zondag 4 december 2016 @ 09:11:
iemand al robinson gespeeld, dat ziet er toch uit als een echt VR avontuur

ow ow ow the kitchen is niet normaal zeg.....zeker met kinderen om mij heen
die dan in mijn zij gaan poeren enzo hahah...
Download de RE7 demo eens, Kitchen is maar een tech demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Sovereign schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:15:
[...]

Download de RE7 demo eens, Kitchen is maar een tech demo.
ja heb die ook gedownload, maar ben nog zo druk bezig - werkelijk ik
heb nog niet eerder zo lang met de ps4 gerommeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eagle flight is ook wel een aardig spel maar zelf vind ik hem wel minder dan Robinson.
Eagle flight heeft daarentegen wel een multi player waardoor de "houdbaarheidsdatum" wel verlengd word.
Zelf heb ik robinson uitgespeeld en weer verkocht.
Eagle flight zal ik waarschijnlijk nog wel een paar keer spelen.
Totdat RE7, farpoint, ace combat 7 uit zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:54
ppeterr schreef op zaterdag 3 december 2016 @ 16:04:
Het lekker opzetten is nog wel een dingetje. op het moment als hij goed lijkt
te zitten, en dan iets naar beneden duwen voor beter beeld doet de truc wel.
Enkel zit mijn neus dan wel wat dicht....nog even zoeken naar de beste houding toch.
Daar heb ik dus ook last van. Dat is de beste positie maar dan drukt het rubber op mijn neus. Op de een of andere manier zit hij beter als ik een bril draag, maar hij is scherper als ik mijn lenzen in heb, maar dan dus een dichte neus.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
Jammer dat PSVR zo weinig aandacht kreeg op het PSX event. Alsof het niet bestaat leek het bijna wel. Resident Evil is gelukkig een geweldige AAA game, maar eigenlijk ook de enige tot nu toe die iets volledigs aanbiedt in VR.

Hoop niet dat het een soort vergeten kind wordt zoals de Vita.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Marselaar schreef op zondag 4 december 2016 @ 12:52:
[...]

Daar heb ik dus ook last van. Dat is de beste positie maar dan drukt het rubber op mijn neus. Op de een of andere manier zit hij beter als ik een bril draag, maar hij is scherper als ik mijn lenzen in heb, maar dan dus een dichte neus.
zou het nou de bedoeling zijn, dat de zwarte flapjes onderop. Naar binnengevouwen zijn
zoals ze eigenlijk gevormd zijn. Of dat het beter lijkt te zitten als ik ze naar buiten
frummel met mijn vinger eronder als de set op mijn hoofd al zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Dannydekr schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:14:
Jammer dat PSVR zo weinig aandacht kreeg op het PSX event. Alsof het niet bestaat leek het bijna wel. Resident Evil is gelukkig een geweldige AAA game, maar eigenlijk ook de enige tot nu toe die iets volledigs aanbiedt in VR.

Zwaar teleurstellend inderdaad. Had toch wel een paar grote VR-aankondigingen verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000

Exirion

Gadgetfetisjist

NikkiNailz schreef op maandag 5 december 2016 @ 08:13:
Zwaar teleurstellend inderdaad. Had toch wel een paar grote VR-aankondigingen verwacht.
Onbegrijpelijk ook, want marketingtechnisch was dit het moment geweest om vlak voor de feestdagen nog een boost aan de verkopen te geven.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die van plan waren Surgeon Simulator ER aan te schaffen wees gewaarschuwd!

Game krijg een 2 op Pure Playstation

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Weinig aankondigingen, maar Resident Evil 7 zal wel ziekelijk mooi worden :D
Die demo, sjezus :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op zondag 4 december 2016 @ 13:14:

Ben bang dat Sony iets te veel rekent op third party support van games die ook op vive en oculus uit komen. Sony mag er zelf ook best wel werk van maken dan alleen de launch line up. Verder waren wel gran turismo, ace combat 7 en resident evil aanwezig. Verder hadden ze nog een nieuwe game die een beetje op rigs leek, maar zag er niet heel spectaculair uit. Verwacht eigenlijk ook niet dat ze op E3 groot gaan uitpakken op VR games maar vooral weer normale AAA games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwevolger schreef op maandag 5 december 2016 @ 10:54:
[...]

Ben bang dat Sony iets te veel rekent op third party support van games die ook op vive en oculus uit komen. Sony mag er zelf ook best wel werk van maken dan alleen de launch line up. Verder waren wel gran turismo, ace combat 7 en resident evil aanwezig. Verder hadden ze nog een nieuwe game die een beetje op rigs leek, maar zag er niet heel spectaculair uit. Verwacht eigenlijk ook niet dat ze op E3 groot gaan uitpakken op VR games maar vooral weer normale AAA games.
Ik denk dat Sony er niet te licht over moet denken, aangezien ik verwacht dat Xbox Scorpio volgend jaar ondersteuning gaat krijgen van Oculus Rift 2. Ze kunnen tegen die tijd maar beter een grote install base hebben met veel software, anders zijn ze hun voorsprong zo kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-edit
Sorry verkeerde topic 8)7
Maar wellicht alsnog interessant voor jullie :9

Meer uitleg over de werking van de nieuwe game

Marvel vs. Capcom: Infinite - PlayStation Experience 2016: Livecast Coverage | PS4

[ Voor 26% gewijzigd door ThaBEN op 05-12-2016 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ThaBEN schreef op maandag 5 december 2016 @ 14:56:
-edit
Sorry verkeerde topic 8)7
Maar wellicht alsnog interessant voor jullie :9

Meer uitleg over de werking van de nieuwe game

Marvel vs. Capcom: Infinite - PlayStation Experience 2016: Livecast Coverage | PS4
[video]
dankje ! ik heb de video even bekeken via mijn ps vr op een 100nch (mischien 200 inch) view!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Werewolves Within staat in de store. Gaat iemand m kopen?

De ontwikkelaar van Surgeon Simulator komt zeer binnenkort met een update om de controls te fixen, gelukkig.

