Ik zit hier probleemloos te switchen tussen How I Met Your Mother en de Premier League.
Het zal teveel opvallen als ik 1,5 tot 2 uur op het toilet blijf zitten.Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:49:
[...]
Gewoon in een hoekje gaan zitten met de Horizon Go app en anders om 13:55 'even naar het toilet'
Hoelaat begint de race nu eigenlijk (NL tijd?) 14:00 gaan de lichten op groen toch?
Ik verwacht eigenlijk wel dat RBR in ieder geval met 1 van de twee auto's een tweestopper gaat proberen ipv een driestopper. Dat zal VET denk ik ook gaan proberen om tijdens de pitstops van de anderen zoveel mogelijk tijd in te halen
Psn: stone-face-lock
Is een tweestopper niet de meest waarschijnlijke strat? Kan me herinneren dat ze op Sky dachten dat de Mercs waarschijnlijk na ultrasoft twee runs op soft doen. Maar als Pirelli zegt dat een 3-stopper sneller zou moeten zijn, zullen we misschien nog 3 stoppers zientommiboy96 schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:38:
Ik verwacht eigenlijk wel dat RBR in ieder geval met 1 van de twee auto's een tweestopper gaat proberen ipv een driestopper. Dat zal VET denk ik ook gaan proberen om tijdens de pitstops van de anderen zoveel mogelijk tijd in te halen
Ja waarschijnlijk wel maar ik hoorde gisteren ergens dat 3 stops in principe het snelste is maar dan moet het idd wel goed uitkomen qua verkeer en andere omstandighedenSnowdog schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:40:
[...]
Is een tweestopper niet de meest waarschijnlijke strat? Kan me herinneren dat ze op Sky dachten dat de Mercs waarschijnlijk na ultrasoft twee runs op soft doen. Maar als Pirelli zegt dat een 3-stopper sneller zou moeten zijn, zullen we misschien nog 3 stoppers zienal heb ik het idee dat Pirelli er regelmatig naast zit, maar goed dat heeft waarsch weer voornamelijk te maken met track position en zij waarschijnlijk uitgaan van een lege baan (of iig een strat waarbij je niet wordt opgehouden door mensen voor je).
Psn: stone-face-lock
Hmm dit wordt een hele spannende race, gister na de kwalificatie heb ik een hele tijd zitten denken over hoe en wat morgen (Vandaag)..
Probleem is, mercedes aan de front met U banden, die kunnen met een beetje geluk direct een gat maken tussen RBR. Dan heb je RAI die eigenlijk standaard wel een foutloze start kent...
Ik denk.. Mercedes + rai direct aan kop gevolgd door RIC en MAX waarbij mercedes een gat gaat proberen te maken om een pit te dekken (de U banden zullen snel slijten, mede doordat ze een gat willen maken).
De meeste spanning zal denk ik komen met de eerste pit van Mercedes.
Max zit met de ''tragere'' band en daarnaast de ongelukkige lijn (kant) met de start. Maar goed, het circuit ligt hem, hij is ''zuinig'' met banden, en zit op de SS waardoor die wel flink wat laps kan maken. Daarnaast geeft hij (ook RBR uiteraard) aan dat de auto (banden) het beter doet op de langere runs.
Heel veel theorieën zijn mogelijk vandaag (super tof), aan crashes probeer ik niet te denken hoewel die hier vrijwel onvermijdbaar zijn...
Gisteren was ook weer duidelijk te zien dat dit een circuit is wat Mercedes goed ligt..
Podium plaatsen, tsja ik had de verwachting merc + rbr.. Maar alles is mogelijk vandaag, ik zou dus echt totaal niet weten wat de eerste 3 plaatsen zou kunnen worden..
Het zou zomaar Mercedes gevolgd door Rai kunnen worden. Ze doen helaas niet onder MAX of RIC.
Daarnaast, oh men die bochten... Normaal zie je toch wel dat de bochten de place to be is om in te halen, hier wordt dat een stuk gevaarlijker (nog meer spanning
).
