Mercedes oppermachtig? ORLY!?Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:13:
We kunnen inmiddels wel duidelijk vaststellen dat Mercedes gewoon oppermachtig is en Ricciardo gewoon beter is dan Verstappen.
En definieer beter?
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Mercedes oppermachtig? ORLY!?Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:13:
We kunnen inmiddels wel duidelijk vaststellen dat Mercedes gewoon oppermachtig is en Ricciardo gewoon beter is dan Verstappen.
Ik vind het raar dat hij met afsnijden van de bocht een snellere tijd neerzet en mag houden...TheBrut3 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:12:
Slordig van HAM zeg... Wilde misschien te graag?
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Maar dat wisten wij toch al langer als vandaag?Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:13:
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
In kwali misschien wel, maar de race pace van Max is vaak net zo goed of beter.Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:13:
tot en met silverstone was max sneller dan ric in de race, en toen sloeg het opeens om.Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:13:
[ Voor 13% gewijzigd door StealthyPeanut op 17-09-2016 16:15 ]
RIC heeft gewoon beter gereden. Simpel. Verder wil ik Mercedes niet meetellen... Die staan toch altijd voor VESStealthyPeanut schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:14:
Pffff matige kwali van VES. Het zal vast weer ergens aan liggen en niet aan Max. Maar 1e startrij is hier erg veel waard en dat lukt hem gewoon nog niet helaas.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
Boh zeg.....is nu.nl dicht of zo? Het lijkt bijna of je jouw frustratie van de 4e stek van Max op deze manier eventjes wegtrollt hier zo.StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:14:
Pffff matige kwali van VES. Het zal vast weer ergens aan liggen en niet aan Max. Maar 1e startrij is hier erg veel waard en dat lukt hem gewoon nog niet helaas.
Hey Isaac...let's go shuffleboard on the Lido - deck...my site koli-man => MOEHA on X-Box laaaiiiff
Flickr PSN ID= cheironnl
Uitslag van Q3, op US bandEli3l schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:16:
Staan de banden nu weer verkeerd in beeld? RB mag toch op SS starten?
De laatste races niet. Max moet dit wel een keer gaan omdraaien...pilskes schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:14:
[...]
In kwali misschien wel, maar de race pace van Max is vaak net zo goed of beter.
[ Voor 24% gewijzigd door yorkick op 17-09-2016 16:18 ]
ach ja, 10-2 in het voordeel van RIC kan je eingelijk niet meer ontkennen na 12 races. Altijd maar weer die excuses, nu weer het geklaag met zijn 'bad lap'yorkick schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:17:
Haha al die reacties hier over "niet best", "ricciardo beter"..
Strakke laatste ronde en zijn racepace is altijd prima geweest. RIC is gewoon erg goed in op het juiste moment een zeer scherpe ronde rijden. Verstappen komt er steeds dichterbij in een vrij hoog tempo, mooi om te zien.
@hierboven. Denk je nou echt dat Red Bull van Max verwacht dat hij einde dit jaar structureel beter is dan RIC? Dat nederlandse media en "fans" dat verwachten, is imo zeer onterecht.
[ Voor 78% gewijzigd door vhal op 17-09-2016 16:23 ]
0,2?vhal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:18:
slechts 0,2 sec verschil met die 2015 TR trapauto in vergelijking met VES, knap gedaan van Sainz en Kvyat....
[ Voor 53% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 16:20 ]
YepEli3l schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:16:
Staan de banden nu weer verkeerd in beeld? RB mag toch op SS starten?
Haters everywhere but I don’t really care
Als ze de Mercedessen niet kunnen ophouden in de eerste stint valt dat voordeel wel mee.albino71 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:15:
Positief blijft dat ze op de SS starten morgen.
Hopen op een goede start en dan haalt Max RIC wel in ergens op de baan.
Nee dat ontken ik toch ook niet? Wat is je punt?vhal schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:18:
slechts 0,2 sec verschil met die 2015 TR trapauto in vergelijking met VES, knap gedaan van Sainz en Kvyat....
[...]
ach ja, 10-2 in het voordeel van RIC kan je eingelijk niet meer ontkennen na 12 races. Altijd maar weer die excuses, nu weer het geklaag met zijn 'bad lap'
Ja, de discussie daar is dichtkoli-man schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:16:
[...]
Boh zeg.....is nu.nl dicht of zo? Het lijkt bijna of je jouw frustratie van de 4e stek van Max op deze manier eventjes wegtrollt hier zo.