I Expect You To Die komt volgende week uit en belooft een goede ervaring te worden: https://www.wired.com/2016/12/i-expect-you-to-die-review/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
http://starwars.ea.com/st...gue-one-x-wing-vr-mission

vandaag ! hoorde ik in de wandelgangen van tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
.GoO schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:44:
I Expect You To Die komt volgende week uit en belooft een goede ervaring te worden: https://www.wired.com/2016/12/i-expect-you-to-die-review/
Deze lijkt me leuk. Helaas is hij erg kort met maar 4 levels en gaat hij €25 kosten. Gezien het een puzzle game is zal er nauwelijks replay value zijn als je deze 4 levels hebt uitgespeeld. Toch maar wachten op een aanbieding....

-edit
Beyond that, Schell Games also gave each mission six optional objectives to accomplish, including speed runs, giving I Expect You To Die some replay value beyond simply finishing the levels. These objectives also result in you gaining collectibles for the office that serves as the hub between missions. It’s a nice way to feel a sense of achievement for doing the optional objectives and getting the most out of each mission. If I was a super spy, I would want proof of my daring exploits too.
Een andere review.
uploadvr review van I Expect You To Die

-edit

Je bent in de game een Super Spy met telekinese powers. Je kunt hierdoor voorwerpen buiten handbereik oppakken die je nodig hebt om puzzels op te lossen. Met de Oculus touch controls kan je dan vervolgens met de analoge stick de voorwerpen via telekinese dichterbij naar je toe halen of verder van je af duwen. Dat is noodzakelijk om bepaalde puzzels op te lossen.

Ben benieuwd hoe ze dit met de PS Move Controllers gaan doen gezien die geen analoge sticks hebben.

[ Voor 49% gewijzigd door ThaBEN op 06-12-2016 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:42
Dit is mijn jongens droom in vervulling zien gaan! Hoop echt dat het deze week gaat zijn! En dat het een beetje content heeft, ookal is het maar 1 missie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:43:
[...]

Dit is mijn jongens droom in vervulling zien gaan! Hoop echt dat het deze week gaat zijn! En dat het een beetje content heeft, ookal is het maar 1 missie...
Hij komt vandaag uit als patch voor Star Wars: Battlefront. Er staan al volledige playtroughs op youtube. Heb ze zelf niet bekeken i.v.m. spoilers maar zie dat de missie ongeveer 15-20 minuten in beslag neemt.

Ik hoop dat dit betekend dat alle vlieg missies in Star Wars: Battlefront 2 in VR zijn te spelen. Of dat er een stand alone game komt van Star Wars in VR waarin ook first person lightsaber duels zitten.
Hoe vet zou dat zijn om online co-op of tegen elkaar te battlen :9~

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 06-12-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:46:
[...]

Of dat er een stand alone game komt van Star Wars in VR waarin ook first person lightsaber battles zitten :9~
ow yeah, vandaag komt mijn duo pack move's binnen

dus echt bring it on :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
ThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:46:
[...]

Hij komt vandaag uit als patch voor Star Wars: Battlefront. Er staan al volledige playtroughs op youtube. Heb ze zelf niet bekeken i.v.m. spoilers maar zie dat de missie ongeveer 15-20 minuten in beslag neemt.

Ik hoop dat dit betekend dat alle vlieg missies in Star Wars: Battlefront 2 in VR zijn te spelen. Of dat er een stand alone game komt van Star Wars in VR waarin ook first person lightsaber duels zitten.
Hoe vet zou dat zijn om online co-op of tegen elkaar te battlen :9~
Las vanavond de patch release in NL om 23.00 local time. Morgen dus maar even gaan checken! Blijkbaar al te downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Xecuter NL schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:59:
[...]

Las vanavond de patch release in NL om 23.00 local time. Morgen dus maar even gaan checken!
ow thanks, dan kan ik stoppen met om de 5 minuten te checken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mango84
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 29-11-2023
Update is te downloaden voor SW Battlefront

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
.GoO schreef op maandag 5 december 2016 @ 13:32:
[...]

Ik denk dat Sony er niet te licht over moet denken, aangezien ik verwacht dat Xbox Scorpio volgend jaar ondersteuning gaat krijgen van Oculus Rift 2. Ze kunnen tegen die tijd maar beter een grote install base hebben met veel software, anders zijn ze hun voorsprong zo kwijt.
Hoeveel denk je dat een combo Scorpio + Rift 2 gaat kosten ;) Sony heeft erg sterke titels voor VR en nog een jaar te gaan. PSVR+PS4 is gewoon voor elkaar gemaakt en erg veel support van devs. Scorpio dat met een third party VR headset werkt waar minder grote devs voor ontwikkelen, gaat het moeilijk krijgen om voet aan de grond te krijgen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ASNNetworks schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:07:
[...]

Hoeveel denk je dat een combo Scorpio + Rift 2 gaat kosten ;) Sony heeft erg sterke titels voor VR en nog een jaar te gaan. PSVR+PS4 is gewoon voor elkaar gemaakt en erg veel support van devs. Scorpio dat met een third party VR headset werkt waar minder grote devs voor ontwikkelen, gaat het moeilijk krijgen om voet aan de grond te krijgen.
En dat sony volgend jaar waarschijnlijk de prijs ook nog omlaag kan gooien en er misschien ook wel een PSVR-2 kan komen zet ik mijn geld op Sony kwa verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
Weet niet of het hier al gemeld was, maar EVE krijgt ook een update morgen. Nieuw level en een PRO patch met een aantal verbeteringen zoals betere schaduw in de cockpit en overall opgepoetste resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Hyper Void staat er voor de gratis PSplus downloads, heeft
VR levels als extra download...leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste gameplay beelden van Ace Combat 7 VR die ik heb kunnen vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ASNNetworks schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 12:07:
[...]

Tuurlijk, Sony staat momenteel erg sterk en kan een enorme voorsprong opbouwen. En zit qua prijs waarschijnlijk ook veel gunstiger. Of ze daadwerkelijk veel dev support krijgen (behalve wat tech-demo's) en of ze PSVR zelf als prioriteit beschouwen gaan we in 2017 zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SUPERHOT VR:

Voor degene die het niet kennen. Dit is een game waarin de tijd alleen vooruit gaat als jij als speler beweegt. Wanneer jij dus stil staat staat de tijd ook stil en hoe sneller jij beweegt hoe sneller de tijd vooruit gaat.

