Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 00:53
ThaBEN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:11:
€ 17,99 The Brookhaven Experiment
Eindelijk ook in NL te downloaden! Houd er wel rekening mee dat de PSN Black Friday Sale donderdagnacht om 01:00 begint. Dus wellicht dan goedkoper.
Cool, The Brookhaven Expirement ga ik wel downloaden. Ben benieuwd naar de eerste ervaringen hier.
Nilltris schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:15:
[...]

Thanks!
Als je een vergelijking zou moeten maken met gewoon Full HD (1080p) op een scherm en de PSVR zou je dan zeggen dat het:
  1. Eruit ziet als SD (480p)
  2. Eruit ziet als 720p
  3. Eruit ziet als iets tussen 720p en Full HD maar dan met gekartelde randjes?
Ik probeer me een beetje voor de geest te halen wat ik eventueel zou kunnen verwachten. Ik heb bijvoorbeeld de oculus rift DK1 en DK2, is de 2D view bijvoorbeeld met een van deze te vergelijken?
Ik heb geen OR dus dat kan ik je niet zeggen, maar de beeldkwaliteit van de PSVR is gelijkwaardig aan de OR. Ik zou zeggen dat het eruit ziet als 720p ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

[...]

Thanks!
Als je een vergelijking zou moeten maken met gewoon Full HD (1080p) op een scherm en de PSVR zou je dan zeggen dat het:
  2. Eruit ziet als 720p
Ik probeer me een beetje voor de geest te halen wat ik eventueel zou kunnen verwachten. Ik heb bijvoorbeeld de oculus rift DK1 en DK2, is de 2D view bijvoorbeeld met een van deze te vergelijken?
Waarom ga je niet naar een Media Markt of GameMania om dat ding zelf uit te proberen?
Het is vrijwel onmogelijk een super accurate beschrijving te geven van wat de kwaliteit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-09 12:25
Wootism schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 10:56:
[...]

Waarom ga je niet naar een Media Markt of GameMania om dat ding zelf uit te proberen?
Het is vrijwel onmogelijk een super accurate beschrijving te geven van wat de kwaliteit is.
Afgelopen weekeind bij MM in Prins alexander de PS4 Pro gekocht en daar stond ook nog een PSVR Demo opstelling.

PSN: FreakGIB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Thanks!
  2. Eruit ziet als 720p
Tevens kan je kiezen uit 3 verschillende groottes van het scherm dat je ziet in cinema mode, waarbij je met het kleinste scherm alles in 1 oogopslag ziet en het grootste scherm je echt je hoofd moet bewegen om alles te kunnen zien. De grootte die je kiest zal waarschijnlijk ook invloed hebben op hoe scherp het beeld is.

Als jij Full HD kijkt op een 60 inch TV bekijkt zal het scherper zijn dan wanneer je Full HD op een bioscoopscherm bekijkt.

Sony zegt het volgende over de formaten:
The screen size varies from Small (117 inches) to Medium (163 inches) to Large (226 inches) and is placed virtually at 6 – 10 feet away, though the size of the screen may feel different depending on the person.

[ Voor 17% gewijzigd door ThaBEN op 22-11-2016 11:34 ]

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:
[...]

Tevens kan je kiezen uit 3 verschillende groottes van het scherm dat je ziet in cinema mode, waarbij je met het kleinste scherm alles in 1 oogopslag ziet en het grootste scherm je echt je hoofd moet bewegen om alles te kunnen zien. De grootte die je kiest zal waarschijnlijk ook invloed hebben op hoe scherp het beeld is.

Als jij Full HD kijkt op een 60 inch TV bekijkt zal het scherper zijn dan wanneer je Full HD op een bioscoopscherm bekijkt.

[...]
Grootse beeld geeft wel het beste beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 00:12:
[...]

Ik had dit van de week al met Trackmania VR en dacht toen dat het eenmalig was. Had vanavond weer iemand op bezoek en deden Eagle Flight, en hetzelfde probleem trad op; ineens verlies van audio/video, boel pixels door het beeld en weg alles. Toen de Box van de VR unit power off/power on gedaan en alles OK. Dit heb ik nooit met mijn gewone PS4 gehad maar is pas sinds de combi PSVR.PS4 Pro (voor de beeldvorming, heb hier wel een 4k compatible versterker maar geen TV).

Nav dit: http://community.eu.plays...SVR/m-p/24688245/tab/html

Beeld ipv automatisch op 1080p gezet en geen problemen meer gezien. Nu zegt het het niet al te veel maar kan een indicatie zijn. Het lijkt sowieso meer op een generiek probleem dan op een geïsoleerd issue. Was eerst bang dat de Pro en/of VR niet goed waren.
Om mezelf maar even te quoten. Is blijkbaar nog niet opgelost. Gisteren met een vriend wat VR games gedaan en toen had ik hetzelfde issue sporadisch. Als ik zo op Internet lees ben ik zeker niet de enige en lijkt het bij de combi PS4 Pro en PSVR te komen. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Speel jij op een 4k tv of op 1080P?

Indien 1080P
PS4 uitzetten.
Zet hem opnieuw aan en de powerknop blijven inhouden totdat je voor de 2e keer een pieptoon hoort (circa 7 seconden)

Nu start de PS4 in Safe Mode

Kies in het menu voor 'HDCP 1.4' i.p.v. 'HDCP Automatic

Voor 1080P TV's lost dit het probleem op.

[ Voor 6% gewijzigd door ThaBEN op 22-11-2016 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchell-CWD
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:50
ThaBEN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 11:31:
[...]

[...]
In het geval van de PSVR maakt dat niet uit, want hij gebruikt simpelweg maar een deel van het scherm. Beeld wordt dus niet scherper als je een kleiner formaat kiest. Daarnaast geld dit uiteraard ook alleen voor de cinema modus.

Steam: mitchell99 - GTA V Social Club: MitchellFR - Overwatch/HotS/SC2 Battle.net: HunteR#1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 25-09 19:23

GeNiTaLiX

Naapje

Oh wat een boel spellen al gekocht. Helaas heel veel digitaal. Gelukkig Robinson fysiek gehaald en uitgespeeld. Heel mooi gemaakt spel! Maar nu wel weer in de verkoop haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ThaBEN schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 12:52:
Speel jij op een 4k tv of op 1080P?

Indien 1080P
PS4 uitzetten.
Zet hem opnieuw aan en de powerknop blijven inhouden totdat je voor de 2e keer een pieptoon hoort (circa 7 seconden)

Nu start de PS4 in Safe Mode

Kies in het menu voor 'HDCP 1.4' i.p.v. 'HDCP Automatic

Voor 1080P TV's lost dit het probleem op.
1080p, dus dit ga ik gelijk proberen (heb ik nergens gelezen meen ik). Thx!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:16
Exorcist schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 22:18:
[...]

1080p, dus dit ga ik gelijk proberen (heb ik nergens gelezen meen ik). Thx!! _/-\o_
Moet ik ook onthouden, ga zo een pro aanschaffen en heb gewoon een 1080p TV,

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteren heeft iedereen met een US account $10 cadeau gekregen van Sony. Zodra je met je US account inlogt krijg je dit te zien en kun je de $10 coupon tot het einde van deze maand verzilveren.

