Geef ze eens ongelijk. De rest van de races gaan ze makkelijker winnen.lampekap06 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:00:
Heb die mensen bij Mercedes nooit zo blij gezien
Ik heb niet gezien hoe Ros ze voorbij kwam, misschien heeft die er wel net zo veel last van gehad.gambieter schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:01:
Van mij mogen ze Massa en Gutierrez gridpenalties geven, voor het verpesten van een spannende finish. Mooi dat Massa weg is volgend jaar.
De race is ook echt precies binnen de tijd afgelopen haha, scheelt seconden
Nu wachten op het boe-geroep, ook een klassieker tegenwoordig.
Max krijgt Mark Webber award.
Ja en de start is 14:00.
Finish was precies om 16:00 dus één ronde extra kon niet.
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
3 mooie races komen er aan zeg.
-Maleisië
-Suzuka
-Amerika
-Maleisië
-Suzuka
-Amerika
Achja het zal vast nog wel even prut blijven bij Verstappen. Vaak duurt een terugval van een talent rustig een half jaar. Maarja er valt ook niet heel veel meer te halen dit seizoen.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
De start is na de warm-up lap toch? Dan kon het wel...Rivanov schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:04:
[...]
Ja en de start is 14:00.
Finish was precies om 16:00 dus één ronde extra kon niet.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
1 podium zou nog wel fijn zijn. Hij wordt om te oren gereden door Ricciardo op dit moment.hupske schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:05:
Achja het zal vast nog wel even prut blijven bij Verstappen. Vaak duurt een terugval van een talent rustig een half jaar. Maarja er valt ook niet heel veel meer te halen dit seizoen.
Nee start is om 14.03. Om 14.00 begint de warmup. Volgens mij was de race 1:56 of 1:57.
Om 14.00 begint de formation lap. Niet de officiele start
Psn: stone-face-lock
Klopt, zie plaatje boven jouw post.TheBrut3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:06:
[...]
Nee start is om 14.03. Om 14.00 begint de warmup. Volgens mij was de race 1:56 of 1:57.
Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!
JaPaulus07 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:06:
moeten de rijders buiten de top 3 trouwens ook altijd wegen?
hier is ruimte voor schaamteloze zelf promotie
Ah, was het toch iets minder close dan ik dacht.TheBrut3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:06:
[...]
Ik dacht dat ze dat allemaal moeten.Paulus07 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:06:
moeten de rijders buiten de top 3 trouwens ook altijd wegen?
Volgens RTL Duitsland deed het display op Verstappens stuurwiel het niet tijdens de start. Dat zou wel erg stomme pech zijn.
De zoveelste slechte start van max, daar moet toch echt wat aan gedaan worden, door max of door het team, want op deze manier ga je volgend jaar geen kampioen worden.
Die stond er nog niet toen ik aan het typen was op mijn tablet. Ze hadden qua tijd dus nog 2 rondjes kunnen, want een gestart rondje maken ze toch altijd af?
De bekers zijn handiger om uit te drinken, da's mazzel voor Riccardio.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Is daar beeld van?alwaysleft schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:09:
Volgens RTL Duitsland deed het display op Verstappens stuurwiel het niet tijdens de start. Dat zou wel erg stomme pech zijn.
Oke Mol, u mag wat mij betreft met pensioen. Miljaar wat een missers deze race. En Verstappen, zo dik achter DOTD, dan gaat er ergens toch wel gruwelijk wat mis. Banden veel sneller opbranden in het verkeer, logisch, maar dan nog?
Testing, one, two ...
In de replay kort na de start bleef zijn auto in zijn 1 hangen.
... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV
Of max moet starts oefenen of de auto moet goed nagekeken worden
Volgens mij slaat daar wat af.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dat zal hij dan ook niet zomaar wordendevil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:09:
De zoveelste slechte start van max, daar moet toch echt wat aan gedaan worden, door max of door het team, want op deze manier ga je volgend jaar geen kampioen worden.
Ja, dat is mijn beeld ook. Na de zomerstop is het niet best. Er zal echt iets moeten gebeuren voordat Max een tweede Kvyat wordt...devil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:09:
Ik heb de start gemist, maar als ik dit zie mag verstappen van geluk spreken dat hij gefinished is.