In de originele non-VR versie kon je zo vette slowmotion actie scenes creëren en deze na het completen van een leven in real time terug bekijken waarin je de meest fantastische actiescenes zag gebeuren die zo uit de Matrix konden komen.

Hij is nu Oculus exclusive maar de developer had zelf het volgende te melden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BMdz0We.png

Bron: Reddit

-edit

Volgens Playstation Blog EU is de Star Wars: Battlefront - Rogue One: VR Mission een aparte DLC die je in de PSN store moet downloaden. Dit betekend dat iedereen die de game gekocht heeft met zijn US account deze moet downloaden in de US PSN store. Games zijn regiovrij maar DLC is op de PS4 regiogebonden en alleen af te spelen indien de game in dezelfde regio is aangeschaft als de DLC.

Ik zie de DLC nog niet online zowel op de US als EU PSN store maar nadat je hem hebt gedownload kun je de game blijven spelen op je NL account.

Bron: Playstation Blog EU

[ Voor 41% gewijzigd door ThaBEN op 06-12-2016 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 14:41:

Volgens Playstation Blog EU is de Star Wars: Battlefront - Rogue One: VR Mission een aparte DLC die je in de PSN store moet downloaden. Dit betekend dat iedereen die de game gekocht heeft met zijn US account deze moet downloaden in de US PSN store. Games zijn regiovrij maar DLC is op de PS4 regiogebonden en alleen af te spelen indien de game in dezelfde regio is aangeschaft als de DLC.

Ik zie de DLC nog niet online zowel op de US als EU PSN store maar nadat je hem hebt gedownload kun je de game blijven spelen op je NL account.

Bron: Playstation Blog EU
Die Rogue One VR missie is toch wat anders dan die VR missie die we vandaag kunnen downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
je hebt gelijk excuses!

Correctie, dit betreft wel dezelfde update. Er is maar 1 VR missie beschikbaar.
Directe link naar de DLC in de US PSN Store:
Star Wars™ Battlefront™ Rogue One™: VR Mission

Directe link naar de DLC in de NL PSN Store:
Star Wars™ Battlefront™ Rogue One™: VR Mission

Nadat je hem hebt gedownload kun je de game blijven spelen op je NL account.

[ Voor 203% gewijzigd door ThaBEN op 06-12-2016 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Ik heb speciaal voor de VR-missie de game gekocht, gelukkig maar 11 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Die missie is gewoon gratis in de store te downloaden :P
https://store.playstation...00634_00-BATTLEFRONTPSVR0

Zometeen even kijken of die werkt :)

-edit nvm SWB is nodig om te kunnen spelen, had ik kunnen weten

[ Voor 13% gewijzigd door Fusionmania op 06-12-2016 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
Hyper void, vind ik verrassend leuk, ook echt de graphics
die goed bij vr passen, net zoals dat danger ball in vr worlds,
dat soort spellen passen naar mijn idee perfect in het vr plaatje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist heb ik de Star Wars VR-missie gespeeld. Wat is dat onwijs gaaf zeg. Je zit echt in een X-Wing, kunt het open en dicht klappen van de vleugels bedienen en de richtcomputer tevoorschijn laten komen enzo. Kijk je achter je, dan zie je R2 zitten die wat piepjes ten gehore brengt. En dan de missie zelf: wow, Tie Fighters die aan alle kanten om je heen zoemen.. en dan komt er ineens nog wat groters aan! Jammer dat dit maar één kort level is, maar dit belooft wat voor een toekomstig Star Wars VR-spel. Als je nog niet overtuigt bent dat VR de toekomst is, dan trekt Star Wars je wel over de streep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Mooie level inderdaad.
0,0 misselijkheid ook. Hoop echt dat ze hier een heel spel van gaan maken. Recycle die X-Wing/Tie-Fighter reeks van 15 jaar terug op PC maar in VR :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
.GoO schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 06:44:
Werewolves Within staat in de store. Gaat iemand m kopen?
Net het filmpje gekeken en lijkt me wel leuk, maar weet nog niet of ik hem ga kopen. Er is best veel wat ik wil kopen en bij elkaar wordt het ook best prijzig allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 22:01:
Zojuist heb ik de Star Wars VR-missie gespeeld. Wat is dat onwijs gaaf zeg. Je zit echt in een X-Wing, kunt het open en dicht klappen van de vleugels bedienen en de richtcomputer tevoorschijn laten komen enzo. Kijk je achter je, dan zie je R2 zitten die wat piepjes ten gehore brengt. En dan de missie zelf: wow, Tie Fighters die aan alle kanten om je heen zoemen.. en dan komt er ineens nog wat groters aan! Jammer dat dit maar één kort level is, maar dit belooft wat voor een toekomstig Star Wars VR-spel. Als je nog niet overtuigt bent dat VR de toekomst is, dan trekt Star Wars je wel over de streep.
Inderdaad, zeer vet gedaan. Vooral als je klaar bent met de missie en terug warpt naar je vloot. Die enorme grote zon/ster die dan achter je zweeft ziet echt indrukwekkend uit!

Wel vond ik de controls wat stug. Misschien ligt het aan mij maar ik kon geen barrel rolls maken. Enkel zijwaarts of naar onder en boven bewegen maar niet om mijn eigen as draaien om een kurkentrekker te maken. En elke keer als je niet aan de controls kwam werd je X-wing automatisch gelijk gezet met de horizon.

Dit maakt het wel makkelijker om te oriënteren maar had het liefst ook een optie gezien zodat je volledige handmatige controls had zoals in EVE: Valkyrie of CoD Jackall Assault.

Op het moment dat een vijand langs me vloog vond ik het maar lastig om deze terug in mijn vizier te krijgen hierdoor en doordat de draaisnaelheid van je X-wing niet zo snel is.

Dan wil ik mijn X-wing 90 graden op zijn kant draaien en dan volle gas naar 'boven' gaan om snel 180 graden te draaien maar dat gaat dus niet.