Alvast voor alle tweakers: een zeer spannende en leuke race toegewenst, laten we hopen dat ons landgenootje op het podium beland
Uiteraard ook RIC, ik wil wel graag een Aziaat uit de schoen van RIC zien drinken, ben benieuwd hoe dat gezicht wegtrekt
Probleem is, mercedes aan de front met U banden, die kunnen met een beetje geluk direct een gat maken tussen RBR. Dan heb je RAI die eigenlijk standaard wel een foutloze start kent...
Ik denk.. Mercedes + rai direct aan kop gevolgd door RIC en MAX waarbij mercedes een gat gaat proberen te maken om een pit te dekken (de U banden zullen snel slijten, mede doordat ze een gat willen maken).
De meeste spanning zal denk ik komen met de eerste pit van Mercedes.
Max zit met de ''tragere'' band en daarnaast de ongelukkige lijn (kant) met de start. Maar goed, het circuit ligt hem, hij is ''zuinig'' met banden, en zit op de SS waardoor die wel flink wat laps kan maken. Daarnaast geeft hij (ook RBR uiteraard) aan dat de auto (banden) het beter doet op de langere runs.
Heel veel theorieën zijn mogelijk vandaag (super tof), aan crashes probeer ik niet te denken hoewel die hier vrijwel onvermijdbaar zijn...
Gisteren was ook weer duidelijk te zien dat dit een circuit is wat Mercedes goed ligt..
Podium plaatsen, tsja ik had de verwachting merc + rbr.. Maar alles is mogelijk vandaag, ik zou dus echt totaal niet weten wat de eerste 3 plaatsen zou kunnen worden..
Het zou zomaar Mercedes gevolgd door Rai kunnen worden. Ze doen helaas niet onder MAX of RIC.
Daarnaast, oh men die bochten... Normaal zie je toch wel dat de bochten de place to be is om in te halen, hier wordt dat een stuk gevaarlijker (nog meer spanning
Alvast voor alle tweakers: een zeer spannende en leuke race toegewenst, laten we hopen dat ons landgenootje op het podium beland
[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 18-09-2016 12:56 ]
Ligt ook aan wanneer de safety car komt en wie op dat moment op welke soort banden rijdt en hoelang ze er al op rijden.Snowdog schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:40:
[...]
Is een tweestopper niet de meest waarschijnlijke strat? Kan me herinneren dat ze op Sky dachten dat de Mercs waarschijnlijk na ultrasoft twee runs op soft doen. Maar als Pirelli zegt dat een 3-stopper sneller zou moeten zijn, zullen we misschien nog 3 stoppers zienal heb ik het idee dat Pirelli er regelmatig naast zit, maar goed dat heeft waarsch weer voornamelijk te maken met track position en zij waarschijnlijk uitgaan van een lege baan (of iig een strat waarbij je niet wordt opgehouden door mensen voor je).
Als RB een goede pace heeft op de SS (startbanden), dan zie ik ze nog wel eens met de Mercedes boys vechten.
Vorig jaar was MAX retesnel op het einde met de betere banden. Check het filmpje met Kubica maar eens die in de laatste 10 ronden nog een hoop plaatsen goedmaakt.
YouTube: Robert Kubica F1 Singapur Grand Prix 2010 Overtakes
Vorig jaar was MAX retesnel op het einde met de betere banden. Check het filmpje met Kubica maar eens die in de laatste 10 ronden nog een hoop plaatsen goedmaakt.
Gelukkig is de race niet bepalend bij de start.. Maar ik denk niet dat MAX een leuke start zal hebben.pilskes schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:53:
Als RB een goede pace heeft op de SS (startbanden), dan zie ik ze nog wel eens met de Mercedes boys vechten.
Ik verwacht dat (uiteraard) Rosbergen naar voren knalt, samen met HAM waardoor RIC op P3 staat, waarbij je snel een spannend momentje tussen RIC en RAI krijgt gevolgd door MAX op P5.
Daarna zal de strijd los gaan.
