Main rig : X99 Soc Force | i7 5820k @ 4.3 Ghz | 32Gb Dominator Orange ltd @3400 mhz | Aorus 1070Ti
Verwijderd
wat me meer opvalt is dat ferrari nu al 0,5 en een goede seconde toegeven op redbull.
Maar nog meer het grote onderlinge verschil tussen vettel en raikonnen is nogal opvallend.
Beiden hebben ook alleen op de ultrasofts gereden.
In de kwalificatie verwacht ik mercedes gewoon weer bovenaan omdat ze nog toch vaak dat extra tandje hebben in Q3. Maar in de wedstrijd verwacht ik dat de coureur met de grootste ballen en beste inzicht de beste kans op de overwinning heeft. Zolang er geen gekke dingen gebeuren op de baan.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
zo te zien was Rosberg zn inhaaltechniek aan het oefenen?
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

De race kijken is al helemaal een onzeker dingetje

/me blijft aandachtig meelezen hier, in de hoop zoveel mogelijk mee te krijgen
Waiting on the world to change
Had hij in dat geval dan niet meer afstand moeten nemen van RIC? Nu zaten ze qua tijden nog erg dicht bij elkaar.Lasmibalsingh schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:16: Alleen Max rijdt met de geüpgraded Renault motor.
De eerste keer is dat ze hem gebruiken zullen ze hem misschien niet gelijk voor de volle 100% belasten.Woudloper schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:49:
[...]
Had hij in dat geval dan niet meer afstand moeten nemen van RIC? Nu zaten ze qua tijden nog erg dicht bij elkaar.
Het zal nu vooral data verzamelen zijn denk ik en dan in FP2 en FP3 de motor telkens een stapje extra geven
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
max en de motor ontlasten/rustig aan doen?Bastie-88 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:51:
[...]
De eerste keer is dat ze hem gebruiken zullen ze hem misschien niet gelijk voor de volle 100% belasten.
Het zal nu vooral data verzamelen zijn denk ik en dan in FP2 en FP3 de motor telkens een stapje extra geven
Software matig natuurlijkdemonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:53:
[...]
max en de motor ontlasten/rustig aan doen?
Denk dat lief vragen om rustig aan te doen inderdaad niet helpt bij Max
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Verwijderd
Want als je onboards nakijkt bij max valt me altijd op hoe vloeiend dat allemaal gaat.
Daar zit weinig "ruwe" gas en rem acties in.
En tuurlijk elke coureur zal 100% willen halen uit zijn materiaal.
Daarnaast is het 15pk extra op een circuit wat niet echt om vermogen draait. Dus hoeveel voordeel heeft hij op dit circuit met die 15pk extra? Is dat echt merkbaar in de rondetijden?
Denk dat alleen de driver het merkt.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:02:
en toch zou ik dat wel eens willen zien in de grafieken.
Want als je onboards nakijkt bij max valt me altijd op hoe vloeiend dat allemaal gaat.
Daar zit weinig "ruwe" gas en rem acties in.
En tuurlijk elke coureur zal 100% willen halen uit zijn materiaal.
Daarnaast is het 15pk extra op een circuit wat niet echt om vermogen draait. Dus hoeveel voordeel heeft hij op dit circuit met die 15pk extra? Is dat echt merkbaar in de rondetijden?
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
De update zal ongetwijfeld meer bevatten dan alleen 15pk. Wellicht nog betere drive ability, betere werking van alle systemen die samenhangen met de motor. Het is meer dan alleen wat pk'tjes extra natuurlijk.
Verwijderd
Het is een nieuwe turbocharger. Turbo is toch voornamelijk meer vermogen.B-Real schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
De vraag is hoe merkbaar die 15pk überhaupt merkbaar is op de 850/900pk die ze al hebben.
De update zal ongetwijfeld meer bevatten dan alleen 15pk. Wellicht nog betere drive ability, betere werking van alle systemen die samenhangen met de motor. Het is meer dan alleen wat pk'tjes extra natuurlijk.
Koppel ga je daar niet echt mee winnen, en de drive ability zit ook weer veelal in de elektronica.
Dus ik denk dat die verschillen nihil zullen zijn. Sterker nog teveel turbo kan zelfs weer andere problemen opleveren zoals dat de wagen een fractie acceleratie inlevert omdat de turbo meer tijd nodig heeft om op snelheid te komen. Maar dit zal allemaal minimaal zijn en alleen de constructeurs en teams zullen die data hebben. De kans dat die info op het net terecht komt is toch wel vrij minimaal.
Simpelweg PK"s zegt lang niet alles over een motor. Ik kan een motor met 1200pk hebben maar als die alleen een onwijs piek vermogen heeft op 12.178 toeren en onder de 12.150 en boven de 12.185 toeren compleet al instort heb je er compleet niets aan.
Betere startB-Real schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:06:
De vraag is hoe merkbaar die 15pk überhaupt merkbaar is op de 850/900pk die ze al hebben.
Feit is wel dat de winst in de marges zit in de F1 en dat deze update gewoon weer een voordeel is
Wel komt er nieuwe brandstof in, die weer voor wat extra PK's zorgt.