Maar voor de rest een top ervaring!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Gister ook even de Start Wars VR missie gespeeld. Echt wel een leuke beleving, zeker als je Star Wars fan bent. Leuk ook dat je op alle knopjes in je cockpit kunt klikken.

Daarna ook Rush of Blood demo geprobeerd. Man o man, dat is echt wel scarry. Ik heb het nog kunnen volhouden, maar mijn vrouw trok het na 30 seconde al niet meer. Ze gilde het hele huis bij elkaar.
Je zag weer duidelijk het verschil tussen mannen en vrouwwen. Man schiet op alles waar hij van schrik en vrouw die gaat lopen gillen.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 26-09 16:49

s0kkie

Cowabunga

Super vet gedaan qua detail en graphics, het geeft echt een gevoel dat je echt in een X-Wing zit. Maar zwaar teleurstellend dat de missie alleen vechten tegen een paar Tie-Fighters is en een Star Destroyer die niks doet.
Ze konden dit 100x beter aanpakken maar het was best saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ik heb een season pass voor driveclub, heb ik dan het vr gedeelte er ook bij ?

ik zie namelijk 2 driveclub vr dingen staan, een keer 19 euro en een keer niet
beschikbaar voor aankoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!
s0kkie schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:06:
Super vet gedaan qua detail en graphics, het geeft echt een gevoel dat je echt in een X-Wing zit. Maar zwaar teleurstellend dat de missie alleen vechten tegen een paar Tie-Fighters is en een Star Destroyer die niks doet.
Ze konden dit 100x beter aanpakken maar het was best saai.
Ik geef toe, sommige dingen konden beter. Zo is bijna de eerste helft enkel wat asteroïden ontwijken en rondvliegen zonder actie. En als je een asteroïde van dichtbij kapot schiet vliegen de brokstukken door je cockpit heen (noclip style) in plaats van dat ze tegen je X-wing aan botsen. Dat haalde me wel een beetje uit de ervaring.

Maar van de andere kant het is gratis. Voor een gratis VR ervaring is het echt goed gemaakt. Er is betaalde VR content op PSN beschikbaar die minder indrukwekkend is dan dan deze gratis missie.

Als er ooit een standalone versie komt en ze deze een beetje finetunen met een goed verhaal erbij heeft dit zeker de potentie om een van de beste VR titels te worden.
ppeterr schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:14:
ik heb een season pass voor driveclub, heb ik dan het vr gedeelte er ook bij ?

ik zie namelijk 2 driveclub vr dingen staan, een keer 19 euro en een keer niet
beschikbaar voor aankoop
Nee Driveclub VR is aparte game en moet je apart voor betalen. Indien je de seasonpass van de originele Driveclub voor een bepaalde datum gekocht had krijg je Driveclub VR tegen een gereduceerde prijs van € 19,99 i.p.v. € 39,99.

Die laatste is dan voor jou niet beschikbaar en je kunt enkel die van € 19,99 kiezen.

[ Voor 22% gewijzigd door ThaBEN op 07-12-2016 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cr1ptkeeper
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik vond de X-Wing missie de max!! Helemaal niet teleurgesteld, integendeel.
Het voelde niet als een extraatje maar als een enkele missie uit een volledig spel dat (nog?) niet bestaat.
De cockpit ervaring was enorm goed en je kan trouwens perfect zonder HUD spelen, al de informatie dat je nodig hebt kan je terugvinden in je cockpit (snelheid en zien wanneer je shield of torpedos ready zijn).

Het enigste wat ik jammer vond is dat de ruimte waar je je X-Wing kan inspecteren volledig wit is, had liever een volledig gemodelleerde hangaar gezien om de immersion te verbeteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:12
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:31:
Het voelde niet als een extraatje maar als een enkele missie uit een volledig spel dat (nog?) niet bestaat.
De cockpit ervaring was enorm goed en je kan trouwens perfect zonder HUD spelen, al de informatie dat je nodig hebt kan je terugvinden in je cockpit (snelheid en zien wanneer je shield of torpedos ready zijn).

Het enigste wat ik jammer vond is dat de ruimte waar je je X-Wing kan inspecteren volledig wit is, had liever een volledig gemodelleerde hangaar gezien om de immersion te verbeteren.
helemaal mee eens!

ik vind het 1 van de beste ervaringen tot nu toe op VR gebied, die x-wing is kwa detail zo goed uitgevoerd, en ook die planeten op het einde zijn echt geweldig.
Grafisch zeer indrukwekkend, en je hebt helemaal gelijk het voelt aan als een complete missie in een singleplayer game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hoop dat er ooit een algemene flightstick controller komt voor VR games. Net zoals de VR Aim controller die met Farpoint gebundeld zal worden dit voor VR shooters zal doen.

Er zijn veel vette VR cockpit games (o.a. Star Wars en Ace Combat 7) waarin de immersion nog beter zou zijn als de houding van je handen overeenkwam met wat je ingame ziet.

Ook jammer (maar begrijpelijk) dat je in de X Wing missie de hangaar niet met move controllers kon spelen. Was vet geweest als je met je handen de knopjes in de cockpit kon induwen i.p.v. door er naar te kijken met je crosshair en op X te duwen.

Overigens zou ik een puzzle/explore game ook fantastisch vinden in het Star Wars universum. Een game waarin je zoals in Batman VR verschillende bekende locaties van Star Wars kan bezoeken.

Onder andere een biertje drinken in de Mos Eisley Cantina, rondslenteren in de Millenium Falcon, samen chillen met wat Ewoks rond een kampvuur op Endor.

Het liefst een game waarin je als meerdere bekende karakters kan spelen. Stukje VR Shooter als Han Solo. Een level als Luke met lightsaber duels en force powers. Level als Chewbacca waar je met lompe kracht stormtroopers in elkaar mag slaan of als sidekick een gun mag bedienen in de Milenium Falcon on-rail shooter sectie en tegelijk reparaties moet uitvoeren.

Ze moeten echt een volledige VR game op de markt brengen in het Star Wars universum. maakt me niet uit wat het is O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Cr1ptkeeper schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:31:

Ja vond het ook erg goed gedaan had wel wat last van Drift maar de reset knop werkte goed
alleen wel jammer dat je geen barrel rolls kan maken zoals in Eve had moeite om soms de Tie fighters te volgen die zijn toch een stuk wendbaarder dan een X-Wing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:20:
[...]
[...]

