Heb het bod uiteindelijk wel gewonnen, maar zoals hier al was aangegeven niet gekregen. Kan qua ervaring nog wel iets delen waar anderen misschien iets aan hebben. De optie om te bieden verdween enkele dagen van te voren uit mijn account, maar via m'n history kon ik er toch nog gewoon bij. Toen nadat ik met het minimum was overboden zag ik ineens 'max bedrag staan. Om te voorkomen dat ik straks met €5 iemand overbied die zelf een hoger auto-eind-bod had geplaatst heb ik een minuut of 5 voor het aflopen een hoger bod geplaatst.
Je bod is gewoon direct (geen auto-opbieden) wat eigenlijk wel logisch is ook. 30sec voor het aflopen van de veiling was ik overboden (de mail komt met een vertraging van een minuut of 5 aan, dus ik had zitten F5'en). Ik heb met nog 2s op de klok bij KLM het uiteindelijk winnende bod ingediend. Als je meebiedt zou ik altijd een reminder instellen wanneer de veiling afloopt. Bij mij waren er 3 bieders (voor een stoel die helemaal niet bestond).
Eigenlijk is het heel stom van ze dat ze dan de veiling niet nog verlengen met 15 seconden ofzo, maargoed dat had ik gedaan om het maximaal te kunnen melken. Ik zou dus in de toekomst altijd 2sec voor het einde altijd €20 (ofzo) boven het laatste bod bieden.
Na 5 minuten een mail dat ik het hoogste bod, maar dat ze me geen stoel voor me hadden (zoals verwacht, maar ik was wel gaan hopen natuurlijk, bedankt voor het verwachtingsmanagement

).
Uiteindelijk een economy comfort stoel genomen. Ik moet zeggen dat ik ook (iemand hierboven had daar ook een opmerking over) de stoelen eigenlijk best vond tegenvallen. Niet alleen heel hard maar ook echt super smal. (For the record

ik en mijn buurman hadden een normaal BMI) Als ik rechtop zat zaten we echt schouder tegen schouder. Dit jaar 6 legs medium/longhaul gevlogen waarvan 5x Delta (3 weken terug Detroit - AMS, heerlijk geslapen in economy) en als ik het vergelijk met m'n KLM vlucht zal ik de volgende keer zeker Delta pakken.
Wel gaaf dat ze berichten via IFE kunnen verzenden, zowaar het Noorderlicht nog gezien omdat ze op de IFE aangaven dat je dat rechts kon zien.