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Vergeet niet dat RIC een tikkie meer ervaring heeft.alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:33:
Max moet echt een tandje bij gaan schakelen, want Ricciardo overklast hem de laatste races gewoon. In de race en kwalificatie. Jammer. Dit was de track bij uitstek om P2 te scoren, morgen een goede start hebben om te vechten voor de overwinning.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Als Max dat once in a lifetime talent is moet hij Ricciardo ook verschalken. Al part of the game.Jasphur schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:34:
[...]
Vergeet niet dat RIC een tikkie meer ervaring heeft.
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 17-09-2016 16:38 ]
Hij heeft zelfs Vettel verslagen, het is echt geen pannekoek.Jasphur schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:34:
[...]
Vergeet niet dat RIC een tikkie meer ervaring heeft.
Mee eens, maar dat hoeft nog niet in z'n derde jaar van autoracen / 2e jaar f1.alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:38:
[...]
Als Max dat once in a lifetime talent is moet hij Ricciardo ook verschalken. Al part of the game.
Hij zit in een topteam, dan gelden geen excuses meer.
Waarom moet dat nu al?alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:38:
[...]
Als Max dat once in a lifetime talent is moet hij Ricciardo ook verschalken.
MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B
Jawel, dit was toch zijn leerjaar?alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:38:
[...]
Als Max dat once in a lifetime talent is moet hij Ricciardo ook verschalken. Al part of the game.
Hij zit in een topteam, dan gelden geen excuses meer.
Vorig jaar was zijn leerjaar. Bij STR leer je, bij Red Bull moet je vlammen en je teamgenoot verschalken. Dat is je enige referentiekader in de F1 als Max zijnde.Arjantje72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:40:
[...]
Jawel, dit was toch zijn leerjaar?
Volgend jaar moet hij vlammen en zijn er geen excusen meer.
Smiling as the shit comes down...
[ Voor 74% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 16:47 ]
Ow je leert maar 1 jaar? Sorry maar dit is gewoon lariekoek van jou. Maar dat hebben we al vaker gelezen.alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:42:
[...]
Vorig jaar was zijn leerjaar. Bij STR leer je, bij Red Bull moet je vlammen en je teamgenoot verschalken. Dat is je enige referentiekader in de F1 als Max zijnde.
Die hebben nu een goed verhaal: Rosberg mocht dat, dus ik ook.nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:45:
Perez mag inderdaad naar de Stewards..
[afbeelding]
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Perez mag ook naar de stewards voor inhalen onder geel, en een boete voor te snel rijden in de pits... €200,-ATS schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:48:
[...]
Die hebben nu een goed verhaal: Rosberg mocht dat, dus ik ook.
Nu.nl? Beetje jammer om het zo te spelen.koli-man schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:16:
[...]
Boh zeg.....is nu.nl dicht of zo? Het lijkt bijna of je jouw frustratie van de 4e stek van Max op deze manier eventjes wegtrollt hier zo.
Dan lees je niet goed. Ik zeg dat als je bij een topteam zit je gewoon moet presteren en je teamgenoot met enige regelmaat moet verslaan. Is alweer een tijdje geleden voor Max.Vos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:47:
[...]
Ow je leert maar 1 jaar? Sorry maar dit is gewoon lariekoek van jou. Maar dat hebben we al vaker gelezen.
[ Voor 5% gewijzigd door alwaysleft op 17-09-2016 16:58 ]
Nou stel dat 'ie wel bijna net zo snel had gereden als RIC of net 0.05s sneller was geweest, dan stond 'ie derde... Zoveel anders is dat toch niet? Meer zit er gewoon niet in en Mercedes is gewoon met afstand het sterkste team, dat mag wel duidelijk zijn als je de afgelopen seizoenen een beetje hebt gevolgd. Ja er werd veel verwacht van Red Bull, mede omdat Merc het juist op dit circuit heeft laten liggen in de afgelopen jaren (voornamelijk vorig jaar afaik?), maar goed, ze hebben hun zaakjes dit jaar op orde dus het is business as usual.StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:57:
[...]
Nu.nl? Beetje jammer om het zo te spelen.
Frustratie? Ja natuurlijk is dat er bij mij als VESfan. Als het team en VES dan zelf ook nog roepen dat dit het RB circuit is bij uitstek en dat het woord pole valt, dan heb je hogere verwachtingen dan P4.
P4 is op een baan als Barcelona prima. Maar op dit type circuits (RB suited) is het gewoon niet goed genoeg. Hij moet nog ontzettend veel leren en volgend seizoen kunnen we pas echt oordelen over zijn pace. Maar dan nog kan je teleurgesteld zijn als je zit te kijken.