Ros, HAM en Rai staan gewoon perfect gepositioneerd, RIC en MAX staan een beetje ongelukkig. Daarnaast kennen Ros, HAM en RAI toch wel redelijk foutloze starts. RIC doet de starts ook leuk maar die heeft links naast-achter hem HAM staan...
Nja ik kan wel tig theorieën bedenken, over een uur begint de sensatie.
De start gaat voor RBR inderdaad wel een dingetje zijn vandaag. Helemaal voor VES, die moet iets scherper gaan zijn en oppassen in de eerste bocht.
Oftewel, zo dadelijk verknallen HAM, ROS en RIC dus hun start en schiet Max weg.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Net op SKY een goede uitleg over de EM straling van de metro. De teams hebben er nu geen last meer van omdat ze shielding op de autos hebben gemonteerd. Maar blijkbaar was het in 2008 dus een probleem. De metrolijn is een soort van magneet die bepaalde kleppen in de auto kan doen openen of sluiten. Als ik het goed heb gezien had onder andere Williams er last van.
[ Voor 0% gewijzigd door Eli3l op 18-09-2016 13:28 . Reden: typo ]
Ze maken in het voorprogramma op Ziggo sport eindelijk gebruik van F1 2016
, zou ook wel eens tijd worden!
Benieuwd wat de race van vandaag gaat brengen, heb er weer veel zin in!
Benieuwd wat de race van vandaag gaat brengen, heb er weer veel zin in!
[ Voor 4% gewijzigd door Robsta86 op 18-09-2016 13:30 ]

Deze gaat zeer waarschijnlijk vandaag nog wel een aantal rondjes rijden..
Ik ben deze race ook wel nieuwsgierig naar een goed duel tussen SAI en KVY. (Toro rosso lijkt hier voor een flinke zak punten te kunnen gaan. KVY moet natuurlijk rijden om zijn stoeltje te kunnen houden..)
Heb er echt zin in. Hoop op een fantastische race. Plaatje is sowieso mooi om te zien.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Moet Chase daar nu ook niet staan als F1 Group Chairman?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Bensimpel
Positieve meneer
Heb er echt zin in, hoop dat het een mooie race gaat worden
😆 - Denk ook eens om ;)
goh jack begint geeneens over Max bij het interview met Hulkenberg. Hij begint het te leren
Volgens mij verbaasde hulkenberg zich ookDijkstraat schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:53:
goh jack begint geeneens over Max bij het interview met Hulkenberg. Hij begint het te leren
Are you a one or a zero
Op naar een mooie middag, denk dat het erg close gaat worden tussen de 3 top teams.
* kruist zijn vingers en hoopt dat VES heelhuids de eerste bochten doorkomt *

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Eerste ronde maar even flink duimen...
"When you grow up your heart dies"
Red Bull, Nast en Palmer SS
Vettel S
Grosjean Pit
Rest US
Vettel S
Grosjean Pit
Rest US
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Goede start is the key. Dan kan die podium gaan rijden

Als VET slim is zorgt hij dat hij zo langzaam mogelijk de warmup lap doet, zodat de US vooraan lekker af koelt
Brommmmmm....
Die had hier nooit de finish gehaald gezien zijn vorm dit weekend. We zijn beroofd van een SC!alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:01:
Romain Grosjean pissed off.
Driver of The Day wordt nu gelijk na de race bekend gemaakt. Fijn! Stemmen halverwege de race.
En het is toch formation lap? Niet parade lap?
Weer een bout start!
Max, leer eens starten $#%#$!
Maar hopen op geen schade.
Maar hopen op geen schade.
[ Voor 34% gewijzigd door Vos op 18-09-2016 14:04 ]
Volgens mij is het maar goed dat VES wat minder goed weg kwam...
Maar deze keer kwam het goed uit haha.
Volgens mij had ie enorm veel geluk met die slechte start...
En daar is de SC al. haha
word/is toch wel een dingetje hoor voor VES....jammer
DUGG
als ie beter weg was geweest had ie die auto gehad denk ik...?
