bull93 schreef op donderdag 2 februari 2017 @ 12:14:
Misschien een beetje simpel gedacht, maar waarom heeft Boeing niet besloten om de romp van de 787 bijv. 15 cm. breder te maken? (en dan bedoel ik bij het ontwerp al) Want dat de cabine erg smal is, is eigenlijk het enige nadeel van de 787 wat ik veel lees bij de meeste vlucht recensies.
Heb er in januari mee op en neer naar Osaka gevlogen, ik vond het wel meevallen met de stoelbreedte in economy, niks slechter dan de 777. En ik ben niet bepaald klein.
Verder vond ik het ding overigens niet echt een grote hype waard, de raampjes zijn leuk om mee te spelen, het grotere entertainment scherm is leuk, maar de verdere voordelen heb ik weinig/niks van gemerkt.
Een paar uur geleden ook eindelijk aangekomen in Taichung (Taiwan) nadat AMS-TPE (KL807) een grove 18 uur vertraging had door een technisch probleem en het overschrijden van de crew tijden

We zouden vrijdagavond 21:00 vliegen, dat werd her en der wat uitgesteld, uiteindelijk om 02:30 ofzo naar het Steinberger hotel gebracht door een taxi (prima hotel en een goed ontbijt overigens)
Nieuwe vluchttijd werd uiteindelijk zaterdag 15:10 (plus nog wat minuutjes

)
Opzich boeit het me eigenlijk niks, het is voor mn werk, ik krijg deur-deur betaald, dus ik heb weer een paar biertjes bij elkaar gesprokkeld. Enige jammere is dat ik mn vriendin een week later zie

Evengoed wel de aanvraag voor de vergoeding in gang gezet, je bent nederlander of niet.