Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Kan iemand misschien al een soort van review geven over Werwolves within.
Ik wil graag weten hoe het gaat en of je het alleen in het engels kan doen of ook in het nederlands.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op maandag 12 december 2016 @ 09:07:
Kan iemand misschien al een soort van review geven over Werwolves within.
Ik wil graag weten hoe het gaat en of je het alleen in het engels kan doen of ook in het nederlands.
Volgens de PSN pagina is de game in de volgende talen te spelen.

Ondertitels
Duits
Engels
Italiaans
Portugees (Brazilië)
Frans
Spaans
Nederlands

Maar dit heeft enkel betrekking op de game menu's. Het is een multiplayer only game waarbij je moet praten met andere mensen om hem te kunnen spelen. Dus je bent beperkt tot de taal die je online medespelers gebruiken.

Onderstaand een video review

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 11:42
Die RE7 demo gedaan; First Hour. Ik vond The Kitchen niks eng aan en dacht ook met de uitgebreidere demo rustig te blijven. Vond het niet eng. Zat dan ook overdag in een verlichte kamer thuis. Maar toch, je lichaam begint het automatisch warm te krijgen en volgens mij gaat automatisch je instinct mee spelen om te overleven. Je weet dat het nep is en door de graphics en manier van beweging is de immersion niet heel hoog, maar wel grappig om te merken hoe je brein reageert op VR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-09 20:28

vtx

Vraagje: Ik ben op zoek naar een camera extension kabel, echter de bekende kabel van Calibur11 is gewoonweg overal uitverkocht / niet meer leverbaar. Heeft iemand enig idee of er ergens nog 1 (of alternatief) te verkrijgen is?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefSOFT
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 22:02

StefSOFT

Caravanshaker Nr. 1

Mortalboy[NL] schreef op zondag 11 december 2016 @ 23:32:
Ik zat net in een paar potjes met andere Nederlanders in het spel werewolves within, iemand had hiervoor een facebook pagina gemaakt om makkelijker met elkaar af te spreken, de pagina is https://www.facebook.com/werewolveswithinNL/?fref=nf
Die pagina die ik had aangemaakt werkt dus helemaal niet handig als je gebruikers evenementen wilt laten aanmaken, daarom heb ik ook een Facebookgroep aangemaakt: https://www.facebook.com/groups/1308956809177572/

Het blijft lastig om snel in een gevulde Nederlandstalige server terecht te komen. De Nederlandse Playstationcommunity van Werewolves Within heeft op dit moment maar 21 leden. Toch is het gisteravond gelukt om een aantal uren met Nederlandstaligen te spelen en dat was erg leuk. :)

'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seppevs
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-10-2024
Yep, ik ben u daar ook tegengekomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vtx schreef op maandag 12 december 2016 @ 12:50:
Vraagje: Ik ben op zoek naar een camera extension kabel, echter de bekende kabel van Calibur11 is gewoonweg overal uitverkocht / niet meer leverbaar. Heeft iemand enig idee of er ergens nog 1 (of alternatief) te verkrijgen is?

Alvast bedankt.
Zelf ben ik ook al een aantal weken aan het zoeken naar een extension kabel, helaas ook zonder succes.
Misschien dat iedereen die op dit forum actief is met ons mee wil zoeken, zodat wij iets meer speelruimte kunnen krijgen. ;)

Alvast bedankt voor de moeite. _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:45:
[...]

Zelf ben ik ook al een aantal weken aan het zoeken naar een extension kabel, helaas ook zonder succes.
Misschien dat iedereen die op dit forum actief is met ons mee wil zoeken, zodat wij iets meer speelruimte kunnen krijgen. ;)

_/-\o_ :+

Probleem is bij mij meer dat ik de camera nu op een microfoon statief heb gemonteerd. Dat ding staat in de kelder (incl camera) als hij niet in gebruik is. Nu is het telkens een gepiel om die kabel achter in de playstation te krijgen, aangezien deze netjes is 'weggewerkt'. Een extension kabel zou dit probleem voor me oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Het zou leuk zijn als we vanavond met een mannetje of 5 werewolves Within kunnen spelen. Ik zelf kan zo rond een uur of half acht van de partij zijn.

In het Nederlands dan want Engelse servers zijn er al genoeg ☺️

[ Voor 21% gewijzigd door GeNiTaLiX op 12-12-2016 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Vanavond rond 19.00 kom ik weer een kijkje nemen op de NL server van werewolves within

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 27-09 12:58
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat de bedoeling is van deze game?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
NotSoSteady schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:45:
Kan iemand mij in het kort uitleggen wat de bedoeling is van deze game?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=0AXAPW9sV4E]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 13:39
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2016 @ 14:45:
[...]

Amazon.com:

https://www.amazon.com/gp...age_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Mag je alleen 45 euro aftikken met verzendkosten, BTW en import fees.

Wel in voorraad. Ik ben ook zo gek geweest om hem daar te kopen. Was wanhopig op zoek naar zo'n kabel. In NL niet te koop.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik wil op de VR trein stappen. Iemand nog een leuke tip waar hij goedkoop is?

Online lijkt MediaMarkt het goedkoopst (€388,-)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
Donstil schreef op maandag 12 december 2016 @ 20:46:
Ik wil op de VR trein stappen. Iemand nog een leuke tip waar hij goedkoop is?

Online lijkt MediaMarkt het goedkoopst (€388,-)
https://nl.pepper.com/aan...euro-bij-dgm-outlet-33709

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice daar kan ik wel iets mee. Ik haal die €349,- versie. Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
Xecuter NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:37:
Die RE7 demo gedaan; First Hour. Ik vond The Kitchen niks eng aan en dacht ook met de uitgebreidere demo rustig te blijven. Vond het niet eng. Zat dan ook overdag in een verlichte kamer thuis. Maar toch, je lichaam begint het automatisch warm te krijgen en volgens mij gaat automatisch je instinct mee spelen om te overleven. Je weet dat het nep is en door de graphics en manier van beweging is de immersion niet heel hoog, maar wel grappig om te merken hoe je brein reageert op VR.
Wauw, dan zie je dat ervaringen echt verschillen. Ik vind dit juist de game waar je jezelf totaal in een vr wereld waant. Als ik die bril op heb voelt het allemaal zo realistisch aan dat ik af en toe echt pauze moet nemen. Hele toffe ervaring tot nu toe, probeer nu alle eindes te halen. Sowieso een must buy voor mij:)

De game moet je trouwens staant spelen om meer immersed te zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Rico0 op 12-12-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Kabel gevonden en besteld!

€29,75 Incl verzendkosten

https://www.amazon.co.uk/dp/B00JFX1IHM

[ Voor 10% gewijzigd door vtx op 13-12-2016 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op maandag 12 december 2016 @ 16:49:
[...]

