Mevrouw Bottas
Extra super duber soft. Squeezy soft.
Haha. Comentaar over hoe de band zachter dan ultra soft zou moeten heten. (Sky)
Haha. Comentaar over hoe de band zachter dan ultra soft zou moeten heten. (Sky)
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Kijkt Olav wel eens naar op welke banden ze rondrijden of? echt hoor..
Gaat Mercedes het dan zo nog proberen op ss? Ze hebben op US wel een strakke tijd neergezet om te verbeteren...
Olav heeft het nog niet helemaal door, haha
En weer niks gezien van de ronde van max. Net lieten ze die damens ook al zien tijdens zijn ronde.
Inderdaad, prima rondes zo, denk ik.thijszor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:32:
Kijkt Olav wel eens naar op welke banden ze rondrijden of? echt hoor..
Pffff. Olav heeft weer eens niet door dat VES en RIC op de harde band rijden...
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Olav heeft wel veel meer dingen niet door, het is tijd dat ze op zoek gaan naar een vervanger..
PSN ID: Beest41
wat doet rosberg?
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Zal Redbull nog een keer naar buiten gaan?
Tomorrow is not today!
Ik denk dat ze op US naar buiten gaan om te controleren.Spacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:35:
Denk van nietSpacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:35:
Nu ben ik geen F1 kenner, maar dan start RB dus op de SS en moeten de overigen op de "ultra soft" starten? Benieuwd hoe " weinig" rondjes die ultra softs meegaan dan.ANdrode schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:31:
[...]
Yup. Op dit moment is Red Bull dus het enige team dat dit probeert (De Mercedes auto's en de Ferrari niet)
Mag RB in de derde Q wel op ultra softs rijden? (dan zet je immers de tijd, toch?)
Benieuwd wat de RB's gaan doen...
US er onder en mocht je er uit gedrukt worden, aanzetten voor een snelle ronde om in Q3 te komen?
US er onder en mocht je er uit gedrukt worden, aanzetten voor een snelle ronde om in Q3 te komen?
Volgens mij leggen ze nu de ultra's op de RB's.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Als RB slim is gaan ze als laatste naar buiten en aborten ze de lap als blijkt dat de SS tijd voldoende is.
Ja dat mag gewoon. De beste tijd in Q2 en de banden die je daarbij gebruikt, daar moet je de race op starten. Stel dat deze tijd blijft staan, dan kunnen ze in Q3 gewoon een goede tijd op US zetten, maar toch de race op SS starten.dr.lowtune schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:35:
[...]
Nu ben ik geen F1 kenner, maar dan start RB dus op de SS en moeten de overigen op de "ultra soft" starten? Benieuwd hoe " weinig" rondjes die ultra softs meegaan dan.
Mag RB in de derde Q wel op ultra softs rijden? (dan zet je immers de tijd, toch?)
Wel knap dat RB dan deze tijd zet op " sub-optimale" banden...
Het lijkt me niet nodig om een betere tijd met US neer te zetten..
...
Redbull gaat dus niet naar buiten. Spannend nu haha
Tomorrow is not today!
Volgens Sky staat de top 5 veilig (ROS HAM RIC VES RAI). Het gat tussen P5 -> P6, P6 -> P7 is erg groot.robpol schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:36:
Als RB slim is gaan ze als laatste naar buiten en aborten ze de lap als blijkt dat de SS tijd voldoende is.
Blijft RB toch in de pit? RAI komt ook niet naar buiten volgens mij. Dan moeten ze het wel halen denk ik zo.
Vind zo'n doorzichtig vizier wel vet om te zien hoor!
Zou wat zijn als Raikkonen eraf gereden wordt. Leuk weekend voor Ferrari dan
Tomorrow is not today!
Oei. Grosjean!
Goeie call om binnen te blijven, met geel nu in de laatste seconden
Optimist ..Spacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:39:
Zou wat zijn als Raikkonen eraf gereden wordt. Leuk weekend voor Ferrari dan

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
en button
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Haha, ik lig er niet wakker van als het zou gebeuren. Voor Redbull zou het lekker zijn.