Daarnaast is er nog eens extra 10% korting met onderstaande code
Afbeeldingslocatie: http://static3.gamespot.com/uploads/original/1179/11799911/3160452-deal1.jpg

Ik heb Star Wars Battlefront aangeschaft met mijn US account en de $10 tegoed.+ 10% kortingscode.
Die is momenteel in de aanbieding en kwam uit op een totaal van $9,56

Heb de game al gehad en verkocht maar wil de gratis VR X-Wing missie die in december uitkomt niet missen :9~

Tevens kun je ook Tumble aanschaffen indien dat meer je ding is. Die kost in de US $ 9,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:21:
Gisteren heeft iedereen met een US account $10 cadeau gekregen van Sony. Zodra je met je US account inlogt krijg je dit te zien en kun je de $10 coupon tot het einde van deze maand verzilveren.

[afbeelding]

Ik heb Star Wars Battlefront aangeschaft met mijn US account en de $10 tegoed.+ 10% kortingscode.

Heb de game al gehad en verkocht maar wil de gratis VR X-Wing missie die in december uitkomt niet missen :9~

Tevens kun je ook Tumble aanschaffen indien dat meer je ding is. Die kost in de US $ 9,99
Ik heb nog niet ingelogd op mijn US account heb maar heb je ook een adress waar je makelijk aan playstation network cards kan komen eigenlijk nog nooit gedaan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
FreakGIB schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:58:
[...]

Ik heb nog niet ingelogd op mijn US account heb maar heb je ook een adress waar je makelijk aan playstation network cards kan komen eigenlijk nog nooit gedaan ?
Ik gebruik zelf altijd offgamers.com, die hebben zelfs ook NL PSN cards van €50 voor minder, maar zijn wel vaak uitverkocht... Ze accepteren ook gewoon iDeal...

Ook kan je gewoon een Paypal account aanmaken op zelfde email als dat van je US PSN en ook zelfde adres gebruiken enzo, en dan met je NL Paypal geld naar die US Paypal over maken en gewoon dat gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 26-09 15:50
FreakGIB schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:58:
[...]

Heb je een credit card? Amazon is je vriend, even een Amerikaans factuur adres opgeven en je kan je digitale aanlopen daar verrichten. Geen extra kosten, wat de tussensites bijna altijd wel hebben.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Aenea schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:04:
[...]

Ik gebruik zelf altijd offgamers.com, die hebben zelfs ook NL PSN cards van €50 voor minder, maar zijn wel vaak uitverkocht... Ze accepteren ook gewoon iDeal...

Ook kan je gewoon een Paypal account aanmaken op zelfde email als dat van je US PSN en ook zelfde adres gebruiken enzo, en dan met je NL Paypal geld naar die US Paypal over maken en gewoon dat gebruiken...
Paypal ik heb Paypal all en ook op mijn NL PSN account kan ik dat dan ook nog koppelen aan mijn US account ? nvm lees nu je bericht pas echt goed nieuw account maken en money transfer doen naar je US paypal account oke ga vanafond eens proberen.

[ Voor 10% gewijzigd door FreakGIB op 23-11-2016 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22:48
Ik zag gisteren Brookhaven Experiment in de psn store staan, aangezien ik rush of blood de beste VR game vind in de huidige line up, leek me dit een geweldige horror wave horde mode shooter en een must buy voor mij. Ik heb hem gisteravond een aantal uur gespeeld en ik moet zeggen dat grafisch gezien de game echt geweldig mooi uitgevoerd is, de omgevingen zijn zeer overtuigend vormgegeven en je voelt je echt aanwezig op die lokatie. Het helpt ook enorm dat je staat en als je een stap vooruit doet je ook in de game vooruit stapt (of achteruit). Je hebt echt het idee dat je er aanwezig bent. (Ik heb de game op de playstation Pro gespeeld).

Maar horror vind ik het niet, echt eng wordt de game nooit, het is wel hard werken (zeker later in de levels) om de Wave hordes te verslaan. Kwa immersie voel je je op de lokatie aanwezig waarbij er een grote rol is weggelegd voor de 3d audio die essentieel is om te horen waar de monsters vandaan komen (ook vanachter je positie). Het upgrade systeem en de Grade waardering zorgt voor een grote replay value en de verschillende type monsters maken de ogenschijnlijk simpele gameplay toch gevarieerder dan het op het eerste gezicht lijkt.
Het was een redelijk goedkope game en heb er absoluut geen spijt van, mooie aanvulling op mijn VR game library.

Wie speelt hem nog meer hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik sta op het punt om hem te kopen. Kijk al sinds de aankondiging uit naar die game. Vond Rush of Blood ook vetste VR ervaring tort nu toe (samen met Batmn). Enige reden waarom ik nog niet gekocht heb is omdat die misschien afgeprijsd zal worden tijdens Black Friday. Al heeft sony gisteren bekendgemaakt dat VR games geen onderdeel zijn van de Black Friday sale dus kleine kans dat die afgeprijsd zal worden.

Ik ga hem sowieso vrijdag kopen. Heb zaterdag een vriend op visite die dan de eerste keer VR komt checken. Dan wil ik hem deze gaan laten spelen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
ThaBEN schreef op woensdag 23 november 2016 @ 12:19:
Ik sta op het punt om hem te kopen. Kijk al sinds de aankondiging uit naar die game. Vond Rush of Blood ook vetste VR ervaring tort nu toe (samen met Batmn). Enige reden waarom ik nog niet gekocht heb is omdat die misschien afgeprijsd zal worden tijdens Black Friday. Al heeft sony gisteren bekendgemaakt dat VR games geen onderdeel zijn van de Black Friday sale dus kleine kans dat die afgeprijsd zal worden.

Ik ga hem sowieso vrijdag kopen. Heb zaterdag een vriend op visite die dan de eerste keer VR komt checken. Dan wil ik hem deze gaan laten spelen >:)
Laat hem dan een ook meteen The Kitchen demo doen. Laatst ook gedaan bij een paar vrienden nou je lacht je kapot. _O- Allemaal niet gedacht dat het zo immersive zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:29
Stel je wilt een game kopen a 20 euro.
Wat zou jij kopen?

The Brookhaven Experiment?
Sports Bar VR?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robinez
b.o.n.s schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:17:
Stel je wilt een game kopen a 20 euro.
Wat zou jij kopen?

The Brookhaven Experiment?
Sports Bar VR?
hangt ervan af waar je voorkeur ligt.

zelf zou ik until dawn - rush of blood kopen, zelfs na 30 uur spelen blijf ik hem goed vinden. Het is een soort achtbaan in een spookhuis waarbij je moet schieten en zeker als je alle secrets wilt vinden ben je wel even een tijd bezig.

Sports Bar VR vind ik alleen Pool goed van uitgewerkt, best een leuke game, maar vooral als je met friends samen speelt.

The brookhaven experiment is ook leuk maar ook wel erg simpel kwa uitvoering, maar haalt niet het niveau van rush of blood (die echt doodeng is door de scare jumps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
robinez schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:27:
[...]

hangt ervan af waar je voorkeur ligt.

zelf zou ik until dawn - rush of blood kopen, zelfs na 30 uur spelen blijf ik hem goed vinden. Het is een soort achtbaan in een spookhuis waarbij je moet schieten en zeker als je alle secrets wilt vinden ben je wel even een tijd bezig.