Amazon.com:

https://www.amazon.com/gp...age_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Mag je alleen 45 euro aftikken met verzendkosten, BTW en import fees.

Wel in voorraad. Ik ben ook zo gek geweest om hem daar te kopen. Was wanhopig op zoek naar zo'n kabel. In NL niet te koop.
Bedankt voor de info.
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vtx

vtx

Check 1 post boven je! Scheelt weer 15 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Weet iemand wanneer "I expect you to die" in de playstation store komt?
Lijkt me wel een grappig spel.
13 december in de uk zag ik maar komt hij dan ook in de Nederlandse PS store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
- edit -
Nvm, dacht in het reguliere PS4 topic te zitten...

[ Voor 93% gewijzigd door ralph075 op 13-12-2016 10:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is de UK Store niet gewoon hetzelfde als de EU Store? De EU PS blog geeft gewoon aan dat deze game in december uitkomt.

En anders is een US en/of UK account zo geregeld, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Dit lijkt me ook wel leuk "Perfect"

komt 20 dezember uit in de UK store hopelijk ook in de EU store liever nog eerder want aan het einde van de video staat available now.

[ Voor 14% gewijzigd door FreakGIB op 13-12-2016 11:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
Zie trouwens dat Driveclub VR momenteel maar 19,99 incl verzending is bij Coolblue. Veel mensen die hem spelen zijn nog steeds laaiend enthousiast en beweren dat de graphics eigenlijk wel meevallen.

edit: Geldt overigens ook voor Playstation Worlds.

[ Voor 12% gewijzigd door Dannydekr op 13-12-2016 12:44 ]

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

Dannydekr schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:40:
Zie trouwens dat Driveclub VR momenteel maar 19,99 incl verzending is bij Coolblue. Veel mensen die hem spelen zijn nog steeds laaiend enthousiast en beweren dat de graphics eigenlijk wel meevallen.

edit: Geldt overigens ook voor Playstation Worlds.
Ook bij de Game Mania (wel ophalen).
€ 18,00 bij Bart Smit en Intertoys (ophalen en anders ex. € 2,99 verzenden)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:44:
Vraagje:

Weet iemand wanneer "I expect you to die" in de playstation store komt?
Lijkt me wel een grappig spel.
13 december in de uk zag ik maar komt hij dan ook in de Nederlandse PS store?
Ik dacht de 20ste voor Europa
Geteisem schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:47:
[...]

Ook bij de Game Mania (wel ophalen).
€ 18,00 bij Bart Smit en Intertoys (ophalen en anders ex. € 2,99 verzenden)
Playstation VR Worlds is nu ook bij Game Mania voor € 19,98 te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:38

Exirion

Gadgetfetisjist

Excuus, verkeerde topic ;)

[ Voor 92% gewijzigd door Exirion op 13-12-2016 13:04 ]

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
Er staat sinds vandaag een demo van Tethered online in de PS Store.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

ThaBEN schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:49:
[...]

Ik dacht de 20ste voor Europa

[...]

Playstation VR Worlds is nu ook bij Game Mania voor € 19,98 te krijgen
Interessant. Aangezien ik volgende week voor de bril op pad wil. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-09 14:14
Zojuist Driveclub en PS VR Worlds besteld. Voor die laatste komen nieuwe experiences uit begreep ik.

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dannydekr schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:57:
Zojuist Driveclub en PS VR Worlds besteld. Voor die laatste komen nieuwe experiences uit begreep ik.
DLC?
Nieuw deel?

Ik had namelijk begrepen dat iedereen die aan die game gewerkt had ontslagen werd (misschien zelfs de gehele studio opgedoekt).

Kans lijkt me hierdoor klein dat er een uitbreiding voor komt.

-edit
Bron: http://uploadvr.com/layof...ds-developer-sony-london/

[ Voor 39% gewijzigd door ThaBEN op 13-12-2016 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begint nu wel een beetje te kriebelen om deze maand op de VR trein te springen. Met name EVE Valkyrie en de X-Wing missie lijken me zeer tof.

Ik vraag me alleen af of het in mijn geval lekker gaat werken. Mijn Pro staat in een speciaal gamehok waar ik speel vanuit een relaxte ligstoel. Tussen mijn voeten en de TV zit denk ik maximaal een half meter (wellicht nog iets minder). Hebben mensen hier ervaring met deze afstand? Ik lees wel dat je niet te ver moet zitten vanaf de camera, maar te dichtbij kom ik niet echt tegen.

En ik lees ook dat Move controllers niet verplicht zijn, maar soms eigenlijk ook weer wel. Kun je een Arkham VR, Robinson en Worlds bijvoorbeeld met alleen de DS4 spelen? Lijkt me niet echt lekker werken namelijk. Maar die kunnen we later nog kopen (ik heb er nog eentje ergens liggen volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:39:
Begint nu wel een beetje te kriebelen om deze maand op de VR trein te springen. Met name EVE Valkyrie en de X-Wing missie lijken me zeer tof.

Ik vraag me alleen af of het in mijn geval lekker gaat werken. Mijn Pro staat in een speciaal gamehok waar ik speel vanuit een relaxte ligstoel. Tussen mijn voeten en de TV zit denk ik maximaal een half meter (wellicht nog iets minder). Hebben mensen hier ervaring met deze afstand? Ik lees wel dat je niet te ver moet zitten vanaf de camera, maar te dichtbij kom ik niet echt tegen.

En ik lees ook dat Move controllers niet verplicht zijn, maar soms eigenlijk ook weer wel. Kun je een Arkham VR, Robinson en Worlds bijvoorbeeld met alleen de DS4 spelen? Lijkt me niet echt lekker werken namelijk. Maar die kunnen we later nog kopen (ik heb er nog eentje ergens liggen volgens mij).
Volgens Sony is het speelveld vanaf 60 cm tussen camera en speler tot 3 meter tussen camera en speler. In de praktijk kan ik niet bevestigen hoe goed dit speelt van zo dichtbij.

Let wel op dat je bij sommige games naast de bril ook het lampje van je DS4 of move controller in beeld moet hebben. Dat kan erg krap worden om vanaf die afstand allemaal in zicht van de camera te krijgen.

-edit

Afbeeldingslocatie: https://psmedia.playstation.com/is/image/psmedia/vr-playarea-01-ps4-image-en-24aug16?$TwoColumn_Image$

Wel is het zo dat de camera niet op je tv hoeft te staan. Het is niet zo als bij Kinect dat je op de TV moet kijken terwijl je in VR zit. Je kunt de camera dus ook op een andere plek zetten indien je dan meer ruimte kunt creëren.