Ik denk dat de Aussi's aan Max' zijn wagen knoeien.
"When you grow up your heart dies"
Ach, als hij een goede start had gehad dan had dit helemaal niet gebeurd. Sainz moest uitwijken voor Verstappen en daardoor kwam Hulkenberg in de verdrukking.Tito129 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:16:
[...]
Ik heb de start gemist, maar als ik dit zie mag verstappen van geluk spreken dat hij gefinished is.
Ik heb toch echt het idee dat de auto van Max niet oppakt tijdens de start.... Je hoort te toeren wel omhoog gaan maar er zit geen snelheid in.... Lijkt een koppeling die blijf plakken.
Cogitationis poenam nemo patitur
Sorry hoor, eerst wordt verstappen gehosanna'd en nu meteen weer afgeserveerd, keep calm zou ik zeggen, we zien vanzelf wel wat er gebeurtKopjeThee schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:15:
[...]
Ja, dat is mijn beeld ook. Na de zomerstop is het niet best. Er zal echt iets moeten gebeuren voordat Max een tweede Kvyat wordt...
Dat kan je ook zien. De 1 van eerste versnelling blijft staan en de lampjes die het toerental aangeven gaan opeens uit en lopen dan weer op. Afgeslagen is de motor niet, dat is einde race maar er ging denk ik wel iets technisch mis.Bullet NL schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:17:
Ik heb toch echt het idee dat de auto van Max niet oppakt tijdens de start.... Je hoort te toeren wel omhoog gaan maar er zit geen snelheid in.... Lijkt een koppeling die blijf plakken.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Goeie reactie nog van Max als je die onboard bekijkt. Hij houdt even in om Hulk voor te laten gaan zo lijkt het.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Dus alle Max bashers weer even hun snavel houden. Het is gewoon een technisch probleem.
Hmmm, dus toch technische problemen voor Max bij de start.
Robert Doornbos weet handige info te vertellen bij Ziggo. Probleem met de koppeling was al bekend voor de race. Pech voor Max.
Ja natuurlijk, maar je krijgt niet veel kansen in f1. Hoe oneerlijk of hard het ook is.The_Scarabial schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:18:
[...]
Sorry hoor, eerst wordt verstappen gehosanna'd en nu meteen weer afgeserveerd, keep calm zou ik zeggen, we zien vanzelf wel wat er gebeurt
Moet toch excuses aanbieden voor het gezeik op Max. De start leek inderdaad een technisch probleem, was goed te zien op Ziggo.
De start zorgde toch niet voor 40 seconden verschil met Vettel die op p22 startte?Gé Brander schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:22:
Dus alle Max bashers weer even hun snavel houden. Het is gewoon een technisch probleem.
Wordt elke keer zo dood moe van die man.hardware-lover schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:11:
Oke Mol, u mag wat mij betreft met pensioen. Miljaar wat een missers deze race. En Verstappen, zo dik achter DOTD, dan gaat er ergens toch wel gruwelijk wat mis. Banden veel sneller opbranden in het verkeer, logisch, maar dan nog?
Veel teveel slap gelul en maakt fout na fout na fout. Namen verkeerd, plaats verkeerd, tijden verkeerd...
Straks weer eens kijken naar alle post-race interviews..
over 2 weken kijken naar Malaysia en daarna "midden-in-de-nacht" zien wat ze in Japan doen..
Ik vond het een prima race om te kijken.... pas in de laatste stint kwam RIC in beeld... Qua in-beeld-op-tv-tijd kwam VES wel weer erg hoog.. (het hele seizoen al Zijn hele race carriere al) <-- fixed that myself...
over 2 weken kijken naar Malaysia en daarna "midden-in-de-nacht" zien wat ze in Japan doen..
Ik vond het een prima race om te kijken.... pas in de laatste stint kwam RIC in beeld... Qua in-beeld-op-tv-tijd kwam VES wel weer erg hoog.. (het hele seizoen al Zijn hele race carriere al) <-- fixed that myself...
Verschil in strategie. Ferrari had deze vandaag beter voor elkaar dan Red Bull Racing, zie de bandentactiek.matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:25:
[...]
