Vanaf Suzuka was hij er al mee bezig en in Abu Dhabi wist hij dat het eventueel zijn laatste race ging worden.
[ Voor 32% gewijzigd door Hupske op 02-12-2016 14:35 ]
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Dat zou toch bijna wel? Die gast zit randje niveau HAM, waarom zou je 1 van de 2 toppers van F1 laten stoppen?B-Real schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:33:
Verrassend.......
Keuze van Rosberg zelf? Of zal Mercedes het gedoe tussen Hamilton en Rosberg gedurende het seizoen zat zijn en hebben ze gekozen voor Hamilton?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Nee, beter niet.fredgroes schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:33:
Max loskrijgen bij RB voor vele miljoenen???
Ik denk dat keuze van ROS. Je zag ook bij na de laatste race echt een enorme last van zijn schouders glijden.B-Real schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:33:
Verrassend.......
Keuze van Rosberg zelf? Of zal Mercedes het gedoe tussen Hamilton en Rosberg gedurende het seizoen zat zijn en hebben ze gekozen voor Hamilton?
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Roamor schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:34:
Mic drop....
Zo kan Hamilton dus ook geen revanche nemen.
[ Voor 16% gewijzigd door MuddyMagical op 02-12-2016 14:36 ]
[ Voor 89% gewijzigd door naitsoezn op 02-12-2016 14:52 ]
Hij geeft zelf in de persconferentie aan dat hij gewoon even de focus op zijn gezin wil leggen en een goede vader wil zijn, dus het is zeker een keuze van hemzelf. Tsjah, voor het geld hoeft 'ie t niet meer te doen, dus kan het wel begrijpen. Veel te bereiken is er ook niet meer, dus wat dat betreft heeft hij het mooi voor elkaarSinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:34:
[...]
Dat zou toch bijna wel? Die gast zit randje niveau HAM, waarom zou je 1 van de 2 toppers van F1 laten stoppen?
Hulkenberg naar Mercedes en Wehrlein naar FI? Gutierez naar Manor, iedereen blij.
[ Voor 10% gewijzigd door MikeyMan op 02-12-2016 14:37 ]
Ben nu wel heel benieuwd wie ze er naast zetten.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Als het gerucht waar is dat Hamilton na Barcelona gezegd heeft te stoppen met rijden voor Mercedes lijkt me dat wel een heel rare keuze.B-Real schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:33:
Verrassend.......
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Wat een misselijke reactie zeg!
[ Voor 21% gewijzigd door naitsoezn op 02-12-2016 14:53 . Reden: Quote aangepast, maar beter maak je gewoon een TR aan. ]
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
De vrije tijd is hem gegunt, feestjes pakken zonder commentaar dat het af zou leiden voor de race
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Als RB volgend jaar Mercedes bijhaalt zou hij hooguit 4e zijn geworden, als Ferrari zijn zaakjes ook voor elkaar krijgt nog lager.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Al denk ik eigenlijk dat Wehrlein gewoon gaat instappen.
Ja of Mercedes is volgens jaar gewoon weer #1 en in 99 van de 100 gevallen wordt hij dan 2e.alexbl69 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:38:
Denk dat hij zijn knopen heeft geteld... afgelopen jaar was het enige jaar dat hij het kon worden. Veruit de sterkste wagen van het veld, en Lewis die een pechjaar heeft.
Als RB volgend jaar Mercedes bijhaalt zou hij hooguit 4e zijn geworden, als Ferrari zijn zaakjes ook voor elkaar krijgt nog lager.
Veel plezier Nico. En bedankt dat je nu het off-season nog iets leuker maakt. Kom maar op met die speculaties over de opvolger
Nee, merp!
https://www.mercedesamgf1...g-ends-his-racing-career/
My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik weet het niet. De eerste plekken in dit seizoen waren redelijk zeker natuurlijk. Als er volgend seizoen meer teams voor de overwinning kunnen gaan is het natuurlijk niet ideaal als beide coureurs bij een team zo aan elkaar gewaagd zijn als Hamilton en Rosberg dit seizoen. Gevalletje waar twee honden vechten....SinergyX schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:34:
[...]
Dat zou toch bijna wel? Die gast zit randje niveau HAM, waarom zou je 1 van de 2 toppers van F1 laten stoppen?
Over de opvolging, ik kan me echt niet voorstellen dat Wehrlein in die auto komt, hij steekt niet met kop en schouders uit boven Haryanto en Ocon.