Batman Arkham VR kun je enkel met move controllers spelen.
Robinson: The Journey kun je enkel met DS4 spelen.
VR Worlds ligt aan de game die je speelt. Ocean descent en Danger Ball gebruikt bijvoorbeeld geen controllers, London Heist Move controllers.

Als je twijfelt kun je op PSN de game opzoeken. Daar staat altijd bij aangegeven welke controller opties er beschikbaar zijn voor de betreffende game.

[ Voor 80% gewijzigd door ThaBEN op 13-12-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO

Move controllers zijn alleen verplicht bij London Heist en Job Simulator. Bij Batman worden ze sterk aangeraden, maar zijn ze niet verplicht. Robinson werkt met DS4 en juist niet met Move controllers. Die besturing werkt verrassend goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Ik zit ongeveer in dezelfde situatie met mijn Mancave boven.
Denk ongeveer 1 meter van de PS4 af. Dit zou echter alleen maar in je voordeel moeten werken.
Ik ga sowieso voor de full experience. Dus die Move controllers komer er hoe dan ook. Duur maandje weer. :)

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 23:20
bram1984 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 14:39:Ik vraag me alleen af of het in mijn geval lekker gaat werken. Mijn Pro staat in een speciaal gamehok waar ik speel vanuit een relaxte ligstoel. Tussen mijn voeten en de TV zit denk ik maximaal een half meter (wellicht nog iets minder). Hebben mensen hier ervaring met deze afstand? Ik lees wel dat je niet te ver moet zitten vanaf de camera, maar te dichtbij kom ik niet echt tegen.
voor sommige games werkt dat prima, eve valkerie en driveclub kan wel op die afstand.
Maar bijvoorbeeld rush of blood dan wordt dat wel lastig, die moet namelijk de move controllers zien (of de dual shock) + tegelijkertijd je headset visor.

Games als sports bar, batman, brookhaven (etc.) werken niet op die korte afstand, daar heb je echt meer afstand voor nodig.

maar je hoeft natuurlijk niet per se richting je tv te zitten, als je setup het toelaat kun je ook de camera ergens anders neerzetten zodat je meer ruimte hebt. Maar dat hangt natuurlijk wel af van hoe je zit (vaste bank of draaistoel die verplaatsbaar is).

Maar als die halve meter een vast gegeven is, zou ik zelf denk ik overslaan, ik denk dat je te veel games niet helemaal lekker kan spelen. En een halve VR ervaring ben je vrij snel klaar mee ben ik bang. (maar als je het kan verlengen naar een meter, dan kom je een heel eind)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Als je zit zoals je beschrijft, dan zit je met jouw hoofd (en dus VR bril) waarschijnlijk 1,5-2 meter van de tv. Volgens mij is dat zo'n beetje de meest ideale afstand voor de camera en VR-bril.
disclaimer: Afstand hoofd/camera ligt natuurlijk een beetje aan jouw lichaamslengte/lengte van jouw benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Dannydekr schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 12:40:
Zie trouwens dat Driveclub VR momenteel maar 19,99 incl verzending is bij Coolblue.
Bedankt voor de tip, heb hem net besteld. Voor die prijs wil ik hem nog wel hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dank voor de tips iedereen. Ik kan sowieso nog een stuk naar achteren als ik wil. Kijken of ik de baas vrouw zover krijg om zo even langs de Media Markt te rijden. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
vtx schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:38:
[...]

Check 1 post boven je! Scheelt weer 15 euro :)
Damn... ik had hem bij co.uk ook de pre-order, maar kwam maar geen voorraad. Verder wordt er op Amazon geklaagd dat sommige aanbieders je gewoon een USB extension kabel sturen. Niet 100% zeker of deze op Amazon.co. uk er ook bij zat. Plaatje lijkt ok.

Sony had natuurlijk gewoon een normale USB connector moeten gebruiken, want het is gewoon USB 3.0 die camera.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
robinez schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:24:
[...]
Maar als die halve meter een vast gegeven is, zou ik zelf denk ik overslaan, ik denk dat je te veel games niet helemaal lekker kan spelen. En een halve VR ervaring ben je vrij snel klaar mee ben ik bang. (maar als je het kan verlengen naar een meter, dan kom je een heel eind)
Halve meter is echt te dicht bij volgens mij. Sweet spot is 2-3 meter. In tegenstelling tot de oude PS3 camera zit er geen zoom op de PS4 camera.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou ik zit op de perfecte afstand geloof ik.

Vrouw en kind zijn bezig en vrouw heeft niet eens door dat ik ben weggelopen. Zelf het ding nog geen minuut op gehad, haha.

Wel echt een bizarre ervaring zo voor het eerst.

Even iedereen weg schoppen zo en dan EVE en die X-Wing missie checken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Eve laat ik ook niet liggen voor €38, naast Driveclub voor €18. Leuk kerstshoppen zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
NikkiNailz schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:50:
Eve laat ik ook niet liggen voor €38, naast Driveclub voor €18. Leuk kerstshoppen zo!
Zat ik ook net te bekijken, zijn dat de volledige games voor die bedragen (vooral Eve), of zijn dat ook veredelde Tech Demo's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-01 14:28
Donstil schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 21:46:
[...]

Zat ik ook net te bekijken, zijn dat de volledige games voor die bedragen (vooral Eve), of zijn dat ook veredelde Tech Demo's?
Dit zijn volledige games. Eve draait wel voornamelijk om de multiplay maar is wel zeker geen techdemo. Driveclub biedt zover ik weet de volledige single en multiplay ervaring.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NotSoSteady
Bij de Bart Smit en verschillende andere winkels, kijk maar even op Budgetgaming. Ik ga geen links meer plaatsen, omdat IRCghost mij beticht van het plaatsen links met referals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond nog wat verder getest.
Kismet: niet echt een spel maar leuke sfeer en knappe graphics.
Battlefront vr: echt leuk gedaan, miste een beetje het gevoel van snelheid, maar dit beloofd voor de nieuwe ace-combat.
Brookhaven: enige spijtige hieraan is dat je redelijk snel de beperking ondervindt van de psvr met zijn ene camera. Met de vijanden die achter je verschijnen heb je nogal snel de neiging om mee te draaien waardoor de move-controllers niet langer zichtbaar zijn voor de camera. Misschien hadden ze hier beter een hoek van pakweg 90° achter de speler vrij van tegenstanders gehouden. Verder ook vermakelijk.
Re7 Beginning Hour: ziet er geweldig uit, maar moet hem verder testen. Werd wat misselijk, misschien omdat ik al drie uur bezig was, en anders misschien toch dat hulpraster opzetten voorlopig. Had wel gehoopt dat deze met de move-controllers ging werken.