Nee Driveclub VR is aparte game en moet je apart voor betalen. Indien je de seasonpass van de originele Driveclub voor een bepaalde datum gekocht had krijg je Driveclub VR tegen een gereduceerde prijs van € 19,99 i.p.v. € 39,99.

Die laatste is dan voor jou niet beschikbaar en je kunt enkel die van € 19,99 kiezen.
aha, ik ga dan toch maar braaf wachten op GTsport

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 7 december 2016 @ 09:51:
[...]

helemaal mee eens!

ik vind het 1 van de beste ervaringen tot nu toe op VR gebied, die x-wing is kwa detail zo goed uitgevoerd, en ook die planeten op het einde zijn echt geweldig.
Grafisch zeer indrukwekkend, en je hebt helemaal gelijk het voelt aan als een complete missie in een singleplayer game.
Overigens was ik zeer onder de indruk door alle details van je X-wing en cockpit view. Het zag er zeer realistisch uit inclusief slijtage van ouderdom en gebruikerssporen. Ook was het een cool effect als je je schild deed activeren of als je schade opliep en de vonken je om de oren vlogen in de cockpit.

Dit zijn details die je normaal niet zo opvallen maar zeer indrukwekkend zijn in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 10:51:
[...]

Overigens was ik zeer onder de indruk door alle details van je X-wing en cockpit view. Het zag er zeer realistisch uit inclusief slijtage van ouderdom en gebruikerssporen. Ook was het een cool effect als je je schild deed activeren of als je schade opliep en de vonken je om de oren vlogen in de cockpit.

Dit zijn details die je normaal niet zo opvallen maar zeer indrukwekkend zijn in VR.
klopt, die bliksemflitsjes door je cockpit heen komen in 2d niet over kwa immersie, ook leuk dat sommige knoppen in de x-wing ook daadwerkelijk werken, en dat R2D2 achter je zit (als je achterom kijkt) en je vliegtuig continu repareert. Wat ik ook gaaf vond is dat die daadwerkelijke gevechten boven dat schip plaats vonden, dat is hetzelfde schip als in de deathstar DLC en nu in VR kreeg je pas echt het gevoel hoe megagroot dat schip is.

Wat ik wel jammer vond is dat het niet multi player is, zoals in de deathstar DLC. Dat zou de levensduur echt enorm verlengen van deze missie zo. Nu heb je alleen een versus friend kill score.
Maar 1 ding is zeker, dit is wel een mooi visite kaartje om VR te laten zien aan vrienden die ook star wars fan zijn. Erg goed uitgevoerd allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die niet van plan zijn of mogelijkheid hebben om de VR missie te spelen:

Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission: Full PS4 Playthrough | PlayStation VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 10:15
ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:12:
Voor de mensen die niet van plan zijn of mogelijkheid hebben om de VR missie te spelen:

Star Wars Battlefront Rogue One: X-Wing VR Mission: Full PS4 Playthrough | PlayStation VR
[video]
Niet te vergelijken met het zelf ervaren. Heb dit gisteravond met een maat gedaan, waarbij hij eerst ging.
Ik keek mee en daarna speelde ik hetzelfde stuk ook door. Niet normaal hoe cool dit is :)

Iemand opgevallen dat ALLE knoppen in je cockpit een functie hebben?
Kwam erachter dat je targeting computer gewoon aangezet kan worden met zo'n knop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Kashika schreef op woensdag 7 december 2016 @ 13:48:
[...]
Niet te vergelijken met het zelf ervaren. Heb dit gisteravond met een maat gedaan, waarbij hij eerst ging.
Ik keek mee en daarna speelde ik hetzelfde stuk ook door. Niet normaal hoe cool dit is :)

Iemand opgevallen dat ALLE knoppen in je cockpit een functie hebben?
Kwam erachter dat je targeting computer gewoon aangezet kan worden met zo'n knop :P
ik had nog niet gezien dat alle knoppen een functie hadden, wel heb ik alle knipperende knoppen geprobeerd, het is inderdaad supervet dat je het gevoel hebt dat je in een x-wing echt zit. op de Pro zijn de graphics van die x-wing ook haarscherp, echt wel 100 keer beter dan in EVE Valkyrie.

Wat me ook opviel is dat je geen enkel gevoel van motion sickness ervaart, dat komt volgens mij doordat je de voorkant van de xwing goed in beeld ziet, de diepte in, daardoor verlies je eigenlijk nooit je focuspunt. Dat werkt veel beter dan zo'n hud als valkyrie gebruikt. Je merkt dat de nieuwste games al veel beter omgaan met de VR techniek dan de allereerste demo's, de toekomst ziet er goed uit wat dat betreft.

Nu is het wachten op de eerste battlefront 2 full VR game :D

Ik had ook die nieuwe resident evil demo update geprobeerd (the beginning). Ik twijfel nu wel heel erg of ik die game wel moet kopen, het is me net even iets te realistisch kwa ervaring (en graphics) en die spooky sfeer continu is toch wel heel heftig kwa immersie ervaring in VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:12:

....
[video]
Maar 2D video van een VR game doen zo geen recht aan de ervaring...

Ik heb zo hardop zitten lachen van verbazing en zitten giechelen gister...17 minuten lang genieten. Alleen al met de knopjes spelen in de cockpit...echt fan-tas-tisch!

Ik had wel dat soms het beeld wazig en donkerder werd tijdens dog-fights, jullie ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xecuter NL schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:11:
[...]
Ik had wel dat soms het beeld wazig en donkerder werd tijdens dog-fights, jullie ook?
Dat is een effect wat jij bij options aan of uit kan zetten. Op moment dat je scherpe bochten maakt met grote G krachten dan wordt het beeld donkerder gemaakt door een soort vignette effect. Weet even niet meer hoe het in de game heet maar had het wel zien staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
ThaBEN schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:14:
[...]

