I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
[ Voor 3% gewijzigd door Formula one op 18-09-2016 14:11 ]
39
Klopt. Monza was ook niet geheel zijn schuld want toen had het team de auto ook extra scherp afgesteld waardoor de kans dat het misging ook veel groter was.Señor Sjon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:10:
[...]
Dat was ook gelijk de laatste keer. Spa slecht, Monza anti-stall en nu weer slecht. Dat is 3x op rij.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Is zijn cup holderPaulus07 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:12:
sainz met extra vleugel of richting aanwijzer?
no worries, its the FlashTheBrut3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:12:
"There is a marshall on the track. Really im not joking."
39
"Face to face with the hulk mate"TheBrut3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:12:
"There is a marshall on the track. Really im not joking."
Psn: stone-face-lock

Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Idd als deze race treintje rijden wordt klap ik de tv zo uit en lees de uitslag wel online vanavond ofzo...
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
"When you grow up your heart dies"
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Nou nee, als die los schiet en richting Max vliegt...Breezers schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:17:
Beetje overdreven die vlag, of niet ?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Omdat hij de enige is die de ballen heeft om onverwacht in te halen.Formula one schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:17:
Max is de hele tijd in beeld
Oh, dat zien wij nietFormula one schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:17:
Max is de hele tijd in beeld
39
Bij mij nog steeds geen beeld dus ik niet nee
Tja, het is geen diesel.__fred__ schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:19:
Ach, er zijn meer achtienjarigen met net hun rijbewijs die moeite hebben met de koppeling.
En die op NBC ook!Heijmenberg99 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:18:
Als die kutreclames op de Duitser nou eens weg gaan.
Nota bene reclame voor dr F1 app. En die commentaar haalt Sainz en Max steeds door elkaar.
Er is nog van alles mogelijk..
Ik moest lachen.__fred__ schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:19:
Ach, er zijn meer achtienjarigen met net hun rijbewijs die moeite hebben met de koppeling.
Maar geinig. Dit topic is beter dan de F1 punt com live commentaar
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Simpele.
Haters everywhere but I don’t really care
edit: en Olav moet pensioen hahaha
[ Voor 32% gewijzigd door Eli3l op 18-09-2016 14:21 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hij heeft zelf wat brain management nodig
Ja, die pauzes moet je goed plannen.Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:20:
Hij zegt toch gewoon brake management, olav denkt brain management?
Pauze management?Dennism schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:20:
Hij zegt toch gewoon brake management, olav denkt brain management?
[ Voor 90% gewijzigd door Vos op 18-09-2016 14:21 ]

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
BRAKE management Olaf! BRAKE, niet BRAIN.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
brain management? wtf..
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
br van brain is ook br van brake, een verkapte aanwijzing.
Dude.
Haters everywhere but I don’t really care
Brain management
Lol
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Flickr PSN ID= cheironnl
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
ROS heeft blijkbaar remmen die op of over de marge functioneren.. Kan nog spannend worden als die het over een uurtje of meer echt begeven.. (heeft HAM hier ook last mee?)
Je zou het bijna zeggenlampekap06 schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:23:
Haha leest hij ondertussen mee?
“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross
...
Ja, ik zit op het puntje van mijn stoel.............Odessa schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:22:
Verder wel een spannende race....

R7 5800X3D//MAG B550 Tomahawk//RX6900XT//DDR4 32GB 3200MHz//M.2 980 1TB//MSI Optix MAG274GRF
Van mij mag RIC winnen. Hij verdient het echt.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Max moet zich zorgen gaan maken. Podium al weg nu.Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:24:
Wow, 7e.....
Dit is wel een circuit waar Merc vorig jaar ook veel moeite hadNickThissen schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:24:
Hoe groot is de kans dat beide Mercs echt problemen hebben? Ik zeg 0%. Net als een vorige race waar er geroepen wordt dat de banden bijna op zijn om daarna nog vrolijk 20 ronden door te gaan.
...
voor wat ze gaan kvyat niet terug in die auto zetten hoorExocet schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:25:
[...]
Max moet zich zorgen gaan maken. Podium al weg nu.
Ze waarschuwen anders wel altijd erg goed voor zakkenrollers.Exocet schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:25:
[...]
Max moet zich zorgen gaan maken. Podium al weg nu.
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1