Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nu weer bij HAM; rijdt op de US en er wordt doodleuk een rode SS weergegeven...

Dat mag Liberty media wel gaan verbeteren, dat soort zaken...
[ Voor 29% gewijzigd door DaniëlWW2 op 17-09-2016 12:50 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
...
In FP2 gingen ze sneller. En voor de Q verwacht ik dat ze wel onder de 1.44 duiken.albino71 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:50:
Daar zat nog wel meer in voor Max of niet?
Ze racen in de avond hé. Dan wil je niet ook nog eens minder licht binnenkrijgen waardoor je minder ziet.Formula one schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:56:
Het viel me op dat de coureurs van die doorzichtige viziers hebben
Lijkt me logisch.

De doorzichtige viziers zal met de schemer en donker te maken hebben..
[ Voor 46% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 12:58 ]
Pole tijd vorig jaar was 1.43.8RocketKoen schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:56:
[...]
In FP2 gingen ze sneller. En voor de Q verwacht ik dat ze wel onder de 1.44 duiken.
Daar gaan ze wel onder denk ik toch?
...
Begint de kwalificatie nou om drie uur (zoals hier vermeld) of om twee uur (zoals de presentator op Ziggo zei)?
[ Voor 3% gewijzigd door zetje01 op 17-09-2016 13:13 ]
om 2 uur zal op ziggo voorbeschouwing starten..zetje01 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:12:
Ik durf het haast niet te vragen, maar:
Begint de kwalificatie nou om drie uur (zoals hier vermeld) of om twee uur (zoals de presentator net op Ziggo zei)?
De presentator zei anders (en zo viel ook te lezen op het scherm) dat de voorbeschouwing om kwart voor twee zou beginnen.nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:13:
[...]
om 2 uur zal op ziggo voorbeschouwing starten..
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En volgens https://ontdek.ziggo.nl/sport/ziggo-sport-tv-gids begint die om 14:55 uurnachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:13:
[...]
om 2 uur zal op ziggo voorbeschouwing starten..
Maar dat lijkt me niet juist.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Verwijderd
Ik meen dat coureurs 1 of 2 maal per jaar mogen switchen van helm? Dacht dat Max nu niet meer mag wisselen. Maar kan me vergissen...CFC-Mathijs schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:58:
Ik vind het wel echt tof dat hij die helm nog steeds heeft. Zal wel voor de rest vh seizoen zijn denk ik?
Verwijderd
Ik heb normaal niet zo'n moeite met het SD kanaal (F1), echter vandaag was de kwaliteit heel slecht. Zelfs voor een SD kanaal. Maar goed, vanmiddag via de App kijken op het werk.Adlermann schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:38:
[...]
Het is alleen een vt, overdrijven en aanstellwn is ook een vak he.
Kwalificatie en race zijn gewoon op select dus in hd
Als ik het goed begrepen had was het juist dat je 1 helm kiest voor het hele jaar, en dat je in principe maar 1 maal één race de helm mag vervangen voor een andere. Dus dat je inprincipe alleen je 'thuis' wedstrijd met een speciale helm mag rijden.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:46:
[...]
Ik meen dat coureurs 1 of 2 maal per jaar mogen switchen van helm? Dacht dat Max nu niet meer mag wisselen. Maar kan me vergissen...
Ben ik wel met je eens, ik kijk die free practice altijd op mijn pc en dan is de kwaliteit echt stukken beter.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:49:
[...]
Ik heb normaal niet zo'n moeite met het SD kanaal (F1), echter vandaag was de kwaliteit heel slecht. Zelfs voor een SD kanaal. Maar goed, vanmiddag via de App kijken op het werk.
Verwijderd
http://www.gpupdate.net/n...n-helmontwerp-veranderen/incomer schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:50:
[...]
Als ik het goed begrepen had was het juist dat je 1 helm kiest voor het hele jaar, en dat je in principe maar 1 maal één race de helm mag vervangen voor een andere. Dus dat je inprincipe alleen je 'thuis' wedstrijd met een speciale helm mag rijden.
Maar wellicht is er iemand die het zeker weet...
edit: Even een vraag tussendoor, welke zender heeft jullie voorkeur: Sky of Ziggo? Twijfel nog welke stream ik ga kijken.
[ Voor 19% gewijzigd door Eli3l op 17-09-2016 14:20 ]
Sky it is thenFormula one schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:30:
Als ik een sky hd stream had zou ik sky kijken anders ziggo
[ Voor 12% gewijzigd door Eli3l op 17-09-2016 14:45 . Reden: vermelding van bron verwijderd ]
Waarom is dat niet meer op het open kanaal van Ziggo Sport...Barfman schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:46:
Op ziggo racing is nu al de voorbeschouwing met interview van max zo