De start zorgde toch niet voor 40 seconden verschil met Vettel die op p22 startte?
Wensen zijn maar relatief! Meestal kosten ze veel geld ook... |
Inderdaad, maar het ging voornamelijk over de start hiervoor. Max had een 3 stopper en had door verkeer meer last en Vettel een 2 stopper met weinig verkeer en ook nog Ultrasofts waar sneller ronden op mogelijk zijn. Het is een combinatie van bandenkeuze en timing van de pitstops. Verstappen heeft denk ik iets teveel zijn banden opgevreten met zijn acties bij Kvy in het begin.matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:25:
[...]
De start zorgde toch niet voor 40 seconden verschil met Vettel die op p22 startte?
Nee, om dat te achterhalen zul je de hele race moeten analyseren. Vettel had een nieuwe motor en bak. Bovendien is het niet vreemd dat een coureur van de topteams die al laatste start zoveel tijd kan goed maken. Heeft ook met een stukje extra gemotiveerd zijn te maken. Ze hebben namelijk in principe niks meer te verliezen, alleen maar te winnen.matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:25:
[...]
Raar want zie toch duidelijk display met info erop bij het starten.TheBrut3 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:22:
Stuur viel dus idd uit.
Tijdens het loslaten van de koppelingdevil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:29:
[...]
Raar want zie toch duidelijk display met info erop bij het starten.
Offtopic. Sinds wanneer zit Mart Smeets bij Ziggo Sport?
nu in replay/analyse bij sky zie ik ook nog gewoon alles in beeld.devil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:29:
[...]
Wauw, DeMart zegt 'formule 1', dat heb ik hem nog nooit horen zeggen. Op de NOS had hij het altijd over dinkey toys...
In de slomo zie je hem heel duidelijk even op zwart gaan (rijdende in gear 1), toerenteller blijft steken voor dat moment. Zwart - snelle reboot of wat dan ook - en dan staan de toerenmeter ook in dezelfde positie als voor het moment van uitval. Daarna kan hij makkelijk doorschakelen naar boven.devil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:29:
[...]
edit - wat ik me dan weer afvraag: in hoeverre zal hij er tijdens de race last van gehad kunnen hebben? Ben benieuwd naar zijn interview.
[ Voor 12% gewijzigd door allstarted1 op 18-09-2016 16:32 ]
Bij SKY hebben ze het alleen nog niet door.allstarted1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:31:
[...]
In de slomo zie je hem heel duidelijk even op zwart gaan (rijdende in gear 1), toerenteller blijft steken voor dat moment. Zwart - snelle reboot of wat dan ook - en dan staan de toerenmeter ook in dezelfde positie als voor het moment van uitval. Daarna kan hij makkelijk doorschakelen naar boven.
Nee, dat is verkeer, Verstappen heeft een poos vast achter Kyvat gezetten, wanneer Vettel dan meters kan maken is dit tijd wat je aan het eind van de race voor hebt op je achterligger.matthijst schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:25:
[...]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat kan ook door de highspeed camera's zijn. want display en camera op verschillende frequenties, dit zie je namelijk op bij licht op de baan als er een superslomow gaande is(flikken van licht).allstarted1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:31:
[...]
In de slomo zie je hem heel duidelijk even op zwart gaan (rijdende in gear 1), toerenteller blijft steken voor dat moment. Zwart - snelle reboot of wat dan ook - en dan staan de toerenmeter ook in dezelfde positie als voor het moment van uitval. Daarna kan hij makkelijk doorschakelen naar boven.
Haha, weer lachen hier met de anti Max mensen, puur omdat het een Nederlander is. Jammer van de race, en ben benieuwd naar de volgende. Ik vond het gewoon een leuke, vermakelijke race verder.
...
Net bij het terugkomen in de studio zie ik wederom het scherm even uitvallen (midden-segment van het paneel). Dit was gewoon op normale snelheid.devil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:32:
[...]
Dat kan ook door de highspeed camera's zijn. want display en camera op verschillende frequenties, dit zie je namelijk op bij licht op de baan als er een superslomow gaande is(flikken van licht).