Sports Bar VR vind ik alleen Pool goed van uitgewerkt, best een leuke game, maar vooral als je met friends samen speelt.

The brookhaven experiment is ook leuk maar ook wel erg simpel kwa uitvoering, maar haalt niet het niveau van rush of blood (die echt doodeng is door de scare jumps).
Rush of Blood heb ik inderdaad. Erg leuk gedaan.
Heb de PS Moves weer gekocht, dus die ga ik nog een keer met de Move spelen.

Andere ideeën misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
b.o.n.s schreef op woensdag 23 november 2016 @ 14:29:
[...]

Rush of Blood heb ik inderdaad. Erg leuk gedaan.
Heb de PS Moves weer gekocht, dus die ga ik nog een keer met de Move spelen.

Andere ideeën misschien?
voor onder de 20 euro zou je wayward sky nog kunnen overwegen, dat is een platformer die ik echt leuk vond kwa puzzels en uitvoering. Speelduur is wel wat kort (rond de 4 uur) en er is eigenlijk geen replay value.

Verder vond ik Tumble VR een topper, die is 10 euro, maar daar ben je heel lang mee bezig.

Carnival games vond ik niet zo, niet mijn type game.
Thumper vond ik niets aan, maar dat ligt aan mij, op reddit zijn er veel mensen enorm enthousiast over.

Je kunt ook nog een week wachten, er komen volgende week weer wat nieuwe VR games aan waaronder Holoball!
(soort van tennis) Deze is maar 15 euro, krijgt goede reviews en in de toekomst wordt die multiplayer.

[ Voor 12% gewijzigd door robinez op 23-11-2016 14:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
- Until Dawn: Rush of Blood (maar die heb je al)

- Batman VR

- Bound
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7Zl4fX5W8h0]

Thumper

- Holobal (Deze krijgt online multiplayer!)

- The Brookhaven Experiment

Mocht je iets meer willen besteden zou ik ook kijken naar:
- Windlands

- Tethered

Persoonlijk zou ik voor The Brookhaven Experiment gaan indien je niet veel om verhaal geeft maar meer om gameplay en replay value. Indien je verhaal wel interessant vind dan absoluut voor Batman.

Samen met Until Dawn: Rush of Blood zijn dit games die je met 2 move controllers kan spelen. Het feit dat je je armen vrij kunt bewegen en dit 1 op 1 vertaald wordt naar VR geeft dit voor mij een extra dimensie aan het realisme.

Batman is samen met Until Dawn mijn favoriete VR game maar denk dat The Brookhaven Experiment ook aan dit lijstje toegevoegd mag worden.

Tevens kan ik je aanraden om Bound ook even te checken. Die game is echt cool gemaakt en wordt door veel mensen over het hoofd gezien omdat deze al wat langer uit is en origineel geen VR game was. Echter zou dit een van de meest mooie VR ervaringen moeten zijn die je op dit moment kan beleven. Ook krijgt de game binnenkort nog verschillende camera patches voor VR zodat het nog beter werkt.

Bound Gameplay:

[ Voor 23% gewijzigd door ThaBEN op 23-11-2016 15:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Lastig hahaha.. toch meer keuze dan ik eerst dacht.
Ga is kijken naar de iets wat meer kleurrijke / gezellige games aangezien Until Dawn al wat meer de horror/creapy kant op gaat.

Top! Vanavond eens aan de Youtube reviews!

Ps. Heeft iemand Job Simulator?

[ Voor 8% gewijzigd door b.o.n.s op 23-11-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat vanaf 01:00 vannacht de Black Friday sales online komen. Dus beter kun je wachten tot morgen voordat je iets aanschaft.

Black Friday — uitverkoop start op 24 november 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
ThaBEN schreef op woensdag 23 november 2016 @ 15:21:

Tevens kan ik je aanraden om Bound ook even te checken. Die game is echt cool gemaakt en wordt door veel mensen over het hoofd gezien omdat deze al wat langer uit is en origineel geen VR game was. Echter zou dit een van de meest mooie VR ervaringen moeten zijn die je op dit moment kan beleven. Ook krijgt de game binnenkort nog verschillende camera patches voor VR zodat het nog beter werkt.
Ja bound schijnt erg goed te zijn (vooral de pro upgrade schijnt indrukwekkend te zijn), maar ik denk dat het verstandig is om te wachten tot volgende week. Op dit moment is in de US store bound in de aanbieding voor 10 dollar. Dus wie weet krijgen wij die korting binnenkort ook.

En voor kleurrijke games zou ik absoluut Tethered overwegen, deze heeft een lange speelduur, is schattig en niet al te simpel en vooral cartoony en kleurrijk. Hele mooie game. Maar wel boven jouw budget.

Batman is inderdaad rond de 20 euro, maar heeft wel een erg korte speelduur (zo'n 2,5 uur), ik vind hem mooi uitgevoerd, maar vond het meer een tech demo dan een volwaardige game. Wel is het een mooie demonstratie voor je PSVR want er zitten echt prachtige lokaties in, en als je echt wat langer wil spelen zitten er per level ook nog wel een stuk of 8 (voornamelijk simpele) puzzels in, maar dit zijn meer puzzels als schijn een lampje ergens op en pak het vraagteken, of draai de batmobiel om en pak het vraagteken.

Maar goed, grafisch zit er veel verschil tussen de psvr games, als je daar naar gaat kijken dan kom je toch tot een wat andere lijst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de US is de Black Friday sale gisteren al begonnen. Vandaar dat Bound in de US nu voor $11,99 beschikbaar is i.p.v. $19,99.

Met een beetje geluk hebben wij vanaf morgen dezelfde prijs maar dan in €. Dan kun je hem als VR bezitter eigenlijk niet laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op woensdag 23 november 2016 @ 08:21:

[afbeelding]

Ben nu ingelogd op mijn US account maar krijg geen melding dat ik iets van $10 dollar krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Launchtrailer van I expect you to die

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de demo meerdere malen gespeeld. Vind het een geweldige game maar ben bang dat de lol er snel vanaf is. Dan is de prijs van € 30 net wat te hoog voor mij.

Ik hoop eigenlijk dat de andere VR games van deze developer naar PS VR komen.

Rick and Morty Simulator: Virtual Rick-ality

Accounting

Hieronder nog een mooie sfeertrailer van de game Bound

.GoO schreef op woensdag 23 november 2016 @ 18:38:
Launchtrailer van I expect you to die

[video]
Ziet er interessant uit! Ben benieuwd naar de review en prijs.

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 23-11-2016 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
.GoO schreef op zaterdag 19 november 2016 @ 20:48:
Uitstekende prijs voor die game. Blijft wel vreemd dat ie alleen bij Bart Smit zo goedkoop is.
Bij Bart Smit zijn ze blijkbaar wakker geworden, daar kost hij nu ook 59,99 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Waar is holo ball eigenlijk op de psn store? Dacht dat hij al uit was?

edit

Schijnt dat hij pas volgende week in EU psn staat.

[ Voor 30% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 23-11-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
BamSlam_ schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:52:
[...]