Wat betreft vr op zich, tenzij playstation met een tweede camera komt, over enkele jaren toch overschakelen naar roomscale. Nu maar hopen dat genoeg mensen een vr-bril op hun hoofd krijgen, want het blijft toch iets dat je gezien moet hebben om er iets over te kunnen zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 00:03:
Vanavond nog wat verder getest.
Kismet: niet echt een spel maar leuke sfeer en knappe graphics.
Battlefront vr: echt leuk gedaan, miste een beetje het gevoel van snelheid, maar dit beloofd voor de nieuwe ace-combat.
Brookhaven: enige spijtige hieraan is dat je redelijk snel de beperking ondervindt van de psvr met zijn ene camera. Met de vijanden die achter je verschijnen heb je nogal snel de neiging om mee te draaien waardoor de move-controllers niet langer zichtbaar zijn voor de camera. Misschien hadden ze hier beter een hoek van pakweg 90° achter de speler vrij van tegenstanders gehouden. Verder ook vermakelijk.
Re7 Beginning Hour: ziet er geweldig uit, maar moet hem verder testen. Werd wat misselijk, misschien omdat ik al drie uur bezig was, en anders misschien toch dat hulpraster opzetten voorlopig. Had wel gehoopt dat deze met de move-controllers ging werken.

Wat betreft vr op zich, tenzij playstation met een tweede camera komt, over enkele jaren toch overschakelen naar roomscale. Nu maar hopen dat genoeg mensen een vr-bril op hun hoofd krijgen, want het blijft toch iets dat je gezien moet hebben om er iets over te kunnen zeggen.
Bij The Brookhaven Experiment kun je op de Move Controller op 'O' drukken om je karakter 180 graden om te draaien zodat je ook achter je alles kan neerschieten zonder problemen. Daarbij neemt dit wel iets van de immersion weg.

Wat ook werkt is als je de camera minimaal op ooghoogte of hoger hebt staan en je de gun boven je hoofd houdt als je achter je wil schieten zodat de move controller alsnog door de camera wordt opgepikt.

Check de 'Modified Gansta Style' in onderstaande video (vanaf 0:55). Dat is hoe ik speel als ik achter me moet schieten met de camera op ooghoogte. Dat werkt perfect en maakt de 'O' button volledig overbodig. Maar je kunt ook de 'Super Modified Gansta Style' uitproberen als dat beter voor je werkt 8)

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iDnEkFSMRik]

[ Voor 5% gewijzigd door ThaBEN op 14-12-2016 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou gisteren dus toch maar aan boord gesprongen en een PSVR gehaald met camera en EVE Valkyrie. Paar uurtjes kunnen klooien en het was erg tof.

Aansluiten had ik op zich in één keer goed, maar wat een ellende al die kabels. Ik ben blij dat ik dit niet in mijn woonkamer heb. Kabels aan de voor- en achterkant van zowel de breakout box als de PS4, en dan heb de HDMI passthrough van mijn headset er ook nog tussen zitten. Plus ook nog de kabel van de stereo headset die je het beste schijnt te kunnen gebruiken voor 3D audio.

Als eerste The Playroom met die robotjes gedaan. Vrouw en kind waren ook meteen enthousiast. Dat level waarin je met dat robotje muntjes moet pakken en andere robotjes moet redden is erg leuk uitgewerkt. Ik begrijp nu de potentie die dit heeft voor 3rd person games. Erg vreemde ervaring zo helemaal voor het eerst.

Battlefront spuugde steeds mijn disc eruit (ik heb deze game nog niet geïnstalleerd op de Pro), dus de X-Wing missie helaas niet kunnen testen. Hopelijk is deze niet beschadigd ofzo, maar schoner kreeg ik hem niet.

EVE Valkyrie heb ik nog niet heel lang kunnen spelen, maar wat ik gezien heb, valt wel een beetje tegen. De besturing: waarom hebben ze dit niet gewoon zoals in Infinite Warfare gedaan? Of geef in ieder geval de keuze. Verder best pixelig overal.

Kitchen ook nog gedownload. Scary shit. De vrouw gilde het uit.

Tomb Raider even geprobeerd. Ook wel een aparte ervaring in de vrije rondloop modus. Ik kan me voorstellen dat mensen hier inderdaad misselijk van worden.

Verder Call of Duty nog even gedaan. Stelt weinig voor, maar wel vermakelijk.

Ook nog Invasion gedownload, ook grappig.

Nu me verder even verdiepen in de must-haves. Arkham VR ben ik sowieso wel geïnteresseerd in en Robinson ook. Until Dawn schijnt ook vet te zijn. En Battlezone lijkt me ook vet.

Ik las ergens dat er ook een demo zou zijn van DriveClub, maar die zie ik niet staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• peeth
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-09 14:33
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:45:
Nou gisteren dus toch maar aan boord gesprongen en een PSVR gehaald met camera en EVE Valkyrie. Paar uurtjes kunnen klooien en het was erg tof.

Aansluiten had ik op zich in één keer goed, maar wat een ellende al die kabels. Ik ben blij dat ik dit niet in mijn woonkamer heb. Kabels aan de voor- en achterkant van zowel de breakout box als de PS4, en dan heb de HDMI passthrough van mijn headset er ook nog tussen zitten. Plus ook nog de kabel van de stereo headset die je het beste schijnt te kunnen gebruiken voor 3D audio.

Als eerste The Playroom met die robotjes gedaan. Vrouw en kind waren ook meteen enthousiast. Dat level waarin je met dat robotje muntjes moet pakken en andere robotjes moet redden is erg leuk uitgewerkt. Ik begrijp nu de potentie die dit heeft voor 3rd person games. Erg vreemde ervaring zo helemaal voor het eerst.

Battlefront spuugde steeds mijn disc eruit (ik heb deze game nog niet geïnstalleerd op de Pro), dus de X-Wing missie helaas niet kunnen testen. Hopelijk is deze niet beschadigd ofzo, maar schoner kreeg ik hem niet.

EVE Valkyrie heb ik nog niet heel lang kunnen spelen, maar wat ik gezien heb, valt wel een beetje tegen. De besturing: waarom hebben ze dit niet gewoon zoals in Infinite Warfare gedaan? Of geef in ieder geval de keuze. Verder best pixelig overal.

Tomb Raider even geprobeerd. Ook wel een aparte ervaring in de vrije rondloop modus. Ik kan me voorstellen dat mensen hier inderdaad misselijk van worden.

Nu me verder even verdiepen in de must-haves. Arkham VR ben ik sowieso wel geïnteresseerd in en Robinson ook. Until Dawn schijnt ook vet te zijn. En Battlezone lijkt me ook vet.