Hopelijk ligt de focus meer op de race afstelling en kom ik morgen terug op mijn uitspraak.
[ Voor 6% gewijzigd door alwaysleft op 17-09-2016 17:25 ]
Inderdaad, een van de top 6... en hij heeft zich gekwalificeerd als vierde. Ofwel, prima prestatie.alwaysleft schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:23:
Iedereen heeft het ook over dat hij nog moet leren. Het is F1. Daar rijden de beste 22 rijders van de gehele autosport als het goed is.
Leren doe je in de F3 en je eerste rookiejaar bij de subtop teams. Max moet gewoon presteren vanaf Spanje, hij rijdt bij 1 van de 6 top stoeltjes in de F1. Dan doe je niet meer leren, maar moet je presteren. Leren doet Ocon nu, omdat hij pas een paar races aan het rijden is in de F1. Max rijdt al dik 30 races of meer in de F1.
Inderdaad, en altijd dezelfde pannenkoeken die denken verstand er van te hebben.ScrooLoose schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:43:
Elke race dezelfde discussies hier begint vervelend te worden
Prima zou ik niet zeggen. Gewoon goed. Niet het maximale uit de auto geperst. Dat is jammer.RoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:25:
[...]
Inderdaad, een van de top 6... en hij heeft zich gekwalificeerd als vierde. Ofwel, prima prestatie.
Mja idd erg jammer, zo word het steeds meer een nujij topic.ScrooLoose schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:43:
Elke race dezelfde discussies hier begint vervelend te worden
[ Voor 19% gewijzigd door devil-strike op 17-09-2016 17:33 ]
RoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:25:
[...]
Inderdaad, een van de top 6... en hij heeft zich gekwalificeerd als vierde. Ofwel, prima prestatie.
...
Lekker elitair weer.Barfman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 17:26:
[...]
Inderdaad, en altijd dezelfde pannenkoeken die denken verstand er van te hebben.
Kunnen we niet een topic erbij maken, maar dan F1 voor dummies
Nu doe je net of al die 5 auto's identiek presteren, als hamilton een goede ronde had gereden was P3 het hoogst haalbare en als hij langzamer is, is P4 het max haalbare. Zo slecht is het dus allemaal niet en ik denk dat ze misschien hadden gehoopt op meer, maar er zit denk ik gewoon niet meer in. Mercedes haalt gewoon even alles uit de kast bij de quali en maakt daar het verschil.StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:12:
[...]
Lekker elitair weer.
Als je van de 5 competitieve wagens op de baan in q3 niet hoger komt dan p4 dan is dat gewoon niet het maximale uit de auto halen. .
Dit vind hij zelf overigens ook:
"Het hele weekend voelde ik me goed en comfortabel. Maar op het moment dat het moest gebeuren, lukte het gewoon niet. Dat is heel vreemd want ook in P2 reed ik een kwalificatierun en toen voelde ik niet de onderstuur die ik nu wel had", vertelde een gefrustreerde Verstappen.
Die afhankelijkheid van de auto is er altijd, maar in dit geval was P2 dus het max haalbare. RIC heeft immers (min of meer) dezelfde auto.Snowdog schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:20:
Nu doe je net of al die 5 auto's identiek presteren, als hamilton een goede ronde had gereden was P3 het hoogst haalbare en als hij langzamer is, is P4 het max haalbare. Zo slecht is het dus allemaal niet en ik denk dat ze misschien hadden gehoopt op meer, maar er zit denk ik gewoon niet meer in. Mercedes haalt gewoon even alles uit de kast bij de quali en maakt daar het verschil.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ja, P2 was het max haalbare als Max perfect had gereden en Hamilton het evengoed verneukt had, maar goed, als max perfect had gereden en hamilton ook, was het alsnog P3 geweest. En als RIC nog net wat perfecter had gereden (zoals 'ie regelmatig doet in qualy) dan was het P4 geweest en dat is precies waar hij nu staat. Ik zie het probleem niet zo. Het is jammer, maar helaas. Geen extreem goede of extreem slechte kwalificatie.Twynn schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:24:
[...]
Die afhankelijkheid van de auto is er altijd, maar in dit geval was P2 dus het max haalbare. RIC heeft immers (min of meer) dezelfde auto.
Maarja, het moet maar net lukken bij zo'n Q3, en in dit geval ging het net niet..
Het is donker, die lampen zijn echt niet zo fel daar en dan nog draagt hij een zonnebril....
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Hij zat 2x in Q3 niet lekker om de juiste temperatuur in de banden en remmen te krijgen. Dat kan een aardig verschil maken. En zal belangrijke reden zijn waarom hij niet op of onder de tijd van Ricciardo zit.StealthyPeanut schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 18:12:
[...]