Bij Bart Smit zijn ze blijkbaar wakker geworden, daar kost hij nu ook 59,99 :)
Haha, nou ja mooie actie was het :+
Mortalboy[NL] schreef op woensdag 23 november 2016 @ 19:57:
Waar is holo ball eigenlijk op de psn store? Dacht dat hij al uit was?
Door een foutje van de ontwikkelaar is hij een weekje later in de EU verkrijgbaar, vanaf maandag als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien sommige hier uitkijken naar ace combat 7, maar het stil is rond die titel. Bij deze, hij is 6 december speelbaar tijdens de psx, dus dan zal er meer info verschijnen over de game na een jaar. Of hij dan ook speelbaar is in vr is niet duidelijk.

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:42
Gisteren de BigBen PS VR "opbergkoffer" via Amazon.de binnengekregen.

Mooi, stevig ding. Het hele pakket (headset, snoeren, processing unit) past er in.

Had alleen handig geweest als Sony de PS4 camera een losse kabel had gegeven.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

De Black Friday Sales staan online.
Geen enkele VR game..... :(
Vind het ook jammer. Was een leuk eerbetoon geweest aan de early adopters die letterlijk honderden euro's geïnvesteerd hebben in PS VR.

Waarschijnlijk weten ze dat we toch wel de volle pond betalen omdat er nog maar beperkt aantal VR games zijn. Hopelijk rond de kerst meer succes.

• Fusionmania
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 02-09 21:59
Inderdaad iets met buitengesloten worden enzo.

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
In de US store staan wel een aantal vr games in de aanbieding. Bound voor 11,99$ bijvoorbeeld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Net 'The Brookhaven Experiment' gekocht. Wil die met name zaterdag samen met een vriend van mij testen dus nog niet teveel spelen van tevoren.

Net even het eerste level van de campaign getest. Je begint in een donkere lange smalle hal. Het voordeel hiervan is dat de vijanden alleen van voor of achter je kunnen komen. Hierdoor leek het niet zo eng. Totdat ineens aan het einde van wave one een monster door de muur naast je breekt en recht in je gezicht zit. Toen toch maar weer gestopt (ben alleen thuis haha :D )

Het richten vond ik heel realistisch overkomen. Je kunt over de loop van je pistool kijken om precies te mikken. En net als in het echt kun je 1 oog dichtknijpen om beter te mikken.

Indien je je ogen om de beurt dicht doet zie je ook, dat wanneer je je arm gestrekt hebt om te mikken, dat het pistool van links naar rechts verspringt afhankelijk met welk oog je ernaar kijkt, net zoals in het echt maar had dit niet verwacht in een game. Dit zorgde ervoor dat ik nog meer het gevoel had daadwerkelijk op die locatie aanwezig te zijn.

(Strek maar eens je arm richting je monitor en wijs met je wijsvinger naar een icoontje op je scherm en doe dan om de beurt een oog dicht om dit effect na te bootsen)

Wat ik ook heel handig vind is dat je je zaklamp normaal kan schijnen (met je duim naar voren toe) of dat je hem boven je hoofd kan vasthouden (met je duim naar achter toe) en je via het driehoekje ingame de zaklamp kan omdraaien. Dit betekend dat je makkelijk snel je licht ergens op kan schijnen in de game en je niet fysiek de move controller hoeft om te draaien in je hand als je wisselt van houding.

Tevens is er en slider aanwezig om je gun af te stellen ten opzicht van je move controller. Je kunt hem zo instellen dat om perfect recht naar voren te schieten je met de bovenkant van je move controller recht naar voren moet wijzen naar je doelen (denk aan de Wii-mote) of dat je je move controller rechtop kunt houden en het gevoel hebt het handvat van een pistool vast te houden (en alle standen ertussenin).

Zo kun je makkelijk een perfecte realistische maar toch ontspannen houding voor je hand instellen.

Grafisch zag de game er goed uit al waren sommige kleine teksten wat lastiger te lezen. Heb begrepen dat er nog een Pro Patch zal uitkomen die de resolutie/graphics omhoog zal krikken waarmee dat vast opgelost zal zijn.

Al met al lijkt het een ontzettend leuke game, maar heb nu nog te weinig gespeeld om daar een goed oordeel over te geven.

Bron: The Brookhaven Experiment for PSVR Will Get a PS4 Pro Patch/

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 21:50
Vandaag Brookhaven Experiment en Trackmania Turbo gekocht via de US store en beiden zijn zeer gave VR ervaringen.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

beezjeh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 20:39:
Vandaag Brookhaven Experiment en Trackmania Turbo gekocht via de US store en beiden zijn zeer gave VR ervaringen.
Waarom uit de US store?

• beezjeh
Trackmania Turbo is er 9,99 dollar nu.

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

beezjeh schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:32:
[...]

Trackmania Turbo is er 9,99 dollar nu.
Ik bedoelde The Brookhaven Experiment :P

• beezjeh
Wootism schreef op donderdag 24 november 2016 @ 23:52:
[...]

Ik bedoelde The Brookhaven Experiment :P
Haaa gewoon mee bestelt Nederlandse account heb ik geen geld op staan :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nog even over The Brookhaven Experiment

Ook de tracking werkt beter dan ik had verwacht! Ik heb zelf geen enkele keer op het rondje hoeven te drukken om mijn karakter om te draaien en kon volledig rondom mij heen kijken zonder problemen met gameplay. Het klopt dat wanneer je achterstevoren voor de camera staat en je lichaam de move controller blokkeert je gun zweeft op dezelfde plek in de game. Je kunt dan echter nog steeds de hoek bepalen waar je gun heen moet wijzen door de move controller te bewegen. Het lijkt dan alsof je gun op een statief staat maar wel nog de mogelijkheid heeft om zijn eigen as of naar boven en beneden te mikken afhankelijk hoe jij de move controller vasthoud.

Mijn camera staat op ooghoogte en wat ik doe om dit te omzeilen is mijn gun 'Modified Gangsta Style' vast te houden zodat de camera het lampje van de move controller kan zien als ik achterstevoren sta. Dit werkt perfect.

How To Shoot Gangsta Style
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3a5Qth5BPRk]
De enige 2 keer dat ik echt problemen had met de ingame tracking bleek aan mijzelf te liggen doordat ik in paniek blijkbaar zo door de kamer had lopen dansen dat ik helemaal buiten beeld van de camera stond :P

P.s.
De immersie in deze game is echt goed. In elke VR game kan je achteruit kijken maar in deze game moet je constant achter je en overal om je heen kijken. Hierdoor heb je het gevoel daadwerkelijk in een andere wereld aanwezig te zijn. Je voelt je best hopeloos als je allemaal monsters hoort maar nog niet direct kan zien en weet dat hun enige doel is om jouw van dichtbij te vermoorden.

Ik hoop dat ze ooit in de toekomst een soortgelijke game maken die online co-op bevat. Dat je dan met de ruggen tegen elkaar staat en waves moet doorstaan. Of dat je zoals in Until Dawn samen in een mijnkarretje door de levels gaat met af en toe plekken waar iedere speeler een andere route moet nemen ofzo. Dat zou echt geweldig zijn :9~

[ Voor 24% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:30
Vanaf de release heb ik zitten twijfelen, zeker toen ook de drifting verhalen kwamen is de twijfel groter geworden. Maar bij Wehkamp is PS VR + camera nu €20,- goedkoper dus ik heb nu ook ein-de-lijk op die bestelknop geklikt! :D

Dus met wat gelukt leef ik na de F1 kwali morgen mee in de magische virtuele wereld! :+
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goede beslissing _/-\o_

Tip! Ga naar de US store en dowload daar alvast de digitale versie van de Playstation VR Demo Disc.
Is circa 50 gb dus je bent even bezig maar hebt dan veel meer demo's dan wij in NL erbij krijgen.