Ik las ergens dat er ook een demo zou zijn van DriveClub, maar die zie ik niet staan.
Als het goed is zat er een demo dvd bij, daar staat die driveclub demo o.a. op

Vincere Per Belli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Laatst online: 26-09 14:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Gewoon PSVR demo uit store halen. Die heeft al die demo's.

https://store.playstation...eapp&psappver=4.20.9:home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Heeft de volledige versie van driveclub wel een Pro patch gehad want ik zit er aan te denken om hem te halen bij Bart Smit nu hij in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

Wat staat er nou op de VR worlds disc wat niet graits op PSN staat. Alleen London Heist en nog wat demo's. Of vraag ik nou iets heel sufs?

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
Geteisem schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:09:
[...]

Wat staat er nou op de VR worlds disc wat niet graits op PSN staat. Alleen London Heist en nog wat demo's. Of vraag ik nou iets heel sufs?
op de vr worlds disc staan de volledige games, de demos zijn slechts een klein gedeelte, bijvoorbeeld bij de duik scene zit de haai er niet bij. Of dat spelletje waarbij je op een skateboard van een wegafrijdt zit er niet in. De londen heist heeft alleen de schietbaan, etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
FreakGIB schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:03:
Heeft de volledige versie van driveclub wel een Pro patch gehad want ik zit er aan te denken om hem te halen bij Bart Smit nu hij in de aanbieding is.
Nee heeft geen pro patch gehad, wel is het op een aantal punten zichtbaar dat die op een pro draait. De resolutie is iets beter (met name zichtbaar op vlaggen in de bochten), er zijn reflecties toegevoegd, de texture streaming is vele malen beter waardoor de omgeving wat scherper oogt en nog wat kleine dingen (er staat wel een lijst van verbeteringen die ik geconstateerd heb hier ergens in deze thread). Maar een echte pro patch voor driveclub is er helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem

Geteisem

Bonnetje

robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:12:
[...]

op de vr worlds disc staan de volledige games, de demos zijn slechts een klein gedeelte, bijvoorbeeld bij de duik scene zit de haai er niet bij. Of dat spelletje waarbij je op een skateboard van een wegafrijdt zit er niet in. De londen heist heeft alleen de schietbaan, etc.
Oke thanks. Dan ga ik die volgende week ook wel scoren denk. Eerst eens de bril, controllers en camera aanschaffen.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
robinez schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:12:
[...]

Bedoel je nu dat op de disc meer staat dan de content uit de store?

Een collega van me zei net dat de haai wel gratis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:42:
Hij bedoelt dat op de demo disk die bij de PSVR zit, die zaken er niet op staan in VR Worlds. Je moet dus de gekochte VR Worlds hebben voor die haai of dat rodelen. Trouwens, dat geldt ook voor Danger Ball, denk ik. In die demo speel je enkel met een bal in die menu-hall terwijl het volgens mij ook een afzonderlijk spel is (maar heb zelf VR Worlds niet).

[ Voor 26% gewijzigd door Twixie op 14-12-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:30

De demo staat op de disk en je kan een stuk onder water afdalen, maar stopt waar normaal die haai komt :)

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
[...]

ik bedoelde inderdaad de PSVR demo disc uit de store, hier staan meer demo's op dat op het schijfje dat bij je psvr geleverd wordt. De download demo disc bevat geloof ik 16 demo's (allemaal niet pro gepatched overigens), de dvd die je erbij krijgt heeft geloof ik 8 demo's uit mijn hoofd. In de download demo disc zitten games als driveclub, rigs, battlezone, psvr worlds, thumper, en nog een aantal anderen. Zo heb je een goede indruk van welke games je aanspreken of niet. De haai is niet gratis, die staat alleen op de full version van PSVR worlds.

Overigens vind ik psvr worlds meer een serie techdemo's dan een volwaardige game, het is leuk om even snel te bekijken, maar voor 40 euro kun je toch wel een hoop betere games krijgen naar mijn mening.

Ik heb praktisch alle VR games nu maar ik merk dat ik toch meestal maar een paar titels continu herspeel omdat ik ze zo goed vindt. Dit zijn:

- Until Dawn - Rush of Blood (vind ik de absolute topper voor de PSVR)
- Zen Pinball FX2 (echt geweldig gedaan, pinball in VR is zoveel beter dan in 2D)
- Driveclub
- Rigs
- Bound
- Holoball
- Sports Bar VR
- Tumble VR
- Tethered
- Harmonix Music VR
- Eagle Flight

De andere games spreken mij toch wat minder aan of hebben gewoon weinig replay value.

Goede games met weinig replay value:
- Wayward Sky (briljante platformer om 1 keer rond te spelen)
- Batman VR (mooi uitgevoerd, maar na het oplossen van de puzzels de tweede keer nooit meer opgestart)

Matige tot slechte games
- Eve Valkyrie (de pro patch heeft veel verbeterd, maar in de praktijk is de gameplay simpelweg te saai uitgevoerd om het lang interessant te houden, het is simpelweg een beetje rondjes draaien om de tegenstanders neer te halen, ik vind het lastig, het is wel leuk, maar ik speel het toch nauwelijks, dus iets weerhoudt me om het te spelen maar kan het moeilijk benoemen)
- Battlezone (voor mij te eentonig)
- Here the Lie (troep)
- Thumper (veel mensen vinden het leuk, ik vind het helemaal niks)
- Rez infinite (veel mensen vinden het leuk, ik vind het helemaal niks)

Heb lang niet alle games benoemd, maar bovenstaande lijst is mijn mening. Dat betekent overigens niets, want van de games die ik matig tot slecht vind zijn er ook veel mensen die ze juist geweldig vinden, dus het is maar net waar je voorkeur ligt. Daarom zijn demos voor VR denk ik ook wel essentieel. YouTube is in dit geval geen goed alternatief omdat de game in 2D niet te beoordelen is kwa VR ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Zelf deze gespeeld:
- Until Dawn - Rush of Blood: blijft leuk om te spelen, mooie schrikacties en schieten met move controllers werkt leuk.
- Holoball: Wii Tennis, maar dan anders. Wel leuk om nu en dan een balletje te slaan. Niet heel veel uitdaging verder, vooral "actief" bezig zijn.
- Oh My Genesis: erg leuk gedaan, levels zijn wat kort maar voor 3 euro per stuk wel betaalbaar. Heel cool hoe je met je handen die wereldbol kunt laten draaien en graphics zien er ook goed uit!

Gespeeld, maar niet meer aangeraakt:
- Batman VR: heel mooi gedaan, maar leuk voor 1x doorspelen. Jammer dat ie in Europa niet op disk is. Echt zo'n spel dat je doorverkoopt na uitspelen.
- Eve Valkyrie: hele spel gekocht, maar mweh, vond er weinig aan. Na 2 dagen weer doorverkocht. Qua space games zou een Star Wars game ala de X-Wing demo ideaal zijn, lading filmpjes ertussen om een verhaal te vertellen.