FP2 staat op punt van beginnen.. eens kijken wat hoe de banden en tijden het houden bij lange runs..
"Abiteboul suggested that at a circuit such as this weekend's Marina Bay street track, Verstappen's lap time gain should be 0.1-0.2 seconds, with a further improvement at quicker tracks."Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:02:
- Autosport.com
[ Voor 17% gewijzigd door Ereaser op 16-09-2016 15:37 ]
Als jij denkt dat een turbo niets met koppel heeft te maken moet je voor de grap eens naar mijn dyno sheet kijken als mijn turbo gaat draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:09:
[...]
Het is een nieuwe turbocharger. Turbo is toch voornamelijk meer vermogen.
Koppel ga je daar niet echt mee winnen, en de drive ability zit ook weer veelal in de elektronica.
Dus ik denk dat die verschillen nihil zullen zijn. Sterker nog teveel turbo kan zelfs weer andere problemen opleveren zoals dat de wagen een fractie acceleratie inlevert omdat de turbo meer tijd nodig heeft om op snelheid te komen. Maar dit zal allemaal minimaal zijn en alleen de constructeurs en teams zullen die data hebben. De kans dat die info op het net terecht komt is toch wel vrij minimaal.
http://www.deweerd.biz/su...neering_125bar_graph1.jpg
De behuizing van een turbo (A/R waarde), en de vorm van de schoepen hebben juist heel veel invloed hoe de turbo oppakt en daardoor op de koppelkromme.
Dat klopt, daarom waren de oude WRC auto's ook zo snel, ondanks dat ze "maar" 300 pk hadden, ze hadden dankzij hun turbo wel ruim 600 Nm.Simpelweg PK"s zegt lang niet alles over een motor. Ik kan een motor met 1200pk hebben maar als die alleen een onwijs piek vermogen heeft op 12.178 toeren en onder de 12.150 en boven de 12.185 toeren compleet al instort heb je er compleet niets aan.
Aan de andere kant van het spectrum had je de oude V10 en V8 motoren in de F1 die hadden minder dan 300Nm koppel, maar wel richting de 1000pk.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ja lijkt me logisch...het is aan het afkoelen ook daar, dus snellere tijden.ArnevdS schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:44:
Hamilton op SS ruim onder de FP1-tijd van Verstappen...
Denk je dat nog steeds?BJBoes schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:02:
prima we gaan het zien. ik hoop dat RBR goed partij kan bieden en verwacht eigenlijk geen merc op het podium te zien van t weekend der is maar 1 manier om erachter te komen ... kijken van t weekend
Dus pk's bepalen hoe snel een auto is. Een auto met 200pk en 200nm is net zo snel als een auto met 200pk en 400nm. Echter die met 400nm doet het bij veel lagere toerentallen.
My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP
Camera is dat toch?mathy_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:58:
[...]
Ik kijk altijd direct naar de vleugel boven op, deze is bij Max geel.
welke vleugel? van de voorkant zie ik uiteraard wel het verschil, maar zo van de zijkant, of de achterkant lukt me dat niet altijd met alleen de helm. (wat ik dacht dat als enige verschillede)mathy_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:58:
[...]