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Yup en doe rustig aan begin niet meteen met de BattleZone, Eve Valkyrie, Rigs, Demo's
Maar doe eerst de Ocean Descent en bouw het een beetje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja inderdaad. Oceans Descent is goede game om te acclimatiseren in VR.
Ik zou ook eerst alle demo's testen voordat je direct een game aanschaft.

Zou zonde zijn als je € 60 uitgeeft aan een game waarbij je last hebt van motion sickness. Al kan ik wel uit eigen ervaring aangeven dat het puur een kwestie van gewenning is en je na een aantal dagen nauwelijks tot geen last hebt van motion sickness.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:42:
Tip! Ga naar de US store en dowload daar alvast de digitale versie van de Playstation VR Demo Disc.
Is circa 50 gb dus je bent even bezig maar hebt dan veel meer demo's dan wij in NL erbij krijgen.
Dan moet je toch een US PS account hebben met een US CC en een US shipping adress ook? Of heb je dat voor die demo disc allemaal niet nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt inderdaad een US PSN account nodig maar geen CC. Deze heb je in 5 minuten aangemaakt. Je hebt enkel een emailadres nodig die nog niet aan een PSN account is gelinkt en hier dien je inderdaad een adres uit de US in te vullen. Google even op een willekeurige McDonalds in de US en gebruik dat als adresgegevens.

Alle gratis content kun je direct downloaden zonder CC of andere betaalgegevens in te voeren (zelfde als in PSN Store NL).

De Demo Disc is gratis.

P.s.
Indien je hetzelfde doet met Hong Kong heb je nog eens 3 extra unieke demo's.

[ Voor 100% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muheed10
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 24-03-2021
Volgens mij is de 'Amerikaanse demo' ook beschikbaar gemaakt in de EU store, scheelt al die handelingen om een US account aan te maken ..

Edit: In ieder geval middels losse downloads.. of de demo disc zelf is aangepast weet ik niet: http://www.digitalspy.com...ps-vr-demos-via-download/

[ Voor 42% gewijzigd door Muheed10 op 25-11-2016 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Het lijkt hetzelfde bestand (zelfde naam en zelfde icoontje op PSN Store) maar de inhoud is wel degelijk anders.

US PlayStation VR Demo Disc Contents

Allumette (Penrose)
Battlezone (Rebellion)
DriveClub VR (SIE WWS)
Eve: Valkyrie (CCP Games)
Gnog (KO_OP)
Harmonix Music VR (Harmonix Music Systems)
Headmaster (Frame Interactive)
Here They Lie (SIE WWS)
Job Simulator (Owlchemy Labs)
PlayStation VR Worlds (SIE WWS)
Resident Evil 7 biohazard — Kitchen Teaser (Capcom CO., LTD.)
Rez Infinite (Enhance Games)
RIGS Mechanized Combat League (SIE WWS)
Thumper (Drool)
Tumble VR (SIE WWS)
Until Dawn: Rush of Blood (SIE WWS)
Wayward Sky (Uber Entertainment)
Within (Within)

EU PlayStation VR Demo Disc Contents

Battlezone (Rebellion)
DriveClub VR (SIE WWS)
EVE: Valkyrie (CCP Games)
PlayStation VR Worlds (SIE WWS)
RIGS Mechanized Combat League (SIE WWS)
Tumble VR (SIE WWS)
Wayward Sky (Uber Entertainment)

Push Square - PlayStation VR's Demo Disc Kinda Sucks in Europe

In de Hong Kong PSN krijg je nog eens de volgende demo's erbij

- Ace Banana
- Mortal Blitz
- O! My Genesis

[ Voor 4% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Muheed10 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:16:
Volgens mij is de 'Amerikaanse demo' ook beschikbaar gemaakt in de EU store, scheelt al die handelingen om een US account aan te maken ..

Edit: In ieder geval middels losse downloads.. of de demo disc zelf is aangepast weet ik niet: http://www.digitalspy.com...ps-vr-demos-via-download/
Als ik de demos van die link optel bij die van de EU Store kom ik nog altijd uit op 4 demo's minder.

-edit

Overigens is het altijd handig om een US + Japans account te hebben. Zo heb ik al heel wat Dynamische thema's en andere demo's gratis kunnen downloaden die in de EU store niet beschikbaar zijn.

Zo kun je nu in de Japanse PSN store de laatste demo van FFXV downloaden die in EU en US niet beschikbaar is.

[ Voor 25% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:21:
[...]

Als ik de demos van die link optel bij die van de EU Store kom ik nog altijd uit op 4 demo's minder.

-edit

Overigens is het altijd handig om een US + Japans account te hebben. Zo heb ik al heel wat Dynamische thema's en andere demo's gratis kunnen downloaden die in de EU store niet beschikbaar zijn.

Zo kun je nu in de Japanse PSN store de laatste demo van FFXV downloaden die in EU en US niet beschikbaar is.

[video]
Hebben sommige demo's ook een PS4 Upgrade gehad ? ik heb until dawn alleen maar als demo maar vond hem nu niet super er uit zien ook driveclub zag er niet beter uit volgens mij?

[ Voor 3% gewijzigd door FreakGIB op 25-11-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas niet. Demo's krijgen geen Pro patches. Dus elke demo die je speelt ziet hetzelfde uit als op de standaard PS4 hoe de game op releasedag uitzag op de Pro. Heb je een PS4 Pro en is er een Pro patch beschikbaar voor die game dan zal die game beter uitzien in de betaalde versie dan in de demo versie.

-edit

Dit geldt overigens niet voor Call of Duty: Jackal Assault demo.
Reden is dat deze game standaard vanaf release al Pro functies had ingebouwd in de retail versie. Dus bovenstaande geldt enkel voor demo's waarbij de Pro functies na release via een patch zijn uitgegeven.

[ Voor 42% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:33:
Helaas niet. Demo's krijgen geen Pro patches. Dus elke demo die je speelt ziet hetzelfde uit als op de standaard PS4 hoe de game op releasedag uitzag op de Pro. Heb je een PS4 Pro en is er een Pro patch beschikbaar voor die game dan zal die game beter uitzien in de betaalde versie dan in de demo versie.

-edit

Dit geldt overigens niet voor Call of Duty: Jackal Assault demo.
Reden is dat deze game standaard vanaf release al Pro functies had ingebouwd in de retail versie. Dus bovenstaande geldt enkel voor demo's waarbij de Pro functies na release via een patch zijn uitgegeven.
A oke want Rigs vond ik echt een stuk mooier Battlezone zag de Tank er ietsje beter uit maar niet zo heel veel beter Eve was ook niet zo heel veel verschil Batman Arkham VR is wel mooier maar PlayRoom was wel een groot verschil van al die games heb ik de volledige versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft iemand toevallig Job Simulator gekocht?
Ik vraag me af of je in die game vast zit aan tijdslimieten om bepaalde tasks te voltooien of kan je ook vrij wat rondklooien?