Komop zeg, weer een waardeloze start
Flickr PSN ID= cheironnl
Jezus....het begint meer regel dan uitzondering te worden. Wat een slechte start!!
Toch maar weer eens een paar dagen starts gaan oefenenmatthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:04:
Kutstart weer
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Wel geluk dat hij hier zonder kleerscheuren vanaf komt.
Ricciardo goed weg. Dan is het smoesje ligt aan de auto niet meer plausibel.
that went well
R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Je zou zelfs kunnen zeggen dat de crash de schuld is van VES....omdat ie zo langzaam weg was
DUGG
Hulkenberg was recht in de sidepod van Max terecht gekomen als zijn start goed was geweest. Eigenlijk dus puur mazzel dit keer.
Die komt altijd goed weg, foutloze coureur.alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:05:
Nee hoor, als hij gewoon p4 had gehouden dan nietsjaool schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
Hulkenberg was recht in de sidepod van Max terecht gekomen als zijn start goed was geweest. Eigenlijk dus puur mazzel dit keer.
Als Max goed weg zou zijn, dan hoefde Sainz niet in te halen.sjaool schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
Gelukkig niet zo'n start als vorig jaar, maar het leek er toch in eerste instantie wel op! Wat is het toch dat die starts van hem de laatste races zo slecht zijn.
Ja omdat Sainz Max ontwijkt knalt hij tegen Hulk aan. Gelukje voor Max
Inderdaad, was heel duidelijk.Mach schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat de crash de schuld is van VES....omdat ie zo langzaam weg was
Dat dus. Als Max goed weg was geweest dan had Hulkenberg en de TR's niet uit moeten wijken. Maar weer lekkere start van Max dit... Teleurstellend, alweer...Mach schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
De RBR strategie werkt dus. Max verknalt zijn start, meteen een safety car zodat RIC zijn banden kan sparen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als hij er af had gelegen door de Hulk was het een DNF geweest.Vos schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
[...]
Nee hoor, als hij gewoon p4 had gehouden dan niet.
Sure. Want er kan niks mis zijn met een onderdeel bij max die bij ric wel goed is....alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:05:
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Je zou denken kans op podium nu ver weg.
Misschien toch een paar 100x keer die start oefenen...?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Precies, dan had Max ervoor gezeten.Vos schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:06:
[...]
Nee hoor, als hij gewoon p4 had gehouden dan niet.
Maar wat een kut start zeg

One day I will solve my problems with maturity. Today however, it will be Margaritas
Strak plan.Phusebox schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:08:
Race is net begonnen. Doe normaal joh.alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:07:
Je zou denken kans op podium nu ver weg.
Laat hem maar een vrijdag training puur starts oefen, wordt hier beetje moe van. En dit moet ook in je hoofd gaan zitten.
Maar podium voor Max is dus wel het raam uit nu. Hij moet zwaar oefenen op die starts want dit slaat nergens op.
In de herhaling lijkt de motor van VES wel stil te vallen.
RIC heeft ze mooi ineens gewisseld voor nieuwein de pit.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:07:
De RBR strategie werkt dus. Max verknalt zijn start, meteen een safety car zodat RIC zijn banden kan sparen.
Kan iemand een korte samenvatting geven? Het internet geeft besloten er mee op te houden...
Hockenheim was z'n start prima hoor.
Denk dat ie dat al gedaan heeft in de simulator... maar of niet goed, of de auto doet stom... of beidePhusebox schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:08:
gpupdate website?walletje-w schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:09:
Kan iemand een korte samenvatting geven? Het internet geeft besloten er mee op te houden...
Slechte start van Max. Sainz raakt Hulkenberg die z'n auto in de muur parkeert. Safety Car.walletje-w schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:09:
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Dat was ook gelijk de laatste keer. Spa slecht, Monza anti-stall en nu weer slecht. Dat is 3x op rij.
Zo, die marshall moest even een sprintje trekken.
Whoa die marshal
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1