Het kleine vleugeltje boven de intake, Max heeft gele tinten, Ric is helemaal zwartdemonic schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:03:
[...]
welke vleugel? van de voorkant zie ik uiteraard wel het verschil, maar zo van de zijkant, of de achterkant lukt me dat niet altijd met alleen de helm. (wat ik dacht dat als enige verschillede)
Statement of Soggney, If you find anything offensive, I will not care. Inventory
Max heeft tegenwoordig ook een oranje helm.Soggney schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:03:
[...]
Het kleine vleugeltje boven de intake, Max heeft gele tinten, Ric is helemaal zwart

Tikje tegen de muur.
Dat heet de T-Cam, maar ik vind dat ding klote om snel te zien. Nu zie je ook weer het geel van de Rolex-borden op de achtergrond, waardoor je het niet snel ziet. Je kan het alleen nog maar goed zien aan de helmtop, aangezien ook de startnummers maar in arial 3(3) op de neus staan. Verstappen is oranje, Ricciardo is blauw.mathy_ schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:58:
[...]
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Verwijderd

Dus m.a.w. als je een caravan wil trekken kan je het beste een F1 auto van dit tijdperk (1.6 Hybrid) pakken dan een V10SnowDude schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 15:39:
[...]
Als jij denkt dat een turbo niets met koppel heeft te maken moet je voor de grap eens naar mijn dyno sheet kijken als mijn turbo gaat draaien.
http://www.deweerd.biz/su...neering_125bar_graph1.jpg
De behuizing van een turbo (A/R waarde), en de vorm van de schoepen hebben juist heel veel invloed hoe de turbo oppakt en daardoor op de koppelkromme.
[...]
Dat klopt, daarom waren de oude WRC auto's ook zo snel, ondanks dat ze "maar" 300 pk hadden, ze hadden dankzij hun turbo wel ruim 600 Nm.
Aan de andere kant van het spectrum had je de oude V10 en V8 motoren in de F1 die hadden minder dan 300Nm koppel, maar wel richting de 1000pk.
Alle gekheid op een stokje, wat je zegt klopt helemaal.
Turbo zorgt zeker wel voor meer koppel (kijk maar naar ouwe diesels vs TDI's om maar een simpel voorbeeld te noemen)
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar hoe zou jij anders willen verklaren? Mark Webber bij Red Bull had het in 2008 al. Ook een Torro Rosso auto had tijdens vrije training dat jaar vergelijkbare problemen. En volgens mij zijn er vorig jaar zelfs meerdere mensen in de race uitgevallen met elektronische problemen.nachtnet schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:32:
[...]
Het rijden van de metro onder het circuit door zou kunnen zorgen voor verstoringen in het electrisch systeem van de auto's O.a. Break-by-wire...
Is ergens tijdens de race van vorig jaar genoemd. Tijdens F1 Report van afgelopen woensdag hadden ze het er daar kort over.. ..
* nachtnet gelooft daar niet zo heel erg in (ALU Hoedjes..)
- Rosberg had al problemen die beschreven werden als een 'glitch' al voor dat de formation lap begonnen was
- Versnellingsbak van Sainz zat vast in neutraal in ronde 18
- Hamilton was vermogen kwijt in ronde 26, in ronde 33 is hij gestopt
- Versnellingsbak problemen voor Massa, vast in neutraal, in ronde 30 gestopt
- Alonso ging er in ronde 34 uit met een defecte versnellingsbak
- Button is gestopt in rondje 53 met versnellingsbak problemen
- Bottas had versnellingsbak problemen in de slotfase maar kon uitrijden
MAGNETIC FIELD AFFECTS HYBRID F1 CARS IN SINGAPORE
Red Bull still puzzled by Singapore failure
Zwart is baan, rood is metrolijn