Dat is een effect wat jij bij options aan of uit kan zetten. Op moment dat je scherpe bochten maken met grote G krachten dan wordt het beeld donkerder gemaakt door een soort vignette effect. Weet even niet meer hoe het in de game heet maar had het wel zien staan.
Thanks! Ben dus niet gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
haha net de eerste die de headset gillend van zijn hoofd rukt met "the kitchen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 24-09 10:15
robinez schreef op woensdag 7 december 2016 @ 14:01:
[...]

ik had nog niet gezien dat alle knoppen een functie hadden, wel heb ik alle knipperende knoppen geprobeerd, het is inderdaad supervet dat je het gevoel hebt dat je in een x-wing echt zit. op de Pro zijn de graphics van die x-wing ook haarscherp, echt wel 100 keer beter dan in EVE Valkyrie.

Wat me ook opviel is dat je geen enkel gevoel van motion sickness ervaart, dat komt volgens mij doordat je de voorkant van de xwing goed in beeld ziet, de diepte in, daardoor verlies je eigenlijk nooit je focuspunt. Dat werkt veel beter dan zo'n hud als valkyrie gebruikt. Je merkt dat de nieuwste games al veel beter omgaan met de VR techniek dan de allereerste demo's, de toekomst ziet er goed uit wat dat betreft.

Nu is het wachten op de eerste battlefront 2 full VR game :D

Ik had ook die nieuwe resident evil demo update geprobeerd (the beginning). Ik twijfel nu wel heel erg of ik die game wel moet kopen, het is me net even iets te realistisch kwa ervaring (en graphics) en die spooky sfeer continu is toch wel heel heftig kwa immersie ervaring in VR.
Wacht nieuwe Demo voor RE? Voor VR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is de demo genaamd 'Beginning Hour'. Die heeft een patch gekregen (vrij uniek voor demo's) waardoor die met VR is te spelen en uitgebreider. Dus technisch gezien is het een oude demo met nieuwe content :9

-edit

EVE: Valkyrie | Gatecrash Trailer

The Gatecrash update includes a stunning new map named Gateway, that will put your combat and navigation skills to the test as you fly and fight around a partially constructed warp gate surrounded by iceteroids, in a vibrant polar-toned nebula.

This update also includes a feature that we’re been itching to deliver since launch: pilot customisation. The ultimate expression tool for any pilot or squad looking to stand out from the crowd in the clone vats and cockpits.
We’ve got good news for PS4 Pro owners too, since we’ve added some Pro-specific features to the game. Improvements include:

- Dynamic shadows (most noticeable in the cockpit, and clone vat)
- Increased Particle FX (and improved details)
- Increased resolution in all areas of the game
- Reduced loading times

There’s no need to alter anything in the settings menu, the patch is automatically applied when playing EVE: Valkyrie on a PS4 Pro. You’ll notice more of the finer details in nearly all areas of the game.

In ander nieuws:

'Batman: The Telltale Series’ Episode 1 is nu gratis.
Update: Enkel gratis in de USA PSN store.

[ Voor 102% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 08:58 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Nieuwe PSVR game aangekondigd: Unearthed Inc The Lost Temple

[YouTube: https://youtu.be/dsSeqy3rNq4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat ziet er echt goed uit :o Lijkt mij een goede mix van allerlei toffe gameplay elementen die mij doen denken aan Batman VR & Until Dawn: Rush of Blood maar dan in een vriendelijker uitziende fantasy wereld.

Alleen krijg ik wel een beetje genoeg van alle zwevende zilveren droid companions in VR games :O
Die dingen lijken overal op te duiken:
- The Playroom VR
- Tumble VR
- Robinson: The Journey

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Zwevende dingen (droids, elfjes, draakjes) zijn natuurlijk heel makkelijk te maken en te verplaatsen, je hebt als speler ook nooit dat 'hey, hoe kom jij hier?' effect, dus is een simpele keuze :P

Met VR zou je als nog simpeler alternatief ook een engeltje en duiveltje op je schouders kunnen zetten, en afhankelijk van naar welke je het meest kijkt/luistert je karakter meer naar de 'light side' of 'dark side' brengen O-) }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja precies, ik begrijp de keuze maar het voelt zo 'gemakkelijk'. Maar er dan een een echt karakter van.
Ik wil dat ze iets meer doen behalve enkel rondzweven en vertellen wat ik moet doen.

Als ze al zo een sidekick erin stoppen wil ik dat ze een onderdeel van de gameplay vormen waarmee je samen moet werken zoals in 'The Last Guardian' of 'A Boy and His Blob'. Of geef ze anders meer diepgang zoals bijvoorbeeld Cortana in Halo.

Of doe het zonder sidekick en laat de gedachten van de speler horen zoals in Batman VR.
Ik heb telkens het gevoel een redesign van Wheatley uit Portal 2 tegen te komen.

-edit

Elite Dangerous komt naar PS4!
Is nog niet aangegeven of ontkracht of deze PS VR ondersteuning zal krijgen maar game lijkt uitermate geschikt te zijn voor VR.

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:
Ja precies, ik begrijp de keuze maar het voelt zo 'gemakkelijk'. Maar er dan een een echt karakter van.
Ik wil dat ze iets meer doen behalve enkel rondzweven en vertellen wat ik moet doen.

Als ze al zo een sidekick erin stoppen wil ik dat ze een onderdeel van de gameplay vormen waarmee je samen moet werken zoals in 'The Last Guardian' of 'A Boy and His Blob'. Of geef ze anders meer diepgang zoals bijvoorbeeld Cortana in Halo.

Of doe het zonder sidekick en laat de gedachten van de speler horen zoals in Batman VR.
Ik heb telkens het gevoel een redesign van Wheatley uit Portal 2 tegen te komen.

-edit

Is nog niet aangegeven of ontkracht of deze PS VR ondersteuning zal krijgen maar game lijkt uitermate geschikt te zijn voor VR.

[video]
Dat lijkt mij Cool :) Ik heb eigenlijk heeeeel vroeger alleen de eerste Elite gespeeld Diskette versie hehe.
en daar was ik bijna Elite status.
Maar voor de PC versie is het daar niet gewoon aanvinken ik wil VR of normaal of zijn er voor de PC 2 apparte versie's ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Werewolves Within - Launch Trailer PS VR

Iemand EVE: Valkyrie gespeeld op de PS4 Pro na de Pro Patch van gisteren?