Heb hoge verwachtingen voor Resident Evil 7. Die laatste demo vond ik echt cool gedaan. Die hele sfeer terwijl je in het huis rondloopt. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
I Expect You To Die wordt door veel mensen een echte topper genoemd met de beste VR intro tot nu toe.
De game bevat 4 missies die ongeveer in totaal 3 tot 4 uurtjes in beslag nemen.
Dit lijkt kort maar mensen zeggen dat je deze absoluut moet checken en is te vergelijken met Batman Arkham VR. Die was ook kort maar de unieke ervaring rechtvaardigde de prijs meer dan genoeg ondanks de korte speelduur.

De game is sinds vandaag beschikbaar in de US PSN sotre voor $ 24,99 maar er is helaas nog geen EU datum bekend. Indien je van plan was de game te kopen kun je beter geen gameplay clips bekijken omdat het een puzzle game is en je zelf de oplossing wil ontdekken. Ben je nog aan het twijfelen over de game dan kun je onderstaande gameplayvideo bekijken.

I Expect You To Die PSVR Drunk Play + Review

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Gisteren psvr worlds gekocht bij Bart Smit voor 18,99 en the heist is best wel leuk gedaan.
ik had gisteren ook geen last van Drifting er was een paar dagen geleden ook een update geweest voor de PS4 misschien dat ze toch dingetjes verbeteren of dat de games in psvr worlds weinig last hebben van drifting maar het werkte allemaal goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:24:
Gisteren psvr worlds gekocht bij Bart Smit voor 18,99 en the heist is best wel leuk gedaan.
ik had gisteren ook geen last van Drifting er was een paar dagen geleden ook een update geweest voor de PS4 misschien dat ze toch dingetjes verbeteren of dat de games in psvr worlds weinig last hebben van drifting maar het werkte allemaal goed.
Ik heb tot nu toe enkel last gehad van drifting als ik een game speel met DS4 controller. Wanneer ik move controllers gebruik heb ik nooit last van drifting. Dus afhankelijk van welke games je gespeeld hebt in VR Worlds kan dat ook nog een rol spelen. In London Heist zal niemand waarschijnlijk last hebben van Drifting issues ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
VR Worlds ga ik voor 18 euro ook maar eens bestellen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:28:
[...]

Ik heb tot nu toe enkel last gehad van drifting als ik een game speel met DS4 controller. Wanneer ik move controllers gebruik heb ik nooit last van drifting. Dus afhankelijk van welke games je gespeeld hebt in VR Worlds kan dat ook nog een rol spelen. In London Heist zal niemand waarschijnlijk last hebben van Drifting issues ;)
Ik heb gisteren toevalig London heist gespeeld met de PS4 controller omdat mijn Move controllers leeg waren kwam er achter dat het USB kabeltje een breuk had en niet meer oplade.
Maar geen last gehad van Drifting wel wat onwennig schieten met de PS4 controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ThaBen: bedankt voor de tip met camerahoogte. De cirkelknop wist ik, maar ik zit gewoon rondjes te draaien ipv dat knopje in te drukken. Geen schrikmomenten maar wel volop in het spel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 08:45:

Wat uniek is aan The Playroom is dat je deze met meerdere spelers tegelijk kan spelen. 1 speler heeft de VR set op en ziet alles in first person, terwijl andere spelers met de DS4 controller kunnen meedoen . Het leuke is dat de speler in VR een ander beeld ziet dan de spelers op de TV. En het relaxte voor de spelers op TV is dat ze het volledige beeld ter beschikking hebben i.p.v. splitscreen.

Wellicht leuk om met de rest van het gezin te spelen :)

P.s.
Leuk feitje gelezen waarom men misselijk wordt in VR.
Je lichaam staat stil maar je ogen registreren beweging. Door deze mix van signalen gaat je brein in een soort paniek modus omdat die denkt dat je lichaam is vergiftigd en loopt te trippen.
Vervolgens maakt je brein je misselijk zodat je gaat overgeven in de hoop het gif uit je lichaam te halen. :D

-edit

Iemand ooit iets gehoord over The Walk PSVR Experience? Deze is vorig jaar getoond maar heb daarna nooit meer iets vernomen. Onderstaand filmpje is van oktober 2015

[ Voor 12% gewijzigd door ThaBEN op 14-12-2016 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:39:
[...]

Iemand ooit iets gehoord over The Walk PSVR Experience? Deze is vorig jaar getoond maar heb daarna nooit meer iets vernomen. Onderstaand filmpje is van oktober 2015

[video]

[video]
Nee maar als ik naar het plaatje kijk lijkt het er op dat je over een evenwichtskoort loopt tussen 2 wolken krabbers.
En misschien dacht Sony Mmm we moeten niet hebben dat mensen op hun bek gaan in hun huis.
Laten we eerst maar save spelen.
Maar kan het ook helemaal miss hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FreakGIB schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:20:
[...]

Nee maar als ik naar het plaatje kijk lijkt het er op dat je over een evenwichtskoort loopt tussen 2 wolken krabbers.
En misschien dacht Sony Mmm we moeten niet hebben dat mensen op hun bek gaan in hun huis.
Laten we eerst maar save spelen.
Maar kan het ook helemaal miss hebben.
Haha ja daar heb je een goed punt. Zal inderdaad niet zo geschikt zijn voor thuisgebruik. Ik denk ook dat wanneer ik dit zonder begeleiding zou spelen ik vol tegen de muur/tv meubel zou aanlopen gezien mijn kamer niet zo groot is als de afstand tussen de World Trade Centers. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:27:
...gezien mijn kamer niet zo groot is als de afstand tussen de World Trade Centers. |:(
Mwah, op het moment wel denk ik? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Zijn hier een paar Eve Valyrie spelers die zin hebben om te squaten :D
Je kan mij vinden op psn: KoenvdLinden

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-09 20:34
Lethal Vr volgende week in de us store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 16:26
MartijnS72 schreef op zondag 11 december 2016 @ 12:35:
Ik denk inderdaad dat letters door cijfers vervangen niet gaat helpen. Waarschijnlijk valt het voor Britten daardoor juist extra op.
[...]
De klantenservice heeft het opgelost. Ik heb het nog niet gecheckt maar ze zeggen dat ze mijn naam hebben gewijzigd.
Xecuter NL schreef op maandag 12 december 2016 @ 11:37:
Ik kreeg het ook warm, maar van de motion sickness. Ik vond het bewegen absoluut niet natuurlijk en prettig bewegen in de demo. De sfeer was vergelijkbaar met The Kitchen demo, vond ik. Niet super eng, maar ook niet echt gezellig.
StefSOFT schreef op maandag 12 december 2016 @ 13:46:
[...]