Nee, want dan zou je het beeld continu zien knipperen.devil-strike schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:32:
[...]
Dat kan ook door de highspeed camera's zijn. want display en camera op verschillende frequenties, dit zie je namelijk op bij licht op de baan als er een superslomow gaande is(flikken van licht).
Zal vanavond nog eens rustig allemaal terug kijken danallstarted1 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:33:
[...]
Net bij het terugkomen in de studio zie ik wederom het scherm even uitvallen (midden-segment van het paneel). Dit was gewoon op normale snelheid.
Maar goed over 1 ding zijn we het wel eens de start van max moet beter.
[ Voor 10% gewijzigd door devil-strike op 18-09-2016 16:35 ]
oja ook thumbs up voor KVY, mooi dat hij weer beetje kan lachen
Max lijkt wel in de interviews wat negatiever qua lichaamshouding. Het moet niet in zijn hoofd gaan zitten dat het allemaal even niet mee zit de laatste races.
Erg leuk voor Kvyat inderdaad. En voor Rosberg, gezien het wereldkampioenschap. Verder lekker voor Red Bull, volgens mij zijn ze uitgelopen? Dat weet ik niet zeker..
...
Volgens mij 4 puntjes uitgelopen op ferrari.Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:37:
Erg leuk voor Kvyat inderdaad. En voor Rosberg, gezien het wereldkampioenschap. Verder lekker voor Red Bull, volgens mij zijn ze uitgelopen? Dat weet ik niet zeker..
nachtnet in "[F1 2016] Race 15 - GP van Singapore", dus inderdaad 4 punten. Ferrari +22, Red Bull +26thijszor schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:38:
[...]
Volgens mij 4 puntjes uitgelopen op ferrari.
[ Voor 9% gewijzigd door Gé Brander op 18-09-2016 16:40 ]
Toch netjes, nu Ricardo die de punten vooral binnenhaalt, maar die punten van Max zijn ook hard nodig hiervoor.
...
Het was zeker een vermakelijke race, maar dat Max wederom een slechte start heeft (waar ik al bang voor was en hier ook aangegeven had) dan baal je wel als Max ''fan''. Ook als het commentaar nog even een schop nageeft met: Max kon niks fout doen, Max deed niks fout.. Dan denk ik van JA DUS?! Dit hoor je elke keer maar vervolgens hoor je niks over die acties (lees: waarom gaat het fout, hoe kan dat puur en alleen bij de race).Luxicon schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:33:
Haha, weer lachen hier met de anti Max mensen, puur omdat het een Nederlander is. Jammer van de race, en ben benieuwd naar de volgende. Ik vond het gewoon een leuke, vermakelijke race verder.
Ondanks dat ik aangaf van het zal Mercedes + Ric op podium komen (onderbuik gevoel) is het helaas nog waar ook... Dit terwijl ik van de andere kant dacht van oké max zal een slechte start hebben, wel de juiste band om te beginnen... Geven ze hem al als eerste een PIT?! Hij had juist de band om zijn achterstand goed te maken (gister zag ik zijn band nog als back-up indien de start wederom slecht zou gaan). En die back-up misbruiken ze gewoonweg.
Niet gedacht dat ik het zou zeggen.. Maar kudo's voor Vettel hoor, wat heeft die jongen het prachtig gedaan!
Bash ik op Max? No way... Wel op RBR die Max zijn kwaliteiten tot 2017 laat wachten. Dit valt stiekem op mede dankzij de starts zo niet de pit keuzes. Max had de perfecte band om de eerste x aantal rondes te knallen en de achterstand goed te maken (back-up), in tegenstelling tot Max te laten knallen, gooien ze hem de pit in.
Toen met zijn laatste pit, de laatste (~14 rondes?) gaan ze hem op de SOFT zetten? Ja toen vielen mij de klompen uit en wist ik dat het een P6 zou worden en forget p5 maar.
Maar goed, al met al goed gedaan, dankzij de slechte start vind ik het knap dat hij überhaupt nog meer dan 10 meter gereden heeft. Hulkenberg verwijt de crash mede aan de slechte start van Max. Maar ik vind het zeer verdacht dat de auto van Max het vrijwel altijd goed doet, behalve bij de laatste races, elke keer wanneer de auto op zijn best moet zijn, werkt die op zijn slechts (de start dan).