Meer info: Playstation Blog

[ Voor 54% gewijzigd door ThaBEN op 08-12-2016 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:43:

Ja ik heb hem gister gespeeld op de Pro. Maar heb hem niet gespeeld voor de update. Dus ik kan niets over de verschillen vertellen. Ik kan wel zeggen dat ik het er erg strak uitziet. Als ik het speel merk ik niets van de
wat lage resolutie van de VR. Ik vind het er schitterend uitzien.
De controls die ik in de tutorial had vond ik niet prettig, maar die heb ik volledig kunnen aanpassen. Ik las dat dat in de eerdere versie niet mogelijk was.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 11:33:

-edit

[video]
Goede kans: http://uploadvr.com/front...-version-elite-dangerous/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reactie developer:

Dale Emasiri 8 December, 2016 @ 4:15 pm 1.1

We’ve been a huge supporter and a flagship game in the VR space, so it’s something that’s important to us as a company. We have no news or info on it just yet, but currently we’re looking into bringing the game to PSVR.

We’ll have more information in the near future.

Bron: https://blog.eu.playstati...coming-to-ps4-early-2017/

Tevens is vandaag de PS4 Pro Patch uitgekomen voor 'The Brookhaven Experiment.'. Ben de patch nu aan het downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game Werewolves Within lijkt mij toch wel grappiger als dat ik dacht. Blijkbaar is het in het echt (dus niet de game vorm) een populair spel dat veel mensen spelen via een bordspel of kaartjes of iets dergelijks. Maar ik kende het zelf niet en snapte dus ook geen bal wat de bedoeling was van het spel aan de hand van de gameplay trailers.

Onderstaand een gameplay sessie waarin je ziet hoe de game is en wat de regels zijn.

*Notitie: Als je gameplay captured vam de PS4 in VR mode dan wordt alleen het beeld van het rechteroog en audio van de rechter headset speaker gecaptured. Dit is vanwege de 3D audio techniek. Hierdoor hoor je géén geluid dat ingame uit de de linker speaker komt. Dit is de reden waarom in bovenstaande video geluid van sprekende mensen soms lijkt weg te vallen als de speler zijn hoofd draait. In game hoor je alles uiteraard goed zoals het hoort.

[ Voor 31% gewijzigd door ThaBEN op 09-12-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
ThaBEN schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:38:
De game Werewolves Within lijkt mij toch wel grappiger als dat ik dacht. Blijkbaar is het in het echt (dus niet de game vorm) een populair spel dat veel mensen spelen via een bordspel of kaartjes of iets dergelijks. Maar ik kende het zelf niet en snapte dus ook geen bal wat de bedoeling was van het spel aan de hand van de gameplay trailers.

Onderstaand een gameplay sessie waarin je ziet hoe de game is en wat de regels zijn.

[video]
Ik ken het spel en denk dat dit prima werkt in VR. Denk wel dat je de Engelse taal wel redelijk goed moet beheersen wil je het meeste uit deze game halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
NikkiNailz schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 09:58:
[...]

Ik ken het spel en denk dat dit prima werkt in VR. Denk wel dat je de Engelse taal wel redelijk goed moet beheersen wil je het meeste uit deze game halen.
Het is een ontzettend leuke game in het echt of via een forum bv. (met speciale software). Heb het regelmatig op beide manieren al gespeeld.

Vraag me alleen af of het makkelijk gaat worden om mensen online te gaan vinden hiervoor, maar denk wel dat het uitstekend kan werken in VR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onderstaand de uitleg van de developer.

Werewolves Within - Roles
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=hK4EN6Lqxsw]
Game is nu €30,- en digital only. Ik ga het zeker overwegen om deze aan te schaffen, wellicht als die iets goedkoper is. Vind het concept een leuk idee en een keer een niet zo intense VR game als afwisseling is altijd goed.

Alleen jammer dat je waarschijnlijk altijd in het Engels komt te praten.
The game is cross-compatible with PSVR, HTC Vive and Oculus Rift, and also offers private matches so you can try out your new deception tactics on friends and family.
Dus met spelersaantallen zal het gelukkig wel redelijk goed zitten :)

[ Voor 58% gewijzigd door ThaBEN op 09-12-2016 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Wij zitten nu met vier Nederlandstaligen al meer dan een uur te wachten op de laatste twee spelers voor Werewolves Within. Dus wie zin heeft in een potje.

[ Voor 6% gewijzigd door StefSOFT op 09-12-2016 17:01 ]

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ThaBEN schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 10:57:
Onderstaand de uitleg van de developer.

Game is nu €30,- en digital only. Ik ga het zeker overwegen om deze aan te schaffen, wellicht als die iets goedkoper is. Vind het concept een leuk idee en een keer een niet zo intense VR game als afwisseling is altijd goed.
Haha, snap er nog steeds niets van. Is wss kwestie van gaan spelen. Maar ja, wat je zegt, weer 30 euro.... Ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
ik snap er geen hout van, maar ga hem zo maar even downloaden, iig leuk om met elkaar te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeJe
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-09 04:27

GeJe

Je...

ThaBEN schreef op donderdag 8 december 2016 @ 15:43:

Ja, het is scherper (net als de playroom update), er vliegt meer ruimterommel door het scherm. Maar de grootste verbetering zit in de lichteffecten. Je ziet nu ook schaduwen in de cockpit end dat ziet er vet uit.

Vandaag is het feest en morgen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GeJe schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:22:
[...]

Ja, het is scherper (net als de playroom update), er vliegt meer ruimterommel door het scherm. Maar de grootste verbetering zit in de lichteffecten. Je ziet nu ook schaduwen in de cockpit end dat ziet er vet uit.
Top! Dat is waar ik op gehoopt had!

Nu nog een leuke deal vinden rond de kerst :D
Mortalboy[NL] schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:44:
ik snap er geen hout van, maar ga hem zo maar even downloaden, iig leuk om met elkaar te praten.
Als meerdere mensen van hier hem gaan kopen ben ik geneigd om hem ook voor de prijs van €30 aan te schaffen. Zou leuk zijn als we dan een potje in het Nederlands kunnen spelen. Ik heb het spel ook nog nooit eerder gespeeld dus dan kunnen we samen de regels proberen te ontdekken :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cool Varkentje
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 03-10-2023
Na heel dit topic gelezen te hebben, wat googlen achter info, heb ik 3 weken geleden ook de PS VR aangekocht. Man, man man wat een ervaring.