Die pagina die ik had aangemaakt werkt dus helemaal niet handig als je gebruikers evenementen wilt laten aanmaken, daarom heb ik ook een Facebookgroep aangemaakt: https://www.facebook.com/groups/1308956809177572/
Ik heb me aangemeld voor deze groep. Kan voorlopig waarschijnlijk niet spelen nog, maar ga de community ook opzoeken. En anders maar in het engels

[ Voor 68% gewijzigd door Marselaar op 14-12-2016 18:54 ]

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Binnenkort een patch voor Surgeon Simulator
The game’s controls will now default to ‘absolute’ mode - this provides 1:1 tracking based on your movements, rather than an extended reach
Added an option for playing with the old relative control mode - we think the new ‘absolute mode’ will make lots of people happy, but some people asked us to keep the original controls as an option, so it’s now possible to switch between the new and original modes
Improvement to skeleton hand collision - you now won’t get an instant skeleton hand and you’ll have a bit of leeway when interacting with objects in the game, making it easier to pick up things and be more precise when saving lives
Damage increased when using the circular saw - you’ll be able to use the tool to crunch Bob’s bones more quickly
General performance improvements - you’ll see better frame-rates and tracking.
Ook Perfect gaat een patch krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-09 15:25
Wat een gekloot om steeds de HDMI kabel te moeten verwisselen...4K HDR doorgeven doet het kastje niet, dus elke keer als ik de VR pak moet ik achter mijn tv kast, welke aan de achterkant niet bepaald veel ruimte heeft om te knutselen, de kabels verwisselen....

Hoe Sony dit heeft kunnen verzinnen...niet best! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
Qweridee schreef op woensdag 14 december 2016 @ 21:43:
Wat een gekloot om steeds de HDMI kabel te moeten verwisselen...4K HDR doorgeven doet het kastje niet, dus elke keer als ik de VR pak moet ik achter mijn tv kast, welke aan de achterkant niet bepaald veel ruimte heeft om te knutselen, de kabels verwisselen....
Yup.... they dropped the ball...

Maar koop een hdmi coupler, dan kan je switchen bij de psvr unit, die zou binnen handbereik moeten liggen.
Nog steeds switchen maar iets minder lastig dan achter de tv 😬

https://www.amazon.com/Ca...ch&ref_=mp_s_a_1_8&sr=8-8

Acties:
  • +1 Henk 'm!
koenvdlinden schreef op woensdag 14 december 2016 @ 16:19:
Zijn hier een paar Eve Valyrie spelers die zin hebben om te squaten :D
Je kan mij vinden op psn: KoenvdLinden
Ik heb je toegevoegd. Vanavond paar potjes gedaan. Sticks omgedraaid (kan gelukkig dus wel na de tutorial missies) en het speelt nu fantastisch.

X-Wing missie is ook erg gaaf tussen al die asteroids.

Verder Until Dawn, ook erg cool.

En moeders laten gillen als een pasgeboren speenvarken met Kitchen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 22:58:
[...]

Ik heb je toegevoegd. Vanavond paar potjes gedaan. Sticks omgedraaid (kan gelukkig dus wel na de tutorial missies) en het speelt nu fantastisch.

X-Wing missie is ook erg gaaf tussen al die asteroids.

Verder Until Dawn, ook erg cool.

En moeders laten gillen als een pasgeboren speenvarken met Kitchen. :+
Ik ben zelf ook het meest nieuwsgierig naar Eve als het aankomt op daadwerkelijke gameplay.

Is het nou alleen Multiplayer? Of zit er ook een SinglePlayer verhaal in?

Kan jij wat zinnigs zeggen over het beeld van de PSVR trouwens, hoe pixelig is dat bv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Heb nu al veel games gespeeld. WerewolvesWithin is nu echt mijn favoriete spel. Speel toch meestal Engels. Al meer uur in zitten dan in menig ander vr spel en ik heb er best wat.

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
ThaBEN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:39:
[...]

P.s.
Leuk feitje gelezen waarom men misselijk wordt in VR.
Je lichaam staat stil maar je ogen registreren beweging. Door deze mix van signalen gaat je brein in een soort paniek modus omdat die denkt dat je lichaam is vergiftigd en loopt te trippen.
Vervolgens maakt je brein je misselijk zodat je gaat overgeven in de hoop het gif uit je lichaam te halen. :D
Aha! Dan was al dat drugs gebruik en experimenteren in verleden toch nog ergens goed voor! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 14 december 2016 @ 23:12:
[...]

Ik ben zelf ook het meest nieuwsgierig naar Eve als het aankomt op daadwerkelijke gameplay.

Is het nou alleen Multiplayer? Of zit er ook een SinglePlayer verhaal in?

Kan jij wat zinnigs zeggen over het beeld van de PSVR trouwens, hoe pixelig is dat bv?
Ja de gameplay is gewoon vet. Gewoon dikke dogfights in de ruimte.

Wat het nou precies is, daar ben ik nog niet helemaal over uit. De game begint met een soort recon missie waarin je wordt aangevallen en direct dood gaat. Wat ik er daarna uit opmaak is dat je weer gekloond wordt en vervolgens word je in een escort missie gedropt, waarin natuurlijk ook de hel weer losbreekt. Dat is allemaal singleplayer, voor zover ik heb kunnen zien.

Daarna kom je in het hoofmenu terecht waar je dus (eindelijk) de sticks kunt omdraaien. Ik had de sticks al in de PS4 instellingen omgedraaid, maar dat is dus gelukkig niet nodig. In dat menu heb ik even zitten zoeken, maar daar kun je in eerste instantie alleen deathmatch kiezen. Vervolgens start er matchmaking en speel je online, maar dan meer in een soort co-op variant tegen de AI volgens mij.

Pas bij level 5 unlock je meer gamemodes, dus wellicht zijn er mensen in dit topic die hier meer over kunnen vertellen.

Het beeld? Tja het is geen supersampling 4K HDR wat je moet verwachten. Je ziet soms inderdaad wel pixels en shimmering en wat low-res textures, maar dat heeft de pret bij mij absoluut nog niet gedrukt. De immersie die daar tegenover staat maakt eigenlijk alles goed. Het is de eerste generatie en het is gewoon leuk om daar deel vanuit te kunnen maken, denk ik dan.

• .GoO
http://www.wareable.com/v...vive-and-oculus-rift-3640

Schatting is dat Sony in de eerste drie maanden rond de 800K units van de PSVR heeft verkocht. Ongeveer net zoveel als de Vive + Rift samen het gehele jaar. Het aantal had nog hoger kunnen zijn, maar dat is niet gelukt door productieproblemen. Dat is ook de reden dat Sony tot nu toe weinig tot geen reclame heeft gemaakt voor PSVR.

