Ik ga morgenavond vliegen.Kecin schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 16:34:
[...]
Wanneer ga je vliegen?
Maak je geen zorgen. De eerste keer dat ik ging vliegen was ik ook zenuwachtig. Toen we eenmaal die thrust in de rug kregen en meters gingen maken kreeg ik een enorme smile op mijn gezicht. Je bent gewoon letterlijk even van aarde. Heerlijk. Een vliegtuig is stabiel, voldoet aan erg veel veiligheidsregels en is gewoon veilig qua reizen.
Ook snap ik dat je niet altijd rationeel kunt nadenken over dit soort dingen, ervaar het maar eens en je zult zien dat een draaimolen op een willekeurige kermis een stuk onvoorspelbaarder is dan een vliegtuig. Have fun met je reis.
Het ging alweer best aardig met alle informatie die ik gekregen heb, maar dan ineens het weerbericht.....
Onweersbuien.....Morgen start de dag zonnig en waarschijnlijk verloopt de gehele ochtend op de meeste plaatsen zonnig met hooguit wat hoge bewolking. In de middag neemt vanuit het zuidwesten de bewolking toe, maar het blijft tot ver in de middag droog. Aan het einde van de middag en in de avond kunnen in het zuiden, later ook het midden, van het land enkele onweersbuien tot ontwikkeling komen.
Dank je.Bl@ckbird schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 18:27:
Bose maakt ook professionele aviation headsets met noise-cancellation. Werkt perfect.
@henkyyyyyyy: FlightChops heeft twee aardige video's gemaakt over vliegangst. Misschien heb je er wat aan.
[video]
[video]
Zeker goede filmpjes dat hele kanaal is eigenlijk wel leuk om te zien
I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)