Gele vlag zorgt ervoor dat het in ieder geval niet gebeurt.
Tomorrow is not today!
Houdt de auto van Button er nou gewoon mee op? Heel raar.
Daar deed Grosjean toch niet veel geks bij het insturen
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Zo te zien verremd hij zich en haalt hij de bocht niet meer.RoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:41:
Houdt de auto van Button er nou gewoon mee op? Heel raar.
Ligt Ziggo er bij meer mensen uit? Kanaal 14 doet helemaal niets meer hier.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Button had een lekke band
[ Voor 19% gewijzigd door Badeend op 17-09-2016 15:43 ]
Sky zegt dat ze denken dat de achteras blokeerdecheiron schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:42:
Daar deed Grosjean toch niet veel geks bij het insturen
Mooi, dus RBR start morgen als enige in de top 10 op SS ipv US. Cool, leuk voor de race!
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
Wel weer interessant, redbulls ook echt de enige die niet op de US gaan starten.
Doet t prima hier.Malfunctions schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:42:
Ligt Ziggo er bij meer mensen uit? Kanaal 14 doet helemaal niets meer hier.
Mooi om te zien, kvyat top10!
Are you a one or a zero
btw ze hoeven geen hulp van buiten, ze krijgen het zelf ook prima voorelkaar om hun eigen race te vern**kenSpacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:41:
[...]
Haha, ik lig er niet wakker van als het zou gebeuren. Voor Redbull zou het lekker zijn.
Gele vlag zorgt ervoor dat het in ieder geval niet gebeurt.
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Van de top 10 dan.thijszor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:43:
Wel weer interessant, redbulls ook echt de enige die niet op de US gaan starten.
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Ik gun die kerel dat zo van harte!iTeV schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:43:
[...]
Doet t prima hier.
Mooi om te zien, kvyat top10!
Dat had ik er bij moeten zetten ja, goede aanvulling
Inderdaad, het werd intussen wel tijd ook voor hem.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
perez heeft onder geel een snellere tijd naar q3 gereden? (zie enige discussie op Twitter...)
10 min vertraging Q3
Tomorrow is not today!
Op Sky werd er alleen heel kort over gesproken. Wel benieuwd inderdaad.nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:46:
perez heeft onder geel een snellere tijd naar q3 gereden? (zie enige discussie op Twitter...)
Klopt. Mag sinds Rosberg pole heeft gehaald op die maniernachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:46:
Ze hoeven alleen met Kimi af te rekenen, het gat daarachter is wss groot genoeg om dit risico (SS) te nemen.thijszor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:44:
[...]
Dat had ik er bij moeten zetten ja, goede aanvulling. Overigens prachtige kans voor RBR om hun 2de plek flink te verstevigen t.o.v. Ferrari..
Betwijfel of dit gaat helpen met het verslaan van Mercedes, tenzij ze een Red Bull op kop krijgen in de eerste stint.
Idd slim van Red Bull om pas naar buiten te gaan als ze zien dan de Mercedessen naar buiten zijn op de Ultra Softs.
Coïtus ergo sum
De Mercedes / Ferrari starten dus wel op US. Maarja, volgens mij rij je daar niet heel veel meer ronden mee? Soms zie je dat de Mercedes ook erg lang door kan gaan op zachtere banden. Ben benieuwd naar Q3. Denk toch wel Mercedes 1 en 2. En 3. Ric 4. Ves..... of misschien 1. Ros 2. Ric 3. Ham 4. Ves.. we gaan het zien.
...
Whats up met de 'onderkaak' van de helm
van VES? Glitters??
van VES? Glitters??
Ja die heeft een glitter laag er over laten spuitenJasphur schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:57:
Whats up met de 'onderkaak' van de helm
van VES? Glitters??
Ik hoop op
1. VES
2. RIC
3. Maakt niet uit
Dan in de schone lucht rijden zodat de SS banden lang meegaan.
1. VES
2. RIC
3. Maakt niet uit
Kan met wel heel erg strakke rondjes, maar ik zie het niet gebeuren.albino71 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:58:
Ik hoop op
1. VES
2. RIC
3. Maakt niet uit
...