Grote speculeren gaat beginnen! Wanneer is de deadline voor het aankondigen van nieuwe rijders? Of is er bij F1 geen transferperiode?
Nope...NRG-81 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:43:
Ik zag hem ook niet aankomen. Wel respect, al was 2016 wellicht het enige jaar zijn geweest dat ie wereldkampioen kon worden.
Grote speculeren gaat beginnen! Wanneer is de deadline voor het aankondigen van nieuwe rijders? Of is er bij F1 geen transferperiode?
Testing, one, two ...
If you choose not to decide, you still have made a choice.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Nope. Als je wilt kun je tijdens een seizoen zelfs rijders wisselen tussen teamsNRG-81 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:43:
Ik zag hem ook niet aankomen. Wel respect, al was 2016 wellicht het enige jaar zijn geweest dat ie wereldkampioen kon worden.
Aangezien Manor het Toro Rosso is van Mercedes kan dat gewoon. WEH naar Mercedes.AzzKickah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:44:
[...]
Nope. Als je wilt kun je tijdens een seizoen zelfs rijders wisselen tussen teams![]()
Echt... Cool?AzzKickah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:44:
[...]
Nope. Als je wilt kun je tijdens een seizoen zelfs rijders wisselen tussen teams![]()
Wait...
Dat maakt niks uit... Ze mogen wisselen wat ze willen.Bestla schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:45:
[...]
Aangezien Manor het Toro Rosso is van Mercedes kan dat gewoon. WEH naar Mercedes.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jaaaa, Harry naar MercToewan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:43:
Wat een nieuws dat Rosberg stopt, ik had gehoopt dat hij nu wat minder druk zou ervaren omdat hij wereldkampioen is geworden. Echt jammer.
Over de opvolging, ik kan me echt niet voorstellen dat Wehrlein in die auto komt, hij steekt niet met kop en schouders uit boven Haryanto en Ocon.
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Yamaha MT-09
Ik zit nu eigenlijk gewoon op het bericht te wachten dat HAM besluit zijn F1 carriere te stoppen en door te gaan als rapper
-
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik heb Max toch nog echt liever bij Red Bull... volgens mij ook een team wat goed bij hem past. In ieder geval voor nog 1 á 2 jaartjes!hupske schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:47:
Dan toch maar een flink bedrag aan Red Bull betalen om Max los te weken?
Die kon inderdaad nog wel eens zijn manager en advocaten aan het werk hebben gezet nu.dr.lowtune schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:45:
Als ik Vettel was zou ik in m'n beste Duits der Wolff anrufen
En dan zul je zien. Ferrari top met Red Bull en Mercedes matig.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Hopelijk zegt HAM nu ook gewoon op. En start MERC in 2017 met een vers team.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Zul je zien dat als Alonso voor Mercedes rijd ze niet meer mee kunnen doen voor het wereldkampioenschapVigilate schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:48:
Hoor veel verhalen over Alonso.. Ben benieuwd o_o'
Button toch niet met pensioen? Die zal toch wel te oud zijn voor Mercedes.
Alonso? Nee die gaat nu niet weer overstappen en zeker niet meer met Hamilton.
De jonge garde dan? Wehrlein? Mwah dat is wel een flinke gok voor Mercedes, een debutant zou een nog grotere gok zijn.
Hulkenberg wegkapen bij Renault?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maldonado en Kvyat lijkt me wel wat.Jasphur schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:50:
[...]
Hopelijk zegt HAM nu ook gewoon op. En start MERC in 2017 met een vers team.
Gasly naar Toro Rosso, cirkel rondBarfman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:51:
Ik denk Daniel Ricciardo naar Mercedes omdat hij niet de confrontatie met Max niet aan durft, en Carlos Sainz dan naar Red Bull
Het is bedoening, niet bedoeling
En dat McLaren dat wel kan. Dat hoort bij Alonso en zijn teamkeuzes.MRDude22 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:50:
[...]
Zul je zien dat als Alonso voor Mercedes rijd ze niet meer mee kunnen doen voor het wereldkampioenschap
Zou iets minder logisch zijn dan Wehrlein, maar niet veel minder.
Daarentegen vond ik dat van Schumi ook...
Max hoop ik toch echt van niet, alleen al omdat die samen met Ham na 2 dagen niet meer in 1 ruimte kan zitten. Misschien kan Merc nog een geheel nieuwe verrassing opzoeken?
Ja die ging zo fijn samen met HamiltonVerwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:34:
Ik hoop AlonsoDie gun ik nog het meest een betere auto...
Basement Bios ---- Exo-S
Hoop wel dat RIC en VES gewoon bij RB blijven, die twee lijken het goed met elkaar te kunnen vinden.
Ik zal in alle rust mee gaan lezen met alle geruchten.
[ Voor 12% gewijzigd door Hupske op 02-12-2016 14:55 ]
Ferrari is een tegenvaller, er is aan dit hele seizoen geen positief punt te vinden. Zelfs geen stijgende lijn ten opzichte van vorig jaar.
Mercedes heeft daarmee ook meteen weer een Duitser terug in de gelederen.
I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)
Ja zo kan 't rap gaanRivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:55:
In één seizoen gewoon Button, Massa én Rosberg kwijt.
Vind het zelf alleen van Button enigszins jammer, die had van mij nog wel 1 jaar doorgekund. Zul je zien dat die Honda volgend jaar als een raket gaat.
Wehrlein is nog "vrij" bij Manor natuurlijk en Ocon ligt net vast bij Force India, maar dat is met een paar centen en/of korting op de motoren wel op te lossen natuurlijk.
Owja, en het is een Duitser. Mercedes wil een Duitser als rijder. Hulkenburg heeft net getekend bij Renault, toch?
Maar gelukkig ook GutierrezRivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:55:
Om heel eerlijk te zijn... Ik zal ze niet echt gaan missen..Rivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:55:
-
Vergeet Haryanto niet!Rivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:55:
Zelf lijkt mij een duitser wel logisch. Dus Vettel of Wehrlein (Hulkenberg lijkt mij goed bij Renault) is zeker een optie.
Hoewel Mercedes het niet leuk vind als je orders negeert. En daar heeft Werhlein wel een handje van...
Inderdaad, die foto's waren altijd wel mooi.
Misschien wil hij alsnog wel taxi-chauffeur spelen, gewoon weekendje weg met zijn gezin
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Gezien Nico de charter altijd regelde
Ik gok op Hulkenberg als opvolger
't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht
Family man
Net het WK gewonnen
Wetende dat het volgend jaar allemaal heel anders kan zijn
Wetende dat je niet de snelste bent van het veld
Op je hoogtepunt stoppen
Nooit meer hoeven werken
Hij was altijd al rapper toch (behalve dit jaarEdd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:48:
[...]
Ik zit nu eigenlijk gewoon op het bericht te wachten dat HAM besluit zijn F1 carriere te stoppen en door te gaan als rapper
• Wehrlein
• Vettel
• Alonso
• Verstappen
• Iemand anders
Ook een poll maken? Klik hier
Ik zou het doen!
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
[ Voor 4% gewijzigd door Dupje op 02-12-2016 15:03 ]
Ik denk dat of Wehrlein wordt gepromoveerd, of Vettel naar Mercedes en Ricciardo naar Ferrari.Spotmatic schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:03:
Ik denk eigenlijk dat Ricciardo naar Mercedes verkast.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
En Vettel terug naar Red BullSpotmatic schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:03:
Ik denk eigenlijk dat Ricciardo naar Mercedes verkast.
"Iemand anders"Dupje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:03:
Ik mis Nick Heidfeld.
[ Voor 26% gewijzigd door fsfikke op 02-12-2016 15:04 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Ofwel iets met Hulkenberg/Wehrlein, ofwel iets met Vettel/Sainz/Gasly.
Hebben Salo/Badoer al iets te doen volgend jaar?
[ Voor 14% gewijzigd door MikeyMan op 02-12-2016 15:04 ]
Mika Häkkinen?Dupje schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:03:
Ik mis Nick Heidfeld.
Testing, one, two ...
Verwijderd
[ Voor 72% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2016 17:27 ]
Whole lot of stars ***
Dat is niet zo netjes.
[ Voor 22% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2016 17:28 ]
De toppers zijn al vergeven. De subtoppers hebben net nieuw contract. Ferrari laat een Vettel echt niet zomaar gaan en Mercedes gaat echt niet de hoofdprijs betalen. Idem voor Ricardio of Verstappen.
Alonso - Hamilton is een risico.
Dus was blijft er over? Wehrlein.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dit topic is gesloten.
![]()
Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016
IRC: http://irc.tweakers.net/f1