Nja ondanks de spannende en toch wel mooie race, baalde ik stiekem toch al vanaf de 1e 10 sec.
Wat vinden jullie? Of mogen we niet over Max spreken hier?
Even kort, jij doet dat ook op een fatsoenlijke manier, maar er zijn overduidelijk mensen die er speciaal voor opduiken, als het goed gaat hoor je niets.
...
nabeschouwing bij sky zo door de pitstraat blijft altijd nice 
Gehehe en wat een zooi bij mercedes met al die monster blikken op de grond
Gehehe en wat een zooi bij mercedes met al die monster blikken op de grond
[ Voor 38% gewijzigd door Paulus07 op 18-09-2016 17:01 ]
Dan moet je Paddock Pass ook eens gaan kijken is minsten zo informatief en leuk.Paulus07 schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:59:
nabeschouwing bij sky zo door de pitstraat blijft altijd nice
Ik heb alleen begrepen dat Will Buxton er nu niet bij is, ik heb ook geen idee wie het nu doet.
Probleem was dus de koppeling deze keer...
"Het is gewoon een drama die starts. Ik kreeg voor de start al een boordradio dat de koppeling niet goed zou gaan werken en dat bleek ook want ik had ontzettend veel 'wheelspin'.
"Het is gewoon een drama die starts. Ik kreeg voor de start al een boordradio dat de koppeling niet goed zou gaan werken en dat bleek ook want ik had ontzettend veel 'wheelspin'.
Ik zou zeggen, die 1e vroege stop was een poging tot undercut op het treintje voor hem (aka kvy en alonso), maar ondanks dat die ronden later naar binnen gingen wist VES er niet voor te komen. Die laatste stop op soft vond ik ook niet zo vreemd, hij wist dat hij hooguit nog 6e kon worden, dus moest 'ie nog een paar plekken inhalen en dat kan rubber kosten. Door op soft te gaan en veruit de snellere auto te hebben was er geen risico dat hij z'n banden aan gort zou rijden. Dat was mijn inschatting iig, verder wel een leuke race al denk ik dat het minder close was dan het leek (denk dat Ros als de race paar rondjes langer had geduurd het gat wat langer had kunnen maintainen). Toch leuk om te kijken, ondanks de wat mindere race van VES (of dat nou z'n eigen schuld was of niet). Strategisch vond ik het zelf persoonlijk niet zo bar slecht, hoewel het niet al te best uitpakte.LopendeVogel schreef op zondag 18 september 2016 @ 16:56:
[...]
Het was zeker een vermakelijke race, maar dat Max wederom een slechte start heeft (waar ik al bang voor was en hier ook aangegeven had) dan baal je wel als Max ''fan''. Ook als het commentaar nog even een schop nageeft met: Max kon niks fout doen, Max deed niks fout.. Dan denk ik van JA DUS?! Dit hoor je elke keer maar vervolgens hoor je niks over die illuminatie acties (bewijzen van..).
Ondanks dat ik aangaf van het zal Mercedes + Ric op podium komen (onderbuik gevoel) is het helaas nog waar ook... Dit terwijl ik van de andere kant dacht van oké max zal een slechte start hebben, wel de juiste band om te beginnen... Geven ze hem al als eerste een PIT?! Hij had juist de band om zijn achterstand goed te maken (gister zag ik zijn band nog als back-up indien de start wederom slecht zou gaan). En die back-up misbruiken ze gewoonweg.
Niet gedacht dat ik het zou zeggen.. Maar kudo's voor Vettel hoor, wat heeft die jongen het prachtig gedaan!
Bash ik op Max? No way... Wel op RBR die Max zijn kwaliteiten tot 2017 laat wachten. Dit valt stiekem op mede dankzij de starts zo niet de pit keuzes. Max had de perfecte band om de eerste x aantal rondes te knallen en de achterstand goed te maken (back-up), in tegenstelling tot Max te laten knallen, gooien ze hem de pit in.