Blijft wel een voorspelling natuurlijk, maar het zijn hele positieve cijfers.

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
bram1984 schreef op donderdag 15 december 2016 @ 09:01:
[...]

Daarna kom je in het hoofmenu terecht waar je dus (eindelijk) de sticks kunt omdraaien. Ik had de sticks al in de PS4 instellingen omgedraaid, maar dat is dus gelukkig niet nodig. In dat menu heb ik even zitten zoeken, maar daar kun je in eerste instantie alleen deathmatch kiezen. Vervolgens start er matchmaking en speel je online, maar dan meer in een soort co-op variant tegen de AI volgens mij.

Pas bij level 5 unlock je meer gamemodes, dus wellicht zijn er mensen in dit topic die hier meer over kunnen vertellen.

Het beeld? Tja het is geen supersampling 4K HDR wat je moet verwachten. Je ziet soms inderdaad wel pixels en shimmering en wat low-res textures, maar dat heeft de pret bij mij absoluut nog niet gedrukt. De immersie die daar tegenover staat maakt eigenlijk alles goed.
Je begint inderdaad met single player missie. Er zijn er volgens mij 4 of 5 van.
Je kan in het begin tot level 5 tegen AI tegenstanders spelen. Gebruik die tijd/XP ook om je schip te upgraden.
Na level 5 mag je tegen andere gamers spelen, maar let op. Een grote killzone. Ik lees dat je vooral samen in een squad en dat het bij sommige weken kan duren voordat je op goed niveau zit.

Ik heb paar dagen geleden met level 6/7 gespeeld en inderdaad, niet altijd leuk. Ik gebruikte nog de standaard Fighter en na de nieuwe updates is deze schijnbaar niet zo super meer. Ik ga komende tijd wat meer tijd besteden aan support en heavy classes. Kijken hoe dat verloopt.

Grafisch vind ik het echt wel netjes (op Pro iig.) en met veel kleuren, zeker als iedereen aan het schieten is raketten afschiet etc. Maar geloof me, in multiplayer heb je geen tijd om het grafische te beoordelen.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Tethered VR demo staat nu in de NL-store :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• .GoO
Gratis 'Classic Mode' DLC voor Battlezone vanaf 20 december met nieuwe levels en missies.

https://blog.eu.playstati...assic-mode-out-next-week/

Ook een nieuwe puzzelgame Fantastic Contraption aangekondigd voor voorjaar 2017

http://blog.us.playstatio...ontraption-coming-to-ps4/

Teaser van nieuwe game ARK Park

http://blog.us.playstatio...ith-ark-survival-evolved/

[ Voor 46% gewijzigd door .GoO op 15-12-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ark Park ziet er vet uit!
Ik denk dat ik Robinson: The Journey nu helemaal kan skippen en wacht op deze O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 07:33:
Ark Park ziet er vet uit!
Ik denk dat ik Robinson: The Journey nu helemaal kan skippen en wacht op deze O+
Je haalt me de woorden uit mijn mond ik wacht ook daarop.
En ben ook wel benieuwd naar Perfect die komt als het goed is de 20ste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Perfect blijkt best tegen te vallen.

Indien je een Japans account hebt is er een soortgelijke game gratis beschikbaar.

[ Voor 57% gewijzigd door ThaBEN op 16-12-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 09:57:
Perfect blijkt best tegen te vallen.

[video]

Indien je een Japans account hebt is er een soortgelijke game gratis beschikbaar.
[video]
Oke dat is dus niks jammer hoop wel dat ze snel met wat uitgebreide games komen ik heb mijn hopes nog staan voor Star Trek Bridge Crew, ben wel een beetje een Trekkie en dat maakt het misschien weer lastiger om het goed te vinden maar we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielZ
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-10-2024

NielZ

Casual

Heeft iemand ervaring met (3D geprinte) beschermstukjes voor brildragers?

Mijn vriendin en ik dragen beiden een bril en ik zou het zonde vinden als er krasjes op de lens komen. Daarnaast neem ik m'n VR met kerst mee naar (schoon)familie om 'm te showen, ook bijna allemaal brillies.
Ben benieuwd naar ervaringen, waar je ze gekocht hebt, etc.

Bijv: http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1555.l2649

Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou in eerste instantie kijken of er een algemeen product bestaat die ook in een winkel verkocht wordt zoals Amazon of iets dergelijks zodat je ook de reviews kan zien. Zoals je zelf al zegt zijn veel van deze beschermstukjes zelf gemaakt met een 3D printer door de Ebay verkoper. De kwaliteit zal dan ook verschillen afhankelijk van welk design de betreffende persoon heeft gebruikt. Lijkt me een soort van Russisch roulette op Ebay of je iets zal ontvangen dat aan jouw wensen voldoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Hoppa, voor een paar tientjes 2 move controllers gehaald. Ben benieuwd of hierdoor de immersie nog groter wordt :)
En ook of de tracking met de Camera beter is aangezien de DS4 nogal vaak niet gezien werd als je hem schuin naar voren hield, bij een spel als Tumble bijvoorbeeld was dat soms best irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door Fusionmania op 16-12-2016 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 26-09 16:26
Fusionmania schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 11:33:
Hoppa, voor een paar tientjes 2 move controllers gehaald.
En waar heb je die gehaald dan?

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
NielZ schreef op vrijdag 16 december 2016 @ 10:31:
Heeft iemand ervaring met (3D geprinte) beschermstukjes voor brildragers?

Mijn vriendin en ik dragen beiden een bril en ik zou het zonde vinden als er krasjes op de lens komen. Daarnaast neem ik m'n VR met kerst mee naar (schoon)familie om 'm te showen, ook bijna allemaal brillies.
Ben benieuwd naar ervaringen, waar je ze gekocht hebt, etc.

Bijv: http://www.ebay.co.uk/itm..._trksid=p3984.m1555.l2649
ik zou graag willen zien dat er een optie is om die rubber flappen aan de zijkand te kunnen vervangen door iets langere zodat als je een brill drager bent je minder last heb van licht wat langs die flappen komt.
Of iets wat er omheen kan zodat als iemand anders zonder brill er geen last van heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58
De review van de PS4 pro liet zien dat je de pro niet persé nodig hebt voor de VR content. Bij enkele games zag je wel verschil, maar over het algemeen viel het mee.
Maar is het niet zo dat de games die begin 2017 uit komen alweer zo zijn gemaakt dat het verschil tussen de normale PS4 en de Pro steeds groter zal zijn?
Ik wil begin 2017 de VR bril kopen, maar ben een beetje bang dat de verschillen tussen de consoles snel groter worden, naar mate de ontwikkelaars de kracht steeds beter kan benutten van de Pro.
Pagina: 1 ... 22 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.