Rosberg ging er af in bocht 18, ver weg van de metro.FastFred schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:31:
[...]
Niet dat ik je niet geloof hoor, maar hoe zou jij anders willen verklaren? Mark Webber bij Red Bull had het in 2008 al. Ook een Torro Rosso auto had tijdens vrije training dat jaar vergelijkbare problemen. En volgens mij zijn er vorig jaar zelfs meerdere mensen in de race uitgevallen met elektronische problemen.
- Rosberg had al problemen die beschreven werden als een 'glitch' al voor dat de formation lap begonnen was
- Versnellingsbak van Sainz zat vast in neutraal in ronde 18
- Hamilton was vermogen kwijt in ronde 26, in ronde 33 is hij gestopt
- Versnellingsbak problemen voor Massa, vast in neutraal, in ronde 30 gestopt
- Alonso ging er in ronde 34 uit met een defecte versnellingsbak
- Button is gestopt in rondje 53 met versnellingsbak problemen
- Bottas had versnellingsbak problemen in de slotfase maar kon uitrijden
MAGNETIC FIELD AFFECTS HYBRID F1 CARS IN SINGAPORE
Red Bull still puzzled by Singapore failure
Zwart is baan, rood is metrolijn
[afbeelding]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Iets hydraulisch schijnt.Martin0 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:42:
HAm waarschijnlijk met een probleem in zijn merc
Ik zit nou even die training te bekijken en ik vraag mij af. Hebben ze nou de straat belijning "weggehaald"? Ik snap dat het verwarrend kan zijn voor een coureur maar wegbelijning is toch gewoon een onderdeel van een stratenciruit?
[ Voor 38% gewijzigd door Jasphur op 16-09-2016 16:43 ]
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Daarnaast zal het ook wel wat rustiger en strakker ogen idd.
Had net ff gemist waar de conversatie over ging ... Hoorde alleen de engineer nog, wat was er aan de hand ?Pierre schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:54:
Haha het is een straat circuit "live with it" haha
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Smarron schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:56:
[...]
Had net ff gemist waar de conversatie over ging ... Hoorde alleen de engineer nog, wat was er aan de hand ?
📻 VES: "I am always in the traffic"
📻 RED BULL: "It's a street circuit, mate. Deal with it."
Niet helemaal fair... Op een rondje van 1m50 moet je toch wat afstand kunnen nemen van elkaar.
Nee, merp!
Penalty?

Tijden zijn t.o.v. fp1 flink verbeterd. halen ze morgen i.d.d. 1:41 in Q?
[ Voor 13% gewijzigd door nachtnet op 16-09-2016 17:11 ]
Chassis is echt wel dik in orde daar ja. Ik ben erg benieuwd hoe het volgend jaar gaat met STR.bvbal79 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:12:
Sainz 8ste....weer half sec sneller dan teamgenoot...denk dat hij hier wel top 10 kan rijden
Motor is gewoon te sterk, geen rem die daar tegenop kan.PauseBreak schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 17:05:
Opvallend trouwens dat Rosbergs remmen na ~10 rondjes al kritiek heet werden. Dat is toch blijkbaar nog steeds een probleem voor Mercedes.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Dit was nog in de tijd dat de auto's lichter waren en niet perse met volle tank gestart hoefde te worden. De rondetijden in de race lagen niet ver af van kwalificatietijden. Dat is na afschaffing van bijtanken al minder geworden maar helemaal verziekt na de >2014 regelgeving. De baan was bij het bruggedeelte ook smaller en scherper voor 2012 of 2013 volgens mij en er lagen ridicuul hoge curbstones op bepaalde plekken.gambieter schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:27:
Gisteren hadden ze op Sky de beruchte Alonso-overwinning van 2008, met de Piquet-opoffering. En toch had ik het idee dat die auto's sneller gingen, of er in ieder geval sneller uitzagen. En mooier.
[ Voor 4% gewijzigd door Lasmibalsingh op 16-09-2016 18:53 ]
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Nee ze rijden allemaal met nieuwe specs, ook de oude motoren mogen worden geupdate, en volgens mij dus TJI zoals ik in het algemene F1 topic zei:StealthyPeanut schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:46:
Max rijdt toch met de standaard spec?
[video]
Volgens Horner heeft Max wel een nieuwe motor, maar is deze exact gelijk aan die van Ricciardo.
Wat blijkt, ze hebben alleen de injectie en brandstof veranderd, blijkbaar mag je de injectie ook op oude motoren updaten.
https://twitter.com/tgruener/status/776781185204707328
Daarbij heeft Renault met de vorige update aangegeven dat er voorbereidingen zijn gedaan voor TJI, maar ze dit nog niet hadden.
Voor 2017 wilde Renault wel met TJI rijden.
Aangezien Renault ook riep dat deze update van de 2017 motor is overgenomen om het nu al vast te kunnen testen, lijkt mij het dus dat Renault vanaf deze race met TJI rijdt.
En dat betekend dus dat beide Renaults en Red Bulls dit nu hebben op zowel hun oude als nieuwe motoren.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ik heb het toevallig ook zitten kijken en kreeg ook het idee dat het allemaal sneller ging vergeleken met nu. Maar volgens mij werd dat vooral veroorzaakt door het gejank van de motoren, een illusie dus eigenlijk. Mooier vond ik ze niet direct.gambieter schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 18:27:
Gisteren hadden ze op Sky de beruchte Alonso-overwinning van 2008, met de Piquet-opoffering. En toch had ik het idee dat die auto's sneller gingen, of er in ieder geval sneller uitzagen. En mooier.
Testing, one, two ...
Kleine nuance;
https://streamable.com/wu95
we'll have to deal with it. Klein verschil, maar klinkt iig niet zo belerend.