Toen met zijn laatste pit, de laatste (~14 rondes?) gaan ze hem op de SOFT zetten? Ja toen vielen mij de klompen uit en wist ik dat het een P6 zou worden en forget p5 maar.
Maar goed, al met al goed gedaan, dankzij de slechte start vind ik het knap dat hij überhaupt nog meer dan 10 meter gereden heeft. Hulkenberg verwijt de crash mede aan de slechte start van Max. Maar ik vind het zeer verdacht dat de auto van Max het vrijwel altijd goed doet, behalve bij de laatste races, elke keer wanneer de auto op zijn best moet zijn, werkt die op zijn slechts (de start dan).
Nja ondanks de spannende en toch wel mooie race, baalde ik stiekem toch al vanaf de 1e 10 sec.
Wat vinden jullie? Of mogen we niet over Max spreken hier?
Max moest toch gewoon naar Soft in de laatste stint omdat hij daarvoor alleen maar met SS gereden had?
🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070
Hmm goed punt, wat ik me afvroeg, hoewel er onderin beeld telkens SS stond bij VES, had ik het idee dat hij al een run op ultra soft (US?) had gedaan. Vroeg me nou af of ze dat verkeerd hadden doorgegeven (de commentatoren op TV/Sky), of dat het verkeerd onderin beeld stond. Weet verder overigens niet wat de verplichte compounds waren, dus of US en SS ok was geweest?p0st schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:06:
Max moest toch gewoon naar Soft in de laatste stint omdat hij daarvoor alleen maar met SS gereden had?
Ik denk dat de slechte start van Max zijn hele race (weer) om zeep heeft geholpen.Nu moest hij zich namelijk steeds weer naar voren vechten (wat hij op zich goed heeft gedaan), wat het resultaat niet echt ten goede komt.
Bij Sky hadden ze er ook een comment over, dat de coureurs bij de start heel veel zelf moeten doen en dat daardoor iemand bij de start zijn complete race al kan vergooien, of dat wel de wenselijke situatie is...
Bij Sky hadden ze er ook een comment over, dat de coureurs bij de start heel veel zelf moeten doen en dat daardoor iemand bij de start zijn complete race al kan vergooien, of dat wel de wenselijke situatie is...
Naar mijn weten heeft Max helemaal niks op US gedaan? Alleen maar SS en als laatste pit voor de laatste paar rondjes om 1 of andere vage reden maar even de soft.Snowdog schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:07:
[...]
Hmm goed punt, wat ik me afvroeg, hoewel er onderin beeld telkens SS stond bij VES, had ik het idee dat hij al een run op ultra soft (US?) had gedaan. Vroeg me nou af of ze dat verkeerd hadden doorgegeven (de commentatoren op TV/Sky), of dat het verkeerd onderin beeld stond. Weet verder overigens niet wat de verplichte compounds waren, dus of US en SS ok was geweest?
Max had enkel SS, SS en SS geredenp0st schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:06:
Een wissel naar Ultra Softs, zoals Hamilton en Riciardo een of twee ronden later, was een optie geweest. Maar meer dan deze eindpositie was toen al niet meer haalbaar. Dan maar veilig naar de ander compound denk ik.
Hoewel Max vaak wordt geprezen om zijn banden management, vind ik dit de laatste races toch erg tegenvallen. Tuurlijk zal het meespelen dat hij in de achtervolging zit, maar dat was bij Torro Rosso niet anders.
Hoe meer ze zelf moeten doen, hoe beter wat mij betreft.Transportman schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:12:
RBR waren toch allebei ook op S gestart? Op Sky zeiden ze dat die softs voor de laatste stint de enige ongebruikte set was die ze nog voor hem hadden. Heb het niet gechecked.LopendeVogel schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:13:
Naar mijn weten heeft Max helemaal niks op US gedaan? Alleen maar SS en als laatste pit voor de laatste paar rondjes om 1 of andere vage reden maar even de soft.
Ja dat is een feit..Transportman schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:12:
Ik denk dat de slechte start van Max zijn hele race (weer) om zeep heeft geholpen.Nu moest hij zich namelijk steeds weer naar voren vechten (wat hij op zich goed heeft gedaan), wat het resultaat niet echt ten goede komt.