[ Voor 4% gewijzigd door Cubic X op 17-09-2016 14:49 ]
Op RTL+ al wel voorbeschouwingen.Cubic X schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:49:
[...]
Waarom is dat niet meer op het open kanaal van Ziggo Sport...![]()
.
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
RIC zal mogelijk (net als in Monaco) een super rondje kunnen neerzetten.. mogelijk p2.
Kom maar door
Hier wil ik mij graag bij aansluiten.albino71 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:58:
Zo, nog 2 minuten en dan kunnen we het weer hebben over F1 ipv [F1] Waar te kijken?
Tomorrow is not today!
Hij had net bij F3 al een goede tijd, daar valt wel meer uit te halen hoop ik.Spacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 14:59:
Verstappen is snel op dit circuit, maar heb het gevoel dat het hem niet lukt een goede kwalificatie te rijden. Hopelijk heb ik het mis!
[ Voor 0% gewijzigd door Eli3l op 17-09-2016 15:01 . Reden: typo ]

verwacht overigens niet dat er tijdens q2 op iets anders dan US gereden gaat worden..
Psn: stone-face-lock
Vindt ik meer hebben als overdagDijkstraat schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:03:
Blijven prachtige beelden zo in het donker
Iemand het overzicht van de overgebleven banden na de FP's?
[ Voor 29% gewijzigd door albino71 op 17-09-2016 15:07 ]
Heeft hij alvast een excuus als hij straks weer achter RIC startAdlermann schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:02:
Verstappen blijkbaar de nieuwe bougies er weer af gehaald, hij rijdt dus als enige met de oudere spec

grapje, grapje
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Straatcircuits zeker! Een circuit als Spa zie ik liever met een mooi zonnetje erbij.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
...
RIC inderdaad met een prima rondje
[ Voor 39% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 15:12 ]
Nice RIC!
Are you a one or a zero
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 17-09-2016 15:15 ]
Gebroken anti rollbar aan de voorkant toch?Badeend schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:14:
Vettel heeft een kapotte achterwielophanging
Edit. Je hebt gelijk. Achterkant is het probleem.
[ Voor 11% gewijzigd door Jasphur op 17-09-2016 15:17 ]
Hij lijkt nog een ronde te willen doen, maar dat gaat hij niet meer halen denk ik zo.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
RoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:16:
Die auto van VET zag er niet lekker uit. ging gewoon op 3 wielen door de bocht.
Hij lijkt nog een ronde te willen doen, maar dat gaat hij niet meer halen denk ik zo.

Met dank aan Mercedes Twitter...
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Het is een FerrariHackus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:17:
Wat is er met de auto van Vettel ?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Hackus schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:17:
Wat is er met de auto van Vettel ?

Rijdt op 3 wielen rond in de bochten...
...
[ Voor 4% gewijzigd door spartacusNLD op 17-09-2016 15:20 ]
Balen !nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:18:
[...]
[afbeelding]
Rijdt op 3 wielen rond in de bochten...
Kom net binnenlopen thuis..
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ze hebben nu veel meer grip. Rosberg was als eerste op de baan geloof ik.
Tomorrow is not today!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ja, Max vond dat het bij zijn auto niet lekker liep dus hij heeft m eraf gehaald. Bij RIC geen problemen blijkbaarLuxicon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:18:
Eerst spraken ze dus van een upgrade. Dat niet echt zo leek te zijn, die 15PK. Nu rijdt Max zonder die 'upgrade'. Rijdt Ricardo daar wel mee?
Verwijderd
Bij een stratencircuit als deze zal het wel niet zoveel uitmaken denk ik zo? Hopelijk werkt het bij de volgende race wel allemaal goed.tommiboy96 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:22:
[...]
Ja, Max vond dat het bij zijn auto niet lekker liep dus hij heeft m eraf gehaald. Bij RIC geen problemen blijkbaar
Zelfs dan nog. De STR's hebben relatief gezien geen vermogen. Het is puur het chassis en dit is min of meer een slechter RBR chassis. RIC en Max zie ik nog wel onder de 1:44 duiken en ik betwijfel of de Mercedessen kunnen volgen.Spacey23 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:20:
[...]
Ze hebben nu veel meer grip. Rosberg was als eerste op de baan geloof ik.
Het verschil zal idd minimaal zijn om dit circuitRoD schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:24:
[...]
Bij een stratencircuit als deze zal het wel niet zoveel uitmaken denk ik zo? Hopelijk werkt het bij de volgende race wel allemaal goed.
Pardon... ROS even gas gegeven 1:43:0?
[ Voor 51% gewijzigd door nachtnet op 17-09-2016 15:30 ]
Volgens Sky: ja.nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:29:
VES en RIC op SS ipv US?
Natuurlijk, daar start je de race op.nachtnet schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:29:
VES en RIC op SS ipv US?
Yup. Op dit moment is Red Bull dus het enige team dat dit probeert (De Mercedes auto's en de Ferrari niet)
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1