Lekker elitair weer.
Als je van de 5 competitieve wagens op de baan in q3 niet hoger komt dan p4 dan is dat gewoon niet het maximale uit de auto halen. .
Dit vind hij zelf overigens ook:
"Het hele weekend voelde ik me goed en comfortabel. Maar op het moment dat het moest gebeuren, lukte het gewoon niet. Dat is heel vreemd want ook in P2 reed ik een kwalificatierun en toen voelde ik niet de onderstuur die ik nu wel had", vertelde een gefrustreerde Verstappen.
PSN: Shiver23
[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 19:34 ]
Tenminste 2 verschillende bandentypes gebruiken tijdens de race waarvan er iig 1 set SS of S moet zijn. *M.u.v. regen. Indien gestart op regen vervalt de verplichting tot 2 verschillende banden...Catmandos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:40:
Nu ben ik de regels van de banden vergeten.. mag redbull alleen de SS rijden of moeten ze 2 verschillende rijden. ik kan alleen vinden dat ze of de soft of de SS moeten gebruiken.
iemand een idee
PS 3X SS kan alleen in combo met 1 of 2 SC's
[ Voor 9% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 19:43 ]
Ze moeten met 2 verschillende banden racen (tenzij het een regenrace is), en ze moeten met de SS starten, omdat ze daarmee de snelste tijd in Q2 hebben neergezet.Catmandos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:40:
Nu ben ik de regels van de banden vergeten.. mag redbull alleen de SS rijden of moeten ze 2 verschillende rijden.
Of om het even wat meer inhoud te geven:nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 19:20:
perez 3 + 5 plaatsen gridstraf...
No keyboard detected. Press F1 to continue.
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Op zich was eerder al genoemd waarom Perez naar de stewards moest..Blokker_1999 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:02:
[...]
Of om het even wat meer inhoud te geven:
5 plaatsen achteruit voor het niet respecteren van de dubbele gele vlag. Hij ging veel te snel door 2 blinde bochten waarvan 1 bocht waarin het accident was gebeurd
3 plaatsen achteruit voor het inhalen van Gutierrez onder geel
Daar bovenop ook nog eens zijn eerste 3 strafpunten van het seizoen op zijn licentie.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
[ Voor 4% gewijzigd door Formula one op 17-09-2016 20:57 ]
Eerst Max zijn start maar eens bekijken, die gingen de laatste paar keer om diverse redenen niet zo best.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:42:
Het zou heel goed kunnen dat RBR gokt op een tweestop strategie in combinatie met de safety car. Zo kunnen ze de Mercedessen misschien wel verslaan. Uiteindelijk moeten ze er voor komen en ze dan afhouden en dat kan wel op dit circuit. Zeker als Ric eerste licht en Max tweede en verdedigd.
[ Voor 9% gewijzigd door Bullet NL op 17-09-2016 21:52 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit keer is er alleen maar een rode omdat de andere helemaal achteraan begint. Dat scheelt weer.Bullet NL schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 21:51:
[...]
Eerst Max zijn start maar eens bekijken, die gingen de laatste paar keer om diverse redenen niet zo best.
Bovendien heeft hij Raikonen weer eens achter zich.... We weten inmiddels hoe snel de rooien weg zijn....
Ik kan toch wel wat scenario's verzinnen.... Vorig jaar kon hij iig nog een goede race neerzettenWoudloper schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 22:21:
De start kan in ieder geval nooit slechter als die van vorig jaar!
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Basement Bios ---- Exo-S
Het falen van Vettels auto bedoel je?Mystikal schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:28:
Raceday!
Wat een drama discussie over Max. Terwijl niemand iets zegt over het falen van Vettel. De verschillen zijn erg klein ivm RiC.
Daarnaas krijgen we eindelijk de battle die we willen zien. HAM VS VES.
Er is ook niemand die het over de 7 tienden heeft waarmee Rosberg zijn teamgenoot te kakken zet.Mystikal schreef op zondag 18 september 2016 @ 07:28:
Wat een drama discussie over Max. Terwijl niemand iets zegt over het falen van Vettel. De verschillen zijn erg klein ivm RiC.
Naast het feit dat andere weersites geen regen voorspellen is die dreiging er volgens mij ieder jaar geweest en heeft het nog nooit geregend tijdens een race. Dat geeft wel aan dat het waarschijnlijk lastig te voorspellen is aldaar.Slomy schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:02:
De race begint om 20:00 lokale tijd, gaat regen dan niet nog een rol spelen?