Max werd ook flink beperkt dankzij Kvyat en etc. Max was een stuk sneller maar kon hem niet voorbij, resultaat: gat met p1 wordt groter en groter..
Raar dat Sky het tegenovergestelde zegt als Ziggo..
Ziggo zegt namelijk: coureurs hoeven vrijwel niks te doen voor een goede/snelle start, de auto doet alles zelf op de koppeling na. De koppeling kan Max ook vrijwel niks fout aan doen (deed hij ook niet)..
Wat sky wilt zeggen: Max is slecht, die kan niet eens goed starten want dat vereist kwaliteiten van de coureur
RBR waren beiden op SS gestart, Uiteindelijk ging de top 4 op de S (logische, gewoon door rijden, het gat met p5 was al redelijk groot).Dido schreef op zondag 18 september 2016 @ 17:16:
[...]
RBR waren toch allebei ook op S gestart? Op Sky zeiden ze dat die softs voor de laatste stint de enige ongebruikte set was die ze nog voor hem hadden. Heb het niet gechecked.
Als laatste ging max voor de laatste ~12? rondjes op de S.
Mercedes begon op de US.
sky zeggen wel veel vage dingen als ik het hier zo lees.. Waarom kijkt/luistert iemand er überhaupt naar haha?
[ Voor 9% gewijzigd door LopendeVogel op 18-09-2016 17:19 ]
Red Bull had alleen nog gebruikte US, toch jammer dat er niet meer inzat bij Max.
Steeds zat hij op belangrijke momenten achter langzamere auto's. Inhalen was dus niet echt makkelijk. Al met al, damage control.
Nu hopen dat Maleisie wat beter gaat, alhoewel Red Bull daar vorig jaar volgens mij niet echt een top race had.
Steeds zat hij op belangrijke momenten achter langzamere auto's. Inhalen was dus niet echt makkelijk. Al met al, damage control.
Nu hopen dat Maleisie wat beter gaat, alhoewel Red Bull daar vorig jaar volgens mij niet echt een top race had.
[YouTube: https://youtu.be/D5c-stuAhGg]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vFFQKcCkSAI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3dwhtnfbSd0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t2ZjsVb7tMs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mV76v0H_StI]<-- KVY alweer weggehaald..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-t1FJi2DTEI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_yXCLBF6Aqo]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=vFFQKcCkSAI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=3dwhtnfbSd0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=t2ZjsVb7tMs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mV76v0H_StI]<-- KVY alweer weggehaald..
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-t1FJi2DTEI]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=_yXCLBF6Aqo]
[ Voor 33% gewijzigd door nachtnet op 18-09-2016 17:38 ]
Anoniem: 14124
Ik kan me voorstellen dat er nog wel even wat gesprekken gaan plaatsvinden.
- De zoveelste keer dat er vanwege technische mankementen of foutieve configuratie een start wordt compleet wordt verknald en hij kan er niets aan doen.
- Wederom slechte strategie en positionering bij kwalificatie, en de irritatie was hoorbaar toen hij zijn engineer vertelde dat het hem geen donder uitmaakte of hij 10 sec eerder de baan op moest.
Ik heb het idee dat zijn band met Xevi beter was dan met zijn huidige engineer
- De zoveelste keer dat er vanwege technische mankementen of foutieve configuratie een start wordt compleet wordt verknald en hij kan er niets aan doen.
- Wederom slechte strategie en positionering bij kwalificatie, en de irritatie was hoorbaar toen hij zijn engineer vertelde dat het hem geen donder uitmaakte of hij 10 sec eerder de baan op moest.
Ik heb het idee dat zijn band met Xevi beter was dan met zijn huidige engineer
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=JHZjZLrKl5w]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qTtyq-wJIHc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6QCpy3QSi9g]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-L_12um7Nm0]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qTtyq-wJIHc]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=6QCpy3QSi9g]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=-L_12um7Nm0]
[ Voor 39% gewijzigd door Biggg op 18-09-2016 17:42 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1
Dit topic sluit de woensdag na de race. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 3 besproken worden.
GP2 is hier offtopic, daar is Algemeen race topic Deel 2 voor.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1