In de demo gaat na een aantal minuten de game automatisch door naar de volgende task als je aan het klooien bent, of je nou de voorgaande task gecomplete had of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 13:40:
Heeft iemand toevallig Job Simulator gekocht?
Ik vraag me af of je in die game vast zit aan tijdslimieten om bepaalde tasks te voltooien of kan je ook vrij wat rondklooien?

In de demo gaat na een aantal minuten de game automatisch door naar de volgende task als je aan het klooien bent, of je nou de voorgaande task gecomplete had of niet.
IK heb hem een tijd geleden gekocht voor mijn zoon en ik heb hem zelf ook uitgespeeld.
je kan opzich genoeg aanklooien als je bv.. kiest voor office worker dan kan je gaan klooien met de scanner je kan dingen gooien naar de andere werknemers.
Als je bv.. in de keuken staat dan kan je zelf wel bepalen wat je op iemands zijn broodje doet of hoe doorbakken de spek /ei word je kan ook allerlij drankjes zelf drinken zelf tot je het uitkost.
Maar als je bv.. een opdracht heb om een burrito klaar te maken en je heb de maaltijd op het bord gezet en op de knop gedrukt zodat de serveerder het kan brengen naar de klant dan ben je daar klaar mee en krijg je een volgende opdracht, zolang je niet op de knop drukt kan je gewoon aanklooien volgens mij is er geen tijdslimiet mijn zoon heeft genoeg zitten klooien hij probeerd bv. sommige dingen precies in een prullenbak te gooien of in een aquarium genoeg dingen om te proberen
Heb je uiteindelijk alle opdrachten klaar dan kan je later gewoon terug en free spelen je kan zelfs kiezen voor minder zwaartekracht en nog iets ben ik even vergeten.
Genoeg om te doen het het ziet er best leuk uit cartoony maar goed dat vind ik wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Top! Bedankt voor je reactie.
Dan gaat Job Simulator ook op mijn verlanglijst. Ik wil voornamelijk VR games spelen die gebruik maken van de move controllers. Vind dat prettiger en realistischer overkomen t.o.v. de standaard controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
Toch ook Job Simulator gekocht ipv The Broohaven Experiment.
Net even wat leuker om te spelen door anderen in the family als een zombie shooter ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 12:13:
Alle gratis content kun je direct downloaden zonder CC of andere betaalgegevens in te voeren (zelfde als in PSN Store NL).
Moet je dan ook je US account als primair zetten in de PS4 voor de demo disc? Of is dat alleen voor DLC en extra's dat deze primair moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Elk account op je PS4 moet je als primair account instellen, indien je de content ook wil gebruiken op een ander account, op dezelfde PS4.

Indien jij de demo disc (en andere DLC zoals thema's etc) ook op je NL account wil gebruiken, ja.
Indien jij de demo disc (en andere DLC zoals thema's etc) enkel op je US account wil gebruiken, nee

[ Voor 15% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18-08 23:24
Net gelukkig nog de laatste PS4 VR bij Mediamarkt Eindhoven Centrum gehaald. Bij Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt was hij namelijk ook al op.
Hij is voor 5 december, maar wilde hem toch even testen. Enkel Battlezone 3 minuten gedaan, niet normaal wat een beleving. Er gaat echt een nieuwe game wereld voor ons open. Hopen dat er nog veel moois voorbij gaat komen.

PSN: MrHitman_nl / Discord: MrHitman_nl#9229

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha ja ik ken het gevoel.

Wacht maar tot je Batman VR speelt. Daar kom je op een gegeven moment een spiegel tegen en zie je jezelf als Batman waarbij die precies jouw bewegingen nabootst. Dat is echt een maffe gewaarwording.

[ Voor 11% gewijzigd door ThaBEN op 25-11-2016 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als iemand nog een charge station zoekt voor de PS Move controllers.

€ 14,99 bij bol.com inclusief verzenden

En ja deze werkt met de PS4 Move Controllers. Sterker nog, dit is exact hetzelfde product met als enige verschil dat hier geen adapters bij zitten om de DS4 controllers op te laden. Maar die laad ik toch liever op via kabel zodat ik kan gamen en opladen tegelijk. Dat is niet mogelijk met de adapters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
koenvdlinden schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:21:
Net gelukkig nog de laatste PS4 VR bij Mediamarkt Eindhoven Centrum gehaald.
Dan heb je geluk dat ik tijdens mijn pauze niet ben gegaan, maar hem via Wehkamp heb besteld :+ Was druk zat daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
koenvdlinden schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 15:21:
Net gelukkig nog de laatste PS4 VR bij Mediamarkt Eindhoven Centrum gehaald. Bij Mediamarkt Eindhoven Ekkersrijt was hij namelijk ook al op.
Hij is voor 5 december, maar wilde hem toch even testen. Enkel Battlezone 3 minuten gedaan, niet normaal wat een beleving. Er gaat echt een nieuwe game wereld voor ons open. Hopen dat er nog veel moois voorbij gaat komen.
Veel plezier!

Ben echt benieuwd naar verkoopcijfers, de PSVR is op zo veel plekken uitverkocht dat de sales toch wel heel goed moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:42:
Goede beslissing _/-\o_

Ben benieuwd wat je ervan gaat vinden :)
Dat is volgens mij oude info.
De EU demo-disc bevat tegenwoordig dezelfde demo's als de US versie.

In het begin zat er inderdaad een verschil tussen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt gelijk er is een aanpassing geweest.

Het enige verschil momenteel met de NL demo disc is het volgende.

Unieke US demo's
Gnog
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=VrZ6gBeciuY]

Resident Evil 7 biohazard: Kitchen Teaser (maar deze kun je los in de NL store vinden)

Within (Dit is geen game maar een 360 video app)

Unieke Hong Kong demo's
Ace Banana

Mortal Blitz

O! My Genesis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
Hoe zit het eigenlijk als je een spel koopt op een US account zonder PS+ en je gaat dan met je EU account met PS+ spelen, werkt dan alles als met een PS+ account of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
TheBrut3 schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 23:45:
Hoe zit het eigenlijk als je een spel koopt op een US account zonder PS+ en je gaat dan met je EU account met PS+ spelen, werkt dan alles als met een PS+ account of niet?
Ja. Je kan dan met je EU ps+ account online gamen. Wel je US account als master instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
koenvdlinden schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 00:15:
[...]

Ja. Je kan dan met je EU ps+ account online gamen. Wel je US account als master instellen.
Ik heb eigenlijk een soortgelijke vraag wel een beetje oftopic
Maar ik zit te twijfelen om Titanfall2 te kopen digitaal die is nu in de aanbieding.
Maar kan ik hem dan spelen samen en tegerlijk met mijn zoon op 2 PS4's waarvan 1 de PS4 pro ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koenvdlinden
FreakGIB schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 14:56:
[...]

Ik heb eigenlijk een soortgelijke vraag wel een beetje oftopic
Maar ik zit te twijfelen om Titanfall2 te kopen digitaal die is nu in de aanbieding.
Maar kan ik hem dan spelen samen en tegerlijk met mijn zoon op 2 PS4's waarvan 1 de PS4 pro ?
Als je samen wilt spelen op twee PS4's, dan heb je ook twee keer Titanfall2 nodig.
Het aanschaffen van een game (eventueel met US account) en dan door andere accounts (op diezelfde PS4) spelen is mogelijk door de optie die 'primary account' heet te zetten. Kort samengevat: het account dat het spel heeft aangeschaft maak je primary. Vervolgens kunnen de andere account (op die PS4) het spel ook spelen.
En als dat andere (niet primary account) PSPlus heeft kan hij gewoon online gamen met zijn maten.