Hoe de hell krijg je het voor elkaar om 25 minuten te lullen over Singapore met misschien een minuut over RBR. Dit is het circuit voor ze maar totaal geen aandacht. Dafuq.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Want Riccardo zit heel dicht bij verstappen maar verstappen heeft nieuwe motor
Dat valt dus wel mee. Motoren zijn praktisch gelijkwaardig.Formula one schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 21:05:
De nieuwe motor zal toch een paar tienden verschil maken ?
Want Riccardo zit heel dicht bij verstappen maar verstappen heeft nieuwe motor
Zie StealthyPeanut in "[F1 2016] Race 15 - GP van Singapore"
30Drie Web Design & IT Consultancy | Raven Consultancy Services
http://www.verstappen.nl/nl/article/9908Renault heeft vrijdagavond besloten om alle vier de Renault aangedreven coureurs te laten beschikken over de upgrade van de motor, voor de rest van het Grand Prix weekend in Singapore. Max Verstappen reed tijdens de vrije trainingen op vrijdag al met de verbeterde power unit....
[ Voor 8% gewijzigd door Hoyden op 16-09-2016 22:49 ]
Wat het ook precies is zal mij een worst zijn. Zolang VES de rest van het weekend maar gewoon sneller is dan RIC op het moment dat hij ook de nieuwe spec krijgt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ja dat ...voetbal, een preview nog wel, is belangrijkerdevil-strike schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:03:
En in sd anno 2016 want ziggo zend racing kanaal niet in HD uit, toch triest dat je als enigste land zo moet gaan uitzenden.

Dat kan komen omdat ze niet alles voor 'free' willen weggeven.Arjantje72 schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:11:
[...]
Ja dat ...voetbal, een preview nog wel, is belangrijker
...
[ Voor 35% gewijzigd door devil-strike op 17-09-2016 12:13 ]
Ik betaal er voor, heb geen Ziggo.Luxicon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:12:
[...]
Dat kan komen omdat ze niet alles voor 'free' willen weggeven.
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oke, dus je ziet het racing kanaal via de televisie? Dat ze dit niet uitzenden op het hoofdkanaal (HD) snap ik wel, maar ze mogen wel hun overige kanalen ook HD maken.
...
Dat is nog een kleintje hahaRivanov schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:14:
Fucking hell die lizard!
...
Precies. Als ze dat maar niet tijdens een race zo doen.Luxicon schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:15:
[...]
Oke, dus je ziet het racing kanaal via de televisie? Dat ze dit niet uitzenden op het hoofdkanaal (HD) snap ik wel, maar ze mogen wel hun overige kanalen ook HD maken.
CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |
Ja, hij raakte de controle kwijt en ging met niet al te hoge snelheid met de achterkant de muur in en kon vervolgens doorrijden naar de pit, maar door losse onderdelen op de baan was er even de rode vlag.Catmandos schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:26:
ik heb het eerste stuk gemist van de vrije training (door ziggo die het niet op het hoofdkanaal uitzend)... maar wat is er gebeurt met werhlein?
...
Het is alleen een vt, overdrijven en aanstellwn is ook een vak he.devil-strike schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 12:03:
En in sd anno 2016 want ziggo zend racing kanaal niet in HD uit, toch triest dat je als enigste land zo moet gaan uitzenden.
Kwalificatie en race zijn gewoon op select dus in hd
...
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1