Dit gaat weer Mercedes 1 en 2 worden, daarna Ricciardo gevolgd door Raikkonen en Verstappen.
?iTeV schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:58:
Dayum dat cameraroll doe
Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:00:
Dit gaat weer Mercedes 1 en 2 worden, daarna Ricciardo gevolgd door Raikkonen en Verstappen.
Damn, wat een tijd van ROS. Gaat het dan toch weer Mercedes worden met relatief gemak?
Toch nog grote verschillen hoor
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Die klote Mercedessen elke keer.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
merc weer met hun Q3 truck..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Verwijderd
Iedereen denkt altijd dat Mercedes het moet hebben van hun vermogen. Ze vergeten alleen dat hun chassis ook ijzersterk is.
RB moet nog wel even wat snelheid zien te vinden. De verschillen zijn aanzienlijk en ook RAI zit er voor.
VES klaagt over de auto.
VES klaagt over de auto.
[ Voor 11% gewijzigd door RoD op 17-09-2016 16:04 ]
Hadden jullie wat anders verwacht?
PSN ID: Beest41
Grote verschillen zeg met Rosberg. VES en RIC moeten toch sneller kunnen lijkt mij.
Zoals ik net al zei, Mercedes easy 1 en 2. Die hebben weer vermogen erbij geschroefd
De grote vraag is: Waar ontstond die 0.7s tussen HAM/ROS?nocalimero schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:03:
Toch nog grote verschillen hoor
Als de red bulls straks wel een goede warmup ronde hebben dan wordt dat gat vast kleiner.
Nee, maar zo'n groot verschil was niet verwacht.SCARfaceE schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:04:
Hadden jullie wat anders verwacht?
...
Max problemem met het blokeren van zijn wielen???
Ronde RIC was slordig en Max had veel last van verkeer blijkbaar...Eli3l schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:05:
Grote verschillen zeg met Rosberg. VES en RIC moeten toch sneller kunnen lijkt mij.
Ja dus...
Tijd van ROS is wel snel hoor!
[ Voor 5% gewijzigd door albino71 op 17-09-2016 16:06 ]
VES had problemen met de banden..
Max was 1sec sneller in laatste sector dan daniel.
We zagen RIC niet helemaal lekker door een bocht gaan, raakte bijna de muur. Daar zal hij wel wat tijd hebben verloren.thijszor schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 16:07:
Max was 1sec sneller in laatste sector dan daniel.
Jammerrrrrr
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jammer, RIC weer duidelijk beter dan VES, over de gehele kwalificatie.
KVY!! Yeah!
Jammer, maar Max kon prima naar P3 eigenlijk. Nu zien hoe de start morgen is.Luxicon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:57:
De Mercedes / Ferrari starten dus wel op US. Maarja, volgens mij rij je daar niet heel veel meer ronden mee? Soms zie je dat de Mercedes ook erg lang door kan gaan op zachtere banden. Ben benieuwd naar Q3. Denk toch wel Mercedes 1 en 2. En 3. Ric 4. Ves..... of misschien 1. Ros 2. Ric 3. Ham 4. Ves.. we gaan het zien.
...
RAI er wel achter
Wel spannende start dan waarschijnlijk morgen. Flinke battle voorin.
Je weet het nooit, maar ik zie Ric nu voor de winst gaan morgen.
...
Als Ric Ros er nou eens afrost in de 1ste bocht, dan mogen HAM en VES het uitvechten.
De realiteit zal wel weer anders zijn...
De realiteit zal wel weer anders zijn...
We kunnen inmiddels wel duidelijk vaststellen dat Mercedes gewoon oppermachtig is en Ricciardo gewoon beter is dan Verstappen.
ROS gaat de laatste tijd lekker. Vandaag een groot gat met de rest. HAM daarentegen niet heel goed gereden.
Ben benieuwd wat VES nog over de auto gaat zeggen. Hij heeft toch herhaaldelijk geklaagd.
Ben benieuwd wat VES nog over de auto gaat zeggen. Hij heeft toch herhaaldelijk geklaagd.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1