Ik lees wel het e.e.a. over account sharing, dat is volgens mij dat de 1e week ik account X gebruik en de week daarna jij. Dan kan je dus spellen een beetje afwisselen.

Oh inderdaad, wel erg offtopic. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
koenvdlinden schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:10:
[...]

Als je samen wilt spelen op twee PS4's, dan heb je ook twee keer Titanfall2 nodig.
Het aanschaffen van een game (eventueel met US account) en dan door andere accounts (op diezelfde PS4) spelen is mogelijk door de optie die 'primary account' heet te zetten. Kort samengevat: het account dat het spel heeft aangeschaft maak je primary. Vervolgens kunnen de andere account (op die PS4) het spel ook spelen.
En als dat andere (niet primary account) PSPlus heeft kan hij gewoon online gamen met zijn maten.

Ik lees wel het e.e.a. over account sharing, dat is volgens mij dat de 1e week ik account X gebruik en de week daarna jij. Dan kan je dus spellen een beetje afwisselen.

Oke thx

Maar ik heb een keer ergens gelezen maar kan het niet zo snel meer terug vinden dat als je 2 PS4 consoles heb en 1 spel digitaal dat je dat samen kan spelen tegelijk.
Als ik het me goed herinner moet 2 verschillende accounts hebben.
Dan ging het volgens mij als volgt.
ik noem ze even pa account en zoon account
ik wil samen met zoon spelen 1 console staat boven en de ander beneden
Ik stel de Console boven in als mijn Primare console met Pa account
en de Console beneden als Primaire Zoon account.
als ik beneden ben speel ik onder mijn eigen account maar niet op mijn Primaire Console.
En als mijn Zoon boven speeld dan zit hij onder zijn eigen account maar ook niet zijn primaire console
maar ik kan mijn spel gewoon spelen omdat ik onder mijn eigen account spel
en mijn Zoon kan ook mijn Spellen spelen om dat hij op mijn Primaire console speeld onder zijn eigen account.
Maar ik weet het dus niet meer zeker ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .GoO
Dit is het PSVR topic. Er is een apart PS4 topic voor dit soort vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marselaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:54
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:47:
Ja inderdaad. Oceans Descent is goede game om te acclimatiseren in VR.
Ik had bij Ocean Descent ook motion sickness de eerste keer
ThaBEN schreef op vrijdag 25 november 2016 @ 10:47:

Zou zonde zijn als je € 60 uitgeeft aan een game waarbij je last hebt van motion sickness. Al kan ik wel uit eigen ervaring aangeven dat het puur een kwestie van gewenning is en je na een aantal dagen nauwelijks tot geen last hebt van motion sickness.
Dan moet je denk ik wel iedere dag veel spelen. Ik heb hem nu 2 weken en wel geregeld gespeeld maar niet dagelijks en het is bij mij nog steeds niet helemaal weg.

PSN: Marselaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verschilt heel erg per persoon, ik heb nog nooit last van motion sickness gehad. Ik voelde het een klein beetje bij Scavengers Odyssey maar dat ging dan ook wel echt goed over de kop. Die game is de ultieme motion sickness test ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
koenvdlinden schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 15:10:
[...]

I know, I know, off-topic maar wil toch een ietwat correcter antwoord geven.

Wat men dus bedoelt met account sharing is precies wat jij beschrijft voor een US en een NL account alleen in het geval van accountsharing zijn het dus je beide hoofd (NL) accounts waar mee je het doet en niet 1 NL en 1 US.

Kortom, als je op persoon A's NL account een game koopt en op de PS4 van persoon B het account van A primair instelt kan die onder eigen account het spel gewoon spelen terwijl, persoon A natuurlijk ook gewoon het spel kan spelen...

Maar hier is er dus nog een US account die in de mix zit, een 3e account dus, en dat kan dan dus niet.

Maar als FreakGIB de game koopt op zijn eigen account kan ie 'm delen met zijn zoontje als ie de PS4 van zijn zoontje als primair instelt terwijl je ingelogd bent met je FreakGIB account.

Let wel: dit betekent dat FreakGIB's PS4 niet primair meer is voor FreakGIB's account, is geen probleem op zich behalve als PSN er uit ligt.........

En trouwens, dit principe werkt ook zo voor PSVR titels dus zo off-topic is het niet! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 00:08
Marselaar schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 20:54:
[...]

Ik had bij Ocean Descent ook motion sickness de eerste keer

[...]

Dan moet je denk ik wel iedere dag veel spelen. Ik heb hem nu 2 weken en wel geregeld gespeeld maar niet dagelijks en het is bij mij nog steeds niet helemaal weg.
Bij mij is het na een week veel proberen ook niet weggegaan. Erg jammer en ben benieuwd waar het aan ligt. Verpest voor mij te veel lol en heb hem maar terug gebracht. Hopelijk geen problemen met de volgende versie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TheBrut3
Vandaag de eerste VR uurtjes gehad, wat een ervaring!
Heb verschillende dingen geprobeerd, maar vooral The Playroom en Trackmania maakte wel indruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al sinds de release kriebelt het al om de VR aan te schaffen en sinds ik hem een aantal weken geleden bij de Mediamarkt geprobeerd ben denk ik "verkocht" te zijn.
Ik ben echter nog wel bang van de drift verhalen geworden en denk dat de vr bij mij na een aantal weken steeds minder gebruikt zal gaan worden (dit is bij normale games ook zo, in het begin is het allemaal leuk maar na een tijdje val ik terug op FIFA en liggen de nieuwe games te verstoffen)
Hoe ervaren jullie het na 1 1/2 maand spelen met de VR?
Wordt het al minder leuk en is de nieuwigheid er vanaf?
Of totaal niet?

Patrick

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qweridee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:31
Ik heb hem sinds de release en speel toch nog aardig vaak een spelletje. Rush of Blood blijft leuk en de spellen die uit komen zijn niet super duur dus koop ook aardig wat games.

Oh My genesis is ook weer een erg leuk spel, wel erg kort, maar komen nog meer planeten beschikbaar.

Voor je beeldvorming, ik ben ook zoiemand die met alle geweld een ipad moet kopen, er 2 week fanatiek mee aan de slag ga en hem dan nog 1 keer per maand gebruik voor een Netflix aflevering op bed;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:51:
Al sinds de release kriebelt het al om de VR aan te schaffen en sinds ik hem een aantal weken geleden bij de Mediamarkt geprobeerd ben denk ik "verkocht" te zijn.
Ik ben echter nog wel bang van de drift verhalen geworden en denk dat de vr bij mij na een aantal weken steeds minder gebruikt zal gaan worden (dit is bij normale games ook zo, in het begin is het allemaal leuk maar na een tijdje val ik terug op FIFA en liggen de nieuwe games te verstoffen)
Of totaal niet?

Patrick
Om de drift zou ik het niet laten, dat valt over het algemeen enorm mee. Je merkt het soms een beetje, maar veel erger dan irritant is het niet. Er schijnt een klein groepje te zijn dat er echt last van heeft, maar dat ligt of aan de omgeving (te veel of te weinig licht, spiegeling, etc) of aan een defecte PSVR.

Ik heb de PSVR sinds launch en ben nog steeds enorm enthousiast. Elke keer als ik dat ding weer opzet en naar een andere wereld transporteer blijft bijzonder. VR is voor mij een vele anderen echt de toekomst van gamen. Gewone games speel ik niet meer, want saai en oninteressant. Ondanks dat de ontwikkeling nog grote stappen zal gaan maken in de komende jaren en de ervaring onder andere door de resolutie nog niet perfect is, is het zo gaaf en bijzonder dat ik iedereen enorm kan aanraden om nu al in te stappen. Dit is misschien wel de grootste stap in de evolutie van gaming die we tot nu toe hebben meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Qweridee schreef op zondag 27 november 2016 @ 09:41:
[...]

Ik heb hem sinds de release en speel toch nog aardig vaak een spelletje. Rush of Blood blijft leuk en de spellen die uit komen zijn niet super duur dus koop ook aardig wat games.

Oh My genesis is ook weer een erg leuk spel, wel erg kort, maar komen nog meer planeten beschikbaar.

Voor je beeldvorming, ik ben ook zoiemand die met alle geweld een ipad moet kopen, er 2 week fanatiek mee aan de slag ga en hem dan nog 1 keer per maand gebruik voor een Netflix aflevering op bed;)
Hier het zelfde maar nu is het toch anders het is zo'n andere ervaring als normaal gamen dat je nu bij elk spel wat uitkomt al denkt Damm die wil ik eigenlijk ook proberen, hoop zelf ook dat er meer demo's komen van games.
Maar speel er nog bijna dagelijks mee heb alleen nu toevalig een paar normale games gekocht vanwege de goede Black Friday deals maar moet nog steeds verder in BattleZone en Eve en Rigs.
En kan niet wachten op Star Trek Bridge Crew die helaas is uitgesteld naar begin volgend jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Verwijderd schreef op zondag 27 november 2016 @ 08:51:
Voor mij blijft het een geniaal apparaat!
Elke keer als ik mijn Playstation gebruik, gebruik ik mijn PSVR.
Tegenwoordig ook voor normale games.

Gisteren nog The Last of Us gespeeld via de PSVR. Gewoonweg omdat ik naar een veel groter beeld zit te kijken dan naar mijn eigen traditionele TV. Zonder afleiding rondom.
Ook Netflix kijken blijft een feest. _/-\o_

VR-games zijn voor mij echt de toekomst. Je zit er echt middenin waardoor het ontzettend veel indruk maakt.
Bij Rush of Blood zit ik af en toe als een klein kind te piepen omdat het gewoonweg te spannend is... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
Heeft iemand toevalig HoloBall of Proton Puls of Space Rift of HyperVoid gespeeld zijn redelijk goedkoop maar hoor graag ervaring van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xecuter NL
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:35
FreakGIB schreef op zondag 27 november 2016 @ 12:57:
Heeft iemand toevalig HoloBall of Proton Puls of Space Rift of HyperVoid gespeeld zijn redelijk goedkoop maar hoor graag ervaring van anderen.
Space rift gekocht na lezen van lovende verhalen online. Voor nu een leuke SP ervaring en een space game met een verhaal. Schijnt 4 uurtjes te duren. graphics zijn simpel, maar wel strak. Voice acting is tenenkrommend slecht. Het is wat mij betreft een leuke instap. Nu hopen dat in 2017 een echte premium game van dit genre komt. Zou ik hem aanraden? Vooralsnog nog niet, maar heb er pas een uurtje mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bound nu € 7,99 in PSN

Dit is een Must have voor VR wat mij betreft!

-edit

Blijkbaar veel meer games sterk afgeprijsd de komende 4 dagen

PS Store’s ‘Digital Flash’ discounts start today.
Save up to 60% on Inside, Abzu, The Witness, Bound, more:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CyT5g4DUQAA4t6C.jpg
Bron: Playstation Blog EU

[ Voor 47% gewijzigd door ThaBEN op 28-11-2016 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .GoO
PSVR bril nu 384 euro bij Media Markt. Scheelt niet heel veel, maar is toch weer bijna Batman VR gratis erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
voor mij ook een must have, ik was op die actie aan het wachten aangezien die vorige week al 10 dollar was in de USA shop. Dus nu kunnen wij ook voor die prijs aan de slag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakGIB
weet iemand of ADR1FT (PS4) was €19,99, nu €7,99 nog een PSVR upgrade krijgt
Hij is nu in de aanbieding namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Momenteel geen plannen, aldus de developer. Dus ga er maar vanuit van niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Myedvyed
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 05-08 11:30

Myedvyed

Ofzo

Wellicht een tip: alle bezitters van Star Wars Battlefront krijgen PSVR DLC. De basisgame is nu nog maar 15 EUR dus lijkt me een goeie prijs zelfs voor puur de VR missie (plus je krijgt de gewone game erbij, en hey, erger dan The Martian qua geldverspilling kan het niet worden) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TerrorJaap
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-02 14:26
PSVR nu twee weken in bezit.

Wat mij toch wel opvalt is de mura die ik zie. Voornamelijk als je je hoofd beweegt.
Zoals bijvoorbeeld bij de demo Kitchen, vette demo btw. Maar zie het ook bij bijvoorbeeld bij Playroom VR.
Nu ik het eenmaal weet ga er er op letten natuurlijk.

Hebben jullie hier ook last van. En zijn er nog tips om het te verminderen?
Ik heb de brightness of de bril al op zijn laagst gezet.
Daarnaast heb ik een bril voor bijziendheid, misschien dat dat mij ook meer laat focussen erop.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58

Exirion

Gadgetfetisjist

TerrorJaap schreef op maandag 28 november 2016 @ 19:17:
PSVR nu twee weken in bezit.

Wat mij toch wel opvalt is de mura die ik zie. Voornamelijk als je je hoofd beweegt.

...

Daarnaast heb ik een bril voor bijziendheid, misschien dat dat mij ook meer laat focussen erop.
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik zie het ook duidelijk hoor. Storend? Niet echt. Laten we wel wezen, als je een goeie TV gewend bent is de beeldkwaliteit van een VR-bril op dit moment nog niet fantastisch. Wel is het immersive, en als je er eenmaal in zit focus je niet meer op de onvolkomenheden. Gewoon niet te veel op letten :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
gekocht en het eerste uur gespeeld, de extreem positieve reviews op reddit kloppen wat mij betreft, de Pro upgrade kwa graphics zijn enorm overtuigend, misschien wel het best uitziende spel op vr zelfs, Dat komt ook doordat er gebruik gemaakt wordt van grote geometrische vlakken wat denk ik voor de huidige generatie van VR toch wel beter geschikt is dan de meer realistische graphics zoals die van robinson of driveclub. In deze game ziet het tot in de verste verte enorm scherp uit in ieder geval.

De gameplay is enorm leuk, het is een platformer waarbij jij een danseres bestuurt over verschillende uitdagingen heen.

voor 7,99 euro is dit wat mij betreft een absolute must have.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Eagle Flight krijgt cross-platform ondersteuning! https://blog.ubi.com/ubis...port-cross-platform-play/
Pagina: 1 ... 19 ... 72 Laatste

Let op:
- Houd het inhoudelijk. Posts over bevestigingsmails, pre-orders of het bestelproces an sich voegen niets toe.