Ik heb Eve Valkyrie gekocht en Batman VR. Alle demo's geprobeerd en moet zeggen VR is de toekomst van gamen voor mij :) .

De RE7 demo is angstaanjagend en de Battlefront VR missie is de max, hopelijk komen er zo nog meer.

Star trek bridge commander lijkt me ook wel plezant.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 13:52
Voor de mensen die zich afvragen hoe Werewolves Within gespeeld wordt, hier een link naar het originele kaartspel: http://www.999games.nl/de-weerwolven-van-wakkerdam.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kom maar op met de PSVR-versie van De Kolonisten van Catan! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ThaBEN schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 08:25:
Als meerdere mensen van hier hem gaan kopen ben ik geneigd om hem ook voor de prijs van €30 aan te schaffen. Zou leuk zijn als we dan een potje in het Nederlands kunnen spelen. Ik heb het spel ook nog nooit eerder gespeeld dus dan kunnen we samen de regels proberen te ontdekken :+
Goed idee. Eerste potje in het Nederlands lijkt me geen overbodige luxe, zelfs niet na:
Myrdhin schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 17:27:
Voor de mensen die zich afvragen hoe Werewolves Within gespeeld wordt, hier een link naar het originele kaartspel: http://www.999games.nl/de-weerwolven-van-wakkerdam.html
Leuke uitleg. En nog steeds vind ik het een beetje vaag. Ik ga zo nog even de video's kijken en dan bestel ik hem misschien wel. In de hoop dat meer Tweakers dat doen 8) Ahuuuuuuuuu!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even voor mijn idee, is Resident Evil 7 volledig in VR te spelen? Ik vind de demo's echt een knap staaltje ontwikkeling en denk dat ik alvast een zwik onderbroeken moet gaan kopen voor 24 Januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
Net Werewolves Within gekocht. Major bummer, Ubisoft accepteert mijn gebruikersnaam niet. Zonder geldige reden. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:21:
Even voor mijn idee, is Resident Evil 7 volledig in VR te spelen? Ik vind de demo's echt een knap staaltje ontwikkeling en denk dat ik alvast een zwik onderbroeken moet gaan kopen voor 24 Januari.
Ja, de volledige game. Je kunt ook combineren met dezelfde save. Dus als je even geen zin hebt in VR (als het te eng is :D ) kun je verdergaan op de traditionele manier om later weer verder te gaan met VR.
Marselaar schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:40:
Net Werewolves Within gekocht. Major bummer, Ubisoft accepteert mijn gebruikersnaam niet. Zonder geldige reden. :-(
De game is crossplatform. Dus kan zijn dat jouw username al in gebruik is op PS4, Oculus Rift of HTC Vive.

[ Voor 44% gewijzigd door ThaBEN op 10-12-2016 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
ThaBEN schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 20:47:
De game is crossplatform. Dus kan zijn dat jouw username al in gebruik is op PS4, Oculus Rift of HTC Vive.
Nee, ze vinden hem offensive. Vaag. Heb verzoek aan klantenservice gestuurd om het alsnog te wijzigen.

:(

Sorry, dit soort dingen ontneemt me meteen het plezier om te spelen dus ik doe vanavond nog even niet mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Is dat dezelfde gebruikersnaam als hier?
spoiler: offensive?
arse

[ Voor 6% gewijzigd door MartijnS72 op 10-12-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
MartijnS72 schreef op zaterdag 10 december 2016 @ 21:45:
[...]

Is dat dezelfde gebruikersnaam als hier?
spoiler: offensive?
arse
Daar was ik zelf echt nooit opgekomen. Ik vind het behoorlijk overdreven. Dit is voor het eerst dat ik last met deze naam heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja ik kan het begrijpen. Had het zelf ook niet gezien maar waarschijnlijk elke Engels sprekend persoon ziet het direct. Dus misschien ook maar beter voordat je die game gaat spelen met die username. Denk dat je gauw ongevraagde een bijnaam gaat krijgen tijdens het spelen van die game.

Het is een stukje automatische software waarin Ubisoft alle scheldwoorden invoert die niet zijn toegestaan. Helaas staat 1 zo een woord in zijn volledigheid in jouw naam verwerkt. Daardoor laat de software die naam niet toe

Je kunt wat letters door cijfers vervangen om daar omheen te gaan.

Bijvoorbeeld:

M4rselaar
Mar5elaar
Mars3laar

Maar zoals ik zeg, kun je wellicht beter een totaal andere naam kiezen om online vreemde gesprekken te voorkomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
ThaBEN schreef op zondag 11 december 2016 @ 10:35:
[...]
Je kunt wat letters door cijfers vervangen om daar omheen te gaan.

Bijvoorbeeld:

M4rselaar
Mar5elaar
Mars3laar

Maar zoals ik zeg, kun je wellicht beter een totaal andere naam kiezen om online vreemde gesprekken te voorkomen :+
Ik denk inderdaad dat letters door cijfers vervangen niet gaat helpen. Waarschijnlijk valt het voor Britten daardoor juist extra op.
Ik stel voor Major Bummer >:) .

spoiler: Ubisoft vindt dit ook offensive!
bum is voor een Brit hetzelfde als arse

Overigens begint mijn gamenaam ook met mars - zonder e - en zelfs dan af en toe flauwe opmerkingen over voice chat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Ik heb nu ook werewolves gedownload. Psn mahorith.

... Ik heb al veel te veel gedownload..

[ Voor 31% gewijzigd door GeNiTaLiX op 11-12-2016 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik zat net in een paar potjes met andere Nederlanders in het spel werewolves within, iemand had hiervoor een facebook pagina gemaakt om makkelijker met elkaar af te spreken, de pagina is https://www.facebook.com/werewolveswithinNL/?fref=nf
Pagina: 1 ... 21 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.