Volgens (eerder gelinkte): http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1
Ham had de boot flink gemist idd.vosss schreef op zondag 18 september 2016 @ 08:59:
[...]
Er is ook niemand die het over de 7 tienden heeft waarmee Rosberg zijn teamgenoot te kakken zet.
Dat is een groter gat dan die van Ric naar Ves en Lewis rijdt toch echt al een paar jaar mee
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Over het algemeen is het daar na 1800 droog.Slomy schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:02:
De race begint om 20:00 lokale tijd, gaat regen dan niet nog een rol spelen?
Volgens (eerder gelinkte): http://www.netweather.tv/index.cgi?action=f1
Heeft rdbull daar voordeel bij? Of juist nietpilskes schreef op zondag 18 september 2016 @ 09:51:
Het regent flink in Singapore, dus de baan is weer 'groen'. Dat heeft wel invloed op de bandenslijtage!
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
[ Voor 3% gewijzigd door pilskes op 18-09-2016 10:02 ]
Ik denk niet dat HAM en ROS dat nog een keer flikken, al genoeg gezeik mee gehad lijkt mij.DaniëlWW2 schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:06:
Ik hoop gewoon zoals altijd dat HAM en ROS elkaar van de baan tikken.
Zeg nooit nooit.Cubic X schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:12:
[...]
Ik denk niet dat HAM en ROS dat nog een keer flikken, al genoeg gezeik mee gehad lijkt mij.
Klopt, dat staat ook al hier verwerkt : nachtnet in "[F1 2016] Race 15 - GP van Singapore"Yonix schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:22:
Lees net in een berichtje van Olav Mol (op Twitter) dat Grosjean vijf plaatsen naar achteren is verplaatst i.v.m. een 'bakwissel'.
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Jonathan Noble op Motorsport.com: Ferrari will change Vettel's engine and gearbox:
Ferrari has decided to use the opportunity of Sebastian Vettel's qualifying disaster at the Singapore Grand Prix to fit a new engine and gearbox to his car.
...
As Vettel had been at the limit of components of internal combustion unit, turbo charger and MGU-H, Ferrari will bring his sixth components of these three items into play. This will help him better manage the life cycle of parts over the remainder of the campaign.
Furthermore, Ferari has decided to fit a new gearbox as well – which would have resulted in a five-place gearbox penalty but can be done now without him moving back.
Lastig te zeggen, het rechte stuk is 3-4 auto's breed en de eerste bocht naar links kan je met 3 auto's naast elkaar nemen (uitwijken via uitloopvlak) en de volgende bocht naar rechts kan je ook met 2 auto's naast elkaar nemen om vervolgens links en rechts naast je nog auto's te hebben die buiten de baan zijn gegaan. Hierdoor moet je of echt een super start hebben en als eerste door die bochten combinatie heen gaan om hier een voorsprong te nemen/houden. De auto's op P5/6/7 zullen de meeste last hebben van het "knijpen" van de baan en risico lopen op vleugelschade of lekke band etcSmarron schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:31:
Ik hoop stiekem dat RIC 1e staat na de 1e bocht. Dat zou de tactiek van Mercedes wel om zeep kunnen helpen en juist ten gunste kunnen zijn voor RB en dus ook voor VES die z'n slechte start dan kan compenseren (ik hoop dat ik hier geen gelijk in krijg overigens wat betreft de slechte start). Veld blijft in het 1e gedeelte van de race dan dichter bij elkaar en RB gaat het laatste deel van de race knallen.
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
Verwijderd
Gewoon in een hoekje gaan zitten met de Horizon Go app en anders om 13:55 'even naar het toilet'Yonix schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:02:
/me Yonix baalt als een stekker!![]()
Vanmiddag namelijk naar de verjaardag van mijn schoonmoeder en dat betekent dat ik de race niet live zal kunnen zien. Dan maar opnemen en zoveel mogelijk het nieuws e.d. vermijden. Hopelijk gaat dat lukken!
Trouwens, ik heb toch ergens wel het idee dat Max een podiumplaats gaat pakken. Een derde plaats lijkt daarin niet heel onwaarschijnlijk, want Max reed een prima vrije training en dat gecombineerd met de uitslagen van de kwalificaties van gisterenmiddag zal hij vast en zeker tot het gaatje gaan! Met andere woorden: meer op de uithouding rijden (minder vaak de pit in) en daarna flink in de verdediging.
YepVerwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 11:49:
[...]
Hoelaat begint de race nu eigenlijk (NL tijd?) 14:00 gaan de lichten op groen toch?
We do what we must because we can.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq