Eerst Tweakers, dan shoppen. Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[F1] Seizoen 2016 - Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste
Acties:
  • 280.556 views

• perpixel
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-11 21:04
Ik voorspel vettel naar mercedes (totaal gedesillusioneerd bij ferrari). Waarna Ferrari Sainz overneemt en gasly zijn kansje bij TR krijgt.

Er gingen misschien wel geruchten rond in de paddock. Dat is waarom Kvyat mocht blijven (die was nooit meer teruggekomen als hij weg was gestuurd bij TR) en er pas nog een persbericht is geweest dat gasly zijn kans in F1 wel gaat krijgen.

Cirkeltje rond. Jomanda over naar jou!

• Zahariac
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-12-2024
Als dit ook maar een promille kans had gehad dan was dit een grappige opmerking geweest. Nu niet :X

[ Voor 16% gewijzigd door DaniëlWW2 op 02-12-2016 17:29 ]

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-11 18:47

AzzKickah

06-CENSORED

Ik zou het Hulk toch ook wel erg gunnen. Even wat regelen met contracten en zo dan..

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Een paar random gedachten hierbij.
  • Respect voor zijn besluit.
  • Wat knap dat hij dit geheim heeft gehouden. Complete bombshell voor iedereen. In dit wereldje, ongehoord.
  • Een wereldkampioen die stopt kan ik me ook niet herrineren. Enige dat er op lijkt is Damon Hill die geen stoeltje had, maar dat was geen eigen keuze. Die stapte toen last minute bij Jordan in.
  • Alonso zou geweldig zijn, maar onwaarschijnlijk
  • Zelfde voor Vettel
  • Perez lijkt me realischter. Die wilde eigenlijk weg, heeft bewezen snel te zijn, kan je afkopen in ruil voor motoren.

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

AzzKickah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:06:
Ik zou het Hulk toch ook wel erg gunnen. Even wat regelen met contracten en zo dan..
Gewoon onderhands dealtje dat die Fransen wat hulp krijgen van de AMG mannen :+ In ruil voor de Hulk.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:46
BlauweFles schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:07:
  • Wat knap dat hij dit geheim heeft gehouden. Complete bombshell voor iedereen. In dit wereldje, ongehoord.
  • Een wereldkampioen die stopt kan ik me ook niet herrineren. Enige dat er op lijkt is Damon Hill die geen stoeltje had, maar dat was geen eigen keuze. Die stapte toen last minute bij Jordan in.
  • Zelfde voor Vettel
  • Perez lijkt me realischter. Die wilde eigenlijk weg, heeft bewezen snel te zijn, kan je afkopen in ruil voor motoren.
Prost in 1993.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Phusebox
  • Laatst online: 07:55
Arrows bedoel je.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Gat die pol niet verloren in de aanloop naar een mogelijk vierde deel van het 2016 topic als dit zo doorgaat met de reacties? :+

Afijn;

Toto’s reaction…

December 2, 2016 by Joe Saward

Toto Wolff has been commenting on Nico Rosberg’s shock decision to quit F1.

“This is a brave decision by Nico and testament to the strength of his character,” he said. “He has chosen to leave at the pinnacle of his career, as World Champion, having achieved his childhood dream. The clarity of his judgement meant I accepted his decision straight away when he told me. It’s impossible to capture the essence of a person in a few short words. But Nico has a special combination of natural talent and fighting spirit that have brought him to where he is today.

“Throughout his career, people have thought he was on a golden path to success just because his father was a World Champion; in fact, I think in some ways that made the challenge greater – and meant he had to fight even harder with the weight of expectation on his shoulders. With Mercedes, Nico has been a relentless competitor, bouncing back from tough times in an inspirational way, and he earned the respect of the sport with his tenacity, his fighting spirit and his grace under pressure.

“Since 2010, he has poured competitive energy into our team and we have grown stronger because of it. We simply say ‘thank you’ for the incredible contribution he has made to our success, alongside two of the all-time great drivers, Michael and Lewis. For the team, this is an unexpected situation but also an exciting one. We are going into a new era of technical regulations and there is a free Mercedes cockpit for the seasons ahead. We will take the necessary time to evaluate our options and then find the right path for our future.

Testing, one, two ...

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
Rudios schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:04:
Jammer, want nu is het vuur weg binnen Mercedes, die 2 waren natuurlijk water en vuur wat altijd interessante en spannende taferelen opleverde.
Als je een Alonso of Vettel naast Hamilton laat rijden kan dat ook wel eens interessante taferelen opleveren denk ik. :9

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 13:52
Ik heb geen respect voor zijn besluit. Het klinkt allemaal leuk "stoppen op je hoogtepunt". Maar ik vind het niet getuigen van winnaarsmentaliteit om op je hoogtepunt te beslissen om de kans op meer titels niet na te streven.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09-11 01:09
Was ook niet echt last minute toch? Hij kon naar Ferrari of McLaren dacht ik maar koos voor het geld.

• Phusebox
Bottas is ook nog een serieuze optie denk ik.

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11:48

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

• Zelfde voor Vettel
Was nog iets te jong toen; waarom had hill als WK geen stoeltje dan?

• Jasphur
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:44
Arrne schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:09:
[...]

Als je een Alonso of Vettel naast Hamilton laat rijden kan dat ook wel eens interessante taferelen opleveren denk ik. :9
En dat bij HAM twee blauwe vlaggetjes op de vleugels schroeven :P

Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie

• Zahariac
[...]

Volgens mij wilt Alonso nog wel gratis instappen ook. Puur om te laten zien dat hij nog net zo snel is.

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:50
Ach... Rosberg heeft afgelopen zondag toch een mijlpaal bereikt die hij nooit meer zal evenaren... in de 21e ronde ;)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

• Feihcretsam
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22-05 07:27
Ergens wel te begrijpen dat hij nu stopt, hij heeft ook gezien hoe Massa en Button dit jaar afscheid namen als slechts een schim van de coureurs die ze ooit waren (grotendeels door hun huidige team/auto natuurlijk).

Als je een teamgenoot hebt die in principe een betere racer is, er regelveranderingen aankomen waardoor mercedes misschien niet meer top is en je hebt ook nog eens een kleine thuis zitten... perfect moment om te stoppen.

• Phusebox
MikeyMan schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:09:
[...]

Zijn contract liep af en Frank Williams had toen al nieuwe coureurs gecontracteerd. En volgens mij wilde hij teveel geld.

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:41

Rudios

Lost in space?

[...]

Dat lijkt me inderdaad bijna gegarandeerd :P Echter, dat is juist ook de reden waarom het bijna onwaarschijnlijk is dat Mercedes een van deze rijders aantrekt. Jammer, had graag Alonso in een Mercedes gezien.

Whole lot of stars ***

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:44
Het was toch dat Mercedes graag wilde dat Rosberg kampioen kon worden omdat ze Hamilton team orders gaven om door te rijden. Zouden ze het bij Mercedes al geweten hebben dan?

System | Racing is in my Blood

• Toewan
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 06-11 18:17
[...]

Ik meen dat het te maken had dat Hill meer geld wilde want wereldkampioen. En meer geld wilde Sir Frank niet geven.

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 08:54
Dus volgend seizoen zonder titelverdediger. Zal ook niet heel vaak voor zijn gekomen, of wel?

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:40

vhal

ಠ_ಠ

En Hill was al een vrije oude sok...

Strava

• bvbal79
aicaramba schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:09:
Ik heb geen respect voor zijn besluit. Het klinkt allemaal leuk "stoppen op je hoogtepunt". Maar ik vind het niet getuigen van winnaarsmentaliteit om op je hoogtepunt te beslissen om de kans op meer titels niet na te streven.
Winnaarsmentaliteit? Hij weet gewoon zelf dat hij niet goed genoeg is om weer wereldkampioen te worden. Eerst loopt iedereen hier te zeuren dat Rosberg geen racer is etc.....
Maar nu is hij opeens ook slecht als hij stopt met dat waar iedereen over zeikt....het is ook nooit goed.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:06

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Williams betaald traditioneel gezien nooit top dollar. Kostte ze destijds ook al Mansell. Arrows had wel een paydriver gevonden die gelijk geld over wou maken naar Hill.
IMHO nog steeds de domste oplossing. Had Verstappen gehouden voor een fractie van dag bedrag, Diniz wel aanhouden en de rest van zijn centen in de auto stoppen. Zag de toekomst er op dat moment een stuk zonniger uit.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• dr.lowtune
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Barfman schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:11:
Het was toch dat Mercedes graag wilde dat Rosberg kampioen kon worden omdat ze Hamilton team orders gaven om door te rijden. Zouden ze het bij Mercedes al geweten hebben dan?
....natuurlijk, briefje met 'n maand opzegtermijn :+

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Het zal toch wel een Duitser worden? Vettel of de Hulk dus. Ik denk niet dat Wehrlein goed genoeg is trouwens. (Dat laatste is zo'n typische uitspraak die over 5 jaar wel eens keihard kan terugkomen, we zullen zien ;-) ).

Dat betekent, stam + t .

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

• Rivanov

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
rik86 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:12:
Dus volgend seizoen zonder titelverdediger. Zal ook niet heel vaak voor zijn gekomen, of wel?
Niet vaak nee, vroeger (voordat coureurs vaste startnummers konden kiezen) was het zelfs zo dat het team dat startnummers 1/2 toebedeeld kreeg er dan voor mocht kiezen om met 0/2 te rijden omdat startnummer 1 eigenlijk alleen voor de wereldkampioen is.

Is dat in F1 wel eens gebeurd? Er is volgens mij heel lang geleden wel eens een coureur postuum wereldkampioen geworden toch? Is er toen het seizoen daarna met auto nummer 0 gereden?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

• Vigilate
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11-2021

• Phusebox
Damon Hill reed twee jaar met nummer 0 (1993 en 1994).

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 02-12-2016 15:18 ]

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:55
Wellicht dat dit ook de reden was waarom Hammie "ziek" was zodat ze werhlein wat extra uurtjes kunnen geven in de auto voor volgend jaar.

Twitch

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Eens, of hij heeft geen vertrouwen meer in z'n materiaal en of eigen kunnen/talent (teveel druk van buitenaf).

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Rudios

Rudios

Lost in space?

....en Wehrlein is Duitser, geloof maar dat Mercedes een duitser in die frikandel wil hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door Rudios op 02-12-2016 15:19 ]

Whole lot of stars ***

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Dat de kans klein was dat Rosberg nog meer titels zou winnen wist iedereen al :w

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Geen titels halen is iets anders dan niet meer rijden.

• bvbal79
Freekers schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:18:
[...]

Eens, of hij heeft geen vertrouwen meer in z'n materiaal en of eigen kunnen/talent (teveel druk van buitenaf).
En daar heb ik dan wel respect voor..

• BlauweFles
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Die is gewoon fallback.

Het zou ze wel minder kopzorgen geven, want ham rijdt hem helemaal zoek.

Ric naar Merc. Sainz naar RBR.

Maar ik vraag de sint of Alonso het stoeltje krijgt.

Grosjean nog een optie?

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 04-11 15:39
Phusebox schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:17:
[...]

Damon Hill reed twee jaar met nummer 0 (1993 en 1994).
Kijk dat wist ik dus niet, Mansell en Prost waren de wereldkampioenen in 92/93; zijn die ook zelf gestopt of gedwongen te stoppen?

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Verwijderd

Blijft toch wel vreemd dat er dus gewoon mensen zijn die geen respect hebben voor zijn besluit. Het is zijn besluit en per saldo heb je het maar te respecteren. Het hebben van geen respect, getuigd van het niet hebben van respect in het algemeen. Gewoon het lul dus..!

• Zahariac
Als ik het artikel lees wist Hammie het een half uurtje voordat het wereldwijd nieuws werd.

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-11 22:42
mathy_ schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 14:27:
Wow, die had ik niet zien aankomen.
Vind het wel beetje een pussy actie.
Eens.

Leuk dat je nu je doel hebt bereikt door WC te worden, maar laat dan zien dat je een echte bent, en dat het niet een eenmalig gelukje was. Dit is wat mij betreft de easy way out. :O

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• Phusebox
XyritZz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:20:
[...]

Kijk dat wist ik dus niet, Mansell en Prost waren de wereldkampioenen in 92/93; zijn die ook zelf gestopt of gedwongen te stoppen?
Prost is zelf gestopt, Mansell ook en ging naar de CART series in Amerika. Hij kwam later nog een keer terug voor een paar races na de dood van Senna.

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-11 23:16
Correct, daarvoor volgens mij Jackie Stewart die in 73 kampioen werd en ook z'n laatste F1 race reed.

• Rav
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Rav

Malfunctions schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:22:
[...]

Eens.

Leuk dat je nu je doel hebt bereikt door WC te worden, maar laat dan zien dat je een echte bent, en dat het niet een eenmalig gelukje was. Dit is wat mij betreft de easy way out. :O
Sommige coureurs zien het gewoon als een baan. Als je het leuk hebt gehad en je wilt liever iets anders doen, waarom zou je dat dan niet doen. Omdat je zogenaamd iets te bewijzen hebt?

...

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

[...]

Eens.

Wat een total bull-shit zeg. Kiezen voor je kind en familie is de easy way out? Ga toch fietsen.

• bvbal79
Phusebox schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:22:
[...]

Prost is zelf gestopt, Mansell ook en ging naar de CART series in Amerika. Hij kwam later nog een keer terug voor een paar races na de dood van Senna.
Prost wist dat Senna kwam....

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

_O- _O- _O-

Zo vader, zo zoon.

Sorry, geen andere reactie mogelijk op dit moment. :D

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

• bvbal79
[...]

Eens.

Als jij de jackpot wint, ga je dan ook die hele geldsom weer inzetten in de lotto terwijl je weet dat die kans nihil is om hem weer te winnen?

• Rivanov
Net nog een interessante gelezen op Twitter.
Bottas, die door Toto Wolff gemanaged wordt naar Mercedes. Wehrlein naar Williams met wat extra korting op de motoren.

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 13:07

Gé Brander

MS SQL Server

bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:25:
[...]

Als jij de jackpot wint, ga je dan ook die hele geldsom weer inzetten in de lotto terwijl je weet dat die kans nihil is om hem weer te winnen?
Ik denk dat het een gebrek aan inlevingsvermogen is. Sommige mensen snappen niet wat een impact die baan op je privéleven heeft.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• bvbal79
max schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:24:
_O- _O- _O-

Zo vader, zo zoon.

Sorry, geen andere reactie mogelijk op dit moment. :D
Als je reactie nou eens ergens op sloeg....Keke reed nog een paar jaar door hoor toen hij kampioen was.

Dus leg mij de vergelijking eens uit....

• sambalbaj
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Rudios schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:18:
....en Wehrlein is Duitser, geloof maar dat Mercedes een duitser in die frikandel wil hebben.
Lijkt mij ook wel een zekerheidje dat het een Duitser moet worden. Maar wie? Vettel lijkt te onwaarschijnlijk, Wehrlein heeft denk ik het niveau niet en Hulk ligt ook vast. Toch gok ik op Hulk.

Overigens alle respect voor het besluit van Rosberg. Wereldkampioen en pa geëvenaard, beter gaat het dan niet worden. Snap meteen waarom hij de laatste race zo enorm zenuwachtig werd met VES en VET, bang dat hij toch nog minstens een jaar door zou moeten.

• Zahariac
Ik snap Nico overigens wel hoor. Rentenieren op je 31e. Ben zelf pensioenadviseur en kan je vertellen dat niet veel mensen dat lukt!

• Rivanov
Zahariac schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:27:
Ik snap Nico overigens wel hoor. Rentenieren op je 31e. Ben zelf pensioenadviseur en kan je vertellen dat niet veel mensen dat lukt!
Daar hoef ik geen pensioenadviseur voor te zijn om dat te weten. :+

• bvbal79
Zahariac schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:27:
Misschien kun je de andere hier op het forum een pensioenadvies gegeven die niet snappen waarom hij stopt :)

• Zahariac
Rivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:28:
[...]

Daar hoef ik geen pensioenadviseur voor te zijn om dat te weten. :+
Nou in theorie is het voor iedereen mogelijk. Je moet alleen op een houtje willen bijten.

• Rudios

Rudios

Lost in space?

sambalbaj schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:27:
[...]

Lijkt mij ook wel een zekerheidje dat het een Duitser moet worden. Maar wie? Vettel lijkt te onwaarschijnlijk, Wehrlein heeft denk ik het niveau niet en Hulk ligt ook vast. Toch gok ik op Hulk.

Overigens alle respect voor het besluit van Rosberg. Wereldkampioen en pa geëvenaard, beter gaat het dan niet worden. Snap meteen waarom hij de laatste race zo enorm zenuwachtig werd met VES en VET, bang dat hij toch nog minstens een jaar door zou moeten.
Hulkenberg heeft net getekend bij Renault, lijkt me stug dat contractueel alles weer om zeep wordt geholpen. Daarbij wilt Mercedes normaal gesproken alleen TOP coureurs, ik reken Hulkenberg niet bij de toppers... dus ben echt benieuwd.

[ Voor 7% gewijzigd door Rudios op 02-12-2016 15:31 ]

Whole lot of stars ***

• Zahariac
bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:28:
[...]

Misschien kun je de andere hier op het forum een pensioenadvies gegeven die niet snappen waarom hij stopt :)
Zijn altijd welkom voor advies :+

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11:38

Quad

Doof

Daniil Kvjat die een dikke vinger naar Red Bull opsteekt en de 2e rijder wordt bij Mercedes, zou ook leuk wezen. :Y)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

• iTeV
  • Registratie: Juli 2014
  • Niet online
Holy shit. Dat nieuws van Rosberg komt ook opeens uit het niets.
naja aan de andere kant, geen awkwarde situatie meer tussen Hamilton en Rosberg :+

Are you a one or a zero

• Wom
  • Registratie: Januari 2002

Wom

Denk dat alle Duitse coureurs hun manager wel al eens gebeld hebben. Kan me niet voorstellen dat er geen Duitser in de Mercedes terecht komt.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Zahariac
Quad schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:31:
Daniil Kvjat die een dikke vinger naar Red Bull opsteekt en de 2e rijder wordt bij Mercedes, zou ook leuk wezen. :Y)
Lijkt me heel sterk dat het conservatieve Mercedes nog vertrouwen zou hebben in Kvyat.

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-11 22:37

Bullet NL

Eigen Wijs

Quad schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:31:
Geloof mij maar, bij Mercedes zien ze het ook wel dat Kvjat het niet heeft

Cogitationis poenam nemo patitur

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:27:
[...]

Als je reactie nou eens ergens op sloeg....Keke reed nog een paar jaar door hoor toen hij kampioen was.

Dus leg mij de vergelijking eens uit....
Misschien had ik het beter moeten omschrijven:

Nico is slimmer dan zijn vader en stopt voordat hij niets meer klaar maakt.

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Wauw! Hoe onverwachts, maar achteraf zo eenvoudig te beredeneren. Met dezelfde capaciteiten die ROS WK hebben gemaakt neemt hij nu standvastig afscheid van zijn carrière. Ik gebruik het woord niet graag of vaak, maar respect! Dit is Rosberg! _O_

• aicaramba
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:21:
[...]

Blijft toch wel vreemd dat er dus gewoon mensen zijn die geen respect hebben voor zijn besluit. Het is zijn besluit en per saldo heb je het maar te respecteren. Het hebben van geen respect, getuigd van het niet hebben van respect in het algemeen. Gewoon het lul dus..!

[video]
Het beoordelen van iemands persoonlijkheid op basis van 1 forumpost... Ach, laat ook maar.

On-topic.. Misschien is geen respect het verkeerde woord. Het is inderdaad zijn beslissing en die mag hij nemen. Ik vind het niet getuigen van winnaarsmentaliteit of een enorme drive voor succes en over het algemeen kan ik sporters met een enorme winnaarsmentaliteit heel erg waarderen.

[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 02-12-2016 15:34 ]

• Formula one
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 09-11 18:08
Nico rosberg had toch al een contract getekend kan die dat zo maar opzeggen ?

• Bestla
  • Laatst online: 09-11 14:04

Bestla

Kvinne

Rudios schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:30:
[...]

Hulkenberg heeft net getekend bij Renault, lijkt me stug dat contractueel alles weer om zeep wordt geholpen. Daarbij wilt Mercedes normaal gesproken alleen TOP coureurs, ik reken Hulkenberg niet bij de toppers... dus ben echt benieuwd.
Alsof contracten nooit afgekocht worden. Money talks!

• Toewan
Rudios schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:30:
[...]

Hulkenberg heeft net getekend bij Renault, lijkt me stug dat contractueel alles weer om zeep wordt geholpen.
Als er maar genoeg geld wordt betaald kan alles. Maar ik denk dat eerder Bottas of Perez naar Mercedes gaat en Wehrlein naar Williams / Force India.

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-11 23:26

ricardo246

Life's what you make it!

Laten we niet vergeten dat dit een zwaar jaar voor Rosberg is geweest. De meerderheid hoopte op een winst voor HAM (polls). Binnen Mercedes was de spanning om te snijden, en dat maakt het niet leuk om te racen....
Ik denk dat ROS er gewoon geen positieve energie meer van kreeg. Wat had hij dan moeten doen? Ander team? Alle top teams hebben dezelfde haantjes. Ik geloof dat hij klaar was met het wereldje. Hij kan nu een baan uitzoeken waar die wel lol aan beleefd en tijd thuis door brengen...
En financieel gezien is ROS er al wel hoor ;-)

I have no special talent. I am only passionately curious.

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:25:
[...]

Hoezo/waarom is die kans nihil? Een tweede wereldtitel is niet onmogelijk, hij zit bij een goed team. Ik vind zijn beslissing nogal egoïstisch. Overigens zet hij niks in/heeft ie niets te verliezen; die titel is hij nu gegarandeerd kwijt. Als hij blijft rijden heeft ie in ieder geval nog een kans op een 2e titel.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Stel je voor dat Max nu nog bij Torro Rosso had gereden....

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Bestla schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:32:
[...]

Alsof contacten nooit afgekocht worden. Money talks!
Is zeker zo, maar vraag me af in hoeverre je nog als coureur serieus wordt genomen als je gelijk weer ergens anders tekend.

Whole lot of stars ***

• ricardo246
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-11 23:26

ricardo246

Life's what you make it!

Bullet NL schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:33:
En jij denkt dat RB hem zomaar had laten gaan?

I have no special talent. I am only passionately curious.

• bvbal79
aicaramba schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:32:
[...]

Het beoordelen van iemands persoonlijkheid op basis van 1 forumpost... Ach, laat ook maar.
Maar wel iemand beoordelen die je niet eens persoonlijk kent en zeggen dat hij geen respect verdient?

Ach laat ook maar.....

• Rivanov

• Vigilate
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 13-11-2021
Dan had ie GP van Spanje nooit gewonnen. :9

• Bestla
  • Laatst online: 09-11 14:04

Bestla

Kvinne

ricardo246 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:34:
[...]

Voor een flinke zak geld lukt alles

• aicaramba
bvbal79 schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:34:
[...]

Maar wel iemand beoordelen die je niet eens persoonlijk kent en zeggen dat hij geen respect verdient?

Ach laat ook maar.....
Zie edit van vorige post.

• nielsn
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07:26
[...]

Ik denk dat Max wel een clausule in zijn contract heeft staan.

• Toewan
Dan hadden we niet zo'n leuk seizoen gehad als het afgelopen seizoen. ;)

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

[...]

RB Max kwijt in ruil voor Mercedes power??
Bedoel, nu Max bij RB rijd zie ik het niet gebeurd, als Max nog een Torro Rosso stuurtje had vast gehouden was het heel anders geweest...

• bvbal79
Freekers schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:33:
[...]

Hoezo/waarom is die kans nihil? Een tweede wereldtitel is niet onmogelijk, hij zit bij een goed team. Ik vind zijn beslissing nogal egoïstisch. Overigens zet hij niks in/heeft ie niets te verliezen; die titel is hij nu gegarandeerd kwijt. Als hij blijft rijden heeft ie in ieder geval nog een kans op een 2e titel.
Hij heeft die titel toch? WK 2016...die pakt niemand van hem af.

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Waarom zou max dit willen. Instappen naast Hamilton is m.i. Alleen een goed idee als je echt van een B- of C-team vandaan komt.

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

En vanavond kondigt Button/Massa aan toch nog een jaartje door te gaan als paydriver. Bij Mercedes.

:P

[ Voor 7% gewijzigd door max op 02-12-2016 15:36 ]

• Malfunctions
AzzKickah schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:23:
[...]

Wat een total bull-shit zeg. Kiezen voor je kind en familie is de easy way out? Ga toch fietsen.
Fietsen?

Ik denk zelf ook wel een beetje te kunnen sturen, en nou lees ik net dat er ergens een stoeltje vrij is.. >:)

Maar serieus, volgens mij wil een echte topsporter altijd winnen en smaken bij die mensen WK's altijd naar meer. In mijn optiek toont hij hiermee aan geen echte topper te zijn.

Hoezeer zijn keuze ook netjes is tov zijn familie. Een echte winnaar was niet gestopt na 1 WK.

edit: typo

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:55
max schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:36:
En vanavond kondigt Button/Massa aan toch nog een jaartje door te gaan als paydriver. Bij Mercedes.

:P
Ik heb het idee dat geen van beide coureurs daar echt behoefte aan heeft, lijkt me dan ook zeer onwaarschijnlijk

• Rudios

Rudios

Lost in space?

Max zowieso niet. De RB13 zal ook grotendeels om Max en Ricciardo heen zijn gebouwd. Ik denk dat Max met RB een serieuze gooi naar het WK2017 kan doen en de Mercedessen verslaan.

Whole lot of stars ***

• Zahariac
Ik hoop trouwens wel dat mocht Max het aanbod krijgen hij niet te happig is. Denk dat hij beter nog even kan blijven zitten waar hij zit, daarentegen denk ik wel dat hij Lewis aan kan in een gelijkwaardige auto.

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Malfunctions schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:37:
[...]

Fietsen?

Ik denk zelf ook wel een beetje te kunnen sturen, en nou lees ik net dat er ergens een stoeltje vrij is.. >:)

Maar serieus, volgens mij wil een echte topsporter altijd winnen en smaken bij die mensen WK's altijd naar meer. In mijn optiek toont hij hiermee aan geen echte topper te zijn.

Hoezeer zijn keuze ook netjes is tov zijn familie. Een echt winnaar was niet gestopt na 1 WK.
Slimme mensen interpreteren 'winnen' in een veel breder verband... Waarom steeds met hetzelfde willen winnen?

• Rivanov
Red Bull laat 'm echt niet gaan. Die hebben goud in handen.

• Malfunctions
Edgarz schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:39:
[...]

Slimme Sommige mensen interpreteren 'winnen' in een veel breder verband... Waarom steeds met hetzelfde willen winnen?
FTFY

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
[...]

Eens.

"Eenmalig gelukje"... Je wordt echt geen kampioen door alleen een gelukje hoor. Hij mag dan wel niet de allerbeste coureur in het veld zijn, hij heeft echt wel wat in zijn mars hoor.

Dat materiaal nu eenmaal een rol speelt hoort gewoonweg bij de sport. Anders kun je elk kampioenschap wel devalueren omdat materiaal nu eenmaal een rol speelt.

• Zahariac
Rivanov schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:39:
Red Bull laat 'm echt niet gaan. Die hebben goud in handen.
Er zullen wel 33 clausules zijn opgenomen in z'n nieuwe contract toen hij overstapte naar Red Bull om hem te behouden en niet voortijdig van zijn contract af te kunnen. Die na het behalen van zijn overwinning allemaal in werking zijn getreden.

Max zit tot zijn 68e* vast bij RBR :+

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Jezus, wat een nieuws zeg. Dat Rosberg per direct stopt met de Formule 1. Ik vraag me af hè; zal Mercedes er nu niet over denken om Max te vragen voor in het Mercedes team? Of is dat onrealistisch? Aangezien Nicky Lauda toch wel enthousiast is over Max. Of denken jullie dat Max nu te veel gehecht is aan z'n huidige team?

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• Rivanov
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 15:43:
Jezus, wat een nieuws zeg. Dat Rosberg per direct stopt met de Formule 1. Ik vraag me af hè; zal Mercedes er nu niet over denken om Max te vragen voor in het Mercedes team? Of is dat onrealistisch? Aangezien Nicky Lauda toch wel enthousiast is over Max. Of denken jullie dat Max nu te veel gehecht is aan z'n huidige team?
Zoals ik al zei; Red Bull laat 'm écht niet gaan. Die hebben met Max en Daniel puur goud in handen.

Pagina: 1 ... 30 ... 47 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:

Alle topics per raceweekend: Topicreeks: [F1] Seizoen 2016 - GP topics

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.

Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken?
Racemanagers/pools: [F1] Racemanagers/pools 2016

IRC: http://irc.tweakers.net/f1